https://www.sklep.termoregulatory.pl/blo... Tu sobie poczytaj Dodano po 6 W silniku nasz tylko czujnik termistorowy , aby z niego korzystać to trzeba by zastosować np .to: http://www.elkoep.pl/produkty/modulowe-u...
https://el12.pl/poradniki/dobor-wylaczni...
Szkoda, że ostatnio podanych szczegółów nie podał kol. na samym początku, gdyż uniknęli byśmy burzy mózgów. Jeśli silnik pracuje prawidłowo połączony w Δ to znaczy, że był przezwajany. W przypadku tego silnika zabezpieczenie ustawiamy na 1,1-1,25 In. Osobiście ustawiam na początek 2,8A i ewentualnie powoli zwiększam jeśli zabezpieczenie wyzwala...
1 - 15131108 11 - 946440 8 - 15128155 9 - 946440 i jak byś jeszcze potrzebował to 2 - 15131114 z tego co pamiętam nie są to tanie rzeczy
14Q2 i 14Q3 - 42*0,59*1,1 14Q4 - 24,5*0,59*1,1
Przekaźniki termiczne stosujemy głównie do ochrony silników. Nie podałeś rodzaju grzałki: 1-fazowa czy 3-fazowa. 25 A dla 4 KW zdecydowanie za dużo. Wbudowany termik rozłączy stycznik i grzałkę po przekroczeniu temperatury granicznej.
jest to zabezpieczenie przeciązeniowe,jesli nie można dostać,to można zewrzeć,a w najbliższym czasie,wymienic na sprawny.
To wygląda na zabezpieczenie termiczne (termik) Jeśli na nim nic nie pisze to odczytaj z tabliczki znamionowej na silniku prąd pobierany podany w Amperach i kup termik o trochę większym prądzie ok 10 procent większy . Tu np można kupić https://www.piekarz.pl/33929-wylacznik-n... Wartość bezpiecznika musi być dobrana do prądu znamionowego...
Sprawdź bezpiecznik termiczny.
wygląda że bezpiecznik termiczny silnika go wyłącza aczkolwiek bez sprawdzenia tego nie dowiemy sie.
W puszcze silnika jest kondensator, jego uszkodzenie powoduje nadmierne nagrzewanie silnika i zadziałanie zabezpieczenia termicznego.
Sam naprawiam ,,Układ chłodzenia na przykładzie silnika A16 XER normalny reżim termiczny silnika zależy od temperatury płynu chłodzącego, która jest automatycznie utrzymywana za pomocą termostatu w zakresie 90–100 °С." Czyli 108 w porządku
Na pewno zabezpieczenie termiczne silnika, wyłącza go, gdy osiągnie on zbyt wysoką temperaturę.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12... Do zabezpieczanie silników 1-fazowych można stosować M250 z tym, że tory prądowe należy połączyć szeregowo.Prąd wylicz sobie ze wzorów na stronce linku.
Fotka jest nieczytelna, ale wartość amperażu jest wyznaczana taką ukośną cienką kreską. Zaś co do wymiany termika, to nie widzę najmniejszego sensu, ponieważ wyłącznik termiczny nie powinien wyłączać przy nastawie 9,7A.
Witam ! Urządzenie sterujące ogrzewania postojowego, silnik pompy cieczy chłodzącej przez przekaźnik pompy cieczy chłodzącej i włącznik termiczny silnika pompy cieczy chłodzącej ( tylko silniki pięciocylindrowe ) - na schemacie silnik jest jako v50 jeśli się nie mylę ! Pozdrawiam ! Robert
Główny problem widzę w malej ich obciążalności (mniej niż 3A) Nie to nie jedyny argument dlatego prosiłem aby poczytać... Zasada działania 7AM jest prosta i skuteczna. Sercem ochraniacza jest Bimetaliczny dysk zatrzaskowy Klixon®. Kiedy temperatura tego dysku osiągnie wstępnie skalibrowaną temperaturę, otwiera się, co powoduje otwarcie obwodu....
Wszystko da radę zrobić tylko trzeba dobrze przemyśleć jak to ma dokładnie działać i żeby to było bezpieczne. Do silnika warto dodać też zabezpieczenie termiczne.
dwa pozostałe to wyprowadzenia czujnika temperatury. Patrząc po rezystancji I1,2 - 1,9 ohm To chyba termika - zabezpieczenia termicznego silnika (at)djarcik Z tabliczki znamionowej wynika że regulacja obrotów następuje poprzez przełączenie Gwiazda/Trójkąt. Przy połączeniu w gwiazdę ma 1000 RPM, a przy trójkącie 1350 RPM
A osłonę termiczną takimi blaszkami https://allegro.pl/oferta/spinka-blaszka...
Witam, czy wystarczającym zabezpieczeniem wentylatora 3f będzie styk termiczny wbudowany w silnik, czy dodatkowo trzeba zastosować przekaźnik termiczny/wyłącznik silnikowy?
Termistor umieszczony w stojanie silnika+wejście falownika lub osobny modół, ale jak nie masz w silniku termistora, to zastosuj cwany falownik, który będzie obliczał obciążenie termiczne silnika (np. Danfoss VLT), tylko nie deklaruj w nastawach obcego chłodzenia. pzdr
Termistor lub wyłącznik termiczny, chroniący silnik przed przegrzaniem.
Witam W Polsce jest sieć energetyczna o napięciu fazowym 230 V oraz przewodowym 400 V. Z tego co podałeś to silnik ten należy połączyć w gwiazdę i zasilić z sieci energ. Natomiast gdybyś dysponował falownikiem zasilanym z jednej fazy (230V), to wówczas ten silnik podpinasz w trójkąt aby zachować parametry silnika. Pozdrawiam Te dwa kable to zabezpieczenie...
Przepalony bezpiecznik termiczny w silniku.
Wyłącznik termiczny do silnika 3-fazowego
Jak urządzenie przenośne i do tego używane w plenerze, to podłączać przez wyłącznik różnicowoprądowy (RCD). Musi on być w instalacji budynku, przed gniazdem siłowym albo tuż za nim. Nie ma sensu instalować go na zewnątrz budynku czy na kosiarce, bo w ogóle nie będzie spełniał swojego zadania. Zabezpieczenie termiczne silnika też by pasowało. Do jakiej...
Zapewne dokurzacz posiada wyłącznik termiczny.. Gdy silnik się przegrzewa wyłacza go.. Radziłbym sprawdzić drozność.. Np filtry..
Włącznik pneumatyczny który steruje silnikiem w zależności od ciśnienia panującego w butli,włącznik główny chłodnica powietrza reduktor ciśnienia roboczego ,zawór bezpieczeństwa mechaniczny no i podstawowy zestaw masz,jak chcesz więcej to jeszcze zawór upustowy do rozruchu sprężarki bez obciążenia ochrona termiczna silnika czujnik zaniku faz i manometr...
1. Szarpnięcie w rozruchu - za mały czas gwiazdy. 2. Dobrze by było wykonywać rozruch na zamkniętych przepustnicach (klapach) jeżeli za dużo zachodu mówi się trudno. 3. Konieczny pomiar temperatury nawet jak nie masz pirometru termometrem rtęciowym (z jakiegoś laboratorium). Możesz po pewnym czasie pracy wentylatora nawet go wyłączyć i wtedy go zmierzyć...
E21 Silnik zablokowany: Pomimo podawania napięcia na silnik brak sygnału z prądniczki tacho. Pralka przerywa program i wyświetla symbol E21. - Uszkodzony silnik (prądniczka tacho, wyłącznik termiczny lub uzwojenia) - Wyciągnięta kostka silnika; - Rozwarty wyłącznik termiczny na skutek przegrzania silnika.
Według obliczeń max prąd mogę nastawić na 17A, ale chciałbym wiedzieć co dzieje się z silnikiem przeciążonym bo czytałem wiele tematów związanych z tym kompresorem i tam wielu użytkowników zmienia silnik z 11kw na 7,5kw z niewielką zmianą przełożenia, jak sam przekonałem się silnik na przełożeniu oryginalnym pobiera 19A czyli po zmniejszeniu obrotów...
błąd E07 Usterka wentylatora na zdjęciu bądź jego zasilania. Silnik ma bezpiecznik termiczny a uzwojenia silnika mają ca. 550Ω
Chciałbym zobaczyć taką kartę gwarancyjną - poważnie. Rozumiem, że to do mnie więc ponieważ jesteśmy w dziale went-klim to odsyłam dla przykładu do dokumentacji firmy SystemAir dotyczącej respektowanych zabezpieczeń na bazie czujnika TK pozdrawiam pm001
Ejże. W przekaźniku SSR nie ma nic do ustawiania. Jeżeli falownik wygeneruje ,,0" Hz czyli zakończy rampę hamowania, to przekaźnik wewnątrz falownika zamknie styki (ustawić taką funkcję w parametrach falownika), i poda zasilanie poprzez styki pomocnicze NC wyłącznika termicznego silnika 1 kW na SSR. Zasilanie tego można bez kłopotów pobrać z wewnetrznego...
E21 Silnik zablokowany: Pomimo podawania napięcia na silnik brak sygnału z prądniczki tacho. Pralka przerywa program i wyświetla symbol E21. - Uszkodzony silnik (prądniczka tacho, wyłącznik termiczny lub uzwojenia) - Wyciągnięta kostka silnika; - Rozwarty wyłącznik termiczny na skutek przegrzania silnika. Czy pralka wykonuje jaki kolwiek obrót ?
Proponuję zerknąć na stronę firmy APATOR www.acontrol.com.pl Pod pozycją Aplikacje/Systemy sterowania pompami mają różne rozwiązania. Od kaskad do tzw biegających falowników. Z pewnością przy pompach nie ma potrzeby uzyskania synchronizacji z siecią a przełaczenie odbywa niezauważalnie. Nalezy natomiast pamietać o niezależnej ochronie termicznej silnika...
W skrzynce łączeniowej była elektronika automatyki najprawdopodobniej, silnik ma najprawdopodobniej jeszcze zabezpieczenie termiczne. W jakim celu chcesz uruchomić silnik, czy w celu sprawdzenia jego stanu, czy chcesz tę pompę próżniową naprawiać? Czy chcesz sam silnik wykorzystać do czego innego? Jeżeli chcesz uruchomić sam silnik, to musisz pominąć...
Jest to typowa regulacja transformatorem. Czy narysowany stycznik K jest już w tym urządzeniu? Jeśli nie dobierasz termik i stycznik z dodatkowym stykiem. Łączysz jak na schemacie. Musisz podać więcej danych, bo może w Twoim przypadku to wszystko nie będzie już potrzebne. Silnik ma wył termiczny w środku? Silnik ma pracować cały czas czy ma być do niego...
Nie będę Ci podawał gotowego schematu bo to niezgodne z regulaminem forum ale podpowiem że w obwodzie sterowania stycznika wentylatora będzie wyłącznik bocznikowany czujnikiem termicznym kontrolującym wychłodzenie grzałek i ew. styki NC przekaźnika termicznego silnika (szeregowo). Styczniki grzałek sterowane będą poprzez wyłączniki zasilane poprzez...
https://obrazki.elektroda.pl/8572847800_... PE - do zacisków ochronnych obudowy silnika i obudowy wyłącznika
Kolego to są przyciski START i STOP. Nic więcej. On nic ci nie połączy. Do tego potrzebny jest stycznik i przekaźnik termiczny do silnika dobrany. Wywal ten postsowiecki szmelc i zakup wyłacznik silnikowy dobrany do mocy silnika w obudowie o odpowiednim IP. Tak będzie taniej i lepiej.
Ze względu na fakt, że duża wartość początkowego prądu rozruchowego powoduje duże spadki napięcia w sieci, do sieci publicznej można przyłączyć tylko silniki o mocach określonych w normie PN-58/E-05012 -> do sieci publicznej o napięciu 400V mogą być łączone bezpośrednio silniki klatkowe o mocy nie większej niż 5,5kW . O rodzaju rozruchu (ciężki, lekki)...
ciekawe, ale może się zdarzyć,mierzyłeś prądy na silnikach ale jaki jest rozrzut na poszczególnych fazach może jest duża asymetria?druga rzecz coś więcej o tych silnikach,może to być dziwne wykonanie 3 fazy 220v,nawet stare falowniki (niektóre) potrafiły to zrobić przy zasilaniu 3f 380v, i jeszcze po jakim czasie wybija termiki no i charakter pracy...
Co nie zmienia faktu, że zabezpieczenie termiczne dla silnika powinno być. Bo jest: Dodatkowe zabezpieczenie termiczne mam na osobnym styczniku uruchamianym ręcznie pod który jest podłączony tylko hydrofor.
uszkodzony wyłącznik termiczny silnika, zewrzyj i zobacz czy zasteruje stycznik
Witaj, Prawdopodobnie w twojej rolecie załączyły się czujniki termiczne chroniące silnik przed spaleniem. Po chwili powinno przejść i dalej zaczyna działać. Po prostu przy konfiguracji zbyt długo pracował silnik.
(at)postman : Mam podobny problem. Czy faktycznie był to problem bezpiecznika termicznego ? Nie. Wyłącznik termiczny silnika wentylatora (ZN terminal)
Wiem ale na schemacie z tego urządzenia Neutral jest podłączony, stąd to pytanie Neutralny od zasilania nie jest dołączony do silnika tylko do cewki wyłącznika. Wyjście silnika "20" to faza, która zasila tą cewkę przez wyłącznik termiczny umieszczony w silniku.
Witam . Kable białe to najprawdopodobniej termiczne zabezpieczenie silnika . Niedawno montowałem całkiem nowe nagrzewnice co prawda wodne , ale też miały wyprowadzone 2 przewody z oznaczeniem T i z nich sterowałem stycznik załączający silnik . Pozdrawiam.
Wystarczy Ci jeden sterownik PLC o 10ciu wyjsciach oraz po dwa styczniki i jeden przekaznik termiczny na silnik. Możesz zastosować ten z pojedynczym rozszerzeniem: Jak zrealizować układ nawrotny trojfazowy na na dwóch stycznikach chyba nie musze Ci opisać ?
To szukaj przekaznika termicznego na zakres1,6-2,5A i do tego dobierz stycznik najlepiej tej samej firmy, zazwyczaj w karcie katalogowej termika jest napisane z jaką rodziną styczników poleca się go stosować.
MDA UL listed - bezpieczniki stosowane w Ameryce - niedostępne aM - to tzw wkładka bezpiecznikowa niepełnozakresowa (pot. silnikowa) - reaguje tylko na zwarcia a nie na przeciążenia stosowana do zabezpieczenia silników, w zakresie prądów przeciążeniowych współpracuje zazwyczaj z wyzwalaczem termicznym na silniku
Jeśli dobrze patrzę na schemat to na styk nr 2 daje jeden biały przewód a drugi biały na nr 10 tak ? Tak, wtedy silnik będzie zabezpieczony wyłącznikiem termicznym. Tak dla zasady przypominam, że do obudowy silnika ma być podłączony przewód ochronny.
Witam. Nie wiem czy po takim czasie temat jest aktualny. Wszystkie elementy potrzebne do wymiany na płytach są raczej powtarzalne w przypadku Jury, więc polecam elementy z demontażu, sam tak robię. Jeśli mógłbym w czymś w temacie JURA pomóc polecam się.
Wyłącznik termiczny zabezpiecza silnik przed uszkodzeniem przez nadmierny prąd uzwojenia. Ma pokrętło wyskalowne w amperach, trzy siłowe zaciski śrubowe, wystają z niego trzy druty, ma też dodatkowe zaciski, które można wykorzystać do sterowania. Wyłącznik silnikowy ma w sobie i termik i zwarciówkę, ma pokrętło regulacji prądu zadziałania, ma też pokrętło/dźwignię...
A czy tam przypadkiem nie ma zabezpieczenia termicznego ?? Jak silnik sie grzeje musisz sprawdzić łożyska i uzwojenia silnika. Raz spotkałem się z takim przypadkiem że pod wpływem temperatury wirnik w silniku się rozszerzał i nie mógł sie swobodnie obracać (chociaż to było w odkurzaczu) :)
(at)maxigolona to jest bezpiecznik termiczny.
Witam. Auto jak w temacie, jest klima. Wentylator nie działa, ani bez klimy ani z klimą. Po załączeniu klimy słychać wyraźnie załączające się sprzęgło i jednocześnie spadają obroty silnika. A moje pytanie dotyczy jak się dostać do silnika wentylatora nawiewu aby się za dużo nie narobić. Podejżewam uszkodzony bezpiecznik termiczny silnika nawiewu.
Zabezpieczenie termiczne powinno mieć regulację w zakresie od 15A i nastawę dla tego silnika nieco większą powyżej 16,17A
Te bezpieczniki same z siebie praktycznie nigdy nie strzelają. Silnik jest napewno sprawny? Robiłeś pomiary? Jaki ma pobór prądu? https://gvzcomp.it/products-technologies... Tutaj masz dane tych zabezpieczeń. Ale ogółem nie spotkałem ich nigdy w detalicznej sprzedaży w żadnym sklepie. Można zastosować dowolny...
Raczej jeden bezpiecznik do fotela/foteli, natomiast w środku każdego silnika może być też bezpiecznik termiczny. Najlepiej zmierzyć omomierzem oporność silnika lub zmierzyć, czy na wyjściach silnika jest 12V, gdy naciskasz przycisk przesuwania, albo podpiąć silnik na krótko do 12V w celu sprawdzenia.
W niektórych modelach wozków widłowych są zabezpieczenia termiczne na silniku. Po osiagnięcięciu za wysokiej temperatury silnika zabezpieczenie odcina prąd. Może jest uszkodzony wentylator chłodzenia silnika. Może być tak, że odcina tylko jazdę w tył. Przyczyna może być również niesprawny ogranicznik prądowy lub sterownik.
to rezystor bezpiecznikowy termiczny
A dawałeś trochę wentylatorowi popracować? Przecież tam jest włącznik termiczny i po ochłodzeniu silnika powinien go wyłączyć.
Wszystko to samo tylko jest różnica w nazwach. Zasilanie to L1L2L3 a odpływ na silnik to T1T2T3 . I cewka nie ma ( a/b) tylko A1 / A2. No i musisz połączyć termik z stycznikiem mechanicznie przykręcając go śrubami razem do siebie. Tam chyba od dołu są takie zaczepy by je też połączyć.
Przyjrzał bym się temu silnikowi czy ten elektromagnes nie był zabezpieczeniem termicznym silnika i ktoś to przerobił.
Na jednym z portali znalazłem informację o regulacji prądu potencjometrem. Co to oznacza ..instrukcja zapewne wie . A na jednej z naszych stron jest informacja o podłączeniu wyłącznika termicznego silnika. Co ma kolega tylko instrukcja powie.
witam poprzednik ma najpełniejszą rację. Nie zgodze sie tylko z jednym, że termiki dopinane do stycznika stosowało sie kiedyś -> stosuje sie je i w chwili obecnej bardzo powszechnie. Różnica miedzy rozwiązaniem na wyłączniku silnikowym a przekaźnikiem termicznym poza nnymi jest taka że termik można nastawić na tzw automatyczny reset . Termik po zadziałaniu...
Aby ew. zwarty kondensator co się rzadko zdarza nie wprowadzał nam zamieszania w pomiarach to go odłącz i podaj oporności pomiędzy: żółty a popielaty - żółty a czarny - żółty a niebieski - żółty a biały - żółty a czerwony - popielaty a czarny - popielaty a niebieski - popielaty a biały - popielaty a czerwony - czarny a niebieski - czarny a biały - czarny...
sprawdż zabezpieczenie termiczne silnika
Witam Opis schematu. 1. Płyta elektroniczna 2. Tłumik 3. Przełącznik WŁ./WYŁ. 4. Kontrolka WŁ./WYŁ. 5. Blokada drzwi 6. Przełącznik ciśnieniowy zabezpieczenia przed wrzeniem 7. Grzałka 8. Przełącznik ciśnieniowy 1. poziomu 9. Przełącznik ciśnieniowy zabezpieczenia przed przelaniem się wody (nie wszystkie modele) 10. Zawór elektromagnetyczny prania wstępnego...
Silnik nie nagrzewa się nadmiernie ? Może bezpiecznik termiczny rozłącza zasilanie silnika.
Wszystkie źródła podają iż zaleca się tzn. że mozna zastosować inne zabezpieczenie silnika np. wyłącznik silnikowy.Jeżeli chodzi o to czy zastosować zabezpieczenie silnika przed jego spaleniem ,to tak.Koszt zabezpieczenia jest o wiele mniejszy od kosztu nowego silnika.Jezeli chodzi o silniki 3-fazowe to spotkałem sie z opinią ,że od 0,2kW należy stosować...
Witam wszystkich. Potrzebuje urządzenie regulujące moc silnika zależnie od temperatury. Wiem jak wykonać takie coś do regulacji silnika na niskie napięcie rzędu 10V, ale nie wiem jak wykonac takie coś do sterowania silnikiem na 220V. Czy można by jakoś przystosować układ zamieszczony poniżej do sterowania silnikiem 220V ??? Z góry dziękuje za jakie...
Jeżeli napięcie się pojawia na zasilaniu silnika to prawdopodobnie jest problem z silnikiem. Silniki miały czasami montowane zabezpieczenie termiczne w środku na taką ewentualność. Może i tu producent nie poskąpił i zamontował zabezpieczenie termiczne.
Witam. T1 iT2 są to wyprowadzenia czujnika termicznego umieszczonego w uzwojeniach silnika, dodatkowe zabezpieczenie silnika ...
Masz schematy podłączen, wiadomo że zdemolowane PCB to pewnego rodzaju termik (zabezpieczenie termiczne silnika), bo ja sam dałem sie zwieść teoriom (at)Jarek_inx i (at)jta o jakimś tam kontaktronie, magnesach jak u Antoniego itp. herezjach. Teraz sobie silnik uruchom, a oscyloskop raczej zbędny do tego.
Witam ! Poczytaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17... Powodzenia życzę. Stefan
Zabezpieczenie termiczne silnika.
Witam, ten silnik możesz podłączyć tylko w gwiazdę. Przewód 2,5mm2, zabezpieczenie zależy od rozruchu ( ciężki, lekki),ale same bezpieczniki nie zabezpieczają silnika przed przeciążeniem a tylko przed zwarciem.Te dwa czarne kabelki wyprowadzone to pewnie zabezpieczenie termiczne. Pozdrawiam.
Witam, Musze wymienić wyłącznik termiczny w silniku trójfazowym, który napędza pompę wody. Sugerować się producentem? Legrand, Lovato, który lepszy? Brać pod uwagę funkcję wykrywania zaniku fazy? Będę wdzięczny za opinię Pozdrawiam
Witam Oto schemacik
Silnik przeznaczony do pracy w trójkącie, przy napięciu 400 V. możesz założyć przełącznik gwiazda/ trójkąt, choć nie jest to konieczne, gdyż piła nie jest dużym obciążeniem przy starcie. Zabezpieczenie termiczne warto podłączyć , a jest zamontowane w silniku.
Ostatnio miałem taki przypadek, zatarło się łożysko w silniku, nic się nie zapaliło, zabezpieczenie (bezpiecznik) nie zadziałał. Zadziałało zabezpieczenie termiczne silnika.
Właściwie pomijając ten układ elektroniki, można podłączyć samo sterowanie stycznika. Cewka stycznika zasilana z trafa, poprzez termiczny silnika i wyłącznik ciśnieniowy. Czy tak można zrobić???
Jakie jest zabezpieczenie nadprądowe? Jaki kabel zasilający? Jak ustawiony wyłącznik termiczny?
Błąd F6 - problem z silnikiem. Do sprawdzenia szczotki, cewka i magnes tachogeneratora, okablowanie, blaszki przy złączkach, Możliwe że bezpiecznik termiczny w silniku nie ma przejścia (rzadkość). Na uszkodzony sterownik to nie wygląda.
Tak jak napisałał Kolega ozepvserwis.
Ponieważ skróty myślowe zaczynaja być cytowane to chyba warto wrzucić stare ale nadal aktualne wzorki:/obowiązuja i projektantów i instalatorów/ Moc znamionowa silnika indukcyjnego 3 fazowego Pn=3Uf*If*ηn*cosφn gdzie ηn-sprawność znamionowa (z tabliczki) cosφn-współczynnik mocy (z tabliczki) Uf-napięcie fazowe=Up:√3, Up/tzw....
Jest mozliwe, że w uzwojeniu prądnicy jest zabezpieczenie termiczne, wyłączające silnik. Ten kabelek, jest właśnie od niego, tłumaczyło by to też wyłączanie się agregatu. Zrób tak, odłącz ten długi kabel, złącze gdzie był podłączony żółty kabel z ess podłącz tam gdzie był czarny kabel od ess (pomijasz to ustrojstwo). Jeżeli silnik odpali, to ess jest...
Witam, mam pewien problem ponieważ muszę zrobić sterowanie silnika trójfazowego. Sterowanie jest potrzebne do wyciągu (silnik prawo-lewo obrotowy) Sterowanie za pomocą przycisków które po wciśnięciu i puszczeniu wracają do pierwotnej pozycji, nie musi być podtrzymania, ponieważ operator lepiej aby trzymał przycisk wciśnięty tak długo jak będzie chciał....
A gdzie napisałem, że pilot jest ważniejszy od supo? Przeanalizuj budowę kabli górniczych to może zrozumiesz :D To samo z "urządzeniami ruchomymi" pompa może stac w rząpiu i latami, ale jej kabel posiada kilka żył, właśnie do sprawdzania ciągłości supo, a jednocześnie zabezpieczenie termiczne silnika. Coś gdzieś słyszaleś o górnictwie i próbujesz się...
Jaki powinien być wyłącznik do silnika 1 kW ?? 2,5A
Stąd twierdzę, że trzeba nastawiać In Kolego proszę nie siej herezji, bo źle piszesz. OK rozumiem że silniki się palą ale to nie Twój problem I Co gorsza nie problem nastawy zab termicznego. To że projektant źle dobrał silnik do obciążenia , to jest problem. Zabezpieczenie termiczne odwzorowuje w sobie temperaturę silnika tak jakby i tak to ma działać....
Jest to zabezpieczenie termiczne silnika. Wartość ok. 97 stopni C.
Nie wiem, gdzie jest umiejscowione zabezpieczenie termiczne silnika. Proszę o podpowiedź.
Nie pozostaje nic innego, tylko pomiar prądów pobieranych przez wszystkie fazy. Albo silnik pobiera więcej prądu( wina złego uzwojenia), albo wadliwy wyłącznik termiczny. A silnik próbowany sam, czy z obciążeniem-pasek?
I tak bez zabezpieczenia termicznego silnika? Zły to pomysł jest.
Czy silnik 11 kW jest silnikiem oryginalnym tego WAN-a ?
bezpiecznik termiczny silnika wylacznik termiczny silnika wyłącznik termiczny silnika
mercedes dioda kontrolka swiec mercedes sprinter slican admin
grundig 6000x hulajnoga elektryczna
Electrolux pralka błąd C11 – nie pobiera wody, diagnostyka, modele EWF, EW6F Skoda Superb 2.0 TDI 2016 - Błąd U112300 CAN