Nie wiem czy już było , wymiana termostatu Audi A4 B5 2.5 TDI oraz wymiana separatora mgły olejowej.
Do sprawdzenia 1. Termostat 2. Pompa wody
Do sprawdzenia termostat.
Wygląda na nie zamykający lub za szybko otwierający się termostat.
uszkodzony termostat jeśli po 150km masz 50st na silniku. co do ogrzewania sprawdź czy węże idące do nagrzewnicy są cieple, może być uszkodzona nagrzewnica. ale na początku zrób porządek z termostatem
Ja bym był za wymianą pompy wody i termostat
Czy tam przypadkiem nie da rady wsadzić odwrotnie termostatu?
Pompa wody. Trzeba sprawdzić.
Nie wkladaj żadnych kartonów. Nic to nie da jak masz sprawny termostat.
emp dochodzi do 100 stopni I w tym momencie nawet jeśli masz nagrzewnicę czy nie, płyn powinien być schłodzony przez chłodnicę, czyli termostat powinien być otwarty na duży obieg. Nagrzewnica oddaje ciepło jeśli płynie prze nią powietrze, jeśli nie płynie to nagrzewnica osiąga temperaturę taką samą jak cały mały obieg, temperatura dochodzi do do jakiejś...
Na 1000% termostat do wymiany
Hmm głowica ? i wyrzuca wodę dopiero po zgaszeniu i jak jest chłodno na dworze ? Termostat ? węże grzeją się do chłodnicy dobrze, czuć jak termostat puszcza.
uszczelka głowicy, termostat lub zakamieniona nagrzewnica
No to więc termostat na 100% niesprawny.
Sprawdzałaś czy termostat od razu nie puszcza płynu na chłodnicę?
Skoro dolny wąż zimny to termostat sprawny. Jak jest rzeczywista temperatura płynu?
Jak skutecznie odpowietrzyć układ chłodzenia w A4. Wymieniłem termostat i zalałem płynem, teraz trzeba odpowietrzyć.
Czesc, mam taki problem z moja audi Ze auto odpala normalnie na strzała wdzystko spoko jezdzi nic jej nie jest ale wskaznik temperatury nawet nie drgnie, z nawiewu leci zimne powietrze, auto ma klime i nawet jak jedt ustawione wzystko na maksa to i tak leci zimne, gdxie szukac przyczyny, termostat? Nagrzewnica? Gdzie szukac przyczyny?
Sprawdziłem te klapy.. każda z nich była metalowa i miała w sobie otwory duże, mniejsze i okazało się że kiedyś na tych klapkach był jakiś materiał który zasłaniał te otwory. Teraz już wiem skąd ten materiał taki gąbkowaty przez pół roku wydostawał się na zewnątrz przez kratki przy dmuchawie na maxa.. zakleiłem te otwory podobnym materiałem złożyłem...
Jeśli było by to przyczyną, samochód nie przejechał by 70 tys kilometrów przez dwa lata, bo to jest moim zdaniem niemożliwe. w golfie tak mam od 4 lat i tylko zluzowałem korek. W lato ściągnę głowicę bo mam już dość gotowania termostatów (albo niepełne otwarcie, albo za późne).
Wymień termostat może się zawiesił i tu jest pies pogrzebany.
Witam ocet z sodą z apteki załatwił sprawę ogrzewania przepłukana została chłodniczka. Dzięki za pomoc chłopaki.Pozdrawiam.
Czujnik raczej mam sprawny, rozgrzałem go zapalniczką i wskaźnik poszybował do góry. Czyż by to termostat aczkolwiek płyn chłodniczy z czujnika popłynął cieply....
Problem może być z termostatem, nie otwiera dużego układu chłodzenia i płyn się zagotował.
Audi A4 B5 mam pewnie pytanie, a nie problem. Po rozgrzaniu auta nie ważne czy przejadę 10 czy 50 km mam chłodny płyn chłodniczy w zbiorniczku. Wąż cienki powrotny jest gorący, a górny grubszy idący do chłodnicy chłodny. Auto ma nową chłodnicę, termostat i pompę wody. Brak jakichkolwiek problemów. Nagrzewnica grzeje dobrze, temp trzyma 90st, nie grzeje...
A wyjmij w ogole termostat i zobacz bo to ze wymieniony nie znaczy ze problem rozwiązany.
pompa wody, termostat , nie załaczajace sie wentylatory, czy popsute wisco lub błednie pokazujacy czyjnik temperatury
Witam Mam problem z moim autkiem mianowicie chodzi o to,że zamiast ciepłego powietrza dmucha mi zimne mimo,że wskaźnik pokazuje że woda jest nagrzana do 90 stopni. Wymieniłem już termostat,pompę wody i wyczyszczony wentylator. Rurki są gorące.
Skoro sprawdzałeś to ok. Zakorkowany "wiechciem" silikonu z poprzednich napraw dolot pompy? Nie wiem dokładnie jak tam jest to rozwiązane, w każdym razie w podobnych silnikach wylot pompy wodnej, ten nad wylotem termostatu idzie metalowym przewodem na "tył" silnika - z niego rozprowadzone jest ogrzewanie i dolot wody ze zbiorniczka wyrównawczego, powrót...
Dziś zauważyłem ze jesli jade ok 100 km/h to pokazuje ponad 60 stopni a jesli trafie na korek lub bede powoli jechał to temp wzrasta. Moje pytanie jest takie czy może to być termostat i czy od tego wywalałoby bład od czujnika bo temperatura szybko sie chłodzi i wzrasta??
Cześć. Po tym co napisałeś to szukaj przyczyny w nagrzewnicy. Spróbuj ją wypłukać. Tam jest odpowietrznik jak zdejmiesz rurkę z niego to powinien płyn lecieć, jak nagrzejesz silnik to będziesz widział jak mocno sika i jaką temperaturą sika. Ja posiadam wersję B6, są delikatne różnice - u mnie była wina nieszczęsnych klapeczek.. Odwiedziłem 8 mechaników...
Skoro ubywa to gdzieś musi się podziać . Miałem podobnie w peugeocie , ubywało a wycieku nie było widać. Zrobiłem tak - wiadomo ubywało kiedy silnik pracował i samochód się przemieszczał. Odpaliłem i na postoju wsunąłem pod silnik karton i po jakimś czasie pojawiły się krople na kartonie - był pęknięty termostat i tam sobie ciekło . W Audi masz pewnie...
Od 3 miesięcy termostat działa prawidłowo, temperatura 90'C i stoi. Spalanie nie spadło, w trasie 9,5, po mieście 12-13l. Pozdrawiam
A może to wina przepływomierza? Podmień jak masz możliwość. Temat z innego forum: Coraz wiecej pojawia sie tematów typu Auto nie idzie Brak mocy Turbina sie wylancza itd itd Silnik TDI jest bardzo prosta konstrukcja i jest niewiele elementów, ktore moga byc przyczyna takiego stanu rzeczy. Diagnoze zaczynamy od elementów które mozemy sprawdzic sami,...
Mam 1.8T AEB. No ja mam wlana destylowaną z g12 Harta. Wlałem zwykłej tylko na chwilę przy wymianie płynu aby przeczyścić jak zmieniałem nagrzewnicę. Co robił poprzedni właściciel to nie wiem... było wlane zielone i może to było borygo... i termostat był wycięty... Póki co nowe koncentrady tym razem Ori g13 czekają na wymianę, ale jeszcze nie chcę ich...
Pojechałem na szrot i wymieniłem czujnik od temperatury przy termostacie i jak ręką odjął.
myslałem ze to problem z termostatem. Dodano po 4 mogłbys kolego mi zaprezentowac gdzie znajduje się ten czujnik i jak wyglada w tym modelu ? dzieki bardzo z góry
Teraz pytanie czym sprawdzasz parametry, dla szerokopasmowej powinieneś mieć wartości 0,997 do 1,003 na wolnych obrotach lub pod stałym obciążeniem w pętli zamkniętej. W pętli otwartej przy przyspieszaniu dajmy na to 0,850 0,790. W cut off ma stać na 2,0. Pytanie, spalanie Ci wzrosło podczas eksploatacji czy kupiłeś takie? Odpięcie sond generuje błędy?...
witam,posiadam audi a4 b5 z 96 roku 1.6 benzyna, moj problem polega na tym iz wydaje mi sie ze mam uszkodzone wisko, silnik w korkach mi sie nagrzewa(termostat nowy, uklad odpowietrzony) przy temperaturze 90 stopni i wyzszej mozna wisko zatrzymac palcem.. czy tak ma byc??? od momentu zapalenia rano wisko pracuje taksamo do pelnego nagrzania, prosze...
Witam.Kolego Damianie weż pod uwagę późniejsze naprawy.Jeżdziłem kilkoma zachodnimi markami i wiem jakie drogie są części zamienne. Z VAGiem raczej nie będzie zbyt drogo poza zawieszeniem (chociaż tutaj też nie jest źle wbrew obiegowej opinii). Ogólnie to trzeba mieć szczęście i tyle (u mnie w samochodzie dla przykładu 90% części mechanicznych jest...
wiem że na klimie można ustawić tylko 29 stopni, ja mówiłem o temperaturze punkt 45 - jako wyliczona temp. wewnątrz (program wewnętrzny, cyfrowo) - przynajmniej tak mam to przetłumaczone, inne temperatury są adekwatne do stanu jaki mamy w zimie - około 0 stopni do 5 wewnątrz na czujniku w podsufitce. Wężyki do nagrzewnicy obydwa gorące jednakowo, temp...
Czytałem na forum passata że występuje w sprzedaży tylko z obudową ale może się myle. Wiadomo że wolał bym kupić sam termostat niż całość. Reasumując jeżeli dolny wąż od chłodnicy jak i cała chłodnica są ciepłe zaraz po odpaleniu auto to stawiać na uwalony termostat?? Znalazłem jeszcze coś takiego : http://oferia.pl/zlecenie/item512162-wym...
Przykleję się do wątku bo mam podobne objawy. Mechanik zadecydował kable, zamówili Boscha i założyli problem pozostał , wcześniej stwierdził świece wymienił na oryginalne - problem pozostał. Dzisiaj powiedział gruszka od przyspieszenia obrotów silnika i polecił poszukać na szrotach bo nowa sporo kosztuje. Nie mam pojęcia co to jest " gruszka" na allegro...
Witam wszystkich. Mój problem polega na tym iż podczas jazdy temp. silnika wynosi równe 90 stopni lecz podczas postoju rośnie ona czasem nie zawsze do 100 i po chwili spada. Wymieniłem dwa termostaty. 3 miesiące temu robiony był rozrząd wraz z pompom wody oraz jakoś we wakacje wymieniłem wisko. Stąd moje pytanie czy możliwe jest że DWA termostaty są...
Witam. Mam identyczny problem w passacie b5 przed liftem. 1.9 afn 110km. Temperatura płynu nigdy niedojdzie do 90st a właściwie to ona nawet sie nieporuszy niezależnie od długości trasy. Termostat wymieniony bo pierwsze podejrzenie padło na niego. Czy to raczej chodzi o czujnik temp płynu chłodzacego?
Witam. Panowie mam taki problem. Auto praktycznie z dnia na dzień ogłupiało. Chodzi o turbo, kręciło mi od około 1800obr/min. Teraz kręci od około 2500-3000obr/min i czuć jakby nabijało jakieś 1.5 bara. Auto jest po chipie i sie dziwiłem że aż tak "dmucha" przy zmianie biegów nie ma reakcji na gaz. Czy to może być spowodowane przez podciśnienie? Nie...
Witam sprawdziłem dolot i wydaje mi się że jest szczelny problem z falowaniem obrotów pojawia się podczas rozgrzewania silnika teraz obroty znaczniej falują silnik prawie gaśnie raz zda żyło się ze nie chciał odpalić jak był zimny aż po paru próbach odpalił. Na gazie jest spalanie znośne 9-10l bo benzyna do rozruchów ubywa w oczach .Mam pytanie do użytkowników...
Witam wszystkich mam dylemat posiadam Audi A4 b5 99r. 1,6 b. Problem jest w tym że temperatura cieczy wskazuje zero,wspomne o tym że ogrzewanie mam wracając z trasy 350 kilometrów nic się nie działo nie zagotowało i ogrzewanie mam czyli termostat odpada ,i nadal nie wskazywało temperatury,jeden garażowiec wspomniał o przepływomierzy ale dwa lata temu...
Podłączyłem do kompa i zero błędów związanych z termostatem, czujnikiem temperatury, czy ogólnie silnikiem. Ale u znajomego mechanika stoi passat b5 z takim samym silnikiem 2.0 ALT z instalacją gazową z tym samym problemem. Narazie mechanik męczy się juz trzeci dzień i nie ma pojęcia gdzie leży problem, z tego co mi powiedział to nie ma ciśnienia w...
Mechanik mówił mi że temp w swoim audi a4 b5 ma 70-80 max, teraz ostatnimi dniami. Więc wygląda na to że by się przegrzewał... termostat w tym audi idzie włożyć odwrotnie ale problem polega na tym że gdyby tak było lub gdyby nie działał, woda nagrzewała by się do przykładowo 110 stopni na małym obiegu bo duży był by odcięty, a u mnie leci do 90 i stoi...
Witam. Podobny temat juz tu był z tego co widziałem, ale z racji wieku został zamknięty. Mianowicie po podłączeniu akumulatora zaczynają się wyświetlać komunikaty na fisie (olej na czerwono, czasem na żółto z napisem sensor) pojawia się piszczenie, po przekręceniu kluczyka na zapłon kontrolki mrygają, a immo raz pozwala na odpalenie raz nie. Jak już...
Witam, Posiadam Audi A4 B5 z 98r i mam takie pytanie odnośnie klimatyzacji, a dokładnie jednego przycisku. Chodzi mi o tą gwiazdkę.. Co oznacza ten przycisk? bo często mi się włącza, da się ją wyłączyć ale kompletnie nie wiem co oznacza ten przycisk i do czego on służy. Poniżej załączam zdjęcie panelu. Dodatkowo co jakiś czas mam problem z nagrzewaniem....
Możesz mi powiedzieć gdzie on mniej więcej jest?? Bo się nie orientuje. Jeszcze dopowiem, bo widzę że związane z temperaturą, to miałem wymieniany termostat, i jakiś czujnik czegoś, który jest odpowiedzialny za pokazywaną temperaturę, znajduje się on po lewej stronie silnika, patrząc z góry. A teraz znowu choćby silnik miał 90 stopni, to i tak wyświetla...
Dlaczego TDI? Będziesz nim robił przynajmniej 100km dziennie? Pochodzę z Polski płn-wsch, tutaj wszyscy kupują najgorsze parchy w TDI i są z siebie dumni, a że auto robi dziennie 10km i nie otwiera się termostat, póki zimą dotrą do pracy, jeśli wogóle odpalą to auto przy -20, to inna sprawa i ich problem. Mam a4 b5 1.8 125KM (bez turba) jeżdżę nią póki...
Witam serdecznie, Problem dotyczy Audi A4 B5, 1.6 benzyna, 2000r. Mianowicie auto po osiągnięciu temperatury 90 stopni celciusza zaczyna przepalać olej (w ilościach takich iż dla jadących z tyłu jest to uciążliwe). Po włączeniu nagrzewnicy temperatura spada i spalanie ustępuje całkowicie. Dodam iż przy temperaturze 85 stopni spalanie oleju jest zasadniczo...
Po wymianie czujnika błędu nie było poza dalszymi skakaniami temperatury na wskaźniku , a w komputerze pokazuje ok a wskaźnik dalej swoje . Warsztat wykluczył termostat bo do pierwszych 8 - 10 km silnik nagrzewa się jak należy, ogrzewanie też ok ... Witam, a sprawdzałeś wtyczkę do czujnika ,który wymieniłeś, miałem taką przygodę z a4 b5 , niby w kostce...
Witam, mam taki problem w nowo zakupionym aucie, a mianowicie w Audi A4 B5 1.8 ADR + LPG sekwencja. Kupiłem owe auto, wszystko było okej, temperatura podczas jazdy próbnej jak i na postoju trzymała 90 stopni, wracałem 30 km do domu, również trzymała, następnie jak skręciłem w drogę na podwórko, ok 150m jechałem na 1 czy 2 biegu, zajechałem na podwóko,...
A4 B5 odpada. Masz strasznie drogie zawieszenie oraz z doświadczenia znajomych że ciężko bardzo go sprzedać. Ja Ci polecam A3 1.8T, mam takiego. Codziennie robię 100km w obie strony do pracy po strasznych wertepach, na gazie zrobiłem 107 tys KM i LPG jak i silnik bez awaryjne. W zawieszeniu tylko Amorki jak do tej pory. Poza tym na 4 lata posiadania...
Także to jest od termostatu płączonego elektrycznie z ECU,ja oczywiście takiego nie mam przez to jest przerwa czyli -48°C A gr.074(wiem że to EGR-u mnie chyba nie ma EGR tylko kombi zawór połączony z "ECO pompą") pisze ADPT OK,jak wejdę w BS to adoptuje się[ADPT RUN] ale zaraz wyskakuje ERROR,po ponownym wejściu pisze że ta grupa jest nie obsługiwana-przez...
Witam. Sprawa dotyczy ojca Audi A4 1,9tdi 96r, może nie zbyt problem skomplikowany i banalny ale postanowiłem wymienic dziś termostat ponieważ słabo sie nagrzewał i kiepsko grzał w kabinie. Wymieniłem, zalałem płyn, odpaliłem na dłuższą chwilę i pojechałem na przejażdżke zagrzać go dobrze i odpowietrzyć, złapał 90' na zegarze i jak tylko włączyłem nawiew...
Witam, co mozna powiedziec o tych wynikach spalin, bo wg mnie sa ok. Audi a4 99 rok silnik 1.6 8v, katalizator wyciety i zamiast niego tlumik przelotowy. Wyniki najpierw dla wolnych, pozniej dla 3 tys obrotow: CO 0,49 % 0,63% HC 102 ppm 88ppm CO2 14% 14,6% O2 1,78 % 0,84% Lambda 1,06 1,016 Walcze ze zbyt duzym spalaniem auta. proboje cos uszczknać....
Witam. Mam taki problem ze podczas sportowej jazdy w mieście Audi A4 2.8 1995R Klimatronic jak i normalnej w upalne dni temp płynu osiąga nawet do 110C temp oleju w granicach 120C. Termostat wymieniony, wiskoza też,auto dobrze odpowietrzone, problemem jest wydaje mi się ze wentylator klimy który służy jako pomocniczy jeżeli silnik osiągnie większą temperature....
Po wymianie oleju pojawił się problem z kontrolką oleju, zapala się co jakiś czas z dźwiękiem na kilka sekund i gaśnie, przyspieszam a po zwolnieniu gaśnie jeśli jednak ponownie nie przyspieszam to aby zgasła muszę unieruchomić silnik i ponownie go odpalić, stan oleju jest prawidłowy, brak najmniejszych wycieków, olej 5w 40, przebieg 150000 km. Drugi...
Witam, W ostatnim czasie miałem problem z temperaturą, otóż czasami zaczynał łapać 100-110 stopni. Wszystko wskazywało na termostat. Przed samą wymianą zaczęły się dziać dziwne rzeczy, ponieważ temperatura momentalnie po odpaleniu wzrastała do 120 stopni. Po odbiorze samochodu z warsztatu okazało się że licznik nie działa tzn. obrotomierz i prędkościomierz,...
ok nie wyraziłem sie precyzyjnie sa jeszcze dwa cieniutkie kabelki przy tym właczniku od podgrzewania tylnej szyby i nie brałem tego pod uwage bo to jest podświetlanie przycisku. Kable jakie mnie interesowały to 2 grube które załaczają ogrzewanie. zrobiem pewien test; pomyślałem ze jeżeli napiecie cały czas dochodzi do mat grzewczych w lusterkach to...
Na rozgrzanym silniku po podpięciu pod komputer pokazuje w sterowniku silnika 90 stopni ( potwierdzone termometrem w zbiorniku wyrównawczym ), natomiast w zegarach 70 stopni i tyle samo pokazuje wskaźnik. Wymienione obydwa czujniki temperatury, te które są w króćcu przykręconym do głowicy - niebieski dwupinowy i czarny czteropinowy (zamiast niego założony...
Prins proponuje emulator temp. dla silników vagowskich z mechanicznym termostatem gdzie w fazie nagrzewania mieszanka jest wzbogacana. Emulator stale emuluje temp. 95stC. Załóżmy że ustawiamy temp. przełączania na gaz 30stC więc silnik może mieć wtedy około 40-45stC. Emulowanie temp. 95stC w momencie gdy silnik ma temp. 40-45st nie jest chyba niczym...
Witam! tematów na ten temat cała masa,ale każdy przypadek inny. Jestem laikiem w tych sprawach, ale może coś doradzicie i uda się coś zrobić samemu, U mnie objawy takie: -temp.dochodzi max. do 60 st. (postój, jazda) wcześniej po kilku km. 90st -vag, tylko błąd 282 regulator położenia przepustnicy-V60 zwarcie - BŁĄD SPORADYCZNY , po skasowaniu brak błędu...
Dzień dobry wieczór, wróciłem, aby zamknąć wątek, a tu widzę drugie życie. Dobra napisz teraz. 1. Ile ci wskazuje wskazówka temperatury? 2. Czy z nawiewów wylatywała szara gąbka na deskę? 3. Czy jest różnica w temp powietrza jak zmieniasz ciepło zimno. Ad.1) Jeśli pytasz po nagrzaniu, to jest sztywne 90, termostat sprawny, płyn niedawno wymieniony,...
Temat ma już kilka lat ale jeśli chodzi o silniki 20V (ADR,ARG, APT) to wyjaśnienie przyczyn różnych usterek nie jest czasami takie łatwe jak mogłoby się wydawać. Samochody z tymi silnikami (bez turbosprężarki) mają podane na wklejce w bagażniku zużycie paliwa w cyklu miejskim na poziomie 11,7-12,3l/100km a więc dość dużo. W trasie zużycie to około...
ja mam A4 z silnikiem 115KM (AJM) z 2000r. przebieg aktualny prawie 840tys kk z czego w posiadaniu auta jestem 6 rok od 149tys kk. Do silnika do tej pory się nie dotykałem - non stop regularnie olej syntetyczny spełniający normę 505.00 502.00 - obowiązkowo i żaden inny (polecam motul albo mobil1). Z osprzetu wymieniłem po drodze: 1. zawór EGR - choć...
Witam, czy ktoś mi pomoże? Na początku napiszę, ze mam A: problem z dużym spalaniem do 17 L/100 km średnio (oczyszczony układ chłodzenia, nowa pompa, płyn, termostat, czujnik temperatury) + kompletne sprzęgło + świece ngk i przewody bosch + kompletny rozrząd + uszczelka pod głowicą mowe zawory + akumulator centra futura + filtr powietrza i przeciw pylowy...
termostat gofrownicy hyundai termostat termostat bimetaliczny
prosty generator funkcyjny ekspres zablokować zaparzacz poduszki renault megane
schemat rozrządu benzyna schemat rozrządu benzyna
Płyta główna EVA MAIN 454050200 w ekspresach Siemens EQ.7 Seat Altea - niestabilny tempomat: przyczyny i rozwiązania