Zobacz w internecie, czy "Flipper Zero" spełni Twoje oczekiwania.
Wylutowałem, zmierzyłem, ale mój miernik nie podał pojemności - musi być poniżej 30pF. Spróbuję jakiegoś innego pomiaru. Tester uniwersalny LCR (na dwóch sprawdzałem) podaje, że to kondensator 100pF. Nie mam jak tego zweryfikować lepiej. Obudowa jest 0402 (imperialne jednostki).
Witam zobacz taki tester: http://www.elportal.pl/pdf/k04/30_11.pdf I jeszcze taki: http://www.elektroda.net/warsztatowe/tes... Albo gotowy: http://www.micromade.pl/pdfy/m02_i.pdf
Kolego, niejednokrotnie taki błąd w D4F widziałem jak diagnozowałem taki wóz testerem uniwersalnym. Natomiast nigdy go nie było, ten sam model diagnozowałem sprzętem dedykowanym typowo Renault. Były zaś inne błędy...
Proszę bardzo : Akustyczny tester pilotów SE 12/1997. Warto także zapoznać się z artykułem pt. Metody szybkiego sprawdzania pilotów IR SE 8/1997. Jak nie masz dostępu do SE to napisz, prześlę ci na PW.
mam ten sprzęt od roku, tester kupiony w Dax-Pol Żywiec cena 9000pln, obsługuje prawidłowo 40% tego co ma w spisie reszta albo przekłamuje,albo pokazuje bzdury,pomoc techniczna po zakupie nie istnieje!!!! jedyny plus to naprawdę częste aktualizacje choć za bardzo nic nie wnoszą, brak własnego zasilania (bateri) co w przypadku diagnozy podczas odpalania...
Czy jak podjadę do Pana (znajomego), który ma tester uniwersalny to da radę odczytać sejaka? Jeżeli masz kabel, masz komputer lub laptopa to sam odczytasz. Instalujesz jeden ze wskazanych programów, podłączasz kabel do komputera i masz wszystko...
Powiem tak...nie blokuje się bez aktualizacji ,moduł can raczej obowiązkowy do nowszych furek,,,,,a resztę to obsługuje jak zwykły tester uniwersalny jedne lepiej inne gorzej ............Jeśli już to zapoznaj się z G-scan...
Ale co tu obliczać ? że ktoś wykombinował sobie że zrobi tester uniwersalny 12/24V wcale nie oznacza że musisz małpować do pomiarów w instalacji 12V. Znajdź najmniejszą dostępną moc w takiej obudowie bo chyba na 12V mniej jak 5W nie produkuje się i będziesz miał tester na 12V. Pamiętaj że takim czymś uwalisz LIN/CAN jak nic jak macniesz przypadkowo...
Naprawdę trzeba się mocno zastanowić,podjechać do kogoś w okolicy-pamiętaj kazdy tester uniwersalny ma swoje wady.
Często w mojej pracy zdarzały mi się sytuacje w których musiałem szybko przetestować kabelek, czy to popularną "sieciówkę" czy też RS'iaka. Jak to mawiają starzy górale: potrzeba jest matką wynalazków, a budżet a właściwie jego brak jest ich ojcem. :) I tak powstał Uniwersalny Tester Kabli, wyposażony w: - gniazda RJ 45 - gniazda DB 9 (męskie i żeńskie)...
wiec rozplanuj tak zeby nie zajelo, prowadzisz sciezke obok, omijasz, mozesz tez cienki przewod w izolacji prowadzic od strony elementow, przewlekac i lutowac w odpowiednich miejscach.
Każdy tester uniwersalny będzie miał jakieś braki.Nie ma jednego do wszystkiego.Możesz kupić sobie np launch, autel itp.Tylko żeby coś nazwać testerem to od 4 koła w górę.No chyba że poszukasz sobie ryżowych za parę stówek.
Witaj. Testerem do 5 tyś nie zrobisz wszystkiego, bo jest to tester uniwersalny. Ale to już pewnie wiesz. Ja widzę tylko dwie opcję do 5 tyś, a dokładnie to launch x431 v+ albo jakiś autel. Tylko autel nie z tych najtańszych za 2 tyś a około 4 tyś.Oba te chińskie wynalazki tego typu mają problem z tłumaczeniem na polski. Dlatego żeby ci nie pokazywał...
Jaka ma przewagę nad testerem uniwersalnym z chin? Aktualnie mierze tym i raczej się pokrywa z oczekiwaniami.
TechTool Volvo, nie wiem jak inne uniwersalne testery sobie radzą. W autach przed 2006 podmieniałem bez programowania.
Poszukaj kogoś z Vidą i odczytaj błędy. Uniwersalne testery nie chętnie współpracują z Volvo, taki urok tego samochodu.
Witam Co sądzicie o scandiag tester uniwersalny z darmowymi aktualizacjami.Cena bardzo atrakcyjna.
Każdy uniwersalny tester/interfejs OBD2 poradzi sobie z odczytem temperatury jaką widzi sterownik silnika. Więc po co sobie komplikować?
Autobossem V30 tester uniwersalny
Nie znamy roku ani silnika ale może być inny tester uniwersalny nawet.
Tak dla porównania. Nie fotografuję a już w żadnym przypadku nie upubliczniam swojej pracy. Ale tu mam przykład takiego testera sprzed 17 lat, zdjęcie zrobione jak się można domyślić z innego powodu :) Wybrałem takie na którym widać najwięcej powierzchni panelu. Tester jest taki, jaka jest potrzeba. Testery uniwersalne moim zdaniem nie sprawdzają się....
Sonde lambda powinno diagnozowac się za pomocą oscyloskopu to po pierwsze. Po drugie co na to wszystko diagnostyka komputerowa VCDS ? Nie za pomocą uniwersalnego testera.
Żeby nie ten błąd w ECU,to postawił bym na pompę CR,albo za małe ciśnienie na zasilaniu paliwa ze zbiornika,chyba żę diagnozujesz to jakimś uniwersalnym testerem i źle czyta co widziałem już kilka razy.
Hej zasilanie w gnieździe diagnostycznym jest prawidłowe, dodam jeszcze że każdy tester uniwersalny który nie potrzebuje do komunikacji rozpoznawania statusu zapłonu (włączony, wyłączony) łączy się bez problemu z tym samochodem.
Ja mam Z aktualnym abonamentem. Sprzęt spoko, jako tester uniwersalny w tych pieniądzach oceniam na 4+/5.
Witam - przykładowo taki uniwersalny ; https://www.gotronik.pl/tester-pojemnosc...
Koledze nie chodzi o tester uniwersalny a o tester dedykowany do MB np star diagnoza jesli sie nie myle, ale ja sie nie znam i nie robie w mb :)
https://allegro.pl/oferta/miernik-uniwer... Coś tego typu, chińczyk.
Po pierwsze - czym diagnozujesz? Clip? Klon DS150 lub pochodne? Uniwersalny tester? Co to znaczy "przewody poza zakresem"?
tester uniwersalny typu autocom, texa, fastbox powinien wystarczyć.
Bo tak mają testery uniwersalne ,nawet jak się połaczysz to nie raz trzeba brac odczyty z przymróżeniem oka.
Z uniwersalnych testerów w średniej kasie to np. https://allegro.pl/oferta/tester-diagnos... Albo coś w ten deseń https://allegro.pl/oferta/launch-x431-pr... Mocno wydajny jest tester z Autela. Kts 560 mają możliwość passthru Autel o bosch mają SDA funkcje odblokowania...
Popularne neonówki wykrywają przeważnie napięcie powyżej 100V. W sprzedaży są śrubokręty umożliwiające sprawdzenie istnienia napięcia stałego lub zmiennego oraz sprawdzenia ciągłości. Proponujemy zbudowanie samodzielne tego prostego, ale niezmiernie potrzebnego układu. Wykrywa on napięcia już powyżej 1V. Pełnione funkcje: - Sprawdzenia przejścia przewodów...
Taki urok testera uniwersalnego...
nie tylko testbook,tego K16 robi wiele testerów uniwersalnych
Rozumiem. A czy są podobne testery uniwersalne, które również zmierzą takie wartości i co najważniejsze wyniki będą wiarygodne? Najprawdopodobniej taki tester jak na powyższym filmiku jest bardzo drogi i mogą sobie pozwolić na jego zakup tylko firmy.
mam tester uniwersalny z polskim oprogramowaniem, ktory potrafi obsluzyc calkiem przyzwoicie Iveco, MANy, Mercedesy. wiecej informacji pod tel. 0604 159 856
Żaden tester uniwersalny nie zastąpi interfejsu dedykowanego do danej marki.
Witam. Miałem podobny przypadek z Focusem.Układ paliwa sprawdzony ,pompa ok. wtryski zregenerowane auto nie pali za pierwszym razem.W moim przypadku pomogło kodowanie wtrysków w serwisie Forda (nie pójdzie na testerach uniwersalnych).
Witam Nie pasuje mi ta pompa do twojego opisu. KTS nie diagnozuje elektronicznej blokady odjazdu w fordzie. Takie informacje co może zdiagnozować KTS uzyskasz w ESItronic/?/Lista pojazdów/KTS 505-605. IMMO jest w sterowniku silika. Najlepiej i najszybciej WDS. Serwisówki jeszcze raz serwisówki. A KTS jest OK bo jest szybki i przejrzysty z uniwersalnych...
No trochę się wyjaśniło , ale mimo wszystko pięknie ogarnia to lexia i naprawdę wiele innych testerów uniwersalnych .Autor napisał że dużo błędów można wiedzieć czym była postawiona diagnoza?
Tylko z Clipem, bo testery uniwersalne tutaj się nie sprawdzą.
Jeżeli kanałów (zestawów przekaźnik - tranzystor) będzie więcej to może warto pomyśleć o ULN2803. W układzie tym jest 8 kompletnych kanałów wraz z potrzebnymi rezystorami i diodami. Co do układu z tranzystorem - albo tranzystor został źle podłączony (zamienione elektrody) albo uległ uszkodzeniu z powodu braku w/w diody. Podłączenie przekaźnika od strony...
Panowie, nie wiadome czym była robiona diagnoza, bo testery uniwersalne kładą się na HDI. Zupełnie inne błędy wywala planet, a zupełnie inne KTS bądź autocom; albo coś innego. Dlatego czekam na błędy z planeta. A nawet jezeli była robiona jakaś adaptacja to też nie uniwersalem. Tylko planet i funkcja "wymiana części".
Przejrzałem listy błędów w Star Diagnozie, ale niestety kończą się one około numeru 3500. No cóż - taka jest specyfika, że testery uniwersalne posługują się kodami uniwersalnymi, a tester Mercedesa ma swoje kody - pomimo że stosuje złącze OBD. Treść błędów wskazuje na prawdopodobne problemy z zasilaniem sterownika. Było kiedyś coś takiego przy motorze...
Wg mnie uniwersalny interfejs nie nadaje się do dłuższej i poważniejszej pracy w wielu markach. Ja osobiście zakupiłem do warsztatu tester diagnostyczny (uniwersalny) marki Brain Bee ST-6000 i wybuliłem za niego 15 500zł. Po kilku miesiącach użytkowania stwierdziłem ogromne braki w możliwościach tego urządzenia. Teraz zakupiłem kilka interfejsów o wiele...
-tak teoretyzując to nasuwają mi się następujące wnioski -jeśli tester potrzebuje aby do testu TV był włączony to należy mniemać że taki tester to inwerter z własnym zasilaniem który mierząc prąd poda informację czy lampa jest ok czy nie -włączenie TV ( tu widzę sprzeczność) - jeśli lampa będzie odłączona to układ protekcji wyłączy TV i jedyne co zobaczymy...
dafa słabiutko Zwłaszcza E6 Zaznaczyć trzeba że nie ma testera uniwersalnego który by robił wszystko dobrze.
Jakie to ma możliwości? Opis na Ali jest powiedzmy taki sobie. Testuje układ podając jego nazwę na wyświetlaczu led kolejne litery i cyfry oznaczenia , jeśli układ jest niesprawny wyrzuca Err.Testuje większość popularnych cmos-ów i ttl-i kilka trasoptorów parę wzmacniaczy operacyjnych i m.cz .,ledy. Funkcjonalnie wydaje się podobny do tego "cosia":...
Witam. Marzy mi się tester uniwersalny do maszyn który sygnalizuje obecność napięcia w danym punkcie obwodu. Ponieważ maszyny mają zbudowane sterowanie na napięcia 12VAC,DC ; 24VAC,DC ; 110VAC,DC i 230V AC potrzebuję tester który ma kilka wejść i takie wejście raz mogę podłączyć po napięcie 12VAC a innym razem 110VDC. Potrzebował bym coś takiego jak...
Tak,niektóre silniki miały przepustnice i went na jednym bezpieczniku. Błędy sprawdzisz albo testerem jakimś uniwersalnym albo vcds. A to co masz niby obsługuje wszystkie moduły w vw choć nie znam się na takich zabawkach.
Witam. czy ktoś ma schemat wmiarę uniwersalnego testera do mikrofonów"gruszek" CB?
Tak to wygląda połączenie niewiedzy z tanim kabelkiem. Musisz podjechać do kogoś kto ma VCDS, wątpię aby w Vag Commander była taka opcja. Ustawienie podstawowe zrobi praktycznie każdy tester uniwersalny. Sprawdź na stacji diagnostycznej.
czy ktoś testował już moze Volvo VIDA DICE 2011 z alledrogo.Albo polecił by jakiś tester uniwersalny który dobrze sobie z tym samochodem poradzi
Obecnie serwisując obiekty przy sprawdzaniu działania czujek sejsmicznych nie posiadam żadnego testera , wiec pukam i stukam obok czujki :) Zastanawiam się nad zakupem jakiegoś uniwersalnego testera. Macie coś godnego polecenia?
Witam. Wtyczka podobna ale nie ta. Poszukuje schematu kabelka do Mercedesa Sprintera,to jest piny na wejściu do przejściówki 72310064 i na wtyczce bezpośrednio do testera. Próbowałem na uniwersalnym ale nie łączy, na CDIF jest ok.
A w czym taki tester jest lepszy od miernika uniwersalnego ew. wzbogaconego przez zarowke?
Ja myślę, że warto. Ma dużo funkcji i cena jest dość dobra.
Witam !!!!!! Pszukuje wszelakich informacji o uniwersalnym(najlepiej) tester płyt głównych np. dokumentacja, schematy, jednym słowem wszystko.
Auto nie będzie traciło na mocy przy uszkodzonym czujniku temperatury paliwa. To że wymieniłeś czujnik ciśnienia w układzie hamulcowym nie znaczy że błąd zniknie bo możliwe że uszkodzona jest instalacja a o ile pamiętam to błędy czytane są testerem uniwersalnym i numer błędu jaki podałeś nie występuje w grupie VAG.
Texa nie tylko odczytuje błędy. Koduje wtryskiwacze, kalibruje skrzynie, podnośnik, miękką oś i wiele wiele innych, a to tylko john deere. Błędy jak najbardziej nieraz głupio tłumaczy, ale po kodzie idzie dojść wszystko. Do maszyn rolniczych texy używam od 4 lat i nie narzekam. Wiadomo że to nie oryginalny tester, ale jak na uniwersalny nie jest zły....
Sorry, ale nie rozumiem obecnego trendu. Mianowicie każdy chce ze sobą wozić swój "komputerek" i w razie potrzeby od razu samemu sobie auto naprawić w 5 minut... Zwykle takie urządzonka nie wiele pomogą, tym bardziej laikowi. Komputerek wypluje błąd i co dalej? Być może z opisu błędu niewiele zrozumiesz, albo nie będziesz umiał go zinterpretować. Wymiana...
Jeszcze trochę a zobaczę tu baterię i diodę jako uniwersalny tester LED. Czego to ludzie nie zrobią dla gadżetu za 15 zł.
Kolego jaki to samochód. Drugie pytanie czy nie masz może wyciętego immo. Ponieważ miałem taki przypadek z jedną laguną z którą mogłem połączyć sie z silnikiem jedynie testerem uniwersalnym a clip nie działał.
witam mogę co nie co powiedzieć o st6000 bo używam go przez ponad rok i mam tylko ten jeden tester i mogę powiedzieć że daje rade ma małe braki w oprogramowaniu np. z VOVLO to tylko silniki i to przez eobd nie ma poduszek ani abs resztę aut robi dobrze są uaktualnienia a i jeszcze musisz uważać np. w vw podłączając poduszki juz w kilku autach podłączałem...
mam dwa dobre legalne testery uniwersalne Salus AM10 i Reflex 3130 dużo można nimi zrobić, później to serwisówki nawet nie zauważysz kiedy a wydasz na sprzęt ponad 50tyśiaków
, teraz nie wykazuje komputer żadnych błędów ,kontrolka się stałe swieci Te dwie rzeczy się wzajemnie wykluczają. Kumaty mechanik z clipem albo dobrym testerem uniwersalnym poradzi sobie. Powiedz skąd jesteś, może ktoś z nas pomoże
No i przychylam się do odpowiedzi kolegi , sam ostatnio walczyłem z autkiem testerem uniwersalnym i wprowadzał mnie w błąd którego nie było . Dopiero typowy , wyspecjalizowany pod markę auta pokazał prawdę . Usterka zlokalizowana i to najważniejsze . Pozdrawiam .
Witam, mam do was pytanie, jaki tester uniwersalny do samochodów ciężarowych byście wybrali, mam na mysli jaltest, texa i bosch truck, ja wczesniej pracowałem na jalteście i byłem z niego zadowolony ale moze pozostałe są lepsze , prosze o komentarze na temat działania i możliwosci. Dziekuje i pozdrawiam Dodano po 1 Ponieważ kupowanie orginalnych serwisówek...
Jedź na tester uniwersalny, który robi Hondę, albo dedykowany do Hondy. Ten soft odczytał błędy ze sterownika silnika. Bez opisu. Jeśli bymu wierzyć, masz problem z EGR a sondzie brak aktywności. O poduszkach dalej nic nie wiemy.
W Autocomie jest opcja zmniejszania i zwiększania wolnych obrotów nie bawiłeś się tym ? Clip pokaże dużo więcej i na pewno właściwe wartości bo uniwersalne testery czasami przekłamują. Czy jest duża różnica wartości które pokazuje przepływka kiedy nie chce odpalić i kiedy ci odpala ?
Witam. Chciałbym włączyć do dyskusji potencjalnych elektroników nt. uniwersalnego testera świetlówek do 3,5kV. urządzenie nie będzie może tanie, ale powinno być w pełni naprawiane i możliwe do samodzielnego wykonania. Chcę połączyć ze sobą dwa transformatory wysokiego napięcia. Dokładniej uzwojenia wtórne. Napięcia z tych uzwojeń mają się w czasie podłączenia...
Zatem po odkręceniu anteny z uchwytu i wtyczki z radia nie powinno być przejść między masa a gorącą żyłą. Powinno być przejście między gorącą żyłą we wtyczce i gorącą żyła w uchwycie anteny. Przejścia sprawdzisz omomierzem lub testerem diód/przejść w miernikach uniwersalnych (taki piszczek).
no ale przeciez niema takiego testera uniwersalnego co robi wszystko doskonale.ja jestem zdania ze jeden tester uzupelnia drugi i dlatego trzeba miec ich kilka a ktory do czego to juz dochodze droga praktyki i testow.Pozdrawiam.
Panowie pytanko małe:D do Azji jest Carman Scan do grupy Vag jest VCDS pytanko brzmi. jakim testerem uniwersalnym uzupełnić ten zastaw żeby obsługiwać inne Europejskie auta.Może być jeden droższy uniwersal lub dwa tańsze.
Uniwersalne testery pokazują co chcą, a często są to w ogóle jakieś dziwaczne goglowskie tłumaczenia. Oryginalny komunikat brzmi tak: 161100 The plausibility check of the AdBlue® system produces excessively high values. Może to być spowodowane różnymi czynnikami - słaba jakość AdBlue, coś innego zalano do zbiornika, słabe ciśnienie z pompy, krystalizacja...
Moze nie od razu "CliP' ale zwykły KTS wystarczy,albo jakikolwiek tester uniwersalny znanych firm.To tak gwoli tego,żebyś się nie ograniczał do poszukiwania warsztatu koniecznie z "Clipe-em".
tak samo powinno być w tej włoszczyźnie: 01(elektronika silnika)>04(nastawy podstawowe)>000(blok) widziałem kilka testerów uniwersalnych i zazwyczaj jest w nich tak samo jak w VAGu
Właśnie kodu błędu nie było Nigdy nie ufaj opisom błędów z uniwersalnych testerów, nawet takich z wyższej półki niż ten maxiecu, zwłaszcza w języku polskim.
Nie wiem czy na ścianie grodziowej nie da się omyłkowo zamienić kostek od czujników . Poza tym ten brak błędów, ciekawe czym diagnozują . Testery uniwersalne słabo radzą sobie ze starszymi autami ,może tu leży problem.
Uszkodziłem tester w następujący sposób - rozładowany kondensator testowałem na slotach przeznaczonych dla diod zenera następnie przełożyłem go do slotów wejść uniwersalnych.
Uniwersalny, ośmiopozycyjny przełącznik elektroniczny. Dwupunktowy cyfrowy miernik temperatury. Tester wzmacniaczy operacyjnych.
Z testerów uniwersalnych to launch ma wlasnie przy renówkach problemy czasem jakieś dziwne parametry podaje, przeważnie to wina złych ustawień albo braku danego silnika w spisie i wybrania "podobnego" st6000 czasem też wali jakieś dziwne rzeczy ale ogólnie to rzadkość.
Ryżowy DS150E dość uniwersalny i funkcjonalny, cena na Ali około 200 zł.
Wielkie dzięki kybernetes widzisz i tu się pojawia odpowiedz " jak coś jest do wszystkiego to na ogół do niczego" to jest urok testerów uniwersalnych jeszcze może kts. To najwyraźniej trzeba będzie go usunąć i problem zniknie na amen z Eolysem i fapem .
60zł to kosztuje komplet porządnych przewodów pomiarowych... więc o czym ten temat. Nie, to nie żart, za 60zł nie da się kupić porządnego, a przede wszystkim bezpiecznego miernika. Porządny bezpiecznik HRC kosztuje 20-30zł. Mierniki nadające się do czegokolwiek zaczynają się ok 150-200zł. Jak bardzo chcesz z oferty gotronika za 60zł i pogodzisz się...
Miałem ELM 327 escorty z tym silnikiem ok 70 procent skuteczności połączenia. Przeglądałem niedawno tabelę porównawczą testerów uniwersalnych. Ten silnik był podany jako " potykacz" 50 procent było w stanie przeczytać i skasować kody. A parametry bieżące jeszcze mniej . Pisze oczywićcie o testerach , które w cenie mają 5 cyfr bez przecinka.
Witam Auto jak w tytule. Problem jest taki, po włożeniu karty zapalaj się kontrolki, można kręcić rozrusznikiem, ale auto nie zapala. Kontrolka immo nie gaśnie (świeci się ciągle) Sczytanie błędów nic nie dało. Niestety nie posiadam Clipa, mam tester uniwersalny, według testera brak błędów. W czytniku karty był uszkodzony jeden switch (już naprawiony)...
Proszę Cie... daj spokój z takimi shitami - dobry tester uniwersalny to min. 5000tyś (mowa o używanym KTS). A jak chcesz tylko BMW, a nie ludziom diagnozować to INPA - a jak chcesz do wszystkiego to poluj na KTS-a, X-431...
Vin się w clipie wklepuje ręcznie, na tej podstawie program ustala podstawowe parametry: model, silnik, skrzynię, ewentualnie prosi o skorygowanie danych niejednoznacznych i traktuje jak święte. Testery uniwersalne są bardziej elastyczne . Dlaczego niema komunikacji przy clipie , wniosek nasuwa się sam.
Poczytaj w Serwisie Elektroniki nr. 12 z 2007r.
No to podłącz jeszcze raz i teraz podgląd parametrów wtrysku w czasie kręcenia rozrusznikiem. z kreceniem rozrusznika i parametry bedzie rwal komuniukacje oscyloskopw czujnik i bedzie widzial jak sie zachowuje cisnienie ,, nawet miernikiem szybkim mozna bylo by zmierzyc , przy opisanym zachowaniu brakuje paliwa trzeba zobaczyc czy rakuje na niskim...
Pojemności podawali standardowo w faradach z przedrostkami piko, nano, mikro. F mają takie fajne - podobne do podwójnego P. Symbol mikro albo grecki, albo literka m - tez trochę inna niż nasza. N wygląda jak H, p wygląda jak n. Wszystko znajdziesz w podręcznikach do języka rosyjskiego. Na oko można sprawdzić tylko spalone elementy, ale to się rzadko...
99% ludzi nie ma diagboxa z możliwością kodowania. i sobie nie zlogują...... Ale radzą sobie inaczej -- bo ci co mają nie dzielą się logami..... Masz rację , tyle że funkcje te w większości nie są potrzebne na co dzień , dotyczą zazwyczaj ludzi którzy robią doposażenia , modyfikacje wyposażenia itp . W innym przypadku bierzesz tester uniwersalny i...
Myślę, że nawet bardzo dobrze :) Opisane tak, że moja córka sobie powinna poradzić :) Co do diagnostyki, to uniwersalnym testerem. Niestety marki ani modelu nie pamiętam, bo to znajomy mi sprawdzał. Dostępu do Lexii ani Diagboxa w okolicy jeszcze nie znalazłem... Tak czy inaczej, po południu sprawdzę to, co napisałeś, może rzeczywiście coś tam siedzi.
Oczywiście że wystarczy prościutki generator, i taki wykorzystywałem, zawarty w radzieckim mierniku uniwersalnym (jeszcze ze "wskazówką"), zanim zbudowałem ten tester. Podałem opis testera, bo może się przydać, jeżeli ktoś ma często do czynienia z naprawą wszelkiego typu urządzeń gdzie jest zasilacz/przetwornica.
No nic będę jakoś lutował, a jest to moje pierwsze podejście z wykorzystywaną płytką oraz lutowaniem Sprawdź te połączenia jakimś miernikiem uniwersalnym (ustawionym na funkcję testera połączeń). Tu masz teorię stykówki: https://forbot.pl/blog/wp-content/upload... No i te punkty Ci odsyłam, mam ich pod dostatkiem, a...
jarek_Inx ma racje, ciągłość obwodu można sprawdzić każdym multimetrem posiadającym możliwość pomiaru rezystancji, co oznacza, że wbudowany buzer w mierniku nie jest konieczny. Mimo wszystko jeśli zależy Ci na wygodzie to możesz zbudować własny tester ciągłości, o czym z resztą pisali poprzednicy.
Może źle montujesz tranzystor. Może ma bazę z boku, a nie w środku. To jest zwykły tranzystor BC547, obecnie zamontowałem z innej firmy i to samo, a w sieci każdy ma bazę na środku. Mam uniwersalny tester elementów, który to też potwierdza - jak na zdjęciu powyżej, środek tranzystora był wyprowadzeniem 2.
uniwersalny tester uniwersalny tester kabli uniwersalny tester baterii
schemat podłączenia włącznika światła kontrolka termostat świecić iveco schemat instalacji elektrycznej
modernizacja instalacji elektrycznej lombardini silnik
LG TV nie odtwarza filmów DivX z USB - przyczyny Światła stopu świecą stale w Mercedes W220 S320