Ten osad czarny to podejrzane. trzeba było ustalić jak zagotował, czy wentylator się włączył, czy chłodnica była cała gorąca.Jeżeli była gorąca a wentylator stał, to winny czujnik w chłodnicy, lub kiepski kontakt elektryczny, gdzieś na lini zasilania wenylatora. Jeżeli nie była gorąca, to może być zacinanie termostatu.
Witam. Zużycie paliwa będzie większe przy niskich temperaturach.
Sprawdż termostat.
Zacznij od termostatu (sprawdzenia).
Wymienic termostat
Nie wiem jak w cienkim ale u mnie wiatrak załacza termostat.
Założyć termostat ,koszt niewielki .
Witam Wymień termostat Pozdrawiam
zasłoń chłodnice, wymień termostat i będzie ok. silnik jest niedogrzany bo jest mały a duża chłodnica (silniki 900 i 1100 mają taką samą a są dużo większe). miałem to samo i nadal to sie powtarza średnio co dwa lata. tak więc na zimę zasłaniaj chłodnice i średnio co dwa lata nowy termostat
termostat do wymiany
Jako że, czujnik temperatury jest rezystorem o rezystancji zależnej od temperatury (im wyższa temperatura tym niższa rezystancja).to wepnij zamiast czujnika rezystor o takiej wartości która spowoduje wychylenie wskaźnika temperatury do wartości około 90°C i porównaj z wartością czujnika gdy włączy się wentylator chłodnicy.Wartości czujnika i rezystora...
Termostat wymieniony. Koszt nowego był trochę wyższy, bo 42 zł:P + robocizna 30 zł. Teraz muszę trochę pojeździć i sprawdzić czy to faktycznie termostat stwarzał problemy.
W jaki sposób najprościej sprawdzić czy termostat jest cały i zdrowy? [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Podaj jaki olej został zalany do silnika.Nie może to być olej syntetyk.Może być jedynie półsyntetyk lub lepiej taki jak zaleca producent 15/30.Swego czasu w rozmowie z właścicielem CC 898cm był bardzo zdenerwowany gdyż w jego samochodzie BDB utrzymanym i po małym przebiegu w trakcie zdjęcia nogi z gazu zapalała się kontrolka oleju i z tego powodu silnik...
Z tego co pamiętam to trzeba będzie pozmieniać przewody zasilania kontrolkami. Czujnik temp. daj gdzieś na duży obieg za termostat.
Więc tak sprawdziłem odpaliłem auto i po 5minutach węże które idą do nagrzewnicy były ciepłe, węże od zbiornika taki letnie a ten wąż gruby co idzie z chłodnicy do bloku silnika przez termostat zimny. Jaki z tego wniosek? Że termostat dobry??
wentylator sprawdzony-działa zamierzam teraz sprawdzic termostat, a jesli i to nie pomoze nie wiem co dalej, jak sprawdzic czy np chlodnica nie jest zatkana, prosze o rady pozdrawiam serdecznie
na termostat wogóle się otwiera ??
Czytam że wymiana wkładu termostatu może coś dać?? Jeśli uszkodzony, to oczywiście...
Obroty od kupna były zbyt wysokie ( miesiąc temu kupiłem ) a teraz potwierdza to obrotomierz chodz jak sie nagrzeje do 80 stopni to było 1100rpm przed chwilą . Więc liczmy że o te 200-300rpm są za wysokie . Lewe powietrze napewno to nie jest sprawdzilem wszystko z tym związane . I jeszcze jedno pytanie czy temp 80stopni czasami o 2 mniej lub więcej...
Jak chłodnica drożna. To sprawdź czy termostat otwiera obieg wody.
Zanim zmienisz termostat poddaj go kontroli jak napisałem.Obejrzyj też gaźnik i urządzenie rozruchowe czy wyłącza się na ciepłym silniku.Zacznij jednak od termostatu jeśli będzie uszkodzony to poprawę zauważysz w spalaniu.Faktycznie pali jak smok z tego co piszesz.Spalanie wzrosło zaraz po ustawianiu czujnika wału?Czy później?
Termostat, wężyki podciśnieniowe sprawdzone? Ssanie działa?
Jak sie dobrze orjetuje zdjecie po chodzi od miski od fiat 126 BIS w CC700 nie ma chyba tej mosieznej rurki przy obudowie termostatu ,ale moge sie mylic.
Fakt, nie obejrzałem dokładnie zdjęcia na którym widnieje termostat, nie dolna część chłodnicy
Czy czasem nie jest tam wszystko dobrze a zwyczajnie silnik musi się zagrzać , przecież w starych gratach na gaźniku tak było .Przyzwyczailiśmy się do silników na wtrysku gdzie silnik zimny but i auto się zbiera , nie ważne ile pali ale idzie . Teraz przesiadka na auto z gaźnikiem i zaskoczenie , czasem mnie ludziska o to pytają . Co do 10 minut w czasie...
witam Jestem w trakcie wymiany termostatu w Cinquecento 900, gaźnik. Robiłem wszystko jak manual nakazywał tzn. spuściłem płyn, odczepiłem wszystkie przewody gumowe, odczepiłem przewody podciśnieniowe od gaźnika, odkręciłem czujnik od ssania, w końcu odkreciłem 2 nakretki trzymające termostat na głowicy i gdy chce wyjąc termostat ze szpilek natrafiam...
Prawdopodobnie wydmuchana uszczelka pod głowicą skoro masz mix z olejem ,sprawdź także termostat, podejrzewam również pompę wodną
ten niebieski 2 pinowy na termostacie
Poczekaj kilka dni.Musi się "osuszyć.U mnie też po załozeniu rury kaslał przez jakiś krótki czas.Być moze że i gaźnikowi przydałaby się regulacja. Co do temp to teoretycznie powinie mieć 90st,ale z praktyki obserwowania cieniasków wiem ze nie wszystkie a w tym takze i mój osiągaja te temp.(mają jakieś 70~80st).Jeżeli jest mróz można jeszcze przysłonić...
zastanawia mnie co ma do tego radio ??? jesli sie nadmiernie grzeje to moze padl termostat, zapchana chlodnica, lub uszczelka pod glowica.
Na postoju po odpaleniu silnika ciepły jest zbiornik wyrównawczy i przewody nagrzewnicy, gruby wąż idący od termostatu do chłodnicy robi się gorący przy około 95 stopni, a po ruszeniu z miejsca i ujechaniu może kilometra spada do raptem 70 i już tak się utrzymuje. Po zatrzymaniu auta i postaniu chwilę rośnie do 90 stopni. Po zgaszeniu silnika również...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... do tego co napisałem wymieniłem jeszcze pózniej termostat bo był cały czas otwarty :) pozdrawiam :)
Mój błąd. W seicento zawór jest, a w Cinquecento nie ma.
Więc czujnik na termostacie podaje również sygnał do ecu? A skąd sterowane jest ssanie? Też z czujnika na termostacie?
Witam :) Polecam tobie cinquecento na wtrysku (900) jest mniej awaryjny niż gaznikowce ja sam posiadam egzemplarz z 93 r zero rdzy ! moja wersja jest w ocynku jedyne co wymieniłem od kiedy go mam to termostat i wycieraczki :D spalanie musisz liczyć 7l (średnie) w trasie jesteś w stanie spokojnie zejść poniżej 6 l :) co do reszty się nie wypowiem bo...
Uważam tak po wymieniłem termostat i temperatura wciąż mi rośnie.
Najczęstrza przyczyna to brak rury na dolocie do filtra powietrza z tzw.gruszki.Rura dostarcza ciepłe powietrze do gażnika po przez termostat powietrza(w obudowie filtra)Przerabiałem to u siebie.
łojej nawet bez planowania głowicy... brak słów przewiercenie termostatu też stosuję w Oplach, i wymieniam czujniki w chłodnicy na takie od Cinquecento 900 na 92st.C może być też przestawiony rozrząd, ale ja bym się najpierw tym czujnikiem temperatury zainsteresował
dzieki temat zamkiety termostatu wogóle nie był i przy okazji zobaczyłem ze pompka nie działa
Co do chłodnicy i wentylatora mam dziwne przeczucia, że są dobre (na pewno chłodnica bo ją specjalnie ściągnąłem i sprawdziłem), martwi mnie ten termostat, że gościu sprzedał zły model. Pozdrawiam simoneus
czy czujnik termostatyczny w cinquecento 700 z gaznikiem aisana ma jakies znaczenie w lecie a moze w zimie?slyszalem ze on dziala dopiero jak jest -15 stopni na dworze a w lato nie ma znaczenia czy on jest sprawny!czy to prawda?
Zimno, krótkie dystanse. Cóż poradzić. Można by próbować regulacji gaźnika, ale nie liczyłbym na cuda. Termostat sprawny? Czy nawet tego nie wiadomo, bo nie ma wskaźnika?
czy ktos moze mi napisac jak mozna sprawdzic czy czujnik termostatyczny temperatury wody ten ktory jest podlaczony do centralki jest sprawny?
Jeżeli chodzi ci o TERMOSTAT to przy wymianie jest taka zasada - po odkręceniu starego szybko wkładasz nowy i ubytki płynu są minimalne. Nie widziałem nigdy tego silnika ale skoro przeszkadza ci gaźnik to go odkręć :) Nie powinno być z tym problemu. Co do wydechu - przed katalizatorem jest sonda lambda. W wydechu bez katalizatora sondy nie ma więc przełożenie...
Chyba sie taki jeszcze nie urodzil co by umial cinquecento zdiagnozowac i naprawic. Jak przyjezdza jakies do mojego serwisu (z reguly na lawecie) to od razu kaze jechac gdzie indziej. Pozdrawiam Posted from a mobile
Jeśli to dzieje się na mrozie to sprawdź czy masz jeszcze termostat powierza, rurę do kolektora i blachę na wydechu, a może już zgubiona :)
zajrzyj do filtra powietrz jest tam termostat i klapka , termostat wymontoj a klapke zablokuj w pozycjji zimne" potem doregoluj
Kontrola termostatu czy nie jest cały czas uchylony. Możesz diagnozę komputerową zrobić , może coś wskaże.
Witam.. Mam cinquecento 700 i wymieniłem wczoraj termostat na nowy.. Ale coś mnie niepokoi bo temperatura i tak nie jest zadowalająca.. po pół godziny jazdy ledwo osiąga 70 stopni.. Ale wina nie leży w termostacie bo on nadal zamknięty (chłodnica zimna) więc czemu samochód tak powoli sie grzeje?
Sprawdż cewkę wysokiego napięcia.Uzwojenie pierwotne (przy 20stopniach) 0,495oma do 0,605oma, wtórne 6660oma do 8140omów. Czujnik położenia i prędkości obrotowej na wale musi mieć rezystancję (przy 20 stopniach, szczelina 0,4do 1.0 mm )578do782 omów .Jeśli jest inaczej do wymiany. Czy rura dostarczająca ciepłe powietrze z gruszki na kolektorze wydechowym...
Masz taką rurkę z odpowietrznikiem w okolicach prawej lampy. Odkręcasz odpowietrznik odpalasz auto i czekasz aż zacznie woda lecieć - następnie zakręcasz. W niektórych wersjach silnikowych (nie napisałeś jaki masz silnik) jest jeszcze odpowietrznik w okolicach podszybia pod maską. Procedura podobna. W tych operacjach oczywiście dajesz ogrzewanie na...
Sprawdziłem i cienki wężyk przy gaźniku był ciepły gruby wąż przy chłodnicy był zimny ale jusz koło termostatu zaczą być ciepły to znaczy od termostatu do połowy był ciepły a druga połowa zimna rest wykonałem ok 65 stopniach pozdrawiam.K
Sprawdź czy masz obieg płynu, dotknij ręka węże od chłodnicy u dołu i u góry (ostrożnie nie oparz się )powinny być tak samo ciepłe . Jeżeli dolny wąż jest zimny to termostat do wymiany.
Jak go odpalasz czy jest tak jakby trzymało silnik i nie chce przerzucić tłoków,zatrzymuje silnik mimo że rozrusznik włączony?.Jeżeli tak to zbyt wczesny zapłon.Jak jest mocny ,dobrze się zbiera na obroty, i się grzeje ,to minimalnie przestaw aparat w prawo.Najlepiej sprawdzić to lampą stroboskopową ,jak ktoś posiada.Czy masz założoną rurę od dmuchawy,czy...
witam nie mam problem z nagrzewaniem sie silnika nagrzewa sie tylko do 70 stopni i pozniej temperatura zatrzymuje sie w miejscu , termostat juz wymienilem i nadal ta sama usterka czy ktos moze mi pomoc??????????
Gdy temperatura powietrza jest niższa od 23°C,termostat otwiera dopływ powietrza ogrzanego nad rurą wydechową.Po wzroście temperatury ponad 28°C następuje przełączenie.
U gazownik jeszcze nie byłem, teraz po wypłacie się tam zjawię. Czy przyczynom tych usterek może być zepsuty termostat? Samochód słabo grzeje, po przejechaniu ok 20 km dolny wąż jest trak samo ciepły jak górny, a reduktor wydaje się mniej nagrzany niż w/w węże. Proszę o odpowiedź. Termostat to podstawa,jak nie dogrzany reduktor bedzie wiecej palil
OK... jakie są koszty planowania głowicy ??? Jak odkęciłem obudowę termostatu to wylewający się płyn był czyściutki... Czy jeżeli byłby pęknięty blok to olej nie dostawał by się do tegoż płynu ???
Szczególną uwagę zwróć na to, czy termostat pracuje porawidłowo,tzn czy puszcza wodę z silnika na chłodnicę.Jeśli jest uszkodzony, tzn zamknięty,będzie powodował objawy o ktorych piszesz.
No bo to jest tak że jak silnik osiągnie określoną temp. otwiera się termostat i puszcza płyn ( poszukaj dokładnego opisu to dowiesz się o co chodzi) Możliwe że nalałeś za dużo płynu i teraz " kipi "
W CC z Aisanem nie ma podciśnieniowego regulatora kąta wyprzedzenia zapłonu .Jak się grzeje to do sprawdzenia termostat lub UPG (jeśli ubywa płynu). Jak już zgaśnie i nie można go uruchomić to do sprawdzenia czego brakuje ,iskra czy paliwo.
Chłopie to tylko GAŹNIK jak ci mamy pomóc? Trzeba odkręcić górę wyczyścić, przedmuchać dysze, ustawić poziom paliwa, skład mieszanki sprawdzić podciśnienia, zobaczyć czy działa termostat powietrza, czy masz rurę papierowo-aluminiową do rury wydechowej, czy na wydechu masz blachę do łapania ciepłego powietrza itp. itp. A z tym "prykaniem" to............?
Siema , mam problem , a mianowicie gdy są upały to auto mi gaśnie i zanim go odpalę to mija około 30 -5o min ( gdy jadę i zaczymam się w korku i pochodzi chwile na takich upałach to właśnie wtedy go coś przymula i gaśnie , a potem tak jak napisałem nie ma takiej opcji zęby go odpalić wcześniej jak 30 min ) . wentylator został wymieniony lecz się nie...
hej. Powiem, że mam ten sam problem. Wóz odpala w największe mrozy od kopa. Jeżdżę wyłącznie po mieście, jest ślisko, więc unikam wysokich obrotów i na pewno mam niedogrzany silnik, bo po kilku kilometrach mogę trzymać rękę na bloku silnika. Pod korkiem mnóstwo tej mazi, więc może faktycznie powodem jest niedogrzanie silnika. Najpierw wymienię termostat...
Mój problem jest dość specyficzny. Kupiłam niedawno fiata cc 700 z instalacją gazową. Smochodzik miał w wszystko sprawne oprócz silnika. Po generalce silnika, zaniepokoiła mnie wolno wzrastająca temp. silnika. Cóż, wymieniłam termostat, a temp wzrasta powoli. Mając na myśli powoli tzn. przy tem otoczenia ok. 5°C temp. wzrasta do 50°C w czasie 7 min....
Witajcie!!: Jestem świeżym kierowca, kupiłem fiata cinquecento 700 z 95 roku.spisuje się bardzo dobrze.Tylko....mam problem z kontrolka wyznaczająca temperaturę płynu chłodzącego (świeci się na czerwono i wygląda jak termometr na fali),kontrolka nie świeci od razu, zapala się po jakimś czasie jazdy. Bylem u dwóch mechaników, powiedzieli ze to wina czujnika,...
A wiec mam CC700 w obudowie filtra jest termostat i klapka sterujaca cieplym/zimnym powietrzem.Problem w tym ze ta klapka wyrobila sie z biegiem czasu i przy zimnym silniku dopoki nie zlapal on temp. kiedy termostat otwieral zimne powietrze strasznie klekotala.Chcialem ja wiec podregulowac i peklo ciegielko termostatu. Odlaczylem klapke od reszty i...
Mam Cinquecento 900 z 95r. Od dłuższego czasu silnik łapie dużą temperaturę. Wiatrak się włącza ale nie zawsze ją spędza. Jak dotąd wymieniłem: chłodnice, pompę wody, termostat, korek. Człowiek ze sklepu doradził mi, żeby sprawdzić czy podczas pracy silnika w zbiorniku płynu chłodzącego nie robią się bąbelki- oznaczało by to, że spaliny dostają się...
To znaczy z tego co już gdzieśtam się dowiedziałem to do samego gaźnika dochodzi kwestia wymiany kolektora,linki gazu i "zaślepienia" termostatu bądź jego wymiana , sam z książki od CC wnioskuję że układ zapłonowy jest ten sam. I właśnie w tym rzecz że w tych dwóch gaźnikach o których piszesz nie ma elektrozaworów , albo przynajmniej nie tyle co w tym...
Termostat wymieniony ale problem nie zniknął - silnik nadal gaśnie. Teraz jest podejrzenie uszkodzonego czujnika biegu jałowego - czy to to samo co czujnik walu korbowego?? Nigdzie nie mogę znaleźć tej części jest tylko właśnie ten drugi - cz. wału korbowego.
ale ten po lewej stronie silnika co jest wkrecony w termostat ???? to on by takie głupoty robil ??? ale jak tak dla próby na pracującym silniku zdejme wtyczke z tego czujnika to nic sie nie dzieje a jak zdejme wtyczke z map sensoraz to od razy szaleje tak jak przy 60*C . A więc to czujka temperatury ???
No właśnie jest to typowe zjawisko w "przechłodzonych"silnikach,tzn.takich które nie uzyskują temperatury pracy.Wiąże się to z tym że silnik jak się rozgrzewa ze skrzyni korbowej "uchodzi powietrze (rozszerza się),następnie silnik stygnąc wsysa powietrze z wilgocią.Wilgoć ta zawsze reaguje z olejem w ten sposób-tworzy się taka zółtawa maź-piana na korku...
Mam wskaźnik temperatury cieczy, mam nawet obrotomierz więc to nie wina żadnej kontrolki. Silnik nigdy nie był przegrzewany, jak już to niedogrzewany (wskazuje 80 stopni, ale termostat się otwiera). Co ciekawsze olej na bagnecie był normalny, nie wydaje mi się aby uszczelka pod głowicą była uszkodzona na tyle by dopuścić do mieszania się płynów. Poza...
Witam, chciałbym zapytać czy jest jakaś możliwość sprawdzenia działania termozaworu?Chodzi mi o ten element wkręcany od góry w termostat, wychodzą z niego 2 rurki do gaźnika.Urwała mi się jedna z rurek, ale to nie problem. Czyszczę i reguluję gaźnik a ten zaworek nie był podłączony w ogóle, i chciałbym się dowiedzieć jak działa i czy jest sprawny.Wiem...
calorstat ma dookoła tego talerzyka który zatyka przepływ taką gumkę, ona zaraz pęka i spada a bez tej gumki nawet na zamkniętym jest duża szpara i to jest cała jego wada. Wahler nie ma tej gumki i uszczelnia się samym metalowym kołnierzem, to nie musi być super szczelne, nawet lepiej jak troszeczkę tam leci bo lepiej się odpowietrza, ale nie może być...
Witam, do wymiany masz ZAWÓR TRÓJDROŻNY . Koszt nowego to ok 250zł a używanego ok 100zł. Jak go kupisz to musisz odpowiednio podłączyć podciśnienia ( znajdziesz w książce sam naprawiam fiat cinquecento) oraz będziesz musiał odpowietrzyć układ chłodzenia. Przydała by się pewnie też regulacja i tu dam ci dobrą radę. Jeżeli w Twojej okolicy nie masz speca...
No z tym akurat się zgodzę jeśli chodzi o kwestię podczas jazdy.Klapka w obudowie filtra ok poruszą się lecz nie wiem jak sprawdzić czy termostat pracuje prawidłowo.Ale co z tym dzisiejszym odpaleniem.Rano samochód normalnie odpalił po 8h postoju problem z uruchomieniem silnika objaw taki jak by nie dostawał paliwa bo wielu próbach odpala i jedzie normalnie...
w seicento 900 niema czujnika w bloku, jest czujnik w głowicy - w seicento jest to nie czujnik a włącznik który zaświeca kontrolkę przegrzania - już po wszystkiemu ja to koledze wymieniłem właśnie na czujnik temperatury (z cinquecento) i założyłem przełącznik który przełączał sygnał między poziomem paliwa a temperaturą czujnik załączania wentylatora...
Gaźnik mniej awaryjny? to dopiero bajki. Gaźniki lubią po prostu ci co sobie lubią śrubką pokręcić często nie mając nawet pojęcia do czego ona służy. Z małych niedrogich i mało awaryjnych aut to mogę polecić Cinquecento z silnikiem 0,9 na monowtrysku Marelli. Spalanie około 7l niedogrzany w ruchu miejskim a w trasie poniżej 6l. Jedyne co w nich często...
Atrapa jest przysłonięta, a kolektorek wymieniony miesiąc temu na nowy. Płyn i oleje oryginalne tak samo jak i swiece. Termostat wymieniony na nowy w filtrze powietrza. Pompka paliwa Nowa. Przewoy wysokiego napięcia nowe i jest nowy mechanik i też sobie nie daje z tym autem rady. Nie mam już pojęcia o co w tym chodzi odpala a zamiast jechać to takie...
Mam cinquecento 700. Na trasie jest o.k. Jednak gdy podjeżdżam w korku temp dochodzi do 90 stopni i więcej - silnik się przegrzewa a wentylator się nie włącza. Łożysko na wentylatorze o.k. płyn chłodzący o.k.Pewnie termostat. Jeśli ktos może mi podpowiedzieć gdzie jest umiejscowiony i ewentualnie co sprawdzić to będę bardzo wdzięczny. sprawdż wentylator...
Za uboga mieszanka.Zła relacja powietrza do benzyny. Za dużo powietrza. Dodano po 11 Zwróć uwagę czy papierowa zbrojona rura jest założona od obudowy filtra powietrza jest założona na osłonę kolektora wydechowego.Znajdujący się w filtrze powietrza termostat woskowy w zimowych warunkach zamyka dopływ zimnego powietrza do filtra powodując zasilanie ciepłym...
witam termostat w moim CC900 wymieniam średnio co 25.000 km tak robi fiat aby zarobić na częściach, a co do włącznika wentylatora to włącza on dopiero gdy na wskaźniku temperatury (u mnie ) jest ponad 100 stopni C Nic sie nie stanie, jak trochę poczekasz obserwując wskazania wskaźnika. Jednak przed tą próbą sprawdź włącznik, zwierając przewody do niego...
Kolego sprawdz czy w filtrze powietrza nirzszych temperaturach powinna być przesunięta w lewo,w miere rozgrzewania silnika przesuwa się w prawo. Od spodu filtra jest przewód łączący go z taką puszką kturegoś elementu między filtrem a rurą wydechową to będziesz wymieniał świece aż do wiosny a przez lato zapomnisz o temacie . Przed wysłaniem posta, skorzystaj...
Witam ponownie :). Samochodzik wydaje się naprawiony. Co do rozrusznika to okazało sie, że styki były zaśniedziałe i nie łączyło - wystarczyło przeczyścić i chodzi :). Jeśli chodzi o problemy z odpalaniem to przyczyną było to ciągienko o której wspomniał gabik001. Po prostu spadło. Rano odpalił przy pierwszym przekręceniu (na zaciągniętym ssaniu ale...
Witam mam problem z fiatem cinquecento 700tką :( szukałem podobnego tematu ale nic nie znalazłem i proszę o pomoc :( problem polega na tym że jak go kupiłem to nie sprawdziłem czy jest płyn chłodniczy czy woda i gdy przyszedł przymrozek okazało się że była woda :( wszystko zamarzło więc zaprowadziłem auto do ogrzewanego garażu aby odmrozić wodę i udało...
Podam ci kilka zabiegów które wykonuj po kolei powinno pomóc: 1.Sprawdź czy nie masz ubytku plynu chłodzącego (jeśli tak to mozliwe że uszczelka pod głowicą do wymiany 2.Jeśli nie masz łapacza ciepłego powietrza na kolektorze zrób sobie go lub dokup 3. Sprawdź termostat powietrza 4. Wymień lub wyczyść filtr powietrza 5. Sprawdź odpowietrzenie zbiornika...
pytam dletego , że mój Cienias zaczął mi palić około 10l na 100km w mieście w zimie i nie wiem co z tym zrobić :/ w zeszłym roku palił mniej!!!Teraz wymnieniłem świece i załozyłem nowy termostat ale troche podkręciłem obroty śrubką za gażnikiem ponieważ gasł mi często. Niedawno chciałem wrócić do ustawienia niskich obrotów i nie moge zejśc do tak niskich...
witam mam problem odnośnie spalania, spala w mieście 10 l na 100 wymieniłem termostat filtr powietrza i nic nie pomogło oczywiście autko odpala za 1 razem zimny ciepły i ma kopa poruszanie autka w mieście spokojne - max 70 km/h do 9 km a na trasie tez 80km/h bierze 10. Gdzie szukać wady, jedynie co boli mnie, to to, że przy dodaniu gazu do oporu na...
Witam.Mam pytanie. co może być przyczyną? CC700 z 1996r, LPG gaźnik Aisan zastąpiony klasycznym, silnik częściowy remont (wymiana kasatorów, pierścieni, sworzni, łożysk, panewek, uszczelniaczy, rozrządu i termostatu). Po tym zabiegu praca bardziej równomierna, oleju nie ubywa, lekki przedmuch ze skrzyni korbowej, spalanie ok 8-9 l/100km (jazda miejska,...
Witam , chciałbym podłączyć się do tematu , również mam cc700 z weberem , problem dotyczy gaśnięcia na postoju , Śrubkę zwiększającą otwarcie przepustnicy(to jakby młoteczek i kowadełko) mam już na max wykręconą i dalej gaśnie nawet po 10km po mieście , termostat jest do wymiany bo rury od chłodnicy nawet po 20 km są koło 40-50 stopni.Tylko martwi mnie...
Witam. Przepraszam że nie napisałem co zrobiłem aby usnąć usterkę. Otóż mój CC ma gaźnik Weber. Niewiem jak to jest z Aisanami. Po pierwsze pojechałem do warsztatu który (ze słyszenia jest dobry odnośnie gaźników). Po regulacji gaźnika posprawdzałem cewkę,przewody,pompę paliwa,czójnik położenia,przełącznik charakterystyki oraz moduł. Później zlikwidowałem...
Witam, Posiadam cc700 po zmianie gaźnika na fos-a. Na aisianie jeździł 140km/h z własnej mocy teraz nie mogę przekroczyć 125km/h. Modyfikacje: Zmieniony cały gaźnik na fos, wraz z kolektorem wymieniona rura wydechowa, teraz nie ma kata i sondy, zaślepiony termostat, wymieniona linka gazu, dorobiony został wspornik(ładnie odbija) wymienione świece,kable...
uważam przerabianie CC 700 na gaz za głupotę, sztuką dla sztuki. Silnik benzynowy ma jeżdzić na benzynie. Pozdrawiam Posiadam CC 700 Aisan + LPG -2 Generacja Gaz założony przy przebiegu 52 tyś km obecnie mam 110 tyś km i co stwierdzam po przejechaniu 58 tyś km na lpg. Niedawno musiałem wymienić uszczelkę pod głowicą z powodu awarii termostatu i co...
witam kupiłem cieniasa 3 lata temu 700 , tylko ze względu ze będzie takie autko z takim silnikiem mało palić( jazda po mieście) , bylo ok dopuki nie przyszły mrozy , zaczął palić mi ok 9 litrów ( jadę ok 3 kilometrów w jedną stronędo pracy) , no i założyłem gaz ( miał 110 000 km), chodił bez problemów , nawet odpalał na gazie przy -15 °C ( nie wskazane...
A faktycznie, ten w termostacie zostaw w spokoju, zmień ten w głowicy.
Witam, mam pytanie do specjalistów od CC 700. Jesteś szczęśliwym posiadaczem CC 700 (gaźnik FOS) od ładnych paru lat. Mam pytanie odnośnie rozruchu zimą przy temperaturze poniżej 0 stopni. Aby uruchomić silnik (tzn. doprowadzić do sytuacji w której pracuje w sposób ciągły) potrzebne jest jakieś 15 a czasami nawet 30 prób. Podczas pierwszych 5 przekręceniach...
Z tego co wiem to uszczelkę pod głowicę wstawia się tylko oryginalną bo podróby mają słabą wytrzymałość. A po co ją wymieniać? Tyle koni to mi nie potrzeba hehe myślę, że z aktualnym układem wydechowym mam jakieś 32-33km. Polerując te kanały(nie mam pojęcia jak one wyglądają) ile mogę zyskać ze 2-5km?? Myślałem aby poprawić dolot powietrza, ze 1-2km,...
też miałem Dużego Fiata :) ładnych parę lat, to też był mój pierwszy samochód :) kupiony za 600zł :) ale koniecznie musiał być z gazem, innych nie brałem pod uwagę :) dzięki niemu nauczyłem się mechaniki, bo na dzień dobry zagotowałem 2 razy silnik tak, że popękały pierścienie i sprężanie się skończyło, było rzędu 3....5, max 7 na którymś było ;) ale...
termostat powietrza cinquecento półoś cinquecento cinquecento cinquecento chłodzić
zaczep schowek uchwyty drzwiczek powolne narastanie
nawigacja tablet elektrolux lnk304
Błąd pliku DUI70.dll w systemie Windows: przyczyny i rozwiązania Pojedyncze mruganie czerwonej diody w Kukirin G2 Max - przyczyny