Witam mam pytanko czy lauchem sie połaczy z ciężarówkami , gdyż mam taki przymus i wącham za testerem ciężarówek i naczep.
Muszę kupić fabryczne testery do naczep na systemach Haldex i Knorr. Możecie polecić mi u kogo najlepiej kupić ?
Dzięki Panowie..Priorytetem są te 3 typy pojazdów, bo takie mam w firmie. Z Iveciem ciągle coś się dzieje, wiec sami rozumiecie. Zgadzam się z opinią jak coś jest do wszystkiego to i do niczego...ciekawa oferta jest z tym jaltestem..tylko czy warto? http://allegro.pl/jaltest-tester-ciezaro...
Nie mam tu na myśli typowego wózka warsztatowego z kluczami Ale taki wózek z odpowiednio dobranym wyposażeniem to świetna sprawa :D. Oczywiście dobranym pod kątem stanowiska; Robiąc coś z elektryką biorę taki zestaw do samochodu i mam praktycznie wszystko pod ręką. Warto zorganizować sobie też taki zestaw składający się z miernika, próbówki led, próbówki...
Masz tam ES 2053 czy już ES 2060? AutoCom i Delphi nie są zbyt dobre jeśli chodzi o EBS naczep. Sugerowałbym sprawdzenie oryginalnym testerem KNORR. Do sprawdzenia: 1. Ciśnienie zasilania wychodzące z ciągnika 2. Porównanie wartości sterującego ciśnienia rzeczywistego i podawanego przez CAN. 3. Jak koledzy pisali wyżej, szczelność siłowników.
Mi na Volvie Scani oraz na naczepach chodzi. Czasami tylko ma problem połączenia z absem w ciągniku.
Witam. Chcę kupić tester diagnostyczny do różnych marek ciężarówek i naczep. Potrzebuję naprawdę porządnego, bogatego urządzenia do mojego warsztatu. Mogą to być nawet być 2 oddzielnie urządzenia do ciężarówek (ogólnie ciągniki siodłowe) i do naczep. Cena najlepiej jakby sięgała kilkunastu tysięcy złotych łącznie . Proszę o jakieś konkretne propozycje...
Większość Naczep zawsze diagnozuję linią K poprzez tester TEXA nawet jeśli nie jest wyprowadzone gniazdo diagnozy jest możliwość wpięcia się prosto w sterownik. Dotyczy to również systemów Knorr, Haldex, i WABCO EBS-C,D A w jaki sposób za pomocą linii K diagnozujesz ES2053 i ES 2060 KNORR'a? Haldex I i II generacji mają złącza diagnostyczne wyprowadzone...
Czym programujesz? Tabele ciśnień mogę podać, jeżeli chodzi o systemy dodatkowe można je ręcznie wprowadzić, tyle że trzeba zobaczyć jakie rozwiązania są w tej naczepie. Jeśli będziesz mieć coś nie zaprogramowanego to wyskoczy blad nie rozpoznanego komponentu. Witam Programuje w zależności od systemu , mam tester Wabco , Knorr Bremse i Jaltest. Jeżeli...
Dla Texy i Jaltesta na plus jeszcze diagnostyka naczep, jeśli posiadacie w firmie. Używam na co dzień obu testerów. W Volvo Texa nie mam możliwości zaprogramowania Vinu w sterowniku dźwigni Ishift. Po za tym jestem zadowolony,
Witam ! Ja planuje zakup testera Magneti Marelli TECH, podłacza sie go do komputera przez bluetooth, usb lub rs 232. Posiada on oprocz bazy aut osobowych także mozliwosc diagnozowania ciezarowek autobusow ciagnikow rolniczych i naczep. Dosc dlugo zastanawiam sie nad zakupem testera, bralem pod uwage kilka wariantow. W tej chwili jestem zdecydowany na...
Ostatnio obniżałem w kilku samochodach siodło o 3cm. Tak wymagał producent naczep.Chodziło o Dafy. W volvie bym się nie zdecydował tego robić a tu poszło gładko. Ok 15 min na auto.
Podłaczam się do naczepy testerem Texa mobile. Ebs naczepy chcę zdiagnozować przez złącze 7pinowe EBS, nie przez gniazdo diagnostyczne dafa. Na tą chwilę naczepa ma podpięty ciągnik z gniazdem 5pin bez EBS tylko ABS. Natomiast naczepa ma EBS i nie ma na panelu sterującym gniazda diagnostycznego, więc pozostaje diagnaza przez przewód EBS 7 pin. W związku...
Schematów jeszcze nie sprawdzałem .Ale są. A co do texy to do puki płacisz aktualizacje to wszystko działa.Ale jak już przestajesz płacić to działa tylko jako tester do odczytu błędów zero programowania. Autocom dzieła cały czas nawet gdy nie masz wykupionej aktualizacji. A cena jest ustalana indywidualnie... zależy co potrzebujesz przewody ? Głowicę...
Witam, a czy ktoś z szanownych forumowiczów orientuje się może dlaczego cdp+ nie chce łączyć się z naczepami? Chodzi Ci o naczepy pojazdów ciężarowych?? Jeśli tak, to lepiej napisz z jakimi ciągnikami się łączyłeś, a nie wymieniasz osobówki.. Ogólnie twoj ds150 to słaby clon.. Tak o naczepy do pojazdow ciężarowych, do ciągników nie mam na chwilę obecną...
witam Godny polecenia jest tester magnetii marelii tylko nie mam pewnosci czy bedziesz mogl przeprowadzac pelna diagnostyke w samochodach volvo ale diler sprzedaje go jako urzadzenie do diagnostzki aut ciezarowych i naczep.
sprawdź zasilania w wtyczce: 1 plus na modulatory 2 plus na elektronikę 3-4 masa 5 kontrolka 6-7 can oraz napisz jaki konkretnie to typ ebs-u oraz jakim testerem to testowałeś
Żeby cokolwiek zrobić trzeba mieć również dostęp do danych w chmurze, tak, że robi się wesoło... To jest zrobione żeby dzielić się kosztami z producentami, a nie kupić tester i zarabiać. Zmieni się tyle że nasze usługi będą 2x droższe, i wszystko spadnie na końcowego klienta ja zawsze. Jaltest już ma sporo funkcji za wykorzystanie których trzeba osobno...
A czy miałeś okazję podłączać jakiegoś cata typu koparko ładowarki kołówki wały drogowe? Nie robiłem,sprzęt brałem tylko pod ciężarówki i naczepy i jestem zadowolony. Na stronie texy jak sie zarejestrujesz to mozesz sobie podejrzeć pokrycie diagnstyczne https://www.texapoland.pl/pokrycie-diagn...
Może jeszcze dodać testowanie złącz ISO dla ciężarówek oraz test złącza ABS dla naczep? Nie przesadzasz czasem? Zadałem pytanie autorowi, ale mnie olał - tak bywa. A tak na poważnie to po co test złącza 13 pin? U nas nie jest ono popularne w osobówkach. No i tu się trochę mylisz. Idź do dobrej wypożyczalni przyczep i zobacz :D.
https://www.knorr-bremsesfn.biz/WCMS/Art... Proszę o wszelkie informacje dotyczące konfiguracji Konfigurację się testerem odczytuje.
Pali bezpiecznik po przekręceniu stacyjki, sytuacja ta ma miejsce przy wypiętym przewodzie ABS (ciągnik-naczepa) z gniazda przy aucie. Wiem ze prawidłowo są tam na wyjściu we wtyczce 2 zasilania tak jak piszesz kolego. Nie sprawdzałem jeszcze tej wiązki bo mylnie byłem przekonany ze ABS lub ABS I to oznaczenie, które odpowiada za systemy przy ciągniku...
Na pewno serwisowym ManCats-em w pojeździe nie naczepie, w parametrach indywidualnych. W innych testerach nie wiem czy jest ta możliwość.
Witam Prosił bym w każdej kategori aut czyli osobowe , dostawcze ciężarowe i przyczepy i naczepy o opinie na temat tego testera aktualnie obsługuje tester techa megneto marelli i jestem zainteresowany wymianą na Logic Pozdrowienia z góry dziękuje za podpowiedzi
Jeżeli ktoś szuka testera do diagnostyki pod ciężarówki polecić mogę JALTEST jest chyba najbardziej uniwersalnym i profesjonalnym urządzeniem do diagnozy łączy sie nawet z renault i mercedesami po przez volvo scanie iveco dafa....nie omijając naczep...urządzenie naprawde warte polecenia diagnozuje i kalibruje hamulce zawieszenie silniki s.biegów do...
Witam, koledzy mam problem z ABS naczepy krone 2007r z układem Wabco. cały czas daf 105tka wyświetla mi awarie układu ABS przyczepy. Główny zawór pod naczepa wydaje charakterystyczne dźwięki po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Założyłem nowy przewód spiralny - bez rezultatów oba zasilania wychodzą z ciągnika, stały + po stacyjce. Zmierzyłem oba czujniki...
Witam. Jestem praktycznie zdecydowany na zakup testera Texa TXT Truck z Dashboard. Używam i polecam,to raczej najlepszy sprzęt tego typu na rynku.Zdiagnozujesz tym praktycznie większość pojazdów jak i naczep/przyczep.Co prawda jest trochę niedociągnięć jeżeli chodzi o tłumaczenie na język polski.Wiadomo że najlepiej mieć sprzęt dedykowany do danej marki...
Na początku pytanie: do jakiej przyczepy ? jeśli do lekkiej z wtyczką 7pin to prościzna, do ciężkiej z hamulcem i wtyczką 13pin to już jest nad czym się zastanowić, a naczepy ciężarówek też tym chcesz testować ?
No to rzeczywiście coś się sknociło. Raczej bez diagnostyki naczepy się nie obejdzie,a dokładniej trzeba podejrzeć jakie obciążenie naczepy widzi TEBS. Autocomem czy delphim raczej się wabco po ISO nie zdiagnozuje,przynajmniej u mnie w wszystkich kronach nie mam takiej możliwości(system knorra za to bez problem)wiec trzeba zainwestować w tester wabco,bądź...
Modulatory masz trzy. Osi przedniej tylnej i naczepy. Ty masz sprawdzić przedniej. Pedał sprawdzisz testerem.
Dajcie spokój z tym zgadywaniem. Bezdyskusyjnie czy ma ciśnienia dobre, a nie udawać głupiego. Zagadać na stacji z diagnostą, który o pneumatyce coś wie. Ciekawe po grzyba komu VCI tester jak wszystkie kody ciągnika są na desce.
A co to jest napięcie na dwóch szynach. Tester podaje napięcie mierzone w miejscu pomiaru czyli na płycie. Jak do modulatora dochodzi ok to rozbierz go , podłacz i zmierz na płycie.
Witam. Niedawno byłem w hurtowni InterCars i na ścianie wisiał duży folder z reklamą skanera uniwersalnego ale wyleciała mi z głowy nazwa. Jedynie co utkwiło mi w głowie to cena 6 800 PLN i że czyta wszystko oprócz czołgów i samolotów ( serio sam. osobowe, ciężarowe, naczepy, autobusy, motocykle ....) Zainteresowanych proszę o sprawdzenie!
Nikt nie moze go namierzyć w sensie żadnym testerem diagnostycznym czy dedykowanym do Scanii czy uniwersalnym nie ma opisanego tego błędu ? Ja w takim wypadku wybrałbym się do serwisu na diagnostykę nie będzie to kosztowało tak dużo a dowiesz się co to za błąd
Po pierwsze: Jaki masz modulator 480 102 ... .? Wersje 480 102 000 0 i 010 0 nie łączą się po CAN. Po drugie: Sprawdź ciśnienia na wyjściach przy modulatorze (21 i 22). Po trzecie: Sprawdź te same ciśnienia przy siłownikach. Jeśli ciśnienia na wyjściach z modulatora będą różne od tych przy siłownikach poszukaj czy przewody nie są gdzieś zagięte. Do...
Podejrzewam awarię któregoś z czujników ciśnienia (2.1, 2.2 lub ciśnienia zadanego). Tak jak pisze kolega daro111 najszybciej zdiagnozujesz usterkę podpinając tester diagnostyczny. Najlepiej oryginał WABCO. Jeszcze jedno pytanie: Czy tym objawom towarzyszy zablokowanie hamulców naczepy?
Poważne usterki na Ebs naczepy, a za taką można uznać nieszczelność zaworu powoduje awaryjne hamowanie naczepy. Po wymianie modułu Ebs należy skonfigurować sterownik modułu I PRZEPROWADZIC TEST KONCOWY (EOL). Dopiero po teście końcowym naczepa wychodzi z trybu awaryjnego i przestaje ci smażyć laczki. Całą procedurę zrobisz albo oryginalnym testerem...
Jeżeli chodzi o gniazdo diagnozy 4 pin Socket, to do Haldexa EB+ Gen 1/2 idzie 4 przewodowy kabel zielony. Z pewnością taki kupiłeś i nawet nie próbuj wpinać tego inaczej bo jeszcze coś spalisz. Do EB+ Gen 3 idzie podobny, ale za to czerwony. Różnią się tylko przeznaczeniem i kolorami. Ponadto Haldex nie ma linii 5V. Boczna diagnoza jest na CAN 2,5V...
Pracowałem Jaltestem i muszę przyznać że sporo potrafi tzn. głównie jeśli chodzi o komunikację i odczyt błędów- obsługuje szeroką gamę pojazdów. Co prawda jes to urządzenie uniwersalne więc zawężone ma zdolności nastaw i regulacji w porównaniu z testerami serwisowymi takimi jak Davie czy Easy ale też nieźle sobie radził, odczyty parametrów bierzących...
Dokładnie jeżeli nic sie nie zmieniło to 3500 zł na rok licencja kosztuje na jaltesta ale blokuje tylko aktualizacje programu na nowszy i nie dokłada nowych aut, przeważnie było 3 do 4 aktualizacji na rok, i podobno ten ETM do połączenia bez naczepy z modulatorem tez ginie bez licencji. Ja myslałem ze ktos sie wypowie własnie o boschu bo duzo zaworów...
Weź sobie ten tester oporowy, lub naczepiaj z 10 żarówek H4 równolegle, weź te 2 zdechłe akumulatory na złom i powiedz, że chętnie wymienisz się za jeden inny, żarówkami sprawdzaj te co są na złomie i weź taki na którym żarówki będą mocno i jasno świecić, i każdy będzie zadowolony. Ew. jeden akumulator i flaszka, ja tak wymieniam akumulatory na złomie...
Witam wszystkich, poszukuję porady, mam problem z moim Dafem, w losowym momencie wyświetla EBS na czerwono (skuteczność hamulcy spada do 40%), na żółto usterkę silnika i retardera oraz zapala się kontrolka blokady mostu lub/i kontroli trakcji, teraz do sedna, wymieniona została wiązka od pedału hamulca (była przegnita), wymieniłem tylny prawy czujnik...
Dzisiaj właśnie był u mnie człowiek z serwisu texa, magneti marelli bo posiadam jeszcze magnet zakupione na licencji texy i porównywał mi z tym ich nowym "cudem LOGIC-em". Jeżeli nie chcą ci tego sprzedać za 200zł to nie warto ponieważ: 1. Przy uszkodzonym czujniku temperatury paliwa( choć według tego serwisanta jak na zewnątrz jest 12stopni a jego...
Witam Was serdecznie. Postanowiłem założyć temat bo normalnie skończyły mi się pomysły :) Sprawa dotyczy EBSu w naczepie. System dostarcza Haldex EBS Gen3. Zdjęcia podglądowe w załącznikach. Zapalił się ABS naczepy a co za tym idzie nie podnosi się pierwsza oś podczas jazdy na pusto. Sprawdzone elementy : - Przekaźniki bezpieczniki w ciągniku - Próba...
Mam go dokładnie rok i właśnie kończy mi się okres darmowej aktualizacji. Jeśli ktoś chciałby się za jakiś czas podzielić aktualizacjami to byłbym wdzięczny i jakiś pewnie browarek by się znalazł :D Próbowałem sam taki myk i mój tester się zablokował :) ale po wgraniu swoich własnych starych ruszył na szczęście :) Kilka miesięcy temu pytałem o forum...
Dalej nie podałeś jaki piec jest zamontowany. Od tego wszystko zależy. W Scanii były montowane ogrzewania mokre ( rzadkość) i suche w różnych wersjach. Kod błędu E- 44 ( przegrzanie) jest najczęściej spowodowany w przypadku suchych ogrzewań zapchaniem wlotu powietrza do ogrzania oraz zniszczeniem ( zgnieceniem , przewodu ssącego lub tłoczącego gorące...
Witam dzięki kolego za podpowiedz sorki że tak długo nie odpisywałem miałem problem z internetem ale jednak daf pojechał do serwisu. Gościu z serwisu powiedział że wymieniają gratis moduł dozujący w dafach tylko jest warunek tej wymiany auto nie może być starsze niż cztery lata i moduł musi być uszkodzony i że moduł zgon zaliczył , ale ja bym stawiał...
kolego a jak ten program sie nazywa? Tester nie wymaga programu jest całkowicie samodzielny: http://www.dieselland.com.pl/downlad/AXO... Programu wymaga natomiast Navigator Mobile link z ofertą: http://www.dieselland.com.pl/index.php?s... Diagnozuje także Dafa, Merc. MAN Renault Scania i inne ciężarowe ciągniki rolnicze...
Powniem tak: mamy u siebie na firmie takie Scanie, ogolnie te silnieki sa calkiem oszczedne. Natomiast mowisz o splanaiu rzedu 39L/100 km , lecz nie mowisz na jakich trasach i z jakim tonazem. Jezeli patelnia, no to zelkbym bardzo oszczedny :) . Akurat wykonujemy trasy Polska- bliska Francja- Moskwa , naczepy chłodnie Schmitz 13,6 i powiem tak nikt...
diagnozowanie naczep podłączenie naczep komputer naczep
bd243 bd244 wzmacniacz schematy instrukcje serwisowe samsung tda2030 tranzystory
telewizor samsung restartuje telewizor samsung restartuje
Opłacona karta przestała działać - przyczyny i rozwiązania Wybór dysku SSD dla płyty głównej LNVNB161216