termostaty lodowek

Znaleziono około 22 wyników dla: termostaty lodowek
  • Lodówka Amica AZC 4101P awaria termostatu

    Witam Lodówka włącza się dopiero po rozmrożeniu zamrażarki. Ja też myślę że to termostat, Proszę o podpowiedzi o sposobie wymiany. i jaki tam jest symbol tego termostatu. Zaglądałem ale jest ich kilka a przed zakupem nie chciałbym rozkręcać. Pozdrawiam

    AGD Początkujący   13 Sie 2010 09:33 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 7480
  • Lodówka Gorenje - jaki termostat

    Proszę o pomoc. Lodówka Gorenje HZS 2021 model KG 20.5 PL Jaki powinien być termostat, kolejny założony przez serwisanta od lodowek wysiadł. Nie mam oryginału, aby dobrać odpowiedni, a te które były zakładane są przypadkowe i po 2 mies. wysiadają.

    AGD chłodnictwo   27 Gru 2006 21:11 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3084
  • [Kupię] Termostat kapilarny uzywany sztuk 3

    Termostat ma pracowac w zakresie takim jak bojler,piekarnik,pralka/grzalka pralki/ czyli od powiedzmy 20-85 stopni,moze byc tez od piekarnika czyli od 50-320 stopni, czyli zdecydowanie nie od chlodziarek,lodowek,koniecznie ma byc z kapilara i czujnikiem-pozdrawiam i czekam na odpowiedz

    Elektrotechnika Elektryka Bazar   13 Gru 2014 00:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 786
  • Whirlpool ART 284/G - jaki termostat za K59L1927/500?

    Nie ma problemu. Nie mam pojęcia o AGD i termostatach, więc za pewne uprzedzasz moje pytania :), aczkolwiek kapilary to bym nie ciął... Dla pewności, chciałbym się upewnić, że mówisz o tym:

    AGD chłodnictwo   06 Sty 2020 12:04 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 549
  • Lodówka Siemens KG-36V03/01 wymiana termostatu?

    nares radził dobrze: W4, Adam_ jeszcze lepiej (niższe temperatury wyłączania) Danfoss. Nie słuchaj sprzedawców, którzy mają spore "przebicie" na ranco i dlatego właśnie te proponują (osobiscie też używam ranco :) po modernizacji) Długość kapilary nie ma znaczenia. Masz świetną firmę w Krakowie: ...

    AGD Początkujący   24 Lip 2008 16:45 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 11895
  • Electrolux ERB19000W - zamiennik termostatu 077B6918

    Spróbuj tutaj.

    AGD Użytkowy   01 Kwi 2018 11:20 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1152
  • Lodówka Swan SR5291W/S/B - Zamiennik termostatu

    AGD chłodnictwo   11 Wrz 2020 06:42 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 429
  • Lodówka Polar CZN300 - Sporadycznie zamraża produkty w chłodziarce

    Witam serdecznie, Lodówka ma już około 20 lat i dotąd nie sprawiała większych problemów. Ze względów finansowych nie bardzo stać mnie na nowy sprzęt jeżeli dałoby się tego uniknąć. Przed ostatnimi świętami nagle zamroziła wszystkie produkty w chłodziarce. Najpierw zmniejszyłem temperaturę pokrętłem...

    AGD Początkujący   03 Lut 2021 12:16 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 282
  • Polar TS 176 slabo chlodzi

    Witam Ostatnio specjalista od lodowek naprawil moja lodowke i wymienil termostat na danfossa, ale nie wiem jaki model konkretnie. Potem okazalo sie ze na maksymalnym chlodzeniu w lodowce jest 14 stopni a w zamrazarce okolo 3. Lodwka wlaczala sie na jakies 15min co 1h20min. Przyszedl po raz kolejny...

    AGD Początkujący   02 Sty 2009 19:35 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2815
  • Przerobiebie lodówki.

    Chyba najłatwiejszym sposobem na zrobienie takich chłodziarki to po prostu pocięcie starej lodówki/chłodziarki i "dobudowanie" większej komory by wiaderko się zmieściło. Teraz powinienem w sumie spytać jaki sprzęt byłaby najlepszy do takiej modyfikacji? A i czy termostat niemógłby być zbudowany od...

    AGD chłodnictwo   27 Maj 2005 10:54 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 4309
  • lodówka Moulinex ART476

    Piszesz ze w jednym jest pianka, czyli chyba w ten drugi(pusty), a po drugie moulinex nie robi lodowek ;) A jesli urwales termostat(kapilare) to niestety musisz kupic nastepny. Jesli chodzi o diagnoze to jak zmostkowales dwa przewody i agregat ruszyl to diagnoza dobra(proponuje zmostkowac termostat...

    AGD chłodnictwo   09 Sie 2006 12:29 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1327
  • Lodówka Libherr CUesf 3503 - słabo chłodzi

    warto sprawdzić termostat Przestańcie pisać bzdury o jakich nie istniejących termostatach. -_- lodówka musi wiedzieć kiedy ma przestać mrozić dodatkowo możesz ją rozmrozić i potem ponownie sprawdzić czy coś się poprawi czasem pomaga

    AGD Użytkowy   29 Cze 2021 07:49 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 822
  • Lodówka CZN236

    Dzięki, jestem pewien ,że agregat jest sprawny i schłodzi do -20kilku st. Ile może kosztować taki termostat i czy można go dostać w sklepach z częściami AGD? Pytam bo nigdy nie brałem się za naprawe lodowek, ale w tym wypadku nie jest to takie skomplikowane, przynajmniej tak mi sie wydaje.

    AGD chłodnictwo   19 Gru 2004 20:57 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3363
  • lodowka przestala dzialac

    To juz robilem, byla juz ustawiona z powrotem na maksa, zamrazarke ustawilem na minimun (pomyslalem, ze moze jej "mocy" zabraklo na chlodzirke :-) ) i dalej nic. W tej chwili kompletne zero - cieplo w chlodziarce.. :cry: A termostat, to ktore toto? Z tylu mam, biala puszke z czyms w srodku wygladajacym...

    AGD chłodnictwo   17 Lis 2005 11:08 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2586
  • Lodówka Amica AK310 (lipiec)1996

    co to za fachowcy ktorzy radza klientowi zakup nowej lodówki a nie naprawe starej jescze nie zniszczonej.poszukaj dobrego fachmana od lodowek i powiedz zeby ci wymianil rurke podgrzewającą skropliny i wstawil parownik zewnetrzny w komorze chlodziarki (koszt 300-400 zl) lodowka po tej naprawie pochodzi...

    AGD chłodnictwo   01 Gru 2005 20:36 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4714
  • chlodziarko-zamrazarka Polar Cz 3402.

    od osmiu godzin chlodziarka dziala. prawdopodobnie jednak pomogly elektrolity, chociaz nie wiem dlaczego od razu po ich wymianie nie zalaczal sie przekaznik. w pewnym momencie zaczal sie zalaczac, ale agregat nie startowal. dlaczego? nie wiem czy o tym wspominalem, ale w miedzyczasie zjawili sie...

    AGD chłodnictwo   21 Wrz 2006 21:23 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 5846
  • Lodówka Mastercook LTB145 nie wyłącza się

    pracuje w fabryce lodowek wrozametu <Mastercook> nie wylaczna sie z powodu termostatu < lub jezeli to nowszy i drozszy model z powodu zlej dzialajce sondy> jezeli nie ma gazu znaczy ze uklad sie rozszczelnil...gaz sam z siebie nie mogl uciec.spawdz miejsca spawania zobacz jeszcze czy...

    AGD chłodnictwo   07 Lip 2007 08:55 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 9441
  • Na co zwrócić uwagę przy kupnie lodówki?

    ja wybralem LIEBHERR CN30330 a chcialem kupic BOSCHa Ale Liebherr to profesjonalisci od lodowek. Moze design nie kazdemu sie podobac, bo sa proste - ale bardzo dobrze mroza. Mam 2 termostaty wiec moge wylaczyc gore i zostawic zamrazalnik na chodzie i jechac na wakacje badz rozmrozic gory. W...

    AGD Co kupić?   11 Maj 2009 05:23 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 13232
  • Chłodzenie do Phenoma II x4 965

    Bzdura. Chyba, ze cieplo z peltiera odprowadza chiller FC/FWC. Tu przepraszam - mój błąd. Miałem na myśli różnicę temperatur między normalnym chłodzeniem, a peltierem.. Napisało mi się niestety coś innego. Jesli nie mamy chlodzenia wodnego jedyne co zrobi peltier to ugotuje nam CPU, bo zwykly...

    Komputery Modding & OC   17 Sty 2013 09:13 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 3852
  • Wiszący czy stojący? Buderus GB172-24 T50 V2 czy Saunier IsoTwin 24/30B

    Lodowka mialabyc ze wzgledu na ladny wyglad... tylko ceny faktycznie, serwis itd. Jeden sprzedawca wrecz odradzal. PAKIET PIEC TERMET GOLD PLUS 1F 25KW+ZASOBNIK 140L Takie cos na znanym portalu aukcyjnym jest za ok 5300, komplet bez rury wydechowej czyli z rura ok 6000 pln wyjdzie. Polski (skladany)...

    Systemy Grzewcze Użytkowy   19 Lis 2019 17:20 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 1548
  • Jakiego producenta lodówkę kupić? Liczy się trwałość i prosty serwis.

    Mrice nie mów hoop dopoki nie sprawdzisz : Sterowanie : mechaniczne Taak wiem bo to MPM czyli niemarkowe.. tylko czym sie rożni od np 15 letniego electroluxa ? Dokladniej ? Niczym.. W oby 2 padnie parownik i tak sie nie wymieni ( dotyczy to 95% lodowek wszystkich ) Sprezarke czy termostat...

    AGD Co kupić?   11 Sie 2022 21:48 Odpowiedzi: 67    Wyświetleń: 4902
  • Polar PCB311 A+S - lodówka nie uruchamia się

    Dla pewności zmostkuj piny 6-4 termostatu powinien agregat ruszyć. Tu masz oryginał a zamiennik tylko w oryginale 2 wsuwki sa waskie 4,8mm a zamiennik ma 6,3mm.

    AGD Początkujący   11 Kwi 2022 10:10 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 141