Nowy termostat bez tych dziurek zapewne działa nieprawidłowo bo płyn go nie opływa. I temperatura wokół niego nie odzwierciedla temperatury płynu w silniku. Wszystko zależnie od konstrukcji układu chłodzenia, ale jak dziurki były w fabrycznym to i w obecnym by pasowały. A tak z innej beczki bo może przyczyna wachania temperatury poprzednio nie był termostat...
Witam --proponuję sprawdzić czy do układu chłodzącego nie przedostają się spaliny z uszczelki głowicy (może silnik był kiedyś przegrzany ) i wtedy przy zamkniętym obiegu mogą się umiejscawiać w nagrzewnicy tworząc poduszkę powietrzną!
dany232 to jest właśnie sprawdzenie domowymi sposobami uszczelki pod głowicą skoro ci płyn wywala to znaczy że jest pęknięta i spaliny się przedostają do ukłądu chłodzenia i tu się zaczyna problem a termostat w takiej sytuacji ma niewiele do powiedzenia bo silnik się rozgrzewa do granic możliwości i termostat i tak się otwiera nagrzany nie przez płyn...
A guzik. Tam jest termostat przełączający. Mały obieg masz na bloku, duży na chłodnicy, osobny na nagrzewnicę. Bez termostatu płyn płynie jak chce, to jak zwarcie w obwodzie elektrycznym. UPG nie jest wykluczone ale masz ogrzewanie więc niekoniecznie ładuje spaliny do układu, choć tutaj trzeba by zrobić test CO2. Na pewno w końcu ugotujesz głowicę jak...
Analizując ten [url=https://www.dropbox.com/s/6gzhermpd... Schemat Jestem ciekaw co sądzicie o mojej teorii. Skupmy się na obiegu EGR czyli kolor pomarańczowy. Zimna woda z chłodnicy przy pomocy pompki (17) trafia przez czujnik (nr 6- który to w vcds nazywa się temperatura płynu na wyjściu...
Mogła też odmówić posłuszeństwa uszczelka pod głowicą. Mój sposób to użycie zmysłu węchu przy wlewie do zbiornika wyrównawczego układu chłodzenia. Jeżeli czuć spaliny to raczej na pewno uszczelka.
Słodki zapach wynika ze spalania płynu, białe spaliny też- uszkodzona uszczelka albo pęknięta głowica. Sprawdź węże od chłodnicy, jeśli na odpalonym silniku będą twarde i trudno będzie je zgnieść palcami to masz już potwierdzenie, że czeka Cie remont głowicy bo ma przedmuchy i robi za duże ciśnienie w układzie chłodzenia. Sprawdź jeszcze jak działa...
Żeby układ się udało odpowietrzyć musi być obieg płynu, silnik musi być nagrzany, płynu na max i co ważne - zakręcony i sprawny korek zbiornika wyrównawczego. W korku jest zawór upustowy ciśnienia (jednokierunkowy). Jeśli ten zawór jest uszkodzony (stale otwarty) lub korek nie będzie dokręcony to układu nie uda się odpowietrzyć. Ale od początku Ci piszę...
Tamten, wyżej jest nie odpowiedni bo na 75° C. Tutaj masz na 95° C i tanio. Nowszy, Kształt tu nie jest istotny. http://www.serwis.gastromer.pl/termostat...
http://obrazki.elektroda.pl/5537960300_1... Witam. Jakiś czas temu, wynająłem małe mieszkanie. Miało jeden zasadniczy problem-ogrzewanie. Nie wchodziły w grę ogrzewacze elektryczne, ani gazowe. Po wielu poszukiwaniach, znalazłem na eBay webasto. Pochodzi z samochodu Rover 75 i jest zasilane olejem napędowym. Z webastem współpracuje...
Witam po krótkiej przerwie.Niebawem pokażę film z pracy palnika po dalszej modernizacji.Nie będzie to jeszcze wersja docelowa.Obecnie palnik pracuje przy osuszaniu piwnicy w gospodarstwie kolegi.Działanie proste.Lufa palnika tłoczy spaliny w typową dmuchawę rolniczą. Koledzy piszą o problemach z dyszami i paliwie.Miedzy bajki można włożyć historie o...
To są typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą lub pęknięcia w głowicy. Przy wysokich prędkościach wentylatory nie są potrzebne do schłodzenia płynu. Wg mnie typowym objawem uszkodzonej uszczelki (przedmuchu do układu chłodzenia) jest podnoszenie się płynu, przy otwartym zbiorniku wyrównawczym, po uruchomieniu zimnego silnika. Wtedy zamknięty...
Opcja zwrotu oraz odzyskania gotówki? Kupiłem go w 10.2024, potem wyjechałem na pół roku. Zwrot nie wchodzi już w rachubę. Zrobiłem wszystko, co mogłem przed zakupem: ciśnienie oleju, kompresja, spaliny i przegląd w SKP. Nic nie wskazywało na awarię, a że nadszedł listopad, to i wentylator oraz termostat nie były potrzebne. Auto zawsze trzymało 90°,...
Witam! Nie wiem czemu z tymi renówkami są takie problemy. Ja mam cały czas problemy z renówką ale kiedy się wziełem w końcu za naprawę wszystko po kolei to powstaje nowy problem. Miałem problem z silnikiem jak inni stukanie przy pasku rozrządu, problem ze skrzynia albo pojawiało się na liczniku problem AUTO,a później blokada skrzyni czy wysokie obroty...
Do balii na miłość boską, do balii... Bale to są z drewna i raczej w piecu albo się nimi pali, albo wygrzewa parą do gięcia. W piecu do palenia bali nie ma nic skomplikowanego - obudowane ognisko. A piec do balii, to nic innego jak typowy kocioł. Palenisko izolowane termicznie, obudowa, kanał odprowadzający gorące spaliny do komina, komin, a w tym przewodzie,...
Ja mam tak samo w dieslu ale w fordzie nie idzie go nagrzać ale to ogólnie cecha diesla (mówię o zimie) i to nie jednym. To cecha nie wada po prostu sprawność diesla jest dużo wyższa niż benzynki gdzie energia idzie w ciepło . Dodano po 3 Nawet jak wrócę z trasy na wolnych obrotach spaliny to ledwo ciepłe (zima) PS i wręcz nawet nie czuć ich To cecha...
Witam, samochód Renault Clio 3 1.5 DCI, 106 KM Problem polega na tym, że przedostają się spaliny do płynu chłodniczego prawdopodobnie, wzrasta ciśnienie w układzie i wyrzuca płyn chłodniczy korkiem. Dzieje się tak najbardziej kiedy w samochodzie jest ustawiona wysoka temperatura i termostat pcha płyn tylko na nagrzewnice przez co zapowietrza się i stara...
Kocioł ten posiada kilka zabezpieczeń jednym z nich jest termostat który wyczuwa temperaturę wody i po przekroczeniu określonej temperatury wyłącza duży palnik pozostawiając ogień dyżurny. Drugie zabezpieczenie jest na przerywniku ciągu które jeśli spaliny nie trafiają do komina rozgrzewa się czujnik i znowu rozwiera obwód i odcina całkowicie dopływ...
Witam. Problem tego typu vw T5 2004 1.9 105koni ucieka płyn z chłodnicy niewiadomo gdzie był sprawdzona głowicą nie idzie w układ ani w spaliny wymieniony korek zbiorniczka termostat czujnik na chłodnicy wentylatory się nie zakańczając chodź sprawdzone na krótko sprawdzane co jeszcze może być powodem? Na dywanikach i w innych miejscach niema żadnych...
Należy prawidłowo (zgodnie z instrukcją serwisową) odpowietrzyć układ chłodzenia. Podczas odpowietrzania sprawdzasz temperaturę dużego obiegu (i chłodnicy), aby mieć pewność, że termostat działa prawidłowo. Odpowietrzony uklad nie bulgocze. Jeśli po tym zacznie znowu bulgotac, to prawdopodobnie spaliny przedostają się do układu chłodzenia (należy wykonać...
Numer katalogowy to R6512 ( Termostat spalin) Pozdrawiam
Unie w c-300 tak się dzieje że ciągnik się gotuje pod obciążeniem , nie wiadomo z jakich przyczyn tuleje, głowica, uszczelka pod głowicą za każdym razem wymieniana pierścienie tłokowe tłoki ... I nie wiadomo co się dzieje termostat nowy mechaniczny na sprężynie ... Chłodnica wymieniona... Kosmos , ktoś ma jakiś pomysł ?
Osobiście nie wymieniałem. Sprawdź jeszcze gruchę od chłodnicy spalin, możesz to zrobić chociażby strzykawką z węźykiem. Jeżeli stoi, to spaliny nie są chłodzone a płyn nie jest dogrzewany i stąd to niedogrzanie. A termostat jest łatwy do wymiany.
witam kolegow mam podobny problem z astra 1.4 8v 98r ben+gaz przebieg 200,000 Na zbiorniku 30 litrów robiłem 280 km a teraz 210-220 km myślałem że to katalizator - był tak zapchany że musiałem cały wydech wymienić, kable, świece, cewka, kopułka, rozrząd w porządku sprawdzone, oleju nie bierze nawet kropli, termostat sprawny-nagrzewa się prawidłowo i...
Termostat, lub w gorszym przypadku uszczelka pod głowicą. Zrób test na spaliny w płynie w chłodnicy. termostat wymieniony,chlodnica plukana kilka razy, uszczelka sprawdzana wszystko z nią ok,test robiony wszytsko ok. teraz auto stoi u mechanika -wymienia pompe wody-bo juz rece opadają.
Sterownik do pieca na słomę jest zrobiony na przekaźniku easy 412-AC-RC (a nie na 512 jak pisałem wcześniej). Czujniki temperatury spalin i wody zasilającej to termostaty z firmy Jabel z Ustki mierzące temperaturę do 300 °C (J-110). Można by tu wykorzystać easy (lub sterowniki innej firmy) z serii 500, 700 lub 800 z wejściami analogowymi i do nich podpiąć...
Mam pytanko kupiłam seata ibize 6l 1.9 tdi robi się ciśnienie w układzie chłodzenia myśleliśmy że jest zapchany ponieważ ktoś wcześniej jeździł na wodzie plukalimy układ chłodzenia octem specjalnymi plukankami nic nie dało dalej jak spuszamy cała wodę z układu chłodzenia wylatuje brązowa woda robiliśmy test czy nie ma spalin w układzie chłodzenia wyszedł...
Mam problem ...spotykam się z opinią, że piece gazowe kondensacyjne są bardzo ekonomiczne.... Proszę o opinię w tej sprawie . Znalazłem lekturę : Usunąłem link. Po co link i skopiowany z niego cały tekst? "Jedną z najciekawszych cech kotłów kondensacyjnych jest możliwość osiągnięcia sprawności przekraczającej 100 procent. A to wszystko dzięki kondensacji...
Witam, Okazyjnie kupiłem używany kocioł De Dietrich Mcr 3 Plus 24T jako sprawny (ma niecałe 3 lata i w zasadzie wygląda idealnie). Po podłączeniu okazało się, że nie grzeje C.O. Stan: 1. Na "Tout" nie było mostka - wstawiłem kawałek drutu (temperatura zewnętrzna), 2. Na "OT on/off" (Open therm / termostat pokojowy) nie było mostka - wstawiłem kawałek...
Witam. koleś przyjechał do mnie takim Uno i powiedział, że świeci kontrolka temperatury silnika. Wywalone było prawie litr płynu, uzupełniłem. Po odpaleniu bez korka na ciepłym silniku na wolnych obrotach po kilku sekundach poziom płynu podniósł się do momentu, aż wylała się jakaś szklanka, po chwili opadł do minimum. Obecnie nie wywala już płynu, ale...
W takim razie może być zanieczyszczony wymiennik kotła. Jest częściowo niedrożny, spaliny przepływają zdecydowanie szybciej przez co nie mogą się schłodzić. Wezwij serwisanta na coroczny przegląd kotła.
kortyleski To czy silnik w początkowej fazie będzie się nagrzewał 15 czy 30 minut jest bez znaczenia. Mały obieg całkowicie bym wyciął. Duży obieg również a cały system ogrzewania połączył za termostatem celem szybkiego nagrzania silnika a wodę wprowadził do bufora ciepła. Za buforem kolejny termostat regulujący żądaną temperaturę i zestaw zaworów...
Witam. Mam Skodę Felicje I silnik 1.6 B+G. Mam taki problem, że jak samochód stoi w korku to temp na zegarze rośnie prawie do czerwonego pola (spada gdy włączę nawiew ciepłego powietrza). Jak jadę na trasie to spada sporo poniżej 90 C. Zaprowadziłem samochód do mechanika na wymianę termostatu z obudową. Zadzwonił po godzinie i mówi, że uszczelka poszła...
Korek ma stabilizować to ciśnienie i je regulować w pewnym zakresie. Inaczej trzeba będzie przeprowadzić test na co2. Sprawdzić czy są spaliny w chłodzeniu....rozbieramy motor :( Dodano po 4 Jak to jest 2005r to raczej silnik na pompowtryskach a tutaj nigdy nie spotkałem się z metalowym wirnikiem. Gdyby się rozleciał to by się to auto gotowało w czasie...
Sprawdziłbym na początek dwie rzeczy. Czujnik spalin i czujnik temperatury granicznej wody. Oba działają w ten sam sposób. Jak się rozgrzeją i wyłączą trzeba odczekać chwilę aż ostygną i wtedy podgrzewacz znowu działa bez problemu. Jak sprawdzić w najprostszy sposób czujnik spalin? Puść ciepłą wodę na max odczekaj ok 2-3 minuty i zbliż dłonie do okolic...
Podjedz do skp i niech ci sprawdzą spaliny , jak żle zacznij od sondy. I termostat aby szybko się nagrzewał.
Jakie ciśnienie sprężania? ogrzewanie działa prawidłowo? Termostat nie zablokowany? Wykryte spaliny w układzie chłodzenia? Na jakiej podstawie to stwierdził? Tylko po ciśnieniu w układzie? Może być tak, że wcale nie trzeba tego robić
Dlatego obecnie najlepsza opcja to kocioł kondensat i przewymiarowane grzejniki/podłogówka. Bezpiecznie (brak możliwości zatrucia się czadem) i ekonomicznie. Puszczasz minimalną temperaturę jaką przyjmą grzejniki przy danym minimum mocy kotła (na mocy minimalnej kondensat ma najlepsza sprawność). Jeśli jest wiosna/jesień to kocioł taktuje ale nie co...
Dodam tylko ze nie za kazdym pomiarem dokonywanym w zbiorniczku wyrownawczym wykaze spaliny i najlepiej jest test przeprowadzic na zimnym silniku pod obciazeniem ja poprostu na zimnym silniku jechalem pod gore kilka kilometrow i wykazalo od razu. Gdzie przy wczesniejszym pomiarze nic nie wykazalo.Niektorzy w tej sytuacji wymontowywoja termostat i jezdza...
Z kotła wychodzi na zewnątrz specjalna rura przystosowana do pieca , kwasoodporna rura w róże , tak że wypuszcza spaliny i zaciąga powietrze . zamontowana jest z odrobiną spadu tak jak być powinno. Decydując się na kocioł zapowiadali że w mieszkaniu będzie ukrop i plaża . Za tem jest zimno , termostat ustawiony na 21,5 stopnia , piec go długo nagrzewa...
Termostat czyli sprawny.Bańki w układzie - chodziło chyba o to czy spaliny są pchane w układ chłodzenia.Wskazywałoby to na uszczelkę pod głowicą ale nie masz problemów z mocą ani z praca silnika a jedynie z dużym spalaniem?Tak jak Art.B napisał diagnostyka wskazana. Może dużo powiedzieć.
Nie można mostkowac! Co masz na myśli pisząc reset kominiarski. Chodzi Ci o termostat na wymienniku? Moim zdaniem objawy wskazują na niepewne działanie czujnika przepływu CWU Dodano po 5 Jaką rolę spełnia, czy jedynie wyłącza kocioł jak temperatura spalin przekroczy 70stopni? Ma zadanie wyłączyć kocioł jeśli spaliny wydostają się do pomieszczenia. Ten...
Cześć chciałbym opisać po krótce moją historię z Toyotą yaris 2007r 1.4d4d może ktoś akurat ma podobne objawy/problemy ze swoim autkiem i mu pomoże Także zaczynając temat auto nie miało ogrzewania wewnątrz samochodu, wywalało płyn chłodniczy przez zbiorniczek, tworzyło sie ciśnienie w układzie chłodzenia silnika które po odkręceniu korka od zbiorniczka...
Równlegle jest podłączone. Wziąłem się dzisiaj za odpowietrzanie i ku mojemu zdziwieniu weszło ze 3 litry płynu a na zbiorniczku było dobrze. Aż sprawdziłem bagnet od oleju czy oby tam nie wpada ale tam stan dobry. W spaliny też raczej nie idzie. Zauważyłem że chyba jest termostat walnięty bo się chłodnica grzeje przy 90 stopniach. Ale motor trzyma...
Witam, szukam na prawdę kogoś z doświadczeniem kto pomoże rozwikłac mój ciągły problem.. BMW e30 Silnik M20B20 + Lpg na parowniku. Brak mi już pomysłów mianowicie autko podczas postoju w korku czy też ogólnie na postoju łapie wysoką temperaturę (nie wiem jak wysoką bo zawsze reagowałem w porę). Podczas jazdy gdy już się chłodzi pędem powietrza jest...
witam, ogrzewanie działa wydaje mi sie że za słabo ale działa, termostat działa dobrze bo chłodnica ciepła. wymienie czujniki temperatury ale chciałbym wiedzieć czy jest sens bo moze one sa dobre, wode faktycznie wyrzuca przy otwartym korku na zbiorniczku , myslałem ze to oznacza ze juz sie gotuje, czy mieżąc temperature wody w zbiorniku i porównując...
Witam przeglądałem ten temat bo miałem/mam podobny problem. Trudno mi dopasować do któregoś z powyższych jednoznacznie. Prosiłbym o krótką ocenę i poradę. Postaram się opisać jak najkrócej i konkretniej, żeby nie było wątpliwości opiszę wszystko chronologicznie: - mam a3 1.9tdi 98r silnik AHF - kupiłem go 1.5 roku temu z tym właśnie problemem, sprzedający...
W sumie nie wiem, musisz przemyśleć jak często i jak długo chcesz to używać, czy ten akumulator wytrzyma, czy spaliny z piecyka nie dostaną się do wnętrza itd. Samo podłączenie jest banalne, gotowych modułów raczej nie ma bo nikt nie przewidział takiego zastosowania. Dla sprawdzenia odłącz zegarek i połącz piny 2 i 5 - powinno włączyć się ogrzewanie....
Auto ma 20 lat nie będę złomował, zarabia na siebie, jeździ na LPG. Tak (at)tzok, układ przez 4 lata pracował sensownie, zaglądałem w tamtym roku do filtra gazu był w bdb stanie, myślę że jeszcze nie pora na regenerację parownika, problem leży gdzieś indziej jak możesz sugerować. Sprawdziłem kompresję u mechanika. Na wszystkich cylindrach 10,5-11.5...
Nie mam żadnych doświadczeń z takimi testerami, ale mam swoje przemyślenia, na ten temat, bo myślałem, że u mnie w megance mam przedmuchy do układu chłodzenia. Z tych przemyśleń i różnych eksperymentów (między innymi testu z butelką), wynika, że jeżeli jest padnięta uszczelka pod głowicą, to po odpaleniu zimnego silnika (termostat zamknięty) z odkręconym...
beretta termostat spaliny termostat spaliny beretta termostat spaliny zasada działać
wymiana palnika digital terrestrial lodówka amica naprawa
stare puszki elektryczne stare puszki elektryczne
Błąd E62 - brak cofania w urządzeniu elektronicznym Lokalizacja przekaźnika wspomagania Kia Ceed 2009 1.4 benzyna