Rozrusznik kręci, ale silnik nie odpala. Nie pokazuje żadnego alarmu. Jak to diagnozować? Iskra ,impuls wtrysku ,a więc podstawy. Tester masz ,jaki silnik dokładnie?
Możliwe że sterownik. Podłączyć tester podczas "niepalenia" i sprawdzić czy np jest komunikacja ,widzi obroty itp. Albo sprawdzić podstawy jak iskra czy impuls wtrysku.
Dopytam tylko czy jesteś sto procent pewien linii zasilania 12v cewek podczas kręcenia? Sprawdź sobie czy odłączenie cewki czy wtrysku generuje błąd. I czy da się je wysterować z testera.
Proszę o pomoc w tym temacie Jest to komputer Citroen Berlingo 1,4 1998r SL96 21649800-5 PSA Potrzebuję wsadu do pamięci 29C512 - myślę że to tu będzie problem . komputer dziwnie się zachowuje : Jak przekręcam kluczyk pompa idzie ok 3s. zasilania są na cewkę i wtryski - podczas kręcenia też wszystkie napięcia są . Czujnik impulsów na wale jest O.K....
ECU , Simens 2.0. Jak masz , po właczeniu kluczyka , pierwszy impuls na cewki i na wtryski , to znaczy , że końcówki dobre. Nie bede Ci tłumaczył , dlaczego tak jest bo napewno wiesz. Twierdzisz , że " nie widzi impulsów czujnika wału". N awet przy przestawionym rozrządzie tester widzi impulsy cz.wału. To wcześniejsze okresowe palienie jest ciekjawe...
Miał do czynienia ,ale bez porządnej diagnostyki zbyt dużo trzeba wydać na próby. przeływomierz ,EGR,czujnik temp.(na pompie wody),pompa paliwa.....itd Dodano po 14 Tutaj masz kompletną listę danych: T001 Wyświetlacz testera Napięcie akumulatora Zapłon ZAŁ Silnik WYŁ Wszystkie odbiorniki wyłączone 11,0 ... 13,5 V Rozruch silnika powyżej 8,0 V Silnik...
Ok, ale jaki zakres nastawu czasu wtrysku wynosi dla 6000RPM? Dlaczego nie zrobiłeś załączenie 4 wtryskiwaczy jednocześnie? Mierzyłeś prąd jaki pobierają wtryski w trakcie pracy? Ja zrealizowałem to tak, że w czasie pomiaru wszystkie podłączone wtryski pracują. Minimalny czas wtrysku wynosi 0.2ms, natomiast maksymalny do końca trwania impulsu silnika...
Projekt ciekawy i przydatny . Wiadomo że po czasie wtryski dostają sporych rozjazdów co się kończy upalonymi zaworami i innymi atrakcjami . Mi by się przydał generator impulsów tak 5 albo 10 ms przy 2000 obr . Byłoby uniwersalne do testowania nie tylko wtryskiwaczy lpg ale i PB . Do tego menzurki i można porównać ze sobą zestaw wtrysków
(...) y mi tylko na otwarciu żeby sprawdzić czy zawór działa. (at)ElektrodaBot AI: Czy możesz podać konkretny model wtryskiwacza Wartsila, z którym pracujesz? VV0-G071EV3 188 7054 167 710 PAAE172665 AI: Czy masz dostęp do jakiejkolwiek dokumentacji technicznej lub schematów dotyczących tego wtryskiwacza? Nie Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik...
Witam wszystkich mających ten problem, a mianowicie brak impulsu na wtryskiwaczach które powinno generowa ecu.nie mówie tu oczywiście o braku zasilania wtryskiwaczy od strony przekażnika czyli katody po przekręceniu kluczyka. Przyczyny takiego zjawiska są następujące: 1.immo odcieło programowo pompe paliwa i wtryskiwacze 2.instalacja między ecu a wtryskami...
Jakbyś nie miał komunikacji ze sterownikiem poprzez tester to prawdopodobne zwarcie na linii immo, ja tak kiedyś miałem i zdjąłem immo z jednego sterownika potem z drugiego i tak nie palił i tak. Weź diodę led i zobacz ile impulsów dostaje na wtrysk w momencie kręcenia rozrusznikiem. Najlepiej sprawdź przy ecu.
Nie obrażaj się, nie chodzi o to że Cię olewam, mam tylko wątpliwości, więc opisuję swoje eksperymenty byśmy dobrze sie zrozumieli, Byś rozwiał moje wątpliwości lub je zrozumiał.Też posiadam doświadczenie - mam zakład diagnostyki silników benzynowych (dlatego mam warunki i oprogramowanie), ale nigdy nie robiłem tego w dieselach. Nie zgodzę się, że to...
Zauważyłem, że temat był już poruszany na forum, ale nie udało mi się znaleźć jednoznacznej odpowiedzi, a niektóre rozwiązania, które były tam sugerowane, w moim przypadku się nie sprawdziły. Macie jakieś pomysły, co może być przyczyną i jak do tego dojść? Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. Bo nie ma gotowych rozwiązań na usterki . Jasne są "standardowe"...
Samochód volvo 2,5 6 cyl.Instalacja gazowa jak w temacie wtrysk gazu fazy ciekłej druga generacja tej instalacji.Ma dwa sterowniki Pierwszy wykonuje sterowanie pompą w zbiorniku przełancza na gaz.Drugi nie pracuje według mnie pobiera impulsy od ecu benzyny i wysyła impulsy na wtryskiwacze gazowe.oczywiście wyłancza wtryskiwacze benzynowe( teraz ich...
Przecież CAN to prosta sieć o małej przepustowości (do 1Mbps), transmisji różnicowej i topologii magistrali. Jeśli ktoś ma problem ze zlokalizowaniem usterki w okablowaniu CAN samochodu to w/g tych standardów zlokalizowanie usterki sieci Ethernet w biurowcu byłoby niewykonalne (Ethernet na koncentryku to też magistrala). Są testery do takich kabli,...
Witam Jak w temacie Opel corsa z silnikiem 1.0 12V na teście spalin wyszła lambda 0.90 i emisja CO 2.57 vol% czyli za bogaty skład mieszanki. Po podpięciu do kompa nie ma żadnych błędów check też się nie pali. Gdzieś wyczytałem że opel daje na wszystkie silniki normę CO 0.5 vol%. Na rozgrzanym silniku sprawdziłem napięcia sondy i na wolnych obrotach...
Jeżeli wiesz to podziel się wiedzą a nie nabijają się że ktoś chce pomóc. Gdzie widzisz tutaj nabijanie się? Podałem, co teoretycznie może wpływać na problem. Umiesz czytać, prawda? Możecie sobie pisać i zaśmiecać forum, albo zaproponować coś autorowi. Ja proponuję diagnozę. Trzeba zmierzyć ciśnienie paliwa podczas rozruchu. Trzeba sprawdzić synchro...
tyle że tam jest taki prosty ecu na laptopie tester delphi 150 nie widzę tam możliwości odczytu prędkości obrotowej silnika ani pompy , w innych autach są te paramenty widoczne podłączyłem stary laptop z ford scan to tylko wyskoczył błąd brak synchronizacji pomy z wałem Dodano po 2 Sygnal z czujnika walu jest, widzi pompe ECU, ale zbyt male cisnienie...
Piszesz że nie sztuka oddać auto komuś do naprawy i wybulić kasę, to sam napraw. Co myślisz że ci którzy dysponują profesjonalnym sprzętem biorą kasę za zgadywanie??? A co do artykułu to brak słów. Najlepiej napisz do nich i zaptaj jak przy pomocy komptera w aucie, sprawdzić rzeczywistą dawkę wtrysku dla wybranych ciśnień i czasów trwania (w miarce...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam, Trafiła mi się Primera z silnikiem 1,9dci która podczas próby odpalenia załapuje i od razu gaśnie - diagnostyka nic nie daje - brak błędów silnika Sprawdzony ( podstawiony ) regulator ciśnienia, na "plaku" auto normalnie odpala został podłączony tester pod wtryski i czujnik ciśnienia i pokazuje "teoretycznie",że pojawia się wymagane ciśnienie...
Podmienilem czujnik walka- bez zmian. Zauwazylem, ze tester diagnostyczny predkosc zczytuje wlasnie z walka- nie z walu. Teraz musze sprawdzic czujnik walu korbowego. EDIT: Przyczyna okazały sie powieszone wtryski. Po doprowadzeniu ich do ładu samochód odpala.
Echh, do tego zaprzęgnięty mikroprocesor z wyświetlaczem, interface użytkownika na przyciskach - dało by się to dużo prościej, na enkoderach obrotowych, bądź nawet potencjometrach. W dodatku urządzenie do badania, które nie daje dosłownie nic. Kwestia regulacji częstotliwości i wypełnienia impulsu - jeden 556 plus dwa potencjometry. Koszt - łączny może...
W pierwszej kolejności sprawdziłem go. Problem w międzyczasie rozwiązał kolega, bo miał farta czy jak to nazwać?... Podpiął tester i okazało się, że błąd jakimś cudem wyskoczył mimo, że ja wpinałem tester kilkanaście razy i nic złego nie pokazywał. Ustrojstwo diagnostyczne pokazało, że uszkodzony jest czujnik RPM, a ja ten czujnik wyciągałem wcześniej...
1700 PLN za regeneracje przepustnicy? - a co facet ci tam takiego zrobil?? To GDI, czyli pewnie wrazliwy na wszelkie niedomagania ukladu wtryskowego. Jak nie ma pomyslu to trzeba szukac na piechote: zmierzyc cisnienie spreżania, sprawdzic testerem cewek przebieg impulsu wysokiego napiecia, oscyloskopem czy nie gubi impulsow z czujnikow położenia, czasy...
Witam! Auto Espace IV 2003r. 120KM sterownik 0 281 011 101 nie ma wysterowania turbiny. Najpierw opisze łopatologicznie jak sprawa wygląda: w warunkach stacjonarnych wciskając gaz z wolnych obrotów silnik pięknie się wkręca, jeżeli nie zejdzie na wolne obroty i damy w pedał muli. Podczas jazdy jest gorzej niż tragicznie, osiągi zerowe ale nie zawsze,...
impulsów wtrysku tester impulsów tester wtrysku
excel legenda hasło sprzętowy bezpiecznik termiczny opornik dmuchawy
turbina wiatrowa suszarka electrolux edh3887gde
Jak podłączyć monitor DVI Dual Link do HDMI lub DisplayPort? Regulacja śruby L w pilarce Oleo-Mac 937: wysokie obroty