Wegfahrsiherung=immobiliser VAG to nazwa (potoczna) testera usterek Dodano po 3 Wegfahrsiherung=immobiliser VAG to nazwa (potoczna) testera usterek. W nowych autach (nie we wszystkich)w przypadku nieodblokowania sterownika silnika przez immobiliser mruga lampka usterek silnika, lub kontrolka blokaby zapłonu (immo). W tym aucie nie ma takiej lampki dlatego...
otwieram elektromechanike pojazdową i chce kupić jakiś dobry i nie drogi tester usterek lub diagnoskop myslałem o cdf2 axses system i o spd lub cdp firmy auto com i nie moge sie zdecydowac jak ktoś posiada wymienione po wyżej urządzenia albo ma cos lepszego w podobnej cenie to nich wyrazi swoja oinie z gury dziekuje
Trzeba wykasować kody usterek ( testerem) i po zaświeceniu się lampki odczytać na nowo. Częśc tych kodów to mogą być kody historyczne, z dawna, ten sterownik przechowuje kody usterek mimo np odpięcia akumulatora.
ATmega 328 może być uszkodzony, można zmierzyć rezystancję pin24 a Vcc/Gnd i porównać do pin 23/25 a Vcc/Gnd
Podepnij tester usterek, bo tu z fusów nikt nie wróży.
Przede wszystkim podłącz go pod jakiś tester usterek . Jeżeli problem tkwi tylko w tych kostkach zrób to tak jak jest tylko porządnie .
podłącz tester usterek i wykasuj je
jezeli tester usterek to polecam fast-boxa z multiplexerem 2 i nowa aktualizacja cena nie duza
W VEKTRZE B NIE ODCZYTASZ BEZ TESTERA USTEREK :!: :!:
Tester usterek prawdę powie,przeczytaj błędy.
A po co ? Przecież nawet tester "mówi" usterka mechaniczna. To trzeba jeszcze umieć interpretować to co mówi tester jakikolwiek ruch poza zakresem to ten tester powie usterka mechaniczne a wcale nie musi być.
podlącz tester usterek i odczytaj kody błędów tak na początek
Spokojnie to nie czujnik uderzeniowy. Wszystko sprawdzone. Przypominam co wyświetla tester usterek
tester usterek, ale taniej jest pojechac do wrsztatu ( do innego) gdzie sprawdza to dokladnie ,
tester->odczyt usterek->usunięcie usterek->kasowanie byków
Z praktyki. Miałem podobnie jak Ty. Tester sprawdzał i OK. Po włączeniu TV zawsze startował z podświetleniem. Jak wystartował bez podświetlenia wystarczyło "pobudzić" testerem i znów działało. Usterka ustąpiła po wymianie listew.
podlacz tester usterek i odczytaj bledy. nastepnie je skasuj , jesli niema jakiejs usterki albo danych o kolizji to bedzie ok
Witam kolego najpierw sprawdz czy prerzarka sie kreci :) Jakby się kręciła to by chłodziła-trzeba podłączyć tester ,sprawdzić czy nie ma usterek w pamięci oraz czy jest odpowiednie ciśnienie w klimie.
Jak chcesz odblokować D3WZ to kup KD2000 albo tester zegarowy.
zastanawiam się nad kupnem testera żeby obsługiwał elektryczny ręczny i dpf zasta AUTOBOSS V30 ELITE , CDIF/3 ,TEXA AXONE DIRECT CAR i jaszcze takie cos ATE tester usterek ContiSys Check doradźcie coś albo jakies opinie
Rzadko robię typowe sieci LAN Głównie to sieci monitoringu wizyjnego. Często "obce" instalacje naprawa/serwis i tu zaczynają się czasochłonne poszukiwania usterek.
a na bezynie tez ci szarpie? jesli tylko na gazie i stalo sie to odrazu po tankowaniu to moze kiepski gaz wlales, wypal go i wlej nowa porcje. podłacz tester usterek i zobacz jakie są błedy
W Kia jak w temacie tester usterek odczytał mi dwie usterki: kod 115 oraz 200 Problemem jest kod 200, gdyż opisany jest jako usterka nieznana. W żadnej dokumentacji, którą posiadam nie występuje ww. kod. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
niestety niedawno akumulator kupiłem nowy więc też odpada Dodano po 1 a KTS to jest tester usterek firmy Bosch
jesto normalne jesli odzywa co kolega nazwal .drrrry to jest napewno czujnik lub ktorys kabelek dobrze miec tester i zrobic jazde nie przekraczajac ..20 km i chamowac bedzie to brzeczenie doslownie w ostatnim metrze chamowania ..Doslownie oscyloskop jesli nic nie wykarze Tester usterek . Pozdrawiam
to nie jest uszkodzenie układu świec żarowych. jest to zasygnalizowanie zapisanych usterek w sterowniku silnika,trzeba podłączyć tester i zdiagnozować pozdro
85 tys.km. w12letnim aucie,nie dal bym wiary.Mam auto 5letnie i 71tys.a naprawde rzadko uzywane(dysponuje sluzbowym)Zrob mu kompetna diagnostyke,cisnienie zprez,oleju,tester usterek elektroniki,sklad spalin.Na tej podstawie bedzie mozna juz cos powiedziec o kondycji mech/elektr.silnika
Poszarpywanie tylko na drugim biegu....?ok tam często było trzeba wyczyscić nastawnik pompy wtryskowej,ale polecam podpięcie pod tester bo usterek morze być wiele.
podłączyć pod tester i będzie wszystko wiadomo gdzie tkwi usterka
Witam,mam podobny problem tester usterek bosch ma funkcje drukowania protokołu diagnostyki.Łączy się bezpośrednio z drukarka przez port RS232 DB-9.W menu drukowania testera są do wyboru następujące ustawienia: Printer Setup 1 = IBM 2 = HP Quit Jet 3 = EPSON Mam pytanie jaką i w jaki sposób drukarkę mogę podłączyć do tego testera gdyż większość drukarek...
Od dołu -tester usterek VAG 1551. Ogólnie dobra maszynka, choć nie robi już po can, dobrą cechą jest wbudowana drukarka, powyżej motortester i tester elektryki, pomiar wartości elektrycznych plus dosyć rozbudowany tester układów zapłonowych, akurat teraz w dobie ukladów zapłonu bezpośredniego nie nada się zbytni, to do starszych rozwiązań ( z kopułka)...
oddaj ją na gwarancję a oddając ją opisz dokładnie co się dzieję . Oni mają inny sprzęt do diagnostyki takich usterek. Nie wsadzą ją do pc tylko do testera który pokaże im kody błędów.
rozwiązanie jest takie: -diagnoza testerem -usunięcie wskazanych usterek
Na stole tylko grzałka i tylko rezystancja ok 15 ohm bosch Na aucie oscylacja od 0 do 1 V, chyba ze sonda 5V to od 0 do 5V i oscylacja nie sygnał kwadratowy jak ktoś pisał. Sonda szerokopasmowa, czyli pompa tlenu, czyli 5 kabelkowa. teoretycznie nieda sie jej sprawdzić miernikiem, praktycznie (choć nigdy nie stosowałem tego bo to bez sensu) mozna zmiezyć...
Świecące diody to poprawne połączenia. Jeśli nie świeci któraś - masz przerwane połączenie (są przypadki płyt w których nie wszystkie linie są wykorzystywane, ale w przypadku S1 to rzadkość). Zobacz: http://www.naprawa-laptopa.com.pl/asus-5... http://www.naprawa-laptopa.com.pl/hp-dv5...
Zacząć od podłączenia testera i odczytać kody usterek. Będzie taniej i łatwiej.
No to piszę-niektóre testery nie czytają usterek sporadycznych w centralach IAW 8F i 16F
Bo nie ma prawa.Prawidłowe działanie to -odczyt usterek za pomocą odpowiedniego testera -usuniecie wskazanych usterek -kasowanie błędu w pamięci sterownika. Dopiero po wykonaniu ostatnie czynności lampka zgaśnie.Nawet gdy usuniesz usterkę ,a nie skasujesz lampka dalej się będzie świecić,a usterka będzie miała status "sporadyczna" lub "nieobecna"
Tak jak pisałem wyżej nie jestem w temacie testerów więc myślałem że jak w każdej dziedzinie jest urządzenie które potrafi zaoszczędzić czasu na poszukiwanie usterek.
Pewnie masz tam X20XEV, a tam nie ma silniczka krokowego tylko zawór powietrza biegu jałowego. Poza tym układ regulacji biegu jałowego raczej nie będzie powodował opisanych przez Ciebie usterek. Podłącz pod tester i sczytaj kody usterek.
Bez podłączenia do testera i odczytu kodów usterek raczej się nie obejdzie a dalej to już różnie.....
Nie do końca, podłączany był pod nowego Autela i PP2000, ani jeden ani drugi nie kasuje błędów, których jak już wspomniałem jest ok. 10, większa część jest opisana jako usterki sporadyczne, ale testery nie dadzą rady skasować usterek, tutaj komunikat z PP2000: PP2000 może być już za cieńki do obsługi P308. Spróbuj z Diagboxem.
a jak to jest z wymiana badz naprawa modułu Poprawić zimne luty w module odbiornika, wykonać diagnostykę pilota przy pomocy testera, ... Większość takich usterek jest "naprawialna" ale wymaga odpowiednich "narzędzi".
Stan oleju jest ok. Samóch był tez na testerz i tester nie wykazał żadnych błedów. nawet jak sie rozłaczy czujnik oleju to kontrolka dalej swieci i pomimo rozłaczonego czujnika tester pokazuje usterek czujnika temp. oleju . Czy w takim wypadku moze to byc wina czujnika??
można odłączyc akumulator nic sie nie stanie złego - ale na 100% nie zmieni to stanu w Nissanie .Przerabiałem to wiele razy w P11 i zawsze kończyło sie testerem - jedyna usterka która samoczynie ulegała wykasowaniu po wystapieniu błedu w tym samochodzie - to ABS , jesli wystepował problem z którym z czujników i sie go wymieniło na sprawny system automatycznie...
kontrola świec żarowych w tym typie także sygnalizuje zaistniałą usterkę,więc trzeba podłączyć tester i odczytać kody tych usterek
Nie wierzę że zapalenie EDC nie pozostawia usterek! :/ Zdiagnozuj porządnym testerem na serwisie a nie jakimś SzmelcISO.
Skoro tak to alternator "na stół". Mając odpowiedni tester można zasymulować alternator na silniku i stwierdzić gdzie jest usterka. Takie testery posiadają tylko warsztaty które specjalizują się w naprawie alternatorów. No niestety - szkłem d.py nie utrzesz.
Usterka. Podłącz tester diagnostyczny to się dowiesz więcej.
A jak sprawdzales kody usterek? zwyklym testerem tego nie sprawdzisz. Pozdrawiam rkris
ktos wie co on oznacza Brak odczytu pamięci usterek cywilizowanym testerem :)
Problem polega na tym że tester nie pokazuje żadnych usterek.
Podłącz tester i odczytaj kody usterek. Przejrzyj parametry pracy układów. Wyciągnij wnioski wykorzystując posiadaną wiedzę i praktykę. Napraw wykrytą usterkę.
Jest to możliwe że tester źle czyta dobrze by było podłączyć diagnostykę.
Może być tak: srs jest rozproszone po kilku modułach; w głównym zero usterek, a pozostałych tester nie wykrywa. Co to za sprzęt? Po drugim oglądaniu mam takie przemyślenia: tu nie jest problem sprzętowy ( na filmie chyba SD), tu jest problem z obsługującym ten sprzęt który ogranicza swoją pracę tylko do odczytu kodów. Na naprawę bym nie liczył.
Jestem ciekaw jak łącznik LSA szybko przystosujecie, do podłączenia Testera, tak, aby szybko wykryć usterkę testerem. Kierunek usterki. Są testery i są testery. Ja swoim wykryję choćby długość żył. Zakładając nawet, że usterka jest we wtyczce/gnieździe na końcu kabla, podpinając raz z jednej a raz z drugiej strony łatwo ustalić gdzie jest usterka....
Witam ! Przydałoby sie podpiąć autko pod tester - zobaczeć co ma w błędach. Objawy faktycznie wskazują na usterkę silniczka krokowego ( przykręcony na trzy imbusy chyba 4 do monowtrysku dochodzi do niego złącze czteropinowe ) . Jednak polecam zobaczyć testerem w pamięć usterek.
-Benzyna zamiast ropy. (zobacz ostatni paragon) -W nowej (starej) pompie ktoś ściągnął koło napędzające ze stożka potem założył i synchro leży. -Brak ciśnienia sprężania na tłokach. ( pomiar testerem ) albo krótkotrwała próba plakiem (usterka mało prawdopodobna).
Sprawdź kwarc, to w elektronice częsta usterka.
Więc jeżeli tester jest pewny to masz usterkę.
Witam Dzięki kolego za odpowiedz na razie mam związane rence auto jest w trasie kierowca to ukrainiec ciężko się z nim się dogadać tylko na migi i tak to jest ale jak wruci i dalej będzie się skarżył na EDC i dalej tester nie będzie wykrywał usterek to sam ją wywołam odepnę czujnik który mierzy ciśnienie paliwa na listwie to powinno się zaświecić EDC...
Podjedz do kogos zajujacego sie elektronika samochodowa - nie majac o tym pojecia sam nic nie zdzialasz - tym bardziej ze potrzebny jest tester do odczytania usterek, zeby miec jakis punkt zaczepienia przy diagnozowaniu problemu
Samo sprawdzenie wtryskiwaczy na stole probierczym to 30 zł za sztukę... A pozwala wykluczyć wiele usterek. Ale ja bym najpierw podłączył tester i popatrzył na ciśnienie na CR w czasie kręcenia. A drugie to w tych silnikach bardzo lubi się ścinać klin na kole wałka. A opowiadania kolegi jurekk 55 o złym sprawowaniu się zamiennikowych pasków pominę,...
Dzięki za odpowiedź. Domyśliłem się, ponieważ tego samego dnia trafiłem na tester do mechanika. Usterka dotyczyła sondy lambda. Mechanik skasował błędy i już dwa dni jeżdżę i nic nie wyskakuje na desce. Mimo to sonda dedykowana do mojego auta już zamówiona, niedługo wymiana.
Zamieść chociaż dokładne zdjęcia wnętrza urządzenia - takie aby można było zweryfikować oznaczenia podzespołów i wystąpienie widocznych usterek na płycie PCB.
Jeśli mruga kontrolka świec żarowych, oznacza to jakąś usterkę w sterowniku silnika - trzeba podłączyć tester diagnostyczny i sprawdzić błędy. A co do ograniczenia do 3000rpm to jest to tryb awaryjny - jeśli jest wykryta usterka, sterownik go uaktywnia aby zapobiec uszkodzeniu silnika (tak w dużym uogólnieniu)
chodziło mi o szczytanie kodów usterek mam tester cdif/2 dopiero sie ucze sorry dzieki za pomoc
W takich autach podstawą jest diagnoza testerem ona może wiele wyjaśnić , usterek może być wiele a objawy będą podobne lub takie same . Umów się na diagnostykę zrób i wtedy można coś tam typować .
jesli chce ruszyc szybko to tak jak by sie dlusil i zapala sie Chech tylko po nacisnieciu gazu popusci sie noge z gazu i Check gasnie dolozy znowu swieci i tak przez okolo 1 minute. To w końcu jest ten błąd , czy nie ? Sprawdź ten samochód testerem , który odczytuje DTC historyczne , bo kody usterek są na pewno zapisane, twój tester niezbyt dobrze...
To podłącz porządny tester u fachowca to usterka się znajdzie .
Witam Kolega "Dario" kiedys juz wrzucał ten problem ale nie uzyskał odpowiedzi tak wiec ZafiraA 1.8 16v, sama benzyna, gasnie kiedy jest ciepła, po odczekaniu zapali i silnik pracuje ok, podłączałem pod tester, brak jakichkolwiek usterek, a i jeszcze jedno kiedy nie mozna jej odpalic tester nie moze sie połączyc z sterownikiem silnika inne systemy wchodza....
trzeba zdiagnozować usterkę odpowiednim testerem. Nie ma innego wyjścia.
Witajcie. Niedawno 'zbudowałem' tester podświetlenia matryc CCFL. Przydaje się do szybkiej lokalizacji usterek z matrycami. Mam zamiar zrobić tester do matryc z podświetleniem ledowym. Na pewno potrzebuję taśmę, natomiast proszę o informacje na temat napięć, które muszę do taśmy podać - 'pinologia'. P.S. Chętnie kupię uszkodzoną taśmę, byleby tylko...
Masz jakiś tester? Czym odczytujesz kody usterek? Zrób testy ciśnienia doładowania i układu paliwowego (wtryski/dawki) inaczej będziemy zgadywać do ........ no!
Komputer jakikolwiek podpinałeś? Jakie błędy tester wskazuje?
Podepnij tester gdy występuje usterka i sprawdzaj parametry
Odłączyć gaz, naprawić benzynę (immo). Podłączyć tester, pokasować kody usterek, wykonać jazdę próbną połączoną z odczytem kodów usterek oraz przeglądem parametrów rzeczywistych. Być może dokonać kilku pomiarów. Wyciągnąć wnioski, odnaleźć uszkodzoną część, naprawić/wymienić. Dopiero jak samochód będzie sprawnie jeździł na benzynie zająć się gazem....
Różnie to bywa, wszystko zależy co powie tester i znaleziona usterka.
Nadal nie wiem czy to usterka mojego testera czy podobnie działają wszystkie lub większość z nich ale dla pewności polecam nieoznaczone elementy "trójnóżkowe" mierzyć w dwóch różnych położeniach. Wygląda na to, że z triakami te typy tak mają. Na szybkiego w T7: - triak Tesla KT207/600 (napisy niezatarte) - obojętnie jak go włożę = tranzystor NPN, hFE=28,...
Potrzebna jest diagnostyka komputerowa, która określi zakres możliwych usterek. Przede wszystkim należy odczytać kod błędu odpowiednim testerem.
Sprawdź porządnie innym testerem, błąd 65535 ma dwie możliwości: tester nie ogarnia albo usterka softu sterownika skrzyni.
Tych czujników nie mierzy się omomierzem, po drugie BMW lubi tylko ori, po trzecie jeśli to Bosch 5.7 to sterownik padł jak już wcześniej napisano. Dodano po 10 Aha, jeszcze jedno: kasowanie błędów nic nie da i nie jest poza diagnozą potrzebne. Jak wszystko jest sprawne to działa pomimo usterek w pamięci, a jak coś w układzie jest zepsute to nie ma...
A jeszcze pytanie z innej beczki czasami jak jadę to auto tak jakby przez chwile nie reagowało na pedal gazu po prostu zwalnia ale po puszczeniu gazu i ponownym wciśnięciu jedzie normalnie A kto to wie. Trzeba podłączyć tester,równie dobrze usterka mechaniczna. Także diagnoza kolego.
Mimo wszystko polecam tester z SE o którym pisałem wcześniej.Koszt wykonania niewielki (większość podzespołów z "odzysku"),a w praktyce można wykryć nim większość usterek trafopowielaczy.Wykonanie i uruchomienie tego testera również nie powinno nikomu sprawić kłopotu.Pozdrawiam.
Witam wszystkich. Znalazłem na Allegro tester diagnostyczny U480 ODB2 .Czy może miał ktoś z Elektrodowiczów styczność z tym testerem? Chcialbym go nabyć docelowo do Seata Cordoby 2007, 1,4 TDI. Czy przy pomocy tego testera bedzie możiwe usunięcie niektórych kodów usterek, np. poduszki powietrznej, czujnika temperatury paliwa, ciśnienia paliwa itp. Do...
Spryskiwacz i poduszki nie są na jednym bezpieczniku. Jeżeli chodzi o spryskiwacz to na pewno jest z jakimś innym obwodem na jednym bezpieczniku więc coś ci jeszcze nie działa. Jeżeli chodzi o poduszki to niekoniecznie coś nie tak. Tutaj tylko tester i czytanie kodów usterek. Sam więcej nie zdziałasz więc po co szukać niepotrzebnie.
Obawiam się że mylisz kontrolkę immobilisera z kontrolką usterek silnika-samochód z symbolem klucza monterskiego. Przy zablokowanym immo nawet nie zakręci rozrusznikiem, nie mówiąc już o odpaleniu. Obawiam się też, że tester jakim dysponujesz nie zapewnia rzetelnej diagnozy, nie czyta wszystkich obszarów pamięci DTC. O tym, że należy sprawdzić bezpieczniki...
Przyjedz do Krakowa to w 30 minut sprawdzimy co go boli . Przy takiej usterce powodem może być wszystko . Każda najdrobniejsza usterka w sterowaniu .Jeżeli masz możliwość to podepnij do jakiegoś testera i prześlij kody błędów .To pomoże zlokalizować usterkę i naprowadzić na problem . Ja używam testera SPRINT12 i uważam że po STAR-ze to chyba najlepszy...
ABS: połączenie pinów A i K w złączu diagnostycznym 12 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów 16 - Zawór elektromagnetyczny przedniego lewego obwodu hamulca - uszkodzenie zaworu 17 - Zawór elektromagnetyczny przedniego prawego obwodu hamulca - uszkodzenie zaworu 18 - Zawór elektromagnetyczny tylnego obwodu hamulca - uszkodzenie...
Przy takich usterkach fajnie sprawdzają się testery Ja używam takiego https://obrazki.elektroda.pl/6357334000_...
Myślę że to dość prosta usterka. Tester, miernik pomiar parametrów i już powinno być coś wiadomo.
Witam wszystkich. Problem jak w temacie. Od pewnego czasu lampka sygnalizacyjna ABS w tym samochodziku zapalała się. Wystarczyło wyłączenie stacyjki i późniejsze włączenie i jakiś czas był spokój. Aktualnie od paru dni lampka świeci się w sposób ciągły - podłączyłem tester (Salus) - "kodów usterek brak". Przy podglądzie parametrów bieżących zastanowiła...
Trzeba go podpiąć pod bardziej profesjonalny tester. Jeśli wyświetlacz informuje o usterkach, to błędy są. Błędy mogą mieć status "sporadyczny" i nie występować w chwili czytania błędów. Błędy sporadyczne mogą nie zapalać kontrolki check engine, ale odcinać silnik już tak. Sterownik doskonale wie, że EGR jest zaślepiony. Trzeba go wyprogramować. Zepsute...
Zgadza się, że zwiera się piny A i C. Matiz emituje wówczas kody usterek ale w formie dwucyfrowej. Wszędzie z kolei podają kody w formie czterocyfrowej czyli takiej jak się odczytuje z testera. Czy ktoś ma może kody usterek matiza w wersji dwucyfrowej?
tester fordowski "WDS"
P1901 w zależności od identyfikatora na kilka znaczeń (choć wszystko tyczy różnicy ciśnień DPF)- najlepiej podłączyć jakiś tester i odczytać ... Najczęściej usterka przewodu elastycznego czujnika lub zatkany filtr dpf ... Dodano po 35 Nie wymieniaj bez diagnozy czujnika bo usterek może być wiele ....
5 x 3 daje 15 a 2 x 9 daje 18... Nawet testerem bywa że usterka jednego z ledów jest trudna do wykrycia. Czasami wszystkie niby świecą a jedna rozjaśnia się nieco później niż pozostałe o połączeniach listew i bywających tam braku poprawnego kontaktu też by wiele pisać...
witam wszystkich potrzebuje schematu zasilania stacyjki i sterownika silnika. Autko nie pali, po włączeniu zapłonu pali się tylko kontrolka ładowania, reszta kontrolek zapala się tylko po wpięciu wtyki testera i autko odpala, zero usterek w sterownikach.
Trzeba uzyc testera tech1,skorzystać z funkcji F2-odczyt usterek,i nieocenionej funkcji F6-czujniki kół. Ta funkcja F6 pozwala na zobrazownie jak moduł ABS widzi prędkośc obrotową poszczególnych kół.
Bez rozebrania matrycy chyba się nie obejdzie, może wtedy coś się wyjaśni. Jaka usterka, czy sprawdziłeś podświetlenie testerem, bo może uszkodzony sterownik?
tester kodów usterek diagnozowanie usterek usuwanie usterek
miernik uszkodzony pomiar rezystancji radio fabryczny toyota corolla młotowiertarka milwaukee
schemat wentylatora dospel schemat wentylatora dospel
Pobór energii w HDR10 na Vectra Smart TV Box Uszkodzony alarm i zamek centralny a blokada wtrysku paliwa