Ta podkładka pod górna śrubą to styk sterowania elektromagnesem. W aucie jest specjalna wtyczka a na stole możesz podać prąd w miejsce lutowania drutu cewki.
Odpalanie samochodów na kable, testowanie rozruszników samochodowych i takie tam. (at)edit: A czy regulator napiecia samochodowy na np. 14V pomógłby gdybym go wpiął w obieg ?
Witam Dostałem 4 pojedyncze ograniczniki przepięć. Z przyzwyczajenia zawsze testuję aparaty zwłaszcza używane przed montażem, więc pytania : Czy powinienem testować ogranicznik przepięć ? Jak to zrobić najprościej, pewnie i tak by go nie uszkodzić ? Ograniczniki mają takie wskaźniki które mają świadczyć o tym czy działają ale nie wiem czy to jest w...
W materiale o Co myślicie o takiej próbie, czy warto ją wykonać, jakie warunki łączeniowe dobrać? Dla testu obciążenia rezystancyjnego pomyślałem o układzie jak poniżej. Przekaźniki kolejno załączane na 100ms, prąd DC zbliżony do znamionowego ograniczony rezystorem R1, pomiar spadku napięcia, cykl powtarzamy co 1s. Przekaźnik RY4 - zabezpieczenie przed...
Witam wszystkich, od jakiegos czasu zastanawia mnie fakt stosunkowo slabego krecenia rozrusznika w aucie. Mam nowiutki akumulator, jednak mimo to w czasie rozruchu rozrusznik sprawia wrazenie "za slabego" kreci ale ociezale. Slyszalem, ze istnieje mozliwosc jakiegos zwarcia w rozruszniku, czy da sie to jakos sprawdzic samemu? Czy raczej czeka mnie wizyta...
Witam Mam w naprawie wyważarkę Rotor-Test produkcji krajowej. Jak ona działa, ma przyciski z markami aut (warszawa, fiat, polonez, peugeot itd. ) i przycisk Stroboskop. Włączam zasilanie, przekręcam przełącznik na napęd, koło rusza, zwalniam dźwignię usztywniającą wał i teraz nie wiem co dalej? Czy mam wybrać jedną markę i to wszystko czy do tego trzymać...
Nie masz komunikacji z żadnym modułem w samochodzie ? Zasilanie jest, bezpieczniki wszystkie sprawdzone. Zasilanie sterowników sprawdzaj próbnikiem z żarówką 45W a nie multimetrem !
Najlepiej podłączyć rozrusznik do akumulatora.
Zdemontuj wszystkie przewody. Kabel z wtyczką podłącz niebieski do N, brązowy na samą górę gdzie masz czarny teraz, uziom do uziomu i testuj kompresor.
Testowałem na akumulatorze, wyciągnięty rozrusznik kręci normalnie, a silnika nie daje rady. I też mam dwa rozruszniki i dalej jest ten sam problem.
Był testowany. Aż rozrusznik parzył. Pierwsze podejrzenie padło na układ rozruchu. Jak pisałem wcześniej 500 cm3 w jednym garnku małe koło zamachowe przy prawidłowej kompresji bez odprężenia nie ma szans.
W szkole testowałem kiedyś rozrusznik wiroprądowy, wygodne rozwiązanie, bo prąd "sam się reguluje", tylko jakoś nie widzę firm, które to sprzedają.
Akumulator sprawny, testowany na 2 akumulatorach. Nawet jak założyłem rozrusznik od C360, to od razu zapala, więc to chyba wina rozrusznika.
Na kablu? Czy na UPC? Bo nie rozumiem, skoro napięcie idzie od aku bezpośrednio to UPC musi zwierać do masy Dodano po 7 Czy mógłbyś mi podać piny, które sprawdzić? Dodano po 1 Panowie, sprawdziłem, rozrusznik zwarty na krótko działa. Dałem 12 V na pin z wtyczki z UPC. Ale po podpięciu aku jeszcze zanim testowałem rozrusznik zauważyłem, że panel wewnątrz...
Na chwilę obecną wszystko działa, coś w module body po odpięciu i podłączeniu jest ok. Klient testuje
Rozrusznik testowany przed włożeniem?Przez Ciebie a nie zakład.AS często daje ciała z regeneracją.A na chwilę obecną żarówka i sprawdź ten prosty układ...
Sprawa wyjaśniona, poszła wiązka pod lewą lampa , zwarcie wypaliło dziurę w płytce komputera. Auto naprawione dziś odebrane, od jutra będzie testowane.
robi sie jakby zwarcie w miejscu łaczenia kabla masy z kablami masowymi całej instlacji (5kabli zlutowane w 1) Co to znaczy robi się zwarcie? Kable zaczynają się grzać? Iskrzy coś?? Na schemacie który narysowałam nie za bardzo wiadomo ci dzieje się w "gaszak i stsrt + hamulec" ze schematu wyżej wyraźnie widać, że układ zapłonowy i testowanie rozrusznikiem...
Gdy masz rozrusznik serca-to lepiej nie testować na odporność na zakłócenia-oczywiście rozrusznika.
Rozrusznik sprawny 100%. Skąd wiesz, że sprawny ? W jaki sposób go testowałeś ?
Dawno bym rozebrał jakby było moje. Na złość amperomierz odmówił współpracy jak leżał rok czasu w szafie. Narazie niech testuje inny przycisk, do niczego go nie planuje namawiać.
To rozrusznik trzeba wydłubać i testować na stole, Czasem małe azjatyckie rączki coś le poskładają.
Ad. 1. Tak, poprawisz działanie urządzeń pobierających dużo prądu (rozrusznik, reflektory), jeśli połączenie masowe miało względnie dużą rezystancję. Ad. 2. Cewka przekażnika zwykle ma na tyle dużą rezystancję, że test ciągłości (piszczek) może nie zadziałać. Ciągłość cewki możesz zmierzyć omomierzem na zakresie np. 200kOhm Ad. 3. Jeśli chcesz testować...
Najczęściej to: 03L-906-455-C , potem rozrusznik , bateria. Silnik 2.0 Tdi CUPA nie posiada zmiennych faz rozrządu, rozrusznik założyłem nowy a bateria testowana i na 100% nie jest problemem. Jutro wymieniam cz. temp. wody jak koledzy radzili i zobaczymy.
. Czymś ostrym z podłaczonym plusem akumulatora pogrzebać w otworze przewodu wzbudzenia. Tak zrobiłem i zapalił bez problemu. Pierwszej metody nie testowałem, gdyż nie było już potrzeby.
Wszystko już wymyślone tylko nie regulator obrotów silnika. Będzie to jednofazowy motorek o mocy do 2kW. Ma ktoś jakieś sugestie:D:?::?::?:. W planach stół do testowania rozrusznika.
Skoro ma kopułkę to założę się że to B3/B4 na monowtrysku. Skoro ma iskrę, to hall i rozrząd sprawne. No chyba, że poważnie przestawione. Sprawdź paliwo czy leje. No i immo jeśli ma. Aaa... dobra, niedoczytałem, że iskra na końcu... po pierwsze nie podłącza się świecy za środek, bo sfajczysz cewkę, tylko ściąga się ze świecy w głowicy i wtedy się testuje...
Mam starą polówkę 1,0 z monowtryskiem i instalacją II generacji, od jakiegoś czasu zaczął się problem, auto nie odpala, na linę, czy na pych pali "od kopa", akumulator jest nowy (zresztą inne też testowałem), rozrusznik ładnie kręci. Niestety nie mam możliwości odpalenia awaryjnego na gazie, więc podawałem plus na zawór gazowy i wtedy auto zapala bez...
Witam serdecznie. Zwracam się z prośbą o poradę, z góry dziękuję za pomoc. Problem przy odpalaniu samochodu Mazda 6 2.2 diesel 2015. Więc zacznę od początku: chciałem odpowietrzyć układ chłodzenia, szukałem odpowietrznika do tego, pomyliłem odpowietrznik i odkręciłem odpowietrznik sprzęgła, wtedy odpaliłem samochód (start-stop przycisk), po czym sprzęgło...
Klemy oraz inne styki są ok ponieważ u nas się oto dba 2812 nie jest jedynym ciągnikiem. Rozrusznik ten był testowany przy ursusie 1634 i jest pewne że robi zwarcie.Co mogło się stać bo raczej obstawiam ten cały elektromagnes.
Opisz dokładniej, jak to by miało działać, czy miał by coś przyciągać/odpychać jeśli tak to na jaką odległość, czy tylko trzymać? cechą charakterystyczną elektromagnesów jest to że najlepiej działają na bardzo małe odległości. Podobnych wymiarów do tego co opisujesz jest elektromagnes stosowany w rozrusznikach - testowałeś jak się ma jego siła do twoich...
Po pierwsze: rozrusznik może pozostać oryginalny na 12V, tylko nie należy nim długo "kręcić". Po drugie: nie będzie problemu, cewka wytrzyma przez krótką chwilę napięcie 24V. Osobiście testowałem to rozwiązanie u klienta na rozruszniku MAGNETON. Przy przeglądach nie zauważyłem oznak przegrzania uzwojeń itp. Jeżeli jednak rozrusznik jest już mocno zużyty...
To lepiej szukaj dojścia i spróbuj na krótko, albo chociaż czy dochodzi prąd do rozrusznika. Sprawdź akumulator, bo jak testowałeś po naprawie to może się rozładował, urządzenia nie pobierające dużo prądu działają a rozrusznik już nie chce... Może się zaciął elektromagnes? Spróbuj jakoś klepnąć rozrusznik. Przygasają kontrolki przy próbie kręcenia?...
Testowałem na popularnej C330 - przy częściowo rozładowanych akumulatorach rozrusznik po podłączeniu rozruchu kręci normalnie. Inny wypadek - Vectra 1.8, niemal całkowicie rozładowany akumulator - rozrusznik ruszał bez problemu, mierzyłem amperomierzem cęgowym - 100 amper prądu ciągłego.
Właśnie spróbuje pomierzyć wszystkie prądy i napięcia dzisiaj, wymienić filtr paliwa i testować co dalej. Ale co może mieć rozrusznik do niskich temperatur? Ciężko ma i pobiera duży prąd?
tak rozrusznik był przyczyną ale ze sreberkiem nie testowałem. Kręcił w miarę dobrze, przyczyną był przegrzany wirnik były na nim ślady przegrzania Bąble z lakieru na uzwojeniu wymieniłem wirnik na inny i nowe tulejki jest ok. Wydaje mi się ze przyczyną też może być przewód główny + idący przy samym czujniku pod obciążeniem przegrzanego rozrusznika,...
Jeśli aku ma mniej niż 12,5 to jest uszkodzony (co najmniej zasiarczony), Można go częściowo zregenerować ładując małym prądem, czyli przez prostownik, a nie w samochodzie, Mój polonez odpali nawet z aku do wyrzucenia, który ma 11V, o ile napięcie rozruchu nie spada poniżej 7V (to było testowane, zmieniłem aku właśnie po tym, gdy napięcie rozruchu spadało...
Odłącz instalację gazową, testuj na benzynie. Czy ECU widzi obroty z czujnika wału podczas kręcenia rozrusznikiem ?
Udzielam odpowiedzi na zadane pytania. Po rozkręceniu rozrusznika pierwotnie, wymieniłem to co było podejrzane, tulejki wyglądały na dobre, jedynie nie przedzwoniłem wirnika pod kątem przebicia. Masę też dawałem dodatkową z akumulatora na silnik podczas rozruchu, i efekt ten sam. Na drugim akumulatorze to samo. Chyba zrobię te pomiary uzwojenia i wymienię...
Zależy od środka.Poeksperymentuj z preparatami do czyszczenia alufelg. Raz miałem próbkę płynu firmy Kranzle ,płyn się nazywał HD Grun (u niemieckie,z kropeczkamu u góry),dobrze trawił i czyścił aluminium,testowałem tez płun o nazwie Dilak,czy Dilac,waniał jak kwas siarkowy,też skuteczny. Albo zapytaj chłopaków na forum odkrywcy: http://www.odkrywca-online.pl/index1.php...
Przekaźnik kosztuje około 30zł - wymień i testuj. Jednak osobiście, to poprawiłbym (wymienił) te kable przy przekaźniku i akumulatorze.
Witam mam problem z ciśnieniem paliwa na listwie w Oplu silnik TDCI, mam ciśnienie 5 atm zamiast 38 !, po włączeniu zapłonu uruchamia sie pompa testuje wszystko ok zaś po włączeniu rozrusznika cisnienie na listwie spada do 5, wyskakuje mi błąd czujnika mciśnienia na listwei !!!
Jak dotąd ustaliłeś, że przy kręceniu rozrusznikiem lub aktywowania testu wtryskiwacza, przekaźnik się załącza i wtryskiwacz dostaje zasilanie, ale nie zawsze pojawia się kluczowanie masy. Ustaliłeś też, że kluczowania brak też czasem podczas testu, wyklucza to więc usterkę czujnika położenia wału (obrotów silnika). Pozostaje zatem wiązka elektryczna...
Spróbuj immo -odłączasz przewód musi przerobić przewód rozrusznika Dzięki, będę testował z tym wsadem. Co do przerobienia instalacji / przewodów. Nie ma takiej potrzeby, jest już wystarczająco przerobiona bo silnik siedzi w Polonezie :)
Jutro podmienię ten nastawnik na używkę. Testowałem go Vagiem gdy był zdemontowany i niby się otwiera. W tygodniu rozbiorę chyba cały dolot itd. Podejrzany jest wtrysk z 1cylindra. Gdy sprawdzałem iskrę to z 2,3,4 cyl leciała spora mgiełka paliwa gdy kręciłem rozrusznikiem, a z 1cyl była trochę słabsza.
Witam. Mam problem z połączeniem elektromagnesu rozrusznika szybkoobrotowego. W starym wyrwała się śruba do której mocuje się przewód + z akumulatora. Kupiłem nowy, niby taki sam jednak śruby do których się przykręca plecionkę z rozrusznika i śruba do której przychodzi + są tak jakby do góry nogami. Nie mogę odwrócić elektromagnesu bo jest mocowany...
Mi to wyglada na kostke stacyjki. Jak chcesz to moge Ci opisac jak w mozliwie najszybszy i wygodny sposob ja wymienic (testowane na kilku golfach i polo) bo bez odpowiedniej techniki stracisz tylko nerwy i nic nie zrobisz;).
Tego typu wspomagacze rozruchu były testowane wiele razy. Wygląda na to, że działają. Działają gdyż większość współczesnych aut ma rozruszniki szybkoobrotowe z przekładnią planetarną - dużo niższy prąd rozruchowy. Na forum dalej są sceptycy, że takie małe "pudełko" może działać.
Pacjent to Corsa D 1.4. Nie kręci rozrusznik, miga kontrolka samochód z kluczem, błąd nieprawidłowy kluczyk. Kluczyk sprawny (dwa) testowany na Key tool max. Brak komunikacji między cewką a kluczykiem (też testowane - key tool max). Sprawdzone połączenia między modułem nadwozia a cewką immo, Cewka sprawna - ok 14ohm Brak sterowania na przekaźnik rozrusznika...
nie wiem na których powinno jakie napięcie pokazywać, ma ktoś może z forumowiczów schemat tej kostki . Zaciski masz tam w/g normy DIN 72552 opisane. Klucz do numeracji: https://pl.wikipedia.org/wiki/DIN_72552 rozrusznik jest okej bo wymieniłem, A ten "nowy" sprawdzony co do sprawności? Poza stacyjką masz tam jeszcze przewody, przekaźnik, "automat"...
Może stacyjka... tzn. "kostka stacyjki"? Sikają w końcu te wtryski jak kręcisz rozrusznikiem czy nie? Lambda ani "silniczek krokowy" nie mają nic do uruchamiania silnika, najwyżej wystarczyłoby lekko uchylić przepustnicę (dodać gazu) przy rozruchu. IAW-Scan2 niczego sam nie testuje, opcje z grupy testy służą do testowania, ale to operator programu ma...
Jak sprawdzić kondycję połączenia carbon flat lub zebra? Jaką rezystancję powinna wykazywać pierwsza i ostatnia linia? Jak sprawdzić kondycję i napięcie modułu startowego LCD? Multimetr działa z 9-woltową baterią książkową. Ile woltów powinno wynosić napięcie testowe rozrusznika i wyjścia LCD? Wspaniałe pytania! 1. Testowanie taśmy Zebra/Carbon Flat:...
Przecież napięcie trzyma w miarę normalne. 12.5V to najniższa wartość przy której należy doładować akumulator. 12.7 V to bardzo dobre napięcie. 12.6 V to napięcie po zakończeniu ładowania inteligentną ładowarką, która ładuje akumulator do napięcia 14.4 V. Zwarta tzw. cela czyli faktycznie akumulator (tzw. akumulator to bateria 6 akumulatorów połączonych...
Jaki poziom napięcia zasilania pod modułem ICM w trakcie kręcenia rozrusznikiem jeśli poniżej 9 V to nie zalata. Testowanie ICM na stole jeśli był podkładany do innego auta i działał raczej chyba nie ma sensu
katalog rozruszników tester rozruszników regeneracja rozruszników
drukarka epson dysze rozebrać obiektyw cancheck blaupunkt
witam serdecznie poszukuję osoby witam serdecznie poszukuję osoby
Czy nieoryginalny termostat zadziała z Viessmann Vitodens 200? Ciśnienie w instalacji grzewczej 3 bary zamiast 1,5 bara