To przewód od alternatora. Fajna "naprawa". Ponieważ wydzielało się ciepło to "fahowiec" obwinął w izolację. Nie jest to przyczyną Twojej awarii ale koniecznie to popraw, bo jeszcze spolisz skorupe. A co pokazuje tester ? No i ciekawe jak sprawdzałeś te bezpieczniki ?
Jeśli masz tester który programuje klucze to dopiszesz klucz o ile jest kompatybilny z autem . Będzie działał jako immo i jako pilot , jeśli prawidłowo zrobisz procedurę programowania .
Pierwsze piloty miały częstotliwość 433, później 434MHz. Częstotliwość jest na pilocie. Były dwa typy modułu komfortu: -z bez CAN na 433MHz 1J0959xxx -z CAN na 434MHz o nr 1C0959xxx Trymer to taki potencjometr co zmienia pojemność. Radze nim nie kręcić bo do jego ustawienia potrzebny jest tester pilotów co pokaże częstotliwość. Bez tego go nie ustawisz....
Potrzebny tester na dopisanie kluczyka.
podjedz do kogos na tester czestotliwosci albo kup sobie taki
Po pierwsze tester pilotów i zobacz z jaką moca nadaje i czy w ogóle.
Ale co? Ktoś ma ci podesłać swój własny tester czy wysłać go do warsztatu w którym te auto serwisujesz?
A czy tą instrukcją mógł byś się podzielić bo mam problem z zakodowaniem kluczyka , albo krutki opis jak to przeprowadzić ale krok po kroku z podziękowaniem
Zastanawia mnie to, co się takiego wydarzyło skoro wcześniej kilka lat jeździłem tym autem bez kluczyka z transponderem. Tego nie wie sam papież . Czy zamierzasz podłączyć tester ? Czy będziemy zgadywać dalej?
Przekaźnik pompy paliwa? Bardziej systemowy, ale to wszystko wróżby. Podłącz tester albo sprawdź zawór na pompie bo nie zawsze będzie tez bład. Bardziej bym stawiał na ten zawór.
Cześć! Z postępów: 1. Zdołałem naprawić i skonfigurować ponownie mój program do diagnostyki samochodów i zdołałem sczytać błędy, nietrwałe lub te nieaktualne z historii - wykasowałem i zostały tylko te trwałe. (zdjęcia zamieszczam pod wpisem) 2. Zdołałem sobie zorganizować tester do immo. - Wytrawiłem kilkadziesiąt drobnych zwojów na 2-stronnej płytce...
2005 . Tester obd nic nie pokazuje :/
Nie koduje. Zakładam że auto na nim pali tylko nie działa sam zamek z pilota, a guzikiem w aucie tak Sprawdzić czy pilot nadaje sygnał - potrzebny tester pilotów Drugi kluczyk czy jest i czy działa?
Chciałbym powrócić do tematu związanego z grzaniem się dwóch przekaźników, niestety, ale problem się powtórzył w takim stopniu, że silnik obecnie nie chce odpalić, kręci normalnie. Ten przekaźnik bez numeru okazuje się, że to przekaźnik 109, tak jak to pokazane jest na zdjęciu. Na obecną chwilę został kupiony nowy i zamontowany, mimo to silnik kręci,...
Jak chcesz douczyć klucz do immobilizera to polecam tester toyoty lub jakiś tester który przyucza klucze. Próbowałem kiedyś z ciekawości zrobić to bez użycia testera i niestety nie udało się, dopiero przyuczenie przez program pomogło.
Nie ma zapłonu. Po włożeniu kluczyka do stacyjki świeci się pomarańczowa kontrolka kierownicy. Kierownica się odblokowuje i dalej nic. Żaden tester się nie łączy z wiadomej przyczyny - braku zasilania po stacyjce. Akumulator sprawdzony, bezpieczniki również.
Przecież Peugeot 206 1,4 ma najzwyklejszą mechanicznie rozłączaną stacyjkę. Widocznie tak jak pisze (at)ociz przez tester musi się domykać jakiś obwód. Kiedyś w Polonezie jak spaliła się żaróweczka od czegoś tam (podświetlenie czegoś, 1,2W) to pomimo przekręcenia kluczyka na pozycję "0" silnik dalej pracował. Dopiero włączenie świateł lub wciśnięcie...
To jest kluczyk radiowy i nie ma PIN-u. Pin jest, tylko nie zaakceptuje go przyciskiem centralnego, tylko potrzeba tester do kluczy. Pin do odczytania programatorem do HC05. Pozdr.
Tylko tester
Stacyjka sprawna, przełącznik start/stop sprawny, w parametrach pomiarowych testerem diagnostycznym dobrze rozpoznaje pozycje guzik wciśnięty, guzik zwolniony Czujnik wciśnięcia sprzęgła też sprawny, sprawdzony na stole a do tego kontrolka na przycisku start/stop zmienia kolor z pomarańczowego na zielony po wciśnięciu pedału Immo ma zasilanie bo po...
urwany jakis opornik lub coś w tym stylu Oderwany był rezonator kwarcowy. Jakość lutowania (naprawy) pozostawia wiele do życzenia. Musisz jeszcze raz przeglądnąć płytkę pilota, poprawić luty, usunąć zwarcia, wymienić mikroswitche, wyczyścić w myjce ultradźwiękowej, wymienić baterię. Do sprawdzenia po naprawie potrzebujesz tester pilotów radiowych najlepiej...
Tak to nie daje pewności,pewność da ci tester pilotów,zobaczysz dokładnie z jaką częstotliwością ten pilot nadaje.
Witam, czy wygeneruje mi ktoś kod do kluczyka Immobiliser renault megane 2000 rok ? słyszałem że można zakodować kluczyk od nowa mając 4 cyfrowy kod. Pozdrawiam W tym roczniku to raczej pilot radiowy i kod jest ośmiocyfrowy, ręcznie go nie przyuczysz tylko tester który obsłuży dopisanie klucza. Pozdr.
Nie trzeba parować, jakie błędy tester pokazuje? Albo źle dorobiony kluczyk albo puszka ubita przez kluczykarza.
Tester nie chce się połączyć z żadnym sterownikiem, po zbliżeniu kluczyka i naciśnięciu start mruga tylko czerwona kontrolka kierownicy, bez zbliżania po naciśnięciu start również, anteny sprawdzone wszystkie, https://obrazki.elektroda.pl/4545283400_... https://obrazki.elektroda.pl/6950453500_...
Więc tak sprawdziłem bezpieczniki wszytko OK ! Drzwi się zamykają ale nie z alarmu ( wcześniej tak ), z kluczyka działają dobrze. Jak wkładałem tester do kostki z pinami od centralki alarmu to ten wskazany po włożeniu zamykał mi drzwi ! Ale jak go wpinam to pika ! https://obrazki.elektroda.pl/6960588400_... I jeszcze prawdopodobnie...
Witam wszystkich Mam problem z odpaleniem Toyoty Auris 1,33 benz NRE 150 rok 2009r. Zasilania, masy, bezpieczniki, przekaźniki sprawdziłem wszystko jest Ok. Rozrusznik kręci ale silnik nie odpala. Pompa paliwa działa, paliwo jest. Po pryśnięciu samostartem do dolotu silnik na chwilę odpala i gaśnie. Czyli iskra również jest. Komputer w samochodzie i...
Za działanie centralnego zamka i elektrycznych szyb jest odpowiedzialny moduł komfortu o którym wspomniałeś. Wszystko zależy od tego jak jest skonfigurowany (odbywa się to za pomocą testera diagnostycznego). Można w nim uaktywnić nie tylko funkcję domykania szyb z pilota, ale również wiele innych opcji - np. automatyczne zamykanie drzwi po ruszeniu...
jest możliwość sprawdzenia takiego kluczyka w warunkach domowych. Jeśli posiadasz tester pilotów/częstotliwości to jak najbardziej.
Dzisiaj w moim peugeot partner zgasł dolny wyświetlacz - po włożeniu kluczyka i przekręceniu w poz start zapalają sie obydwa wyświetlacze ale za kilka sekund dolny od tempomatu i od aawarii gasnie i tempomat oczywiscie nie działa - co może byc przyczyną - dam rade czy serwis - po podłączeniu do obd wyswietliło takie znaki 07e8 07e2 0795 0788 07a8 nie...
Witam, pacjent to Dacia Dokker, rok 2017. Zawsze po przekręceniu kluczyka w pierwszą pozycję działały mi kierunkowskazy i dmuchawa. W drugiej pozycji włączał się zapłon, zapalały się kontrolki i dodatkowo włączało się radio, działało sterowanie szyb etc. Zdemontowałem lampy tylne, i woltomierzem chciałem sprawdzać jakie światło gdzie jest w kostce (przymierzam...
jest także obliczane naładowanie akumulatora zanim przekręcisz kluczyk w stacyjce na zapłon W samochodach które użytkowałem do tej pory napięcie w gnieździe zapalniczki pojawiało się dopiero po przekręceniu kluczyka lub włożeniu karty. Swoją drogą możesz trochę rozwinąć swoją wypowiedź na ten temat - zdradzić algorytm tych obliczeń.
najprościej ,to klon. najłatwiej, to tech2 i kod immo. Decyzja należy do ciebie. Sam tego nie ogarniesz... Dodano po 16 Sprawdź tak: Instrukcja Wartość wymagana T001 Sprawdzanie: zwarcie/zwarcie do masy/przerwa w obwodzie prądowym zasilania napięciem Zapłon WYŁ Ściągnąć wtyk wiązki przewodów z: B110 Czujnik - ciśnienie atmosferyczne Zapłon ZAŁ Zmierz...
Jeżeli zlokalizowałeś BSI zobacz czy nie ma na nim śladów od wody. W instrukcji obsługi samochodu powinna być informacja o programowaniu pilota centralnego zamka po zmianie baterii. Najczęściej spotykam w Xsarze to kluczyk na zapłon i w ciągu 10 sek wcisnąć przycisk na pilocie. Kluczyk jest radiowy, więc tylko tester pilotów powie czy jest sprawne czy...
Podmieniłem wtryskiwacz - bez zmian. Wykonałem tester z diody led. Na początku dioda po przekręceniu kluczyka mrugała. Później już nie i tak jakby wogóle zasilania nie było.
Jak przekręce kluczyk to zaswiecają się podstawowe kontrolki typu ładowanie, poduszka, pasy, immo ktore gaśnie, nie zaświeca się jedynie kontrolka podgrzewania świec. Natomiast samo przekręcenie kluczyka nie załącza osprzętu, ani nie podaje prądu na pompę ani na świecę i chyba też na komputer, auto oczywiście nie zapali. Dopiero ręczne zastartowanie...
Dobry wieczór od pewnego czasu mam problem ze swoim Fiatem 126p ponieważ podskoczył na dołku i wyłączyło zapłon, po przekręceniu kluczyka nic się nie pojawiało więc zrobiłem test akumulatora. Akumulator był rozładowany więc Fiat został zholowany do domu, po naładowaniu akumulatora pojawiają się kontrolki lecz po przekręceniu stacyjki w pozycje kręcenia...
Nie ma zapłonu. Po włożeniu kluczyka do stacyjki świeci się pomarańczowa kontrolka kierownicy. Kierownica się odblokowuje i dalej nic. Żaden tester się nie łączy z wiadomej przyczyny - braku zasilania po stacyjce. Akumulator sprawdzony, bezpieczniki również
Np gniazdko od centrali immo. :lol: A dobrze żeś wybrał system? A wykonywałeś polecenia testera? Bo jestem obcykany w fiatach i wiem, że tester pownien odebrać ID sterownika jakie ten wysyła z chwilą właczenia kluczyka w stacyjce. Tak się zachowują stare IAW.
Udalo sie !!!! po twojej uwadze fil2006 podjalem kolejna probe, tym razem weskoczylo E i blad 11, odpialem akumulator na 10 minut pozniej nastepna proba bez przkrecania kluczyka wyskoczylo E, po przekreceniu kluczyka w pozycje 1 wyskoczyl blad 10. Postanowilem powtorzyc te operacje po wstawieniu opornika wiec po podlaczeniu wyskoczylo E i blad 11, po...
Sprawdzanie napięcia akumlatora nic nam nie mówi o jego stanie. Może być 11-14 v i 0 pojemności. Dobry był by gażet, co by po przekręceniu kluczyka pokazywał % nominalnej pojemności aku. A tym samym wskazywał by realne szanse na uruchoienie silnika (np. w zimie)
Witam, mam problem ze swoją Astrą, po przekręceniu kluczyka zaczyna migać kontrolka od skrzyni. Tester diagnostyczny nic nie wykazał, żadnych błędów. Po zwarciu pinów A i C kontrolka wykazała początek odczytu, czyli 12 i potem 75. Wie ktoś może co to za błąd?
po pierwsze trzeba podłączyć pod tester który odczyta błędy. przyczyną może być cewka czytnika,połączenie między immo a sterownik silnika,no i w końcu transporder (miałem kilka takich przypadków)
Faktycznie felki chyba nie miały kontrolki immo. Chodziło mi właśnie o dopasowanie,jak pisze kolega wojtula11, skasowanie błędu nic nie da. U mnie w testerze nazywa się to kasowanie wartości zadanej w sterowniku silnika, stąd taki skrót myślowy. Tester czyści kod immobilisera w ECU i po następnym przekręceniu kluczyka ECU wpisuje sobie to ,co dostaje...
Witam !!! Sprawdz w takim razie zasilanie sterownika, bo jezeli sie nie zapala kontrolka swiec to moze byc problem z zasilaniem sterownika, pare razy mialem juz taka sytuacje. A i podepnij pod jakis tester diagnostyczny. Pozdrawiam T.I.R.
co teraz sprawdzić? Przy pomocy testera pilotów radiowych, sprawdź czy każdy przycisk pilota emituje sygnał radiowy. (Przyzwoity "kluczykarz" sprawdzi pilota gratis.) http://obrazki.elektroda.pl/8980148300_1... Następnie tester diagnostyczny do złącza OBD2 samochodu i sprawdź czy sygnał nadawany przez pilota jest odbierany przez samochód...
Witam, koledzy mam problem z ABS naczepy krone 2007r z układem Wabco. cały czas daf 105tka wyświetla mi awarie układu ABS przyczepy. Główny zawór pod naczepa wydaje charakterystyczne dźwięki po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Założyłem nowy przewód spiralny - bez rezultatów oba zasilania wychodzą z ciągnika, stały + po stacyjce. Zmierzyłem oba czujniki...
Hej kluczyk wygląda na oryginalny. Teraz musisz podjechać do kogoś kto ma tester i sprawdzić czy kluczyk wysyła sygnał. Będzie to najtańsze rozwiązania i wykluczy się lub potwierdzi awaria kluczyka. Przy okazji niech poda Ci częstotliwość z jaką nadaje, jak będzie kluczyk ok.
Niemal 99% usterek w tym modelu to samoczynna zmiana konfiguracji blokady rozruchu z typu 1 na typ 2 ( lub odwrotnie). Zawsze się to działo na mrozie, a już szczególnie jak był słaby akumulator. Po prostu motorolka w UCH zmieniała sobie zapis w paru bajtach. Trzeba tylko podpiąc pod tester clip i dokonac stosownej konfiguracji, to około 10 minut roboty....
dioda powinna się świecić np.wtedy kiedy masz załączoną stacyjkę a system nie zobaczy kluczyka powinien sygnalizować to diodą musisz oglądnąć czy masz pętle na stacyjce spróbuj ją odpiąć i załączyć stacyjkę zobacz co się stanie. Lub podepnij tester i zobacz czy masz błędy Jeśli dioda się nie pali może ci brakuje zasilania ?
Też tego nie robiłem,prawdopodobnie bedzie potrzebny tester Scanner11 lub Scan 100 aby wprogramować nowy TP klucza,system podobny do opla.Ja doraźnie sobie radzę w tych polonezach tak ze zdejmuję cewke czytnika zabezpieczenia przed kradzieżą i przytaśmowywuję do niej stary kluczyk,taz zeby immo czytało wprogramowany transponder.Wiem ze to nie rozwiązanie.Nie...
ECU , Simens 2.0. Jak masz , po właczeniu kluczyka , pierwszy impuls na cewki i na wtryski , to znaczy , że końcówki dobre. Nie bede Ci tłumaczył , dlaczego tak jest bo napewno wiesz. Twierdzisz , że " nie widzi impulsów czujnika wału". N awet przy przestawionym rozrządzie tester widzi impulsy cz.wału. To wcześniejsze okresowe palienie jest ciekjawe...
Witam. Szukam zawartości pamięci flash do w/w auta. Sterownik MM IAW1AP, flash 28F512. Sterownik dziwnie się zachowuje. Po przekręceniu kluczyka w pozycję "zapłon" i odczekaniu choćby 2-ch sekund silnika nie da się uruchomić. Kiedy uruchamia się przekręcając kluczyk od razu w pozycję rozrusznika, silnik za którymś razem odpala i po wyłączeniu zapłonu...
Witam, Mam problem z c klasą 1999 silnik 2.2 cdi. Samochód stracił moc w czasie jazdy i zgasł. Nie pali nawet na plaka, na samym plaku chodzi więc silnik sprawny. Po podpięciu pod komputer wyszły błędy p1481 i p1187 - fault indicator lamp on (świeci się EPC). Ciśnienie na listwie pokazuje 240 bar, niskie ciśnienie 2 bar skacze na 4 bar. Obroty silnika...
mam problem z daf xf 105 z 2007 roku nie pobiera mi adblue jak podłączyłem tester to wyświetliło komunikaty :względne ciśnienie powietrza po otwarciu /włącznik AdBlue blokowany podczas rozruchu dodatkowo wyświetla jeszcze : czujnik ciśnienia oleju silnikowego F744 napięcie na pin C33 EUS zbyt niskie z powodu :-wadliwego czujnika ciśnienia oleju, (F744)-zwarcie...
Zakupiłem kilka dni temu sobie taki furgonik. Troszkę trzeba jednak powalczyć z elektryka i ogarnąć co nie co w tym zakresie. Mianowicie nie działa licznik, tzn działa ale nie właściwie. Otóż po włączeniu zapłonu zapala się większość kontrolek, zapala się stop i mruga kontrolka ręcznego. Nie działają żadne wskaźniki, licznik, obrotomierz. . Po wyjęciu...
Witam. Żeby przybliżyć problem piszę od początku jak było.Zapodałem sobie spolszczenie do radia Navigation plus 4.2. W którymś momencie zauważyłem że nie działa sterowanie z kierownicy i fis nie wyświetla info z radia. Nie sądziłem że to wina spolszczonego softu i trzy warsztaty plus kilku fachowców próbowało przekodować sterowniki. :| finałem tego...
Z doświadczenia na 99,9% FSK Wedle rozpiski z Key Toola miałbym inne zdanie. Najpewniej po vinie sprawdzić. Pozdr.
Trzeba dopasować Immobilizer do ECU. Nie da rady tylko przepiąć wtyczek. Potrzebny jest tester i PIN do kluczyków.
Jak na nim nie odpala to nieprzypisany do auta lub uszkodzona elektronika klucza .. Jak nieprzypisany to potrzebne kody IMMO (powinny być z dokumentami auta) i przypisanie (dokodowanie) jakimś sensownym komputerem/testerem ...
Oczywiście że stały. Po co Ci w gnieździe po kluczyku? Żeby się tester bez własnego zasilania ciągle wyłączał?
dioda na kluczyku mruga Czy pilot emituje impulsy radiowe ? Tester i sprawdzić.
"Nieświecenie" kontrolek nie ma nic wspólnego z immo. Powinny zaświecić wszystkie tak samo, jak przy sprawnym immo. Kluczyk koduje się prosto, odpowiednim testerem. Pilota zakodujesz "rękami", bez użycia testerów. Oczywiście mówimy o fabrycznej blokadzie.
Jest jakaś manualna procedura kluczykiem na zapłon, nie potrzebny tester. Poszukaj co i jak, jednak ja osobiście nigdy nie musiałem go adaptować, działał od razu.
jak sprawdzić który zamek jest uwalony problem z ikoną z kluczykiem automatycznego zamykania drzwi proszę poradę Przeważnie diagnoza MDI (lub inny tester) wykazuje który zamek powoduje awarię .....
Trzeba sprawdzić kluczyk na testerze tak samo jak immobilizer w kluczyku. Zapewne masz tam zwykły kluczyk bez systemu keyless.
O jakim sprzęcie do aut mówisz Kup sobie taki tester pętli immobilizera i transpondera w kluczyku: https://obrazki.elektroda.pl/6292389400_...
Tak jak powiedziałem trzeba sprawdzić na testerze Czy kluczyk wysyła sygnał
-Tech2 -rocznik modelowy, pojazd, elektronika nadwozia -blokada rozruchu: http://obrazki.elektroda.net/48_12339423... -F4 programowanie http://obrazki.elektroda.net/22_12339422... -zaprogramuj kluczyk z transponderem http://obrazki.elektroda.net/43_12339424... Strzałkami wpisać security code Dalej wykonywać polecenia jakie...
Pomożemy. Co na to tester?
Masz trzy opcje, zmienić albo naprawić kluczyk, podłączyć tester, oddać do mechanika.
Kluczyk u specjalisty od kluczyków do tego auta to koszt 150PLN +/-40 PLN w zależności od miejsca w kraju i nastroju osoby dorabiającej klucz :) Sam oceń czy warto Ci za te pieniądze kombinować z programowaniem + zdobycie nowego klucza do doprogramowania. W żadnym mądrym programie nie mam instrukcji programowania kluczy za pomocą tego czerwonego klucza....
Akumulator może tak paść z dnia na dzień? To cena postepu. Znam klientow, ktorzy zatrzymali sie tylko kupic gazete i nie odpalili wiecej auta. Jesli nie masz testera - kierunek warsztat lub supermarket, do wyboru.
Witam grupowiczów, Mam do zaoferowania oryginalne kluczyki Smart-Key do aut marki Jaguar / Land Rover. Kluczyki przeznaczone na rynek Europejski (434MHZ) oraz USA (315MHZ). Piloty są nowe, oryginalnie zapakowane. Każdy z osobna został sprawdzony testerem kluczyków w celu weryfikacji poprawności pasma sygnału. Numery części: Jaguar - EW93-15K601- (315MHZ)...
Ja mysle że tym twoim testerem delphi zwierasz masę w OBD pin 4 i 5 .
Starsze wersje można programować ręcznie , ten typ tylko tester.
Pękające mocowanie grota kluczyka to częsty przypadek.Jak masz gwarancję to możesz go wymienić w aso.Nie znam procedury synchronizacji bez testera,w aso to szybka operacja.
A w jaki sposób sprawdziłeś pętle? Sprawdzałeś kluczyki na testerze?
steering lock malfunction Usterka na linii kluczyk - blokada. Dobry tester powie wiele.
Testerem diagnostycznym
Sprawdź na testerze fabryczny pilot-kluczyk samochodu. Kontrolka "immo" na liczniku nie ma nic wspólnego z dodatkowym immobilizerem Meta M43. ... chociaż jeżeli instalator, jednym z przekaźników "odcięcia", odciął np. zasilanie modułu fabrycznego immo lub sygnał z anteny transpondera kluczyka, to mogą się dziać takie cuda... Ja bym zdemontował na czas...
Bo nie zawsze trzeba ryc,tylko ruszyc glowa i podlaczyc do pozadnego testera.
Pilot nadaje sygnał bo może go uszkodziłeś? Do sprawdzenia pilot na testerze.
. Tester znowu nic nie widzi, widział tylko standardowe błędy podczas programowania kluczyków myśląc że tutaj tkwi problem.. Kurcze kolego popełniłeś błąd dobierając się do ich programowania skoro było dobrze z immo pozostaje ponowna próba kodowania a tak zapytam czym to kodowałeś . a i jeszcze jakie te standardowe błędy ?
Bo na drugim sterowniku (nawet z innymi numerami) jest komunikacja testerem oraz świeci się check po przekręceniu kluczyka. Więc moje podejrzenia padły na sterownik. Dodam że stało się to po rozładowaniu akumulatora. P.S. zapomniałem dodać w pierwszym poście- brak komunikacji z testerem.
po jakiś 30min trzeba powtórzyć operacje. Sprawdź testerem pilotów, czy po "30 minutach" pilot nadal "emituje" impulsy radiowe. po krótkiej pracy spada na niej napięcie (at)rafal35 , może mieć rację. Może w pilocie jest jakieś "zwarcie" i rozładowuje baterię po 30 minutach. Zmierz woltomierzem napięcie baterii po 1min i po 30min.
Witam problem polega na braku zapłonu czyli nie zapalają sie kontrolki po przekręceniu kluczyka. Sprawdzone zostalo doslownie wszystko zaczynajac bezpieczniki przekazniki złącz przewody itd. dodam że zasilanie jest na cale auto włączenie z rozrusznikiem i wskaźnikami po zwarciu przekaźnika auto kręci po otwarciu drzwi zapala się światlo, wyświetlacz...
nigdy radiem nie sprawdzałem napewno mozna to testerem tak jak pisałem a jesli jest słaby sygnał z pilota to sterownik moze go po pewnym czasie przestac brac pod uwage(pominac usunac z pamieci) i trzeba wteby zakobowac go techem2 bo po stacyjce nigdy nie pojdzie.Sterowniki psuja sie bardzo zadko .
Ponownie trzeba wpisać kluczyk,testerem.
musisz odczytać login z pamieci immo, Jak kolega Jacek79 nadmienił. Dokładnie powinno być 5 cyfr pierwsze 0.a potem pasowanie kluczyków testerem.
Synchronizacja i sprawdzenie pilota na testerze
Witam znów. zawiozłem kluczyk do elektronika. Poprawił 1 lut na wszelki wypadek więcej nie wypatrzył, kluczyk sprawdził na jakimś testerze do kluczyków. Próbował zaadaptować komputerowo i ręcznie. Nie dął rady. Następny elektryk-mechanik także próbował, stwierdził że padł moduł komfortu i tu mam kilka pytań: Gdzie on się znajduje? Czy jeśli kupie nowy...
A z kluczykiem radiowym też można kod uzyskać i dalej taka sama procedura? Można uzyskać kod ale nie z kluczyka tylko z modółu i klucz należy dopisać testerem. Pozdr.
Bez testera sie nie obejdzie. Koszt zrobienia tego to coś koło 500zł. Na PW dam ci namiary kogoś z okolicy kto mógłby to zrobić.
Witam. Ostatnio robiłem Kia Ceed i problem polegał na tym że po zamknięciu z pilota samochodu wszystkie drzwi się zamykały ale kontrolka żółta na desce nie świeciła. Dodatkowo gdy zamykałem samochód nie było długiego błysku kierunkami. Otwieranie działało normalnie. Na testerze błąd zamka kierowcy, po zamknięciu z pilota lub kluczykiem tester pokazuje...
W kluczyku jest immobilizer Co do transpondera to nie mam Włóż kluczyk do testera i sprawdź ! Nie będziemy tutaj gdybać. Zamykam temat
Czyli rozumię że nie masz żadnego testera tylko testujesz na aucie lub na miganie diody? Tak go nie naprawisz. Trzeba pomierzyć układy i ścieżkę zasilania.
Kluczyk radiowy,pinu z niego nie wygenerujesz. To się robi inaczej (testerem) Pozdr.
Próbowałeś drugim kluczykiem? Pasuje podłaczyć do testera, żeby sprawdzić, czy to wina kluczyka, pętelki, modułu czy komunikacji immo-sterownik. Immo nie powinno być efektem takich zachowań, jak opisałeś w pierwszym poście. Ewentualnie jest (bardzo mała) możliwość, że na skutek przebicia coś się uszkodziło w sterownikku silnika lub immobiliserze.
1. Czy w Waszej ocenie to uszkodzenie immobilisera w kluczu podstawowym? Tak, jednak bez odpowiedniego testera kluczy nie można udzielić jednoznacznej odpowiedzi. 2. Czy można ten kluczyk reaktywować? Reaktywować = naprawić. Zazwyczaj tak, jednak najpierw patrz na odpowiedź dot. pkt.1
rozkodowanie kluczyka gaszeniem kluczyka przyuczenie kluczyka
włącznik odkurzacz philips c20ne schemat ładowanie akumulatora vectra
parrot ck3100 instrukcja esp32 radio
Basston 60W DDR – schemat wzmacniacza lampowego, zamiennik Regent 60, EL34, naprawa Myszka SteelSeries Aerox 3 odłącza się przy ruchach