Obstawiam tester VAS ?
Jeśli to ma być sklep z akumulatorami to przede wszystkim tester musi obsługiwać systemy BMS, czyli umożliwiać kodowanie akumulatorów w sterownikach samochodów. Warto byłoby się również wyposażyć w porządny (taki z aktywnym obciążeniem) tester akumulatorów i układów ładowania.
Diagbox to tester serwisowy, którym robi się kodowania w BSI czyli można usunąć lub dodać nowe wyposażenie samochodu. Generalnie to musisz podjechać do kogoś kto ma diagboxa i ogarnie temat.
Nie bawiłeś sie tym testerem kodowaniem??
podłącz tester i odczytaj kodowanie zegarów (software coding) ostatnia cyfra tego 5-cio cyfrowego kodu to parametr K (ilość impulsów na km ) , może ona przyjąć wartość "1" dla skrzyni manualnej , lub 5 biegowego automatu albo "3" dla skrzyni automatycznej 4 biegowej już wiesz wszystko
Tak jest możliwość zmiany kodowania.
Do skrzyni Automatycznej Login u mnie tzn. w danym aucie to. Login:07557 Kodowanie 06527 Po czym oczywiście Trzeba od razu przeprowadzić kalibracje czujnika kąta skrętu. Trzeba ją zrobić zaraz po wpisaniu kodu inaczej nie zostanie on zapisany i po rozłączeniu testera kodowanie nie zostanie zapisane. Kalibracja czujnika kąta skrętu. Login 40168 Nastawy...
Jakie dokładnie można uzyskać informacje z tego Flipera zero w kwestii pilotów automatyki do bram ? Częstotliwości sposoby kodowanie ?
Przyjrzyj się dobrze , może przez lupę a najlepiej sprawdź testerem do pierścieni .
Dziękuje Kocie. To wyjaśnia mi nieco sytuację. Ja kodowałem pilota Silca Q 40,65 mhz i wg testera kodowanie przebiegło właściwie i nowy pilot został dokodowany . Niestety przy bramie nie działa. Jeszcze raz dziękuję za pomoc i proszę kompetentną osobę do przeniesienia tego pytania do właściwego podforum.
Sprawny.Sprawdzałem testerem
Chyba pozostaje Ci zmiana języka przez kodowanie licznika za pomocą VCDS, lub jakiegoś innego testera. Angielski chyba zawsze był pod numerem 2.
Podłącz tester do starego licznika i podczas identyfikacji pokaże Ci kodowanie. Zapisz sobie . Wkładasz drugi licznik i po połączeniu się testerem wybierasz kodowanie i następnie wpisujesz to co było z starym liczniku.
Witam Zwracam się z pytaniem. Udało się może rozwiązać problem? Sam posiadam Magentis z bardzo podobnym problemem. A odbiornik i piloty są dokładnie takie same. Podmieniałem odbiornik, piloty sprawdzone, że nadają sygnały, zakupiłem nawet specjalnie tester do kodowania. Niestety dalej nie działa.
Cena to pikuś ale po co ma mi leżec w kącie mam tester który wymiata mi dobrze grupę PSA chodzi mi o kodowania sterowników czy to coś zrobi jakąkolwiek zmianę w konfiguracji czy lepiej kupic dobry programator i podchodzic z drugiej strony przez podmiany softu Widać, że ten Twój tester nie wymiata Ci tak dobrze grupy PSA jeżeli nie możesz przeprowadzić...
Kod ze starej pojawi sie po połaczeniu ze sterownikiem abs? Oczywiście, przecież nawet prosty tester to robi. Czym to robisz?
Pomierzyć cewki wtrysków, pomierzyć potem nawet przy samym złączu ecm.Bo każdy tylko pisze ok ok i że niby sprawdzone ale czy to sprawdzone porządnie.Zalecana zmiana testera koniecznie.A kodowanie wtrysków było?Pewnie nie ma to wpływy ale?
W vivaro nie miałem okazji wyłączać ale w Traficu III idzie bez problemu to zrobić tylko tester musi mieć kodowanie tej funkcji .
-Czy kodować to chyba tak. Jeżeli elektryk posiada tester to ogarnie przypisanie. -Podkładki nowe obowiązek? Głupie pytanie w zasadzie... zawsze zawsze nowe tak samo jak sruby które przykręca się wtryskiwacz do głowicy.. - są jakieś smary preparaty można ale nie trzeba. - jeżeli jest gniazdo wtryskiwacza nierówna to poprawić frezem, - zastosować moment...
Tez mnie wkur... to kodowanie. Ale kupilem tester pojemnosci i areometr (mam korki jak w tym five star).
Tak, po podłączeniu licznika się wysypało. Jak masz kogoś z testerem Launch to Launch znajdzie kodowanie online . Chyba najszybszy sposób. Masz wklejkę w bagażniku?
Potrzebny tester na dopisanie kluczyka.
Zdobycie starego modułu jest chyba najlepszą opcją, podłączasz do swego samochodu i testerem odczytujesz kodowanie. Możesz też znaleźć samochód z takim wyposażeniem i odczytać kodowanie. Możesz też zapytać aso, ale tam pewnie cena takiej usługi jest z d...y wzięta.
VCDS ma pomocnika kodowania.
Tak . np Jedna lub dwie poduchy Kady tester ma opcje kodowania wariantowego.
W sumie nie wiem co za różnica światła i tak muszą się palić. ASO lub kodowanie testerem, może Launch ruszy.
Kodowanie zagarów testerem serwisowym. A czy z kierownicy się nie da? Jaki to MB ?
"Nieświecenie" kontrolek nie ma nic wspólnego z immo. Powinny zaświecić wszystkie tak samo, jak przy sprawnym immo. Kluczyk koduje się prosto, odpowiednim testerem. Pilota zakodujesz "rękami", bez użycia testerów. Oczywiście mówimy o fabrycznej blokadzie.
Tylko mi potrzeba w szwecji
Kodowanie odbyło się-Tester TEXA NAVIGATOR TXT Cylinder 1 - wtryskiwacz 1 Cylinder 2 - wtryskiwacz 4 Cylinder 3 - wtryskiwacz 2 Cylinder 4 - wtryskiwacz 3
Witam Jesli jest to Audi A3 model 8P to da sie to ustawic ale trzeba posiadac tester nalezy przeprowadzic kodowanie w sterowniku bordnetz adres diagnozy 09 w bajcie zero ustawic bit 3 na 1 i gotowe
Jaka cena?
Witam wszystkich. Mam Focusa 1.6 diesel 115 koni 2011r. Silnik chodził świetnie bez zarzutów. Spalanie w granicach 6.2 - 6.5 na wolnych 0.4 - 0.3. Dwa dni temu postanowiłem zakodować wtryskiwacz na pierwszym cylindrze testerem CDIF3. Kodowanie miało być tylko w celu szkoleniowym, bo jak wcześniej napisałem, silnik chodził jak zegarek. Wpisałem ten sam...
A tester na obd2 nie wystarczył by?
Wtryski koduje się w aucie, testerem.
Blokady zawsze są kodowane. Z wymianą jest różnie, w BMW założysz używaną, robisz tylko testerem reset ELV, to samo Saab, w innych używaną musisz sprowadzić do stanu dziewiczego; nowa zakoduje się sama, w mercedesach zaś przy blokadzie z zieloną wtyczką już samo odpięcie jej spowoduje to, że auta już nie zapalisz-idzie w diabły cała konfiguracja wozu.
Witam Mam następujący problem w samochodzie Audi A8 z 2011 wersja USA 4.2 FSI Chodzi o przeprogramowanie świateł tylnich kierunkowskazów ( lampy już wymieniłem na nowe europejskie ) USA na EU. zmieniłem już kodowanie testerem VCDS w module 09 ( długie kodowanie ) pytanie mam takie : Jakie moduły jeszcze trzeba programować ? co gdzie zmienić ? żeby kierunkowskazy...
Podłącz pod tester i sprawdź, czy nie ma błędów od kodowania no i od CP, bo już chyba było w pierwszych Q7
Możecie się wypowiedzieć na temat testera serwisowego EDL do diagostyki serwisowej ciągników John Deere? Czy faktycznie robi rzeczy na poziomie serwisu oraz czy warto go kupić ? Czy robi kalibracja, adaptacje, kodowania ? Czy poziom obsługi jest trudny ? Jak wyczerująca dokumentacja jest w Service Advisor? - bo patrząć na filmiki na youtube, to wydaję...
Obydwa były sprawdzane testerem. Działają, ale nie chce otwierać.
Klucz MQB. Programując immo pilot wchodzi automatycznie. Możesz jedynie sprawdzić klucz czy wysyła sygnał testerem. Pozdr.
Moduły bsi i silnika w Citroenie i peugeocie są kodowane tylko raz i przychodzą z serwisu jako zakodowane pod vin lub czyste i wymagają zakodowania testerem serwisowym . VIN i PIN koduje się tylko raz nie możliwości jego zmiany nie ma też funkcji resetowania używanego modułu z poziomu żadnego testera . Samochód nie odpali na żadnym innym bsi bo nie...
https://mhhserwis.pl/pl/p/LAUNCH-X431-PR...
po co ci logowanie do kodowania abs?jaki masz tester ?
jakim testerem to robisz?
Nie ma możliwości zakodowania i adaptacji pseudo testerem z chin
radio masz na 90% z ta dostawka pod deska, moze ona byc uszkodzona, zle podlaczona lub nie kompatybilna z usb lub radio zle skonfigurowane konfiguracje robie sie fabrycznym testerem diagnostycznym. zeby miec 100% pewnosci zdj naklejki na radiu. Radio nie jest kodowane na kod w citroenie radio przypisuje sie numerem vin, wiec nic sie nie stanie jak je...
Jeden tester nie ogarnia. Kup opcoma i vcds pełno teraz działających Chińczyków. i co tym zrobi vaga i opla do 2014 roku . Bierz autela ,jak nie bawisz się w kodowania to zwykły MX808 starczy.
najłatwiej z puszki immo
Witam czy konieczne jest kodowania wtryskiwacza po jego wymianie ? Posiadam tester magneti marelli wersja oprogramowania 19 da rade tym testerem to zrobić ? Jest taka pozycja w regulacjach czy któryś z kolegów robił coś takiego ? pozdrowienia.
Witam, jak w temacie. Potrzebuję zakodować kluczyk, do centralnego zamka Peugeot 508 2013 bez keyless. Pastylkę immo posiadam już zrobioną(clon). Jest jakaś procedura przypisania klucza do centralnego zamka bez podpinania testera? Czy lexia wymaga pinu do kodowania samego pilota?
Witam. posiadam tester autoboss v30 , czy wie ktoś jaka jest procedura kodowanie wtrysków tym użądzeniem . Pozdrawiam.
(at)carrot Witam, kodowanie poszło dopiero launchem. Zostaje ta sprężynka migająca od stopu. Innym testerem pokazuje, że błąd p571 jest związany z tempomatem, czy trzeba robić kodowanie tempomatu, czy jakiś jeszcze kabelek dołożyć? Czujnik hamulca po naciśnięciu zmienia o 10 końcówkę. Dodano po 3 https://obrazki.elektroda.pl/2539206000_...
Przede wszystkim to założyłeś wtryski z wersji 75KM do wersji 69KM więc nawet nie masz co kodować... koduje się fabrycznym testerem. To nie jest normalne, że przy odpalaniu kopci na niebiesko, pewnie masz pełno oleju w dolocie z przepuszczającej turbiny.
Podczas "kodowania wtryskiwaczy" testerem forda VCM (rotunda) do samochodu Mondeo mkIII otrzymuję komunikat: Współczynniki korekty wtryskiwaczy. Procedura została przerwana. Błąd transmisji danych. Powrót do menu diagnostycznego. Dodam że samochód nie pokazuje żadnych kodów błędu. Ma ktoś jakieś podejrzenia co może być przyczyną ?
Większość kupujących chiński VCDS kończy swoją przygodę z nim na nieudanej próbie instalacji oprogramowania. Nawet filmik z instrukcją im za trudny do nauki. Ja mam grubą teczkę samych wydrukowanych kodów vag i opisów a to nie wszystko. I tak trzeba korzystać z porady innych bardziej doświadczonych w kodowaniu.
tylko po co szczytywać i programować w ten sposób? możesz zrobić tak : opcja 1 jedz do klucznika niech ci odbije działający klucz i będzie ok opcja 2 podjedz do elektronika samochodowego co ma kts egzaminer lub inny tester który koduje klucze do fiata niech ci wpisze klucze weźmie pare złotych i bedzie ok opcja 3.możesz wyłaczyć immo możesz to zrobić...
Dziekuję To nie ma sensu nic zgłaszać.Szkoda ba ja np. źle widzę a jest dużo więcej utrudnień. A czy możesz rozwinąć wypowiedź? Jak to jest z programistami , i nimi zarządzającymi ? Zawodowcy mówią o "architektach systemów na wieży z kości słoniowej", tj nie oglądających od dawna życia, od 20 lat kodowania, żyjących w zamkniętym świecie
Andiv widzisz w czym polega problem .W tym że to kraj oszustów ,nie ma czegoś takiego jak 230 za ściągnięcie pinu w audi ,dlatego że podłączasz vas ,wchodzisz w procedure kodowania klucza ,łączysz się online ,zresztą tester Cie prowadzi i kodujesz klucz ,pinu nie widzi ten co robi .Zrobiłem chyba kilkadziesiąt kluczy w serwisie przez kilka lat ,a to...
Witam. Focus 2002 rok, 1,8 TDCI Delphi. Nie odpala. W silniku stały błąd p1200. Zamiast kodów wtrysków same śmieci. Nie mogę zrobić kodowania. Próbowałem trzema testerami: Launchem, texa i delphi. Przy probie kodowania delphi'm rozłącza komunikację inne przechodzą kodowanie ale wtryski dalej nie zakodowane. W którym sterowniku siedzą kody? W PCM czy...
Wspomniałeś o kodowaniach podzespołów, więc przydał by się programator pamięci no i jakieś zabawki którymi wydrzesz pin z pacjenta. I tu znowu szerokie pole do popisu. Im dalej w las....
Taśmo jest ok .W module komfortu zamiast jakiegoś kodowania jest komunikat LONG CODE ,diagnostyka testerem launch master.
Nie wszystkie testery to robią we Fordzie, mimo że mają kodowanie wtryskiwaczy, spróbuj innym sprzętem.
Do dwa koła masz jakieś imitacje testerów typu Launch, Kingbolen, THINKDIAG 2 itp. Tym odczytasz podstawy jak błędy ,parametry. Pewnie wysterujesz jaki element. Pooglądaj sobie na aledrogo.Niestety poważniejszych kodowań czy opcji nie uaktywnisz. Takie testery to już od średnio cztery koła w górę.
Pytanie tylko czy dają nośną czy wysyłają kod , czasem się zdarza że faktycznie pilot stawia nośną 433 ale nie koduje na nią nic . Tester świeci że jest ok tyle że nie działa . Nie wiem jak ten ale niektóre fiaty wymagają ponownego zaprogramowania kluczy do immo żeby ruszyły piloty zdalnego sterowania .
Ten tester jeżeli można go tak nazwać nie robi długiego kodowania.Najlepiej VCDS.
Czesc w elsie nic nie znajdziesz wszystko sprowadza do vasa ,trzeba miec vasa ,wejsc na probe w codowanie long i jesli bedzie funkcja manualna czyli nie online jest rozpiska i wszystkie przyporzadkowania za tydzien sie odezwe gg 551366 pozdro Dodano po 2 albo jak znajdziesz takie samo autko z europy to zczytaj kod z bornetsa i z licznika idt itp ,stare...
Podłącz tester diagnostyczny i odpytaj pompę i przy okazji zapisz sobie kodowanie.
Kup ten droszy tu masz opis czego nie ma ten za 100 zł taniej .http://viaken.pl/pl/skaner-v-scan-vag50... Mam sprzet z Viakena w sumie dwa testery i jestem zadowolony Adaptacje kodowania cofanie zacisku robiłem bez problemu wady mały wyswietlacz oraz opuznienia podczas odczytów parametrów ale za te kase jest OK teraz mało go uzywam bo...
Autel bardzo fajnue działa ma wiele procedur diagnostycznych ,adaptacje , kodowania i jest szybki nie nawiązuje komunikacji jak np texa peez 5 min ...
. Tester znowu nic nie widzi, widział tylko standardowe błędy podczas programowania kluczyków myśląc że tutaj tkwi problem.. Kurcze kolego popełniłeś błąd dobierając się do ich programowania skoro było dobrze z immo pozostaje ponowna próba kodowania a tak zapytam czym to kodowałeś . a i jeszcze jakie te standardowe błędy ?
Co do ograniczenia prędkości , miałem podobny przypadek . Iveco 2007 2,3 116 ps ,wymieniony wtrysk bo puszczał na przelew.Wtrysk fabrycznie nowy. Zakodowałem go wow 5008 . sterownik niby przyjoł nowy kod ,ale w sterowniku silnika pojawił się błąd nieprawidłowego kodowania wtrysku ,plus u mnie zapaliła się kontrolka EDC . Auto zaczeło jżdzić do około...
Vcds do grupy vag.Dlephi uniwersal.Ma adaptacje,kodowania wtrysków,programowanie immo.Nie wszystko, nie we wszystkich.Adaptacje przepustnic,zaworów scv i wiele innych.
Do sprawdzenia zamek a właściwie krańcówka w zamku. Dość częstą przyczyną problemów z zamykaniem, oświetleniem wewnętrznym, szybami i alarmem są krańcówki w zamkach. Konstruktorzy w tym przypadku nie popisali się za bardzo. Jeśli nie to, to podpiąć pod tester diagnostyczny i sprawdzić kodowanie modułu komfortu. [url=http://www.forum.vw-passat.pl/?sid=...
Racja Karaczan - mój błąd. Do zakodowania immo potrzebny jest pin samochodu który znajduje się na car pass i tester diagnostyczny np. tech2, op com. Kodowanie w ASO - tam też ściągną pin z fabryki (jeżeli go nie masz), oczywiście za dodatkową kasę, lub u kogoś kto ma taki sprzęt. Jednak nadal pozostaje pytanie - czy drugi klucz posiada pestkę immo?.
Zajmuje sie ktos kodowaniem ? ;D np kluczy ? :)
No to teraz podłącz tester i sprawdź czy BCM widzi to włączenie światła. Bo z tego schematu wynika że "info" leci po jednym kabelku. I pewnie też wysterujesz z BCM tylne światło. Może to kwestia kodowania tylko.
W MK2 tylko jeden pilot może być aktywny. Niedawno ćwiczyłem to jeszcze pamiętam. Procedura faktycznie przez pstrykanie stacyjką. Sprawdź testerem czy pilot w ogóle żyje?
Najlepiej by było go podpiąć pod INPA dis etc zwykłym testerem będzie ciężko to ogarnąć trzeba robić adaptacje i ewentualne kodowanie niektórych podzespołów
Zwarcie,złe kodowanie,uszkodzony BCM,albo jakieś modyfikacje w tylnych lampach.Podłącz tester i sprawdź na początek co słychać w BCM.
Witam co sądzicie o tym testerze jak radzi sobie z autami francuskimi chodzi mi głównie o kodowanie bsi kodowanie kluczyków. Bądź czy macie do zaoferowania jakiś inny model. dodam że posiadam juz jeden tester a drugi ma mi slużyć głównie do peugeot i citroen.
niestety nie udało mi się zakodować czujnika skrętu kierownicy G85 Tak się nie da :) tester potrzebny.
Dziennie do 25 razy czasami 10- 15 dziennie . Wiadomo nie zawsze jest to diagnostyka czasami tylko kasowanie inspekcji , kodowanie przepustnicy itp
do motocykli jest tylko 1-no urządzenie prawdziwe... SCAN-M ŻADNA TEXA ani inne g...o poszukaj sobie po amerykańskich stronach W Polsce tez juz jest koszt około 9000 ten tester robi praktycznie wszystkie motocykle i quady +kodowania immo i adaptacje.
Witam funkcja Ford Specjalist obejmuje marki - Ford – Land Rover– Mazda– Jaguar Dzięki temu otrzymujemy dostęp do funkcji charakterystycznych dla testerów fabrycznych m.in.: – kodowanie wtryskiwaczy – regeneracja filtrów cząstek stałych – obsługa mokrych filtrów cząstek stałych: napełnianie/wymiana płynu dopalającego...
Witam. Miałem podobny przypadek z Focusem.Układ paliwa sprawdzony ,pompa ok. wtryski zregenerowane auto nie pali za pierwszym razem.W moim przypadku pomogło kodowanie wtrysków w serwisie Forda (nie pójdzie na testerach uniwersalnych).
No tu już naprawdę przesadzasz. WSC jest liczbowym kodem ASO którym się "podpisuje" tester, zawsze jest umieszczany w pamięci sternika po prodedurach kodowania\adaptacji. Wpisz jakiś np 00001.
Autel a 431 to to samo minus opcji kodowań.
Szukam osoby ktora oczywiscie odplatnie podejmie sie szkolenia z zakresu obslugi testera jak w tytule chodzi mi np o kodowanie kluczy, kasowanie crasch, pisanie nowych map wtrysku itp
Multidiag PRO+ jest ok, tylko musisz pamiętać, że to klon i oprogramowanie pirackie. Jest też masa wersji samego interfejsu, od zupełnie nie działających, przez prawie działające, po niemal zgodne z oryginałem. Musisz też pamiętać, że jest to interfejs i oprogramowanie do diagnostyki, choć jakieś tam możliwości kodowania też ma, to nie ma podejścia...
Mam DEC'a i radzi sobie, nie mam porównania do sprzętów dedykowanych więc nie potrafię odpowiedzieć czy radzi sobie tak jak serwisówki. Robiłem nim dużo, wszelkie marki. Kodowania w fordach, fiatach, francuzach i z tym sobie radzi bo sprawdziłem. Niestety tłumaczenie na polski jest słabe.
zmień sprzęt , też miałem kilka razy tak że jednym testerem nie szło a innym poszło bez problemu.
Wielkie dzięki. Lata temu (a może nawet prawie 20) zdarzyło mi się reanimować tunery za pomocą złącza JTAG. Zerknąłem na ten program do zmiany bibliotek pilota i Logo ale całkiem trywialna sprawa to nie jest. Musze poszukać jakiegoś opisu. Jeśli tyczy się pilota, to niestety, ale te kody, co podałeś, są albo źle odczytane, albo dekoder je koduje w innym...
Prawdopodobnie komputer sterujący wtryskami do ustawienia. Sprawdź Clip-em dedykowanym do Renault, inne testery mogą nie pokazywać wszystkich błędów, łączenie po CAN. Może kodowanie wtryskiwaczy do jednostki sterującej pomoże. Objaw wskazuje na brak synchronizacji wtrysku. Jeśli przewody, kostki itp. sprawdzone to tylko sterowanie wtryskiem. I sprawdź...
Skoro problem ujawnił się po założeniu gniazdek u góry, to podejrzewałbym właśnie te gniazdka. Oba wyglądają na wykonane porządnie, więc nie wydaje mi się, żeby oba mogły być skopane No właśnie, "wyglądają" to trochę za mało. Połączenie należałoby sprawdzić profesjonalnym przyrządem np. https://www.flukenetworks.com/enterprise...
Tu wszystko jest jasne powiedz mi kolego jaki masz tester lub cos innego do tego b5, wybierasz sterownik 46 potem kodowanie 07 itd zobacz czy nie masz wyłączonej klapy zamkiem w tapicerce drzwi kierowcy pozdro.
(at)robi1214 Jaki masz na myśli tester?
W lanchu nie ma kodowania II czyli nie zrobisz kalibracji czujnika skrętu w wv po 2003 roku, kodowania długiego ,przy testowaniu pomp na grupie 004 nie opóźnia jej,brak wykresówki tdi,brak opisów przy adaptacjach,blokach pomiarowych i podpowiedzi,nie podpisane grupy, Wywala głupie błedy przy fiacie i peugocie czasami,wiesza czasami sterowniki w francuzach...
W tym przypadku pomoże NXR - to jest tester-diagnozer Renault i oczywiście karta z pinKodem (dają ja przy zakupie autka)
Może jakiś AutoCom, CDIF, Launch. Sprzęt, który zrobi diagnostykę, kodowania, liczniki itp to kosztuje kilkadziesiąt tys. Oczywiście mowa o sprzęcie legalnym.
zmiana kodowania kodowania różne klucz kodowania
polecane akumulatory massey podnośnik traktorek gasnąć obrót
mikrokomputer cobra1 solar assistant
Naprawa telewizora lampowego bez dźwięku i obrazu OpenBK7231: Disable WiFi & Relay LEDs Configuration