Termostat. Bardzo prawdopodobne.
Witam ten po lewej na dwie śrubki jest to elektryczny termostat oleju
Możesz dać ten termostat.
Chodzi właśnie o wlasciwa diagnize. Aby mechanik postawił trafna żeby nie wymieniać bez potrzeby tak jak tego termostatu
A nie ma błędów od termostatu oleju
jak złożysz na samego Reinza posmarowanego z obu stron to będzie dobrze, no chyba że kominek jest bardzo krzywy (to trzeba grubiej dać Reinza ;), ale ja tam składam takie rzeczy bez tego papieru na samego Reinza i jest zawsze dobrze, oczywiście najlepiej noc odczekać zanim zalejesz płyn
Termostat sprawdź.
Jak działa to nie ma po co wymieniać termostatu. Dokręca się z wyczuciem, na to chyba nie ma podanego momentu.
Gdzie znaleźć termostat w Volvo 460. Chyba mam walnięty bo cały czas wskazówka leży na dole dopiero jak stoje w korku to pokazuje oznaki zycia. chyba że coś innego?
Poszukuję parametrów termostatu lodówki Volvo BB (ew. poziomu napięć na ADC 89C2051) Nr. 20379150 Wersja: A 22 litry Sterownik: z 89C2051 WAECO Kuehl01_2
Witam ja miałem taki sam przypadek, okazało się że jest uszkodzony czujnik koło termostatu.
niestety jeszcze oczekuje przesyłki czujnika wałka a i przy okazji zamówie ten czujnik termostatu
Jaka temperatura otwarcia termostatu? Powinno być napisane na termostacie.
Miałem to samo w XC70 2003. Skończyło się na wymianie uszczelki pod głowicą. Termostat i korek też wymieniałem.
Podstawa to sprawny/nowy termostat aby silnik się szybciej nagrzewał. Sytuacja analogiczna jak w Oplach
Dodam, że silnik przegrzewa się w zasadzie wyłącznie na postoju. W czasie jazdy, nawet pod górkę, nie zaobserwowałem tego zjawiska. Pompa wody do sprawdzenia. Zakładam że termostat sprawny.
Termostat musi być szczelny i musi być dobra uszczelka od góry na termostacie.
Pali bezpiecznik 44? Uszkodzony termostat olejowy w podstawie filtrów oleju.
Podczas jazdy? W życiu. Odpal zimny na 10 minut i sprawdź czy węże z małego obiegu są tak samo ciepłe jak te na chłodnicy. Te drugie powinny być zimne bo przez 10minut woda nie osiągnie 90 st żeby całkowicie termostat otworzyć.
Nie z 6 do 10tyś, tylko z 600 do 1000 obr/min. Dogrzewanie silnika. Tak ma być. Ewentuajnie termostat do wymiany.
Podłączam się pod kolegę. To samo mam, Volvo S60, 2010, D3, 280000km Zastanawiam sie co sprawdzać, robić dalej, termostat już wymieniłem i nic się nie zmieniło
Może termostat się zaciął,lub uszkodził.
Silnik to 2.0 Diesel , 2007 rok. No właśnie , sprawia wrazenie jakby bylo cos niewlasciwie podlaczone
potrzebne jest więcej szczegółów, jak sprawdzałeś termostat? Czy przewody idące do nagrzewnicy robią się gorące(zasilający i powrotny)?
Nie pod kolektorem ssącym, tylko pod termostatem i tylko ten występuje!!! Silnik B5234T7 200KM.
witam serdecznie. Od pewnego czasu w moim volvo można zaobserwować gotujacy się płyn Chłodniczy i wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia. Przy delikatnej jeździe płynu ubywa ale nie gotuje się się. Gdzie może leżeć przyczyn? Termostat i chłodnica są nowe.
odsun termostat od grzalki
dzięki za pomoc ale to nie jest silnik 2.9 czujnik znalazłem jest pod osłoną rozrządy wkręcony w termostat a wtyczka nad rozrządem pod górną osłoną rozrządu
Jezeli pewny jesteś, ze nie ma co2 w plynie, to na myśl przychodzi mi tylko system chlodzenia, tzn termostat, pompa wody, drożność wymienników i węży.
Witam Posiadam Volvo FH z 2016 roku i przestał działać hamulec VEB. Przestał działać po uszkodzeniu Termostatu Oleju- powodował zwarcie i wysadzał bezpiecznik odpowiedzialny za hamulec silnikowy i termostat oleju ( Są pod jednym bezpiecznikiem) Wymieniłem termostat na nowy oryginalny, bezpiecznika nie wysadza- zero błędów na desce Po uruchomieniu wajchy...
Ma ktoś zdjęcie jak ten zawór termostatu powinien być prawidłowo zamontowany? ( można go zamontować w dwóch kierunkach ) bo może wymieniłem wszystko a zawór zamontowałem na odwrót i nie puszcza prawidłowego obiegu...
Przyczyna :brak freonu, uszkodzony przełącznik ciśnieniowy ,przekaźnik, cewka sprzęgła brak rezystancji termostat wadliwy itd.
Witam. Ja akurat jeżdżę Volvo. Żona nim do pracy co dziennie ok 1km dojeżdża i jest to samo kiedy chłodne dni się zaczynają. W kilku innych niedogrzanych samochadach też to widziałem więc to normalne. Pozdrawiam
Plus po drodze sprawdź termostat, nie powodowałby tak znacznego podniesienia spalania, ale duże - owszem.
Sprawdź MAP. Napięcia ,wiązkę, sygnał. Sprawdź czy nie zawalony nagarem. Bo albo to ,albo coś to turbo źle zrobione. Ten drugi błąd to jest raczej od termostatu. Bo opis tych błędów na tym "testerze " to porażka.
To chłodziarka z agregatem BD35F, a to znaczy że pracuje 12/24V. I o ile nie ma elektronicznego termostatu, to nie ma problemu z uruchomieniem z 12V. Potrzebowałbym zasilić lodówkę 24V sprężarkową z ciężarówki stacjonarnie. A która to lodówka? Ta z wnętrza kabiny czy montowana w bocznym schowku? Ta ze schowka miała zwykły termostat elektromechaniczny...
Dwupinowy w obudowie termostatu ,o ile dobrze pamiętam. On odpowiada za automatyczne ssanie w volvo.
Jak dla mnie to termostat jest otwarty, jedziesz traci temperaturę i nie grzeje :).
Podobny problem miałem już dwa razy ale z premium po wymianie 3 termostatu problem zginoł i do dzisiaj jeżdzi niestety nowe orginalne termostaty okazały sie wadliwa a po wstawieniu trzeciego orginalny Volvo chociaż to te same było ok
Minęło trochę czasu od utworzenia tematu dla tych co jeszcze tu są i interesuje dalsza część tego tematu ostatecznie kupiłem Volvo v40 1997 1.8 benzyna za 2750zł nie uwierzycie ale nie spodziewałem się że za takie pieniądze w tak starym aucie może wszystko działać, działał nawet najmniejszy pierdół każdy przycisk nawet klima potrafiła mrozić, wady przed...
Witam mam taki problem w FH 13 dmucha zimnym powietrzem w kabinie na wolnych obrotach na 1000 zaczyna lecieć ciepłe. Wymieniane były nagrzewnica zaworek elektryczny, zaworek ciśnieniowo zwrotny na przewodach ,pompa wody, termostat, sprężarka powietrza. Co może być jeszcze przyczyną? Dzięki i pozdrawiam
Witam. Mam problem, mianowicie sterowanie webasta w moim samochodzie raz działa raz nie, raz grzeje na max, raz pracuje normalnie. Model: Webasto Air 2000. Auto: Volvo FH 13 2007 rok. Webasto zostało sprawdzone w serwisie, termostat kupiłem nowy w serwisie Volvo. Elektrycy twierdzą że jest przerwa na kostce. Gdzie ta kostka może się znajdować ?
Witam wszystkich forumowiczów. Odkąd zawitały do nas mrozy i śniegi pojawił się problem z ogrzewaniem mojej srebrnej strzały. Jestem zmuszony poprosić o pomoc forumowiczów, ponieważ nie mogę zlokalizować usterki. Otóż temperatura silnika jest prawidłowa, szybko się nagrzewa czyli termostat jest sprawny(wczoraj wymienialem termostat w moim drugim Volvo...
W komputerze siedzi błąd p2181"wydajność układu chłodzenia". Ktoś coś podpowie? Sprawdzone: - czujnik temperatury - termostat zwykły(wymieniony na nowy) - poziom płynu ok Co może powodować ten błąd?
Bo myślę że nie tylko ja byłbym zainteresowany ? Zwykłe 3 lub 4 świece żarowe w obudowie, z Focusa , Peugeot Citroen Renault HDI , volvo. Kupujesz to do tego 2 przekaźniki i sterujesz z tego termostatu. Ja to montuje ku szybszemu nagrzewniu LPG. Mointaż przed reduktorem LPG na wężu. Do 3 świec starcza 90A alternatora, do 4świec 110-120A, ja mam we...
Witam, mam kłopot z Volvo XC 60 2,0t T5 245km rok 2015. Auto zaczęło się przegrzewać i brak ogrzewania. Po diagnozach mechaników (bez podłączenia do vidy) wymieniłem pompę wody i termostat, kłopot nie ustał. Dzisiaj podłączyłem pod vidę i okazuje się, że pompa czasami nie załącza się (jest nowa) i wtedy ogrzewanie ginie, a temperatura rośnie. Czy to...
Miałem taki przypadek w swoim sprzęcie(Warbi z silnikiem Volvo 345). Wadliwy okazał się termostat, ponieważ nie trzymał temp. Po prostu za wcześnie sie otwierał i utrzymywał ok. 60-70* a miał trzymać 89*. Po wymianie jest ok.
tak, poradziłem sobie ze skrzynia.. poza wymienieniem sterowania (chyba zbędną czynnością), regeneracją konwertera (chyba trafione) uszczelniłem cała skrzynię.. sprawdziłem kartery czy przylegają (było do poprawienia) i zadbałem żeby ogólnie obieg olejowy był szczelny, a termostat się nie przycinał (bo chyba się przycinał.. patrzac po rysach jakie były...
Jeśli się zmieści to nie ma przeciwwskazań.Temperaturą silnika zawiaduje termostat. korzyść: w lato w korku nie zagotuje, minus: więcej płynu to zalania
W ostatnim czasie coś robiłeś z tym silnikiem? Wymiana oleju, płynu chłodzącego? Może być tak że padła Ci uszczelka pod głowicą. Ale to musisz do mechanika podjechać aby Ci to sprawdził. Jakby się nagrzał to bym obstawiał termostat ale skoro nawet się nie zagrzeje może być uszczelka. Jednak to jedna z teorii.
Witam Najłatwiej sprawdź temperaturę płynu na zasilaniu i powrocie. Jeśli będzie jeden i drugi gorący jednakowo to prawdopodobnie elektrozawór ogrzewania uszko dzony. Jeśli jest to linka czyli zwykły zawór, to jak koledzy wcześniej pisali płukanie itd. Nie pamiętam jak to było z termostatem wpiętym między przewodami czy jeszcze fh 13 miały.... Czasem...
po pierwsze to nie jest termostat bo termostat zwiazny z ogrzewanie m samochodu plyn chlodniczy, to co masz w fotelu to jest klikson lub termistor,wymienialem kiedys takie cos w fotelu od volvo ,mozesz to kupic w sklepie elektronicznym ale musisz znac jaka ma charakterystyke-czyli czy jego opor z temperatura maleje czy rosnie
Układ wypłukany, woda bez problemu pojawia się każdym przewodzie. Lejąc wode w nagrzewnice przelewa sie odrazu przez czujnik temperatury w glowicy oraz korek w chłodnicy. Objawy są identyczne mówiąc wprost jak przy silniku w którym spadł pasek i pompa wody stoi. Uszczelka pod głowicą napisem Top do góry, wiec wykluczam jej złe założenie. Ciekawy przypadek....
Czy termostat sprawny, jeśli tak to tylko podmiana reduktora rozwiąże pytania. I kup coś rozsądniejszego do tego samochodu.
o jakich czujnikach mówisz??? czujnik ciśnienia czynnika w układzie jest sprawy termostat też jest sprawny poprostu układ sterownaia gdzieś gubi zasilanie bo jak podłączę na krótko sprężarkę to działa
Zapowietrzony układ chłodzenia, termostat do wymiany, zakamieniona chłodnica i nagrzewnica, sprawdź poziom płynu w układzie. Jak zachowuje się wskaźnik tem. silnika? Czy leci choć troszkę ciepłe powietrze ?
Po zdemontowaniu termostatu zaczęło wywalać wodę od razu po odpaleniu auta. Diagnoza - pęknięta tuleja lub głowica. Zdecydowaliśmy, że lepiej będzie wymienić silnik niż wymieniać tuleje i głowice. Temat zamykam.
W pierwszej kolejności tez obstawiam termostat i chyba to jako pierwsze będę mu proponować. Termostat, porządne odpowietrznienie i wtedy będę myśleć. Wygląda troche na UPG bo auto faktycznie jest zaniedbane na maxa. Silnik faktycznie trwały, fajne stare silniki renault to co w volvo robi robote. Ale przebieg rzekomo realny 130k...
Chłodnica się odpowietrzy sama jak otworzy sie termostat. Zalewasz płyn do zbiorniczka (to idzie w maly obieg) Jak silnik złapie temp to się otworzy termostat i wtedy dolewasz płynu. Dolewasz dolewasz az bedzie stan w zbiorniczku. Po ok 30min pracy jak osiagnie 90st temp to sprawdzisz sobie.
Cześć. Posiadam Volvo V40 99r 1.6 benzyna 105 KM, motor B4164S. Auto spala mi w mieście około 13l/100km. Wymieniłem świece, filtry, lambdę, termostat - i nic to nie zmieniło. Na trasie pali mi około 8l/100km. Z silnikiem nie mam żadnych problemów. Pracuje równo, odpala również bez problemowo. Szybko się nagrzewa i trzyma temperaturę. Nie kopci. Analiza...
Wlasnie rozgladam sie za takim urzadzeniem dla siebie - polecilbys mi jakies ?? Uwazasz, ze moze byc to wina termostatu bo od jakiegos czasu jezdzilem z odlaczonym wentylatorem bo zalaczal sie non-stop.. Prosba o porade jeszcze w sprawie wspomnianych wyrzej rzeczy.
Pompy zamieniłem miejscami, tak samo wtryski i popychacze od pomp, i zawsze nie pracuje 4 cylinder, licząc od strony rozrządu. Założone nowe nadwymiarowe tłoki i pierścienie, szlif wału i tulei, nowe uszczelnienia, remont głowicy. Turbo po regeneracji. Silnik był w serwisie Deutz, sprawdzili wtryski i zregenerowali. Pompki gdzieś wysyłali do sprawdzenia,...
Masz prawidłowe działanie, jeśli na klimie się załączy git, wystarczy jeden, jeśli będzie potrzeba powinien się załączyć drugi ale jedynie jak będzie auto łapało wyższą temperaturę a jeden nie nadąży schłodzić. O tym jedynie i nie zawsze można przekonać się w korku i temperatura misi być powyżej 30C, bez klimy na postoju nie załączy się tobie chyba...
Witam.Kolego Damianie weż pod uwagę późniejsze naprawy.Jeżdziłem kilkoma zachodnimi markami i wiem jakie drogie są części zamienne. Z VAGiem raczej nie będzie zbyt drogo poza zawieszeniem (chociaż tutaj też nie jest źle wbrew obiegowej opinii). Ogólnie to trzeba mieć szczęście i tyle (u mnie w samochodzie dla przykładu 90% części mechanicznych jest...
Witam . Proszę sprawdzić termostat oleju, znajduje się w obudowie filtra oleju, miałem podobna usterkę , wymiana kompletnej podstawy filtrów oleju Na chłopski rozum , pod obciążeniem albo po przekroczeniu temperatury otwiera się termostat oleju który jest sterowany elektronicznie , dzieje się tak ponieważ otwiera się elektrozawor chłodzenia denka tłoka...
Demontowałem to ustrojstwo z rozbitka i też chciałem sprawdzić działanie przed zamontowaniem u siebie. Jednak przy próbach uruchomienia nic się nie dzieje. Po otwarciu obudowy okazało się, że przewody od termostatu zabezpieczającego przed przegrzaniem są zgnite i przerwane. Kupiłem nowy termostat, ale dalej cisza. Urządzenie to po paru nieudanych próbach...
Witam, mam problem z Volvem. Mianowicie wyrzuca płyn chłodniczy. Rozsadziło jeden zbiorniczek, został wymieniony na drugi. Wyrzuciłem termostat, dalej to samo. Zaobserwowałem, że gdy nie pracuje sprężarka płyn idzie do zbiorniczka bez powietrza, gdy zaczyna sprężarka bić powietrze, do zbiorniczka idzie płyn z powietrzem/piana. Możliwe, że uszkodzona...
Witam. Dzięki za zainteresowanie moim problemem. Jednocześnie sory że tak długo się nie odzywałem, poprostu brak czasu. Zacznę jednak od początku. Kupiłem auto 8 m-cy temu i było niby wszystko OK. Na trasie ok 9l.gazu a miasto ok.12l. gazu. Jednak silnik pracował nierówno miał dzióry przy przyspieszaniu i trudno było to wyregulować na gazie. Więc wymieniłem...
W takim razie zawory do wymiany,bo już nie da się wyregulować ich ?Pytam się bo nie znam się.co było by lepsze remont tego silnika czy kupić drugi? Tylko też jak kupię to nie wiadomo czy on jest dobrym stanie.W tym silniku jest nówka rozrząd,rozrusznik,filtry no chyba filtry będzie trzeba wymienić i olej.I w ogóle to ten silniczek był żyletka.A to się...
Mam problem z układem chłodzenia w volvo v70. Podczas dłuższej jazdy (po przejechaniu ok 75km) pojawia się komunikat "coolant low..", gdy zatrzymam auto, odkręcę korek od zbiornika wyr płyn natychmiast wraca (czasami nawet się przelewa) i oczywiście komunikat gaśnie. Dodam że wymieniałem juz korek z zaworkiem, termostat a ostatnio nawet pompę wodną...
Witam, problem jak w tytule. Mam 2 wentylatory na chłodnicy. 1 biały (z prawej) nie załącza się , gdy przewody od chłodnicy robią się gorące. Drugi czarny (z lewej) załącza się w momencie gotowania płynu. Wskaźnik temperatury na zegarach pokazuje ok 90 stopni. Tak jak zawsze, gdy nagrzeje się do temperatury pracy. Wskazówka nie podnosi się do góry gdy...
Witam Posiadam od niedawna Volvo 1.9TD 99r. silnik oczywiście Renault. Problemem jest bardzo wolne nagrzewanie silnika, muszę przejechać 5-6km zanim zacznie lecieć letnie powietrze z nadmuchu. Moje stare Volvo 460 2.0 benzyna nagrzewa się już po przejechaniu ok 2km, nie wspominając o Volvo 960 gdzie zanim otworzę bramę, oczyszczę szyby, to w środku...
Defekt polega na tym iż gdy silnik przez około godzinę ostygnie trudno jest go uruchomić, trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem. Podejrzewam że jest tam jakiś układ termostatu opartego na bi-metalu. W taki sam silnik był montowany VW LT jest to diesel 2400ccm typ B24 bez turbiny rok prod 1988. Proszę o pomoc i pozdrawiam Sławek.
Zastanawim się, co ma piernik do wiatraka, chyba, że nie odpowietrzyłeś dokładnie po wymianie i przegrzałeś głowice, co mogło spowodować właśnie takie problemy jak opisałem- przegrzanie uszczelnień wtryskiwaczy i zluzowaną tulejkę w glowicy, lub jej popękanie na lini kanał zasilajacy pompki- płaszcz wodny - to są przypadki z Volvo- nie mam do czynienia...
Zgadzam się że to nie do przyjęcia, ale przez 4 lata nikt nie dał rady tego naprawić, jeżdżę tak ponad 30 tys km. Soft obecnie mam wgrany oryginalny od 2 lat, wcześniej dpf był wydłubany, była pusta puszka, wyłączony w sofcie i nie było najmniejszej różnicy o 0,5 litra nawet. Później zrobił mi go na 167 koni i auto zeszło na 11,5 litra. Potem był wgrany...
Wlewasz płyn do zbiorniczka wyrównawczego do max. poziomu, włączasz klimę na grzanie, uruchamiasz silnik i obserwujesz. Po otwarciu termostatu, sprawdzasz temperaturę i twardość przewodów na wejściu i wyjściu chłodnicy (uwaga na wentylator) oraz temp. obu przewodów nagrzewnicy (nie doprowadzając do przegrzania silnika). Ewentualny ubytek płynu uzupełniasz...
Witam Auto po wymianie uszczelki pod głowicą przejechane ok 15000 km . Problem jak w opisie ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym , wybiło korek odpowietrzający układ idący od nagrzewnicy . Termostat wyjęty , węże twarde da się ugiąć , zbiorniczek syczy po przejechaniu nawet 5 km , po otwarciu nie wybija płynu przy pracującym silniku . olej w stanie...
Przetwornica z 12 V na 230 kosztuje 2 stówki zależnie od mocy, ale też nie tylko do lodówki się przyda. Lepiej poszukać lodówki z ciężarówek. Takie z np. Volvo FH montowana w bocznym schowku kabiny czy z DAFa wewnętrzna. Zbudowane są na kompresorach Danfoss'a BD35F z odpowiednim falownikiem/sterownikiem i pracują 12/24 V, regulacja temperatury zwykłym...
wybierasz 24 V. Autor tematu nie podał w jakim aucie ma te D2 (choć dział sugeruje że to ciężarowy). Zdaje się, że użyty został termostat "EasyStart". Czy po zakupie i podłączeniu tego termostatu będę w stanie kasować błędy i odblokowywać sterownik? Jeśli tak, to w jaki sposób mogę dobrać do swojego konkretnego Webasto odpowiedni model easy start?...
Jak zwykle dzięki za kolejne bardzo cenne informacje. Doszły nowe obserwacje - po uruchomieniu silnika (zimny), klima uruchamia się i znowu zaczyna się wyłączac. Tylko wentylator od chłodnicy w ogóle się nie załącza. Zrobiłem tak: zmostkowałem na chwilę presostat, sprzęgło przestało się wyłączać - potem wyłączyłem klimę. Przez cały czas, jak klima pracowała...
I niestety wczoraj rano znowu to samo, nie wiem czy przez to że było trochę chłodniej 11°C, czy to może być wina czujnika temp. :?: chyba że to może któryś wtrysk, jak zimniejszy to słabo się otwiera i brakuje paliwa na którymś cylindrze :?: Niestety nie wywala żadnych błędów i to jest najgorsze. Zauważyłem jeszcze że gdy po odpaleniu mam 1200rpm to...
Mam dwa fotele z matami grzejnymi, a że idzie zima pasowało by je jakoś uruchomić, dodam że nie mam volvo wiec cała elektryka będzie od zera robiona(nie wystarczy powpinać wtyczki) Pod fotelem mam takie oto gniazdo do podłączenia mat: http://obrazki.elektroda.pl/3938911000_1... Cała filozofia się rozchodzi o ten żółty kabelek miedzy...
volvo v40 1.9 dci 2003r słuchajcie pomóżcie wymieniłem już termostat czujnik tem.wody a wentylator się nie włącza najdziwniejsze ze tem. jest ciagle na środku wskaznika. podłączyłem na krotko działa.... a nie mogę znaleść czujnika od wentylatora czy model 1.9dci posiada taki czujnik ? czy czyta to z czegoś innego ? nawet po włączeniu klimy wentylator...
Witam. Posiadam volvo v40 1.9 z 1999r. silnik renault 90 KM. Problem polega na tym że jest bardzo słabe ogrzewanie w kabinie, nawet jak temp. silnika wzrośnie do otwarcia termostatu. Miałem już z tym jechać do mechanika ale o dziwo nagle zaczęło napierdzielać żarem :D nie na długo po przejechaniu kilku kilometrów znowu zimno 8-O Jeździłem tak od zeszłej...
Panowie a napisze mi ktoś jak powinny startować wentylatory w volvo s40 96r. benzyna? u mnie sa 2, lewy od pasażera chodzi razem ze sprezarką klimy jak klima on, a prawy to chlodnicy i wlacza sie tylko jak auto dlugo stoi i jak jest bardzo gorąco na dworze i ma 1 bieg U mnie wskaźnik temp pokazuje zawsze 1/3 skali a termostat wymienialem na nowy mam...
niewiem bo to sam klijenta ale wygląda na czystą chłodnica też gorąca awięc termostaty puszczają mśle czy jeszcze coś ze sterowaniem wentylatora jest coś nie tak może jakiś czujnik dlaczego na testerze pokazuje mi inną temperatur niż na wyświetlaczu samochodowym rórznica o 12 stopni Dodano po 2 temperature oleju a wntylator powinien po załączeniu schłodzić...
Cześć wszystkim! Mam mały problem z samochodem, mały, a zarazem ogromny :c Kupilem przed świętami Volvo C30, 1.8 F w benzynce, 125 kucykow. Jeździł super, palił o strzała, wszystko elegancko, byłem zachwycony. Zaprowadzilem po jakimś tygodniu samochód do gazownika, została założona nowa instalacja gazowa i od tamtej pory zaczął się dramat. (nie oceniacie...
Dzięks Panowie a konkretnie: 1/o jaki komputer chodzi? Chodzi Ci o taki co mam spalanie, dystans etc? Ja takiego komputera nie mam pokładowego, a jedynie licznik cyfrowy, licznik dzienny cyfrowy, zegar cyfrowy i kod radia no i liczniki się świeca jak wyłączę auto. Ja mam komputer w aucie? 2/Zrobiłem tak, konkretnie w garażu (temp 25-30st) odpaliłem...
Witam Mam problem z renault laguna I po lifcie 2.0 16v (silnik volvo)1998 r plus gaz a mianowicie po wymianie skrzyni u mechanika, nagle mam problem z temperaturą. Gdy jest zgaszony silnik pokazuje temperaturę chyba prawidłową bo wentylatory się nie załączają, a gdy ją odpalę wskazówka szaleje i pokazuje przeważnie temperaturę na maxa lub wyższą o jakieś...
Wiesz to nie prawda co mówisz , że niby wada fabryczna. Nie napisałem że to wada fabryczna, bo sporo czasu pochodziło, ale że wadliwe rozwiązanie, ciekawe jak w miejscach o dużej wilgotności powietrza zachowują się podzespoły. Tak kolego to prawda, do BFQ nie kupowałem ale do AGR tak 8,5 stówki do dzisiaj działa Ceny są różne no i zależy tez czy ori...
Do Piracik: Mam płytki. Do Walker29: Ok, takie testy przeprowadzę. Reasumując. Ustawiam wszystkie przepływomierze na 2,5 l/min. Głowica termostatyczna na wejściu około 40 stopni. Na piecu ustawiam około 60 stopni. Zostawiam tylko jeden grzejnik włączony, najbliżej pieca, aby mieć pogląd na temperaturę. Skupiam się na podłogówce. Powinienes wiedzieć...
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
Witam ponownie przepraszam, że nie dałem znać wcześniej ale niestety tylko praca/sen... a więc problem auta Numer 1 rozwiązany założyłem czujnik noxa przed kat z auta nr 2 (widać, że był niedawno wymieniany) i problem zniknął - była to winna czujnika przy okazji zmieniła się ilość pobieranego adblue, sporo zmalała. w aucie nr 2 przeczyściłem dysze,...
.Mam Mercedesa E 280 3.0 190KM. On dopiero się dogrzewa do tych ok 90 stopni jak dojeżdżam do pracy.Tak jak pytałem osoby które mają te silniki to szkoda ich na taki dystans. Mój 16-letni mitsubishi sigma 3,0 V6 90 st łapał po 5 km jazdy, a po 800 metrach przy 0 st C przechodził w gaz...( tu widac róznice techniki pomiedzy przereklamowanymi niemieckimi...
Ciężko określić, czy będzie lepszym wyborem, bo dużo zależy od szczęścia z tym braniem oleju :) 2.0 ogólnie bardziej pasuje do masy pojazdu, ale te silniki mają tendencję do brania oleju i ciężko to naprawić dobrze - winne są pierścienie. Niektórzy wymieniają je na pierścienie z volvo - z różnym efektem. W teorii silnik nie jest rozbieralny - producent...
jest dokładnie odwrotnie: 2- pin to moduł ECM (LH 3.2) 6- pin to moduł ICM (EZ129K) oba wyjścia 2 i 6 działają w tych modelach na 100% jeśli któryś się nie odzywa to trzeba się temu przyjrzeć. (jeśli dioda świeci na stałe to obcięte info o zapłonie) Jeszcze kolejne pytanie : Jaka skrzynia biegów, jak automat to kilka sygnałów przelatuje przez TCM. Czy...
Witam szanownych forumowiczów. Kłopot jaki mam to wiatrak chłodnicy, który się nie wyłącza. Bez znaczenia czy silnik pracuje czy nie (zapłon włączony). Do próby zdiagnozowania używam programu JLR SDD w wersji 130 (odpowiednia i wystarczająca dla mojego modelu), kabelek którym podpinam samochód do kompa to klon Mongosse'a , oryginał "trochę" za drogi....
Witam, disiaj w volvo pojawił się nowy problem. Samochód z 1993 roku poj. 2343 benzyna. Nie można było auta uruchomić, bo nie było paliwa na listwie wtryskowej. Problem rozwiązany, wystarczyło wyczyścić przekaźnik 103, ale pojawił się nowy problem. Teraz nie można wyłączyć wentylatora chłodnicy. Od momentu przekręcenia kluczyka, wentylator cały czas...
Witam Serdecznie. Mam problem z moim VOLVO V40. Jest to model z 2000r. z silnikiem 1.8 (122KM) ze zmienną fazą rozrządu. Samochód w gazie. Samochód po odpaleniu bardzo cicho i spokojnie chodzi. Czuć że ma moc itd. Problem zaczyna się po kilku minutach (wskazówka temperatury wchodzi na 2 - 3 kreskę). Jeśli wjadę na drogę szybkiego ruchu i rozpędzę samochód...
Mam problem z odpowietrzeniem ukladu chlodzenia volvo v 70,mam odlaczana nagrzewniczke czy bez niej da sie to odpowietrzyc uklad.Silnik jest po wymianie uszczelki pod glowica,po zapaleniu silnika wskaznik temperatury caly czas stoi w pozycji poziomej na zegarku,po pol godzinie pracy silnika na wolnych obrotach podnosi sie poziom plynu w zbiorniczku...
volvo termostat volvo hamulce volvo volvo wycieraczka volvo
cooler podłączyć napełnianie tuszu drukarki satel czujka pożarowa
bezpiecznik alarmu toyota corolla domofon podłączenie
Przepalony bezpiecznik a gwarancja - co warto wiedzieć? Presostat w piecu Junkers nie zamyka obwodu - przyczyny