Sprawdzić jeszcze raz porządnym testerem CO2 w układzie chłodzenia. Objawy typowe dla UPG.
Tester CO2 jest bardziej wrażliwy niż węch więc to raczej nie uszczelka. Masz coś z układem chłodzenia, wiele wskazuje że gaz z instalacji LPG ładuje Ci w układ.
Kup najtańszy zestaw tester do sprawdzenia obecności CO2 w układzie i będziesz wiedział co i jak. np. taki na 5 prób https://allegro.pl/oferta/tester-szczeln...
Ciężko powiedzieć ile ale powiedzmy na 300km zbiorniczek wyrównawczy wciągnie. EGR ten silnik nie posiada. Sprawdzę testerem CO2 czy zmieni kolor i napiszę o efektach. Podejrzewam najgorsze.
Siemanko. Pytanie może banalne i oczywiste ale nie znam odpowiedzi ,więc stąd pytanie. Z racji podejrzenia uszkodzonej uszczelki pod głowicą nabyłem taki tester uszczelki pod głowicą jak w linku. Jak poprawnie powinno się przeprowadzić taki test? Niestety instrukcja za dużo nie mówi a właściwie wcale.Czy silnik powinien być rozgrzany czy od razu na...
1) Sprawdź wycieki płynu. Połączenia silnik-parownik gazu. 2) Zdejmij górną pokrywę rozrządu i sprawdź, czy nie cieknie pompa wody. Zobaczysz wtedy, czy nie cieknie z połączenia głowica-obudowa termostatu. 3) Biała maź pod korkiem oleju nie jest wyznacznikiem uszkodzonej uszczelki pod głowicą, zwłaszcza przy temperaturze i wilgotności, jaką obecnie...
Zlany płyn był syfiasty ale mógł być nigdy nie wymieniany, chłodnice przelewałem wodą - wygląda na drożną. Załączenie ogrzewania i dmuchawy niewiele daje bo dmucha zimnym. Trochę mi się nie chce wierzyć że trzy termostaty i wszystkie trafione, nie bardzo chcę wyjmować go na próbę bo jest tragiczny dostęp, żeby wymienić termostat trzeba ściągać kolektor...
Jak jest wszystko odpowietrzone to kup tester co2 i zrób test czy nie ma spalin w układzie chłodzenia z uszkodzonej uszczelki pod głowicą https://allegro.pl/oferta/tester-szczeln...
kolego kup sobię tester na obecność co2 w układzie chłodzenia(około 30zł)... od tego bym zaczął
Przy niewielkiej nieszczelnosci UPG tester co2 moze nie zadziałać..
Nie zostaje jeszcze LPG. Uszczelkę wykluczysz testerem CO2.
Jeśli karton będzie suchy, to dla potwierdzenia podjedź do mechanika, który dysponuje tester co2 i wszystko będziesz wiedział, pozdrawiam
Węże na cieplym miękkie idzie je naciskać. LPG nie ma. Zamówiłem tester co2. Jak wyjdzie dobry to sciagam cała nagrzewnice i sprawdzę jeszcze raz węże jak będzie ok to zostaje tylko mechanik.
Do weryfikacji takiej usterki trzeba kupić tester CO2 który zmienia kolor. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Uszczelkę pod głowica, tester co2 byłby dobrym rozwiązaniem.
Sprawdź czy nie masz uszkodzonej uszczelki pod głowica testerem CO2. Nie rozumiem tego " Bo raczej uszkodzony wąż tutaj nie ma nic wspólnego " jak masz uszkodzony wąż to go wymień .
Podjedź do kogoś kto ma tester CO2 w układzie. Może być uszczelka ,może być mikropęknięcie głowicy.
Wyższe ciśnienie w zbiorniku wyrównawczym, twarde węże gumowe na gorącym. Za ok 20pln kupisz tester co2 i bd miał odpowiedź.
Znane są przypadki kiedy tester co2 uchronił głowice silnika przed demontażem na wymianę UPG gdy winna była sprężarka (przedmuchy do układu chłodzenia).
Problemów może być kilka : niesprawny układ chłodzenia np. wentylatory , termostat , uszkodzona pompa wody , uszkodzona uszczelka pod głowicą . To ostatnie powinno dać się sprawdzić testerem zawartości CO2 w płynie chłodzącym .
Chodzi o takie testery ? http://allegro.pl/listing.php/search?sg=... nie ma jakiś jednokrotnego użytku?? Taki właśnie. O jednorazówkach nie słyszałem. Szukaj warsztatu co to ma.
Tester obecności CO2 i wiesz wszystko.
Uszczelkę już zdiagnozowałem tester co2 i przelewający się płyn w zbiorniku wyrównawczym duże przedmuchy. Auto jeździ trochę zamulone i znika płyn chłodniczy.
Hmm silnik pracuje równomiernie, zamówiłem tester co2., to jeśli uszczelka to ten termostat się nie otworzy? Tak odpowietrzalem, zbiorniczek otwarty, ciepły nadmuch włączony do włączenia się wentylatora, chyba dobrze zrobione?
kolega mial problem nawet jak termostatu nie bylo bo w tych modelach jak peknie mocowanie to obieg sie otwiera na chlodnice.ja stawiam na uszczelke pod glowica.podjechac do kogos kto ma tester co2 i sie wyjasni
Tester zawartości CO2. I będzie wiedział czy usczelka czy problem z instalacją LPG.
Niestety moja puszcza spaliny do układu chłodzenia. Planowana, sprawdzana cisnieniowo głowica, to samo. Na wolnych obrotach jest ok, może tak stać pół dnia i jest ok . Wystarczy, że przytrzymam powyżej 3 tys przez 30 sekund i tester na zawartość CO2 daje wynik pozytywny.... czyżby blok się odkształcił? Niestety silnik był składany na starych szpilkach...
Kup kolego tester szczelności uszczelki głowicy co2 i może ci coś pokaże więcej .
Witam, Mam kłopot z utratą płynu chłodniczego w B8 2.0 TDI (150 KM). Na odcinku 20 km potrafi mi wylecieć blisko 1 l płynu, jeśli mocniej "pocisnę", przy delikatniejszej jeździe nie wycieka nic. Jeden serwis już się poddał, stwierdził, że nie wie, co jest przyczyną. Co udało mi się ustalić, to na 99% płyn wylatuje przez korek w zbiorniczku wyrównawczym...
Nie pomoże ten o układzie chłodzenia, ma coś niestandardowego. A przedmuchy nie zaszkodzi sprawdzić - testerem CO2, pozostałe opisane objawy są niespecyficzne - ich wystąpienie nie oznacza awarii w każdym przypadku, tak jak nie za każdym razem przedmuchy dadzą widoczny objaw. To jest system naczyń połączonych i jeśli zbiornik wyrównawczy jest wyżej...
Witam Trochę się pomyliłem, pompa była wymieniana 2 lata temu i nic się nie działo przez 1,5 roku , skoro byłoby powietrze w układzie chłodzenia po wymianie tejże pompy , objawy powinny wystąpić od razu . Nie znaczy to , że nie ma problemu z uszczelką , głowicą czy blokiem , bo jak wącham wlew zbiornika płynu chłodniczego wyczuwam spaliny, czekam na...
Jestem na etapie diagnozowania podobnego problemu. Układ chłodzenia sprawdzony ciśnieniowo - 1.5 bara trzyma i nie schodzi. Korek zbiorniczka lekko podejrzany (powinien trzymać 1.4 bara a puszcza przy 1 bar) ale to raczej nie to. Zabrałem się za test uszczelki pod głowicą (płyn reakcyjny na spaliny w układzie) i co następuje. Przy zamkniętym termostacie...
Może zaworek w korku jest niedrożny i nie odpowietrza,ale skoro jest też dużo powietrza to może i uszczelka pod głowicą popuszcza. Kup najtańszy tester na CO2 i będziesz miał wiedzę czy popuszcza uszczelka i spaliny idą w układ chłodzenia czy nie. Np taki https://allegro.pl/oferta/tester-szczeln... A to zawęzi...
Dowiedziałem się ze w aucie była wymieniana uszczelka pod głowica...... Dociaglem śruby i teraz jest Ok , ale podejzewam ze mogła uszczelka dostać i kto wie czy za jakiś czas nie będzie czekała mnie wymiana 😞a kupiłem tester co2 i na silniku o temp do 80 stopni pokazywał co2, a jak już się rozgrzał do 90 stopni to nie pokazywał i dlatego postanowiłem...
Wczoraj została zbadana sonda Lambda i jest... martwa. Nie oscyluje. Czyto może być przyczyną tego dławienia na Pb..? LPG na to nie reaguje ponieważ tę instalację zakładał jakiś pomysłowy Dobromir, który zastosował II generacje ale nie podłączoną do sondy tylko na registrze. Masarka ale o dziwo to jedzie. .. ;-) Dodano po 55 Zamówiłem tester CO2 i manometr...
Prawda, zapomniałem. Test CO2. O ile nie masz LPG (nie wiem czy i jak tester reaguje z LPG a reduktor puszczając gaz w obieg chłodzenia też będzie go zapowietrzył).
https://allegro.pl/oferta/tester-szczeln... Lub w motoryzacyjnym w okolicy kupisz , na pudle jest opisane .
Małe przedmuchy wykryje tylko tester CO2. Przy dużych możesz mieć start nie na wszystkie gary, chmurkę białego dymu po starcie, ciśnienie w układzie chłodzenia zanim płyn się nagrzeje. Pion trzyma od 75 stopni C do 115, dokładny wynik da test 7 czyli 1. Przekręcasz zapłon trzymając wciśnięty przycisk zerowania przebiegu lub na zapłonie/odpalonym silniku...
By wyeliminować uszczelkę zrób test spalin (TESTER SZCZELNOŚCI USZCZELKI GŁOWICY CO2) https://youtu.be/8RR-4c0Oghs
Witam, mam pytanie otóż w moim Mercedesie atego 1222 2008r euro 5 z ad blue, silnik 924 la od pewnego czasu znika płyn chłodniczy. Przy dodaniu gazu w zbiorniku wyrównawczym wyraźnie podnosi się poziom wody, ciśnienie się nie robi bo nie wyrzuca go tym zaworkiem z tyłu zbiornika. Po jeździe i ponownym odpaleniu silnika np. na drugi dzień woda w zbiorniku...
ale masło przy krótkich odcinkach się nie zrobi. A kiedy według ciebie się zrobi. Płyn ucieka w szybkim tempie, ponieważ ciśnienie - kompresja robi swoje. Po oleju się nie zorientujesz - w ten sposób tego nie sprawdzisz. Tego w ogóle nie rozumiem..... Trzeba sprawdzić układ chłodzenia na zawartość CO2. Sprawdź wycieki na zewnątrz silnika(pompa wody,...
I tak zrobię. Kupię ten tester do sprawdzania CO2 w ukł. chłodzenia, a jak to nie to, to wymienię chłodniczkę oleju.
Jak tester nie wykazał CO2 to raczej będzie kompresor. Można odłączyć od niego przewód powietrzny ale i to nie zawsze pomaga w diagnozie. Najłatwiej wymienić głowiczkę.
Mam jedno pytanie związane z moim samochodem jakim jest volvo v70 2,4l 170km z 2000r. Ostatnio zaczeło mi ubywać plynu w zbiorniczku chłodzenia i parowały szyby. okazało się że to nagrzewnica. Wymieniłem ją, wlałem nowy płyn. po odpowietrzeniu i przejechaniu kilku kilometrów uzupełniłem płyn tak że na zimnym silniku płyn był na poziomie max. dziś rano...
sprawdz uszczelke pod glowica na goracym silniku testerem na zawartos co2 w plynie
Od kiedy zaczęło się robić cieplej na dworze mam dość spory problem z moją mazdą, przy jeździe ponad 100 zaczyna się ona przegrzewać (w korku temperatura jest w porządku), dziś zauważyłem że włączenie ogrzewania na max trochę pomaga ale nie eliminuje problemu. Termostat jest sprawny a wentylatory kręcą siew odpowiednią stronę. Nie zaważyłem bomblowania...
Musimy tutaj pamiętać że ciśnienie z układu chłodzenia reguluje również korek który jest na zbiorniczku wyrównawczym. Można dla pewności go wymienić koszt około 30 zł. Tester do sprawdzenia stężenia co2 w układzie chłodzenia kosz niewielki. Mam też cały czas to samo lecz będę walczył z tym we wtorek. Dam info jak poszło.
Dzis kupiłem co2 tester i okazalo sie ze jednak gdzies sie przedostaja spaliny ponieważ test wyszeld pozytywny także albo jednak gdzies pękła glowica albo jakis błąd popełniłem przy skrecaniu. Dzieki bardzo wwzystkim za pomoc i zamykam temat
Mam jedno pytanie związane z moim samochodem jakim jest volvo v70 2,4l 170km z 2000r. Ostatnio zaczeło mi ubywać plynu w zbiorniczku chłodzenia i parowały szyby. okazało się że to nagrzewnica. Wymieniłem ją, wlałem nowy płyn. po odpowietrzeniu i przejechaniu kilku kilometrów uzupełniłem płyn tak że na zimnym silniku płyn był na poziomie max. dziś rano...
Na moje oko ta tak jak na kolegi oko uszczelka pod głowicą. Albo podjedź do jakiegoś mechanika i zapytaj się czy ma tester do sprawdzania CO2 w układzie chlodzenia.
Jak się taki test wykonuje? Dobrze rozgrzany silnik i specjalny tester wkładany do zbiorniczka wyrównawczego. Jeżeli tester stwierdzi obecność CO2 to głowica do roboty. Jedź do warsztatu który ma taki sprzęt.
Jedyne co możesz zrobić to zbadać testerem obecność spalin czyli co2 w zbiorniczku chłodzenia. Bez tego nic dalej nie zdziałasz.
Termostat założony nówka Mahle, wentylator się włączył na postoju samochodu jutro sprawdzę układ pod kątem CO2 jak mi przyjdzie tester.
Tego typu zabawka może pomóc w eliminacji lub potwierdzeniu obecności kompresji w układzie chłodzenia, kosztuje niewiele. https://allegro.pl/oferta/tester-szczeln...
Kup TESTER SZCZELNOŚCI USZCZELKI GŁOWICY CO2 100ml i wykonaj test, będziesz wiedział czy uszczelka padła.
Jak wygląda bagnet od oleju? Są takie testy do sprawdzania szczelności głowicy (https://allegro.pl/oferta/tester-szczel... Na razie nie...
Cześć, spróbuj pominąć układ recyrkulacji spalin łącząc wlot i wylot płynu chłodniczego do chłodniczki; będziesz miał pewność że nie jest to wina chłodniczki. Dobrze by było zakupić tester co2 w płynie chłodniczym, koszt około 20 zł, można zakupić w sklepie motoryzacyjnym, albo na stacji paliw. Może to pomóc zdiagnozować awarię uszczelki głowicy lub...
Problem jak w temacie , zamieniałem już korki w chłodnicy dalej to samo , z odkręconym korkiem chodzi super , ale gdy zakręcę korek robi się wysokie ciśnienie i węże puchną , temperatura nie przekracza 90 stopni , pompa wody sprawna ,wszelkie zaworki które sterują nagrzewnicą są ok węże wszystkie ciepłe generalnie wszystko ok a jednak coś jest nie tak...
Tester o który pytasz działa na 3 molowym roztworze wodnym błękitu bromotymolowego, który daje reakcję barwną na obecność CO2. Zmienia się kolor indykatora w zbiorniczku z niebieskiego na zielony w diesli i z niebieskiego na żółty w silniku benzynowym (jeżeli są przedmuchy) taki sam test można przeprowadzić analizatorem spalin zbliżając sondę do zbiorniczka...
Zrobiłem 3 testy z użyciem testera do CO2 - pierwszy test to przy zbiorniczku wyrównawczym - stałem przy nim z 5 minut i kolor pozostał niebieski, potem wpakowałem tester do korka wlewu oleju z którego notabene strasznie się kopci - płyn również pozostał niebieski. Ostatni test zrobiłem z wykorzystaniem mej osobistej jamy gębowej i wydychając powietrze,...
Wszystko jest sprawdzone, wszystko drożne, tu jest tylko jakąś kratka w suficie, ale ciągu to to nie ma, bo sprawdzałam Zdecyduj się... czy jest ciąg? czy go nie ma?. Jeśli to spaliny, to zapach kwaśno-ostry. Zwykle drażni oczy. I zawsze wyjdzie na testerach CO/CO2. Mrowienia skóry nie powoduje. To już Twoja reakcja psychosomatyczna na bodźce. A może...
Witam. Mam problem z samochodem Opel Corsa C 1.2 silnik Z12XE, 75KM, PB+LPG. 2004 rok. (Przebieg 252 tyś. km - przypuszczam, że większy). W samochodzie od kilku tygodni ubywa płynu chłodniczego, aktualnie gdzieś około 0,5-0,7L/350km. Co dotychczas sprawdziłem: *Brak wycieków, na zimnym i gorącym silniku sprawdzałem wszystkie węże, opaski, ściskałem...
Schemat zakładania paska wielorowkowego focusa 1,6 16V. WP to pompa wody http://obrazki.elektroda.pl/9084491800_1... Dodano po 16 Jest sposób żeby sprawdzić głowicę bez zdejmowania (wstępnie). Ja u siebie w warsztacie mam taki tester do sprawdzania zawartości CO2 w układzie chłodzenia (zasysa się powietrze ze zbiorniczka układu i jeżeli...
Bawiłem się tego typu testerami na bazie błękitu bromotymolowego , moje wnioski są takie że testery dają wynik jednoznaczny wtedy gdy jest to widoczne po innych objawach.
Witam, mam problem z ubywającym płynem chłodniczym w Sorento II, 2.2 crdi. Co prawda niewielka ilość, ale ubywa i czuć dziwny zapach z wydechu. Tester na zawartość CO2 nie zmienił koloru. Czy jest, teoretycznie, techniczna możliwość, aby płyn przedostawał się do cylindrów, a tester nic nie wykazał? Poziom oleju w normie, płyn jest czysty, korek też....
Witam serdecznie! Zaznaczam nie jestem serwisantem, ale ten temat raz przerabiałem. Wypluwanie wody przez "słabe punkty" też przerabiałem. Czy mogła być to uszczelka pod głowicą do tej pory nie wiem ale znajomy serwisant zasugerował mi żeby zacząć od spraw najprostszych. Wtedy zacząłem szukać i stwierdziłem, że korek od zbiornika wyrównawczego nie odprowadza...
Najprostszy i najtańszy sposób co prawda jest to tester uszczelki ale pokaże czy spaliny dostają się do układu chłodzenia. https://allegro.pl/oferta/tester-uszczel...
i wyjaśniło sie, niestety jest uszkodzona uszczelka pod głowica/głowica. Wyszło to na testerze co2 ze sa spaliny w zbiorniczku wyrównawczym
Sprawdzić na wszelki wypadek układ chłodzenia na zawartość CO2.( w warsztacie gdzie mają tester)
Kolego micuszyn nie masz do końca racji jeżeli będzie wrzucać ciśnienie sprężania do układu, to będzie zapowietrzał się. Nie zawsze upg powoduje tylko ubytek. Po to mam tester badający zawartość CO2 w układach chłodzenia. Co do reszty możesz mieć rację. Hobek85 sprawdź poziom płynu dopiero jak ostygnie i tylko wtedy uzupełniaj (czasami uzupełnianie...
Kilka dni temu wymieniałem membranę odmy i uszczelkę pod pokrywą zaworów, były w opłakanym stanie - objawy ESP check i dziwne hałasy. Po wymianie jak ręką odjął. Wszystko elegancko chodziło. Zrobiłem jakieś 60km. Zatrzymuję się na światłach, start zielone dodaję gazu a tu nagle wręcz wybuchło białym dymem. Jakby ktoś rzucił granat dymny. Zjechałem na...
Miałem podobne objawy w silniku renault przyczyną tego typu anomalii okazała się uszczelka pod głowicą . Ok, jutro to zrobie, a jak zrobić test obecności CO2? Są testery w sklepach motoryzacyjnych
Pewno kolega chcę głowicę sprawdzać. A chodzi o takie cudo co to na alle... można kupić pod nazwą tester uszczelki głowicy - płyn reakcyjny zmienia kolor w przypadku wykrycia CO2 Analizatorem też można
Witajcie. 4 lata temu miałem wymienianą uszczelkę pod głowicą. Około miesiąc temu Samochód zaczął mi wywalać błąd , że nie ma płynu. Po odkręceniu korka ciśnienie wypychało spowrotem płyn do zbiorniczka. Kupiłem tester CO2 spawdziłem https://obrazki.elektroda.pl/3277630800_... i okazało się, że silnik pompuje co2 do obiegu cieczy. Mechanik...
Witam, w moim aucie Hyundai Coupe GK 2005 2.0, 152tys.km przebiegu, pojawia sie dymek po rozruchu i dymi na zimnym silniku aż do rozgrzania do 90 stopni. Sprawdzałem testerem na obecność CO2 w układzie chłodzenia i jest ok. Auto spala mi 1L na 10tys.km oleju 5W40. czy możliwe jest że taka ilość dostaje się do silnika przez uszczelniacze zaworowe, czy...
Nie dawno kupiłem Seata Toledo '93 1.8 Benzyna (brak gazu). Spalanie po mieście wynosi ok 13/100km. Po podłączeniu testeru spalin wyszło, że emisja CO2 jest za wysoka i wynosi ok 9 (chyba %). Wymieniłem czujnik ciśnienia oleju (bo mi kontrolki wariowały i już są OK) oraz czujniki temperatury chłodziwa (czerwony i niebieski). Wymieniłem również sonde...
Czasem testery reagują z innego powodu niż obecność CO2 w płynie. Objawem uszkodzonej uszczelki głowicy jest zapowietrzanie nagrzewnicy. Skutkowało to brakiem ogrzewania na obrotach jałowych i lekką poprawą po przekroczeniu 1500 obr. Jeśi u Ciebie tak jest to niestety ale masz przedmuch do układu chłodzenia. I wszelkie zaklinanie rzeczywistości nie...
Test CO2 na sprawność uszczelki pod głowicą. Zaraz jadę do motoryzacyjnego zakupić tester. Jak zrobię test, dam znać.
Witajcie! Pomysł wydaje mi się byc niebanalny.Chciałbym stworzyć urządzenie badające podstawowe właściwości wody w akwarium...poza temperaturą oczywiście; pH , stęzenie CO2, stężenie azotanów...mozliwe czy irracjonalne? Może któryś z kolegów ma już jakies konkrety, może któryś zna jakieś "cudowne "pastylki dallas , maxim itp... Czekam na odzew i porady...
Chcemy pokazać, że regularne dogrzewanie się kominkiem jest niebezpieczne. Niemcy czy Austria mają wprowadzone normy na domowe kominki. U nas nikt na to nie patrzy. http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1,3... Moglibyście się do tego odnieść? Do czego...
No nie . Musi być CO2 A co do schematu to chodzi mi o coś sprawdzonego. Może być amatorski ale musi być PEWNY. Gdzieś widziałem kiedyś takie wydawnictwo chyba Radioelektronika Audio Wi-Fi Video czy jakoś tak i tam buł taki rozdział Projekt na Weekend i tam był opis takiego testera. Niestety nie mogę dokopać się do tego To tyle R
Witam jednak sprawdziłem w swoim Peugot 1.6 HDi czy wyrzuca płyn to jest ok jest tylko małe sykniecie więc do mojego drugiego Peugot tylko 2.0 HDi 136 km kupiłem tester do niego płyn był niebieski po chwili robił się zielony więc jest CO2 w układzie nie dawno kupiłem ten samochód czy istnieje jakiś zwrot ?
Zrób test na zawartość CO2 w płynie chłodzącym Dzisiaj zrobiłem test na CO2 i po chwili w gornej czesci urzadzenia mierzacego zmienił sie kolor testera z Ciemno niebieskiego na jasny zielony, czyli cos z głowicą uwalone?
Witam! Pacjentka to Felicia 1.3 z 98r. Z opisanym poniżej problemem już ją nieświadomie kupiłem, nie zauważyłem bo ciężkie do zdiagnozowania i łatwe do przeoczenia. Otóż autko się grzeje, ale tylko na postoju, w czasie jazdy osiąga raczej max 80-90 stopni (termostat wywalony ale o tym później). Po zakupie przyjechałem nią normalnie do siebie, w krótkiej...
Witam. Mam mocno nietypowy problem. Wymiana rozrządu silnik 1.9tdi model 1Z Silnik miał robioną głowicę wymiana prowadnic, uszczelniaczy, planowanie sprawdzenie na szczelność. Czyli tip top. Nowa uszczelka nowe śruby, wszystko zamontowane na silniku i dokręcono książkowo 40Nm, 60Nm, 90 stopni i potem jeszcze raz 90stopni. Wał obraca się bez problemów...
Zobacz tu https://elektrozawory-asco.pl/ kiedyś miałem robić jakiś tester na wysokie (jak dla mnie) ciśnienie i okazuje się że wcale nie ma dużego wyboru. W końcu go jednak nie robiłem, więc nie wiem na ile są one "dobre", ale koledzy serwisanci podpowiedzieli takie namiary. Masz jeszcze taką firmę https://poland.swagelok.com/pl/swagelok-...
CO2 w takiej ilości ani nie udusi, ani nie zgasi płomienia, podobnie jak poprzednie czynniki. Z uszkodzeniem przez zamrożenie, też raczej mało prawdopodobne. Ja mówiłem o zagrożeniach związanych z energią kinetyczną. Czyli np. jak utniemy kawałek rurki, to odleci ona w drugą stronę. Ale w tym Audi czy Mercedesie pewnie uporano się z tym problemem przyczepiając...
Witam, tak chyba na zakonczenie watku, chcialem napisac, ze zrobilem wlasnie test na CO2 w ukladzie chlodzenia i plyn nie zmienil koloru, wiec wychodzi na to, ze uszczelka jest ok. Chyba, ze tester jakis nieteges. Tak mysle, ze auto mialo jakas przygode z uszczelka i uklad nie zostal dobrze przeplukany, stad ten syf w zbiorniczku. Inaczej nie potrafie...
Do naczynka zbiorczego wstaw tester na obecność dwutlenku węgla w układzie chłodniczym.Powinno wykazać obecność CO2, według mnie zaczyna padać uszczelka pod głowicą, warto to sprawdzić. Zobacz czy pod dywanikami z przodu nie jest wilgotno, jeżeli jest to nagrzewnica rozszczelniła się i trzeba wymienić. Taka ilość płynu musi gdzieś zmykać, nie ma mowy...
A ty stary naucz się czytać bo założyciel tematu pisze jasno że ma założony parownik BRC Tecno. Zauważ kiedy to napisał ile postów niżej (chyba że jesteś jasnowidz-wtwdy to wielkie sorry) Jest sposób ,żeby upewnić się czy to głowica. Trzeba sprawdzić układ chłodzenia na zawartość CO2. Poszukaj warsztatu który posiada taki tester i będzie jasne , czy...
Nie jestem w stanie tego stwierdzić póki co ;) Wczoraj wieczorem odpowietrzałem układ chłodzenia i po włączeniu silnika zaczęło wywalać płyn do góry i zalało dookoła cały zbiornik wyrównawczy. Rano dolałem. Sprawdzę za parę dni czy spadło czy jest ok. Edit. Swoją drogą chciałbym zrobić test CO2, ale przy otwartym korku i włączonym silniku wywala płyn...
Wystarczy: serwo RC, tester serwa i cztery baterie i gotowe. Koszt 50 zł i nie trzeba kombinować z mostkiem H ;] Ja teraz kombinuje nad wyrzutnią konfetti zasilaną z butli z CO2. Budował ktoś może coś takiego ? Będę bardzo wdzięczny za jakieś info albo link :)
Uwagę mariusza możesz sobie darować. Co do opisu z Autodaty to trafiają się tam czasami pomyłki np. za niskie ciśnienie paliwa skutkuje siłą rzeczy ubogą mieszanką a nie bogatą. Przy"nerwowym" podszarpywaniu usterki szukał bym w układzie zapłonowym (generalnie usterki tego typu widoczne są na elektrodach świec zapłonowych jako ciemne przykopcenie).Lub...
sorry w takim razie najpierw auto na podnosnik i ogladnac wszystkie weze, krucce, termostaty itp czy nie ma cukiereczkow z plynu, potem test naa obecnosc co2 w ukladzie chlodzenia (nie zawsze robi sie bagno w oleju, plyn takze nie musi sie bardzo brudzic) moze byc delikatny przedmuch do plynu ze tylko tester wylapie. I niektorzy sa w bledzie myslac...
Witam. Wiem że temat już był na forum ale może nie zawsze każdy przypadek jest identyczny.. do rzeczy.. Daf 105 2012 rok. 950tys przebiegu. Retarder.. automat.. Kierowca od jakiegoś czasu skarżył się ze ubywa płynu. I słuchać w nagrzewnicy bulgotanie. Przeważnie na cieplym silniku i wyższych obrotach. Pierwsza diagnoza spreżarka.. ponieważ ewidentnie...
Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Co do pompy to czy można założyć pompe od fiesty 1,1. Są tańsze (do xr2i używka 200 zł). Myślę, że nie musi dawać takiego ciśnienia (300 kPa), byleby auto odpaliło. Co do spalania to chyba nie jest tak dużo. Serwisówka podaje 9,9 w cyklu miejskim (benzyny), a tu jeszcze gaz i odcinki takie ,że auto nie zdąży się zagrzać....
Cześć wszystkim, Mam Seicento 899, rocznik 2001 z LPG. Problem: z rury lecą kłęby białego dymu, po przygazowaniu duże, duże spalanie Co sprawdzone: 1. Testerem do UPG sprawdziłem czy nie ma CO2 w płynie - nie ma, sprawdzane kilkukrotnie 2. Nie ubywa płynu w zbiorniczku ani nie przybywa 3. Wykręcone świece i od razu zmienione na nowe - stare okopcone...
A jakim testerem było wykonywane badanie na zawartość spalin w układzie (może nie jest wiarygodny ten przyrząd)? Jak chcesz mieć pewność, że układ chłodzenia jest szczelny, to wykonaj dodatkowy test ciśnieniowy i koniec. Ubywa ale minimalnie A nie masz czasami jakiegoś małego wycieku? Wspomniany test ciśnieniowy powinien wyjaśnić, czy warto filozofować,...
Robiłem test na obezność CO/CO2 w ukł. chłodzenia, ale zapomniałem o tym napisać. Silnik chodził dobry kwadrans na wolnym biegu, chwilami przygazowywałem i trzymałem go na wyższych obrotach i wyszedł negatywny tj. że nie przepuszcza spalin do ukł. chłodzenia. Oleju też nie ma, a w oleju masełka również, olej ładny, bez dziwnych przebarwień. Wprowadzenie...
Panowie pomoże ktoś? otóż rano sprawdzając płyn wskaźnik był na maximum :roll: odciągnąłem 150ml płynu wskaźnik lekko opadł po czym było widać,że sam wraca do poziomu tego co był :roll: Postanowiłem odpowietrzyć układ po raz kolejny.Po odciągnięciu tych 150ml gdy wskaźnik mi się podniósł od nowa do max poszedłem odpalić auto.Odpaliłem i wtedy wskaźnik...
delphi tester tester baterii tester napiec
uszkodzony włącznik laptop samsung ekspres ariete 25pt4423 dławik
lombardini wtrysk lombardini wtrysk
Koszt obudowy do prostownika TELWIN LEADER 400 Start Spirala grzejna w suszarce Babyliss Pro Ceramic & Ionic