Podłączyć kompa i sprawdzić błędy. Link: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Prawda, zapomniałem. Test CO2. O ile nie masz LPG (nie wiem czy i jak tester reaguje z LPG a reduktor puszczając gaz w obieg chłodzenia też będzie go zapowietrzył).
Jedź do kogoś test CO2 i będziesz wiedział .
Prawdopodobne poszła uszczelka pod głowicą Pozdrawiam daro To by wyszło na teście CO2.
Wykonaj test CO2 na zawartość dwutlenku węgla.
Test CO2 da pewność czy są przedmuchy. Tego auta nie znam, ale jak jest układ ciśnieniowy to zapowietrzenie też może dawać takie objawy.
Ten silnik jest ciężki do odpowietrzenia. Na czas odpowietrzania zaciśnij wąż do reduktora. Jego odpowietrzysz na samym końcu. Test CO2 robiłeś na zimnym silniku? Zdarzały się pęknięte głowice które rozszczelniały się dopiero po nagrzaniu do temperatury roboczej.
I jeszcze jedno jakie mogą być skutki (te najgorsze) jeżdżenia z wypaloną uszczelką w głowicy Według mnie powoduje nasilanie się przedmuchu spowodowane erozją materiału głowicy i bloku silnika, a więc konieczność głębszego planowania głowicy i nie wykluczone, że bloku. W skrajnym przypadku konieczność wymiany głowicy, ale niech na ten temat wypowiedzą...
Test na CO2. Możliwe uszkodzenie uszczelki głowicy.
Zrób test na CO2 w płynie chłodniczym.
Hej odgrzebie kotleta ... mam pytanie zrobiłem test na Co2 i zamiast ciśnienie powinno iść na zewnątrz tego lejku to jakby mi zaciąga ten płyn reakcyjny i kolor sie zmiania na zielony w benzynie
Wykonaj test obecności CO2 w płynie chłodzącym.
A guzik. Tam jest termostat przełączający. Mały obieg masz na bloku, duży na chłodnicy, osobny na nagrzewnicę. Bez termostatu płyn płynie jak chce, to jak zwarcie w obwodzie elektrycznym. UPG nie jest wykluczone ale masz ogrzewanie więc niekoniecznie ładuje spaliny do układu, choć tutaj trzeba by zrobić test CO2. Na pewno w końcu ugotujesz głowicę jak...
Masz gdzieś nieszczelność w układzie chłodzenia, ogrzewania, albo płyn do oleju.
Zrób test CO2.
Test CO2 tzn. analiza spalin?? Dodano po 8 Test na CO2 i będzie odpowiedź. Czy węże chłodnicy robią się twarde? Czasem takie problemy robi korek zbiornika wyrównawczego. test CO2 tzn. analizator spalin??? Zrobiłem test jazdy na 2 przedkosc 70km/h oborty ok 4000/min wszystko ok jazda ok 5km. Jazda 180 na na 6 biegu obroty 3000/ min silnik się gotuje.
Sprawdź, czy chłodnica gorąca, potem sprawdzasz czy masz ciśnienie w układzie, potem jak masz wątpliwości to robisz test na CO2 w układzie.
problem rozwiazany test na co2 i okazal sie negatywny uszczelka siedzi
Jedno jest pewne. Maz na korku wskazuje na olej w plynie chlodniczym. Jeszcze nie slyszalem zeby maz sie zrobila od mieszania plynow. Rob test co2. Albo od razu rwij glowice.
Najsampierw test na obecnosc co2 w ukladzie, potem rozmyslania co dalej
Jeszcze zapytanie gdzie to są świece w tym motorze ? :/ i jakie zapchac sam nie dasz rady :D
test co2 zrobiony, brak spalin, robiony 3 razy, ogrzewanie działa bardzo dobrze, chlodnice sprawdzalismy poprzez wlanie gotowanej wody z czajnika, powoli ale robi sie goraca w calosci, jednak ten termostat dziwnie pozno puszcza jak juz w silniku sie gotuje i to konkretnie i to dopiero po wylaczeniu silnika, a jak termostat pusci na wylaczonym silniku...
Uszczelka pod głowicą. Zleć (u mechanika) wykonanie testu na obecność CO2 w układzie chłodzenia, jeżeli chcesz mieć pewność.
Zrób test CO2.
Sprężarkę łatwo wyeliminować pomijając jej układ chłodzenia, przez kilkanaście minut nic jej się nie stanie. Detektor CO2 przy minimalnych przedmuchach niestety nie zmienia koloru :-(
Zrób test CO2 w płynie.
Tu pompa nie będzie miała nic do tego trzeba szukać w czujniku chłodnicy lub wentylatarze. To jest tylko chłodziwo Dodano po 4 Ewentualnie głowica jest to coraz częsty przypadek słabe odlewy które pękają Dodano po 9 Ciekawe co wykaże test na CO2 jeśli pozytywny to będzie spory wydatek z tego co właściciel pisze to może na to wskazywać
Test CO2 trzeba zrobić jeśli wykluczono już problemy np z silnikiem nastawy temperatury v68? Chyba tak.
Korek rzadko jest nowy z nową chłodnicą. Zrób test CO2 ponownie.
Test CO2 był robiony ? Jeżeli nie, to radze zrobić. Potem już tylko weryfikacja czujników, live data pirometrem, i całej elektryki. I pompa wody, można zrobić z silnikiem na samochodzie, choć szybciej jest wyciągnąć silnik. A jak już silnik na wierzchu to pocące upg też warto zrobić a od tego już cienka linia do remontu :V Witamy w Subaru world. Pozdrawiam...
Test na zawartość co2 w układzie chłodzenia prawdę Ci powie. Ale jak ostro bulgocze nawet na zimnym to dziura w uszczelce głowicy raczej.
Zrób najpierw test na CO2
Nie wydaje mi się żeby była to uszczelka pod głowicą. Zazwyczaj jak jest uszkodzona uszczelka pod głowicą to nie ma szans na utrzymanie płynu chłodniczego w układzie. Kwestia rozgrzania silnika i cały płyn wylatuje. Oczywiście można to sprawdzić za pomocą testu na CO2 w układzie. Koszt okolo 15 zł. Majonez pod korkiem to niedogrzany silnik, krótkie...
Problem występował po zakupie samochodu (Audi A3 8V 2013, 2.0 TDI CRBC). Wyrzucanie płynu chłodniczego przez korek co około 500-600 km, wyrzucało po zgaszeniu auta wieczorem, kolejnego dnia mokro wokół zbiorniczka. Zrobiony test CO2 w płynie chłodniczym, wynik pozytywny. Po teście zdjęta głowica, uszczelka dmuchnięta, blok krzywy. Wszystko tak jak należy...
Trzeba przeprowadzić test CO2, czasem pomaga wymiana korka zbiornika wyrównawczego. Czy wentylator chłodnicy uruchamia się gdy pracuje klimatyzacja?
Zrób test na CO2 dla świętego spokoju i szykuj się na rwanie głowicy
Test CO2 na sprawność uszczelki pod głowicą.
Zrób test co2 i może coś będzie jaśniej.
myślałem że jak przegrzałem silnik to pierścienie Raczej uszczelka pod głowicą.Kolego sprawdź ciśnienia sprężania i zrób test na zawartość co2 w układzie chłodzenia.
Test CO2 na początek.
zaprowadz do mechanika, ktory ma pojecie, niech sprawdzi czy nie ma wycieku, jak nie wycieka z ukladu chlodzenia zrobi Ci test na obecnosc co2 w ukladzie. ps jedz do innego mechanika, ten u ktorego byles juz powinien to zrobic
Test CO2 da odpowiedź. Nagrzewnice zatykają się z dwóch powodów: raz, stary płyn chłodniczy, lub problemy z syfem powodowanym uszczelką pod głowicą. Jest drobna szansa, że przy płukaniu zatkany jest przelot w cienkim wężu lub króćcu silnika - przedmuchać powietrzem.
Ten test Co2 był robiony plyn nie zmienił koloru
Jeżeli to uszczelka pod głowicą lub głowica to wystarczy zrobić test CO2.
Wróżka, albo: Zdjąć osłonę i poszukać wycieków Zrobić test na co2 Rwać w ciemno uszczelkę
Typowy objaw lekko puszczającej uszczelki pod głowicą. U mnie (ATD) problem się nasilał aż udepnięcie i przytrzymanie na obrotach powodowało że temperatura leciała do 130 w minutę czy dwie. U mnie test CO2 w układzie jednoznacznie potwierdził ,płyn zrobił się z niebieskiego zielony. Na szczęcie słupki AJM są śmiesznie tanie 1000-1500 zł. Nie opłaca...
Test na CO2 i zmień też korek płynu chłodzącego czasem to on takie cyrki robi.
Żadne specyfiki nie były dolewane, samochód jeździ u nas od 2011 roku. Nie dymi, oleju nie przybywa, majonezu w oleju nie ma, zbiorniczek czysty. Termostaty identyczne, teraz siedzi oryginał suzuki dobierany po vin i kupowany w ASO, działa prawidłowo. Test CO2 był robiony na podwyższonych obrotach, na zewnątrz żaden przewód nie jest zagnieciony. Z...
Z tego co pamietam testery są na bazie błękitu bromotymolowego-jezeli o to chodzi.Pytaj o środek do wykrywania obecności co2.Innym pewniejszym sposobem jest pomiar ciśnienia w układzie chłodzenia.
no to zrób ten test CO2, ale jeśli korek dobry a węże chłodnicy miękkie to UPG raczej ok
Zrób test CO2 w płynie chłodniczym.
Tak, może to być problem w samym układzie chłodzenia. Jednak najpierw test CO2, tylko to da pewność że nie ma przedmuchów. Potem szukanie przyczyn w układzie chłodzenia. To że nagrzewnica oddaje ciepło szybko to raczej norma (chyb że Twój "z natury" ma tendencję do niedogrzewania kabiny). Węże twardnieją jak silnik się nagrzeje i robi się ciśnienie...
Gdzieś miałem test na CO2 ale nie mogę zleźć. Przepustnica nie jest podgrzewana. Nie wiem co by miało dać zakręcenie gazu? Równie dobrze mogę się przejechać z pustą butlą.
test co2 zrobiony ?
Zrób test CO2 na sprawność uszczelki pod głowicą.
Zrób test Co2 jak już doradzili . To akurat proste i trwałe auto .
Poprzedni się wahał zapewne od złej masy na silniku, sam to przerabiałem. Test Co2 prawdę powie.
Należy prawidłowo (zgodnie z instrukcją serwisową) odpowietrzyć układ chłodzenia. Podczas odpowietrzania sprawdzasz temperaturę dużego obiegu (i chłodnicy), aby mieć pewność, że termostat działa prawidłowo. Odpowietrzony uklad nie bulgocze. Jeśli po tym zacznie znowu bulgotac, to prawdopodobnie spaliny przedostają się do układu chłodzenia (należy wykonać...
Test CO2 robiłeś?? Sprężarka sprawdzona? Sprawdz Osuszacz i zbiorniki powietrza czy nie ma płynu.
To tak: test co2 nie wykazał przedmuchów. Do wymiany był jakiś czujnik temperatury z którego ciekło i auto śmiga :) Pozdrawiam i dzięki.
Nie widzę żadnych oznak w płynie dymie oleju żeby to była glowica chociaż i tak zrobię test co2 i sprawdzę termostat.
Witam jak w temacie u mnie też coś pomuje układ hłodzenia, kompresor sprawdzony ,test na CO2 negatywny. Wszystko szczelne .auto się nie przegrzewa. Co to może być?
Powodem zapowietrzenia może być: uszkodzona uszczelka pod głowicą, pęknięta głowica, nieszczelne obsady wtrysków, awaria sprężarki powietrza, opadnięte lub pęknięta tuleja cylindrowa, niedostateczne odpowietrzenie układu chłodzenia np. po wymianie płynu. Wykonanie testu na CO2 pomaga w diagnozie.
Jak nie problem to zrób to z chłodnica i gorąca woda będzie jedno z głowy. Dalej test CO2 i ewentualnie można przerobić układ wentylator chłodnicy aby uruchomić go ręcznie, ponieważ widać bystry z ciebie kierowca. Być może jak przyjdzie jesień to problem zniknie
Lub z blokiem. Ale najpierw test CO2 bo być może jest po prostu zapowietrzony. I wymiana zbiorniczka wyrównawczego razem z korkiem
Podjedź do warsztatu gdzie zrobią test CO2 w płynie chłodniczym .
Test na obecność CO2 i będzie pewność, że trzeba wymienić uszczelkę pod głowicą. Ale zanim do tego przystąpisz, sprawdź ale tak na prawdę porządnie czy pomiędzy chłodnicami jest czysto.
Test CO2 nie drogi a w przypadku tego ustrojstwa wskazany.
No ja trochę panikuję, może za szybko napisałam ale sprawdziłam jeszcze i jest maslo na korku od oleju... Będę dzisiaj u mechanika choć myślę jeszcze o teście na CO2 w chłodnicy. Liczę jeszcze ze coś innego padło
Sprawdzona szczelnosc głowicy ? Test na co2?
Test CO2, to raczej do badania płynu chłodzenia, autor nic o tym nie wspominał. Objawy kierują raczej na nieszczelność układu wydechu.
Test CO2 da się zrobić w zwykłym warsztacie czy musi to być jakiś bardziej specjalistyczny? Jest w sprzedaży płyn reakcyjny którym sprawdzisz.
Niestety test CO2 wychodzi pozytywnie, spaliny w układzie spalania. Reduktor i EGR wykluczone. Teraz muszę podjąć decyzję czy robić głowicę czy oddać auto na złom. Narazie w pełni profesjonalnie nalałem mu uszczelniacza do chłodnic i bierze znacznie mniej płynu oraz mniej dymi. Ale wiadomo że to na chwilę.
No i myślę, ze już się nie wytworzy to ciśnienie. Dla pewnosci zrób sobie test CO2 po kilku dniach jazdy. To co pokazujesz to prawdopodobnie resztki glikolu z plynu chlodzącego. Co do huczenia, to po Twoim mechaniku sprawdził bym wszystkie połączenia dolotowe, zaczynając od filtra powietrza aż po połaczenia wydechowe. Turbo, chlodniczka,wydech.
Zrób test na CO2 .Może to sprężarka robi piane.
Witam ! Dzisiaj zostało potwierdzone że w układzie są spaliny ( pozytywny test co2), jednak mechanik twierdzi że to nie głowica ( bo to rzadkość w tych silnikach) tylko nieszczelność na obsadach wtrysków - ktoś przerabiał ten temat ?? Pozdrawiam Piotrek
Test na CO2 ;)
Jeżeli głowica jest rzeczywiście pęknięta to wystarczy zrobić prosty test na CO2, nie podoba mi się, ze u ciebie z wężyka powrotnego nic nie leci na wolnych obrotach- bo powinno. Co do "No cóż, jeśli wolisz wydać "deczko" więcej za to, żeby mieć na pudełku logo producenta samochodu, to Twoja sprawa i Twoje prawo. Na pewno robisz dobrze, pozostaje mi...
Potwierdzam test na CO2 powinien wykluczyć lub potwierdzić Twoje niedomagania. A co pokaże test na CO2 przy pękniętej chłodnicy spalin?
Test na Co2 prawdę powie w tym przypadku... 50zł raptem.
Honda CR-V I 2.0 +LPG 1999r. Latem upalił się zawór wydechowy i była robiona kompletna regeneracja głowicy, nowe zawory, uszczelniacze, planowanie itp itd, nowy rozrząd z pompą wody i termostat, nowy korek chłodnicy. Od 2 tygodni podczas jazdy autostradowej auto się gotuje, tzn temperatura prawie na pion, z chłodnicy górny przewód gorący i korkiem wywala...
1. Chłodnicza egr wykluczyles. 2.pompy wykluczyles? 3. Przed demontażem czapki sprawdził bym jeszcze raz termostaty czy się otwierają w pełni i faktycznie w jakiej temperaturze. 4 zasyfiona chłodnica w środku. 5. Korek Testy na co2 wykonywane na zimnym i na rozgrzanym aucie? Ten silnik praktycznie sam się odpowietrza pamiętam jak w e39 stawalem pod...
Tak jeśli chłodnicza oleju to płyn byłby w oleju i węże nie były by twarde a jeśli kompresja dostaje się do układu chłodzenia to mamy objaw twardych przewodów i braki płynów a też się zdążyło że test co2 nic nie pokazał. Termostat OK?
Musiałbyś sprawdzic pirometrem jak nagrzewa sie silnik i chłodnica ew. test CO2 w płynie czy nie skopana wymiana uszczelki lub głowica. W aucie w środku grzeje??? Jak nie może być pompa wodna i nie ma obiegu. Sam naprawiałes czy ktoś?
Sprawdzono samemu, test pokazuje CO2 w układzie. Jednak głowica szczelna, uszczelka nowa zamontowana. Mankament jest nie, że gotuje płyn i wyrzuca. Od razu po odpaleniu płyn w zbiorniczku rośnie, tak jakby się cofał. Po zgaszeniu nie wraca do układu, dopiero po odkręceniu odpowietrznika nagrzewnicy, z której uchodzi powietrze. Przy odkręconym odpowietrznika...
Test na obecność CO2 w układzie zrobiony? Nadciśnienie w układzie zawsze będzie się robiło, wynika to z fizyki. Korek sprawny, nie przepuszcza za wcześnie?
Różne cuda widziałem, jak handlarze sprzedawali auta z walnientą uszczelką pod głowicą /żeby ciśnienie z układu schodziło/. Co do tego to można chyba nowy temat założyć. Co do tematu to; albo pompa nie "mieli' wody, albo uszczelką -test na co2 w układzie chłodzenia. No chyba że coś fest przypchało. Ps: widzę, że ja uparty na test co2 a kwok na wężyk....
Test na CO2 robiłem jeszcze przed rozrzadem i wyszło, że uszczelka pod głowicą jest dobra.
No dobra, na początek określ się czy są wycieki, czy "raczej ich nie ma", czy poziom oleju się nie podnosi czy "raczej się nie podnosi", test CO2 dużo Ci powie.
Na początek zmień termostat. Przypuszczam że nie robiłeś próby szczelności głowicy bo taka ewentualność też może być że jest pęknięta. Możesz podjechac do jakiegoś warsztatu niech zrobią Ci test CO2 gdyby było coś nie tak jeszcze z głowicą to wyjdzie. Ale myśle ze wymiana termostatu rozwiąże sprawe
Witam ponownie. Temat odgrzewam i przepraszam za bardzo duze opoznienie. Temat nr 2- walniety silownik - sprawa zalatwiona. Natomiast pozostaje temat wody. Wyswietla sie bląd INS 3620 czyli czujnik wody kondensowanej. Mozliwe ze to z jego przyczyny? Dodatkowo po zgaszeniu samochodu slychac bulgotanie wody. Test co2 robiony 3 razy i nic.
Witam. Mam dosyć dziwny temat układu chłodzenia. Znika płyn chłodniczy tj. ok 1 litr na 400 km. Test co2. Zrobiony i negatywny. Korek zbiornika nowy . Rozrząd z pompą wody zmieniony. Węże po rozgrzaniu twarde ale płynu nie wywala że zbiorniczka. Wycieku nigdzie nie widać. W aucie nie czuć płynu. Po otwarciu zbiornika poziom płynu podnosi się do stanu...
Sprawdź chłodnicę czy nie jest zabrudzona i zalepiona na żebrach muchami itp. To też pogarsza odprowadzanie ciepła. A zanim się za głowicę weźmiesz zrób test CO2
Pluginy są po to w katalogu można było wpisać spalanie 1 litra i by przeszedł testy WLTP z emisją CO2 poniżej 30g/km. Specjalnie akumulator ma tam taką pojemność aby cały test lub większość przejechać w trybie elektrycznym. Kolejny patent jak obejść testy by uzyskać dobry wynik.
Test na co2 na początek.
Zrób test na zawartość CO2 w płynie chłodzącym Dzisiaj zrobiłem test na CO2 i po chwili w gornej czesci urzadzenia mierzacego zmienił sie kolor testera z Ciemno niebieskiego na jasny zielony, czyli cos z głowicą uwalone?
Test na co2 układzie chłodzenia.
Test co2 nic nie pokazał, później mechanik robił jakimiś swoimi urządzeniami i też czysto, chyba zostaje chłodnica. Robiłem już płukankę ale po spuszczeniu jej z silnika byłą tylko lekko mętna nić po za tym. Parownik powinien być poniżej zbiorniczka wyrównawczego czy poniżej?
Miałeś robiony test na co2 w układzie chłodzenia ?
Cześć, mam problem z Fordem Foucusem MK3 1.6 ctdi 95km Auto kupiłem 3mce. Wg historia serwisowej rozrząd był robiony 10k temu przy 172k Auto na początku łapało ten 115/120st. Znikało ogrzewanie i mega ciśnienie w zbiorniku wyrównawczym. https://obrazki.elektroda.pl/9411651500_... Po wymianie termostatu silnik już się nie gotuje, temp...
dławik opornik kabel skrzyżowany zużyć pierścień
moduł komfort termet oferty pracy
Ekstra Pensja – najczęściej losowane liczby, statystyki 2014-2025, Lotto, Totalizator Sportowy Mercedes Sprinter W213 – turbina nie załącza się, brak doładowania, diagnostyka usterki