Po pierwsze sprawdź termostat , wymontuj z samochodu włóż do garnka z wodą wraz z termometrem . Podgrzewaj wodę i obserwuj w jakiej temperaturze otworzy się termostat.
W chłodnicy jest czujnik temperatury i chyba o to Ci chodzi a termostat to co innego i do czego innego służy
W sumie od powrotu z pompy na chłodnicę a termostat sprawny, grzeje się góra silnika, a nie otwiera termostatu.
1989 rok 1.8 S 90 KM Płynu sporo weszło, jak Audi odpala wentylator to gaszę silnik, bo boję się, że przegrzeje silnik Podejrzewałem pompę wody lun termostat.
Termostat na 87st powinien sie otworzyć. Dobrze jest zagotować nowy w garnku kilka razy. Ogólnie szajs teraz te termostaty robią
bo jest wszystko ok moim zdaniem jeśli stało się to zaraz po założeniu gazu to nie ma się co czepiać chłodnicy czy termostatu tylko sposobu podłączenia obiegu płynu do parownika z drugiej strony jeśli stało się to po pewnym czasie to może być winny termostat, czujnik wentylatora, albo zamuliła się chłodnica sam już trochę nie wiem co mam o tym myśleć...
W tych autach wariacje liczników często są spowodowane zimnymi lutami w płycie licznika. Czy wskaźnik paliwa działa prawidłowo? Może być też tak, że masz stale otwarty termostat na duży obieg. Możesz zacząć od sprawdzenia termostatu.
Wzrost obrotów zwiastuje koniec problemu ze zbyt niskimi obrotami. Dosłownie na sekundę wchodzi na 2000 i spada do właściwych 1100obr/min aczkolwiek sprawdzę termostat
Jak napisał kolega wyżej, temperatura otwarcia termostatu to 87 stopni... Według tego, co tutaj wyczytałem, po wymianie czujników wszystko jest w porządku :-)
mechanicy nie znają litości, przynajmniej większość. Będę kombinował z tym termostatem po świętach. Nadal tylko zastanawia mnie to czemu tak spartolili to robiąc te silniki....ma ktoś może takie audi?
Mam takie zapytanie.Jaka temperature powinien miec silnik w tym aucie?W moim teraz zima osiaga maksymalnie 50 stopni,czy to mozliwe?Moze cos z termostatem?
witam mam pytanie jeak sprawdzi termostat w audi 80 i jak apowina byc temperatura podczas jazdy w dzisiejszych warunkach pogodowych mi utrzymuje sie nie całe 80 stopni wydaje mi sie ze chba troszke mało
otwarcie termostatu przy temp. 87°C
Do jakiej temperatury się nagrzewa, czy wentylator się włącza, czy termostat prawidłowo zamontowany i na 100% sprawny ???
Jak zagotował to termostat się nie otworzył. A stan płynu był ok? Czy przewody za termostatem były zimne i chłodnica?
Przed wymianą pompy i termostatu też się grzał?
Układ WN do sprawdzenia, i termostat, ewentualnie czujnik temp. dla zegarów
Raczej wymienić czujnik temperatury , odpowietrzy się samo po otwarciu termostatu i podwyższeniu obrotów . Chyba że jest Lpg i ciekawie wężyki poprowadzili .
No to pięknie :) czyli groszowe sprawy :) może sie okazać że został przegrzany i coś puściło- uszczelka, głowica albo silniczek wyszedł z tego obronna ręka i tylko się grzał wyrzucając płyn zbiorniczkiem wyrównawczym :) gorący płyn plus temperatura w komorze silnika= szybko odparowało i nie było śladu, wymienisz termostat będzie wiadomo
taka sprawa była że jechałem do Warszawy i pękła guma od chłodnicy i wylał się płyn oraz zagrzał się silnik ale to było w lato więc nikt nie sprawdzał z z 15 dni temu grzało ale teraz już nie i nagrzewnica była wymieniana i termostat
Przy 80-90 stopni chłodnica powinna być gorąca, jeżeli termostat sprawny, mimo że nowy.
Witam mam taki problem, auto grzeje się do 80 c i temperatura stoi w miejscu, a termostat jest zamknięty, co może być przyczyną? (termostat bym wymieniony)
wiem ze 90 stopni jest ok. Ale do 90 stopni mi sie grzeje bez termostatu. a jak założę termostat to gotuje płyn chłodzący.
Nie tak to działa w tych silnikach. Tu jest klapka sterowana termostatem bimetalicznym. Takie coś, o czym piszesz, to było w monowtryskach np. Felicji SPI, Audi 80 ABT.
problem juz rozwiazany wymieniłem termostat na drugi i wszystko juz ok
ok podłączyłem już reduktor tak jak pisaliście ogrzewanie w miarę ale problem z temp. silnika jest nadal wymiana termostatu nie pomogła trzyma 80 max
Porównaj sobie to oznaczenie z wlepką we wnęce koła zapasowego dla pewności. Termostat - 050 121 113C Łożysko przednie - SKF VKBA 1355, FAG 713 6100 80 Co do informacji na temat silnika,już wspominałem,ogólnie internet a w szczególności fora o danej marce
Kolega sprawdzi jeszcze raz termostat w chłodnicy,to on jest odpowiedzialny za załączanie wentylatora.
Węże sprawdzałem są wszystkie ciepłe,ale tuż przed nagrzewnicą lekko chłodniejsze.
czyli : błąd 18070 - P1662 4696 Wentylator chłodzenia silnika, szybkość I - zwarcie do masy > przewody, silnik wentylatora. myślę że da się z tym żyć ale dolnia granica temperatury znacząco za niska,ciekawe jak będzie funkcjonować w zimie. Czyli termostat puszcza wodę na chłodnicę w granicy 80 stopni ? robiłeś jakieś pomiary termometrem ?
Jeżeli grzeje podczas jazdy to nagrzewnica nie jest zabita kamieniem,a jeżeli chłodnica jest gorąca to termostat się otwiera,stawiam na pompę mała wydajność.
Oco wy się tak drapieta? Przecież to piękne autko! To co dla jednego wygląda jak złom, dla drugiego zaraz będzie pięknym klasykiem, który jak się o niego zadba objedzie jeszcze nie jedną tą waszą "nowoczesną perełkę" w której padnie silnik po 200 tyś. KM, a audi po milionie dopiero dotarte :D A wracając do tematu, (at)mojekonto300 zmień termostat na...
co do Twojego Vaga 208.1 się nie wypowiem bo nigdy z niego nie korzystałem więc nie wiem co potrafi; co do termostatu to Wahler jest dobrym wyborem ale czy sprawdzałeś przed jego wymianą wskazania temperatury płynu na Vagu ? jeśli nadal nie osiąga 90*C to albo nadal czujnik G2 nie podaje prawidłowej temperatury albo termostat został dobrany o innych...
W sumie wisko to cały czas powinno chodzić a temperaturę sprawdzę pod wieczór. I pytanie czy jest możliwość, że termostat się otwiera przy 80 stopniach a nie np 87 i przez to tak trzyma temperaturę?
Sprawdź przy temperaturze tak jak piszesz 95-97*C czy dolny przewód jest ciepły, przy tej temp termostat powinien powoli sie otwierać. A w srodku masz dobre ogrzewanie?
witam,uzupelnij plyn do poziomu jaki powinien byc /oznaczenie kalt -zimny/, a nasteonie rozgrzej silnik i zobaczysz czy ubywa plynu pod samochodem/po wlaczeniu wentylatora tj uzyskaniu odpowiedniego nadcisnienia/, to,ze plyn wciaga po rozgrzaniu jest prawidlowe bo otwiera sie termostat i uzupelnia sie plyn, jezeli tak sie stanie to wylacz silnik i powoli...
Silnik 2,0 DTI 16V. Przy jakiej temperaturze otwiera się termostat, bo wskażnik temperatury pokazuje mi około 85 C, ale jak pojade trasą z prędkością 80-90km/h to spada do około 82-83 C, przy jażdzie po mieście dochodzi nieraz do około 87 C. Wydaje mi się że termostat jest do bani bo w mojej AUDI 80 1,6TD przejade około 10-15km wzkażnik pokazuje 90...
Wentylatory dobrze chodza . Teraz jest temperatura 90 stopni jak pojezdze i caly czas sie tak trzyma ( gdy wymontowałem termostat ) . Czunikow nie podmienialem bo nie mam takiej mozliwosci dopiero jutro . Gdy sciagam czujnik temperatura spada gdy go znow zakladam temperatura rośnie . Dziwi mnie jedno dlaczego gdy jest podlaczyony termostat temperatura...
witam dołanczam do tematu silnik 1,6 APF audi A3 problem z przegrzewaniem się silnika grzałka w termostacie służy jako wspomaganie otwarcia gdy płyn osiągnie temperaturę około 80-90 stopni sterownik silnika powinien podać napięcie na wtyczkę do podgrzewacza wtedy następuje otwarcie. otwarcie 105 stopni termostatu to otwarcie awaryjne ja tekże mam z...
Witam mam problem a mianowicie nie dogrzewa mi się audi proste termostat i tu pojawił się problem po wymianie na nowy termostat samochód się przegrzewa wymieniłem ponownie na inny wahlera i to samo. Pompa sprawdzona drożność układu również, na starym termostacie nagrzewa się do około 78-82 stopni na klimatroniku. Może ktoś ma jakieś pomysły jak co po...
Temperatura przy króćcu na czujnik temperatury ma temperature około 80/85 stopni, a wąż na dole jest zimny.
Silnik wentylatora ma dwa biegi.Pierwszy powinien załączyć się przy temp. od 92 do 97, a drugi od 99 do 100.Termostat otwiera się przy ok. 87 .Wskażniki nie wskazują idealnie i to też trzeba mieć na uwadze.
Witam mam problem i mam nadzieje że mi pomożecie. Mam nie dogrzany silnik chociaż wymieniłem termostat na nowy i jak zgaszę silnik chodzi wentylator na chłodnicy jaka może byc tego przyczyna samochod Audi 80 b4 1994 silnik 2.0i
Passat b5 1.9TDI AJM wyskoczył błąd 17958,umarł przy 80 km/h, skasowałem błąd i przegoniłem go po obwodnicy i i wszystko było ok, może turbinka się zawiesiła?
aa i przy 100km/h mam temperaturę około 70-80 stopni na trasie. może cos być z tym związane? Uszkodzony termostat lub czujnik temperatury.
Dzięki za odpowiedź. Właśnie wyczytałem że gaźnikowe Audi 80 posiada elektryczne podgrzewanie kolektora ssącego. Kontroluje to oddzielny mechaniczny termostat. Załącza grzanie jak silnik jest zimny i wyłącza je jak osiągnie bodajże 40 stopni. Ma to zapobiec oszronieniu gaźnika. Najwyżej podłącze pod ten czujnik do tego dołożę jakiś timer co wyłączy...
... 2. Czujnik temperatury od wentylatorów szaleje i włącza wentylatory przed osiągnięciem 90 stopni - ten opis z pierwszego posta wskazuje, że silnik zbija nagle temperaturę. Wystarczy sprawdzić, gdy auto osiągnie te 80 stopni, czy włączają się wentylatory. Przy uszkodzonym termostacie objawy mogą być identyczne. Zbyt wcześnie się otwiera i zbyt późno...
wygląda to tak jak by nie działał skoro z termostatem się gotuje a bez niego jest wszystko ok to może wymień go na WAHLERA, nowy nie zawsze znaczy dobry, koszt ok. 80 PLN
Nie dawno miałem podobny przypadek temperatura na wskażniku 110 a w zbiorniu wyrównawczym 90 . Klient kupił 5 czujników wymieniał wskażnik i cały czas to samo. I co się okazało że wcześniej wymienił termostat tylko nie na firmowy a jakąś podróbę i od tego momentu powstało całe zamieszanie.P
Witam wszystkich. Mam oto taki problem posiadam audi B4 (80) 1,9 TDI ostatnio zmieniałem termostat a zarazem płyn chłodzący i musiałem wypukać cały układ chłodzenia bo był straszny syf bo była woda wcześniej. I teraz oto mój problem nie mogę odpowietrzyć układu węże są miękkie odkręciłem korek na zbiorniczku i na tym kolanku ci idzie do nagrzewnicy...
No nie 90 ale prawie, bo za pierwszym razem to ledwo się podnosla czyli 80 kilka stopni;/ no zobaczymy kolega jutro jedzie do polski to mi przywiezie termostat i zmienię i zobaczmy czy będzie lepiej
Nic z tym nie zrobisz, niektóre nowoczesne diesle mają problem z utrzymaniem temperatury, dlatego dodaje się do nich elektryczne nagrzewnice. Szkoda twojej roboty. Przerabiałem temat w 2.0 hdi w Fordzie cmaxie, i 2.0 tdi Audi Q5. Zresztą na forum Audi jest taki temat, ludzie wymieniają te drogie czterodrożne termostaty, te małe dodatkowe i zawory zwrotne,...
a3 8l 2002 AVU temperatura wolno rośnie do 80 stopni później spada w okolice 70 i na postoju z czasem dobije do 90 wiatraki się załączają i z chwilą ich wyłączenia temperatura znów spada gdzieś w okolice 70-80 i tak zostaje termostat wymieniony .od czego to może być na climatronicu pokazuje mi to samo co na zegarach
Ciśnienie w wężach się zbiera? Jeżeli nie to korek zbiorniczka do wymiany. Pompa wody ma być sprawdzona i ma być sprawna a nie "raczej ok". Jeszcze jedna sprawa - chłodnica może być zamulona, ale to można sprawdzić rozgrzewając silnik do temp. otwarcia termostatu i sprawdzić dolny przewód chłodnicy, ma być gorący, jeżeli zimny a ciecz wyrzuca, chłodnica...
odączałem wszystkie czujniki i żadnej reakcji dowiedziałem się od właścićela że była wymieniana guma pod zespołem gażnika i po tym zaczeły dziać się cuda sprawdzałem szczelność i jest ok , silniczek od ssania po przekręceniu stacyjki idzie na maksa[ zamyka się] i tak zostaje a od czego jest ten czujnik na górze termostatu 2 przewody na obydwu jest 10V...
Nie jest dobrze. Jeśli jedziesz i temp spada to termostat kiepski bankowo bez dyskusji. Odpowietrzysz dokonujac małego odpływu w najwyżej położonym miejscu. Przy dużych problemach ze znalezieniem takiego miejsca wstawiało się a'la rewizję na wężu do tego nadającym się.
Mój kolega miał taką grzałkę zamontowaną w nissanie -starym dieslu,ale była na 230 V.Poza tym musiał rozwiercić termostat,aby był przepływ cieczy,tak było w instrukcji montażu grzałki.Może lepiej wstawić taką grzałkę do płynu jak jest w audi 80 z silnikiem tdi,ona raczej nie bierze dużo prądu-sądząc po gabarytach i kablu podłączonym.
To może być przyczyną że nawet po 30 km temperatura silnika dochodzi do 65-70 stopni i dalej nie wzrasta? Odpalając zimny samochód – górny wąż staje się ciepły – dolny po czasie jest ciepły – to tak jakby dział termostat prawidłowo. Co może blokować temperature - czujnik temperatury? Dlaczego nie chce dojść do 80 czy 90 stopni. Odpowietrzałem...
i wszystko wiadomo.... slabe nagrzewanie sie silnika spowodowane jest jego wysoka sprawnoscia. dlatego montowane sa dogrzewacze(webasto) po naprawie dogrzewacza lapie temperaturke pieknie. a slabe grzanie z nawiewow ? uszodzona pompka obiegu czynnika chlodzacego(plynudo chlodnicy)i nie bylo obiegu w nagrzewnicy. teraz jest ok,chociaz moja audi 80 na...
Wnerwia mnie ten ALH , -3 na dworze przejechałem 100km. a on 68 OC max. Jadąc z powrotem +15 no to w tedy 90 OC wskazówka stoi jak żołnierz i na klimatroniku 89-91. To na wymienionym już termostacie (Gates), przedtem było podobnie na ori. Ten poprzedni z napisem audi wrzuciłem do wody i pytanie. 87 OC jak piszę na nim to początek czy pełne już otwarcie....
Witam Mam audi 80 1,9 tdi z 1994r i borykam sie z takim problemem,wskaznik temperatury cieczy na desce rozdz pokazuje mi temperature 120 stopni.Wymienione sa czujniki i termostat,probowalem tez regulacji recznej wskaznika temperatury , ale nie dalo to dobrego rezultatu bo przy wylaczeniu silnika wskazowka wedruje duzo za daleko poza skale wskaznika...
Witam. Mam pewien problem z Audi A3 8L 1.8T AUM. Jakieś 4 miesiące temu temperatura podczas jazdy bez gazu z górki zaczęła spadać. Podpiąłem kompa, wyszło że termostat. Wymieniłem termostat, pojeździłem miesiąc i wtedy zaczęło się dziać. Temperatura na wskaźniku zaczęła spadać kiedy chce. Wymieniłem ponownie termostat, ale i też czujnik. Czujnik oryginalny,...
Witam. W ostatnim czasie kupiłem audi b3 . Temperatura na wskaźniku pokazuje lekko ponad 110 'C i nie dmucha cieple powietrze z nawiewu ,ae to już chyba inna sprawa... wiec wsadziłem drugi termostat i dalej tak samo się dzieje.Płyn w chłodnicy nie gotuje sie ,jest normalnie ,myślę ze może czujnik temperatury jest walnięty. Proszę o pomoc w tej sprawie...
Mam problem z moją 80 :cry: Wkręca się do 4tyś. obr. i spada pomimo wciśniętego gazu. Po ponownym dodaniu gazu jest to samo. Nie wiem w czym przyczyna a drugi problem to gotuje wodę.. :/ Chłodnica drożna, nagrzewnica też, termostat otwiera. Węże nie robią się twarde. Temperatura osiąga 100'C a wiatraki się nie uruchamiają. Z wiatrakami sobie poradzę...
Jednak po wymianie termostatu dalej jest tak samo. zatankowałem 12l benzyny i zrobiłem na tym 80 km jeżdżąc tylko po mieście, w przeciągu kilku dni. Oznacza to ze auto pali na mieście 15l/100km. Przy moim silniku to prawie 2x za duzo :( mial ktoś juz taki przypadek ?
Pomóżcie bo nie wiem co jest grane. Wymieniłem termostat odpowietrzyłem układ w 1 przejeździe ok 20km wszystko było ok auto się nagrzało do 90st. i trzymało temperaturę. Dziś jechałem ok 120 km auto nie chciało się zagrzać wskaźnik przemieszczał się od 60 do 80 st pod koniec trasy spadł na 60 i ani drgnął ( tak jak przed wymianą) . Postał ok 1h na parkingu...
Mechanik mówił mi że temp w swoim audi a4 b5 ma 70-80 max, teraz ostatnimi dniami. Więc wygląda na to że by się przegrzewał... termostat w tym audi idzie włożyć odwrotnie ale problem polega na tym że gdyby tak było lub gdyby nie działał, woda nagrzewała by się do przykładowo 110 stopni na małym obiegu bo duży był by odcięty, a u mnie leci do 90 i stoi...
No nic . Musi tak zostać może termostat się z czasem "wygrzeje" i przestanie tak gwałtownie puszczać . Uruchamianie wiatraka mi nie przeszkadza może przez 16 lat jest minimalnie przesunięta charakterystyka rezystancji Wiem o czy mówisz w grupie VW widełki w których wskazówka "stoi" na 90 to od 80 do bodaj ponad 100 , tak samo mam w BMW E39 . Ale można...
Koledzy pomóżcie. Temat prześledziłem wiele razy na różnych forach jednakże nie znalazłem tego kodu silnika. Mianowicie, audi Q3 2.0tdi 177km silnik cfgc rok 2013. Ogólnie autko zadbane niedawno kupiłem od zaufanej osoby i twierdzi ze tak ma być. Auto rozgrzewa się delikatnie po około 5-10 km do 80 stopni poczym temperatura zaczyna spadać na 70 nawet...
Witam, Jestem posiadaczem Audi A3 1.9TDI 74KW silnik ATD. Mam problem z nagrzewaniem się silnika. - Wymieniony termostat drugi raz na ORI/brak zmian – Wahler w Garnku otwiera bez problemu. Są SPRAWNE. Wąż od termostatu - zimny - Po 15km przy temperaturze +6*C temperatura 55*C - Licznik po testach – sprawny - Czujnik temperatury – sprawny/Temperatury...
Witam posiadam audi 80 b3 1.8 jak dobrze pamiętam 88 km na gaźniku keihin.Zakpiłem zregenerowany gaźnik na allegro auto praktycznie odpaliło bez trudu na benzynie.Wybrałem się na analizator spalin do znajomego diagnosty.Poustawiał ten gaźnik wszystko super.Po kilku miesiącach założyłem gaz I generacji.Gazownik powiedział wyjeździć 3 pełne zbiorniki...
Witam jak w temacie jest niska temperatura silnik po raz kolejny wymieniłem termostat i po raz kolejny bez efektu max temp w mieście 80 *c w trasie 60-70* czyli co się z tym wiąże ogrzewanie kichowate układ niby odpowietrzony kiedy na tracie się zatrzymam temp 60*c chlodnica cala ciepla termostaty wachler i vernet proszę o jakieś wskazówki
Witam Na początku było tak, że auto zachowywało się jakby było nie dogrzewane tzn maks w trasie niemcy>polska(1200km) miałem 70-80* tak jakby termostat był cały czas otwarty.Wentylatory normalnie pracowały. Dzisiaj jest jakby na odwrót tzn auto szybko nagrzewa się do 90* ale wentylatory nie ruszają i drugi waz od chłodnicy jest zimny. Z tym ze w pierwszym...
okazało się że w pompie wody rozsypał się wirnik .Wymieniłem pompę na nową , ogrzewanie wróciło ale dalej termostat się nie otwiera na liczniku już dawno pokazuje 90 stopni podłączając komputer wyświetla wartość 70-80 . Odkręcając zbiorniczek płynu robi się ciśnienie wentylatory nie chodzą i termostat się nie otwiera . Czy może być to wina termostatu...
Witam mam problem i nie moge sobie dac z nim rady,od poczatku, wskazowka temp nie chce mi sie podnosic, zostal wymieniony czujnik temp i wskazowka poszla do ok 90 st. samochod grzalem w miejscu bez dmuchawy, wlaczony byl tylko silnik i grzalem go zeby sprawdzic czy bedzie dobrze, okazalo sie ze temp doszla do 90 wlaczyl sie wentylator ale nie schodzila...
Witam wszystkich:) Mam takie pytanie dotyczace Audi 80 B4 1.9 TDI. Moze mi ktoś powiedzieć jaką temperature może osiągnąć płyn chlodniczy? A pytam poniewaz zawsze w mojej audi wskażnik temperatury pokazywał max 90 stopni. A od kilku dni wskaźnik wychodzi ponad 90 stopni. Wymienilem termostat i dalej jest to samo. Więc dzisiaj zmierzyłem temperature...
dzieki Grala1 z odpowiedz No wlasnie nie sa sterowane oba biegi przez auto, a powinny byc jesli by wszystko dzialalo poprawnie. Przy wlaczeniu klimatyzacji wentylatory chlodnicy nie dzialaja. Nawiew dmucha z duza sila ale tylko cieplym powietrzem. O czym to swiadczy? Sterownik wentylatorow nie wiemy gdzie jest. Jesli ktos moze podpowiedzic to zaoszczedzimy...
Sprawdź jutro pompę wody, bo mówię Ci miałem to samo. Do 80 to mało chłodnica maską nie wyskoczyła przekraczałem tylko 80 to temperatura wody w normie. A do 80 się gotuje, bo pęd powietrza jest za mały aby schłodzić silnik, a powyżej jest na tyle wystarczający, że silnik bez chłodnicy się chłodzi, że tak powiem gdyż i tak woda tam pracuje jak w piecu...
Witam posiadam Audi 80 B3 1.8. Mam problem ogrzewaniem w środku auta. Jeszcze jakiś czas temu wszystko było okej i grzało bardzo dobrze. Nie dało się czasem wytrzymać, bo grzało super. Był u mechanika by wymienić bendixa. Po tym okresie zaczęły się te problemy. Możliwe, że to jest problem z tym że się nie odpowietrza. Ale to zostawię waszej opinii,...
Powiem szczerze,że nie wiem nadal co mu było czy też jest...okazało się,że ma też zły korek od zbiornika płynu wyrównawczego więc go wymieniłem...po wymianie miałem nawet powyżej 100 temp. przy jeździe około 80-100 przy spokojniejszej 90. Zmieniłem czujnik temp. na stary i teraz temp. waha się między 90 do 98.Więc w zasadzie ok.Chyba był termostat walnięty...
Witam. Od kilku miesięcy posiadam audi a3 8l 2002 z silnikiem 1.6 AVU oraz LPG. Auto kupione od "znajomego znajomego". W samochodzie było do ogarnięcia kilka rzeczy, ale po ich wymianie przez jakiś czas jeździłem normalnie. Ubywało także płynu chłodniczego. W aucie został wymieniony rozrząd oraz pompa wody. Gazownik zmienił świece, cewkę zapłonową i...
Do takiej sytuacji dochodzi jak termostat jest jeszcze zamknięty, wtedy zamknięta jest najprostsza i najkrótsza droga powietrza do zbiornika wyrównawczego i wtedy następuje wypieranie płynu z bloku do chłodnicy dolnym przewodem... W tym silniku termostat jest na dolnym wężu, jeśli wszystkie cienkie węże są drożne to układ się sam odpowietrza prawie...
Witam. Od kilku dni jestem posiadaczem audi a6 c5 z silnikiem 4.2 . Problemem jest to ze klimatyzacja włącza się tylko gdy wskazówka od temp silnika przekroczy 90 st. Gdy auto stoi w korku bądź jedzie powoli i się zagrzeje włącza się wentylator chłodnicy i rusza klimatyzacja. Gdy tylko temp spadnie klimatyzacja przestaje działać. Auto ma problem Z utrzymaniem...
Witam!!! Jestem posiadaczem poczciwej Audi 80 2,6 v6 Avant z 94 - tego roku.Od jakiegoś czasu dziwnie zachowuje się wskaźnik temperatury silnika. Przez dłuższy czas pokazuje że silnik jest niedogrzany(50-70 stopni), a za chwilę pokazuje 90-100, po czym znowu spada do poprzedniego poziomu.Czy jest to problem z termostatem czy może coś innego. Proszę...
witam temperatura wody zachowuje sie dziwnie wskażnik normalnie idzie do góry dojdzie do 80 stopni i zaraz opadnie do 60 i po chili podniesie sie do 70 i tak w kółko co to moze byc sprawdziłem styki czujnika jest ok termostat tez jest ok to co moze byc czy to bedzie uszkodzony czujnik
Witam, samochód wcale nie grzeje. Wskazówka pokazuje 60 stopni caly czas, przy przytrzymaniu 3k obrotóe na luzie maksymlanie wedruje na 70-80 i po jakiejs chwili spada na 60 i tak w kolko.Wymieniany był termostat i czujnik temperatury. Przed wymianą czujnika auto nawet jakby się przegrzewało, samo dodawalo gazu, gasło itd. Po wymianie problem minął,...
A może zamiast układu czasowego zrobić taki patent z termostatem ustawionym na np. 40 stopni? Na przykład zestaw firmy Jabel J-21 (Koszt 16 złotych) i podłączyć tak, by uruchamiał się z zapłonem, a wyłączał gdy temperatura płynu osiągnie 40 stopni. Do tego zestawu J-21 trzeba dać inny przekaźnik, ja kupiłem taki z oznaczeniem 202 do świec żarowych z...
Jestem po wymianie termostatu, z wymianą wyszło mi 100zł Byłem w kilku warsztatach przed wymianą i nikt nie może konkretnie sprecyzować Słysze tłumaczenia że silnik w dieslu długo sie rozgrzewa, a jeszcze jakiś czas temu po rozgrzaniu silnika do 90° nie schodził z niej. Silnik rozgrzewa sie zawsze do 90° potem spada do 80° ,jak włączyłem ogrzewanie...
To typowa usterka termostatu ponieważ nie domyka się do końca i dalej podczs jazdy występuje częciowy wypływ czynnika układu chłodzenia na duży obieg i następoje schłodzenie układu co się objawiwa spadkiem tęperatury. Co do sprawdzenia i potwierdzenia że tak jest to domowym sposobem to rano jak sie utruchmi silnik ręką można sprawdzic jak rozgrzewa...
Witam, mam problem z audi A4 19tdi, b6, 2002r. 130km z temeratura silnika. Od dłuzszego czasu nie dogrzewa mi silnika po przejechaniu 25km dopiero wskazowka kawalek sie ruszy. Wogolnie nie dochodzi do 90 stopni ledwo do 80. Po krotkim postoju temperatura odrazu spada do zera. Zauważyłem nawet że silnik wiecej pali. Termostat wymieniony najpierw jeden,...
dzieki za porade ale niemialem mozliwosci podpiecia pod VAGa wiec postanowilem sprobowac wymienic czujnik temp.Po wymianie okazalo sie ze problem z dziwnymi wahaniami wzkaznika zniknal,ale zauwazylem ze gdy temperatura na wskazniku dochodzi do 90 i po kilku minutach spada do okolo 80-85 i po chwili znowu powraca na 90 czy to moze byc wina termostatu...
Witam Wymieniałem chłodnice bo była zatkana. Przy okazji od razu wymieniłem czujnik 2pin i 3pin. na bloku Na blacie przy rozgrzanym silniku mam 100st - 100st prawdziwe podpinając komputer pokazał też 100st. A teraz sprawa wentylatorów. Przy wymianie chłodnicy zauważyłem że oba wentylatory są wpięte równolegle - razem. minusy na masę karoserii, plusy...
Dziwi mnie, że: "nawet po 50km się nie rozgrzewa". Może termostat lekko puszcza i silnik nie daje rady się rozgrzać? Proponowałbym zasłonić chłodnice jakiś kartonem i wtedy spróbować jak ta temp. będzie wyglądać. Normalne jest, że jak silnik nie rozgrzany to samochód nie chce iść. Olej w skrzyni też musi się rozgrzać bo ineczej to muli. Można sprawdzić...
Witam.Zacznę od tego że znajomy kupił audi 80 tdi.Po kilku tygodniach padła mu uszczelka pod głowicą. Po zrobieniu uszczelki zrobił płukankę silnika i po ok 2 tygodniach podczas jazdy zapaliła mu się kontrolka oleju. Czujnik miał nowy więc nawet nie bawiliśmy się w jego podmianę tylko od razu podpięliśmy zegar. Na wolnych obrotach ciśnienie lekko ponad...
witam wszystkich posiadaczy audi b3 b4 i nie tylkoo mam pytanie w sprawie dodatkowych zegarów do audi 80 b4 2,3 5 cylindrów wersja silnika NG mam zamiar założyć sobie toto ustrojstwo jak wiadomo VDO 3 zegary temperatura oleju cisnienie oleju i napięcie instalacji ale pojawia się pytanie czy czujniki ciśnienia i temperatury oleju w tej wersji silnika...
Po roku poszukiwań udało mi się kupić Audi 100 2.0 E 90r.prosto od Helmuta :) To nie żaden plastik-fantastic tylko auto z duszą, więc i serce trzeba mieć o niego przy każdym remoncie. Mój egz. był bardzo zaniedbany wizualnie, chociaż blacharka – wiadomo bez uwag gdyż pełen ocynk to jest to! Do tej pory wymieniłem wszystkie płyny, pompę wody, termostat,...
Witam, mam podobny problem jak Wy. U mnie zaczęło się tak wszystko było oky, palił normalnie. Kupiłem auto miesiąc temu Audi A3 98r. 1.9 TDI 110 KM, pojechałem na diagnostykę silnika z ciekawości. Okazało się, że walnięty jest czujnik temperatury, po przejechaniu 10 km wskazywał tem. 19 stopni C. Gościu zaczął grzebać coś przy wtyczce, która wchodzi...
za 3 razem miałem założoną metalową uszczelkę.Nie wiem czy w tym wszystkim na te problemy z uszczelką nie miał wpływ problem z układem chłodzenia(dwukrotna wymiana czujnika temp. przy chłodnicy,trzykrotna wymiana termostatu obecny puszcza na ok.92st.c a wiatrak włącza się przy 95-99)i odwieczny problem z puchnięciem węży.przez te problemy samochód dwa...
Mechanior stwierdził ze uszczelka jest walnieta :( (minuta ciszy) he!he!he! Widocznie mechanior szuka sobie jelenia i roboty. W układzie volkswagena jak i audi panuje nadciśnienie. Aby sprawdzić czy jest walnięta uszczelka, to sprawdź, czy przy zimnym silniku bąbelkuje płyn w zbiorniczku wyrównawczym. Jeżeli wydostają sie pęcherzyki powietrza, to niestety...
Witam. Nie mam już sił co do mojej audi. Problem polega na tym, że gotuje mi sie woda w ukladzie chlodzenia, wylewa sie podczas gotowania woda z zbiorniczka wyrownawczego. Nie wiem co jest grane juz, co zdążyłem sprawdzić: -chlodnica jest drożna -wyciagnełem termostat(ktory i tak jest dobry) -niby odpowietrzylem, ale dalej to samo. -nie otwieral sie...
peugeot termostat brotje termostat termostat zamrazarki
przedwzmacniacz gramofonowy vivanco ebike bateria instalacja samsung windows
stihl odpowietrznik paliwa stihl odpowietrznik paliwa
Jak wprowadzić podkreślnik na konsoli Xbox? Przenoszenie aplikacji na kartę SD w Xiaomi