LED2, LED4, LED6, LED8 I prawidłowo. Pozostałe nie mają prawa świecić. Zamieniłem przewody w parze, zaświeciła się dioda LED3 zamiast LED4 I bardzo dobrze. Aby zapalać "nieparzyste" diody, na wyjściu nadajnika powinieneś zamontować przełącznik(i) dla wszystkich czterech par. Możesz też dobudować cztery dodatkowe układy diodowo-rezystancyjno-tranzystorowe,...
To urządzenie kosztuje tylko 229 zł, nie lepiej kupić? Jeśli nie jesteś "kumaty" choć trochę w elektronice nie masz co się za to zabierać...
A wysokie ciśnienie odczytujesz testerem.
Witam Zbudowałem tester wysokiego napięcia który został zamieszczony na tej stronie... https://www.printables.com/pl/model/3471... Układ działa tzn wyświetla jednak na wyjściu B0 nie mam sygnału PWM. Sprawdzane na trzech różnych STM32...
Ciśnienie na ssaniu odczytujesz z manometru a wysokie testerem. HP około 7-10 barów , niskie 2 - 3 bary. Klimę powinno się sprawdzać na około1500 rpm silnika.
Pomiar wstecznego prąd przewodzenia Ir wymaga (zależnie od typu diody) podania odpowiednio wysokiego napięcia "wstecznego", najprawdopodobniej tester w tym przypadku nie jest w stanie go wytworzyć i stąd brak pomiaru. Z drugiej strony, traktuj ten tester jako orientacyjne źródło pomiarowe. Dioda MUR420 potrzebuje ponad 200V aby dało się zmierzyć Ir,...
Raczej coś z listwami, tester by coś pokazał, mój pokazuje na listwie napięcie 151V.
(at)carrot No tak, zapomniałem o reno, tam na niskim ciśnieniu jest port HP, a ciśnienie HP odczytujesz z testera. Ale mają też duży plus - sprężarki są załączane tradycyjnym sprzęgłem i sterowane zaworem.
Ten tester opłaca się kupić, mierzy tranzystory i rozkład pinów jak również inne elementy. Co do ceny to wysoka. Ale temat nie jest o cenie.
Ciekawe co tester powiedziałby na tranzystor germanowy, czy jego charakterystyka pozwala na określenie że nie mamy do czynienia z krzemem? Napięcie przewodzenia. Krzemowy nigdy tak nisko nie zejdzie. No i prądy zerowe. Germanowe mają je całkiem spore. Tego tester nie wykryje. Co najwyżej "abnormalnie" wysokie wzmocnienie przy niskich prądach.
Test robiłem na oryginałkach z wylutu, podróbach z Ali i cyborttec... Czyli podróby nawet nie były tranzytorami? jak widać na zdjęciach czy też napięcie bramki miały tak wysokie że tester na nich głupiał.
Witam Traf i trafopowielaczy, oczywiście tak na forum jest masa postów poświęcona temu tematowi, wystarczy użyć funkcji: Np.: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Wpisz tester trafopowielaczy :P
sprawdz wtyczkę od przepustnicy przy wtrysku może być że silniczek krokowy sie zatarł normalne przy gazie mozesz jeszcze zdjąc kleme tak na 3 minuty (minus) na zimnym silniku i odpalic go nie dotykając gazu i czekac aż wentylator sie załonczy 3 razy tylko powyłanczaj przed odłonczeniem aku wszystkie odbiorniki (radio,światła) tak robili mojemu ojcu...
Zobacz tu https://elektrozawory-asco.pl/ kiedyś miałem robić jakiś tester na wysokie (jak dla mnie) ciśnienie i okazuje się że wcale nie ma dużego wyboru. W końcu go jednak nie robiłem, więc nie wiem na ile są one "dobre", ale koledzy serwisanci podpowiedzieli takie namiary. Masz jeszcze taką firmę https://poland.swagelok.com/pl/swagelok-...
Najlepiej testować spryskiwaczem po płynie do mycia szyb – efekt gwarantowany od razu tylko nie trzeba topić auta wodą a delikatnie zwilżyć.
Schemat modułu raczej nieosiągalny. -dlaczego przypuszczasz że drugi (szybki) bieg wentylatora nie pracuje. Drugi bieg to bieg krytyczny, załącza się wtedy gdy pierwszy bieg nie daje rady tzn. temperatura silnika znacznie urosła lub ciśnienie w klimie jest bardzo wysokie. Tu potrzebny tester z funkcją "test elementów", lub możesz zasymulować czujnik...
Ten błąd df130 mówi o za wysokim ciśnieniu na szynie. Sprawdź jakie widzi tester ciśnienie na zapłonie i podczas kręcenia. Potem jak coś nie halo to sprawdzanie zasilań czujnika ,masy i wyjścia "sygnału" Może sam czujnik może wiązka. Wszystko to zastąpi pomiar na samym czujniku. Zakładamy tutaj oczywiście że paliwo dochodzi do pompy itp. Dasz se radę...
Jest załączony schemat, który odpowiada na Twoje pytanie. Podobnie - w środowisku eksploatacji mojego testera nie ma zasilaczy, o które pytasz. Problem zabezpieczenia w zasadzie jest zasadny tylko co do zasilacza wtyczkowego, tu zabezpieczenie przed przebiegunowaniem i zbyt wysokim napięciem powinno się pojawić.
To dosyć nowy monitor.Jeżeli jest włączony to pojawia się napis że brak połączenia.Ale z chwilą podłączenia czy to komputera czy testera wysokie się wyłącza i przechodzi w oczekiwanie.Klient kojarzy to z piorunem albo przepięciem w sieci. Ja nic takiego bym nie sugerował bo tylko to nie działa z pozostałych urządzeń.Moze ktoś znaco to za model i jak...
Możliwe, ze jednak masz uszkodzone LEDy. Przez zmianę R w (6), oszukujesz OVP i booster podnosi napięcie przez zwiększenie współczynnika wypełnienia PWM czego skutkiem jest wyższe napięcie na wyjsciu. W normalnych warunkach to napięcie byloby zbyt wysokie dlatego driver wyłącza podświetlenie. Tester nie zawsze daje 100% diagnoze
Moja rada - trafo na tester
Co to znaczy za wysokie ? Przecież podpinając tester wszystko jest jak na dłoni. Odczytaj z testera jaka jest różnica między zadanym a rzeczywistym ciśnieniem.
Domyślam się, że jego niezwykłość polega wyłącznie na wysokim napięciu wyjściowym.
Sprawdź czy jest napięcie na regulatorze ciśnienia np żarówką. Dobrze by było też sprawdzić czy ECU wysterowuje ten regulator, oscyloskop. Konieczna diagnoza testerem, najlepiej PP2000.
Bez wyjecia sie nie da.Trzeba testerem.
Podjedź do ogarniętego mechanika. Do sprawdzenia jest układ chłodzenia. Może płyn jest już stary. Można by pokusić się o jego wymianę. Można też zaobserwować czy przewodem powrotnym do zbiorniczka wyrównawczego płyn powraca pełnym strumieniem czy przerywanym, jeżeli stumień nie jest pełny "rwie się", to niestety może to oznaczać przedmuch do układu...
Iskrownik to nie zabawka a doskonałe narzędzie pomiarowe. Nie piszesz pracy doktorskiej więc dokładna wartość napięcia nie jest ci potrzebna, interesuje cię czy iskra jest dobra czy słaba i ew. orientacyjna wartość napięcia iskry. Do takich pomiarów właśnie służy iskrownik. Krótki opis budowy i zasady działania znajdziesz tutaj: http://www.jomax.pl/narzedzia-diagnostyc...
Trafo na tester.
Mam takie pytanie, jak sprawdzacie wodę w basenie (Ph, Cl i ew. inne parametry) to do którego typu testera macie większe zaufanie? Paskowy czy wodny-kropelkowy? W tym sezonie raczej korzystam z wodnego ale zdarza mi się porównać wyniki z testerem paskowym i mam wrażenie, że obydwa pokazują inaczej - zwłaszcza Ph, którego wartość staram się obniżyć do...
Dzięki :) Czy IDSS nie jest trochę za wysoki ? (8.0-80mA ) tester t7 na sprawnym JFET, pokazuje 2.2mA, oraz w datasheet rDS 60 Ohm a u mnie multimetr pokazuje równo 50 Ohm. Nie jestem pewien czy te wartość z testera i multimetru są tym co jest zawarte w datasheet.
Tranzystr podkładałem,nic nie pomogło.Po podłaczeniu testera i zmianie rozdzielczości napięcie na C hota zmienia się a wysokiego nie ma.Także po wyłączeniu testera kontrolka swieci na pomarańczowo [czuwanie].Wszystko jest oprocz wysokiego.
Mam tylko problem z tranzystorami np.: IRG4PC50W i FGH60N60SFDTU. Było więcej tych rodzajów tranzystorów oraz tyrystorów i triaków, ale te dwa typy przychodzą mi teraz na myśl. Szukałem na Elektrodzie o tym problemie, ale mało kto pisze o takim uszkodzeniu. To nie jest uszkodzenie, po prostu te tranzystory, triaki i tyrystory mają za wysokie napięcie...
Na wysokim ciśnieniu jest czujnik ciśnienia którego parametry można podglądnąć testerem - co on pokazuje ????
Czyli wciskanie pedału gazu nie ma tutaj żadnego znaczenia; przepustnica nie bierze udziału w sterowaniu prędkości obrotowej silnika ( poza wyjątkiem trybu przepustnicowego w razie awarii systemu wzniosu). Chcesz zmierzyć kompresję, musisz zapiąć tester który wysteruje silnik wzniosu zaworów do pomiaru kompresji. Nie znam dobrze procedury w PSA.
Nie wiem jak w tym focusie ale mogę się mylić ,w vw czy oplu jak turbo jest przeładowane to ecu wchodzi w tryb awaryjny i do 3tyś.obr tylko pojedziesz. Na Twoim miejscu wykręciłbym wtryskiwacze i zawiózł do sprawdzenia. Podobna sytuacje miałem w 2.0hdi niby jedzie normalnie,spalanie tez w normie ale przy wyprzedzaniu 4500/obr. w górę chmura za plecami.Pomogła...
Powiem tak:tani ,dobry,niezawodny!!!-jeszcze mnie nigdy nie zawiódł- jest tester transformatorów wysokiego napięcia i przetwornic produkowany i sprzedawany w firmie"Jupitel"a propo,to jest taka mała firma w Gdańsku w dawnym tzw"starym" Unimorze na ulicy Rzeżnickiej... hi,hi -nawet kiedyś miałem tam praktykę :roll: robią różne przyrządy i testery dla...
szyna w stanie wysokim a testera nie mam :sad:
Spróbuj zrobic diagnozę,jak masz czym.Jeżeli tester nie będzie się mógł połaczyć z tym EDC15C2,to znaczy że jest zablokowany. Brak synchro z immo uniemożliwia zdiagnozowania elektroniki silnika. najczęstszą usterką w tych truchłach jest uszkodzony sam czytnik klucza,leci megamos. No chyba że rozbierając kokpit wypiął wtyczkę z czytnika... Centralny...
Może jakiś tester podpiąć ?
Sam już nwm ale podgrzewalem te luty kilka razy. Muszę jeszcze skończyć pozostałe płytki 🤪 aby resztę sprawdzić. Niestety jak mi ta plytka nie chciała działać to straciłem natchnienie aby je skończyć. Dodano po 26 A jeszcze dwa pytania na szybko. Czy aby wejść do menu trzeba podłączyć tylko te termistory 10k? Kiedy załącza się podświetlenie?...
Znalazłem coś [url=http://agrol.sklep.pl/pl/p/Tester-n... lub inny któryś z [url=http://agrol.sklep.pl/pl/c/WSKAZNIK... chyba załatwił by sprawę sygnalizacji - teraz już tylko jak sugerował (at)K K fototranzystor sprzężony optycznie z lampką kontrolną (10kV) i to powinno działać. Ale czy taki sygnalizator...
Podłączyłem tester diagnostyczny ale nie pokazał żadnego błędu.
Może to być pompa wysokiego ciśnienia, pasowałoby się przejechać z testerem i przynajmniej zobaczyć czy jest to ciśnienie niskie, czy wysokie. Ciśnienie rzeczywiste na railu masz nawet po OBDII na elmie za 28,90zł na All....
Wartości rzeczywiste podczas pracy odczytujesz testerem
Niedoładowany akumulator, ale sprawny, z małym oporem wewnętrznym, może uruchomić silnik nawet przy napięciu w okolicach 11V. Taki sam, tylko zasiarczony, mający napięcie bez obciążenia 12,6V (umowna granica napięcia wskazująca, że akumulator jest naładowany) może w niesprzyjających okolicznościach nie zakręcić silnikiem. Zależy to też od kondycji auta...
Witam kolege ,jeśli pali się kontrolka to informacja dla kierowcy że układ wtrysk. pracuje w trybie awaryjnym stąd takie spalanie.Któryś czujnik jest uszkodzony lub daje fałszywy sygnał. Proponuje podpiąć auto pod tester fiata i zrobić diagnozę co padło. Ekonomiczna jazda nic tutaj nie pomoże.Pozdrawiam
Z tego co się orientuję to te tanie to zabawki. Jeżeli chcesz porządnie i dokładnie, procedura testowania akumulatorów tego typu dostępna jest w internecie (nie przytoczę jej, testowałem głównie, jak nie tylko, akumulatory samochodowe gdzie test polegał na wymuszeniu dużego prądu na określony czas, poczekaniu paru sekund i wymuszeniu wysokiego prądu...
Witam, przestroga na początku,zalecam przeprowadzenie sprawdzenia urządzenia przy odłączonym ekspresie od zasilania z sieci, Wysoka temperatura, ciśnienie, dość niebezpieczne , grzałkę w bojlerze sprawdzić omomierzem lub testerem ciągłości, takie coś w mierniku ze znaczkiem diody i robi beep jak jest ok
Może i dramat Napisałem wcześniej - twarda praca silnika. W live data nie mam stopnia otwarcia zaworu. Zapisują się błędy za wysokie ciśnienie CR.
jaki tester podłączyłeś?
Na jałowym spalanie średnie 0,7L na ciepłym, na zimnym muszę spojrzeć to dam znać. W czasie jazdy spalanie średnie skacze od 7 do nawet 23L. Nie o takie parametry mi chodziło. O parametry pracy silnika odczytane testerem przez złącze diagnostyczne. Co do odzyskania mocy to też mam pewne wątpliwości ponieważ samochód ma problem z dołem obrotów tzn do...
Niektóre diody przerywają wysoki prąd. Dzięki testerowi lodu prąd jest mały i może świecić. Najlepiej jest podłączyć taśmy działające zewnętrznie
Weź podłącz tester i zmierz normalnie ciśnienie na szynie i inne parametry oraz błędy. Zawór buczy tak jak do sterownik ustawi. Na jednym przewodzie jest stałe 12v a drugi to PWM z ECM. Jeszcze raz,podłącz tester bo błądzisz albo zmierz sygnał wyjściowy w czujnika ciśnienia .
Witam Fajny testerek - bardzo przydatny ale czy zamiast LM337 nie byłoby prościej zastosować prosty stabilizatorek prądu na pierwszym lepszym tranzystorze. Nawet zastosować jakiś dowolny n-p-n w obudowie TO-220 żeby ewentualne ciepło miało na czym się wydzielić. Taki patent zaoszczędziłby Ci kombinacji z LM317 przy dobraniu odpowiedniego tranzystora...
Proszę o Pomoc. Posiadam Fiata Multiplę z silnikiem 1.9JTD i mam problem z poduszką powietrzną pasazera, tester pokazuje wysoką opornosc tej poduszki - skasuje, przejadę z 50metrów po nierównej drodze i znowu swieci zaraz. Prosze o porady co robic, a takze ktos podesłałby mi schemat instalacji elektrycznej poduszek w tym pojezdzie - Dziekuję. Zdzisław....
Znalazłem tylko jeden, (link poniżej) czy ten będzie dobry ? https://sklep.avt.pl/pl/products/przetwo...
A parametrach co tester pokazuje? Który krok? Bieg jałowy do krok 24, no, czasami z minusem, ale nie mniej niż 11-12 Przecież możesz też zrobić test regulatora biegu jałowego.
Witam. Potrzebuję wykonać prosty tester służący do testowania ciągłości przewodu prądem 25A. Ma to być coś w rodzaju zasilacza (impulsowego) o niewielkim napięciu (kilka woltów) i wydajności prądowej 25A. Po podłączeniu przewodu do zacisków zasilacza tester ma wymusić przepływ ww prądu. Ponieważ przewody będą na ogół krótkie (nieduża rezystancja), więc...
Ze zdobyciem trafa możesz mieć spore problemy, do tego cena raczej wysoka. Zamiennika HR chyba nie ma, więc radzę posprawdzać to co możesz, zanim się zdecydujesz. Testera trafopowielaczy pewnie nie masz, bo byś sprawdził, ale może któryś z Twoich kolegów ma? Chodzi o tester, który bada do 25kV. Powodzenia bogred
piszesz pracuje prawidłowo czyli TV przechodzi do pracy ze stanu stand by?. Jeśli tak - trafopowielacz na tester i ........masz odpowiedź. (prawdopodobnie!)
Na kanale MERA 400 pojawił się materiał filmowy o projektowaniu, montażu i uruchomieniu testera układów logicznych. Autor przedstawia ciekawy proces tworzenia nowej wersji testera posiadającej większe możliwości. Montaż i jakość filmu typowo dla tego kanału bardzo wysoka :) Na filmie zobaczycie też proces lutowania drobnych elementów SMD na płytce,...
Oporność cewek wydaje się być właściwa, prawdopodobnie masz wspólnie kluczowane wysokie i linię, kondensator w kolektorze pewnie już podstawiałeś? Trafo koniecznie trzeba rzucić na tester dynamiczny, potem pomyślimy.
W przypadku tranzystorów MOSFET o wysokim napięciu Ugson (Vt) te testery potrafią je rozpoznawać jako diodę. Tranzystory mogą mieć spory rozrzut i być na granicy, także niektóre się "otwierają" a inne nie.
Nie LED nie świeci. Jeśli LED nie świeci, bo jest uszkodzona - miernik będzie działał tylko w trakcie naciskania TEST, Q1 będzie nasycony przez dołączenie do jego Bazy złącza B-E tranzystora Q2, jednak podtrzymanie zasilania przez Q1 nie nastąpi, bo kolektor nasyconego z portu PD6 tranzystora Q3 "wisi" w powietrzu, przez przerwany obwód LED. Dla "spokojności"...
Jak masz mocno naładowany akumulator którego 5s temu odłączyłeś od prostownika to też przy wysokim napięciu akumulatora pokaże dość wysokie RW. Swoją drogą mam też miernik RW muszę kiedyś porównać parametry przy róznych stanach naładowania.
Delikatnie podpalony zawór wydechowy. Nie jest jednak przyczyną aż takiego zużycia. Czujnik temperatury silnika dla wtrysku 2 pinowy z niebieską obudową złącza zamontowany w głowicy lub kolektorze ssącym. Algorytm regulacji wstępnaj gazu.Śruba na wężu- regulacja składu dla wysokich obrotów. 3000 obr siniaka wkręcać do spadku mocy i odkręcić o pół obrotu....
Mam identyczny tester. Jak dla mnie jego największą zaleta jest pomiar diod Zenera - z nimi jakoś zawsze jest problem, bo do testowania potrzebne jest dość wysokie napięcie. Akumulator nie starcza na długo, ale nie jest to jakiś wielki problem, z racji ładowania przez USB. Ogółem fajny, niedrogi, prosty w użyciu i przydatny sprzęcik - ale właśnie w...
g65 czujnik wysokiego ciś n280 zawór w kompresorze ciśnienie widziane przez tester Co do podania 12V to ja tam w klimach nie siedzę ale znajomy co to robi coś tam nabąkiwał że w tym sprzęcie tak się nie da, bo taki mądry to od razu byłem żeby wytestować. Wiatraka też nie włącza. I racja,sterowanie wydatkiem odbywa się impulsem o zmiennym wypełnieniu....
W tym silniku nie ma, nie było i nie będzie silniczka krokowego, więc nie wiem o tam wymieniałeś. Pewnie nastawnik przepustnicy, przez każdego lamera nazywany "krokowcem". To nie to samo. Mniejsza z tym. Po wymianie nastawnika przepustnicy zawsze trzeba dokonac resetu nastaw bloku uczącego IAC, a następnie wyregulować prędkość jałową. Potrzebny zatem...
Kiedyś dostałem z innej firmy trafo (China) do monitora i zachowywało się identycznie. Reklamacja została uznana więc takie przypadki w tej produkcji są wysoce prawdopodobne. Odeslij to jak najszybciej i kup prawdziwego HR-a bo zbyt wiele kosztuje procesor do tego tv aby oszczędzać na trafopowielaczu. Jeżeli brakuje wysokiego napięcia to uszkodzenie...
Napięcie referencyjne czyli odniesienia. Sygnał wygenerowany przez sondę na tym poziomie sterownik traktuje jako 0 poniżej tej wartości stan niski powyżej wysoki. Weź tester diagnostyczny wejdź w parametry dot sondy to zobaczysz jak się to ładnie zmienia przy pracującej sondzie.
Czym to mierzysz, że takie wysokie ESRy pokazuje? Pewnie chińskim testerem. Pozdrawiam, A.
Uszkodziłem tester w następujący sposób - rozładowany kondensator testowałem na slotach przeznaczonych dla diod zenera następnie przełożyłem go do slotów wejść uniwersalnych. Uwaliłem kiedyś w identyczny sposób, patrz post #15. Zobacz czy na wejściach uniwersalnych masz element zabezpieczający. Spróbuj go usunąć, może tylko on uległ uszkodzeniu. Zobacz...
Użyj do diagnostyki jakiegoś innego testera i porównaj te same parametry.
Do klasycznego blosa nie jest wymagana emulacja czegokolwiek. Poszukaj na przewodzie sygnałowym sondy lambda gdzie jest rozcięty i wychodzą z miejsca rozcięcia kable do centralki gazowej. Można to miejsce poznać po nie oryginalnej izolacji. Przywróć połączenie fabryczne. Wykorzystując to miejsce, oraz tester sondy lambda , możesz precyzyjne wyregulować...
Witam, a pewny jestes ze jestes gotowy na "wysokie napiecia" ? Czemu taka hybryda? z potrajaczem napiecia, 160V do testowania lamp? ciut niskie napiecie. Nie znasz natezenia pradu? a skoro znasz moc 30VA i napiecie 55V to prad I =...? Moze zobacz: https://www.eleccircuit.com/the-variable... - pamietaj ze to tak naprawde...
przez WebBrowser Ci nie pomogę. Dla mnie słowo "zwykły" to dostęp "surowym" protokołem HTTP Są w świecie Javy testery web browserów (bardzo wysokiej jakości emulatory browsera do automatycznego testowania/benchmarkowania serwerów www), czy są w C#??? Nie wiem.
Baza to zazwyczaj jest srodkowy, ale teraz wiekszosc miernikow ma wbudowany tester tranzystorow do rozpoznawania Bazy Emitera i Kolektora :)
Czasami takie rzeczy są licytowane na Allegro w dziale elektronika. A co do budowy jest ona dość trudna z powodu uzyskania wysokiego napięcia probierczego.
Schemacik Hr5663(UHA111) Jezeli nie masz testera to przynajmniej miernikiem trafo sprawdzisz.
Ciężko stwierdzić do jakiego stopnia ma zaciągać sztangę Nie ,nie jest to problemem,na pewno nie dla dobrego diagnosty. Dodatkowo nie ma tego jak sprawdzić czy moc jest czy nie na biegu jałowym nie posiadam kamer bezprzewodowych bądź przewodowych żeby w trakcie jazdy spoglądać na sztangę czy pracuje w danym zakresie Do tego używa sie testera i live...
Tak ale niekiedy można położyć moduł na kablach a ztym testerem magistrali bywa różnie
A po czyszczeniu dpf zostało zakomunikowane sterownikowi silnika o tym? Większość testerów ma opcję resetu filtra DPF itp.
http://obrazki.elektroda.net/19_12887317... Bardzo przydatna zabawka. Projekt powstał na podstawie http://obrazki.elektroda.net/12_12887317... http://obrazki.elektroda.net/50_12887317... http://obrazki.elektroda.net/19_12887317... http://obrazki.elektroda.net/94_12887317... http://obrazki.elektroda.net/88_12887317...
No przecież masz we wtyczce trzy kable, plus, minus, sygnał. Zapnij tester i będziesz widział co i jak.
jesli chcesz tester to raczej nie opłaca sie go robieć cena takiego urzadzonka nie jest wysoka na www.allegro.pl
Jak za 4 cale to cena bardzo wysoka. Dziękuję za informacje.
Zasilacz 18 V 300 mA nie spowoduje wysadzenia diody - trochę za mała mała moc - ale faktycznie stałaby się "diodą błyskową". Diody nie przestawały świecić od razu Czyli zdarzyło się kilka razy? Zajmuję się diodami świecącymi od 1979 roku, gdy spaliłem pierwszą, kupioną za 30 bardzo starych złotych. Ale bardzo jej pomogłem, bo znacznie przekroczyłem...
Tester pokaże który scalak nie odpowiada na sygnał z procesora.
Powiem tak, z taką wiedzą to po prostu zapomnij o używaniu testera rezystancji izolacji. Nic się nie przegrzeje, prąd testu to pojedyncze mA, ale wysokim napięciem możesz szkód narobić.
Sprawdzam sprawność kondensatorów we wzmacniaczu. Pomiarów dokonuję testerem LCR-T4. Mam kondensator elektrolityczny typu NP 50 V, 0,47 uF (not polarized). Tester odczytuje pojemność lekko wyższą niż znamionowa, lecz ESR podaje 10 om. Czy wysoki ESR jest normalny dla kondensatorów tego typu?
nic nie kombinuj bo znowu wtryski uszkodzisz.do diagnostyki najpierw potrzebna głowa ,tester i schemat.na początku wtryski po regeneracji trzeba zaprogramować,1 jest od skrzyni .potem wejdż w parametry i zobacz przy starcie jakie jest ciśnienie paliwa.a błędy dobry tester dokładnie opisuje. pozdrawiam
Dodam, że są błędy w oprogramowaniach tych testerów, np. mój TS3 dla niektórych tranzystorów małej mocy zamiast PNP wyciąga z bazy opis PNP. Coś ci nie wyszło :) Tester ma problemy z pomiarami tranzystorów mocy, szczególnie IGBT których w ogóle nie 'widzi' a i z mosfetami z wysokim napięciem Ugs też ma problemy bo się nie 'otwierają' i nie ma ich jak...
Podłącz pod tester będzie taniej i pewniej.
Witam robie tester do cewek wysokiego napiecia i mam do wykorzystania takowy moduł - dokładnie "90 243 618" opel wektra 1.8 92r. ma 4 piny i dokładnie nie wiem na których pinach jest zasilanie, sygnał z halla i wyjscie na cewke. za bardzo nie mam gdzie tego podejrzec, jak ktos wie to prosze o opis. Pozdrawiam
Witam, czy ktoś orientuje się jak jest realizowany układ załączania obciążenia w testerach akumulatorów - beziskrowe połączenie? Chodzi mi o testery obciążenia podłączane do akumulatorów jak na przykład: - LEWANDA RĘCZNY TESTER AKUMULATORÓW ROZRUCHOWYCH typ A-600 (i pokrewne różniące się wyłącznie nazwą) - AKUMTEST typ VAS 260P TESTER DO AKUMULATORÓW...
czasami określane przez niektóre testery jako zwarcie do plusa.
Skoro nie jesteś nowicjuszem to w czym problem? Dzielnik napięcia, transoptor z odpowiednio wysokim napięciem przebicia i dalej normalnie ;)
ale słuchaj,co chcesz mierzyć-wartość wysokiego napięcia,kształt przebiegu i czas trwania iskry?
Podłączyć tester i odczytać parametry. Tylko to pozostaje. Albo analiza spalin.
lexus wysoki vestel wysoki wysoki harmoniczny
sterowniki kontrolera sieci asusa nagrywa wysokich tonów ilosc oleju
toshiba 32l2433d sterownik movera
Wymiana sterownika świateł stopu w Piaggio MP3 500f Schemat zasilacza Enlight HPC-300-202 - dostępność i analiza