Tester, odczyt błędów, kasowanie... Mogłeś coś uszkodzić i magiczne sztuczki nie pomogą.
Jak widać działanie w parametrach, i nie ma błędów, to albo jak usuwali Egr/Dpf to „przy okazji” jeszcze coś wycięli, albo tester nie ogarnia błędów producenckich, co się czasem zdarza. Sam mam taki jeden tester od pewnej firmy z Gliwic, który pokazuje zero błędów przy świecącym checku, odczyt innym testerem daje kilka błędów. Tester sam w sobie dobry,...
Ford Fiesta to nie jeden pojazd na świecie. Zanim uzyskasz jakieś wiadomości to napisz co to za pojazd . Pojemność , rok produkcji, kod silnika, jaki zapłon. Podaj konkretne namiary. Złośliwie ale prawdziwie. Pozdrawiam
Witam serdecznie. kup tester. kasowanie błędów itp. Będziesz pewny na 100%.
obok info z przejechanymi kilometrami pod zegarami widniała informacja "Service". To informacja o tym iż jest do wykonania obsługa (wymiana oleju itp), resztę dowiesz się po podłączeniu auta pod tester i odczytaniu błędów.
Podłączając tester.
Tester podpinany zero błędów
Kolega podłączył pod tester błędów i na wykresie pokazuje iż sondy nie pracują linia prosta.
+; -; + i - zlokalizujesz zwykłą żarówką 12V względem masy lub względem +12V. K i L znajdziesz metodą "prób i błędów" - podłączasz tester diagnostyczny - nic nie uszkodzisz. https://obrazki.elektroda.pl/4986459000_...
Układ testuje sie testerem. Po kolei leci sie układy i patrzy czy jest ok czy resistancja za duża lub za mała. Miernikiem to wystrzelisz zaraz coś. A przeczyszczenie konektorów nie zawsze daje efekt skasowania błędów w airbag bo czasem trzeba błąd testerem skasować.
1)Diagnoza zegarem modułowym Eberspacher - Instrukcja oraz kody błędów [PL] 2)Tester zegarowy do Eberspacher ( z literkami "L L") - Instrukcja oraz kody błędów [PL] 3)Instrukcja programowania tygodniowego zegara Scani - [PL] 4)Elementy sterujące Eberspacher - Instrukcje obsługi zegarków [PL] 5)Edith - Diagnoza do Eberpsacher [DE] 6)KD200 - [PL]
Sprawdź instalacje w okolicy rozrusznika , odczyt parametrów, błędów testerem
oddaj ją na gwarancję a oddając ją opisz dokładnie co się dzieję . Oni mają inny sprzęt do diagnostyki takich usterek. Nie wsadzą ją do pc tylko do testera który pokaże im kody błędów.
Witam wszystkich, problem z ogrzewaniem w DAF XF 2006, włączam ogrzewanie ładnie startuje, jak nagrzeje kabinę zwalnia, zwalnia i się wyłączy, temperatura w kabinie spadnie a ogrzewanie się już nie włączy. Wyłączę- włączę i znów grzeje. W ogrzewaniu wymienione zostało: palnik, sztyft żarowy, kpl uszczelek. Po podłączeniu testera błędów brak.
To oczywiste tylko ciekaw jestem co to za tester. I czy błąd świeci po ruszeniu czy zaraz po zapłonie?
Podłącz pod tester, odczyt błędów, parametry, na początek w module ABS i sterowniku silnika. Stawianie jakiejkolwiek diagnozy z tego opisu to jak wróżenie z fusów.
Tak też były sprawdzane w sterowniku silnika i nic nie pokazało żadnych błędów. Ot i zapytam jaki tester .
Sprawdź w fazie wstępnego rozgrzewania czy czasem chłodnica nie robi się ciepła. MOżliwe że i termostat. Chyba że problem w instalacji. Trzeba by podłączyć tester i sprawdzić czy nie ma błędów czujnika temp i poobserwować parametry.
Szukam testera do odczytu i kasowania błędów ogrzewania d5ws.
Masz tester to podaj opis błędów. I wstaw normalnie zdjęcie.
Pierwsze co to się pochwal czym to czytasz. Po drugie odczyt normalnym testerem błędów ,parametrów jak i prędkości kół w formie wykresu. A nie jakieś psikanie, czyszczenie i inne bo to lamerstwo. I nie szukaj żadnych wianków bo ich tam nie ma. Jest pierścień wbudowany w łożysko. Szarpanie mogło wynikać z problemów silnika, dlaczego od razu winicie ESP?...
Do wszystkiego będziesz potrzebował tester, czy to sprawdzenie błędów, skasowane błędów krytycznych blokujących falownik, czy wykonanie próby jednej szczęki hamulca. Jeżeli nie masz testera ani wiedzy na temat tych sterowań to lepiej sobie darować niż potem świecić oczami przed klientem. Wszystko fajnie dopóki będzie jeździł, problem się pojawi jak...
Tak..............
Odpinałem ten czujnik G-40 już wcześniej i tester mi nie pokazywał żadnych błędów, tester ma ograniczenia, więc mogłem jedynie dziś sprawdzić to, co pokazało mi w parametrach, czyli sprawnie działający czujnik G-28, i nieoczekiwane uruchomienie silnika podczas testowania czujnika G-28 bez użycia placka, ale po nagrzaniu już nie chciał odpalić sam,...
Jeśli to coś tobie pomoże to w załączeniu kilka kodów błędów i jak podłączyć prowizoryczny tester diodowy http://obrazki.elektroda.net/75_12376545... I jeszcze jedno w PDF
Sprawdź cokolwiek , napięcie i stan akumulatora - odłącz go na chwilę .. Potem to już tylko pomiary + test testerem odczyt błędów i ew. test obecności modułów na sieci can itp. ..
Czyli wychodzi na to, że muszę podjechać do kogoś, podłączyć do komputera innym testerem.
Tester OBD nie wykazuje żadnych błędów. No tak błędów nie ma to auto już nie do naprawienia. Coś sprawdziłeś prócz tego że nie ma błędów?
" u mnie świecą" a sprawdzenie błędów testerem co wskazało?
A coś takiego co nie wymaga komputera? Bo nie mam wejścia na płyty. Myślałem też o takich na bluetooth na telefon ale podobno nie zawsze się łączy i nie skanuje wszystkich błędów.
Błędów żadnych. Jakim testerem odczytałeś błędy ?
A ma to parametry?Pytam bo nie znam ale raczej kazdy tester oprócz błędów ma .
A jak mam sprawdzic ten immo ? Bo byc moze to moze byc Ale jak to sprawdzic ? I napisz mi czemu nie próbować odpalac na samostarcie ? 1. Tester diagnostyczny i odczyt błędów i parametrów. 2. Samostart na nic się zda jak będziesz miał błędy z IMMO, po co obciążać silnik samostartem jak nie masz pewności, że IMMO nie blokuje?
Podłącz jakiś tester i odczytaj kody błędów , wtedy pomyślimy ...
Awaria usunieta. Usniedziale 2 kable w wiazce od pompy adblue za prawym kolem w miejscu gdzie wchodzi w rame nad resorem. Brak bledow łacznosci, uklad widoczny dla testera. Auto pojechalo w trase, po 100km błędów brak. https://obrazki.elektroda.pl/1326827900_...
Witam kolego Kisiol mam ten tester i tak z evo 2000 łączy się po wbus z wtt 2.16 widać parametry ok da się zrobić napełnianie układu paliwowego ale,jak wszędzie jest problem odczutasz błędy ok skasujesz je ok tylko co z tega jak piecyk nadal zablokowany mimo że tester błędów nie widzi. Wtt 3 go nie znajduje . Zamówiłem orginał z webasto zobacze jak...
Podaj opisy błędów. Albo normalny wydruk czy zdjęcie z ekranu testera.
Trzeba podłączyć tester diagnostyczny, zrobić odczyt błędów w sterowniku silnika i ABS. W zależności od uzyskanych wyników przechodzimy do dalszej części diagnostyki lub do naprawy. Inaczej się nie da.
Witam wszystkich Co sądzicie o tym ciekawym (lub nie) sprzęcie z Allegro Sam posiadam parę różnego typu skanerów w tym Maxxi zestaw CDIF-2 (wszystkie kable i adaptery) wykupiłem aktualizację no i "troszkę" można tym zrobić i planuję wydać jeszcze parę złotówek tak do 4k i się zastanawiam nad tym z Allegro lecz to chyba made in CHINA? CO SĄDZICIE może...
mylicie koledzy dti i dci. dci to comon rail, inna bajka. Tu już tylko komp i to nie tester od błędów ale coś co pokaże parametry pracy silnika.
mialem to samo modul zalonu to cos pod cewka bylo walniete
Sprawdź ładowanie na początek.Reszta to tester i odczyt błędów.
Witam. Pacjent to Espace IV z silnikiem 1,9 dci. Problem jest z przyśpieszaniem. ma taką dolegliwość, wciskasz pedał gazu a reakcji praktycznie brak. Wystarczy puścić pedał gazu i wcisnąć ponownie i auto rwie do przodu. Takie dziwota stanowią około 10 do 20 % jazdy. Na testerze brak błędów, była usterka w tempomacie ale już naprawiona. Do wymiany dwie...
Witam auto sprawdzone testerem 2 programami brak błędów . Jedna zamrożona ramka , za szybko skasowałem jak pamiętam to chyba PZ101 . Ciekawostka piszczy też przy wstecznym , ale nie zawsze . Gdzie tego szukać jak wszystko działa ...
Nie da rady,tylko odczyt testerem Tech2.
Te najtańsze testery wiele razy nie odczytują błędów lub robią to błędnie. Co jakiś czas na forum ktoś diagnozuję Autocomem i ma własnie taki problem. Także wątpię zeby tester za 1500 zł z Chin dał sobie radę w 50 % Twoich oczekiwań. Ostatnio mój znajomy miał awarię sprzęgła w Dafie 106 we Francji i czekał 2 dni zanim ktoś przyjedzie z porządnym sprzętem...
Czy po takim zgaśnięciu to odpala beż problemu?. Piszesz że diagnozowany testerem i brak błędów, jaki to był tester?.
Sprawdź dobrym testerem ten który masz w aucie, zobacz czy w innych modułach nie masz błędów napięcia, zapnij drugie na kablach rozruchowych. Pozycz od kolegi i podłóż.
Under Pressure i szwagier81 przepraszam ale sprostowanie, bez podłączenia auta pod tester diagnostyczny EASY błędów nie sprawdzimy. Ostatnia wizytę ( bledy) zapisaną po vin tak.
Klima manualna w diagnozie testerem brak błędów.
Przełącznik wielostopniowy (zespół oporników) Ograniczenie momentu obrotowego Element obsługi (przełącznik w kolumnie kierownicy) Przełącznik wielostopniowy (zespół oporników) Ograniczanie prędkości maksymalnej Witam o ile dobre odczytałeś kody migowe to j/w. Najlepiej odczytać testerem i podać kody SPN 4 cyfrowe
Byłem właśnie kiedyś u mechanika, wziął dużo kasy za podłączenie. To właśnie mówił o zaworze EGR. Mechanik przeczyścił, bo mówił, że w ogóle się nie otwierał, lecz problem dalej jest. Co to znaczy dużo kasy? Samo podłączenie to minimum stówa więc nie wiem czy to dużo. Tanio to już było. To wszystko zależy co ty mu zleciłeś czy czytanie błędów czy diagnostyka...
Zmień tester albo wrzuć tablicę DTC. Niema takich cudów żeby nie było błędów i tryb awaryjny...
Code 59 to wysypane ustawienia krańcowe szyby kierowcy. Skalibruj i zniknie. Co do check engine, należy podpiąć pod tester, odczytać pamięć błędów i zerknąć w parametry.
Prawdopodobnie pompa paliwa umiera lub zabity filtr. Warto sprawdzic testerem jak sterownik widzi tempeature silnika i powietrza.
Diagnoza EGR była na jakiej podstawie (jakieś błędy ???) ...Podłączcie jakiś tester i odczytajcie kody dtc ... Wygląda faktycznie na tryb awaryjny , Nawet jeśli by była niedrożność układu paliwa to by wyrzucał błędy z ciśnienia na szynie CR .. Po kolei 1. Dobry tester - odczyt błędów 2. Jeśli ich nie ma to spr. parametrów silnika - Ciśnienie doładowania...
Jeśli świeciła kontrolka awarii to musi być zarejestrowany jakiś błąd dtc - podjedź do kogoś na odczyt błędów testerem .
Sprawdź napięcie akumulatora - jeśli ok to podpięcie testera i odczyt błędów .
Po pierwsze odczyt błędów jakimś normalnym testerem. Po drugie, jaki regulator wymieniłeś? Pokaż.
Podłaczenie testera i poprawna diagnostyka wskaże kod wraz z opisem .
Podłącz inny tester do odczytania błędów kts nie zawsze dobrze czyta, zadki to się zdarza ale czasami tak jest, po tym opisie możesz nic nie znalesc
no to od tego musiałbyś zacząć... jesli palą Ci się kontrolki to musi być tego jakaś przyczyna... bez podłaczenia testera i odczytania kodów błędów, to wróżenie z fusów...
Chodzi dokładnie o sztyft żarowy- za duży opór , w dokumentacji naprawy airtronica ten kod błędu widnieje ale w spisie ogólnym błędów eberspachera nie znajdziesz go.
Testerem odczytać kody błędów.
Tego nie wiem.. Napisałem o Texie bo akurat ją mam i mam to sprawdzone. Nie wiem jak jest innymi testerami.
Jeżeli tester nie wykazuje błędów to nie chciałbym krakac ale to chyba sterownik jest uszkodzony . Nie napisałeś czy tester łączy się ze sterownikiem .Ogrzewacz jest nowy czy z drugiej ręki?
Zapomniałem napisać że błędów brak i posiadam tester. . Błędy to tylko pierwszy etap diagnozy. Sa jeszcze parametry ,tylko dla większości to matrix i nawet tam nie zaglądają.
Jak jest sterowany cyfrowo to proszę o sprawdzenie błędów testerem.
Diagnozuj to jako EEC V. Uwaga-nie przez różne dziadowstwa typu scantool, scanmaster i inny szmelc na ELM. NIE CZYTA WSZYSTKICH BŁĘDÓW! Bardzo dobrze tego forda robi tester Sykes-Pickavant
Witam poszukuje jakiś fajny tester diagnostyczny tylko do jednego auta (seat leon 1.8t 2005 ) do 300 zł wiem że w tej cenie to dupy nic nie urwie ale może coś ktoś ma do 300 i może polecić. A i zależy mi tylko na diagnostyce błędów/usuwanie i tylko tyle z wymagań
sprawdzić ciągłość wtyczki sondy do ecu sprawdzić czy grzałka grzeje na sądzie wyślij pis błędów testera
Po 2 tygodniowej naprawie, klient odbiera auto, odpala, i zapala się air bag Ale to nie musi być wina mechanika. Wystarczy fotel kierowcy przesunąć i kontrolka zostaje na stałe. Mechanik wsiadł ustawił fotel pod siebie odpalił samochód i stwierdził, że kontrolka już wcześniej świeciła. Właśnie nie. Auto było przetestowane, nic się nie paliło, po naprawie...
Nie wiem czy mnie takie "szczęście" dopada, czy wszyscy tak mają. Dziś było tak - podjeżdża reno kangoo 1,5 dci po lifcie. Samochód świeżo zakupiony, był przód uderzony, wymieniono rozrząd, oleje, filtry, nabito klimatyzację i.....nie załącza się wentylator na chłodnicach. Ciśnienie rośnie momentalnie od 6 do ponad 25 barów i następuje rozłączenie sprzęgła...
Skoro, mieli podłączony tester diagnostyczny, to dlaczego nie skasowali tych błędów ? Trzeba je skasować i zobaczyć, które wrócą po czasie.
Zacznij od odczytania błędów testerem,a nie od wyciągania wtyczek. Pozdr.
Podłączony był komp Delphi.... nie pokazywał żadnych błędów Bo ten chinol za 400zł tak przeważnie ma. Oryginalny tester Delphi kosztuje ponad 10k zł. OBD2 ELM 327 Ten pokaże tylko usterki wpływające na emisję spalin Szukaj warsztatu który ma Clipa, ten tester na pewno zadziała prawidłowo
Pozostaje tylko podpięcie pod tester i wykasowanie błędów - inaczej nie zrobisz Pozdrawiam
Testerem odczytać kody błędów.
Po podpięciu profesjonalnego testera błąd był związany z EGR i słabym zapięciem wtyczki. Samochód jeździ, błędów nie zgłasza. Dziękuje za pomoc
Witam. Moja Kijanka od kilku dni działa w trybie awaryjnym, silnik wkręca się tylko na 3000 obrotów. Kontrolka check engine nie świeci o dziwo. Śmieszny tester ELM327 błędów nie widzi, na razie brak czasu aby podjechać na normalny test. Może ktoś się z czymś podobnym spotkał?
Odczyt i kasowanie błędów wykonujesz testerem np. Vag lub KTS W załączeniu możliwe kody błędów z opisem w tym modelu.
Zawsze jeszcze można zrobić diagnostykę, czy choćby odczyt błędów testerem....
Odblokowanie sterownika następuje również po wykasowaniu błędów testerem Webasto.
tester który posiadam nie czyta błędów dogrzewacza sprawdzanie globalne wszystkich systemów wyrzuca tylko błędy dogrzewacza jednak nie mogę ich odczytać ani skasować może jest jakiś sposób na usunięcie usterek i uruchomienie
Zczytać błędy porządnym testerem.
Właśnie kodu błędu nie było Nigdy nie ufaj opisom błędów z uniwersalnych testerów, nawet takich z wyższej półki niż ten maxiecu, zwłaszcza w języku polskim.
Podłączenie testera to część diagnozy a nie diagnoza. Poza tym tester to nie tylko czytanie błędów. Obejrzyj dolot i przepustnice. A jak umisz to odczytać dane z TPS i APPS.
Witam mam ten sam problem (no poza tym że u mnie działa włącznik świateł awaryjnych) Po podłączeniu pod tester nie ma żadnych błędów. W podglądzie parametry takie jak prędkość wentylatora zmieniają się. Ale w nawiewach cisza. Czy ktoś może rozwiązał problem.
tylko tester
Aha zapomniałem dodać że przy starcie silnika mryga mi przez jakieś 30 sek kontrolka świec żarowych (spirala). Czyli są błędy w sterowniku silnika, tylko nie masz ich czym odczytać... zgasić ten silnik mogą nieprawidłowe sygnały z 3 czujników: położenia wału, położenia wałka i ciśnienia na listwie. Nie myl "odczytania błędów" z diagnostyką komputerową...
Kolizja to będzie we wsadzie... Dodano po 1 Niech wypowie sie spec od fiata testera.
Podłączyć tester, odczytać błędy i sprawdzić dane z czujników. A klocki tarcze wymienić dla własnego bezpieczeństwa.
Nawet w przypadku odłączenia fizycznie wtyczki z modułu ABS kontrolki na desce mają się świecić. Są dwie możliwości, uszkodzony licznik, przyhamuj na śliskiej nawierzchni i sprawdź czy działa ABS. Druga możliwość, to uszkodzony układ ABS i ktoś „zgasił” w taki czy inny sposób kontrolki. Pokaż skan z tej kostki diagnostycznej, a raczej podłącz pod dobry...
Wszystko jest do zrobienia.Tylko kwestia ceny. Ciekawe jest to,że wszystko jest OK,a pompa nie działa.Jaki tester precyzyjnie?
Nie baw się w kabelki i fejsiarstwo. Podjedź na normalny tester. Błąd możesz mieć w module domieszkowania dodatku do paliwa, jak taki tam był. Też będzie wywalało usterka silnika.
Dałbyś radę ten program otworzyć we własnym Arduino IDE bo jest tych błędów tak dużo iż nie mogę się połapać.
Witam Mam kłopot z silnikiem 60 efi 2021 roku przepływane 70godzin Silnik stracił moc. Odpala b.dorze praca silnika równa. Brakuje mu 20%mocy. Wymieniłem linie paliwową by wykluczyć paliwowo. Co mogę sprawdzić na piechotę? Może ktoś zna jakiś tester do sprawdzenia błędów w sterowniku.
Przyjedz do Krakowa to w 30 minut sprawdzimy co go boli . Przy takiej usterce powodem może być wszystko . Każda najdrobniejsza usterka w sterowaniu .Jeżeli masz możliwość to podepnij do jakiegoś testera i prześlij kody błędów .To pomoże zlokalizować usterkę i naprowadzić na problem . Ja używam testera SPRINT12 i uważam że po STAR-ze to chyba najlepszy...
Zmień przewody zapłonowe. Dodano po 1 Podłącz tester kodów błędów lub zczytaj kody błędu.
Prod. 2006. Tył, prawa strona. Coraz częściej się zdarza brak reakcji na klamkę zewn. i wewn. Po kilku załączeniach pilotem łapie i przez pewien czas jest ok. WD-40 (bez rozbierania drzwi) nie pomógł. KOLEGO TESTER DIAGNOSTYCZNY VAG - ZANEK CENTRALNY-POKASZ BŁĘDY- KASOWANIE BŁĘDÓW- JEST OK- JEŚLI NIE TO DOWIESZ SIĘ CO JET GRANE
błędów honda victoria błędów nissan błędów
sonel pomiar uziemienia whirlpool zasilacz pompa kulka
pralka samsung ecobubble awaryjne zasilanie bramy garażowej
Zmiana loga startowego w OpenATV - jak to zrobić? Termistory w przetwornicy Volt Polska 3000W: montaż i funkcje