Ta podkładka pod górna śrubą to styk sterowania elektromagnesem. W aucie jest specjalna wtyczka a na stole możesz podać prąd w miejsce lutowania drutu cewki.
Nie masz komunikacji z żadnym modułem w samochodzie ? Zasilanie jest, bezpieczniki wszystkie sprawdzone. Zasilanie sterowników sprawdzaj próbnikiem z żarówką 45W a nie multimetrem !
Odpalanie samochodów na kable, testowanie rozruszników samochodowych i takie tam. (at)edit: A czy regulator napiecia samochodowy na np. 14V pomógłby gdybym go wpiął w obieg ?
czy ktoś wykonuje lub jaki może byc koszt wykonania zasilacza warsztatowego który nadawał by sie do testowania rozruszników Taki zasilacz to już " mała spawarka". Jeżeli ktoś produkuje, to cena też będzie nie mała.
Najlepiej podłączyć rozrusznik do akumulatora.
Do testowania rozruszników potrzebny jest jeszcze specjalny hak który zaczepia się za bendiks rozrusznika. Na załączonym rysunku oznaczony jest jako 6. Widać też podziałkę na tym pręcie o który kolega pytał kilka postów wcześniej. Ten pręt jest obrotowy i na załączonym wcześniej zdjęciu jest po prostu przekręcony. http://obrazki.elektroda.pl/1612861400_1...
Testowałem na akumulatorze, wyciągnięty rozrusznik kręci normalnie, a silnika nie daje rady. I też mam dwa rozruszniki i dalej jest ten sam problem.
Był testowany. Aż rozrusznik parzył. Pierwsze podejrzenie padło na układ rozruchu. Jak pisałem wcześniej 500 cm3 w jednym garnku małe koło zamachowe przy prawidłowej kompresji bez odprężenia nie ma szans.
Wszystko już wymyślone tylko nie regulator obrotów silnika. Będzie to jednofazowy motorek o mocy do 2kW. Ma ktoś jakieś sugestie:D:?::?::?:. W planach stół do testowania rozrusznika.
Zdemontuj wszystkie przewody. Kabel z wtyczką podłącz niebieski do N, brązowy na samą górę gdzie masz czarny teraz, uziom do uziomu i testuj kompresor.
W szkole testowałem kiedyś rozrusznik wiroprądowy, wygodne rozwiązanie, bo prąd "sam się reguluje", tylko jakoś nie widzę firm, które to sprzedają.
Na kablu? Czy na UPC? Bo nie rozumiem, skoro napięcie idzie od aku bezpośrednio to UPC musi zwierać do masy Dodano po 7 Czy mógłbyś mi podać piny, które sprawdzić? Dodano po 1 Panowie, sprawdziłem, rozrusznik zwarty na krótko działa. Dałem 12 V na pin z wtyczki z UPC. Ale po podpięciu aku jeszcze zanim testowałem rozrusznik zauważyłem, że panel wewnątrz...
Na chwilę obecną wszystko działa, coś w module body po odpięciu i podłączeniu jest ok. Klient testuje
Witam, witam. Posiadam transformator 230/110v o mocy 1200va (dane z tabliczki znamionowej), i przekroju 35,75cm^2 (6,5cm x 5,5cm). Trafo jest już przewinięte na 12v jest jednak za słabe (nie znam liczby zwojów na wtórnym i pierwotnym gdyż trafo to jest wyciągnięte z jakiegoś starego rozruchu które służyło do testowania rozruszników) Chcę wykonać z niego...
robi sie jakby zwarcie w miejscu łaczenia kabla masy z kablami masowymi całej instlacji (5kabli zlutowane w 1) Co to znaczy robi się zwarcie? Kable zaczynają się grzać? Iskrzy coś?? Na schemacie który narysowałam nie za bardzo wiadomo ci dzieje się w "gaszak i stsrt + hamulec" ze schematu wyżej wyraźnie widać, że układ zapłonowy i testowanie rozrusznikiem...
Rozrusznik testowany przed włożeniem?Przez Ciebie a nie zakład.AS często daje ciała z regeneracją.A na chwilę obecną żarówka i sprawdź ten prosty układ...
Akumulator sprawny, testowany na 2 akumulatorach. Nawet jak założyłem rozrusznik od C360, to od razu zapala, więc to chyba wina rozrusznika.
Gdy masz rozrusznik serca-to lepiej nie testować na odporność na zakłócenia-oczywiście rozrusznika.
Sprawa wyjaśniona, poszła wiązka pod lewą lampa , zwarcie wypaliło dziurę w płytce komputera. Auto naprawione dziś odebrane, od jutra będzie testowane.
Rozrusznik sprawny 100%. Skąd wiesz, że sprawny ? W jaki sposób go testowałeś ?
To rozrusznik trzeba wydłubać i testować na stole, Czasem małe azjatyckie rączki coś le poskładają.
Witam koledzy czy ktos posiada na sprzedanie stół S2-C ?
Mam starą polówkę 1,0 z monowtryskiem i instalacją II generacji, od jakiegoś czasu zaczął się problem, auto nie odpala, na linę, czy na pych pali "od kopa", akumulator jest nowy (zresztą inne też testowałem), rozrusznik ładnie kręci. Niestety nie mam możliwości odpalenia awaryjnego na gazie, więc podawałem plus na zawór gazowy i wtedy auto zapala bez...
. Czymś ostrym z podłaczonym plusem akumulatora pogrzebać w otworze przewodu wzbudzenia. Tak zrobiłem i zapalił bez problemu. Pierwszej metody nie testowałem, gdyż nie było już potrzeby.
Najczęściej to: 03L-906-455-C , potem rozrusznik , bateria. Silnik 2.0 Tdi CUPA nie posiada zmiennych faz rozrządu, rozrusznik założyłem nowy a bateria testowana i na 100% nie jest problemem. Jutro wymieniam cz. temp. wody jak koledzy radzili i zobaczymy.
Opisz dokładniej, jak to by miało działać, czy miał by coś przyciągać/odpychać jeśli tak to na jaką odległość, czy tylko trzymać? cechą charakterystyczną elektromagnesów jest to że najlepiej działają na bardzo małe odległości. Podobnych wymiarów do tego co opisujesz jest elektromagnes stosowany w rozrusznikach - testowałeś jak się ma jego siła do twoich...
Klemy oraz inne styki są ok ponieważ u nas się oto dba 2812 nie jest jedynym ciągnikiem. Rozrusznik ten był testowany przy ursusie 1634 i jest pewne że robi zwarcie.Co mogło się stać bo raczej obstawiam ten cały elektromagnes.
Skoro ma kopułkę to założę się że to B3/B4 na monowtrysku. Skoro ma iskrę, to hall i rozrząd sprawne. No chyba, że poważnie przestawione. Sprawdź paliwo czy leje. No i immo jeśli ma. Aaa... dobra, niedoczytałem, że iskra na końcu... po pierwsze nie podłącza się świecy za środek, bo sfajczysz cewkę, tylko ściąga się ze świecy w głowicy i wtedy się testuje...
Poszukuje schematu elektrycznego do stołu probierczego , do naprawy i testowania alternatorów, rozruszników, aparatów zapłonowych itp. , produkowanego niegdyś przez zakłady solidarność. Przeniesiony z "Szukam schemat..." <gorg>
Po pierwsze: rozrusznik może pozostać oryginalny na 12V, tylko nie należy nim długo "kręcić". Po drugie: nie będzie problemu, cewka wytrzyma przez krótką chwilę napięcie 24V. Osobiście testowałem to rozwiązanie u klienta na rozruszniku MAGNETON. Przy przeglądach nie zauważyłem oznak przegrzania uzwojeń itp. Jeżeli jednak rozrusznik jest już mocno zużyty...
Witam serdecznie. Zwracam się z prośbą o poradę, z góry dziękuję za pomoc. Problem przy odpalaniu samochodu Mazda 6 2.2 diesel 2015. Więc zacznę od początku: chciałem odpowietrzyć układ chłodzenia, szukałem odpowietrznika do tego, pomyliłem odpowietrznik i odkręciłem odpowietrznik sprzęgła, wtedy odpaliłem samochód (start-stop przycisk), po czym sprzęgło...
To lepiej szukaj dojścia i spróbuj na krótko, albo chociaż czy dochodzi prąd do rozrusznika. Sprawdź akumulator, bo jak testowałeś po naprawie to może się rozładował, urządzenia nie pobierające dużo prądu działają a rozrusznik już nie chce... Może się zaciął elektromagnes? Spróbuj jakoś klepnąć rozrusznik. Przygasają kontrolki przy próbie kręcenia?...
Witam, jakiej średnicy wchodzą do niej wirniki? Poszukuję do sprawdzenia wirników z rozruszników 12V. Pozdrawiam
Właśnie spróbuje pomierzyć wszystkie prądy i napięcia dzisiaj, wymienić filtr paliwa i testować co dalej. Ale co może mieć rozrusznik do niskich temperatur? Ciężko ma i pobiera duży prąd?
Spróbuj immo -odłączasz przewód musi przerobić przewód rozrusznika Dzięki, będę testował z tym wsadem. Co do przerobienia instalacji / przewodów. Nie ma takiej potrzeby, jest już wystarczająco przerobiona bo silnik siedzi w Polonezie :)
tak rozrusznik był przyczyną ale ze sreberkiem nie testowałem. Kręcił w miarę dobrze, przyczyną był przegrzany wirnik były na nim ślady przegrzania Bąble z lakieru na uzwojeniu wymieniłem wirnik na inny i nowe tulejki jest ok. Wydaje mi się ze przyczyną też może być przewód główny + idący przy samym czujniku pod obciążeniem przegrzanego rozrusznika,...
Testowałem na popularnej C330 - przy częściowo rozładowanych akumulatorach rozrusznik po podłączeniu rozruchu kręci normalnie. Inny wypadek - Vectra 1.8, niemal całkowicie rozładowany akumulator - rozrusznik ruszał bez problemu, mierzyłem amperomierzem cęgowym - 100 amper prądu ciągłego.
Witam mam problem z ciśnieniem paliwa na listwie w Oplu silnik TDCI, mam ciśnienie 5 atm zamiast 38 !, po włączeniu zapłonu uruchamia sie pompa testuje wszystko ok zaś po włączeniu rozrusznika cisnienie na listwie spada do 5, wyskakuje mi błąd czujnika mciśnienia na listwei !!!
Odłącz instalację gazową, testuj na benzynie. Czy ECU widzi obroty z czujnika wału podczas kręcenia rozrusznikiem ?
Jeśli aku ma mniej niż 12,5 to jest uszkodzony (co najmniej zasiarczony), Można go częściowo zregenerować ładując małym prądem, czyli przez prostownik, a nie w samochodzie, Mój polonez odpali nawet z aku do wyrzucenia, który ma 11V, o ile napięcie rozruchu nie spada poniżej 7V (to było testowane, zmieniłem aku właśnie po tym, gdy napięcie rozruchu spadało...
nie wiem na których powinno jakie napięcie pokazywać, ma ktoś może z forumowiczów schemat tej kostki . Zaciski masz tam w/g normy DIN 72552 opisane. Klucz do numeracji: https://pl.wikipedia.org/wiki/DIN_72552 rozrusznik jest okej bo wymieniłem, A ten "nowy" sprawdzony co do sprawności? Poza stacyjką masz tam jeszcze przewody, przekaźnik, "automat"...
Witam. Mam problem z połączeniem elektromagnesu rozrusznika szybkoobrotowego. W starym wyrwała się śruba do której mocuje się przewód + z akumulatora. Kupiłem nowy, niby taki sam jednak śruby do których się przykręca plecionkę z rozrusznika i śruba do której przychodzi + są tak jakby do góry nogami. Nie mogę odwrócić elektromagnesu bo jest mocowany...
Udzielam odpowiedzi na zadane pytania. Po rozkręceniu rozrusznika pierwotnie, wymieniłem to co było podejrzane, tulejki wyglądały na dobre, jedynie nie przedzwoniłem wirnika pod kątem przebicia. Masę też dawałem dodatkową z akumulatora na silnik podczas rozruchu, i efekt ten sam. Na drugim akumulatorze to samo. Chyba zrobię te pomiary uzwojenia i wymienię...
Rozebrałem latarkę i złożyłem podstawowy układ, dołączę go na zdjęciu. Wyniki testu wyszły mi podobnie jak kolega mtracz napisał i dałem właśnie na + plus ze stacyjki, C dałem na świece żarowe a 3K na rozrusznik. Jak testowałem zacisk C to żarówka świeciła się na dwóch pozycjach stacyjki, nie mostkowałem nic bo stwierdziłem, że będzie grzać w pozycji...
Przekaźnik kosztuje około 30zł - wymień i testuj. Jednak osobiście, to poprawiłbym (wymienił) te kable przy przekaźniku i akumulatorze.
Przecież napięcie trzyma w miarę normalne. 12.5V to najniższa wartość przy której należy doładować akumulator. 12.7 V to bardzo dobre napięcie. 12.6 V to napięcie po zakończeniu ładowania inteligentną ładowarką, która ładuje akumulator do napięcia 14.4 V. Zwarta tzw. cela czyli faktycznie akumulator (tzw. akumulator to bateria 6 akumulatorów połączonych...
Może stacyjka... tzn. "kostka stacyjki"? Sikają w końcu te wtryski jak kręcisz rozrusznikiem czy nie? Lambda ani "silniczek krokowy" nie mają nic do uruchamiania silnika, najwyżej wystarczyłoby lekko uchylić przepustnicę (dodać gazu) przy rozruchu. IAW-Scan2 niczego sam nie testuje, opcje z grupy testy służą do testowania, ale to operator programu ma...
Jaki poziom napięcia zasilania pod modułem ICM w trakcie kręcenia rozrusznikiem jeśli poniżej 9 V to nie zalata. Testowanie ICM na stole jeśli był podkładany do innego auta i działał raczej chyba nie ma sensu
Znam to na stole będzie kręcił jakby nigdy nic. Przecież ja go na stole miałem jakieś tydzień temu bo wymieniałem cewkę, bo sądziłem że to było przyczyną, pomogło na tydzień . Stara cewka była sprawna. Ciekawe jest to że jak się rozgrzeje silnik to potem już chodzi bezbłędnie za każdym strzałem, chociaż ostatnio dzień przed całkowitą awarią miał problem...
Mi to wyglada na kostke stacyjki. Jak chcesz to moge Ci opisac jak w mozliwie najszybszy i wygodny sposob ja wymienic (testowane na kilku golfach i polo) bo bez odpowiedniej techniki stracisz tylko nerwy i nic nie zrobisz;).
To przykre, że są w 21 wieku ludzie światli, którzy jednak jeszcze wierzą w to, że silnik magnetyczny nie zadziała, tłumaczą się krasnoludkami odbijając piłeczkę od siebie. W 1995r. niektórzy mówili, że zanim zrobię auto z napędem elektrycznym, to im prędzej kaktus na dłoni wyrośnie, no i mieli szczęście - nie wyrósł, a w 1996r. już jeździłem EV. Teraz...
Pacjent to Corsa D 1.4. Nie kręci rozrusznik, miga kontrolka samochód z kluczem, błąd nieprawidłowy kluczyk. Kluczyk sprawny (dwa) testowany na Key tool max. Brak komunikacji między cewką a kluczykiem (też testowane - key tool max). Sprawdzone połączenia między modułem nadwozia a cewką immo, Cewka sprawna - ok 14ohm Brak sterowania na przekaźnik rozrusznika...
Kupie uziwany stol probierczy do badania alternatorow i rozrusznikow
Tego typu wspomagacze rozruchu były testowane wiele razy. Wygląda na to, że działają. Działają gdyż większość współczesnych aut ma rozruszniki szybkoobrotowe z przekładnią planetarną - dużo niższy prąd rozruchowy. Na forum dalej są sceptycy, że takie małe "pudełko" może działać.
Kostki do każdego w/w czujnika zostały sprawdzone. Mamy drugi samochód o tych samych parametrach na placu i wszystkie paramatery odnośnie V(voltów) mają identyczne. Dla próby zostały również odpięte wszystkie kostki z układu Rail, i nadal podczas kręcenia rozrusznikiem pojawia się ciśnienie 0-448bar ( brak rośnięcia ciśnienia). Jakieś dalsze pomysły...
Georgio70 , a wiesz Waść jak oblicza się przekładnie dla obrotów i mocy? Na jakich silnikach testowałeś tą zamianę? Jak była liczba zębów - w dół czy w górę?
witam w w/w aucie silnik 1.4 na pełnym wtrysku usterka jest taka: auto nie zapala- nie podaje na pompe, rozrusznik nie kręci kontrolki na desce świecą lampka immobilisera wogule się nie zaświeca(w żadnym przypadku) auto jeszcze nie było testowane komp. diagnostycznym bo narazie nie ma takiej możliwości czy w między czasie da się coś zrobić?
Witam aby z testować trzeba dwie osoby ,jeden trzyma kluczyk na rozruch a drugi lekko puknie młotkiem w rozrusznik , jeżeli za startuje to wymienić ewentualnie wyczyścić szczotki ,jeżeli nie to przyczyny trzeba szukać w wyłącznik elektromagnetycznym ,ewentualnie zabrudzone lub poluzowane klemy.
Witam, mam problem z Peugeotem Partnerem 1.9D DW8B z 2005 r., pompa Lucas. Auto paliło za pół obrotu rozrusznika. Postanowiłem zmienić rozrząd, po zmianie auto paliło normalnie, ale mocniej klekotał (jak źle ustawiony kąt wtrysku, choć podobno w tej pompie nie da się przestawić). W międzyczasie przyszły mrozy i rzucił palenie. Zostały ustawione zawory...
Witam, dzisiaj w moim Peugeotcie pojawił się problem z odpaleniem. Jeżeli otworzę auto z centralnego pilota, próbuję odpalić i kręci rozrusznikiem i prawdopodobnie nie dostaje iskry (testowałem odpalenie na LPG, i też nie odpalał). Mogę kręcić 30 minut i nic. Jak zamknę i otworzę auto to czasami zaskakuje i odpala na dotyk. Ostatnio (3tys km temu) miałem...
Testowane wielokrotnie osobiście. Taki sposób na odpalenie silnika przy kiepskim akumulatorze lepiej wtedy nie grzać świec i cały prąd zostawić dla rozrusznika. Test był na silnikach BAY i BXE w temp do -10 C. BAY testowałem przez odpięcie listwy zasilania świec przy -20 C po całonocnym staniu. Zagadał kulawo ale praktycznie od pierwszego obrotu. Trzy...
Co masz na myśli zmostkowanie rozrusznika zewrzyj piny 2 i 8 w przekaźniku rozrusznika ostrożnie bo może stale kręcić ,gdy by stale kręcił to podaj mase na pin 1 lub 3 i testuj. Zapomniałem o przekaźniku 109. Czemu jest cały czas wyzwolony (cewka załączona) nawet przy wyłączonym kluczyku? tego nie wiem to przekaźnik silnika i powinien się uruchomić...
Dziś autko stoi do jutra jutro odpale zagrzeje to zrobię zrzuty bloków pomiarowych. W piątek już się omówiłem ze znajomym na warsztat to zkorektuje kąt synchronizacji na -1. Wtryskiwacze, czujnik temperatury, szczelność układu paliwowego te tematy już przerobiłem i wiele innych. Odwiedziłem kilka warsztatów samochodowych co wiedzą raczej nie tryskali...
Komar jest chłodzony powietrzem i nie ma rozrusznika elektrycznego.Zrobię test na tym silniku co mam jeśli będzie dużo palił i się nie sprawdzi to będe testował na mniejszych 4 suwach. 2T nie wchodza w grę.
Nie ma co szukać problemów na siłę. Zakładaj popychacze, składaj głowicę, dla spokoju możesz, choć nie musisz, kluczem obrócić wał do GMP na 1 i 4 , odczekać z 5 min, po czym jeszcze 3 razy obrócić po 180°, czekając te kilka minut za każdym razem. Z tłokiem w GMP na końcu wydechu- początku sprężania oba zawory mają minimalny overlap i popychacze, nawet...
Zależy od środka.Poeksperymentuj z preparatami do czyszczenia alufelg. Raz miałem próbkę płynu firmy Kranzle ,płyn się nazywał HD Grun (u niemieckie,z kropeczkamu u góry),dobrze trawił i czyścił aluminium,testowałem tez płun o nazwie Dilak,czy Dilac,waniał jak kwas siarkowy,też skuteczny. Albo zapytaj chłopaków na forum odkrywcy: http://www.odkrywca-online.pl/index1.php...
Auto po wizycie u elektryka. Wymieniony bendiks, tulejki, szczotki na rozruszniku - ogółem zestaw naprawczy. Koszt: 180zł - więc teraz pozostaje czekać do mroźnych dni i testować czy zakręci czy nie. Dam znać za jakiś czas w poście czy to było 100-procentową przyczyną czy przeoczyliśmy coś jeszcze. Póki co dziękuję za zainteresowanie tematem oraz udzielone...
10w-40 jak w tym roczniku jest ok ,a pomiarem napięcia za bardzo bym się nie sugerował lepiej już sprawdzić klemy i masę do silnika. Dodano po 7 Siergiej żeby miarodajnie sprawdzić aku to trzeba mieć miernik który mierzy jednocześnie prąd i napięcie przy rozruchu a wiem że zwykle testują tylko napięcie (i wtopa)kiedy mamy niesprawny rozrusznik, a więc...
Jutro podmienię ten nastawnik na używkę. Testowałem go Vagiem gdy był zdemontowany i niby się otwiera. W tygodniu rozbiorę chyba cały dolot itd. Podejrzany jest wtrysk z 1cylindra. Gdy sprawdzałem iskrę to z 2,3,4 cyl leciała spora mgiełka paliwa gdy kręciłem rozrusznikiem, a z 1cyl była trochę słabsza.
Dzień Dobry. Czytam posty dotyczące kogeneracji i mam prośbę. Posiadam jednostkę kogeneracyjną firmy Tedom wyprodukowaną w Czechach. Silnik Skody zasila gaz ziemny. Jednostka nie posiada rozrusznika elektrycznego, do rozruchu wykorzystywany jest generator. Jednostka pracowała kilkanaście lat aż potrzebny był remont silnika. Potem stała kilka lat. Remont...
Ciekaw bardzo jestem, jak zachowywałby się rozrusznik wysterowany PWM.... Czy ktoś coś takiego testował? Nie wiem, czy dobrze myślę, ale PWM reguluje moc dostarczaną do silnika, a silnik może oddać więcej mocy, niż się do niego dostarczył, to z kolei zależnie od obciążenia na wale przekłada się na obroty.... A gdyby tak zastosować regler ze stabilizacją...
Hej wam, dam ci rade zwróć uwagę na mechanizm sprzęgania , elektromagnes widełki tam jest problem przelicz kasę może kupno używki na allegro będzie opłacalne ( rozbierz go może na coś wpadniesz ,podłącz do akumulatora przed zamontowaniem na sucho czy chodzi ale to testuje się tylko pod obciążeniem pozdrawiam)
Dzięki za wsparcie, dzisiaj się biorę do roboty i zobaczymy co wyjdzie. Odnośnie 1. czy paliwo leci ze zbiornika, kranik podciśnieniowy zapewne. Chyba nie mam kranika podciśnieniowego (albo nie wiem gdzie go szukać). Paliwo z pompy paliwowej leci prosto do gaźnika. Testowałem czy pompa działa w ten sposób, że kręciłem rozrusznikiem gdy przewód doprawadzający...
Witam, Drodzy Forumowicze, zwracam się do Was z prośbą o pomoc w naprawie dwóch usterek we Facie 126 elx model 2000 r. Pomimo przeczytania wielu wątków na Elektrodzie, wciąż nie wiem jak sobie poradzić, gdzie szukać przyczyny. Podaję satem problem i objawy. Awaria dotyczy rozrusznika. Od czasu do czasu mu odwala i po przekręceniu kluczyka w stacyjce...
Mam pytanie czy ktoś testował te niby mocniejsze rozruszniki do 139qmb mianowicie mam 80 i rozrusznik ma ciężko trzeba go chwilę pomęczyć żeby dał radę a w zimne dni to już wogule. Chodzi mi o coś tego typu: https://allegro.pl/oferta/rozrusznik-4t-... bądź: https://allegro.pl/oferta/rozrusznik-gy6...
Jak dotąd ustaliłeś, że przy kręceniu rozrusznikiem lub aktywowania testu wtryskiwacza, przekaźnik się załącza i wtryskiwacz dostaje zasilanie, ale nie zawsze pojawia się kluczowanie masy. Ustaliłeś też, że kluczowania brak też czasem podczas testu, wyklucza to więc usterkę czujnika położenia wału (obrotów silnika). Pozostaje zatem wiązka elektryczna...
Nie twierdzę że nie umiesz czytać ... ale to chyba logiczne ze nie podłączę takiego urządzenia np do drzwi na klatce shodowej , gdzie przemieszczają się przypadkowe osoby , które mogą posiadać np rozrusznik serca. Po drugie NIE WYKRĘCAM SIĘ , a co do testowania wiadomo ze najpierw wypadałoby na sobie testowac ;) ale swoją drogą wiem ze da się cos takiego...
Dziękuje Panowie za pomoc w sobote przeprowadziłem już taki eksperymencik , sprawdzałem czeski alternator od Zetora ,rozebrałem go na części pierwsze wszyściutko posprawdzałem i jest OK tylko wymieniłem szczotki i łożyska. Testowanie zostawiłem sobie na poniedziałek , nie mam na razie silnika więc skorzystam z napędu tokarki .
Takie zdalne odpalanie to jest dobre do czasu. Aż dnia któregoś zostawisz auto na biegu i pojedzie....... na inne. Albo spalisz rozrusznik bo nie odpali na zaciągniętym ręcznym i biegu możliwości jest wiele. Ogólnie takie cudo kolega testował w swoim aucie, piszę o takiej małej farelce. Niestety prądu brało a efekt mizerny wręcz żaden.
Masz słaby tester i tyle aku na śmietnik. Mój jedyny tester to multimetr :D A to czym się sugeruję to normalny tester (profesjonalny z drukarką itp) i opornica w dużym sklepie z akumulatorami. Tym bardziej się zdziwiłem bo przecież jak przyjechałem z podejrzanym aku, wyglądającym już kiepsko, to w sklepie chyba powinni chyba raczej nalegać na zmianę...
Też chciałem ale jest ponoć testowana elektronicznie i ma zmienną prędkość w zależności od zapotrzebowania. Kolega odradzał... Czy ma ktoś jakieś inne pomysły... Pozdrawiam.
Pytałem się o to czy szybkoobrotowy 12V radzi sobie z sześciocylindrowym silnikiem jednak widzę, że najwięcej mają w temacie do powiedzenia, ci którzy takich informacji nie posiadają. Nie mniej dziękuję za te informacje które otrzymałem. Zacznę od tego że można wyjść z założenia że kiedyś to pracowało nawet przez 20 lat to będzie dalej. Równie dobrze...
Tadeuszgr no luz niby jest mały (jak ruszam wałkiem mocno to rusza się troszkę) ale fachowiec w warsztacie mówił że powinien być mały luz (tak przy okazji kiedyś go pytałem) czy nie powinno być wogóle luzu?? a te otarcia na krawędziach magnesów to mogły by być np wynikiem że wałek jest krzywy na długości albo krzywo się obraca (kosi krawędzie magnesów...
Czyli miałem rację , że to kiepsko wyremontowany rozrusznik . Pozdrawiam Krzys55 . Przypadkowy strzał w 10 :D Rozrusznika nie brałem pod uwagę bo myślę sobie porządna firma to i by nie wysłali bubla bo testowany z góry na dół. Tak jak pisze kolega wyżej zanim go włożę to odpalę na sucho, może organoleptycznie czegoś się dopatrzę . Martwią mnie jedynie...
Po pierwsze to tam rozrusznik marnie kręci i prawie cały prąd zabiera. Pod drugie olej w ogóle masz w tym silniku? Zmieniasz go czasem? Przecież ten czujnik to w skrzyni korbowej siedzi.
Był gość z komputerem i nie ma żadnych błędów - pech wszystko zadziałało. Dojechałem do domu i znowu to samo. Po kilku godzinach już działał. Przejechałem znowu kilka kilometrów i znowu to samo nie zapala. Teraz stoi u mechanika ma przez kilka dni testować, nie wiem już co to może być - może jakis czujnik na pompie lub na wale.
Witam, Mam problem z Jeepem Grand Cherokee WJ z 2000 roku, silnik 3.1 TD, skrzynia automatyczna 44RE. Problem występuje przy temperaturach poniżej około 8–10°C. Silnik po nocy kręci rozrusznik, lekko załapuje, ale nie może odpalić. Przy temperaturach w okolicy 0°C i niższych w ogóle nie odpala. W cieplejsze dni, szczególnie latem, problem nie występuje...
Witam, nie wiem co jeszcze w tym silniku można wymienić, auto na zimnym ciężko pali a na ciepłym czasami nawet nie odpala. Jest to silnik fiata, wywala błąd czujnika wałka rozrządu. Został w nim wymieniony rozrząd, czujnik wałka rozrządu i rozrusznik a problem nie znikł. Dalej nie chce odpalać :/ jak już odpali to jest wszystko ok, ako też juz testowane,...
Witam wszystkich Mam nie lada problem z Fiatem. Nie zawsze to się dzieje, ale przy zapalaniu silnik na pierwszych obrotach rozrusznika dostanie oporu, a później kreci normalnie. Potrzebuje bardzo dużo mocy żeby zakręcić. Początkowo stawiałem na rozrusznik, wymieniłem na nowy bez skutków. Następnie testowałem inne akumulatory, na tych co u mnie nie chce...
Ja mam podobną teorię. Ale co dalej testowałem kilka akumlatorów i na każym było to samo. Sprawdzałem nawet akumlator samochodowy 72Ah i nic. Ostatnio zauważyłem że jak jest nagrzany tj. tak ok 40 stopni. To od rozrusznika pali normalnie. Tesla_man nie zrozumieliśmy się miałem na myśli to że trzeba go pchnąć tylko pół metra żeby odpalił :)
No własnie pompa HP nie daje żadnego ciśnienia(czujnik sprawny). I tu jest problem. Pompę rozebrałem i nie widać w niej żadnego zużycia. Zawory sprawdzałem na stole dajac im odpowiednie wypełnienie - zamykają sie. Zastanawia mnie jeszcze praca zaworu na pompie. Po włączeniu zapłonu, kręceniu rozrusznikiem zawór nie domyka się do końca jest przez niego...
Witam pytanie techniczne do posiadaczy Skoda Octavia I combi (2006r.) 1.8T AUM z elektryką na Can-ie 2x zdarzyło mi się już ze auto nie che odpalić. 1x raz problem z aku wymieniłem na nowy w diagnostyce wykasowałem błędy i hulał 2x raz podobna sytuacja. Musze sprawdzić czy nie bierze na postoju za dużo jak osprzęt elektroniczny się uśpi, i czy nie trafiłem...
Jeśli odpala na gazie to nawet z uszkodzonym immo odpali bo u siebie też testowałem i na benzynie nie odpali a na gazie odpala tylko chodzi na podwyższonych obrotach. A co do tego że kręci a nie odpala z rozrusznika to jak najbardziej może być uszkodzona kostka stacyjki tak jak pisali moi poprzednicy.
Ja tylko piszę jak jest. Ja wiem, że napięcie musi spaść i że jest to normalne, gdyby się zatrzymało na 12,6 czy 12,5 to nikomu bym głowy nie zawracał, ale ono spada niekiedy poniżej 12. Akumulator jest praktycznie nowy, nawet oddałem go do reklamacji, ale napisali, że jest dobry i odesłali z powrotem. Kwestia jest taka, że to napięcie spada, kiedy...
nie rozbiera się go bez potrzeby, wirnik wyważony prima sort. Bardzo rzadko pada łożysko. Płytka arc6020 :) , przełóż tylko śrubę Rozebrałem, żeby posprawdzać przejścia stojana i ogólnie wyczyścić w środku. Dzięki za poradę. Zamówię tego ARC6020 jak polecasz. Dzięki. Co do regulatora. Chcę go sprawdzić czy jest sprawny przed zamówieniem mostka, żeby...
Ogólnie podejrzewam, że albo ciśnienie ginie albo wtryski stanęły, ewentualnie sterowania im brakuje, to ostatnie proste do sprawdzenia i od tego bym zaczął. Wtryski na pewno są dobre bo jak pisałem, były testowane u mechanika. Co do sterowania to będę musiał sprawdzić. Tylko jak się sprawdza? Wiem, że muszę rozebrać i odpiąć wtyczki od wtrysków, a...
wierzysz w te pierdoły? Tak, bo miałem okazję testować osobiście w warsztacie. Przedstawiciel handlowy zostawił mi jedną sztukę na kilka dni do testów. https://obrazki.elektroda.pl/2682078100_... Uruchamiałem Jeepa z silnikiem benzynowym 2,5L i rozładowanym akumulatorem. Na własnym, rozładowanym akumulatorze Jeep nie zakręcił rozrusznikiem....
Okazało się, że tulejki jeszcze dobre. Po wymianie szczotkotrzymacza i gruntownym wyczyszczeniu rozrusznik zaczął pracować poprawnie. Temat do zamknięcia, Za szczotkotrzymacz dałem 72zł. Nie wiem czy dużo czy mało. Nie miałem czasu szukać po necie. Koło mnie jest akurat wielki sklep z częściami. Wczoraj zamówiłem a dziś rano odebrałem. Doradca sprawdził...
http://obrazki.elektroda.pl/1309555700_1... Witam kolegów z branży Temat sterowania prędkością obrotów silników DC jest znany i szeroko opisywany we wszechobecnej sieci. Ale postanowiłem sprawdzić kilka pomysłów, schematów które są w sieci dostępne. Wiele poległo podczas analizy w multisimie którym podpieram się w projektach. Zaciekawił...
Miałem okazje testować auto po naładowaniu porządnym. Tester akumulatora pokazał SOH 95% i SOC 100%, szacowany prąd rozruchowy 383A (z 400A znamionowego) , napięcie 12,9V i odpalił na pyknięcie. Na ten moment musze wyeliminować problemy z rozrusznikiem - auto doładowywane LIDL'ówka, ale teraz było naładowane porządnie ok 20H, potem na podtrzymaniu 13,6V...
katalog rozruszników tester rozruszników regeneracja rozruszników
klocki hamulcowe przód panel kinco zastosować warystor silnik
zgrzewarka transformatorowa zamykać drzwi mercedes
Brak reakcji radia po włączeniu - diagnostyka i naprawa Opis bezpieczników w DAF XF 105: lokalizacja, typy, diagnostyka