Tak, na wpiętych, a prądy cęgami. Ale tu raczej nie ma co szukać w ten sposób, trzeba szukać zimnego lutu lub wypalonego/luźnego styku.
W Stilo często padały sterowniki 5nf. Temat powszechnie znany. Nie twierdzę, że u Ciebie tak jest ale przy diagnostyce sygnałów trzeba to wsiąść pod uwagę. Padał tam driver, ale to inne objawy by byly, lub uklad BGA do postawienia na nowo. O tym trzeba pamiętać aby dobrze to sprawdzić za nim zaczniesz wydawać pieniądze. Na pewno tester dedykowany potrafi...
Nie ma w tym modelu licznika komputera ;) To i się nie zapali :) Usterkę ABS należy zdiagnozować dedykowanym testerem diagnostycznym.
Przy tej ilości modułów i elektroniki, jaka jest w tym samochodzie, bez dedykowanego testera diagnostycznego nie zrobisz samemu nic, poza sprawdzeniem bezpieczników.
System wykrył błąd i się wyłączył. Czemu, dowiesz się po podłączeniu dedykowanego testera. Ale taki strzał w ciemno - wszystkie 4 opony te same wymiary?
Częstą usterką w Eberspacherach D2 i D4 są też same czujniki przegrzania. Po pięciu ( jak dobrze pamiętam ) wystąpieniach tego błędu następuje blokada sterownika agregatu grzewczego. Odblokowanie komputerem diagnostycznym, lub dedykowanym testerem do ogrzewań.
Diagnostyka testerem dedykowanym
Zrób dobrą diagnostykę to może coś znajdziesz, dobrze by było gdybyś podłączył auto pod tester dedykowany dla Peugeota.
A jak sprawdzić czy nadaje? Domowym sposobem: https://www.youtube.com/watch?v=fqePGSPr... Oscyloskopem: https://www.youtube.com/watch?v=TwfkYMUu... lub dedykowanym testerem: https://www.youtube.com/watch?v=YEh1yJ7q... https://www.youtube.com/watch?v=6a8la4AJ...
Dużo rzeczy może mieć z tym związek.....na początek proponował bym podłączyć go pod tester - dedykowany do aut grupy renault . To pomoże zawęzić obszar diagnozowania usterki . Inaczej tego nie ugryziesz.
Nie można, sam piszesz, że jest immo, trzeba douczyć, wystarczy jakiś w miarę prosty tester, ale z softem dedykowanym do grupy VW. Najpierw może jednak jakaś diagnostyka? Skrzynka bezpieczników nie jest chłodzona przypadkiem wodą z podszybia ?
Odczytaj bledy testerem serwisowym dedykowanym do Renault. To nie F-16 tylko auto. Jesli wywala kontrolkę to musi być ślad w sterownikach.
Podłącz pod tester dedykowany dla Toyoty lub znajdź kogoś z takim testerem i przejedź się i niech on zobaczy w parametry co nie jest w normie.
Witam Przy zakupie należy sobie zadać pytanie. Czy potrzebny mi tester dedykowany jednej marce? Czy sprzęt uniwersalny? Następnie porównać jego możliwości, wyposażenie(wtyki diagnostyczne) i ceny aktualizacji oprogramowania. Wiadomo, że sprzęt uniwersalny nie zrobi wszystkiego w każdej marce. Ale jako wszystko w jednym może mieć naprawdę duże możliwości....
Ciężko przez diagnostykę "uwalić auto " . Diagnoza najlepiej testerem dedykowanym : VCDS ,VAS ,VAG i tym podobne .
Podłącz tester dedykowany do tej marki i będziesz miał odpowiedź
Podjedź na serwis Tir i zrób diagnostykę testerem dedykowanym do auta,sam nic nie zdziałasz to nie Jelcz.
Podłącz pod tester dedykowany marce lub inny równoważny, np nawet cdif\2. Temat zamykam, zaniżanie poziomu forum. Kod P0170 znaczy tyle co "układ pomiarowy paliwa-nie działa prawidłowo".
Koledze nie chodzi o tester uniwersalny a o tester dedykowany do MB np star diagnoza jesli sie nie myle, ale ja sie nie znam i nie robie w mb :)
Tu by się przydał dedykowany tester do fiata, bo tam jeszcze siedzi silnik od opla.
To nie są testery dedykowane do tak małych pojemności. Osobiście używam do tego celu ładowarki mikroprocesorowej która podaje mi pojemność po procesie rozładowania do zadanego progu.
Multidiag PRO+ jest ok, tylko musisz pamiętać, że to klon i oprogramowanie pirackie. Jest też masa wersji samego interfejsu, od zupełnie nie działających, przez prawie działające, po niemal zgodne z oryginałem. Musisz też pamiętać, że jest to interfejs i oprogramowanie do diagnostyki, choć jakieś tam możliwości kodowania też ma, to nie ma podejścia...
Żaden tester dedykowany czy nie dedykowany nie zastąpi głowy obsługującego. Co dokładniej chciałbyś robić - błędy + podgląd parametrów czy kodowania, dokładanie wyposażenia?
Kolego proponuje podejść do tego autka testerem dedykowanym do danej marki(hi-scan,carman scan) a wiele się wyjaśni
Prawdopodobnie coś padło w panelu sterowania climatronikiem.... . Tutaj Kolego tego tematu nie ugryżiesz bez pomocy kogoś kto dysponuje testerem dedykowanym do samochodów grupy PSA , mam tu na myśli tester PP2000.... .
Bardzo prosze zrobić pomiar tranzystora KD503. Ten tester nie jest odpowiedni do tranzystorów mocy. Dla takich tranzystorów dedykowany jest tester, w którym można ustawić większy prąd kolektora. Na przykład taki: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
hmmm tester? nie posiadam żadnych testerów dedykowanych pod auto. Auta to nie moja dziedzina, naprawiam innego rodzaju elektronikę, a tutaj nie bardzo wiem nawet jak to ugryźć, dlatego zdecydowałem się sięgnąć po poradę ;)
Mi chodzi o to, że ten otwór ma fabrycznie jakieś przeznaczenie. Nie chce nic wklejać. Jeśli mam rację, to chcę wstawić dedykowane złącze.
Mapy linearyzacji z którymi ja się spotykałem, wyglądały inaczej. Przedział od np. 0.1v odpowiadał pewnemu ciśnieniowi i stopniowo do 5v - maxymalnemu przykładowo. W mapie 2D było to realizowane. Dodano po 1 Na przykładzie BMW Ci powiem, że jest jeszcze ciekawiej, bo np. testery eOBD pokazują ( w EDC16c35 ) max boost do 1.5 bara, a tester dedykowany...
Czy ktoś spotkał się kiedyś z takim testerkiem sieci WiFi który pokazywałby siłę sygnału, kanał AP, adres MAC, częstotliwość itp. Tylko nie chodzi mi o rozwiązanie softwareowe (np pod laptopa z kartą wifi) tylko o konkretny dedykowany do tego celu miernik/tester
Błędami się nie sugeruj dopóki nie odczytasz wszystkich, a to zrobi tylko i wyłącznie tester/interfejs dedykowany do Opla.
dodatkowe koszta. Nie obejdzie się. Jak chcesz naprawić tak nowoczesny samochód wyposażony w potężną ilość elektroniki, nie dysponując testerem dedykowanym oraz odpowiednią wiedzą? Czasy napraw pojazdów wyłącznie na podstawie doświadczeń innych minęły z 15 lat temu...
Najlepiej użyć bardziej dedykowanego testera, bo z tych app nie wiem, który parametr to pierwsza ścieżka, który druga, a który różnica. Tak samo pisałem, żeby sprawdzić masy i zasilania pedału, powinno być 2x 5V, 2x masa i 2x sygnał, zwykłym miernikiem sprawdzisz, czy tester pokazuje to samo co wychodzi fizyczne. Jeśli np. jedno zasilanie będzie uwalone...
Czujnik kalibrujemy tylko i wyłącznie dedykowanym testerem SD albo xentry. Reszta to szkoda czasu
Autocom to taki fejsik dla amatorów bardziej do zabawy niż do poważnych procedur. Do kalibracji zawieszeń zawsze najlepiej używać testerów dedykowanych do danej marki gdzie tester "prowadzi za rączkę" całą procedurę, ewentualnie oryginalnych ,znanych testerów gdzie wiemy że nie wykrzaczą nam całej kalibracji - sam się przekonałem wielokrotnie.
No, najprościej dedykowanym testerem zrobić adaptację....
Witam wszystkich, Jestem posiadaczem BMW e92 325i 2006 r. Problem polega na tym, iż nie wskazuje poziomu paliwa, nie działają wycieraczki, brak komunikacji z OBD, ciągle świeci się kontrolka zaciągniętego ręcznego, centralny zamek nie działa. Bezpieczniki sprawdzone, wszystkie są w porządku. Podmieniłem już moduł JBBF (moduł komfortu). Nic to nie pomogło,...
Czy jest jakiś dedykowany tester ciągłości do PCB? Przeglądam testy tanich multimetrów i wszystkie mają ten sam mankament, czyli duże opóźnienie w sygnalizowaniu zwarcia. Nie chcę kupować multimetru za 1000zł do tak banalnej czynności. Byłbym wdzięczny za jakieś polecenie czym tanim można wykonywać wygodnie pomiary ciągłości na PCB.
Napisałem wyżej np IDS - Tester diagnostyczny dedykowany dla Forda.
Ja takie cuś robię sobie do każdego niejednostkowo wytwarzanego urządzenia osobno. Bardzo ułatwia przeprowadzenie setupu oraz testów podstawowych. Jednak nawet taki dedykowany tester, nawet z zaszytą dedykowaną logiką i analizą wybranych protokołów, sprawdza się tylko podstawowo. Np. jeśli potrzebne są konkretne wartości sygnałów, to i tak trzeba użyć...
Czy ktoś coś wie o interfejsie od Testera, który miał być dedykowany do Termeta i łączyć się z nim przez wejście liniowe? Pokazali na targach, powiedzieli że cena będzie dobra... i cisza.
Kolego bez urazy ale naprawdę jest wszystko opisane na tym forum ,i nie szanujesz pracy osób które chcą pomóc .Zacząć musisz od odblokowania sterownika do tego służy zegar modułowy lub tester dedykowany do urządzeń ebera ,Jeśli urządzenie jest z grupy VW to można go odblokować np,Vagiem ,ponieważ zostają zablokowane ze względów bezpieczeństwa jeżeli...
Mój problem jest rozwiązany, została zrobiona adaptacja czujnika skrętu dedykowanym testerem do Mitsu.
Fajnie, że napisałeś, jaki to Mercedes i który rocznik. A odpowiedzią na Twoje pytanie jest diagnostyka dedykowanym testerem (Star Diagnosis).
To nie chodziło mi o błędy bo czasami nie dedykowanym tester w volvie nic nie pokaże, tylko parametry , czy widzi położenie pedału gazu, ciśnienie paliwa podczas odpalania jakie wynosi, położenie EGR, itp. A tak poza tym jak odpali to rozumiem że na wolnych obrotach działa normalnie , nie dymi, nie szarpie silnikiem, tylko nie można dodać gazu bo nie...
No fajnie, a gdzie wyniki diagnostyki dedykowanym testerem? Nie musi być dedykowany. Oprócz diagnostyki poziom oleju.
"pomierzyć akumulatory jakimś dedykowanym testerem" - Jakim znowu testerem, przestań oglądać YouTube, zwykły woltomierz podpinasz i przy odpalaniu widzisz spadek przy akumulatorze (na zaciskach) i przy rozruszniku.
Witam Wszystkich prowadzimy serwis ciężarowy i nadszedł czas na zakup testera diagnostycznego. Jestem praktycznie zdecydowany na zakup testera Texa TXT Truck z Dashboard. Ps. Co sądzicie o tym dashboard do Texy ?? Wiem, że nie zrobi ona wszystkiego co MAN Cats lub VCI2 itd.. Ale może dla nas wystarczy ?? Jednak mam pytanie do użytkowników, czy nie będę...
Takie auto trzeba sprawdzić dedykowanym testerem.
Witam Monitory DICOM powinny być kalibrowane, robi to fizyk medyczny, problem jest z testerem, każdy producent monitora ma dedykowany tester do monitora wraz z oprogramowaniem. Pozdrawiam
2 x DS-2DE2C400MW-DE(S7) 1 x HiLook NVR-4CH-4MP/4P ( rejestrator albo z POE albo bez i wtedy trzeba dokupić switch POE Hikvision DS-3E0106P-E/M ) Skrętka kat.6, F/UTP Uchwyty montażowe do skrętki kat.6, F/UTP ( o ile przewód będzie puszczany poddaszem po belkach itp. 6x gniazda RJ45 cat6 Zaciskarka zarabiarka wtyków kat.6 Tester kabli sieciowych RJ45...
właśnie że sugestia może rozwiązać problem czyli zakodowanie kodów clipem który jest dedykowanym testerem renault
Rozumiem, że lepsze są dedykowane testery/oprogramowanie i VCDS jest jak najbardziej w porządku (miałem przyjemność pracować) tylko mi bardziej zależy na uniwersalności na początek a z czasem byłoby dobrze doposażyć się w clipa, vcds'a itp... Tylko na wszystko potrzebne są pieniądze, a ja nie kupuję tego stricte pod zarobek więc mam ograniczone fundusze....
Jak niemasz sprzętu dedykowanego typu tester z odpowietrzeniem abs to kompresor ci pomorze reszte się domyślisz jak jesteś co kolwiek oblatany.
Witam Jak w temacie. Po włączeniu zasilania na wyświetlaczu nic się nie pojawia, nie zapalają się diody i nie słychać "cykania" (czyli podawania impulsów na wyjście). Po odłączeniu modułu, pastuch się uruchamia, słychać "cykanie" i jest napięcie (impulsy) na wyjściu - sprawdzone dedykowanym testerem. Transformator WN jest sprawny. Czy pastuch może pracować...
Jeżeli tester nie jest dedykowany dla FORDA może źle odczytywać parametry silnika.
To wtryskiwacze boscha się koduje? Chyba o czymś nie wiem. Delphi to na pewno. Ale to musisz mieć 14 cyfrowe kody, i dedykowany tester, ddt2000 do zabawy, może nie dać rady...
Teraz podaj w jakiej kolejności wykonywałeś powyższe czynności. Bo ja przyjmuję, że po wymianie silnika nie reaguje na gaz. Egr iDpf wyasowane, w sensie usunięte programowo? Może ktoś nieumiejętnie wyłączył i teraz błędów nie pokaże. Co pokazują pomiary przy pedale gazu a co widać w parametrach? No i czym diagnozowane, testerem OBDII, czy oprogramowaniem...
Mechanizm sygnalizacji otwartych drzwi , czy klapy bagażnika to znajduje się w zamkach drzwiowych. W tym aucie nie ma klasycznych włączników krańcowych jakie są w innych autach. A jeśli by chodziło o ew. rozpiskę pinów BSI , to najpierw musisz zidentyfikować jakiej klasy masz BSI. Możesz tego dokonać , a raczej powinieneś za pomocą testera dedykowanego...
Pierwszy lepszy elektryk, nie koniecznie dedykowanym testerem jest w stanie to zrobić.
Ja bym się raczej skłonił ku wyczyszczeniu z białej mazi całego układu dolotowego , w szczególności zdemontować całą przepustnicę , map sensor i te rzeczy dokładnie wymyć - wyczyścić. Mogę rozumieć że na Pb silnik pracuje poprawnie? Czy był podłączany tester diagnostyczny dedykowany do instalacji BRC?. Czy auto było podpinane pod PP2000?.
Ja to widzę tak - albo dobry jeden uniwersalny diagnoskop i uzupełniać "kabelkami" (MultiEcuScan, VCDS, OpelScanner CAN/OP-COM*), albo fabryczne dedykowane testery do najpopularniejszych marek + tani skaner uniwersalny (X431 Diagun, Autel DS708). Jak prowadzisz działalność to raczej zakupy klonów na Allegro w grę nie wchodzą, bo o ile sprzęt możesz...
Wystarczy zajrzeć do instrukcji :). To jest mało popularny miernik u nas, poza tym jest dość skomplikowany w obsłudze ale z tego co pamiętam, to nie wykorzystuje on sond pomiarowych wbijanych w grunt tylko mierzy impedancje zwarcia i stosuje "przelicznik" RE = ZL-PE – 1/2 · ZL-N przy założeniu RB = 0 i to oraz kompensacja przewodów pomiarowych...
Kolego, niejednokrotnie taki błąd w D4F widziałem jak diagnozowałem taki wóz testerem uniwersalnym. Natomiast nigdy go nie było, ten sam model diagnozowałem sprzętem dedykowanym typowo Renault. Były zaś inne błędy...
Dedykowane testery są najlepsze,chociaż i o takim uniwersalnym trochę lepszej klasy można porozmawiać.Potrafią robić nie tylko kasowanie błędów.
Dzięki za info. Próbował ktoś monitorować linię LIN przy użyciu dedykowanego testera regulatorów napięcia?
Jak chcesz się dowiedzieć co padło bez diagnostyki dedykowanym testerem? Wróżenie, czy strzelanie w ciemno? Nie da się tak.
Jeśli chodzi Ci o testowanie samej magistrali CAN to są do tego dedykowane testery/analizatory. Wpisz sobie w Google "CAN tester".
Nikt nie moze go namierzyć w sensie żadnym testerem diagnostycznym czy dedykowanym do Scanii czy uniwersalnym nie ma opisanego tego błędu ? Ja w takim wypadku wybrałbym się do serwisu na diagnostykę nie będzie to kosztowało tak dużo a dowiesz się co to za błąd
Ale przecież taki mobilny serwis może bez problemów kupić od producenta oprogramowanie diagnostyczne. Nie wiem jak to wygląda w przypadku maszyn rolniczych czy samochodów ciężarowych, ale w przypadku osobowych chyba każdy to umożliwia. Ba - nie trzeba nawet dedykowanego testera diagnostycznego.
Przy użyciu Gutmanna nie można wejść w parametry silnika auta aby sprawdzić co mu dolega przy odpalaniu lub nawet na włączonym silniku (uszkodzony ECU?) :?: :?: :?: Uszkodzony GUTMANN :?: :cry: Sprawdź innym testerem , najlepiej dedykowanym typu CLIP lub TECH2 .
Jest tego naprawdę bardzo dużo nie chcę Cię zniechęcać ale nie wiem czy nie popłyniesz w zrobieniu wszystkich protokołów w jednym "opakowaniu" tym bardziej abyś uzyskał połączenie z autem. Gradację przyjmij cenową bo są np ELM327 tani ale też mało funkcji to tylko taki "kasowacz błędów" wyżej np. Autocom uniwersalny dość dobry do diagnostyki, słaby...
Od czego zacząć diagnozę? Od sprawdzenia akumulatora testerem do tego dedykowanym.
Zawsze lepiej mieć dedykowany tester. Ale tobie wystarczy manometr wpiety w dolot.
W jaki sposób mogę sprawdzić czy w ogóle coś nadaję? Tylko dedykowany tester pilotów radiowych.
Tester baterii wspaniała sprawa ! Miałem samoróbki a potem te z Al... i wyszło tak. Bateria dobra do przegródki potem ta słabsza do następnej , potem ta co jeszcze zegar pochodzi a potem te co to wyrzucić ale może moc odzyskają . i tak przegródek mam osiem a baterii ponad dwieście albo i lepiej Ja mam inną strategię. Sprawdzam czy ogniwo jest dobre....
No to teraz zaczniesz od wstawienia z powrotem tego DPFa bo to nie będzie działało. Od poczatku obrałeś zły kierunek. Tego samochodu nie serwisuje się u pierwszego z brzegu mechanika, tylko wykwalifikowanym serwisie. Trzeba trochę doświadczenia i dedykowany tester (star diagnosis). Fejsem za stówę czy pięć nic nie zrobisz. Trzeba podłączyć SD, nie czytać...
No a gdzie diagnostyka? Dedykowanym testerem masz możliwość podejrzenia "zamrożonej ramki" z chwilowymi parametrami pracy silnika. Trzeba tylko kogoś, kto umie to zinterpretować, a nie podłączyć tylko interfejs uniwersalny i sczytać kody błędów.
Wyszło takie jedno "urządzenko" które działa na oryginalnych oprogramowaniach dedykowanych dla firmowych testerów swoich marek.
Masz może dostęp do VCDS? Tym kabelkiem możesz zasymulować pracę centralnego i podejrzeć w blokach, czy dany zamek otrzymuje od modułu komfortu sygnały „zamknij”, „otwórz”. Jak połączysz się z 46, czyli modułem komfortu, to w blokach też widać, czy pilot wysyła sygnał. Ewentualnie innym testerem diagnostycznym, ale VCDS jest dedykowany do grupy VAG.
Widzę dwa wyjścia: albo wszystkie ustawić w kierunku zachodnim, tak żeby kable były od ogrodu, albo poustawiać je plecami do siebie i wtedy będzie estetycznie z obu stron. Tak. Które rozwiązanie to Twoja arbitralna decyzja dotycząca budżetu i pomysłu, co panele miałyby zasilać. Czyli przemyślane rozwiązanie techniczne. Ps. Rozumiem, że jeśli załatwiłbym...
Proponuję ewentualnie sprawdzić pod dedykowany tester ake nie tylko błędy ale czy gdzieś w parametrach może coś o komunikacji krzyknie.Ewentualnie wyjmować co jakiś czas bezpieczniki te od stałego 12V i może na którymś problem zniknie. Dodano po 4 A jeszcze mi przychodzi na myśl skoro firmowe czy ma dokładany system lokalizacji gps?
Czujnik wału to może być jedna z dziesiątek opcji. W tym samochodzie jest tyle elektroniki, że jakiekolwiek podchodzenie do naprawy bez diagnostyki dedykowanym testerem nie ma żadnego sensu.
Jeśli chodzi o testery wielomarkowe to nie masz wielkiego wyboru. Inna sprawa że takim testerem niewiele zrobisz, teraz każda marka ma dedykowane oprogramowanie które współpracuje tylko z oryginalnymi testerami. Poszukaj podobnych tematów, ktoś już pisał że wydał 150k tylko i wyłącznie na testery, programy, subskrybcje a to tylko i wyłacznie pod francuzy...
Witaj .Na temat naprawy D1lc pewnie na elektrodzie zastał napisany doktorat ,niestety troszkę trzeba poszukać . Jeśli blokada nastąpiła np w wyniku zbyt dużej ilości powtórzeń startu to ją odblokujesz zwierając piny na sterowniku ,natomiast jeśli blokada jest w wyniku przegrzania agregatu błędy 15 lub 52 niestety zostaje zegar modułowy lub tester dedykowany...
Samochód z ilością elektroniki większą, niż w niejednym domu a ktoś go dalej chce naprawić "może ktoś już tak miał". Połączyć się ze stacyjką dedykowanym testerem i podejrzeć, co widać w parametrach bieżących po przekręceniu na rozruch. Potem diagnoza pozostałych sterowników.
zamontować brakująca lampkę bagażnika Lampki wcześniej nie było? Czy chodziło Ci o żarówkę lampki? Sprawdź stan przewodów w przelotce do tylnych drzwi na których znajduje się tablica rejestracyjna i zamek drzwi. Jeśli przewody będą ok, zanim zaczniesz pruć wiązki elektryczne samochodu, podłacz tester diagnostyczny dedykowany do vag, i odczytaj błędy...
Podpiąć dedykowany do Mercedesa tester czyli Star Diagnosis.
To tester EOBD (tylko sterownik silnika i tylko błędy związane z emisją spalin), czyli raczej mało przydatny. Oczywiście lepsze to niż nic, ale szukałbym czegoś dedykowanego pod markę.
Może sterownik zablokowany przez zbyt dużą liczbę prób. Trudno powiedzieć z tego co mówisz, trzeba przeprowadzić kontrolę sztyftu, przy uszkodzonym też nie ruszy odpalanie, lub zrobić diagnozę i sprawdzić na jakim błędzie się zatrzymuje. Niestety nie wiem czy bez dedykowanego testera diagnostycznego przy wykorzystaniu tego "zegara" który posiadasz da...
W jaki tester na chwilę obecną zainwestować.? Chcę przeznaczyć w granicach 25 tys, głownie pod europejskie Pracowałem na vcds i launch x431 z 2012 którego trzeba czymś zamienić, dodatkowo planuję zakup dedykowanych interfaceów do Mb, Bmw, Opel, Vag .
Postanowiłem wykonać jakąś sensowną obudowę do testera. Wszystkie dedykowane gotowe obudowy, jak i te, które można sobie wydrukować, mają podstawową wadę polegającą na okropnie niewygodnym dostępie do pól kontaktowych. Różne poziomy wyświetlacza, styków i przycisków powodują komplikacje. Swoją obudowę wykonałem z polutowanego laminatu i pomalowałem...
Powstalo dedykowane forum tego testera: http://www.launch.info.pl/index.php
Witam, Proponuję - sprawdzić pozostałe komponenty - czyli procesor i pamięć na innej płycie. - podepnij piszczek/ głośnik do płyty i zobacz czy generuje dźwiękowy kod błędu. - wentylator od chłodzenia procesora jest zupełnie martwy? czy się kręci ? - trzeba posprawdzać napięcia na płycie - zobaczyli zrobić to co robi karta diagnostyczna. - warto sprawdzić...
Tak jak koledzy napisali, po pierwsze analiza spalin, po drugie, nawet mimo sprawnego katalizatora, jeśli jest niesprawny układ paliwowy albo silnik spala olej to auto może nie spełnić normy. Choć to częściowo, kumaty diagnosta jest w stanie określić na podstawie analizy spalin czy to kat czy silnik. Po trzecie, jeśli auto ma dwie sondy, to weryfikacja...
Z jego diagnozy wynika Czy diagnoza mechanika jest poparta gruntowną diagnostyką dedykowanym testerem ? Co wskazał ? Czy po zamknięciu samochodu, diagnostyka pokazuje wszystkie drzwi "zamknięte, zaryglowane" i podobnie po otwarciu pilotem - "zamknięte lecz odryglowane" a po otwarciu drzwi - zmienia się status na "otwarte i odryglowane" ? wszystkie...
Tablet z gniazdem USB A 2.0 z windowsem plus zewnętrzna karta EasyCAP RCA .Plus kabel BNC na RCA No albo jakiś monitor TFT z nagłówka samochodowego tylko zasilanie przenośne 12V. No i dochodzi kwestia obsługiwania systemu PAL, NTSC itp. i zakres rozdzielczości. Ale chyba lepiej skorzystać z dedykowanych testerów IPC .
Błąd ma związek z DPF - albo czujnik różnicy ciśnień albo temperatury... no i nie mów mi, że w ASO nie mają dedykowanego testera diagnostycznego. Nie bardzo sobie też mogę wyobrazić, jak EGR mógł w czymkolwiek zrobić dziurę.
Zgadnij dlaczego? Podpowiem: naprawa jest nieopłacalna - poza tym musiałbyś mieć wsad do czystego mikrokontrolera i go zaprogramować. Za paręnaście złotych masz nowy - więc chcąc za wszelką cenę to naprawiać (w ramach edukacji) wydasz o wiele więcej musisz się nauczyć pisać programy na MCU, zakupić dedykowany programator, etc.
Co to znaczy bo nie kumam " ograniczenia w oryginalnych testerach diagnostycznych. Na sprzęcie nieoficialnym można "zrobić" więcej". Mam G-scan2 dedykowany do Kia oraz Hyunaya, proszę o wskazanie tego nieoficjalnego testera który zrobi więcej niż G-scan, chętnie kupię. I po takich głębszych testach jest przeważnie płacz, jak u mojego koleżki który kupił...
dedykowany obwód subwoofer dedykowany serwer dedykowany
kostka corsa kosiarka silnik kawasaki firefox zakładka
ue32h4000 flash wykrywacz salamandra
Technics SA-EX700 AV Receiver: Features & Issues Przewody nad kalenicą: typy, normy, montaż