Potrzebny tester na dopisanie kluczyka.
trzeba testerem sprawdzic kluczyk albo w aucie odbiornik ale jak dziala z bliska to raczej cos w aucie
Witam grupowiczów, Mam do zaoferowania oryginalne kluczyki Smart-Key do aut marki Jaguar / Land Rover. Kluczyki przeznaczone na rynek Europejski (434MHZ) oraz USA (315MHZ). Piloty są nowe, oryginalnie zapakowane. Każdy z osobna został sprawdzony testerem kluczyków w celu weryfikacji poprawności pasma sygnału. Numery części: Jaguar - EW93-15K601- (315MHZ)...
Witam, Oferuje szeroki wybór oryginalnych kluczy/ pilotów. Klucze Charakteryzują się wysoką sprawnością- każdy z przycisków działa bez zastrzeżeń. Piloty były testowane specjalnym testerem. Są one w 100% sprawne. Na wszystkie kluczyki udzielam 14- dniowej gwarancji rozruchowej. Poniżej specyfikacja każdego kluczyka. 1. Cena: 89 zł/ szt W zestawie znajduje...
"Nieświecenie" kontrolek nie ma nic wspólnego z immo. Powinny zaświecić wszystkie tak samo, jak przy sprawnym immo. Kluczyk koduje się prosto, odpowiednim testerem. Pilota zakodujesz "rękami", bez użycia testerów. Oczywiście mówimy o fabrycznej blokadzie.
Kluczyk u specjalisty od kluczyków do tego auta to koszt 150PLN +/-40 PLN w zależności od miejsca w kraju i nastroju osoby dorabiającej klucz :) Sam oceń czy warto Ci za te pieniądze kombinować z programowaniem + zdobycie nowego klucza do doprogramowania. W żadnym mądrym programie nie mam instrukcji programowania kluczy za pomocą tego czerwonego klucza....
Pilot nadaje sygnał bo może go uszkodziłeś? Do sprawdzenia pilot na testerze.
Wracam aby podzielić się swoimi doświadczeniami. Do końca nie byłem przekonany o awarii kluczyka bądź stacyjki ponieważ przewertowałem trochę internety i w moim przypadku nic na to nie wskazywało aby to był problem z kluczem lub stacyjką. Kluczyk otwierał, zamykał auto, Stacyjka czytała kluczyk wciągając go zawsze, blokada kierownicy zawsze odpuszczała,...
Jest komunikacja z samochodem jakimkolwiek testerem diagnostycznym ? Sprawdziłeś chociaż błędy bez testera ? [youtube][/youtube] [youtube][/youtube]
musisz odczytać login z pamieci immo, Jak kolega Jacek79 nadmienił. Dokładnie powinno być 5 cyfr pierwsze 0.a potem pasowanie kluczyków testerem.
Czy da się coś z tym zrobić? Tak, rozebrać obudowę. Jak najszybciej wyjąć baterię ! Wylutować mikroswitche. Płytkę z układem elektronicznym wymyć w izopropanolu przy pomocy myjki ultradźwiękowej. Wlutować nowe mikroswitche. Sprawdzić pilota testerem.
Dla pewności sprawdź baterie. Dopasowanie pilota testerem.
Najczęstsza usterka to EGR ,zapieczona geometria,albo problem z podciśnieniami .I podłącz normalny tester.
Napięcie na stykach przekaźnika sprawdzasz tak: na stykach 85 i 86 sprawdzasz kontrolką lub miernikiem włączonym równolegle do nóżek przekaźnika. Chodzi o to , żeby obciążenie było zbliżone do rzeczywistych wartości, bez obciążenia obwodu miernik może pokazać prawidłowe wartości, a po obciążeniu napięcie może spadać. Na stykach 87 i 30 najlepiej żarówką...
Witam. Przeszukuję forum i neta od 2 tygodni i niestety ale konkretnie nie znalazłem co powinienem zakupić. Posiadam Delphi DS150E i to jest super tester bo praktycznie wszędzie działa na podstawowe testy, kasowania. Powiem tak konkretnie. Potrzebuję intrface lub tester który mi zrobi proste adaptacje czy uruchomienia typu włączenie świateł do jazdy...
Jeżeli oba klucze maja problem to należy podłączyć tester i zobaczyć w module WSP za zegarami czy widzi sygnał otwierania i zamykania z kluczyka. Jeżeli ktoś programował moduł WSP aby uaktywnić klucze to żeby uaktywnić system trzeba wymienić cały moduł WSP wraz z kluczami ( koszt około 800zł)
Witam. Bez testera i pinu nie da rady wylogować zgubionego kluczyka. Serwis albo elektronik samochodowy. pozdrawiam.
Informuje że przełożyłem układ ze starego kluczyka. Niestety to nie zadziałało. Dioda się świeci ale wygląda na to że pilot nie wysyła sygnału Użyj "prawdziwego" tetera pilotów radiowych i sprawdź czy pilot po naprawie wysyła fale radiowe. Czy sprawdziłeś zakupionego pilota za pomocą testera lub chociaż "radia" zaraz po zakupie - przed przelutowaniem...
mozesz faktycznie podjechac do kogos z testerem.lub mozesz przesłać do mojej firmy immo do dokodujemy Tobie kluczyk i odeślemy spowrotem,mozna takze wogule wyłączyć immo
Jak nie masz drugiego to tylko testerem...chyba że dorobisz tylko grot i jakoś zapłon wtedy, może może.... Ale jak nie masz drugiego to i tak powinieneś dorobić chociaż taki co odpala (nawet bez pilota), bo jak ten zgubisz to będzie fajna kaska....
Tak teoretycznie to taki kluczyk z pilotem tylko w ASO W praktyce mozna kupić surowy kluczyk z obudową "pod" pilota i do tego trzeba by kupić jakiś używany kluczyk z pilotem i samego pilota przełożyć do nowego kluczyka a następnie zakodować do centralnego zamka. Nie wiem jaki masz interfejs i program do tego - ale z tym może być naprawdę różnie - ważne...
Jak chcesz douczyć klucz do immobilizera to polecam tester toyoty lub jakiś tester który przyucza klucze. Próbowałem kiedyś z ciekawości zrobić to bez użycia testera i niestety nie udało się, dopiero przyuczenie przez program pomogło.
Tylko orginały czy ktoś może wypowiedzieć się na temat tego testera DiagProg4 Podstawowe funkcje testera diagnostycznego DiagProg4: - Odczyt/kasowanie błędów diagnostycznych - kodów usterek (DTCs), - Kasowanie inspekcji olejowej, - Programowanie kilometrów/mil - zmiana jednostek z jednych na drugie, - Zmiana języka w modułach, - Programowanie motogodzin...
Też tego nie robiłem,prawdopodobnie bedzie potrzebny tester Scanner11 lub Scan 100 aby wprogramować nowy TP klucza,system podobny do opla.Ja doraźnie sobie radzę w tych polonezach tak ze zdejmuję cewke czytnika zabezpieczenia przed kradzieżą i przytaśmowywuję do niej stary kluczyk,taz zeby immo czytało wprogramowany transponder.Wiem ze to nie rozwiązanie.Nie...
Mozna, na pewno dedykowanym testerem Daewoo typu Scanner 11. Czy czymś innym można tego nie wiem, może jakieś Launche to łykają... Możesz też dorobić zapasowy kluczyk przez sklonowanie tego oryginalnego. Lub umieścicć na stałe transponder z kluczyka w cewce immo. W tym przypadku immo oczywiście nie będzie już spełniać swojej roli, ale z drugiej strony...
Własnie tak próbowałem dałem programowanie centrali benzynowej podałem kod z karty, i nic chyba ze trzeba to inaczej zrobic? nie mam opcji dopasowania sterownika lub inicjacji. W texie było programownie centrali benzynowej, immo, przywracanie ustawien centrali benzynowej i immo. kodowanie i usówanie kluczyków. W centali benzynowej krzyczy ze sterownik...
witam mam pytanie cz w tym modelu Audi a4 3.0 TDI 150kw BKN rok prod.2005 da się dopisac kluczyki bez testera??? wymieniłem nowy komfort, wybieram się do serwisu na dopisanie kluczyków dziękuje i pozdrawiam waldek
Witam co sądzicie o tym testerze jak radzi sobie z autami francuskimi chodzi mi głównie o kodowanie bsi kodowanie kluczyków. Bądź czy macie do zaoferowania jakiś inny model. dodam że posiadam juz jeden tester a drugi ma mi slużyć głównie do peugeot i citroen.
temat stary ale dla potomnych przypomnę :) jeżeli przed wymianą bateryjki centralny działał wystarczy go tylko ponownie zsynchronizować i nie potrzeba do tego żadnego testera :) wystarczy włożyć kluczyk do stacyjki ,przekręcić do zaświecenia kontrolek na desce ponownie wyłączyć ,następnie przytrzymać przycisk od zamykania centralnego zamka (ten nad...
Wygląda na sprawny. Nie mam testera do sprawdzenia pilota. Mój tester nie ma procedury, Clipa tez nie mam. Mam programatory. Myślałem przewalić zawartość z dobrego pilota do niesprawnego.
To jest nowy zdalny kluczyk, który nie współdziałał jeszcze z tym samochodem, czy kluczyk który współpracował z tym samochodem, ale z jakichś powodów utracił synchronizację; np była słaba bateryjka? Pytanie zasadnie, dlatego, że w pierwszym przypadku trzeba to robić za pomocą testera (dodaj zdalny kluczyk, można wprogramować 4 kluczyki), zaś w drugim...
Skan wszystkich systemów auta. Dobrym testerem. I... Przegląd żarówek. Czy wszystkie świecą i czy maja właściwą moc.
W kluczyku jest immobilizer Co do transpondera to nie mam Włóż kluczyk do testera i sprawdź ! Nie będziemy tutaj gdybać. Zamykam temat
Pierwsze piloty miały częstotliwość 433, później 434MHz. Częstotliwość jest na pilocie. Były dwa typy modułu komfortu: -z bez CAN na 433MHz 1J0959xxx -z CAN na 434MHz o nr 1C0959xxx Trymer to taki potencjometr co zmienia pojemność. Radze nim nie kręcić bo do jego ustawienia potrzebny jest tester pilotów co pokaże częstotliwość. Bez tego go nie ustawisz....
Po pierwsze tester pilotów i zobacz z jaką moca nadaje i czy w ogóle.
Ok czyli prócz elektroniki musze przełożyć pastylkę i włożyć to wszystko do swojego kluczyka dobrze rozumiem? Nie nic nie musisz. enhanced Czytaj ze zrozumieniem kupił nowy kluczyk i z niego do swojego przełożył elektronikę, więc czego czepiasz się tej pastylki wyraźnie napisał że auto odpala. Pilota trzeba sprawdzić na testerze z jaką nadaje częstotliwością...
Nie rozumiem co się dzieje aktualnie z elektrodą - ktoś na gotowych modułach poskłada do kupy urządzenie to źle bo sam nie wykonał tylko poszedł na łatwiznę, tutaj człowiek włożył swój czas i pieniądze aby wszystko opracować to też źle bo po co przepłacać, ludzie litości. Jeżeli ktoś upublicznia swoje dzieło to chyba normalnym jest że usłyszy różne...
Witam, Udało mi się dostać trochę gotówki( 23tyś) na sprzęt diagnostyczny( coś tam jeszcze się dołoży). Sprzętu na rynku jest od groma ale i i podróbek jeszcze więcej. Trochę urządzeń mam i nie chciałbym kupić dwa razy tego samego... posiadam trochę własnego min: Kts, vcds, digiprog(chinol), vas, opcom, martech do radii i nawigacji, M-Vci toyota(chinol),...
w203 nie reaguje na kluczyk Jaki to rodzaj kluczyka ? Gdzie mogę szukać przyczyny? Co na to diagnostyka SD lub chociaż innym testerem diagnostycznym ?
Pytanie jeszcze czy piloty w ogóle nadają, świecąca diodka o niczym nie świadczy. Ale tego bez odpowiedniego testera nie sprawdzisz, OPCOM też chyba nie pokazuje czy, i jaki kod odebrał. Jeśli masz OPCOMA, i piloty rzeczywiście są od tego samochodu, to jest szansa je z powrotem przypisać. Nie można tylko używanych kluczyków dopisać do innego samochodu....
Witam, czy wygeneruje mi ktoś kod do kluczyka Immobiliser renault megane 2000 rok ? słyszałem że można zakodować kluczyk od nowa mając 4 cyfrowy kod. Pozdrawiam W tym roczniku to raczej pilot radiowy i kod jest ośmiocyfrowy, ręcznie go nie przyuczysz tylko tester który obsłuży dopisanie klucza. Pozdr.
Kluczyk w sensie czy pilot nadaje czy chcesz identyfikować immo z kluczyka? Jak pilot to: Jak immo:
Więc tak,,albo nowy kluczyk i programowanie do samochodu, lub immo off sterownika. Te kluczyki daje się naprawić o ile tylko jak ktoś wcześniej nie lutował ich przy próbie naprawy lutownicą do rynien lub spawarką :). Na spokojnie porządnie umyj elektroniką kluczyka np izopropanolem potem lupa a najlepiej mikroskop do elektroniki i sprawdzamy ścieżki...
porównywałem z dobrym kluczykiem i w dobrym ten sygnał jest nadawany tak jak w pilocie tv , tzn cały czas miga i widzę to na testerze pilotów tv , a w tym uszkodzonym jest chwilowy błysk i koniec ; pewnie walnięty scalak i takiego chyba się nie kupi i nie zaprogramuje w warunkach serwisu rtv . co do naprawy , w grę wchodzi tylko przesłanie .
Krater28 --> chyba mnie nie zrozumiałeś. Badanie napięcia akumulatora bez znacznego obciążenia jest bez sensu. A te urządzenia opisane wyżej tak działają. Po przekręceniu kluczyka w aucie pokazują napięcie na aku prawie nie obciążonym (oprucz światełka ładowania i smarowania - znikomy prąd). Taki wskaźnik pokaże napięcie w normie, ale nadal nie wiem,...
Multipla JTD 1.9 z 2000 roku. Jak byś mógł mi jakoś pomóc byłbym baaardzo wdzięczny. Potrzebuję zrobić ogólną diagnostykę i podziałać troszkę z kluczykami oraz zrobić reset mapy wtrysku. Co do tematu głównego to się zastanawiam jak mając właściwą wtyczkę dobrze podłączoną można to uszkodzić, ale skoro można to proponuje interfejs z kilkoma transoptorami,...
Autko przyjechało z Francji i niestety posiadam do niego tylko jeden kluczyk, muszę rozebrać przy stacyjce i sprawdzić czy z czytnikiem immo wszystko ok, i jeszcze mam pytanie do Kolegów czy po ewentualnym załączeniu zapłonu pójdzie diagnoza WAS-em ?? czy tlko oryginalny tester Porsche?
oprócz programowania kluczyków. Też można. No mały problem, bo od dłuższego czasu trzeba łączyć się z kolonia i uzyskać jednorazowy kod pozwalający na wejście do menu kluczyków. Chyba że masz jakiś inny program żeby to ominąć.
Mam następujący problem : Chce do seata ibizy 98 dopisać drugi transponder testerem KTS 550 , lecz gdy połączę się z sterownikiem blokady odjazdu od razu zapisują się 2 błędy :0498 kluczyk za niski sygnał oraz 0498 Test nie jest obecnie możliwy. Gdy dam dopasowywanie , wyświetla mi Adaptacja nie mogła zostać przeprowadzona . Co może być tego powodem...
Na wstępie przedstawię się. Zajmuje się dorabianiem kluczy wszelakich i tyle tytułem wstępu ;) do tej pory więcej czytałem niż pisałem. w razie "W" służę pomocą w temacie kluczy z immo itp proszę o pomoc zaawansowanych kolegów w temacie. problem: po przekręceniu kluczyka dioda w drzwiach zaświeca się na 3sec. potem mruga ( klucz oryginalny z transponderem...
drugi kluczyk jest ok i działa bez problemu. kluczyka nie sprawdzałem na testerach wiec nie wiem czy np. nie poszła dioda podczerwieni bo chyba taka tam jest??
Nie ma zapłonu. Po włożeniu kluczyka do stacyjki świeci się pomarańczowa kontrolka kierownicy. Kierownica się odblokowuje i dalej nic. Żaden tester się nie łączy z wiadomej przyczyny - braku zasilania po stacyjce. Akumulator sprawdzony, bezpieczniki również
Pękające mocowanie grota kluczyka to częsty przypadek.Jak masz gwarancję to możesz go wymienić w aso.Nie znam procedury synchronizacji bez testera,w aso to szybka operacja.
Witam Panowie może pomożecie mi w zakupie sprzętu. Mianowicie zajmuję się handlem samochodami potrzebuje sprzęt na którym będę mógł sprawdzić stan samochodu: wtryski turbo silnik stan licznika również gdybym mógł usuwać błędy, kodować kluczyki, cofać zaciski itp było by super. Główne marki aut które bym sprawdzał to: audi, bmw, vw, skoda, seat, opel,...
No własnie kolego nie wiem z jakimi autami będę miał do czynienia, mam znajomego który prowadzi auto handel i nie raz ma auta różne z błędami, takze usuniecie błędów czy doprogramowanie kluczyków (czasem sie zdarza ze ma 2 kluczyki i jeden tylko dziala zwykle zapasowy). I to wiadomo nie zajmuje sie handlem jedną marką tylko wieloma, takze na start...
Nie potrzebuje skanować immo pin ale samo kodowanie otwarcia/zamknięcia mam dwa kluczyki i oba działają lecz nie otwierają piloty próbowałem wejść i zakodować ale pyta się o kanał a ja nie znam kodów danych kanałów na foxwell Dodano po 10 Chodzi o to by ktoś się podzielił wiedzą w tym temacie miał być temat rozwojowy czyli np. kodujemy pilot kluczyka...
jak sprawdzić który zamek jest uwalony problem z ikoną z kluczykiem automatycznego zamykania drzwi proszę poradę Przeważnie diagnoza MDI (lub inny tester) wykazuje który zamek powoduje awarię .....
Obydwa były sprawdzane testerem. Działają, ale nie chce otwierać.
Oba piloty emitują sygnał ? Według mojej oceny emitują, przed usterką oba piloty działały poprawnie. Wyminiłem dodatkowo baterię w pilocie na nową. Bez skutku Sprawdzone testerem ? Nie sprawdzone testerem, nie posiadam. Gdy naciskasz na pilota czy "cały czas" ? Pikanie ze środka kabiny było niezależne od wciskania pilota czy nie. Dziś pikanie już nie...
A z kluczykiem radiowym też można kod uzyskać i dalej taka sama procedura? Można uzyskać kod ale nie z kluczyka tylko z modółu i klucz należy dopisać testerem. Pozdr.
Problem w tym że praktycznie każdym coś odczytasz. Piszesz że chcesz robić drobne korekty w sterownikach. Od razu ci polecę zdecydowanie chiński VCDS. Jak z każdym przyrządem tego typu będziesz potrzebował paru porad w instalacji oprogramowania. Dlaczego polecam VCDS -bo mam golfa V i bez tego ani rusz - wszyscy wszystko na tym robią - pełno opisów...
przed wymianą baterii działał To sprawdź czy nie pomyliłeś biegunów baterii, czy nie uszkodziłeś PCB przy rozbieraniu, ... lub użyj testera pilotów i sprawdź czy "emituje". kluczyk nie działa wyświetla się napis start error Centralny zamek działa ?
Witam, jak w temacie. Potrzebuję zakodować kluczyk, do centralnego zamka Peugeot 508 2013 bez keyless. Pastylkę immo posiadam już zrobioną(clon). Jest jakaś procedura przypisania klucza do centralnego zamka bez podpinania testera? Czy lexia wymaga pinu do kodowania samego pilota?
Może i być od Skody bo takie chyba też miała, tak czy inaczej żeby sprawdzić samego pilota czy nadaje potrzebował byś testera do pilotów, druga rzecz żeby dodać do auta potrzebujesz jakiegoś sprzętu typu VCDS. Równie dobrze okazać się może że nie dodasz tego kluczyka z powodu że jest nie od tego auta lub auto nie ma modułu komfortu z obsługą pilota....
gdy skończę jazdę zamknę auto z pilota to wszystko jest elegancko, lecz gdy wracam po pół godzinie i próbuje otworzyć samochód z pilota nic się wtedy nie dzieje Wtedy otwierasz samochód ręcznie, kluczykiem, uruchamiasz silnik, jedziesz i znowu pilot działa prawidłowo ? Po jeździe zamyka i otwiera prawidłowo ? Wszystkie bezpieczniki sprawdzone ? Błędów...
Że co jak powiedziałeś że nie masz to policjant odwrócił się na pięcie i odszeszł??.Przecież to prowadzi prokuratura i policjanci mają ustalone przez prokuraturę zestawy pytań i bez znaczenia czy masz czy już nie masz i tak musi zrobić protokół z przesłuchania świadka. Nie masz tych obudów to musisz wskazać komu je sprzedałeś. To dla przykładu jedno...
Nie ma zapłonu. Po włożeniu kluczyka do stacyjki świeci się pomarańczowa kontrolka kierownicy. Kierownica się odblokowuje i dalej nic. Żaden tester się nie łączy z wiadomej przyczyny - braku zasilania po stacyjce. Akumulator sprawdzony, bezpieczniki również.
Czy ktoś wie jak zaprogramować kluczyk z Renault Clio rocznik 98 ? Chodzi o to, że w pilocie znajduję się pilot podczerwieni sterujący zamkiem centralnym. Mam 2 kluczyki i jeden nie działa. Sprawdzałem na testerze pilotów podczerwieni i jest ok. Słyszałem, że mógł się rozprogramować. Posty scaliłem. Na przyszłość nie pisz posta pod postem. Użyj funkcji...
Chyba będzie potrzebna pomoc serwisu dysponującego testerem do Punto. Może ktoś z forumowiczów zna inny sposób?
W główce klucza znajduje się transponder (szklany) Megamos, który wysyła sygnał. Jeżeli samochód nie chce odpalic to znaczy że jest uszkodzony, zgubił kod lub go brak. W MATIZie występują dwa rodzaje transponderów: z kodem stałym i crypto. Z kodem stałym można sklonować natomiast transponder z kodem crypto musi być dopisany do auta za pomocą odpowiednich...
Witaj, a czy pilot wogóle wysyła ,sprawdż na testerze podczerwieni (taki do pilotów wystarczy)i przelutuj cały nadajnik podmiana mikro swicha nie zaszkodzi ,jeżeli masz drugi pilot zamien eeprom 24c00 i zobaczymy .Pozdr
eeproma to może masz w tym golfiku 3 co go męczysz już dłuzszy czas a w fordzie takowo nie ma na zewnątrz przynajmniej w tych modelach, o wiele łatwiej jest to zrobić testerem i taniej. Piszę to tylko aby ludzi w potrzebie z problemem ostrzec od takich jak Ty co to niby wiedzą wszystko. Moja zasada jak coś nie wiem to nie odpisuję
Licznik (17-zatwierdzić Q) funkcja 10 (Q) kanał 21 (Q) wpisać liczbę kluczy do programowania (np2),nacisnąć strzałka w prawo Gdy tester zapyta czy zapamiętać zmienioną wartość nacisnąć Q Wyłączyć zapłon,wlączyć,wylaczyć,włożyć następny klucz,włączyć,wyłaczyć.
Przy tak znikomym poborze prądu-kilka mA-ja stawiałbym raczej na akumulator.Można podjechać do sklepu i testerem pod obciążeniem sprawdzić co jest wart,jeśli zasugerujesz że kupisz nowy gdy ten okaże się kiepski,sprzedawca zrobi to gratis i jeszcze będzie zadowolony(mniemam,że ty też).Alarm w stanie czuwania pobiera ok.20 mA,komputer raczej też nie...
Nie ma czystego PLIP'a;każdy jeden się synchronizuje testerem.
co do centrala to juz dziala i klapka wlewu rowniez. Wiazka kabli przyrdzewiala i urwal sie jeden z przewodow zasilajacych. Natomiast nie dziala dalej pilot i alarm fabryczny. Sprawdzalem KTS'em firmy BOSCH i : Pilot dziala bo tester widzi sygnal , natomiast co do sterownika comfort raz go widzi raz nie wiec mysle ze padl sterownik comfortu. Mam pytanko...
Bez testera sie nie obejdzie. Koszt zrobienia tego to coś koło 500zł. Na PW dam ci namiary kogoś z okolicy kto mógłby to zrobić.
O Jezuuuu! Piszę Tech1 czy nie?Piszę o jakimś sofciku i fejsiku? Elektronika samochodowa to nie nokia czy ericsson, że się fejsami gniecie. Wpierw trzeba zobaczyć czy mamy car pass z kodem. Z krakowa jesteś, podjedziesz to ci wprogramuje ten klucz za darmo, byle bys carpass miał. Na foto masz powiedzmy środkowy etap, tester nawiązał komunikację z immobiliserem:
mozesz zaprogramowac do 5 kluczykow. szybko i dobrze za pomoca testera- juz teraz wiele zakladow go ma a koszt to taki sam jak kolega ci juz podal
Za działanie centralnego zamka i elektrycznych szyb jest odpowiedzialny moduł komfortu o którym wspomniałeś. Wszystko zależy od tego jak jest skonfigurowany (odbywa się to za pomocą testera diagnostycznego). Można w nim uaktywnić nie tylko funkcję domykania szyb z pilota, ale również wiele innych opcji - np. automatyczne zamykanie drzwi po ruszeniu...
musisz jechać do kogoś aby sprawdził czy ucbic obiera sygnał, czy sygnal jest prawidłowy i potwierdzony. Wystarczy już do tego tester XR 25
Czesc . Nie ma kolejnosci ,sprubuj w kanale 1 . Dodano po 5 Chyba ze masz uszkodzonego pilota albo jak wymieniales 46 piloty maja dwie czestotliwosci mega herc . 300 cos i 400 cos nie pamietam wiem ze sa dwie i tez moze byc problem . Jaki tester masz ? Jak wchodzisz w kanal 21 pokazuje cos ? pisze cos czy nic. Sprubuj tez w 1 oczywiscie w module 46...
wypadł ci pilot napisz jaki masz silnik benzyne czy diesla i jaki sterownik w Aucie jak nie wyjdzie z pilotami wytniesz immo a co do kluczy potrzebujesz pin kod i oczywiscie kolega jak już powiedział potrzebny bedzie tester diagnostyczny do wpisania albo chociaż MVP Dodano po 3 a co do odbiornika na spodniej czesci płytki jest scalak 8 nóżkowy też go...
Więc nie pozostaje Ci nic innego jak kupić któryś z testerów ADE do wkodowania immo do samochodu, bagatela drobne 12 000 PLN za najtańszy egzemplarz z tokenami, ewentualnie prawie jak za darmo, bo w okolicy 5 000 kopiarke transponderów która skopiuje transponder z tego klucza który teraz odpala auto. Jakaś straszna moda teraz nastała, wszyscy chcą klucze...
Tak można zaprogramowac, trzeba sciagnac kody dostepu w sterowniku silnika i w BSI i wtedy odpowiednim testerem programujesz
skoro procedura przebiega ok i immo widzi klucze to i piloty pewnie ci działają tak sądze to brak stałego napięcia na pamiec albo zle konczysz procedure podepnij tester jak niebedzie chciał zapalic i napisz jakie sa błedy
Metoda: stacyjka - > zapłon 3 sek.; wciśnięcie przycisku zamykania (trzymać); naciśnięcie 3x przycisku otwierania z interwałem ~1 sek; zwolnienie przycisku zamykania powinna na bank działać. Przetestowane na kilku Seatach. Sprawdź pilota, czy nadaje u kogoś z testerem na tej częstotliwości. Pewnie pilot do wymiany. Często w tym modelu elektronika siada.
A co to ma za znaczenie?Podłączy pod tester i się dowie o co chodzi .Nawet nie wiadomo czy to immo.
no to juz wiem . Ale jakim testerem? kts da rade
sprubuj przyuczyć ten klucz testerem clip
Czyli kupiłeś dwa transpondery i puszkę immo. Rozumiem, że używane. Teraz musisz jeszcze w sterowniku silnika wykasować stare immo. W różnych testerach różnie się to nazywa np dopasowanie sterownika silnika itp. Generalnie temat do ogarnięcia w 10 min za kilkadziesiąt złotych.
Tester do diagnozy Vw , Audi ,Seat ,Skoda
Jeśli naciśniesz przycisk odblokowania na kluczu i kierunkowskazy błysną 9 razy, ale drzwi nie otworzą się i nie można uruchomić silnika to pozostaje uruchomić pojazd drugim, zapasowym kluczem i oddać samochód do kogoś, kto posiada "TAN Code Calculator" i tester MB Star Diagnoza.
Podłączyć trzeba pod tester diagnostyczny, bo najprawdopodobniej przyczyna tkwi w pętli immobilizera...
Tak bezpieczniki sprwadzilem dokładnie. Żaden z przewodów nie jest uszkodzony napewno. Auto sprwadziłem testerm z wyswietlaczem lcd taki wpadł mi w ręce żadnych błędów. Dzwoniłem do gościa od otwierania zamków koszt 250zł .Odpusciłem do jutra coś wymysle z innym samochodem .Napewno stało sie to po wyjeciu słabego aku ,który sam rozładowałem radiem które...
Racja Karaczan - mój błąd. Do zakodowania immo potrzebny jest pin samochodu który znajduje się na car pass i tester diagnostyczny np. tech2, op com. Kodowanie w ASO - tam też ściągną pin z fabryki (jeżeli go nie masz), oczywiście za dodatkową kasę, lub u kogoś kto ma taki sprzęt. Jednak nadal pozostaje pytanie - czy drugi klucz posiada pestkę immo?.
Odpowiedni programator lub tester fabryczny no i pin potrzebny.
Bez odpowiednich przyrządów pomiarowych nic nie zrobisz. Poszukaj kogoś z testerem pilotów i sprawdź, czy cokolwiek nadaje.
Testerem diagnostycznym
Nie trzeba parować, jakie błędy tester pokazuje? Albo źle dorobiony kluczyk albo puszka ubita przez kluczykarza.