Hej kluczyk wygląda na oryginalny. Teraz musisz podjechać do kogoś kto ma tester i sprawdzić czy kluczyk wysyła sygnał. Będzie to najtańsze rozwiązania i wykluczy się lub potwierdzi awaria kluczyka. Przy okazji niech poda Ci częstotliwość z jaką nadaje, jak będzie kluczyk ok.
Z doświadczenia na 99,9% FSK Wedle rozpiski z Key Toola miałbym inne zdanie. Najpewniej po vinie sprawdzić. Pozdr.
Potrzebny tester na dopisanie kluczyka.
Oczywiście że stały. Po co Ci w gnieździe po kluczyku? Żeby się tester bez własnego zasilania ciągle wyłączał?
Jak na nim nie odpala to nieprzypisany do auta lub uszkodzona elektronika klucza .. Jak nieprzypisany to potrzebne kody IMMO (powinny być z dokumentami auta) i przypisanie (dokodowanie) jakimś sensownym komputerem/testerem ...
trzeba testerem sprawdzic kluczyk albo w aucie odbiornik ale jak dziala z bliska to raczej cos w aucie
"Nieświecenie" kontrolek nie ma nic wspólnego z immo. Powinny zaświecić wszystkie tak samo, jak przy sprawnym immo. Kluczyk koduje się prosto, odpowiednim testerem. Pilota zakodujesz "rękami", bez użycia testerów. Oczywiście mówimy o fabrycznej blokadzie.
jak sprawdzić który zamek jest uwalony problem z ikoną z kluczykiem automatycznego zamykania drzwi proszę poradę Przeważnie diagnoza MDI (lub inny tester) wykazuje który zamek powoduje awarię .....
Jest jakaś manualna procedura kluczykiem na zapłon, nie potrzebny tester. Poszukaj co i jak, jednak ja osobiście nigdy nie musiałem go adaptować, działał od razu.
Masz trzy opcje, zmienić albo naprawić kluczyk, podłączyć tester, oddać do mechanika.
O jakim sprzęcie do aut mówisz Kup sobie taki tester pętli immobilizera i transpondera w kluczyku: https://obrazki.elektroda.pl/6292389400_...
Pomożemy. Co na to tester?
dioda na kluczyku mruga Czy pilot emituje impulsy radiowe ? Tester i sprawdzić.
Bo nie zawsze trzeba ryc,tylko ruszyc glowa i podlaczyc do pozadnego testera.
To przewód od alternatora. Fajna "naprawa". Ponieważ wydzielało się ciepło to "fahowiec" obwinął w izolację. Nie jest to przyczyną Twojej awarii ale koniecznie to popraw, bo jeszcze spolisz skorupe. A co pokazuje tester ? No i ciekawe jak sprawdzałeś te bezpieczniki ?
Kluczyk u specjalisty od kluczyków do tego auta to koszt 150PLN +/-40 PLN w zależności od miejsca w kraju i nastroju osoby dorabiającej klucz :) Sam oceń czy warto Ci za te pieniądze kombinować z programowaniem + zdobycie nowego klucza do doprogramowania. W żadnym mądrym programie nie mam instrukcji programowania kluczy za pomocą tego czerwonego klucza....
Starsze wersje można programować ręcznie , ten typ tylko tester.
Tylko tester
-Tech2 -rocznik modelowy, pojazd, elektronika nadwozia -blokada rozruchu: http://obrazki.elektroda.net/48_12339423... -F4 programowanie http://obrazki.elektroda.net/22_12339422... -zaprogramuj kluczyk z transponderem http://obrazki.elektroda.net/43_12339424... Strzałkami wpisać security code Dalej wykonywać polecenia jakie...
Ponownie trzeba wpisać kluczyk,testerem.
steering lock malfunction Usterka na linii kluczyk - blokada. Dobry tester powie wiele.
Pękające mocowanie grota kluczyka to częsty przypadek.Jak masz gwarancję to możesz go wymienić w aso.Nie znam procedury synchronizacji bez testera,w aso to szybka operacja.
Nie koduje. Zakładam że auto na nim pali tylko nie działa sam zamek z pilota, a guzikiem w aucie tak Sprawdzić czy pilot nadaje sygnał - potrzebny tester pilotów Drugi kluczyk czy jest i czy działa?
Testerem diagnostycznym
musisz jechać do kogoś aby sprawdził czy ucbic obiera sygnał, czy sygnal jest prawidłowy i potwierdzony. Wystarczy już do tego tester XR 25
Próbowałeś drugim kluczykiem? Pasuje podłaczyć do testera, żeby sprawdzić, czy to wina kluczyka, pętelki, modułu czy komunikacji immo-sterownik. Immo nie powinno być efektem takich zachowań, jak opisałeś w pierwszym poście. Ewentualnie jest (bardzo mała) możliwość, że na skutek przebicia coś się uszkodziło w sterownikku silnika lub immobiliserze.
Bo na drugim sterowniku (nawet z innymi numerami) jest komunikacja testerem oraz świeci się check po przekręceniu kluczyka. Więc moje podejrzenia padły na sterownik. Dodam że stało się to po rozładowaniu akumulatora. P.S. zapomniałem dodać w pierwszym poście- brak komunikacji z testerem.
czyli kolego co mialbym zrobic mam gdzies jechac? jak dostac taki tester??
Ja mysle że tym twoim testerem delphi zwierasz masę w OBD pin 4 i 5 .
W kluczyku jest immobilizer Co do transpondera to nie mam Włóż kluczyk do testera i sprawdź ! Nie będziemy tutaj gdybać. Zamykam temat
podjedz do kogos na tester czestotliwosci albo kup sobie taki
Nie ma czystego PLIP'a;każdy jeden się synchronizuje testerem.
Witam. Ostatnio robiłem Kia Ceed i problem polegał na tym że po zamknięciu z pilota samochodu wszystkie drzwi się zamykały ale kontrolka żółta na desce nie świeciła. Dodatkowo gdy zamykałem samochód nie było długiego błysku kierunkami. Otwieranie działało normalnie. Na testerze błąd zamka kierowcy, po zamknięciu z pilota lub kluczykiem tester pokazuje...
Akumulator może tak paść z dnia na dzień? To cena postepu. Znam klientow, ktorzy zatrzymali sie tylko kupic gazete i nie odpalili wiecej auta. Jesli nie masz testera - kierunek warsztat lub supermarket, do wyboru.
Witam. Mam problem z central zamkiem, który nie działa po wciśnięciu przycisku na kluczyku. Wygląda, jakby się rozkodował, natomiast mechanicznie zamykam wszystkie drzwi od strony kierowcy. Jak koduje się kluczyk, czy mogę zrobić to sam, czy muszę jechać na tester?
A z kluczykiem radiowym też można kod uzyskać i dalej taka sama procedura? Można uzyskać kod ale nie z kluczyka tylko z modółu i klucz należy dopisać testerem. Pozdr.
Odczytać zarejestrowane usterki testerem obsługującym VW.
Tester też podłącz.
Na początek sprawdź testerem czy sprawny jest transponder w kluczyku.
No to zaczynamy. Ta usterka którą opiszę powstała w naturalny sposób. Samochód to Kia Ceed. Problem polegał na tym, że po zamknięciu samochodu z pilota wszystkie drzwi się zamykały, ale kontrolka żółta na desce nie świeciła. Dodatkowo gdy zamykałem samochód nie było długiego błysku kierunkami. Otwieranie działało normalnie. Na testerze błąd zamka kierowcy,...
musisz odczytać login z pamieci immo, Jak kolega Jacek79 nadmienił. Dokładnie powinno być 5 cyfr pierwsze 0.a potem pasowanie kluczyków testerem.
Nie trzeba parować, jakie błędy tester pokazuje? Albo źle dorobiony kluczyk albo puszka ubita przez kluczykarza.
Po pierwsze tester pilotów i zobacz z jaką moca nadaje i czy w ogóle.
Szybko. Testerem ,albo kabelkiem np VCDS.
Brak uzbrojenia ,alarmu ,brak zaryglowania itp. Diagnoza testerem coś podpowie.
2005 . Tester obd nic nie pokazuje :/
1. Czy w Waszej ocenie to uszkodzenie immobilisera w kluczu podstawowym? Tak, jednak bez odpowiedniego testera kluczy nie można udzielić jednoznacznej odpowiedzi. 2. Czy można ten kluczyk reaktywować? Reaktywować = naprawić. Zazwyczaj tak, jednak najpierw patrz na odpowiedź dot. pkt.1
temat stary ale dla potomnych przypomnę :) jeżeli przed wymianą bateryjki centralny działał wystarczy go tylko ponownie zsynchronizować i nie potrzeba do tego żadnego testera :) wystarczy włożyć kluczyk do stacyjki ,przekręcić do zaświecenia kontrolek na desce ponownie wyłączyć ,następnie przytrzymać przycisk od zamykania centralnego zamka (ten nad...
Jeśli masz tester który programuje klucze to dopiszesz klucz o ile jest kompatybilny z autem . Będzie działał jako immo i jako pilot , jeśli prawidłowo zrobisz procedurę programowania .
Dla pewności sprawdź baterie. Dopasowanie pilota testerem.
witam mam pytanie cz w tym modelu Audi a4 3.0 TDI 150kw BKN rok prod.2005 da się dopisac kluczyki bez testera??? wymieniłem nowy komfort, wybieram się do serwisu na dopisanie kluczyków dziękuje i pozdrawiam waldek
drugi kluczyk jest ok i działa bez problemu. kluczyka nie sprawdzałem na testerach wiec nie wiem czy np. nie poszła dioda podczerwieni bo chyba taka tam jest??
w203 nie reaguje na kluczyk Jaki to rodzaj kluczyka ? Gdzie mogę szukać przyczyny? Co na to diagnostyka SD lub chociaż innym testerem diagnostycznym ?
Witam grupowiczów, Mam do zaoferowania oryginalne kluczyki Smart-Key do aut marki Jaguar / Land Rover. Kluczyki przeznaczone na rynek Europejski (434MHZ) oraz USA (315MHZ). Piloty są nowe, oryginalnie zapakowane. Każdy z osobna został sprawdzony testerem kluczyków w celu weryfikacji poprawności pasma sygnału. Numery części: Jaguar - EW93-15K601- (315MHZ)...
Jeśli masz czerwony kluczyk to da radę. Jeśli nie, tylko tester.
Z tego co zauważyłem nie ma tam możliwości otworzenia klapy kluczykiem. Mój tester nie ma możliwości wysterowania klapy. Podaje jedynie ww instrukcję jak powrócić do ustawień fabrycznych
Czyli rozumię że nie masz żadnego testera tylko testujesz na aucie lub na miganie diody? Tak go nie naprawisz. Trzeba pomierzyć układy i ścieżkę zasilania.
Zamontuj w nowym kluczyku transponder ze starego kluczyka,a nie bedziesz mial problemu z odpaleniem,a wkodowac kluczyk mozesz tylko testerem serwisowym.
Czy da się coś z tym zrobić? Tak, rozebrać obudowę. Jak najszybciej wyjąć baterię ! Wylutować mikroswitche. Płytkę z układem elektronicznym wymyć w izopropanolu przy pomocy myjki ultradźwiękowej. Wlutować nowe mikroswitche. Sprawdzić pilota testerem.
Tak teoretycznie to taki kluczyk z pilotem tylko w ASO W praktyce mozna kupić surowy kluczyk z obudową "pod" pilota i do tego trzeba by kupić jakiś używany kluczyk z pilotem i samego pilota przełożyć do nowego kluczyka a następnie zakodować do centralnego zamka. Nie wiem jaki masz interfejs i program do tego - ale z tym może być naprawdę różnie - ważne...
Bez testera sie nie obejdzie. Koszt zrobienia tego to coś koło 500zł. Na PW dam ci namiary kogoś z okolicy kto mógłby to zrobić.
Witam Powyzsza procedura dotyczy samochodow toyoty ale starszych modeli albo diesli, do corolli z 2003 roku nie sprawdzi sie. Tam kluczyki programuje sie testerem, albo pedalem gazu i hamulca.
To jest nowy zdalny kluczyk, który nie współdziałał jeszcze z tym samochodem, czy kluczyk który współpracował z tym samochodem, ale z jakichś powodów utracił synchronizację; np była słaba bateryjka? Pytanie zasadnie, dlatego, że w pierwszym przypadku trzeba to robić za pomocą testera (dodaj zdalny kluczyk, można wprogramować 4 kluczyki), zaś w drugim...
Jest transponder w kluczyku? Sprawdziłeś testerem kluczy? Doprecyzuj opis procedur, które przeprowadziłeś. Twoje wpisy są chaotyczne i dlatego ciężko jest coś doradzić. Jakie elementy osprzętu podmieniałeś ?
Ale co? Ktoś ma ci podesłać swój własny tester czy wysłać go do warsztatu w którym te auto serwisujesz?
Konkretnych przyczyn może być 200. Bez testera ani rusz.
Bo powinien kupić sterownik,stacyjke i licznik.Inaczej nie odjedzie tym wozem.A ww testerem nic nie zdziałacie.
Nie pomoże.Trzeba pod testerem sprawdzić czego brakuje.
skoro procedura przebiega ok i immo widzi klucze to i piloty pewnie ci działają tak sądze to brak stałego napięcia na pamiec albo zle konczysz procedure podepnij tester jak niebedzie chciał zapalic i napisz jakie sa błedy
A był podpięty pod jakis tester diagnostyczny?
Jeśli po włączeniu zapłonu na zestawie wskażników zapala się kontrolka autodiagnostyki silnika i istnieje możliwośc odczytania błedów z kalkulatora wtrysku to stawiałbym na uszkodzenie kluczyka. Jakim testerem bylo sprawdzane auto? Jutro postaram się sprawdzic opis błędu p1612. Pozdrawiam
Tak jak mówisz. Prawdopodobnie czujnik obrotów wału. A sprawdzałaś przy zapłonie? Ostatnio miałem taką mazde. Napięcie dla testera jest dopiero po przekręceniu kluczyka. Ewentualnie sprawdź zasilanie.
W zegarach raczej nie szukał bym nic, zaś błędy U w Fordzie mogą nawet powstać z tej przyczyny, że przed włączeniem kluczyka stacyjki wtyczka testera już tkwi w złączu diagnostycznym.
Raczej nie bo to tylko procedura kodowania pilota nie immo więc jeśli nawet auto otworzysz i zamkniesz to z pewnością nie odpalisz . Poza tym nie jestem przekonany czy procedura będzie działać na pilocie który nie był zaprogramowany do auta testerem .
-Tech1 lub Tech 2 (oba to ruszą) -dokonać inicjacji ECU Tak najprościej i najekonomiczniej. Szeroko reklamowane oprogramowanie Tech na PC'ta tego nie zrobi!Tylko tester serwisowy!
nie ma możliwosci opcji immo zrobienia bez testera, pierwsze co to odczyt czy TP nadaje w kluczyku
Auto jak w temacie problem w nim taki że nie ma reguły na jego odpalenie w momencie gdy nie odpala pali kontrolkę kluczyka odczytane testerem Delphi na szybko błąd w bsi brak komunikacji ze sterownikiem silnika ,jutro podłączę PP200
BSI nad nogami kierowcy, ale raczej nie znajdziesz tam przyczyny. Nie dam sobie ręki uciąć, ale dokodować kluczyk można przez tester diagnostyczny.
sprubuj przyuczyć ten klucz testerem clip
Skan wszystkich systemów auta. Dobrym testerem. I... Przegląd żarówek. Czy wszystkie świecą i czy maja właściwą moc.
Wymieniony został czujnik sprzęgła oraz elektromagnesy w rozruszniku. Niestety to nie pomogło. Zakładam że robiłeś to sam ,bo jak robił to warsztat to uciekaj z stamtąd jak najszybciej. Przecież wystarczyło wyjąć przekaźnik by stwierdzić w 5min gdzie jest problem Czy po stronie sterowania czy rozrusznika. Reszta to tester i dane.
A czy tą instrukcją mógł byś się podzielić bo mam problem z zakodowaniem kluczyka , albo krutki opis jak to przeprowadzić ale krok po kroku z podziękowaniem
Kluczyk w sensie czy pilot nadaje czy chcesz identyfikować immo z kluczyka? Jak pilot to: https://www.gotronik.pl/miernik-czestotl... Jak immo: https://www.ccy.pl/pl/sklep/interfejs-pr...
To jest kluczyk radiowy i nie ma PIN-u. Pin jest, tylko nie zaakceptuje go przyciskiem centralnego, tylko potrzeba tester do kluczy. Pin do odczytania programatorem do HC05. Pozdr.
sprawdził bym włacznik mechaniczny na stacyjce który informuje immo o tym czy jest kluczyk włożony najlepiej testerem wtedy widac wszystko immo nie pada jest w sterowniku silnika
No jesteśmy jasnowidzami i ci naprawimy przez forum kolego diagnoza i coś wtedy można pomyśleć w Gdyni nie ma nikogo z testerem chyba sobie żartujesz
Tak można zaprogramowac, trzeba sciagnac kody dostepu w sterowniku silnika i w BSI i wtedy odpowiednim testerem programujesz
Kluczyk radiowy,pinu z niego nie wygenerujesz. To się robi inaczej (testerem) Pozdr.
Witam, jak w temacie. Potrzebuję zakodować kluczyk, do centralnego zamka Peugeot 508 2013 bez keyless. Pastylkę immo posiadam już zrobioną(clon). Jest jakaś procedura przypisania klucza do centralnego zamka bez podpinania testera? Czy lexia wymaga pinu do kodowania samego pilota?
Witam Koledzy mam ducato . 2016 rok 2,3 diesel. Auto odpala popracuje najpierw potem gasnie, nastepnie odpala gasnie. Wtedy nie moge polaczyc sie testerem, przekrecam kluczykiem i zapalam znow do kontrolek wtedy moge sie podlaczyc testerem Ginie komunikacja ze sterownikiem?? P0685 P0480 P068a Moze ktoś podpowie albo ma schemat przekazników?
Alarm na 100% fabryczny, czy bezpilotowy sterowany fabrycznym pilotem? Nie rozbierałeś obudowy kluczyka? Jeżeli fabryczny , to odczytaj błędy testerem diagnostycznym.
Tester do diagnozy Vw , Audi ,Seat ,Skoda
To nie trzeba mieć pomysłów tylko robić diagnostykę a nie na pałę wymieniać, bo to że tester pokazał coś tam to jeszcze trzeba myśleć.
Gdyby nie ta informacja o drugim kluczyku to zgadywał bym że znowu padł któryś czujnik (nowe też często się psują).Proponuję jednak podłączyć jakiś tester i sprawdzić błędy.
Sprawdź czy nie uszkodziła się cewka w kluczyku Cewka jest przylutowana i na pewno prawidłowo bo sprawdziłem na przejście końcówki cewki do płytki. Oba końce cewki nie mają ze sobą przejścia - sprawdzane omomierzem. Czy to jest prawidłowy pomiar? Jeśli tak to wychodzi na to że cewka jest uszkodzona. No chyba że taka cewkę mierzy się w inny sposób....
nigdy radiem nie sprawdzałem napewno mozna to testerem tak jak pisałem a jesli jest słaby sygnał z pilota to sterownik moze go po pewnym czasie przestac brac pod uwage(pominac usunac z pamieci) i trzeba wteby zakobowac go techem2 bo po stacyjce nigdy nie pojdzie.Sterowniki psuja sie bardzo zadko .
Witam. Bez testera i pinu nie da rady wylogować zgubionego kluczyka. Serwis albo elektronik samochodowy. pozdrawiam.
Autko przyjechało z Francji i niestety posiadam do niego tylko jeden kluczyk, muszę rozebrać przy stacyjce i sprawdzić czy z czytnikiem immo wszystko ok, i jeszcze mam pytanie do Kolegów czy po ewentualnym załączeniu zapłonu pójdzie diagnoza WAS-em ?? czy tlko oryginalny tester Porsche?
Trzeba dopasować Immobilizer do ECU. Nie da rady tylko przepiąć wtyczek. Potrzebny jest tester i PIN do kluczyków.
To że cetralny działa to ślicznie ale immo to jest inna bajka nie ma za wiele wspólnego z centralym, tyle ze siedzi razem z pilotem w kluczyku. Innym kluczem spróbuj odpalić jak masz, spwawdź jakims testerem w parametrach immo czy system akceptuje kluczyk
kluczyka berlingo transponder kluczyka transmiter kluczyka
atlas copco obroty silnika poduszki zawieszenia crown kanał
mikrokomputer cobra1 samsung ww60j4063lw
Setra S 415 GT-HD 2009 – lokalizacja czujnika prędkości wyjściowej skrzyni biegów ZF AS-Tronic, Mercedes GO Pioneer MOSFET 50W x4 – brak dźwięku z przednich głośników, ustawienia fader, tryb Network