Mój powinien być dokładny, u mnie też jest podobnie z dokładnymi testerami USB.
Zamówiłem sobie moduł jak na obrazku, ot tak z ciekawości. https://obrazki.elektroda.pl/9130918800_... Jak go zobaczyłem, wpadł mi do głowy pomysł zrobienia z tego testera diod Zenera. Zawsze stosowałem zasilacz, jakieś rezystory, multimetr, i brakowało czegoś prostego, a skutecznego. Urządzenie potrzebuje zasilania 5 V, ale może być...
Sprawdzić testerem czy moduł abs widzi ten czujnik. Sprawdzić miernikiem czy czujnik jest sprawny. Zmierzyć odległość od czujnika do koronki piasty. Zepsułeś system abs
Czy jest komunikacja testerem z wymienionymi modułami? Które błędy wracają po wykasowaniu?
Po ludzku to chociaz tester podłączyć lub obejrzeć moduł komfortu.
Przecież nie musi tam być przesłony a żarówka.Albo uszkodzony przewód albo "wyjarane " coś w skrzynce połączeń. Nawet jak schemat sie różni to mijania powinny lecieć właśnie do smart junction box a nie BCM . Diagnoza testerem modułu SJB też by coś podpowiedziała.To jest robota na max godzinę. Oczywiście o diagnozie piszę.
Dziękuję zamykam temat.
To się deaktywuje z poziomu testera.
Coś w tym rodzaju, bo wtedy łatwiej zapanujesz nad takim testerem. Myślę że moduł stabilizatora lepiej umieścić od góry, bo chyba zasilacz umieścisz gdzieś za testerem a nie przed. Przyciski lepiej na dole, bo musisz mieć nieskrępowany do nich dostęp, mimo gęstwiny przewodów które będziesz na tym testerze łączyć.
Możesz też zwrócić uwagę jak tester diagnostyczny identyfikuje moduł ABS, jak będzie Bosch 5.3 to ten do 2003r. W nowszych jest chyba Bosch 5.7.
Bo, można :) Wiem że to przerost formy nad treścią, ale sam do swojego testera dałem przetwornicę, moduł ładowania i akumulator z telefonu. Jak skończę to może dam zdjęcia.
faza beta testów chyba się zakończyła. Jak widać, codziennie przybywają nowi testerzy.
Femto ma złącze USB typu C (programownie, zasilanie). Ja USB widzę jedynie na module "Femto Tester" ;)
Załóżmy że czynnik jest to mógł paść moduł wentylatorów. Np woda w środku albo korozja. Spróbuj na początek zdiagnozować testerem ten moduł.
Zrób diagnostykę testerem
Nie podałeś nazwy sytemu; starszy -Modal- (duża aluminiowa skrzynka ) ma samodiagnozę i wyświetlacz w środku , do nowszego- Modular -(mały czarny moduł) potrzebny tester Haldex DDU lub interface do PC. Pozdrawiam Marek
a może to wina testera
Podłącz tester i zobacz co zgłasza moduł chłodzenia silnika.
Witam. Potrzebuje schematu połączeń diagnostycznych do Renault master 3 2011r 2.3 dci. Brak możliwości połączenia z wszystkimi modułami. Podpinane dwa testery w tym Clip.
Cewki skuterów, to cewki do CDI. One na wejściu dostają i kilkaset V. Mają inną przekładnię wewnętrzną. Sprawdź na typowej cewce od zapłonu bateryjnego. Tak swoją drogą, to nie uważasz, że powinieneś zapytać sprzedającego/producenta?
Spróbuj innym testerem, część testerów traktuje BSM jako podsystem BSI, a część diagnozuje osobno. Wtedy można poczytać info. Jaki problem jest w tym BSMie?
Robiąc sobie sam oszczędzasz znaczna kwotę pieniędzy, a poza tym rozwijasz swoje zdolności manualne, co też nie jest bez znaczenia :) Tester modułów mojej konstrukcji też moge tu zamieścić.
Zegary przeczesałeś testerem a moduł chłodzenia, widzi temp. silnika?
(at)tomtim123 OK. Pokaż proszę przykładowy tester.
US $1.03 20%OFF | 1S 2S 3S 4S 6S 7S Lithium Battery Capacity Indicator Module Meter Tester Display 4.2V 8.4V 12.6V 16.8V 25.2V 29.4V Power Level https://s.click.aliexpress.com/e/b6J71d0...
Dzięki za linki. Nie mniej jednak do tych "kilkudziesięciu groszy" im daleko. Należy pamiętać też, ze to sam układ - do niego potrzebny będzie jeszcze potencjometr z zamontowanym/sprzężonym potencjometrem (i przekładnią - bez niej nie ma szans uzyskać jako takiego momentu na osi). Już chyba taniej (a na pewno prościej) zastosować serwo plus tester.
Połączenie jest prawidłowe bo ja też mam na takich modułach zrobione zasilanie do testera elementów i u mnie działa. Bateria jest na pewno sprawna? Jak próbowałeś na kilku ładowarkach i przetwornicach to tylko bateria zostaje.
Koszty wykonania testera: -moduł ZB2L3 3,68$ -żarówka H7 4zł -krokodylki 2zł -przekaźnik 12V 2,50zł -powerbank od 15zł wychodzi 25zł bez powerbanku Dodatkowo tym testerem można testować każdy akumulator o napięciu znamionowym od 1.0V do 15V w tym ogniwa NiCd i LiPo Można obecnie kupić wiele ładowarek które oferują funkcję liczenia pojemności wpompowanej...
Kolego, tester i diagnoza modułu LCM
Sprawdź dobrym testerem ten który masz w aucie, zobacz czy w innych modułach nie masz błędów napięcia, zapnij drugie na kablach rozruchowych. Pozycz od kolegi i podłóż.
Ja mysle że tym twoim testerem delphi zwierasz masę w OBD pin 4 i 5 .
Nie sprawdzisz czy joystick działa bo to komunikacja LIN. Zeby to sprawdzić musisz posiadać tester i połączyć się z modułem drzwi. W sumie albo sam moduł albo lusterko.
Odłącz czujnik temp silnika
Ehh: 1. oba moduły tego "testera" JEDNOCZEŚNIE na jednym filmie 2. jest źle zrobione ;-)
Od dłuższego czasu korzystam z podobnego rozwiązania, to znaczy prawie identyczne żródło prądowe, z tym że korzystam z oddzielnego zasilacza 125V, z możliwością podłączenia do 300V, a więc układ jakby złożony z dwóch części/pudełek. Moim zdaniem niema żadnego problemu z "połaskotaniem" bo jest izolacja od sieci energetycznej. Ale jest problem "zwiększonej...
Wątpię żeby progrmowanie VIN-u było wykonywane poprzez proces wypalania OTP ze względu na koszty A ja nie wątpię. Po prostu wiem. A koszty są znikome, to po proztu podłączenie testera. Programowanie jednego modułu trwa kilka minut a całego auta poniżej godziny.
Jednak ten model ma ładowanie; układ odpowiedzialny SOT23-5 LTH7B [url=https://www.analog.com/media/en/tec... Maksymalny prąd ładowania tego układu to 800 mA pytanie jaka wartość prądu jest ustawiona w tym module? Ciekawe jaką wartość prądu pobiera ta wersja modułu? Nie polecam mierzyć...
U brata zestawi się na 100Mbps U Ciebie będzie działać tylko na 100Mbps. Testowane było między testerem a kartą sieciową, czy między dwoma modułami testera?
Lub ew. jakiś zaawansowany tester OBDII...
Tylko mi potrzeba w szwecji
Sprawdź jaki dokładnie moduł znajduje się w Twoim samochodzie. Odczytaj błędy testerem diagnostycznym. Nie mogę zlokalizować centralki. Za schowkiem jest kilka modułów ale jest to EWS II, WI WA, ABS i Grundmodul IV. http://www.darkgyver.fr/reparation-BMW-4...
Powiem tak...nie blokuje się bez aktualizacji ,moduł can raczej obowiązkowy do nowszych furek,,,,,a resztę to obsługuje jak zwykły tester uniwersalny jedne lepiej inne gorzej ............Jeśli już to zapoznaj się z G-scan...
Podłącz jakiś tester i odczytaj kody DTC modułu BCM - to wiele wyjaśni ..
Przy tej ilości modułów i elektroniki, jaka jest w tym samochodzie, bez dedykowanego testera diagnostycznego nie zrobisz samemu nic, poza sprawdzeniem bezpieczników.
Zaczął bym od zdiagnozowania układu testerem. Może moduł w drzwiach się wysypał!
Potrzebujesz lepszego testera albo brak np zasilania modułu.
W dafie przewód diagnozy jest koloru bodajże niebiesko żółtego. Wpinasz się przewodzikami z testera(czterema) równolegle do kostki za siedzeniem pamiętając że biało niebieski z testera należy podłączyć do żółto niebieskiego w kostce. To jest mój taki sposób i błędy wyświetla mi odrazu.
Potrzebujesz dany moduł który chcesz odczytać i CAN Gateway. CAN Gateway robi za swego rodzaju "router" sieci CAN i co ciekawe w grupie VAG gniazdo OBD nie jest w ogóle podłączone do żadnej z głównych sieci CAN. Gniazdo OBD idzie bezpośrednio i tylko do CAN Gateway i np. tester diagnostyczny negocjuje sesję diagnostyczną z CAN Gateway która następnie...
Witam Zajrzyj tu (Testery stanów logicznych): http://www.edw.com.pl/index.php?module=C... Pozdrawiam.
Witam, W aucie wymienionym jak w tytule jak twierdzi sprzedawca samoczynnie wystrzeliły poduszki: kierowcy, pasażera oraz w siedzeniu kierowcy. Chciałem podłączyć się testerem do modułu poduszek i niestety nie ma z nim komunikacji. Połączenie robiłem testerem Delphi DS150E. Napięcie zasilania na pinach wtyczki modułu AirBag jest prawidlowe (5 i 6 pin)....
https://allegro.pl/oferta/miernik-tester...
Dopływa do niego prąd, Możesz opisać czym mierzyłeś i co zmierzyłeś? Masz tester serwomechanizmów?
Jeżeli masz schemat to sprawdź przejście między panelem a samym modułem wentylatora te 2 przewody, jeżeli przejście będzie a na panelu wyświetla się zwiększanie mocy nadmuchu, to albo moduł z allegro pechowy i podłożyć inny albo moduł climatronika do wymiany, możliwe, że po podłączeniu pod tester bedzie zapisany błąd.
Testerem do pilotów.
Witam Mam problem z VW phaeton 3.0TDI z roku 2006 mianowicie nie działa tylna klapa,wiązka sprwdzona,moduł klapy podmieniony i nic,dodatkowo tester nie łączy sie z modułem komfortu,i komunikat otwartej klapy,czyżby komfort?
W tej sytuacji jedyne co jest pewne, to że jest to SOT-23. Trudno wyczuć co jest wewnątrz tej obudowy. Na pewno można to sprawdzić odpowiednim testerem elementów elektronicznych. Żebyś choć opisał co, gdzie jest podłączone do tego modułu.
Tak jak wcześniej wspomniałem bez testera magistrali I2C, dalsza naprawa wydaje się być niemożliwa. Do tego potrzebna jest również szeroka widza na temat techniki cyfrowej. Tester taki monitoruje przepływ danych magistralą, sygnalizując poprawność reakcji układu o wybranym wcześniej adresie. Do tego są potrzebne również adresy szyne I2C.Szeroki materiał...
Teraz weźmiesz tester i sprawdzisz jakie błędy w module drzwi/BCM .Albo druga opcja to warsztat.
Zrób pełną diagnoze, które moduły się diagnozuja które nie ? Jakiego testera używasz ?
Witam, Poszukuje schematu podłączenia modułu silnika. Podejrzewam uszkodzenie modułu. Nie można połączyć się testerem diagnostycznym z modułem, przy czym np. z poduszkami nie ma problemu. Silnik nie odpala nie podaje paliwa ani nie ma iskry. Bardzo pomocny będzie schemat! Wszystkim z góry dziękuje za pomoc.
Jakiego testera użyłeś.
Modułów się nie regeneruje, ja montuję taki układ zastepczy który opracowałem. Hallotrony sprawdzasz standardowo, no chyba że Nissan, to tam jest optyka. Honda wiele nie potrzebuje, wystarczy omomierz i tester cewek, moduł mozna tez sprawdzić na stole.
faktycznie, w kostce od puszki immo połącz pin 6z 7 i będzie diagnoza. lub bezpośrednio tester pod pin 54 kolor brązowo-biały.
O tym myślę, tylko czym to sprawdzać w terenie bez komputera PC ? Transmisja po RS232 i zasilanie 5V. Jest jakieś gotowe rozwiązanie ? Tester itp ?
Bez przeczesania wszystkich modułów testerem i podglądnięcia parametrów live data nic NIKT nie zrobi. To nie kaszlok.
Oczywiście złącze "dla sztuki" możesz załozyc ale danych z modułu zapłonu za wiele nie odczytasz,niedawno ktoś wrzucił opis testera diagnostyki tego typu modułu ,poszukaj. Dla satysfakcji mozna , do celów praktycznych już bezcelowe.
Moduł albo kompletny gaźnik do wymiany. Moduł sprawdzałeś pod testerem ale nie jakimś zwykłym tylko typu pet?
Dodatkowy zasilacz 5V służy do zasilenia opcjonalnego modułu WiFi i przekaźnika też opcjonalnego.
Witam mam problem z Peugeotem 3008 2 2018 rok, mianowicie szyby działają tylko osobno z każdych drzwi ale z panelu sterowania drzwi kierowcy działa tylko szyba kierowcy. Podmieniałem panel sterowania i nic nie pomogło. Błędy jakie są zapisane to U1F1A (Lin- bus nieprawidłowa komunikacja w module drzwi kierowcy) tester to Hella Guttmann. Moje pytanie...
Musiałbyś sprawdzić gaźnik, może się przypchał, albo masz problem z pompowaniem paliwa, wężyki nie są popękane? Chyba, że cewkomoduł jest wadliwy i odcina zapłon. Jakbyś miał tester iskry, to można by sprawdzić czy iskra nie zanika przy wyższych obrotach. Generalnie gdyby moduł był stałokątowy zamiast zmiennokątowego, to silnik powinien pracować.
Tam parametrów testerem nie podejrzysz.Przy module wg schematu sprawdzić wszystkie zasilania i sygnały do uruchomienia klimy.
Widziałem ten moduł ale dla mnie jest mało uniwersalny bowiem napięcie max to zaledwie 8,5 V. Znalazłem bardziej uniwersalny ale komentarze kupujących na Ali odstraszają, że niby jest bardzo niedokładny. Moduł do znalezienia pod nazwą: DT24P. https://www.aliexpress.com/item/40012556... Ktoś może posiada taki moduł?
Can nie jest chyba problemem. W zegarach widać komunikację z modułem komfortu. Gdy odłączę moduł pojawia się błąd, gdy podłączę błąd znika. Poza tym połączyłem bezpośrednio dwoma kablami zegary z modułem komfortu i nic to nie zmieniło. Czyli komunikacja po Can jest. Ale nie mogę połączyć się testerem z żadnym sterownikiem na szynie can komfort. Olałbym...
Które elementy mogę mierzyć nie wylutowując ich? Diody, tranzystory na zakresie ,,dioda" można sprawdzić, czy nie mają zwarcia, przerwy, to są najczęstsze uszkodzenia tych elementów. Opory mają opis wartości, też można mierzyć na odpowiednim zakresie przy dużej różnicy wskazań od nominału, można wylutować wystarczy jedną stroną. Kondensatory, można...
Masa 16,47 zasilanie stałe 32,1 , po zapłonie 4 W sumie to tyle ci potrzeba do zasilania. Jak dalej świeci a błędów brak, to stawiam na "tester" albo uszkodzony moduł. Wszystkie te zasilanie sprawdzasz żarówką od bidy H7 no może oprócz pinu 4.
(at)djpietrek999 Konkretny link do tego testera poproszę.
Witam Nie można się połączyć z żadnym modułem. Próbowałem sprawdzonym testerem i nic. Brak jakiegokolwiek oporu na Lini komunikacyjnej, zasilanie jest. Gdzie szukać usterki ? Pozdrawiam
Wszystko można. Czym dysponujesz? Masz jakiś tester, programator?
Tylko orginały czy ktoś może wypowiedzieć się na temat tego testera DiagProg4 Podstawowe funkcje testera diagnostycznego DiagProg4: - Odczyt/kasowanie błędów diagnostycznych - kodów usterek (DTCs), - Kasowanie inspekcji olejowej, - Programowanie kilometrów/mil - zmiana jednostek z jednych na drugie, - Zmiana języka w modułach, - Programowanie motogodzin...
No dobrze , ale dobrze by było dociec jaka jest przyczyna spalenia tego modułu . Sprawdż czy dobrze - lekko chodzą linki w pancerzach . Czy same dżwignie zacisków pracują lekko . No chyba że rzeczywiście problem tkwi w samym module uruchamiającym , może silnik i przekładnia stanęły w miejscu . Patrząc na zdjęcie spalonej płytki , to naprawa nie ma sensu...
Prawdopodobnie uszkodzony moduł IGBT. Sprawdź oscyloskopem przebiegi na bramkach, można też zmierzyć rezystancję - jeżeli różni się między bramkami,to trzeba by wylutować moduł i go sprawdzić testerem. Jeżeli jest OK, to do sprawdzenia sterowniki bramek.
Nawet w przypadku odłączenia fizycznie wtyczki z modułu ABS kontrolki na desce mają się świecić. Są dwie możliwości, uszkodzony licznik, przyhamuj na śliskiej nawierzchni i sprawdź czy działa ABS. Druga możliwość, to uszkodzony układ ABS i ktoś „zgasił” w taki czy inny sposób kontrolki. Pokaż skan z tej kostki diagnostycznej, a raczej podłącz pod dobry...
Jakie ciśnienie panuje w układzie na HP odczytywane z manometrów maszyny a jakie widzi tester diagnostyczny w module chłodzenia silnika z klimatyzacją?
Aż strach pomyśleć co tych chcesz tam przerobić.Jak nie ma komunikacji to albo nie ma zasilania, albo padnięty moduł ,albo tester kiepski.Tyle i aż tyle.
Sprawdź testerem czy masz komunikację z modułem HVAC , jeśli nie to do sprawdzenie zasilania (wg. schematu) i jeśli są to możliwe że padł sterownik HVAC (zdarzało się ) ..
Z klawiatury zaznaczyłem opcję "Ping" Co do switcha, chodziło mi o przypadek usypiania portów przez router celem oszczędności energii.... Jutro jeszcze dla pewności zarobię na nowo złącza rj i sprawdzę testerem
Trzeba podłączyć tester diagnostyczny do samochodu, odczytać błędy z modułu poduszek powietrznych, naprawić usterkę, skasować błędy i kontrolka wtedy zgaśnie.
Tranzystor najlepszy to BU931 do takiego celu często stosowany z modułach zapłonowych.
Sprawdziłem ten dławik na module testerem rezonansowym i wykazuje że jest sprawny 6,3mH powinien pasować od Neptuna
A tester co mówi ?
Witam uważam że TEXA jest dobrym produktem też procuję na Mancats3 są też wady podłuż drugi moduł i sprawdz jaki jest numer rzeczowy MAN tego modułu
Witam, Czy ktoś zgłębiał temat zbudowania testera do modułów sterowania świec żarowych z bmw silników serii N47/57 ?? zastanawia mnie czy da się coś takiego zrobić ( a może ktoś widział w sprzedaży - kiedyś widziałem na słynnej ryżowej stronie ale do testowania starszych seria N jest sterowana LIN a starsze były BSD z góry dziękuję za podpowiedzi
Przekaźnik najpewniej siedzi w module tylnej elektryki w bagażniku i to on steruje wycieraczką i paroma innymi rzeczami. Dobrze by było sprawdzić z poziomu testera diagnostycznego, czy moduły widza prawidłowe działanie manetki tylnej wycieraczki.
Do miernika powinien być dołączony schemat połączenia. Nie wiadomo co to jest za miernik (prądu), czy ma w sobie już jakiś bocznik, ale sądząc po końcówkach chyba nie. Piszę o tym dlatego, bo nie wiem jak będzie z dokładnością pomiaru prądu ładowania akumulatora na tym boczniku 200A. Tu masz schemat połączenia przy osobnym zasilaniu miernika (mudułu)....
Przesyłam skompilowany program dla trybu asynchronicznego, ale nie wiem czy to będzie działało, bo nie czytałem dokumentacji od Twojego modułu :( Pozdrawiam!
Jeśli chce ktoś te ogniwa kupić sprawne i tanio to niech zapomnii.. Bez testera odradzam. Do tego gość w KRK co sprzedaje ma uszkodozne.
Witam, KTS 505 sprzedawana z ESI 2006, czy po zainstalowaniu nowszej wersji 2008.1 i wykonaniu aktualizacji oprogramowania modułu testera będzie później możliwe cofnięcie tej zmiany, czyli podłączenie z powrotem pod starszą wersję ESI i wykonanie wgrania softu z 2006? pozdr em.
......tester urządzenie diagnostyczne. Wg nie moduł komfortu padł.
Witam. Potrzebny tester do modułów gazowych z samochodu. Istnieje coś takiego? Naprawiłem kilka, ale to na zasadzie, że samochód klienta był na miejscu. Macie propozycje jak to rozwiązać. Pozdrawiam.
Dlaczego hamulec został awaryjnie zwolniony? Sprawdzałeś bezpieczniki? Po zamontowaniu nowego modułu wymaga się przeprowadzenia nastaw podstawowych. Większość testerów diagnostycznych umożliwia przeprowadzenie procedury,
moduł tester tranzystor delphi tester tester baterii
naprawa deska moduł zasilający bosch tda2030 tranzystory
rudocell viessmann ogranicznik przepięc
Canon MG2450 - miganie diod 7 razy, błąd głowicy Szuflada nie wysuwa się w Yamaha BD-S1067 - przyczyny i rozwiązania