Czas pracy wtryskiwacz na zimnym silniku kilka sekund w czsie kręcenia rozrusznikiem.Na ciepłym silniku powyżej 50 stopni c nie pracuje. W obwodzie wtryskiwacza wpięty jest szeregowo wyłącznik termiczno czasowy. Wtryskiwacz sprawdzisz wymontowując go z kolektora pozostaw zasilanie paliwem . wytwórz w...
grzebacz wtrysk mechaniczny ma jak najbardziej elektryczny wtryskiwacz rozruchowy.Pozostale uruchamiane sa cisnieniem ale rozruch jest realizowany za pomoca wylacznika termiczno czasowego i wtryskiwacza rozruchowego za przepustnica.Jak nie ma prądu na tym wtryskiwaczu to mozliwe ze masz uszkodzony wlasnie...
Witam mam pytanie jak jest zasilany wtryskiwacz rozruchowy w silniku jak w tytule?? bo u mnie nie ma napięcia na tym wtryskiwaczu? gdzie szukać? W tym silniku jest dwa czujniki temperatury dwu pinowe. czyli jeden od sygnału do komputera a drugi od wskaźnika?? jeżeli się mylę to poprawcie mnie, A więc...
witam, nie dawno kupiłem audi 100 2.2 benz. 1986r i mam problem z uruchomieniem silnika. tzn czy w tym modelu powinna włączyć się pompka paliwa po przekręceniu kluczyka, ale przed rozruchem silnika. Chodzi mi o to że muszę długo kręcić zanim silnik zapali. Dowiedziałem się też że jest tam wtrysk rozruchowy...
silnik rozkładałem i składałem sam więc pamiętam dokładnie jak było i identycznie złożyłem jest wszystko napewno ok więc od poczatku luzy zaworów ustawiłem na 0,25, ROZRZĄD JEST OK i choćbym obrócił go 1000 razy dookoła i złożył na pasujących znakach to MUSI być OK zapłonu nieda się przestawić ponieważ...
Wiecej szczegułów może trzeba wymienić wyłącznik termiczno-czasowy.Nie "kichnoł na gazie"może przestawił się przepływomierz powietrza.
czy to jest mechaniczny ciągły wtrysk.Jeśli tak to może mieć uszkodzony wyłącznik termiczno czasowy.I nie podaje sygnału na wtrysk rozruchowy.Pozdrawiam Dodano po 5 zapłon też możesz sam sprawdzić wałna GMP i środek palca rozdzielacza musi sie pokrywać z kreską w aparacie zapłonowym,kreska jest...
Może wyłacznik termiczno czasowy.Czy to jest mechaniczny ciągły wtrysk? Dodano po 2 A w woli wytłumaczenia jeden czujnik siśnienia oleju wyłacza kontrolkę gdy ciśnienie oleju ma więcej niż 0,2 bara,a drugi załączy kontrolke gdy ciśnienie przekroczy 6 barów. Dodano po 59 napisz jaki...
Duduś_2 a czy aby napewno nie masz wył termiczno czasowego na schemacie do KE-jetronic jest ten wył u mnie znajduje sie z tylu glowicy od strony sciany grodziowej obok czujnika do kontrolki niedogrzanego silnika.A czujnik temperatury mam na wyjsciu do chlodnicy.Masz objawy typowe wlaśnie dla uszkodzonego...
spróbuj na początek poeksperymentować z zaworem termiczno czasowym ZTC- takie okrągłe, czarne coś z lewej strony gaźnika - idą do tego dwa kabelki i dwie rurki - ominąć(zasymulować otwarcie) albo zamknąć.. (zatkać obydwie rurki)już nie pamiętam - ale to on steruje przełaczaniem pomiędzy tymi załózmy...
Jakie ciśnienie paliwa(zasilające)? Jakie ciśnienie paliwa sterujące(termiczny regulator fazy nagrzewania)? Sprawdziłeś włącznik termiczno-czasowy wtryskiwacza rozruchowego i sam wtryskiwacz rozruchowy? I podstawa jak ktoś wcześniej wspomniał 100% szczelność układu dolotowego :przepływomierz/kolektor...
Wtryskiwacz rozruchowy jest zasilany za pośrednictwem wyłącznika termiczno czasowego , który koryguje czas jego pracy w zależności od temperatury silnika.
no i czasami wyłącznik termiczno-czasowy do wtryskiwacza rozruchowego(nie pamiętam jak jest tutaj)
Nie ma tam czegoś takiego jak impulsator wtrysku rozruchowego, tam jest czujnik termiczno-czasowy plus impuls z rozrusznika
Wyłącznik termiczno-czasowy
Problem tkwi napewno po stronie elektrycznej. Pamietam ze w astrze mialem podobny problem gasla ze wzrastajaca temp. silnika, przyczyna byl uszkodzony wyłacznik termiczno-czasowy. Nie wiem gdzie w 80 sie on znajduje ale warto sprawdzic.
Witam. Mam następujący problem z BMW E30 320i 125KM z 84 roku bez katalizatora 15- pinowe złącze. Na początku samochód czasem potrafił zgasnąć na środku drogi po czym nie chciał odpalić. Doszedłem, że to przekaźnik pompy paliwa (tu jest jeszcze układ sterujący). Po przelutowaniu już nie gasł. Jednak...
Niekoniecznie, był też czujnik termiczno-czasowy, wtryskiwacz szedł z 50 rozrusznika i zamykał się przez ten czujnik.
Pan Motronik pomógł 685 raz/szczęśliwego nowego roku/ Jeśli silnik na gaźniku pierburg 2E2 to może winny zawór termiczno-czasowy.
Witam mam ostatnio problem z odpalaniem mojego audi 2.3 5 cylindrów z wtryskiem ke-jetronic. Doszedłem do wniosku że na wtrysku rozruchowym nie ma napięcia, do kostki wtryskiwacza dochodzi masa więc pod drugi pin wpiołem kabel i podczas kręcenia rozrusznikiem dotknąłem go do plusa no i silnik natychmiast...
1. To ten układ którego zamieściłeś fotki - ja miałem dodatkowe gaźniki więc mogłem podmieniać z innych - w moim przypadku przedmuchanie pomogło, podobno są problemy z grzybkiem czasami - ta część w Częstochowie kosztowała 30 zł (od skody favorit) 2. Tak jak piszesz uczestniczą w układzie ale nie dam...
wtrysk jest mechaniczny ke-jetronic. a czujnik jest od ssania termiczno czasowy.Płyn spuszczałem do wymiany czujnika i zalałem nowy na zimę. tylko tak nie bardzo rozumiem co do tego ma płyn chłodniczy?
Robek, ale co by się snkociło w rozdzielaczu paliwa? Ma definitywnie za niskie ciśnienie. Wtryskiwacze tam otwierają się przy 3,4 atm. Choć z drugiej strony powinien odpalać na wtryskiwaczu rozruchowym, ale z tym też było różnie, często uszkodzony był wyłącznik termiczno-czasowy.
Witam miałem podobny problem w golf II 1.8 gx przy odpaleniu falowały obroty a nie raz zgasł jak się nagrzał to było oki. ewidentnie brakowało ssania. na początku myślałem ze czujnik termiczno czasowy wymieniłem zawór dodatkowego powietrza na nowy i problem się zakończył. używki są często uszkodzone...
Widziałem u klienta w samochodzie: wężyk od kroplówki podłączony do dolotu i doprowadzony do kabiny, możesz do niego podpiąć odświeżacz powietrza i sterować silniczkiem naciskającym spray z zacisku 50 rozrusznika :D Ps. Wersja bardziej rozbudowana może mieć zamontowany wyłącznik termiczny w układzie...
Witam-chcę dokonać pewnej modyfikacji w układzie zasilania silnika 9A-chodzi o sterowanie wtryskiwaczem rozruchowy-wiadomo-dostaje on impuls od jakiegoś czujnika termiczno - czasowego,który u mnie chyba nie działa-czasami problemy przy rozruchu ciepłego silnika-10 sekund kręcenia. Chcę podpiąć wtrysk...
Zdaje się że wyłączniki nadprądowe selektywne wyrastają na nowy fetysz po wyłącznikach różnicowo-prądowych i niektórzy uważają go za nowy cudowny aparat rozwiązujący wszelkie problemy. A tak nie jest, warto poczytać: "Panuje powszechna opinia, że wyłącznik selektywny zapewnia wybiórczość zadziałania...