tester -> regulator zasilany z jakiegoś źródła -> silnik Dodano po 1 tester wysyła tylko sygnał sterujący, elementem który przekazuje całą moc na silnik jest regulator,
Witam..... Myślę że można zaadoptować ten układ: po dodaniu woltomierza na wyjściu jest gotowy tester. Pozdrawiam.....
Nie myślałeś o kupieniu gotowego analizatora LIN? Ja mam APGDT001 i szczerze jeszcze nie miałem możliwości spróbować tego urządzenia. Ale znając parametry ramek można by symulować sygnały ze sterownika i w ten sposób sterować alternatorem(przynajmniej ja tak sobie to wyobrażam) A w efekcie jeżeli wiemy jaką wartość wysyłamy do alternatora wiemy też...
Firma Konceptis Katarzyna Adamiec Jest bezpośrednim dysrybutorem tego testera w Polsce. cena to około 1600 netto z tego co pamiętam.
I czy takim sposobem można sprawdzić regulatory ze skuterów i motorowerów np. yamaha tzr50, gdzie są dwa obwody, czyli ładowania i świateł ? Lub jeśli nie to w jaki sposób to sprawdzić ?
Bardzo prosty tester serw i regulatorów. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic53... Pozdrawiam
...chciałbym to zrobić na zasilaczu z komputera zamiast tych baterii lipol czy tak można??... Jeżeli będą zgadzały się napięcia to tak. ...A w miejsce odbiornika wstawić jakiś potencjometr?... Nie ma takiej możliwości. Albo aparatura RC, albo tester.
Skoro tak, to najprędzej w poniedziałek prześlę Ci to co mam i tyle co wiem na temat wielofunkcyjnych regulatorów napięcia.
Dzięki za info. Próbował ktoś monitorować linię LIN przy użyciu dedykowanego testera regulatorów napięcia?
Panowie czytajcie co napisałem .chodzi tylko o regulator ,reszta sprawdzona . AAAA, to chodzi tylko o sprawdzenie samego regulatora, nic prostszego, a koledzy napisali że nie sprawdzisz Napisali że LIN. Nie sprawdzisz. Sprawdzisz i to jak najbardziej i nie jest ważne czy LIN, czy COM czy PWM czy przez zwykłą żaróweczkę. Musisz tylko zakupić taki oto...
Da się na stole sprawdzić, trzeba tylko mieć odpowiedni tester do tych regulatorów. Weź alternator pod pachę, udaj się do zakładu który naprawia alternatory i niech go przetestują. Jeżeli na testach okaże się sprawny (w co wątpię) to montujesz do samochodu. Jeżeli dobrze pamiętam to powinno być tam 12 V i w pozostałych dwóch około 7 V.
Do sprawdzenia pozostały jeszcze stojan i wirnik czy nie są zwarte zwoje ale do tego potrzebny miernik. Niektóre regulatory można sprawdzić bez testera. Potrzebny zasilacz regulowany 10-16V żarówka 12V 3W i miernik.
Regulator napięcia sprawdzamy mierząc napięcie na jego wejściu i wyjściu w czasie pracy a nie testerem diod
Kolego, Olkus!Jeśli będziesz używać stabilizację napięcia żarzenia to po co Ci regulator prądu? Włókno żarnika pobierze prąd ze źródła w zależności od rezystancji. Chyba nie używasz w domu oddzielnego regulatora prądu dla każdej żarówki?
Też obstawiam diody ale mam też kontakt z człowiekiem naprawiającym zawodowo alternatory i jutro do niego jadę. Ma stół i może to sprawdzić pod obciążeniem je nie mam jak chyba ze wymienię. Ale.... jak tylko odepnie się sterowanie to wszystko wraca do normy. Silnik nie faluje...jak jest podpięty do testera regulatorów też nie waha obrotami. Dlatego...
Ja mam w pracy tester regulatorów. Taki sprzęt jest też w sklepie motoryzacyjnym. Dla zwykłego użytkownika raczej niepotrzebny. Można założyć, że jeśli diody są dobre trzeba by wymienić regulator (choć to nie reguła).
Jutro mi przyjdzie tester, to zmierzę akumulator.
Tego regulatora się nie sprawdzi jeśli nie posiada się odpowiedniego testera.
Pic bo taki procesor jest w schemacie Mojego kombajnu : serwo tester tester regulatora obrotów silnika tester odbiornika obrotomierz Jestem modelarzem i interesuje mnie jakiś "kurs' od podstaw Jestem raczej zielony ale ojciec sie udziema na tym forum i mam programator
witam jest tam regulator napięcia typu PD istotnie sterowany jest przez komputer samochodu jednak jest to mało zaawansowane jak np. typ COM myślę ze jest wszystko wporzadku i nie ma co szukać jedyna sugestia to można by było sprawdzić odpowiednim testerem regulatorów napięcia na pojeździe czy regulator poprawnie działa podażą za zadana wartością napięcia...
Witam. Niestety usterka wróciła. Interesuje mnie jakim sygnałem steruje wzbudzenie alternatora (pin COM). Przy wypiętej wtyczce "pin COM" wzbudza się przy 3500 obr/min (obroty wirnika alternatora). Nie posiadam takiego testera regulatorów żeby podać sygnał COM i wykluczyć przyczynę usterki. Uszkodzony alternator czy sterownik?
Witam, Jeśli wymontowywanie altka z Twojego samochodu to naprawdę "przygoda" to wymień regulator i będziesz miał 100% pewność że wkładasz sprawny alternator, jeśli wszystko inne w nim jest ok. Ciężko sprawdzić taki regulator domowym sposobem. Możesz spróbować zawieść go do warsztatu gdzie mają tester regulatorów napięcia żeby sprawdzili Ci sam regulator,...
Po pierwsze odczyt błędów jakimś normalnym testerem. Po drugie, jaki regulator wymieniłeś? Pokaż.
Hasło, serwo tester np. [url=http://abc-rc.pl/p/45/3407/tools-se...
koledzy poszukuje jakiegos shematu na wykonanie testera na sprawdzanie regulatorów 12v ,wiem ze moża takowy zakupic ale dużo kasy ok 1400 zł
Jutro będę odkopywać akumulator będę znał parametry dokładnie. Był sprawdzany tylko testerem do akumulatorów.
Nie sterownik obrotów bo po to jest ten właśnie regulator.Potrzebujesz do tego aparatury sterującej proporcjonalnej lub jedynie testera serw ,po to są te trzy kabelki żeby je podłączyć w miejsce serwa w odbiorniku.
Jak chcesz sprawdzać alternator bez podłączania regulatora?
Napięciem ładowania zarządza tutaj komputer przez LIN. Oluś, jak czasami coś walniesz to nie wiadome śmiać się czy płakać. Zamiast oryginalnych regulatorów zakładałem zwykłe FOOM z VW albo Opla... Zresztą jak to Volvo to podobny układ jak w Renault. Apropo, opracowałem fajny tester tych regulatorów, są chętni na schemat?
Używałeś jakiegoś programu typu Modbus Tester zeby odczytac poszczegolne rejestry danych?
Jest to najszybciej stabilizator liniowy LM1084 5A Low Dropout Positive Regulator. link do noty: bmc.bu.edu/bmc/asd/tester/LM1084.pdf Możliwe wykonania: 3.3V, 5V, 12V i wersja regulowana od 1.2V do ....
Tester serw to niezastąpiony przyrząd do badania wszelkiego rodzaju serw jak również jako generator do testowania regulatorów ESC. http://uczymy.edu.pl/wp/na-warsztacie/me...
Tester był podłączony i nic nowego. Pokazał regulator paliwa. Wymieniłem i dalej nic
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12... Ale żeby to poznać trzeba go wziąć na stół. Bez przyrządów da się sprawdzić, trzeba zasymulowac sygnał z PCM-wystarczy zewrzeć z masą jeden z bolców regulatora, na chwilę się wzbudzi. Ja sobie zrobiłem tester który symuluje sygnały z PCM, napięcie wyjściowe mogę zmieniać w szerokim zakresie.
Silnik podłączasz w dowolnej kolejności. Dopiero jak stwierdzisz, że kręci się w przeciwną stronę niż potrzebujesz to zamieniasz dowolne dwa przewody miejscami. Zamiast odbiornika można podłączyć tester serwa, który da się zbudować np. na NE555. Schematy znajdziesz w sieci.
Nie wiem o czym Kolega "pisze". Pomiar napięcia Zenera z dokładnością 0,1V w zakresie napięcia do 290V, jest w zupełności wystarczający do wszystkiego, do wszystkich "zastosowań" w praktyce. Taką dokładność zapewnia ten tester. Moim zdaniem nie warto pisać postów bez "znajomości rzeczy", po to tylko aby zabrać głos. Ten tester sprawdza się już kilka...
Mam problem, rozładował mi się akumulator w Raptor 660, po naładowaniu pokazuje 12,40V ,po podłaczeniu i zapaleniu silnika nie ma zmiany, pokazuje tyle samo, a powinno 13,70V. Czy to może byc problem z alternatorem, czy z regulatorem, podłączałem tester do kostki co dochodzi do regulatora, to tam pokazuje 11,80V 12,40V!
A czy tym testerem da sie sprawdzic regulator obrotów Tower pro 30A albo przerobic zeby działał jak na tym filmiku?? http://www.youtube.com/watch?v=Hp6TRW2-Z...
Dalej testuje przetwornicę i ten mój akumulator Co tu testować? To ma być fotowoltaika off grid czy tester ładowania akumulatora? Panele + inwerter hybrydowy + akumulator. Inwerter ma przetwornicę kilka razy mocniejszą niż kupowany oddzielnie. Regulator MPPT w inwerterze pozwala na używanie sporej ilości paneli PV, podczas gdy typowy regulator to np....
nie tego dotyczyło pytanie No to jeszcze zapomniałeś powiedzieć o tym 2 zalanym trafo i "magicznych" 2 watach pobieranych przez przekaźnik które rzekomo "wyidukowały" się testerowi... :D
Witam ! Potrzebuje schematy połączeń do sprawdzania regulatorów napięcia - tester już posiadam. Czy wie ktoś skąd mogę takie schematy zdobyć, czy są może jakieś poradniki książki, strony www, cokolwiek.
kupie tester do regulatorów wszystkich typów com lin pd pwm bss może być uzywany . Potrzebuje go do stanowiska testowego alternatorów
Do małej instalacji fotowoltaicznej z jednym panelem 43V 200W i regulatorem MPPT 20A posiadam dwa akumulatory jeden Centra 12V 180Ah Drugi Jenox 100Ah obydwa sprawdzałem pod testerem 100% Do regulatora połączyłem je żeby uzyskać 24V zastosowałem na nich korektor regulator 24V żeby napiecia wyrownywał Pytanie czy tak będzie lepszy prąd (A) czy połączyć...
Zmierzyłem testerem elementów i wyszedł mosfet.
Tak, da się naprawić, jest uszkodzony driver silniczka, ale można zrobić tak, aby bylo dobrze beż żadnych napraw, robiłem to w P 306 też na Sagemie. Poza tym kto tak na pałe wymienia elementy? Jeżeli tester pokazał awarię regulatora bigu jałowego to niekoniecznie w nim wina.
Te silniki nie mają mocy, żeby kręcić czymkolwiek pod obciążeniem. Do regulatora potrzebujesz odbiornika albo przynajmniej tester serw (kilkanaście zł w pierwszym lepszym sklepie modelarskim).
Tyrystor wylutowałem i wsadziłem do testera, bezpiecznik zmieniłem na nowy.
Mam cztery regulatory sterowane rc_pulse i cztery sterowane szyną i2c. Rok temu zrobiłem tester do tych regulatorów. Tester ten jest uniwersalny, bo można nim sterować regulatory do silników i serw szyną i2c lub rc_pulse. W linku na stronie 34 jest gotowy taki projekt, warto go zrobić. url= http://www.rcgroups.com/forums/showthrea...
Skoro się świeci lampka akumulatora to oznacza że jest brak komunikacji między sterownikiem a akumulatorem. Ładowanie masz bo byś długo nie pojeździł. Wymiana alternatora musi być na identyczny model, szczególnie chodzi o regulator. I tester, tester jeszcze raz tester i tylko Clip.
A parametrach co tester pokazuje? Który krok? Bieg jałowy do krok 24, no, czasami z minusem, ale nie mniej niż 11-12 Przecież możesz też zrobić test regulatora biegu jałowego.
Jeżeli masz regulator i pakiet, to kup w sklepie modelarskim ustrojstwo, które nazywa się "Tester Serwa". ok. 30zł. Podłączasz do regulatora i...testujesz.
Nie mam testera. Fotki zrobię i wkleję jutro.
Sprawdź czy jest napięcie na regulatorze ciśnienia np żarówką. Dobrze by było też sprawdzić czy ECU wysterowuje ten regulator, oscyloskop. Konieczna diagnoza testerem, najlepiej PP2000.
https://obrazki.elektroda.pl/6821730900_... podepnij 5V zgodnie z obrazkiem i sprawdź czy atmega żyje. jeżeli tak, to czeka Cię wymiana tego regulatora co się grzeje :)
Tak jak wcześniej pisałem na obydwu pinach masz napięcie więc minusa tam nie ma. Jam mam tester do sprawdzania tych regulatorów ale w twoim wypadku to sprawdzenie tylko przez podstawienie drugiego sprawnego.
Nie musi tam być sygnał prostokątny, może iść przemienny wyprostowany z dodatkowego mostka, tak to zrobiłem w swoim testerze regulatorów F00M; może go tu pokażę aby ktoś sobie taki zrobił. Wazne, aby był dodatkowo tłumiony do masy. Bez tego sygnału regulator nie załączy pełnego wzbudzenia, ale dla orientacyjnego oszacowania może go nie być.
Temat poruszany Ooo dzięki. Faktycznie był :) No więc piszą tak: ,,sygnał prostokątny 8V o wypelnieniu 50%" ,,Nie musi tam być sygnał prostokątny, może iść przemienny wyprostowany z dodatkowego mostka, tak to zrobiłem w swoim testerze regulatorów F00M; może go tu pokażę aby ktoś sobie taki zrobił" Ktoś jeszcze coś ? Prosty generator na Ne555 wystarczy?
Witam - ten układ warto zrobić - bo w ostateczności może się przydać jako tester serw regulowany wielkością napięcia stałego.
W dowolnym warsztacie nie sprawdzi się tego regulatora. Tak jak pisze kolega. W Focusach (i nie tylko zresztą bo w nowszych Fiestach, Mondeo, Transitach) regulator napięcia dostaje dodatkowo sygnał ze sterownika silnika (regulator zakończony jest kostką 3 pinową). Do sprawdzenia tego alternatora lub samego regulatora potrzebny jest specjalny tester....
Sprawdź ładowanie przy wyższych obrotach. Były produkowane statory z mocniejszymi światłami vs mocniejszym ładowaniem (2 vs 3 cewki). Niebieski przewód (od statora) musi być podłączony do bezpiecznika (+ akumulatora). Do regulatora napięcia musi być dostarczone zasilanie po stacyjce (sterowanie tyrystorem), ale bez niego nie działał by tester kontrolek...
Co to za silnik? Ile ma wyprowadzeń? Czy ten silnik ma podłączone jakieś obciążenie i jeśli tak to co to jest? Modelarskie silniki bezszczotkowe bez sensorów (tylko 3 grube przewody) bardzo słabo startują. Muszą się rozkręcić bez obciążenia mechanicznego. Brak startu to pewnie nie kwestia testera serw tylko regulatora - niektóre regulatory traktują...
Można podpiąć pod tester serwa. W modelarstwie podpina się pod odbiornik rc kanał 2. Te regulator dobrze pracuje bez połączenia kabli czujnika. https://pl.aliexpress.com/item/100-Jako-...
Tam chyba nawet nie ma żadnego ustalania pozycji. Po prostu serwo bez elektroniki, w sumie został silniczek i przekładnia. Całe sterowanie jest w tym pudełku obok. Można użyć po prostu gotowego "regulatora do silników szczotkowych", tyle że takie zwykle są dostosowane do silników napędowych znacznie większej mocy. Taki regulator steruje prędkością (PWM)...
Witam mam taki problem i pytanie dlaczego tak się stało, mam silnik 40A bezszczotkowy o napieciu max 14.8 v I zalecany regulator do niego to 45 A ja podłączyłem do niego regulator 40A I pakiet 4 s pod regulator podłączyłem tester serw zeby sprawdzić czy silnik działa i silnik drżał a po podkręceniu potenciomeru na testeze regulator się przepalił ,dlaczego...
Nie mam na przewodzie napięcia a on piszczy. Jakieś czary z nim i strach coś robić. Mam coś podobnego, nie podam firmy bo mi wstyd. Jednak zapoznanie się z czymś takim daje "pozytywne" wyniki, ma on regulator i przy pewnej wprawie potrafię ocenić czy w przewodzie jest napięcie (z pewną dozą nieufności).
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Oj, lenistwo... Dwa wątki niżej masz Kolego: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17... Do tego wystarczy w google wpisać "serwo tester" lub "servo tester" i masz 10 schematów bez wykorzystywania uC. To tyle w temacie sterowania regulatorem. Schematy samych regulatorów też są oczywiście dostępne, ale budowa takiego regla jest wysoce nieopłacalna...
No tak tylko że do regulatora modelarskiego musiał bym dokupić taki tester serw a chciał bym zakupić taki regulator jak np w wkretarkach jest z silnikiem bezszczotkowym ze tylko zasilanie podłączam i silnik działa a ten modelarski co mam to po podłączeniu zasilania to dodając gazu na aparaturze nic się nie dzieje tylko najpierw muszę wcisnąć gaz na...
Gerri, te stare tną ostro. Nowsze rzeczywiście dwustopniowo. Wyraźnie to widać na testerze regulatorów.
Może błąd trzeba wykasować testerem diagnostycznym. Jest jeszcze kabel powrotu do deski rozdzielczej, sprawdź czy nie został przerwany lub nie podpięty.
Witam . (at)ramozz Ma się to nijak do tego że rurki wracające do sprężarki są ciepłe. Brak odparowania czynnika świadczy o uszkodzonej dyszy dławiącej. Żadne modły z testerami nie naprawią auta. Ta ,tzw , dysza dławiąca ,. to nic innego jak regulator ciśnienia który powoduje zagęszczenie par czynnika po jego odparowaniu ,przez co jest wzrost wydajności...
nie wiem które bezpieczniki są od pompy i przekaźnik Nie wiesz bo nie ma czegoś takiego. Jak paliwo dochodzi do pompy wstępnej tej na CR to nie otwiera regulator . A dlaczego to nie wie nikt. Masz tester by to podłączyć? Nawet nie wiadomo czy tam cokolwiek ma zasilanie.
2 mierniki brały udział w testach oraz nowy analogowy tester akumulatorów, ładowania Yato.
Dzięki za zainteresowanie :-) Czyli dokupuję coś takiego: https://allegro.pl/oferta/bezszczotkowy-... oraz tester serwomechanizmów: https://allegro.pl/oferta/tester-serwo-3... i powinno zadziałać? Kurde jak to mózg nie nadąża za technologią. A przecież swój pierwszy miernik kupiłem...
od pewnego czasu moja omega utrzymuje za wysokie obroty ok 1500do 2000 .po podłączeniu do testera wyszło że jest uszkodzony regulator minimum ale mechanik nie wiedział co to jest silnik krokowy i czujnik na wale wymieniłem omega 2l z90 roku mototronik ver 1,5
Podłączyć tester i zerknąć w parametry. Możesz mieć uszkodzony regulator ciśnienia na pompie.
Mam Jazz 2009 i sygnał z manetki idzie do bcm. Testerem mozna włączyc co sie chce w elementach wykonawczych.
Czyli po prostu mój tester jest za słaby by dokonać adaptacji??
Tester sprawdza równomierność dawkowania, nie koniecznie ich wydatek. Aczkolwiek znając wydajność sugerowaną przez producenta możemy również sprawdzić wydatek. Paliwo podawane pompą paliwa zewnętrzną 4bar, regulator upuszcza po osiągnięciu 3bar. Układ zamknięty. Za zbiornik robi karnister paliwa.
A może ma ktoś już taki tester własnej roboty i pochwali sie fotami i schematem szczegółowym ?
Diody i uzwojenia tez sprawdziles podczas wymiany regulatora ? Masz mozliwosc sprawdzic w testerze wykres napiecia w instalacji ? Moze dioda siada i pikuje a elektronika wariuje.
Odczytaj i podaj oznaczenia na elementach - to podstawa kwestia w inżynierii wstecznej . U1 to raczej MCU, U2 to regulator napięcia L to dioda LED D to diody impulsowe/zenery
Główne niezadane pytanie to "po co?". Jeśli celem jest tylko uruchomienie silnika potrzebujesz regulatora do silnika bezszczotkowego + tester serwomechanizmów + zasilanie pakiet 3s Jeśli celem jest zrobienie sterowania na atmedze to właśnie masz zrobić taki regulator silnika bezszczotkowego i do tego, oprócz samego mikrokontrolera potrzebujesz parę...
Okazało się że nie ma regulatora ciśnienia turbo.Regulator został założony,a problem jest dalej.Tryb awaryjny jest cały czas,tester TEXA nie pokazuje więcej błedów.Gdzie szukać przyczyny?
Hej, Jakis dziwny masz ten blad...ja w ESI (dokumentacja Bosch) nie znalazlem regulatora cisnienia paliwa..moze chodzi o eletrozawor od par paliwa ? Czy masz mozliwosc odczytania tych bledow jakims innym testerem diagnostycznym ? M.
Walka z cytryną wygląda następująco: Wymieniony zawór VCV na nowy - auto normalnie zapala czyli już na + Cały czas jednak jest błąd P1210 i coś jest nie tak z wysokim ciśnieniem paliwa. (moja diagnoza) Nie miałem czasu dokładnie posprawdzać wszystko, ale po odpaleniu (jak się wyczyści kompa od błędów) cały czas występuje błąd P1210, P0002 i P1351 Jak...
Czy regulator napiecia mozna sprawdzic omomierzem, czy potrzebny jest specjalny tester. Jak sprawdzam omomierzem to kazdy pin z kazdym nie daje oporu.
Muszę zamówić ten tester pojemności z alie i sprawdzić je dokładnie ale skoro prostownik którym go ładowałem wcześniej ładuje go normalnie i przechodzi w tryb podtrzymania a regulator nie daje rady to wydaje mi się że to w nim jest problem.
Regulator jest w alternatorze ale on nie pobiera prad, ciężko będzie jak niemasz amperomierza, i testera "to jest zgadywanie"
Czy można wykorzystać jako sterownik Arduino do huśtawki np. z All-gro pod nazwą: Tester wielu biegów Test ESC 3CH ECS spójność regulator prędkości kanały zasilania miernik CCPM 3 tryb przełączania (jest na all-gro) W opisie jest: Automatyczne "okno wycieraczki" tryb: sprawiają, że serwo huśtawka jak wycieraczki z największym kątem. Lub, czy można użyć...
A po co diagnozować testerem? I tak będzie błąd "smart alternator fault". To trzeba naprawić. Jak był zamontowany nieoryginalny regulator to trzeba zrobić pewną przeróbkę.
Masz widzę na fotografii wbudowany wskaźnik co pokazuje ... stan baterii/napięcie ? Też skacze ? Aku do sprawdzenia testerem lub po prostu metodą techniczną przy pomocy np. żarówki H4. Podłącz jak napisał kolega jakąś żarówkę 12V lub inne obciążenie na 12V pod aku czy będzie gasło lub wykazywało inne uboczne efekty. Jeśli wszystko będzie ok to by wskazywało...
Hmm... Pisałem o typie silnika - szczotkowy, 12V, max. prąd - 45A. Jeśli chodzi o maxymizer, to mam taki, zewnętrzny i jest ok. Ale to dodatkowa skrzynka, dlatego myślę o regulatorach RC bo są małe.....no, ale są te "ale" o których piszesz. Podałem link do przykładowego regulatora - ja mam silnik 45A a ten z przykładu do 100A - to chyba byłoby OK? Piszesz...
http://www.teos.modelarstwo.org.pl/inne.... Do sterowania regulatorem potrzebny jest układ np. testujący serwomechanizmy http://www.teos.modelarstwo.org.pl/teste... Tu jest opisana zasada działania takiego układu http://www.ep.com.pl/pobierz.php?id=1211...
Wpierszym wejściu tematu prosiłem o schemat zasilania jeśli ktoś ma , ja nie posiadam znalazłem jedynie schemat do regulacji ręcznej .Napięcie sprawdzałem miernikiem , chodzi o napięcie regulacyjne z modułu , pozostałe napięcia potwierdziłem żarówką testerem . Chodzi mi głównie , czy napięcie na regulatorze, dochodzące do niego, ma być na stałe , nawet...
Tak to silnik bldc bezczujnikowy, 40a moze byc mało, turbinki zazwyczaj sporo pobierają. Jednak jestem za tym żebyś go wymontowal, rozbieżności mogą byc spore a nie trudno jest taki silnik spalić, ewentualnie regulator. Co do "potencjometru" to szukaj testera do serw, do regla idzie sygnał ppm.
mr. madry zaproponuj cos a nie piszesz bez znaczenia dla forum, ok jutro zczytam drugim testerem i sie okaze. a i tak regulator byl martwy i jak okaze sie prawda to co pokazal diagnoskop to chyba glupio bedzie..........
Witam ! Problem z autkiem jak w temacie. W czasie jazdy zaczyna mu brakowac mocy. Nie wyglada to na problem z turbina. Po podlaczeniu do testera diagnostycznego wyplul blad: "Regulator wysokiego ciśnienia paliwa" Czy przez niego auto moze sie tak zachowywac. Czy on jest umieszczony na listwie ciśnieniowej czy na pompie ??? Jeslina listwie to pewnie...
Witam Posiadam frezarkę cnc z wrzecionem na silniku DC (szczotkowy) z regulacją obrotów na zasadzie sygnału PWM. Niestety silnik ten ma za małą prędkość. Postanowiłem więc w jego miejsce zastosować modelarski silnik bldc typu innerrunner. Problem pojawia się jednak z jego sterowaniem. Oczywiście mam odpowiedni regulator esc, który działa poprawnie podczas...
Metoda jest , została opisana np w instrukcji obsługi do testera Transpo i wymaga albo takowego testera albo ustrojstwa samoróbki od podania sygnału aby regulator zaczął pracować. Reasumując: z praktyki człowiek skłania się do metod prostszych ,jak napisał Janusz oblukać wszystko jak nic nie zostanie to regler ( ja mam taki zastępczy na półce podkładam...
tester regulatora napięcia alternatora oznaczenia regulatora programowanie regulatora
kamera reset koło pasowy wyciek chrysler instrukcje
dobre sklepy elektroniczne online dobre sklepy elektroniczne
Silnik maszynki Kenwood nie obraca ślimaka - przyczyny i rozwiązania Brak wskazań temperatury płynu chłodzącego w samochodzie - diagnostyka i rozwiązania