bocznik oporowy bo nie wiem jak go nazwac w końcu 200Amper /75mV Te 75mV wskazuje, że jest to typowy bocznik przyrządu pomiarowego, dedykowany do twojego miernika. Miernik nie mierzy bezpośrednio prądu a spadek napięcia na boczniku. Spadek napięcia równy 75mV, oznacza że przez bocznik płynie prąd 200A. Nie nadaje się do występowania w roli obciążenia...
Bo zb2l3 mierzy napięcie pod obciążeniem, a ty bez obciążenia
W drodze cyfrowy amperomierz 0-999mA z Woltomierzem 300V. https://obrazki.elektroda.pl/9849290700_...
Jeśli to ma być sklep z akumulatorami to przede wszystkim tester musi obsługiwać systemy BMS, czyli umożliwiać kodowanie akumulatorów w sterownikach samochodów. Warto byłoby się również wyposażyć w porządny (taki z aktywnym obciążeniem) tester akumulatorów i układów ładowania.
Generalnie, to trzeba wymyślić coś, co będzie wymagać takiego rezystora i tyle. Z szybkich obliczeń wynika, że można go zastosować jako sztuczne obciążenie na 12V co wygeneruje moc 72W. Zatem jako tester obciążenia złącz PCIE w zasilaczach ATX.
Pobór prądu do sprawdzenia. I sam akumulator testerem pod obciążeniem.
Rozwiązanie przedstawione przez Elektrika jesty bardzo dobre i znane . Petent, chciałby z obciążeniem prądowym.
Z mojej strony mogę śmiało polecić Lancol Micro200 Pro.
Tym znajdziesz przewody jeśli mają ciągłość na tej zasadzie możesz ustalić które przewody są przerwane. W przypadku gdy przewody są skorodowane i zostało parę nitek tylko to możesz sprawdzić testerem obciążenia czy są sprawne.
Częstym przypadkiem takiego stanu rzeczy jest zbyt mała moc zasilacza lub uszkodzenie któregoś z torów zasilania, np. 3V lub 5V. Czy testowałeś zasilacz pod obciążeniem testerem do zasilaczy. Spróbuj zmienić zasilacz.
Dziękuję za odpowiedź. W takim razie czemu służy przełącznik I/0 ? I właściwie przy takim rozwiązaniu nadal mamy czysto mechanicznie wymuszone połączenie tylko w nieco innym sposób ale co do zasady działania taki sam. Zastanawiam się jak to może być w testerach AKUMTEST typu VAS tam nie ma ruchomego elementu którego ruch wymusi zwarcie.
Aleksander ma racje sprawdź akumulator - poziom elektrolitu, czy lorki nie mają czarnego nalotu lub jeśli masz tester to pod obciążeniem. Punkty dystrybucyjne akumulatorów dopuszczają 0.2 A podczas procedury reklamacyjnej.
https://obrazki.elektroda.pl/7855231700_... Chciałbym się z Wami podzielić nabytkiem, jakiego dokonałem drogą kupna na znanym portalu AliExpress. :) Urządzenie co prawda nie wiem jak się fachowo nazywa, ja nazwałbym je sztucznym obciążeniem gdyż tak głównie będę go wykorzystywał, aczkolwiek producent przewidział inna nazwę "tester...
A co na przykład zmierzyć? Mam sprzęt od mikroskopu po wszelkiego rodzaju mierniki i testery pod obciążeniem
Zmierz napięcie baterii pod obciążeniem.
Co ciekawe kondensatorow przy kwarcu nie montowałem, jeżeli są wlutowane większość kwarcy nie chce się wzbudzać Może masz za duże pojemności pasożytnicze i dokładając kondensatory uzyskujesz dużo więcej niż powinno być (kwarce w dokumentacji mają podaną pojemność obciążenia)
Mam ten tester i powiem tyle - najlepszym testerem akumulatora we własnym samochodzie jest... ucho. Jedynymi parametrami, który mierzą te testery jest napięcie i rezystancja wewnętrzna, w dodatku jest to pomiar przy minimalnym obciążeniu. Na tej podstawie jest szacowany prąd rozruchowy i poziom naładowania. Nie jest w żaden sposób określana pojemność....
Multimetrem: pomiar prądu przy ładowaniu np powerbanka itp. Testerem USB z obciążeniem lub wpiętym podczas ładowania.
Dziś prezentuję sztuczne obciążenia o mocy 35W z wyświetlaczem. Jest to kolejne urządzenie i jego egzemplarz które posiadam. A ponieważ Chińczycy podnosili ostatnio ceny. Więc postanowiłem kolejny egzemplarz kupić u innego sprzedawcy oszczędzając 60 centów. Może trochę więcej. Dokładnie już nie pamiętam. Co w tym wypadku nie było to najlepszą decyzja....
Dobrze by było sprawdzić akumulator testerem obciążenia, w dobrym sklepie z akumulatorami lub warsztacie powinni zrobić to za darmo.
Znalazłem film [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Pod koniec filmu pomiar prądu. Wygląda na to, że nie ma tam żadnego dodatkowego obciążenia.
Jak prawidłowo zmierzyć pod obciążeniem baterie traakcyjna 6v 225ah. Mierzyłem normalnym testerem, którym sprawdza rozruchowe w samochodzie i pokazało 9,8v. Wartość prawidłowa ale się po jakimś czasie zorientowałem, że przecież czym większą pojemność aku, to spadek napięcia mniejszy i wcale ten wynik nie musi być prawidłowy. Powinien zmierzyć urządzeniem,...
multimetr na nie podpiętym akumulatorze pokazuje "zdrowe" 12.7, a podpięcie do prostownika powoduje że wskazówka tylko na chwilę się wychyla, a zaraz spada na 0. Akumulator mierzymy pod obciążeniem, odpowiednim testerem. Multimetr, na zakresie pomiaru napięcia ma dużą rezystancję wewnętrzną, podobnie jak Twój akumulator ( uszkodzony ), dlatego takie...
Typowa platforma do testowania zasilaczy jest przeważnie zbudowana z rezystorów obciążających i sporego kawałka radiatora. Owszem do tego mogą dojść inne układy, ale głównie na tym to polega. Jeżeli zaś chodzi o cene, to nigdy nie widziałem takiej platformy, ale podejrzewam, że jej główną zaletą jest płynna regulacja obciążenia. Pewnie tester nie ogranicza...
Sprawdź zasilanie przy modulatorze jeśli masz tester zrób test obciążenia i zobaczysz co pokaże , jeśli nie masz sprawdź żarówką kabel przy modulatorze czy masz dwa zasilania i dwie masy
https://obrazki.elektroda.pl/7927867900_... Jak mówi słynny dowcip - każde urządzenie elektryczne po włączeniu do prądu działa lepiej. Zasilacz (lub bateria czy panel słoneczny) jest integralnym elementem każdego sprzętu. Kiedyś zasilacze projektowało i konstruowało się razem z urządzeniem. Dziś, w dobie tanich zasilaczy impulsowych...
Akumulator po wyjęciu z auta ma 12,5 V, ale po podłączeniu testera i podaniu obciążenia napięcie spada do 4 V, więc złom, jest kupiony nowy, co do danych magistrali CAN w załączniku jest opis.
Jakie masz ładowanie akumulatora przez alternator . W jakim stanie jest akumulator, sprawdź testerem pod obciążeniem.
Witam Ja nie był bym taki pewny tego sprawdzenia trafopowielacza testerem, bo nie jest trafo pod obciążeniem. Pół roku temu miałem Daewoo z takim samym objawem, tam uszkadzał mi się 2S..... i to po kilku dniach, wymiana trafopowielacza załatwiła sprawę.
Obecnie tyle kosztuje. Fakt mało to nie jest, ale pomiar multimetrem to tylko napięcie. A przecież bateria obciążona będzie miała mniejsze. Sprawę załatwi opornik odpowiedniej mocy o rezystancji dobranej do napięcia baterii i zamierzonego prądu obciążenia.
(at)aksakal Oczywiście, ale ma być tanio! żadne mierniki analogowe od starych magnetofonów. bo To jest za drogie! Od lat mam tester z wychyłowym miernikiem i obciążeniem rezystancyjnym, najprostszy z prostych. Kosztowal może ze trzy dolary. https://obrazki.elektroda.pl/2832873100_... Ten kosztuje aż 15 zł za trudne dla mnie, nigdy nie...
Witam. Zacznij od najprostszej czynności, czyli od sprawdzenia bezpieczników. Zasilanie do złącza zawsze jest po bezpieczniku. Sprawdź też napięcie na złączu pod obciążeniem (np żarówka 5W). Testery przy napięciu ok 10-11V raczej uruchamiają się bez problem.
Bateria na płycie sprawna - 2.96 V. Wymień baterię. Nowa/sprawna ma ponad 3V przy pomiarze testerem baterii (czyli pod niewielkim obciążeniem). Jest możliwe że uszkodził się któryś z elementów w układzie zasilania (podtrzymania) RTC, ale na początek zawsze wymieniamy baterię.
Licha bateria to duży opór i przu impulsie mocno spada napięcie. Bez obciążenia będzie dobre. Tuś mi podsunał zrozumienie w/s akumulatora samochodowego 12V bo tam też gadają o rezystancji wewnętrznej i o spadku napięcia przy obciążeniu testerem lub lepiej opornicą. Na podstawie tych spadków szacują jego stan.
Masz trochę tego w Chinach. Właśnie udało mi się znaleźć ten świetny produkt na platformie AliExpress, zobacz! 46 792,23zł | Tester baterii litowej 12V 24V 48V 60V 100v 20A 30A 100A analizator akumulatorów litowo-jonowych i testery ładowarki https://a.aliexpress.com/_ExYxdg3 Właśnie udało mi się znaleźć ten świetny produkt na platformie AliExpress,...
Zadnego komunikatu nie mialem ze zy pompa wysokiego ciśnienia jest cos nie tak , ogolnie zadnego komuniktau niebylo , tylko w jednym momencie stracil moc i wylaczylem samochod I nie będziesz miał komunikatu. Cyrki robią się po czasie, i wychodzą pod obciążeniem. Błędy czytamy testerem a nie a wyświetlacza na desce.
Witam, Mam pytanie w temacie potencjometrówi rezystancji (mam nadzieję, że dobry dział). Nie mogę zrozumieć działania rezystancji w nich. Albo ogólnie coś źle liczę. Chciałem zrobić sobie tester obciążenia dla zasilacza komputerowego (dla zabawy) i wchodzę w kalkulator i wpisuję 3.3V i 10Ohm. Wychodzi 1.09W. To z tego by wychodziło, że aby wygenerować...
Mile widziany jakiś wskaźnik, by wiedzieć, kiedy naładować akumulator. Najprostszym wskaźnikiem będzie zwykły, analogowy woltomierz, podłączony za wyłącznikiem oświetlenia. Tego, jest pełno na portalach z ogłoszeniami, jeden rzut oka wystarczy, by wiedzieć, jakie ma napięcie. A jeszcze lepiej, jak naklei się rzucający się w oczy element w miejscu napięcia,...
Nie porównywałem, wnioski wyciągam z używania ogniw - ich ładowania/rozładowania znanym obciążeniem.
Ja bym spróbował podłączyć wtyczkę i od tyłu wpiąć się multimetrem w przewód sygnałowy i ręcznie/testerem ruszać tym egr i sprawdzać jak zmienia się napięcie, jak jest bez obciążenia to te 5V może być ale jak podłączysz wtyczkę to powinno spaść i zmieniać się w zależności od położenia potencjometru.
4-20mA Generator Sygnału Przetwornik Prądu Obciążenia Tester PLC Instrumentem LCD Dwa Drutu Wyjście https://s.click.aliexpress.com/e/c2UH8aa... 1 hz-150 khz 3.3 v-30 v PWM Pokładzie Moduł Generatora Sygnału Impulsu PWM Częstotliwość Cyklu pracy regulowany Moduł Wyświetlacz LCD https://s.click.aliexpress.com/e/uPlEreh Q1 Prawda-RMS Multimetr Cyfrowy Przycisk...
wrzuciłem u kumpla ten cudowny zasilacz (CROOSAIR 500 80+ Bronze ) na tester wszystkie ledy na zielono na lcd też żadnych rewelacji to co z nim nie tak? Ten tester testuje zasilacze pod obciążeniem?
Również dołączę się do krytyki - w niektórych pojazdach (nowszych), z kontrolą prądu obwodów świateł, ten tester nie będzie działał prawidłowo - sterownik nie zapali żarówek jeśli nie będzie widział obciążenia.
Drugi schemat z pierwszego postu to filtr tętnień. drugi schemat z postu #5 to wtórnik źródłowy z potencjometrem i z ograniczeniem prądowym, tak samo jak schemat ze strony sound-au.com, regulowanym rezystorem bym tego nie nazwał bo rezystor daje zależność napięcia od prądu obciążenia, a tu mamy potencjometr "wzmocniony" wtórnikiem czyli źródło napięciowe,...
Witam Oryginalne testery , które można kupić obciążają 100A lub 125A Pozdrawiam
Te parametry są niewiarygodne. Czujnik baro: 33,79 bar, żądane ciśnienie obciążenia 16,87 bar. Podłącz normalny tester.
Obciążyć akumulator np żarówką 55W I zanotować napięcie po minucie. Następnie podłączyć tester z obciążeniem 100A i po 10s zmierzyć napięcie. Wyniki postawić do wzoru Rw= (U2-U1)/(I2-I1). Nominalnie w nowym powinno być ok 22mOh, 44mOh 50% zużycia.
Kolumbometr... to wołałbym już zainwestować te pieniądze w regulator MPPT 30a z firmy VOLT. Według mnie każdy kto się bawi w jakieś systemy fotowoltaiczne powinien mieć jakieś akcesoria do badania tej ze instalacji jak mierniki, testery, sztuczne obciążenia i podobne... jeśli się bawić to na całego a nie każda usterka to potem palec w nocniku. 2. Po...
Zarysowane druty uzwojenia rozchyl delikatnie aby je minimalnie od siebie odseparować i zalej lakierem. To taki sposób na szybko. Co do nagłego wyłączania się pojazdu - sprawdź baterię. Jeśli nie wiesz jak lub nie masz sprzętu: tester rezystancji wewnętrznej oraz sztuczne obciążenie to oddaj baterię komuś kto się tym zajmuje.
Warte uwagi widziałem tylko dość mocno skomplikowane. Nie potrzebuję wyświetlaczy. Wystarczy mi przełącznik np zwiększający obciążenie o 5-10W. Może być nawet kila przełączników. Czy jest jakiś prosty sposób Może używając rezystorów tego typu [url=http://allegro.pl/rezystor-drutowy-...
Cela może pasc ci w kazdej chwili i nie ma wcześniej żadnych objawów zapowiadającyh to. Po naładowaniu akumulatora musiałbyś sprawdzić testerem stan akumulatora pod obciążeniem. Jeśli nie masz testera to po prostu odpal auto 3-4 razy.
Witam Temat jest warty do zapamiętania przez wielu elektryków. Miernik miernikiem, jednak stary tester z obciążeniem jak np. żarówka nie da się oszukać, oczywiście pomiar między fazowy. Myślę że każdy doświadczony elektryk taki przypadek przeżył. Jerzy
ale ty zmierzyłeś SEM Zmierzyłem testerem baterii, a nie klasycznym woltomierzem. Ten tester ma pewne obciążenie, zresztą jest zasilany z testowanego ogniwa.
I tak i nie. Taki tester to skrzyżowanie grzałki ( obciążenie 100A) z miernikiem. To co potrafi ten tester można zdiagnozować przy pomocy miernika napięcia i samochodu...... Test obciążenia można zrobić za pomocą rozrusznika, mierząc miernikiem spadek napięcia (podstawowe założenie - akumulator ma być naładowany do testu i instalacja ma być sprawna)....
po naładowaniu, stał 12 dni. Prąd spoczynkowy po 12-stu dniach 12,77 V. Nie był mierzony testerem mierzącym pod obciążeniem.
Zasilacz testerem sprawdzaj pod obciążeniem najlepiej albo testerem do zasilaczy ATX. Obstawiam dysk ADATA SU800. Awaryjne są bardzo te modele. Dodano po 2 Tester zasilaczy MOLEX SATA HDD ATX ITX BTX - LCD np. takim https://obrazki.elektroda.pl/4607721700_... około 50zł. Dodano po 1 Masz fotowoltaikę w domu?
Witam wszystkich Przyszło mi do głowy żeby dołożyć to projektu mojego testera USB, możliwość "sztucznego" obciążenia z regulacją prądu do 6.5A, z wykorzystaniem tranzystora. Niestety nie brak konkretnego pomysłu. W teorii, wykorzystując tranzystor npn o, znając wzmocnienie tranzystora, wystarczy podać odpowiedni prad na baze, kolektor do plusa a emiter...
Zazwyczaj dwa z trzech bolców są w ładowarce zwarte i informują skuter że jest podłączona. Żeby nie pojechać razem z nią. W skuterze należy posprawdzac wszystkie złącza wysokopradowe, gniazda bezpieczników akumulatorów, bezpiecznik silnika. pod kątem słabego kontaktu. Akumulatory testerem z obciążeniem. Coś na pewno się okaże
Mierzysz testerem. Albo robisz swoją próbę obciążenia. Wystarczy samochód do tego.
Witam Naprawiam alternatory od wielu lat i zostałem zmuszony do wykonania testera we własnym zakresie ponieważ kupienie gotowego testera jest poza zasięgiem mojej kieszeni. Później zamieszczę zdiecia i schemat ideowy mojego testera W swoim do obciążenia zastosowałem świece żarowe 4szt.zanurzone w wodzie i czas obciążenia sterowany przekaźnikiem od świec...
Sprawdź testerem najlepiej pod obciążeniem tylko niech druga osoba jedzie a ty obserwuj to ciśnienie doładowania.
mimo że po zwarciu przewodu zielonego z czarnym zasilacz pracuje poprawnie Sprawdziłeś testerem? Pod obciążeniem bo to najważniejsze. Bo takie sprawdzenie nic nie daje. Najważniejsze że sprawa rozwiązana. Zastosuj zasilacz z certyfikatem 80 Plus.
Możesz jeszcze sprawdzić testerem do akumulatorów, pod obciążeniem.
Sprawność akumulatora sprawdza się testerem do akumulatora pod obciążeniem. Mają takie w każdym sklepie z akumulatorami. Podłącz się multimetrem między klemę minus a biegun akumulatora , poczekaj aż auto się uśpi - ok 20 min i sprawdź pobór prądu. Jak powyżej 0,04A to coś ci bierze prąd. Wtedy odpinaj po kolei bezpieczniki i jak przy którymś spadnie...
https://obrazki.elektroda.pl/2145555000_... KWS-MX18L to wielofunkcyjny tester USB z kolorowym wyświetlaczem oferujący pomiar napięcia, natężenia oraz pojemności urządzeń i ogniw podłączonych do portu USB. Całość można kupić za raptem 20 zł. Tak wygląda w oryginalnym opakowaniu, ale od importera z Polski, chociaż oczywiście bezpośrednio...
Poprawność połączeń była sprawdzona? Napięcie w punkcie połączenia ma 5 V czy mniej? Przejście od wtyku do wtyku jest? Mierzysz omomierzem lub testerem połączeń. Najlepiej mierzyć z obciążeniem, ale nie zawsze jest to możliwe. Można zrobić sztuczne obciążenie czyli opornik 10 omów. Powinno na nim być co najmniej 4,75 V.
Witam :wink: Mój pierwsz tester składał się z: - żarówki 40W/12V - żarówki 20W/6 - 15 oporników 10ohm/2W połączonych równolegle. Na początek w sam raz. :) Pozdro 8-) PS. Teraz mam z ustawianą regulacją obciążenia.
Wykonaj opornicą lub innym testerem akumulatorów test sprawności akumulatora pod obciążeniem. Czy odczytałeś błędy samochodu ?
Czy zmierzyłeś napięcia po jakimś obciążeniem lub testerem? Jeżeli nie, to wynik pomiaru nie musi być wiarygodny. Krzysztof Podstawa
Miałem okazje to wrzuciłem jeszcze aku pod tester z obciążeniem 100A przez 10 sek. Badanie po ok. 20min jazdy. Napięcie przez badaniem 13V (akumulator wzbudzony alternatorem), napięcie pod obciążeniem 11V (na końcu badania), napięcie po badaniu 12,4V. Badanie przy -1°C. Co daje spadek U=1,4V dla obciążenia 100A. Szacowana rezystancja wewnętrzna Rwew=U/I=1,4V/100A=0,014Ohm=...
Opornica jest najlepsza, pomiar akumulatora bez obciążenia jest bez sensu.
Ja mam pytanie odnośnie testera - nie znam obciążeń silnika w serwie typu Tower PRO SG90, ale zakładając, że zasilę tester 5V, pociągnie i serwem? Bo jeśli nie, będę musiał myśleć o innym zasilaniu... A tu już droga się krzyżuje. Projekt oczywiście niezwykle przydatny i prosty, bez uprzedniego kupowania testera. :)
Nie rozumiem dlaczego się kłócicie Jak to w piaskownicy, czyja łopatka jest dłuższą i lepiej kopie. A na poważnie, to spieramy się oto jak lepiej ocenić zużycie akumulatora w czasie, robiąc kontrolne rozładowanie, czy mierząc jego faktyczną rezystancję. Mierząc pod obciążeniem, a nie testerami kobduktancji. Chic przyznaje, że u one dają pewien obraz...
akumulator znacznie mniejszy niż klasyczne https://obrazki.elektroda.pl/4532772500_... Ale napięcie tego akumulatora jest "klasyczne". Sprawdź napięcie po obciążeniem lub za pomocą testera (woltomierz) z rezystorem dużej mocy.
Też używam takiego w języku PL, ma drukarkę (dla klienta dobre, wszyscy przecież lubią mieć wszysko na papierku :) ) Ponadto przydatny przy sprawdzaniu alternatora- mierzy pulsację napięcia w układzie i aku pod obciążeniem rozrusznika. Myślę że warto go kupić.
Witam ma może ktoś pomysł jak zrobić urządzenie do testowania zasilaczy potrzebne by było jakieś urządzenie o regulowanym obciążeniu Czekam na wszelkie propozycje
Złącza bananowe w zasilaczu laboratoryjnym ponieważ pewnie o takich piszesz, nie nadają się do stałego obciążenia tak dużymi prądami. W przypadku tanich zasilaczy impulsowych też różna może być ich żywotność. Pytanie czy potrzebujesz ich używać stale czy tylko okazjonalnie. W przypadku stałego używania rozejrzałbym się za dobrej jakości zasilaczem impulsowym...
Mam pomysł zbudować tester-pasywne obciążenie np. do zasilaczy. przełączniki będą załączały rezystory do ustawienia obciążenia i wyświetlacz ma wskazywać ile rezystorów jest podłączonych. Nie chodzi mi o wskażnik prądu tylko o wskażnik ilości przełączników. Szukam możliwie prostego rozwiązania,
Do sprawdzania alternatorów sterowanych sygnałem z ECU wymagane są specjalne testery,( nawet nie typowe diagnostyczne) koszt to ponad 2000 zł.... Jeden pin to sterowanie, kolejny sygnał DFM czyli obciążenie alternatora, kolejne mogą byc nieaktywne... Ale tak jak pisałem , bez testera który sprawdzi komunikacje po odpowiednim protokole nic nie zrobisz......
To nwm ten niebieski świeci po włączeniu a czerwony nie. Co do Arduino drugiego kasa nie przepadnie jak jest sprawne. Za płytki zapłaciłem wszystkie 3 14zl 🤪 to chcąc nie chcąc może uda się coś zaoszedzic. Jak wysłałem na wycenę PCB to wyliczyli mi płytki po około 120zl za szt. Dodano po 1 A jeszcze jedno pytanie obciążenie nie ma stabilizacji...
Witam, mam do zrobienia tester zasilaczy 12V, chodzi konkretnie o podłącznie do obciążenia zasilacza (np. 12V , 1.5A) , uzyskanie ok 1,4A obciążenia(np. poprzez zarowki 12V z samochodu) i teraz dodatkowo zeby zasygnalizowane bylo poprzez diody LED czy zasilacz jest sprawny tj. czy napięcie nie spadło po podłączeniu obiążenia, i teraz jesli tak to sygnalizacja...
Pytanie jest takie - interesuje Cię tester z prawdziwego zdarzenia czy zabawka go przypominająca? Na tester z prawdziwego zdarzenia mnie nie stać, ale po wymianie Waszych doświadczeń chciałbym podjąć się zbudowania czegoś co będzie chociaż przypominało tester z prawdziwego zdarzenia :)
A to ciekawe, nie spotkałem się jeszcze z przypadkiem aby sterownik srs stracił komunikację z testerem z powodu nadmiernego obciążenia.....
Chyba już znalazłem co jest nie tak a mianowicie, naładowałem akumulator przez noc, zamontowałem go i bez wcześniejszego podłączenia Vag Com po uruchomieniu samochodu, błędy trakcji i ABS zniknęły a tak wczoraj świeciły się tylko po przekręceniu kluczyka. Pewnie będzie akumulator do wymiany, chyba, że ładowanie mu pomogło. Okazało się, że po naładowaniu...
Przy tak znikomym poborze prądu-kilka mA-ja stawiałbym raczej na akumulator.Można podjechać do sklepu i testerem pod obciążeniem sprawdzić co jest wart,jeśli zasugerujesz że kupisz nowy gdy ten okaże się kiepski,sprzedawca zrobi to gratis i jeszcze będzie zadowolony(mniemam,że ty też).Alarm w stanie czuwania pobiera ok.20 mA,komputer raczej też nie...
Należy zwyczajnie zastosować sterowane źródło prądowe. Takie źródło będzie wymuszać określony prąd pobierany z badanego źródła napięciowego, więc nie będzie istotna jego wartość SEM. Tej ostatniej też nie widzę sensu mierzyć. Wystarczy dokonać pomiaru napięcia na zaciskach badanego źródła przy dwóch różnych (znanych) prądach obciążenia, co pozwoli wyznaczyć...
Chcę zbudować tester pojemności pakietów Li-ion z wykorzystaniem Arduino i mam kilka pytań: -czy balancer wbudowany w pakiet będzie przeszkadzał w wyznaczeniu pojemności danego pakietu? -czy obciążenie prądem 1A jest wystarczające do zbadania pojemności, czy lepiej przeprowadzić drugi pomiar z obciążeniem np. 2A? -czy lepiej zastosować stabilizowane...
W wielu przypadkach połączenie N i PE powoduje zadziałanie wyłącznika różnicowo prądowego. Przecież przez przewód N płynie pewien prąd. Skoro zewrze się ten przewód do PE, to część tego prądu popłynie przez PE. Jest to wystarczające, by doszło do opisanego zjawiska. W przypadku, gdyby w instalacji nie było żadnego obciążenia, to do czegoś takiego nie...
To czym ci srawdzali to tester zdolności rozruchowej akumulatorów np. typu VAS-330K Pomiar zdolności rozruchowej pod obciążeniem 150A lub 300A w czasie nie przekraczalnym 10s. Na trójkolorowej podziałce można odczytać wynik pomiaru przy jednoczesnym precyzyjnym sprawdzeniu napięcia na zaciskach akumulatora. Dostępne w sklepach np. Intercars, Suder&Suder.
Niektóre diody, szczególnie dużej mocy mogą się uszkodzić w taki sposób, że na teście diody w zwykłym mierniku pokazują że są niby ok, ale pod obciążeniem zwierają. Czym to sprawdzasz ? Masz tester tranzystorów ? Np coś takiego ? https://obrazki.elektroda.pl/3805372700_... Wylutowywuj po kolei elementy (mosfety, diody) po stronie pierwotnej...
Nie wiem czy Ci pomogę,ale też mam podobny problem ze swoim power bankiem.Gdy obciążenie jest zbyt niskie,tak samo mi się wyłącza po kilku sekundach.Sprawdzałeś na swoim czy przy różnych obciążeniach tak samo się zachowuje?Mnie bardzo pomógł tester portów USB i sztuczne obciążenie o zmiennej rezystancji,bo myślałem że mam zepsuty,a on jest tak ustawiony,że...
Prawdziwe testery mierzą napięcie ale pod obciążeniem, zależy to od baterii lub akumulatora i do pewnych rodzajów można dobrać odpowiednie krzywe co będą odzwierciedlały pojemność ale uniwersalnych chyba nie ma.
Sprawdź napięcie baterii pod obciążeniem. Wymień układ przetwornicy SD6271.
Akumulator Opla, oryginalny Tak stary jak auto? Akumulator należy zmierzyć pod obciążeniem odpowiednim "testerem". Wkrótce zima, która zweryfikuje wszystko.
Musiałbyś wszystkie rozłączyć i jakimś testerem na sztuczne obciążenie zrobić pomiary (pojemności) każdego ogniwa z osobna. Samo mierzenie miernikiem nie wystarczy napięcie może pokazywać Ok a pod obciążeniem będzie gwałtownie spadać.
Do sprawdzenia pozostały jeszcze stojan i wirnik czy nie są zwarte zwoje ale do tego potrzebny miernik. Niektóre regulatory można sprawdzić bez testera. Potrzebny zasilacz regulowany 10-16V żarówka 12V 3W i miernik.
Kondensator CS809 podmienić trzeba, żadny tester nie odwzoruje warunków pracy w danym układzie. Musiałbyś sprawdzić ten zasilacz "na stole" pod obciążeniem żeby odizolować uszkodzony moduł, bo może być uszkodzony każdy teoretycznie z takimi objawami. Żeby uruchomić zasilacz "na stole" jak dobrze pamiętam trzeba zewrzeć pin PS-ON do masy. W ten sposób...
Często reklamujemy kilkumiesięczne baterie Varta.. Dzisiaj już nie ma nic porządnego. Na przyszlość trzeba mierzyć pojedynczo co kilka miesięcy napiecie, także w funkcji poboru mocy- (czytaj włączone wszystkie odbiorniki, stacyjka na zapłon)- nie powinno być różnic. Lub testerem z obciążeniem zastępczym. Baterie w autach na miedzynarodówce wytrzymują...
wziąłem nie tą moc co potrzeba :D . Ale póki co jest jaśniej niż na początku. Ciągnąc temat dalej to mam zrobić projekt testera obciążenia zasilacza atx. Ma to być tylko projekt w postaci dokumentacji (text), schemat ideowy,montażu elementów oraz pcb w dowolnym programie. Oczywiście protela nie znam, eagle próbowałem ale cosik mi nie wychodzi, po za...
Mówimy o zupełnie innych rzeczach. Ty opisujesz audiofilskie doznania, a ja pracuję w maszynach o mocy 2 megawatów zasilanych z falownika. No tak, rzeczywiście to są inne doznania :-) Co nie zmienia faktu, że dziwi mnie taki brak precyzji w wartości napięć wyjściowych tej przetwornicy (jak rozumiem mierzonych pod obciążeniem).
satel obciążenia obciążenia elektroniczne próba obciążenia
samsung łożysko blokada mastercook mostek prostowniczy isuzu
Przeróbka głowicy Golf 1.9 TD AAZ do Transportera T4 1.9 TD ABL – modyfikacje, gwinty, króciec Mercedes Vito P1221 – błąd CAN, komunikacja ABS/ESP, objawy i diagnostyka