To przewód od alternatora. Fajna "naprawa". Ponieważ wydzielało się ciepło to "fahowiec" obwinął w izolację. Nie jest to przyczyną Twojej awarii ale koniecznie to popraw, bo jeszcze spolisz skorupe. A co pokazuje tester ? No i ciekawe jak sprawdzałeś te bezpieczniki ?
Jeśli masz tester który programuje klucze to dopiszesz klucz o ile jest kompatybilny z autem . Będzie działał jako immo i jako pilot , jeśli prawidłowo zrobisz procedurę programowania .
Pierwsze piloty miały częstotliwość 433, później 434MHz. Częstotliwość jest na pilocie. Były dwa typy modułu komfortu: -z bez CAN na 433MHz 1J0959xxx -z CAN na 434MHz o nr 1C0959xxx Trymer to taki potencjometr co zmienia pojemność. Radze nim nie kręcić bo do jego ustawienia potrzebny jest tester pilotów co pokaże częstotliwość. Bez tego go nie ustawisz....
Potrzebny tester na dopisanie kluczyka.
podjedz do kogos na tester czestotliwosci albo kup sobie taki
Po pierwsze tester pilotów i zobacz z jaką moca nadaje i czy w ogóle.
Ale co? Ktoś ma ci podesłać swój własny tester czy wysłać go do warsztatu w którym te auto serwisujesz?
A czy tą instrukcją mógł byś się podzielić bo mam problem z zakodowaniem kluczyka , albo krutki opis jak to przeprowadzić ale krok po kroku z podziękowaniem
Zastanawia mnie to, co się takiego wydarzyło skoro wcześniej kilka lat jeździłem tym autem bez kluczyka z transponderem. Tego nie wie sam papież . Czy zamierzasz podłączyć tester ? Czy będziemy zgadywać dalej?
Przekaźnik pompy paliwa? Bardziej systemowy, ale to wszystko wróżby. Podłącz tester albo sprawdź zawór na pompie bo nie zawsze będzie tez bład. Bardziej bym stawiał na ten zawór.
Cześć! Z postępów: 1. Zdołałem naprawić i skonfigurować ponownie mój program do diagnostyki samochodów i zdołałem sczytać błędy, nietrwałe lub te nieaktualne z historii - wykasowałem i zostały tylko te trwałe. (zdjęcia zamieszczam pod wpisem) 2. Zdołałem sobie zorganizować tester do immo. - Wytrawiłem kilkadziesiąt drobnych zwojów na 2-stronnej płytce...
Nie koduje. Zakładam że auto na nim pali tylko nie działa sam zamek z pilota, a guzikiem w aucie tak Sprawdzić czy pilot nadaje sygnał - potrzebny tester pilotów Drugi kluczyk czy jest i czy działa?
Jak chcesz douczyć klucz do immobilizera to polecam tester toyoty lub jakiś tester który przyucza klucze. Próbowałem kiedyś z ciekawości zrobić to bez użycia testera i niestety nie udało się, dopiero przyuczenie przez program pomogło.
2005 . Tester obd nic nie pokazuje :/
Chciałbym powrócić do tematu związanego z grzaniem się dwóch przekaźników, niestety, ale problem się powtórzył w takim stopniu, że silnik obecnie nie chce odpalić, kręci normalnie. Ten przekaźnik bez numeru okazuje się, że to przekaźnik 109, tak jak to pokazane jest na zdjęciu. Na obecną chwilę został kupiony nowy i zamontowany, mimo to silnik kręci,...
Nie ma zapłonu. Po włożeniu kluczyka do stacyjki świeci się pomarańczowa kontrolka kierownicy. Kierownica się odblokowuje i dalej nic. Żaden tester się nie łączy z wiadomej przyczyny - braku zasilania po stacyjce. Akumulator sprawdzony, bezpieczniki również.
Znajomy dowiedział się że sobie dorobiłem kluczyk do Golfa V, a kupił Pasata z jednym kluczykiem i poprosił o pomoc w dorobienie. Kluczyki tradycyjnie kupię u chińczyka 35PLN 3CO959752M Są też 3CO959752BA Ponoć pasują -nie ryzykuję choć po 18PLN. Pasat B6 2005 Gdzie ma kod to immobilizera? Odczytam Commanderem (bo w KombiO7 nie z czytuje)? Tylko tyle...
Przecież Peugeot 206 1,4 ma najzwyklejszą mechanicznie rozłączaną stacyjkę. Widocznie tak jak pisze (at)ociz przez tester musi się domykać jakiś obwód. Kiedyś w Polonezie jak spaliła się żaróweczka od czegoś tam (podświetlenie czegoś, 1,2W) to pomimo przekręcenia kluczyka na pozycję "0" silnik dalej pracował. Dopiero włączenie świateł lub wciśnięcie...
To jest kluczyk radiowy i nie ma PIN-u. Pin jest, tylko nie zaakceptuje go przyciskiem centralnego, tylko potrzeba tester do kluczy. Pin do odczytania programatorem do HC05. Pozdr.
Tylko tester
urwany jakis opornik lub coś w tym stylu Oderwany był rezonator kwarcowy. Jakość lutowania (naprawy) pozostawia wiele do życzenia. Musisz jeszcze raz przeglądnąć płytkę pilota, poprawić luty, usunąć zwarcia, wymienić mikroswitche, wyczyścić w myjce ultradźwiękowej, wymienić baterię. Do sprawdzenia po naprawie potrzebujesz tester pilotów radiowych najlepiej...
Tak to nie daje pewności,pewność da ci tester pilotów,zobaczysz dokładnie z jaką częstotliwością ten pilot nadaje.
Witam, czy wygeneruje mi ktoś kod do kluczyka Immobiliser renault megane 2000 rok ? słyszałem że można zakodować kluczyk od nowa mając 4 cyfrowy kod. Pozdrawiam W tym roczniku to raczej pilot radiowy i kod jest ośmiocyfrowy, ręcznie go nie przyuczysz tylko tester który obsłuży dopisanie klucza. Pozdr.
Nie trzeba parować, jakie błędy tester pokazuje? Albo źle dorobiony kluczyk albo puszka ubita przez kluczykarza.
Stacyjka sprawna, przełącznik start/stop sprawny, w parametrach pomiarowych testerem diagnostycznym dobrze rozpoznaje pozycje guzik wciśnięty, guzik zwolniony Czujnik wciśnięcia sprzęgła też sprawny, sprawdzony na stole a do tego kontrolka na przycisku start/stop zmienia kolor z pomarańczowego na zielony po wciśnięciu pedału Immo ma zasilanie bo po...
Tester nie chce się połączyć z żadnym sterownikiem, po zbliżeniu kluczyka i naciśnięciu start mruga tylko czerwona kontrolka kierownicy, bez zbliżania po naciśnięciu start również, anteny sprawdzone wszystkie, https://obrazki.elektroda.pl/4545283400_... https://obrazki.elektroda.pl/6950453500_...
Więc tak sprawdziłem bezpieczniki wszytko OK ! Drzwi się zamykają ale nie z alarmu ( wcześniej tak ), z kluczyka działają dobrze. Jak wkładałem tester do kostki z pinami od centralki alarmu to ten wskazany po włożeniu zamykał mi drzwi ! Ale jak go wpinam to pika ! https://obrazki.elektroda.pl/6960588400_... I jeszcze prawdopodobnie...
Witam wszystkich Mam problem z odpaleniem Toyoty Auris 1,33 benz NRE 150 rok 2009r. Zasilania, masy, bezpieczniki, przekaźniki sprawdziłem wszystko jest Ok. Rozrusznik kręci ale silnik nie odpala. Pompa paliwa działa, paliwo jest. Po pryśnięciu samostartem do dolotu silnik na chwilę odpala i gaśnie. Czyli iskra również jest. Komputer w samochodzie i...
Za działanie centralnego zamka i elektrycznych szyb jest odpowiedzialny moduł komfortu o którym wspomniałeś. Wszystko zależy od tego jak jest skonfigurowany (odbywa się to za pomocą testera diagnostycznego). Można w nim uaktywnić nie tylko funkcję domykania szyb z pilota, ale również wiele innych opcji - np. automatyczne zamykanie drzwi po ruszeniu...
jest możliwość sprawdzenia takiego kluczyka w warunkach domowych. Jeśli posiadasz tester pilotów/częstotliwości to jak najbardziej.
najprościej ,to klon. najłatwiej, to tech2 i kod immo. Decyzja należy do ciebie. Sam tego nie ogarniesz... Dodano po 16 Sprawdź tak: Instrukcja Wartość wymagana T001 Sprawdzanie: zwarcie/zwarcie do masy/przerwa w obwodzie prądowym zasilania napięciem Zapłon WYŁ Ściągnąć wtyk wiązki przewodów z: B110 Czujnik - ciśnienie atmosferyczne Zapłon ZAŁ Zmierz...
Dzisiaj w moim peugeot partner zgasł dolny wyświetlacz - po włożeniu kluczyka i przekręceniu w poz start zapalają sie obydwa wyświetlacze ale za kilka sekund dolny od tempomatu i od aawarii gasnie i tempomat oczywiscie nie działa - co może byc przyczyną - dam rade czy serwis - po podłączeniu do obd wyswietliło takie znaki 07e8 07e2 0795 0788 07a8 nie...
jest także obliczane naładowanie akumulatora zanim przekręcisz kluczyk w stacyjce na zapłon W samochodach które użytkowałem do tej pory napięcie w gnieździe zapalniczki pojawiało się dopiero po przekręceniu kluczyka lub włożeniu karty. Swoją drogą możesz trochę rozwinąć swoją wypowiedź na ten temat - zdradzić algorytm tych obliczeń.
Witam, pacjent to Dacia Dokker, rok 2017. Zawsze po przekręceniu kluczyka w pierwszą pozycję działały mi kierunkowskazy i dmuchawa. W drugiej pozycji włączał się zapłon, zapalały się kontrolki i dodatkowo włączało się radio, działało sterowanie szyb etc. Zdemontowałem lampy tylne, i woltomierzem chciałem sprawdzać jakie światło gdzie jest w kostce (przymierzam...
Jeżeli zlokalizowałeś BSI zobacz czy nie ma na nim śladów od wody. W instrukcji obsługi samochodu powinna być informacja o programowaniu pilota centralnego zamka po zmianie baterii. Najczęściej spotykam w Xsarze to kluczyk na zapłon i w ciągu 10 sek wcisnąć przycisk na pilocie. Kluczyk jest radiowy, więc tylko tester pilotów powie czy jest sprawne czy...
Podmieniłem wtryskiwacz - bez zmian. Wykonałem tester z diody led. Na początku dioda po przekręceniu kluczyka mrugała. Później już nie i tak jakby wogóle zasilania nie było.
Jak przekręce kluczyk to zaswiecają się podstawowe kontrolki typu ładowanie, poduszka, pasy, immo ktore gaśnie, nie zaświeca się jedynie kontrolka podgrzewania świec. Natomiast samo przekręcenie kluczyka nie załącza osprzętu, ani nie podaje prądu na pompę ani na świecę i chyba też na komputer, auto oczywiście nie zapali. Dopiero ręczne zastartowanie...
Nie ma zapłonu. Po włożeniu kluczyka do stacyjki świeci się pomarańczowa kontrolka kierownicy. Kierownica się odblokowuje i dalej nic. Żaden tester się nie łączy z wiadomej przyczyny - braku zasilania po stacyjce. Akumulator sprawdzony, bezpieczniki również
Dobry wieczór od pewnego czasu mam problem ze swoim Fiatem 126p ponieważ podskoczył na dołku i wyłączyło zapłon, po przekręceniu kluczyka nic się nie pojawiało więc zrobiłem test akumulatora. Akumulator był rozładowany więc Fiat został zholowany do domu, po naładowaniu akumulatora pojawiają się kontrolki lecz po przekręceniu stacyjki w pozycje kręcenia...
Np gniazdko od centrali immo. :lol: A dobrze żeś wybrał system? A wykonywałeś polecenia testera? Bo jestem obcykany w fiatach i wiem, że tester pownien odebrać ID sterownika jakie ten wysyła z chwilą właczenia kluczyka w stacyjce. Tak się zachowują stare IAW.
Udalo sie !!!! po twojej uwadze fil2006 podjalem kolejna probe, tym razem weskoczylo E i blad 11, odpialem akumulator na 10 minut pozniej nastepna proba bez przkrecania kluczyka wyskoczylo E, po przekreceniu kluczyka w pozycje 1 wyskoczyl blad 10. Postanowilem powtorzyc te operacje po wstawieniu opornika wiec po podlaczeniu wyskoczylo E i blad 11, po...
Witam, mam problem ze swoją Astrą, po przekręceniu kluczyka zaczyna migać kontrolka od skrzyni. Tester diagnostyczny nic nie wykazał, żadnych błędów. Po zwarciu pinów A i C kontrolka wykazała początek odczytu, czyli 12 i potem 75. Wie ktoś może co to za błąd?
Sprawdzanie napięcia akumlatora nic nam nie mówi o jego stanie. Może być 11-14 v i 0 pojemności. Dobry był by gażet, co by po przekręceniu kluczyka pokazywał % nominalnej pojemności aku. A tym samym wskazywał by realne szanse na uruchoienie silnika (np. w zimie)
co teraz sprawdzić? Przy pomocy testera pilotów radiowych, sprawdź czy każdy przycisk pilota emituje sygnał radiowy. (Przyzwoity "kluczykarz" sprawdzi pilota gratis.) http://obrazki.elektroda.pl/8980148300_1... Następnie tester diagnostyczny do złącza OBD2 samochodu i sprawdź czy sygnał nadawany przez pilota jest odbierany przez samochód...
po pierwsze trzeba podłączyć pod tester który odczyta błędy. przyczyną może być cewka czytnika,połączenie między immo a sterownik silnika,no i w końcu transporder (miałem kilka takich przypadków)
Faktycznie felki chyba nie miały kontrolki immo. Chodziło mi właśnie o dopasowanie,jak pisze kolega wojtula11, skasowanie błędu nic nie da. U mnie w testerze nazywa się to kasowanie wartości zadanej w sterowniku silnika, stąd taki skrót myślowy. Tester czyści kod immobilisera w ECU i po następnym przekręceniu kluczyka ECU wpisuje sobie to ,co dostaje...
Witam !!! Sprawdz w takim razie zasilanie sterownika, bo jezeli sie nie zapala kontrolka swiec to moze byc problem z zasilaniem sterownika, pare razy mialem juz taka sytuacje. A i podepnij pod jakis tester diagnostyczny. Pozdrawiam T.I.R.
Witam, koledzy mam problem z ABS naczepy krone 2007r z układem Wabco. cały czas daf 105tka wyświetla mi awarie układu ABS przyczepy. Główny zawór pod naczepa wydaje charakterystyczne dźwięki po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Założyłem nowy przewód spiralny - bez rezultatów oba zasilania wychodzą z ciągnika, stały + po stacyjce. Zmierzyłem oba czujniki...
Hej kluczyk wygląda na oryginalny. Teraz musisz podjechać do kogoś kto ma tester i sprawdzić czy kluczyk wysyła sygnał. Będzie to najtańsze rozwiązania i wykluczy się lub potwierdzi awaria kluczyka. Przy okazji niech poda Ci częstotliwość z jaką nadaje, jak będzie kluczyk ok.
Niemal 99% usterek w tym modelu to samoczynna zmiana konfiguracji blokady rozruchu z typu 1 na typ 2 ( lub odwrotnie). Zawsze się to działo na mrozie, a już szczególnie jak był słaby akumulator. Po prostu motorolka w UCH zmieniała sobie zapis w paru bajtach. Trzeba tylko podpiąc pod tester clip i dokonac stosownej konfiguracji, to około 10 minut roboty....
dioda powinna się świecić np.wtedy kiedy masz załączoną stacyjkę a system nie zobaczy kluczyka powinien sygnalizować to diodą musisz oglądnąć czy masz pętle na stacyjce spróbuj ją odpiąć i załączyć stacyjkę zobacz co się stanie. Lub podepnij tester i zobacz czy masz błędy Jeśli dioda się nie pali może ci brakuje zasilania ?
kluczyka chevrolet kluczyka honda kodowanie kluczyka
sygnalizator świateł drogowych sterownik bloker grzanie octavia
zasilanie awaryjne pieca sterowanie peltier
Smarowanie wariatora w skuterze – jaki smar do Malossi, Polini, Dr. Pulley, objawy złego smarowania Ustalenie biegunowości urwanych przewodów ładowarki DC – pomiar multimetrem, polaryzacja, kolory