żeby zapłacić mu za to co porobił i dać 500zl mniej na poczet problemów z komputerem albo samochód zostawić u niego i i odebrać go jak będzie w pełni sprawny. Moim zdaniem powinnaś zapłacić tylko za wymianę obudowy termostatu.
Podłącz Vaga i w bloku wskazań znajdź temp. silnika termostat powinien otwierać się przy ok 80st C a zamykać ok. 90 kilka (różne typy różne temp) rączka na przewód za termostatem i będziesz wiedział czy termostat OK.
Pompę wspomagania zostawiasz na przewodach, niech sobie wisi. Narzędzia podstawowe 13, 16 płaskooczkowe, 10, 13 nasadowe, może coś tam dodatkowo, nie pamiętam.
Sprawdź termostat. Standardowa doległość VW.
A jednak termostat.
Tam gdzie idzie dolny wąż chłodnicy przy silniku.
jest pod plastikowym krućcem do ktorego dochodzi wąż od chlodnicy, przykrecony na 2 śróbki, jak masz daleko do sklepu kup oprocz termostatu także ten krociec bo o niego opiera sie trzpień termostatu i czesto jest pęknięty i takrze przez to nie dziala tak jak powinien.
No moje oko termostat.
Więc pewnie silnik nie jest wystarczająco nagrzany, za sprawą uszkodzonego termostatu.
Wymieniłeś sam termostat czy razem z króćcem (korpusem)? Najlepiej zmienić komplet bo w króćcu lubi pękać mocowanie termostatu. Sprawdź układ bez termostatu, co będzie się działo.
100% termostat do wymiany
Boże co za dyskusja temat znany od lat, to golf 3 1.8 ABS filtr oleju załóż markowy a nie jakiś filtron, te filtrony już wielu ludzi wprowadziły w błąd i silnik zalej nowym olejem, nie wiem jaki tam masz czy 5w czy 10w czy 15w, powinienes to od razu zrobic jak kupujesz auto od kogoś kogo nie znasz
Przyczyna termostat się nie zamyka masz cały czas duży obieg cieczy chłodzącej . https://www.google.pl/search?client=oper...
Co to jest pętla paliwa?
Witam ponownie. Postanowiłem poszukać termostatu zamiennika i znalazłem dwa ogłoszenia: https://allegro.pl/oferta/termostat-a3-l... https://allegro.pl/oferta/termostat-kpl-... Otwierają się one przy 87 stopni. Myślicie, że mogę coś takiego zamontować w swoim silniku?
Pod aparatem zapłonowym taki czarny króciec z wężem.
Rada jest taka: Wymień termostat A po jego wymianie zamknąłbym temat.
Witam. Dużo kilometrów robione dziennie? Masło na korku to może być nie dogrzany silnik na krótkich odcinkach? Np. Uszkodzony termostat.
Węże twarde, zimne, temp. leci do góry - nie mów że termostat otwarty
Raczej nie będzie to trzymać bo ten zaślepiony jest zaślepiony jeszcze głębiej z tego co pamiętam. Najlepiej podpiąć kawałek wężyka a w drugi koniec włożyć pręt o odpowiedniej średnicy i wężyk zacisnąć opaską.
Przyczyn może być wiele, na początek, trzeba by sprawdzić: - obecność spalin w płynie - poprawność działania termostatu i pompy wody
Termostat wymieniony na oryginalny więc to nie może być termostat
Wahler jest dobrym rozwiązaniem. Nie wiem co rozumiesz pod pojeciem oryginał, bo z tego co wiem to wahler chyba był montowany jako oryginał (ale nie dam sobie za to głowy uciąć ;) ).
witam Pewnie że ma wpływ na zużycie paliwa . Silnik musi mieć temp. eksploatacyjną taką jaką przewidział producent a wtedy zużycie paliwa jest w granicach normy. A odnośnie tego termostatu to jest prosty test . Całkowicie zimny silnik odpalamy i na biegu jałowym oceniamy temp. silnika i chłodnicy najlepiej w dolnej częśći za pomocom dotyku (uwaga na...
Wymiana termostatu pomogła.
Dla zupełnej pewności, gdy temperatura na wskaźniku jest nie większa niż ok. 70°C sprawdzić czy węże do chłodnicy i sama chłodnica jest lodowata czy lekko ciepła; naturalnie musi być lodowata. To wyjaśni sprawę termostatu.
Czy to może być wina termostatu? Może, a jak podczas jazdy z temperaturą?
Witam. Posiadam VW Golf 7 z silnikiem 1,8 TSi, oznaczenie CXB. Chciałbym zapytać, gdzie znajduje się termostat? Dziękuję.
[quote/].Już nie ma co pytać, trzeba coś zrobić, np. wymontować termostat na próbę lub od razu wymienić na nowy (nie zaszkodzi...).[/quote] Wyjęcie termostatu (ale bardziej sugerowałbym wymiane) zawsze to lepiej dla silnika a termostat tańszy od chłodnicy mam nadzieje ze się przydałem
Czujnik jest podwójny. To co pokazuje wskaźnik w liczniku nie ma nic wspólnego z tym co odczytuje ECU, sygnał do wskaźnika idzie bezpośrednio . Z logów wynika że silnik odczytuje prawidłowo. Być może, że masz uszkodzony czujnik ( jedna połówka), lub coś nie kontaktuje na drodze: czujnik-wskaźnik. Sytuacja mało komfortowa ale nie przejmowałbym się za...
Niektóre modele golfa mk II miały taki termostat na wężach nagrzewnicy
Wg. mnie jest ok. Jak nie jesteś pewny to wymień termostat. Temperatura 87 stopni celcjusza jest temperaturą pełnego otwarcia termostatu co nie oznacza że otwiera się on dokładnie w momencie jej osiągnięcia. Poczytaj sobie jaka jest zasada działania termostatu w samochodzie.
Kolego jakie są wahania tej wskazówki, bo może to termostat Ci się przycina...
Do sprawdzenia termostat.
Jakie króćce co to da skoro nagrzewnica jest niedrożna (przepływ tylko górą a nie całą pojemnością)
Raczej termostatu.
odpal auto dmuchawę w środku kabiny na 2. Odkręć korek od zbiorniczka i ten wężyk musi iść powyżej chłodnicy. Obserwuj czy wężykiem leci płyn ja k leci to odpowietrzony. Pamiętaj o tym aby odpowietrzyć termostat musi być nagrzany. Sprawdź czy górny wąż od chłodnicy jest gorący jezeli tak termostat otwarty i puszcza na chłodnicę. Powodzenia Dodano po...
To że wąż na dole zimny niewiele znaczy. Przypomnij w czym masz problem bo załapałem tylko że wskazówka wskaźnika poza połową (a to nie problem tylko normalka) powstaje pytanie jak daleko za połową? Zrób tak: odpal przestudzone auto i czekaj aż wentylator się włączy jednocześnie namacalnie kontrolując temp węży. Działa to tak: silnik sie nagrzewa wąż...
Wymiana termostatu.
A możesz powiedzieć do jakiej temp. mniej więcej wychyla się wskazówka? A włancza się wentylator??
Miałem taki przypadek w swoim wozie - seat Ibiza 1.4 Winę ponosi zacięty termostat , woda krążyła tylko w dużym obiegu .
Zobacz na świece dogrzewające albo termostat.
popieram. na desce czesto pokazuje 70 stopni jesli to jest diesel. a w ukladzie temp. jest ok. widzialem to juz pare razy. uwazam ze jest to normalne(zwlaszcza przy niskich temp otoczenia). po wymianie termostatu jest tak samo.
Wyłącz nawiew i grzej. Studzisz nawiewem w ten sposób i nie może osiągnąć temp. otwarcia termostatu.
Musisz zakasać rękawy i wymienić uszczelkę. Dasz rade :) A z którego roku ten golf ?
jest instalacja gazowa??
[url=http://allegro.pl/termostat-vw-bora... a zerknij tutaj auto jaki rocznik ?
moim zdaniem to termostat
Wymieniana, to nie jest blok silnika a tylko obudowa pompy.
golf II , w jakiej temp. ma sie otwierać termostat w silniku 1.3 gaźnik, benzyna.
wyglada na zawieszony/uszkodzony termostat
Witam serdecznie. Mam vw Golfa IV rocznik 2002 silnik 2.0, 115km benzyna gaz kod silnika AZJ. Wymieniłem w nim termostat ( to że będzie do wymiany wiedziałem mniej więcej od kwietnia bo nie łapał 90 stopni ale lato przejeździłem ). Generalnie po wymianie jest wszystko ok: temperatura idealnie 90stopni brak ubytków płynu, podczas JAZDY temperatura nawiewu...
Sprawdź czy oba węże od chłodnicy są tak samo gorące, jeżeli tak to może być to uszczelka głowicy , jeżeli nie to termostat.
Mietlorz,to przeklamywaly by obydwa czujniki(wskaznika i wentyla)Malo prawdopodobne,wymienic termostat
Czyli z obudowy termostatu ?, bądź spod obudowy termostatu ??
Rok produkcji 93 moc silnika 75KM czujnik jest w króćcu tam gdzie jest termostat.
Ten "gwóźdź" jest po to aby nie było szczelnie i układ mógł się sam odpowietrzyć
Odkręcasz korek, dolewasz płynu na max, odpalasz auto i czekasz aż rozgrzeje się do otwarcia termostatu. Oczywiście jeśli pompa i głowica sprawna.
tak samo miałem winą był termostat
Volkswagen golf 3. Dlaczego nie grzeje ogrzewanie w samochodzie? Jest nowa nagrzewnica, uszczelka, planowana głowica i termostat.
W golfie układ sam się odpowietrza. Sprawdź termostat.
Może warto wymienić termostat.
Jeśli podnoszenie się temperatury ma miejsce przy pracy z obciążeniem ale małej prędkości (jazda pod górę, z przyczepą, w mieście) a spadek przy szybkiej nieforsownej jeździe na trasie - to termostat. Jeśli skoki są losowe, nie związane z określonymi warunkami - uszkodzenie elektryczne: czujnik, wskaźnik, połączenia.
dolej płynu zimowego do chłodnicy.. w chłodnicy jest za mało płynu i dlatefgo nie dochodzi do gazu żeby go podgrzać i stąd ten zimny wąż..jeśli nie to to poprostu wyjmij termostat..
odpal auto odkręc korek i zobaczy czy nie idą bomble jeleli tak to uszczelka albo pęknieta głowica jerzeli oczywiście pompa wody jest dobra,jak i termostat i chłodnica ma obieg
najpierw sprawdź termostat.
[url=http://www.google.pl/imgres?q=golf+...
Na niedogrzanym silniku rozne rzeczy moga leciec z rury. NA poczatek wymien termostat.
W aucie jest jak w piekle chodziło mi o to że po mału rośnie temperatura silnika, myślałem że to wina jakiegoś czujnika ale jednak nie okazało się że to termostat.
nie no jak silnik jest zimny to jest na minimum ale wmiare szybko sie nagrzewa i stoi za półową na 3/4 tej skali i niedrgnie
Witam. 1. Ustawienie zapłonu i ogólnie kondycja układu zapłonowego, 2. Niedrożny układ wydechowy (katalizator), 3. Czujnik temperatury, 4. Przestawiony rozrząd, 5. Ciśnienie w listwie wtryskowej (regulator), 6. Cieknące wtryski, 7. Przepływomierz (analiza spalin ew. odczyt sygnału lambda.), 8. Zestyk fazy hamowania silnikiem, 9. Zły stan silnika, 10....
Cienka rurka to termostat do zaworu rozprężnego czy coś w tym stylu. ? Coś tak porównuje z lodówkami
Wygląda na niedomknięty termostat.
Pompa wody jest nowa a korek od zbiorniczka nie był sprawdzany. Cały czas układ się zapowietrza. Po ujechaniu 10 km układ się zapowietrza, gotuje wode,węże są twarde, wentylator nie chodzi, to wszystko się dzieje bez termostatu.
Dwa powody.Jazda na zimnym silniku .Uszkodzenie pompki paliwa(malo prawdopodobne). Odnosnie zimnego silnika to jazda tylko krotkimi odcinkami lub uszkodzony termostat.
Jeśli silnik jest nagrzany i nie ma ogrzewania, to są trzy przyczyny i innych nie ma. Zbyt wolny przepływ przez nagrzewnicę. (tu przyczyn kilka) lub nieszczelne połączenie nagrzewnica-obudowa i zimne powietrze omija nagrzewnicę. Lub zakamieniona nagrzewnica. Bardzo częstą przyczyną jest uszczelnienie nagrzewnicy z obudową, po kilkunastu latach uszczelnień...
mam pytanie trochę odbiegające od tematu... gdzie jest termostat w golf 3 silnik 1.9td 75km . proszeo pomoc.
Ciepła chłodnica wskazuje na termostat.
Golf V 2.0 kombi 2007 Rura na dole od chłodnicy jest zimna. Było zrobione 40 km i sprawdzana rura, a ona dalej jest zimna. Od czego to może być? Auto było odpowietrzane, wymieniane czujniki i nic. AI: Czy poziom i stan płynu chłodniczego są prawidłowe? Tak. AI: Czy termostat był sprawdzany lub wymieniany? Termostat był wymieniany.
na krótko podpiołem wentylator to chodzi ,wskaznik pokazuje na tablicy k/diody nawiew jet w samochodzie ciepłego co to jest za usterka czy wymienic czujnik temperatury w chłodnicy czy termostat
który otwiera się szybciej i szybciej j dogrzewa silnik. Takie coś nie istnieje....
Witam , mam golfa 4 1.6 16v 2000r i jakaś dziwna ta temperatura jest dochodzi do tej kreski przed 90 , zgaszę samochód przekręcę kluczyk bez uruchamiania i jest 90 , czy tak ma być , czy wina termostatu a może czegoś jeszcze?.
Termostat wymieniłeś z dekielkiem? Jeżeli nie , sprawdz czy iglica termostatu ma się o co zaprzeć-często się łamie prowadnica iglicy w dekielku.
termostat wyciągnięty
Sonda lambda do wymiany-oryginał boscha,nie zakładaj uniwersalnej tylko dedykowaną do tego silnika
Termostat nie otwarł się.
po założeniu nowego termostatu w golfie 1,9 disel temp wskazuje 113 st. mechanik twierdzi że jest wszystko ok co wy na to
pompa wody myślę że jest dobra ponieważ cały czas autko jeździ , po wymianie termostatu takie akcje...
jest to silnik abu na biegu jałowym ma duże obroty sądy nie mam jak sprawdzić a czujnik temperatury wody to ten zółty co jast na obudowie termostatu ?
Czyli wąż od górnej czesci chłodnicy powinnien być podłączony do krócca termostatu?
Witam wszystkich zainteresowanych przypadkiem jaki mnie spotkał. Otóż w moim samochodzie jakim jest VW Golf MK2 z 89 roku z silnikiem 1.6 benz. Kolego mylisz pojęcia, ten silnik bardzo długo się nagrzewa a nie ma niedogrzanego silnika. WIem wszystko o tym. Bo jak się nagrzeje gdzieś po 7 km to ładnie trzyma temperaturę. Dzieje się tak z powodów konstrukcyjnych...
Przy prawidłowej pracy układu chłodzenia wentylator chłodnicy nie powinien się włączać w obecnych warunkach termicznych. Można sprawdzić jego działanie ściągając wtyczkę z wyłącznika na chłodnicy i łącząc jej styki. Nie pisałeś, czy było coś robione przy układzie chłodzenia np. wymiana płynu czy termostatu.
Brak obiegu cieczy, do sprawdzenia pompa wody i termostat.
przyczyną może być czujnik tem. termostat bądż nieszczelność. nie piszesz jaki to kod silnika
Zobacz jeszcze na ścianie lewej kadłuba pod termostatem. Pozdarawiam
Wymontuj termostat i zobacz czy działa.
Kolego z tego Co piszesz przewody podciśnieniowe są ok. problem tkwi w czujniku temperatury albo w termostacie wymiane termostatu to zalecazm koszt nie wielki a z czasem termostaty siadaja. co do czujnika poszukaj na forum ten temat był omawiany.
Termostat w golf 2 1,6 jest zamontowany na samym dole chyba nawet poniżej chłodnicy.
Witam wszystkich. Wymieniłem już drugi czujnik temperatury w obudowie termostatu w Golfie 4 1,4 16V AKQ 75 km. Wskaźnik temperatury na starym czujniku wskazywał 90 stopni, a w bloku 001 odczytywałem 70 stopni. Po wymianie czujnika wskaźnik wskazuje poprawnie 90 stopni, a w bloku 001 mam 65 stopni. Gdzie powinienem szukać problemu? czujnik temperatury...
Pomyślałeś o tym że silnik może się jeszcze nie nagrzał do końca, że czujnik może minimalnie oszukiwać, że termostat otwiera się trochę szybciej? Tu w trakcie jazdy po przejechaniu ponad 10 km, więc silnik musiał być nagrzany: http://obrazki.elektroda.pl/9666585700_1... Zastanawiam się czy to nie termostat.
odpowietrzenie termostatu parametry termostatu obsługa termostatu
instrukcja navigon rozbiegnięcie silnika kondensator pobór prądu
sterownik świateł dziennych proste uklady elektroniki
Jak często wymieniać wodę w akwarium? Porady i zalecenia Szary cień na środku ekranu Samsung UE55NU7093U