Właśnie .Przydało by się sprawdzić czy są jakieś błędy i sprawdzić parametry ,choćby ciśnienie na CR przed i po rozruchu. Z tej próby przelewowej nie wynika nic. Bo nie nie wiadomo w jakim czasie napompowało to paliwo a odchyłki nie są jakieś poza skalą. Ktoś pewnie napisze że na drugim przelewa. Może .
Wszystkie wtryski do wymiany.Test to minuta na wolnych obrotach i dwukrotny cykl testujący wtryskiwacze(wyzwalany z clipa) ale jeżeli na wolnych obrotach napompowało 20 ml to te wtryskiwacze także leją.
Zobacz czy nie leje wtryskiwacz w tłumik np. Może być Pęknięty./ wykrzywiony od temperatury. Czy pompa po zatrzymaniu nie podaje czynnika na tłumik dalej często można to zauważyć po lekkim kopceniu na biało-siwo. taki objaw jakby dostała się wodą na tarcze hamulcowa i zaraz jest normalnie.. Czyli 2 -3 zbiorniki adblue na jeden diesla? Robi się aktualizację...
Ten błąd mówi o problemu z dostarczeniem mocznika do wtrysku. Czyli przewody elektryczne zobacz styk ramy od tyłu tłumika te które idą na czujniki np. Różnicowy. Przewody elektryczne między pompa a komputerem edc -rzadkość. Zaglądnij kamera do wnętrza tłumika. Wypadało by zrobić test wtrysku. I Sprawdzić przewody doprowadzające AdBlue. Uszkodzona pompa. Przeprowadziłem...
Skoro zepsuł, to niech i naprawi na swój koszt. Dałeś sprawny samochód i taki chcesz odzyskać. Znasz takie powiedzenie "Rusz g..o to będzie śmierdzieć"? To że odpalał nie znaczy że był sprawny.
Regulator też może być, ale ja zawsze zaczynam od testu przelewowego wtrysków, bo zaworki w systemie Delphi dość często padają. Regulator nie jest tani i wolę na darmo nie wymieniać jak się okaże , że wtryski górą puszczają ;)
...ewentualnie miernik TYPOWO do samochodówki (zwykłe pomiary elektryczne +kondensatory) i dodatkowo pomiar: - DWELL - pomiar kąta zwarcia zapłonu - Test wtrysku jedno i wielopunktowego TBI i PFI - RPM - pomiar prędkości obrotowej silników 4-suwowych i 2-suwowych to np BM319s Brymen, ale on już kosztuje jakieś 550zł (wg Ceneo jest oferta za 480zł) lub...
Ja ostatnio miałem przypadek w mercedesie c , auto wchodziło w tryb awaryjny przy 2 biegu(automat) zrobiłem test i wtrysk 2 , więc wymiana i dalej to samo, Błąd ciśnienia paliwa, Klient wymienił sam czyjnik i regularor, dalej to samo, więc robie znowy test i kolejny wtrysk wypada, więc wymieniam wszystkie, i dalej to samo, więc robię kolejny test, na...
Jak wykrecisz wtrysk to odprężnik bez znaczenia kompresja i tak uciekilnie przez otwór po wtrysku. Tym testem sprawdzisz czy układ pompa-wtrysk działa poprawnie. Czy nie sika z wtrysku zamiast rozpylać ewentualnie czy pompa ma ciśnienie do otwarcia wtrysku. Kąt wtrysku ustawia się chyba podobnie jak w c360.
Katalizator tlenków azotu w układzie selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) jest używany dodatkowo do filtra cząstek stałych. Jego zadaniem jest konwersja tlenków azotu (NOx) w azot (N) i wodę (H₂O), przy użyciu płynu redukcji emisji spalin. Katalizator tlenków azotu jest pokryty powłoką miedziowo zeolitową, która przyspiesza proces redukcji...
Zrób test przelewowy wtrysków, i chyba ci się rozjaśni... Dodano po 1 Do tego nie potrzeba kosmicznych narzędzi.
Ogólnie im więcej naleci tym gorzej
Przede wszystkim zmień paliwo. Zatankuj na sprawdzonej stacji. Ja miałem taki problem z zimowym paliwem Orlenu Jeżeli to nie pomoże to zrobiłbym test wtrysków.
Zacznij od testu przelewowego wtrysków. Prawdopodobnie któryś przepuszcza,m-prop ma mieć ok 5 % na wolnych i masz gdzieś nieszczelność, lub czujnik ciśnienia podaje zła wartość i źle steruje zaworem m-prop powyżej 8% jest już jakaś usterka, powyżej 10 % to już totalnie źle
Kolego pytałeś o mpropa i słusznie, ale go podał, wystarczy czytać uważnie lub wiedzieć jak w różnych systemach diagnostyki się to nazywa :) proszę - Kontroler zaworu wysjciowego cisnienia w listwie 2.80 % Dla mnie występuje oznaczenie mprop a nie korekta wtrysku także to moja wina ehh ... mprop to ilość procentowa zadana dla otwarcia tegoż zaworu sterującego...
Jaki test przelewowy ? Test wtrysków na przelewy.
zastanawiam się czy nie lepiej np zrobić test przelewowy? To zrób cokolwiek miało by to znaczyć. Aniby jak zamierzasz zrobić test przelewowy wtrysków benzyny? Dodano po 32 Wymiana wytrysku banalna listwa z przodu.
Luz zaworowy regulowałem 130 km temu, zaraz po zakupie (zgodnie z zaleceniami producenta – 0,12 mm na obu zaworach). Test wtrysku został wykonany na białej kartce. Mgiełka jest równomierna i regularna. Nie zacina się. Ciśnienie paliwa też sugeruje, że wtrysk jest ok. Na "plaku" nie próbuję, bo zauważyłem teraz, że przy otwartej przepustnicy tak jakby...
nie ma testu. Po zapłonie jest tylko wtrysk, oil i aku.
Nie ma testu NLT. Coś słabo ta maszyna testy robi.
czekam narazie na zestaw do testu przelewowego orientuje sie ktoś ile przelewa na minutę sprawny wtrysk piezoelektryczny? test przelwu robisz na cykle pracy np. 1tyś. W czasie to próba mało dokładna , ale przy duzych rozbieznosciach znajdziesz który.
Test wtrysków i odczytaj ciśnienie paliwa, ew.poszukaj miejsca zapowietrzania
Tam zdaje sie jest PERKINS z CR- jeżeli tak to test wtrysków zrób ale wygląda to na padnięte wtryski.
hi wygląda na to że wtryski są do sprawdzenia na maszynie i regeneracji tu masz link do wyników wyszukiwania z goola -- https://www.google.com/search?client=ope... ja przy takich wynikach z testu przelewowego sugeruje wyjęcie wtrysków i ich sprawdzenie hi
Nawet nie podałeś jaką pojemność maja te flaszki. To ile naleciało? 10ml? 100ml? Jak wtrysk leje na przelew to poleci kilka mililitrów w ciągu SEKUND i będą trudności z rozruchem. Nie robi się tego testu przez 5 lub 10 minut. Natomiast przyczyną dzwonienia jest przeciekanie wtrysku do cylindra (kroplenie) i nie ma to związku z testem który zrobiłeś.
Nie przeprowadzono żadnych testów wtrysków , pompy , wyważenia cylindrów jak samochód był podpięty pod komputer serwisowy ? Ten kto podpinał nie określił przyczyny niskiego ciśnienia ? Ile km ma przejechane i jaki rocznik , co było robione ? Tak to nawet z fusów nie ma jak wróżyć
Zresetowany DPF po czyszczeniu? EGR miałeś brudny przed czyszczeniem? Zmieniałem kolanko przed dolotem ? Ktoś zrobił jazde próbną i były sprawdzane noxy jak pracują? Miałeś test wtrysku? Na koniec nie wiem czy miałeś wymieniona pokrywkę DPF - nic nie pisałeś i pewnie byś wspomniał że serwis zmienił ci oprogramowanie - była zmiana komory zawirowania...
Saly. To, że są tak wysokie (bo są) wyniki Twojego testu, jeszcze nie świadczy o uszkodzonych wtryskach. Żeby je prawidłowo zdiagnozować, należy wykonać test sprężania, korekcja wtryskiwaczy i dane z testu przelewowego. W tedy dopiero można mówić o stanie wtryskiwaczy. A powiedz mi, czy są jakieś oznaki, że się za wtryski wziąłeś? Źle pali, dymi, brak...
Tak jak kolega Artur...podaje,przeprowadzić test wtrysku Ad-Blue z podglądem pracy wtryskiwacza.Szczególnie zwrócić uwagę czy wszystkie 8 otworów wtryskiwacz jest drożnych.
A jak świece? Ustaw szczelinę 0,65 mm na test. Zamień wtryski lpg np. wtyczkę 2 z 3 i wężyki 2 z 3 i zobacz czy błąd będzie dalej na drugim cyl. Dodano po 1 Sprawdź czy reduktor nie puszcza gazu pod ciśnieniem do kolektora. Sprawdź korekty stft i ltft na obu paliwach, jak masz kabel do brc może ma opcje wyłączania po 1 wtryskiwaczu i wtedy dajesz 3...
Na postoju nic się nie dzieje tylko podczas jazdy jeszcze nie luzowałem poduszek ale jutro chyba to zrobię i wezmę się za klapy i egr Na starych poduszkach było to samo Na starej skrzyni biegów też i na półosiach też Podmieniłem koła i to samo ręce opadają testy wtrysków chyba dobre wstawiam zdjęcia https://obrazki.elektroda.pl/6728364900_...
Trzeba znaleźć miejsce ucieczki ciśnienia. Ja bym zaczął od wtrysków - czyli na początek test przelewowy. Bo zazwyczaj okazuje się, że wtryskiwacze "sprawdzone w profesjonalnym warsztacie" okazują się powodem. Te "profesjonalne" warsztaty to może i mają jakieś maszyny do sprawdzania, ale jak coś konkretnego trzeba przy wtrysku zrobić to brak narzędzi...
Nie masz podglądu na ciśnienie to zrób chociaż test przelewowy wtrysków
Wtrysk lub wtryski zaczynają umierać. Zrób test na przelewy to się okaże, które mają dosyć. Kto Ci podkładki robił ? Frezowane gniazda były ?
W poniedziałek wymieniam pompę, koszt takiej pompy ok. 3000 zł. brutto. wymiana to koszt około 450 zł netto. Po wymianie pompy powtórzę test na wtryski i dam znać.
z tego co pamietam mozna ta listwe wtryskowa wyciagnac i zrobic test wtryskom , zobaczyc jak pracuja przy kreceniu rozrusznikiem, cewke mozna sprawdzic w podobny sposób, sprawdzenie żaróweczką sygnału na wtryski,... jesli autko gazu nie ma, to dziwna usterka ... ciekawe jakie błędy udało by się odczytać ze sterownika....
Nie da się podłączyłem Diaboxsa znalazłem go w teście globalnym zapłon-wtryski i nie mogę go usnąć
Tak jak pisze poprzednik - a na początek: test przelewów wtrysków.
Witam, kupiłem Mondeo 1.6 tdci 115 koni 2011r z urwanym rozrządem - została zrobiona głowica , wymiana zaworów , docieranie, planowanie oraz nowy wałek rozrządu i koniki . Samochód odpalił bez problemu po remoncie i na wolnych obrotach chodził w miarę ok . Jak już się zagrzał przestał dymić także wszystko wskazywało na sukces . Niestety jazda próbna...
Chyba chodziło mu o test ciśnieniowy.. Po takim teście śmieciowe wtryski raczej nie wstaną do życia
Witam Podjedż do kogoś kto ci zrobi pełny test przelewowy wtrysków i test ciśnienia paliwa Czy po wymianie tego wtrysku była robiona kalibracja?
A przypadkiem wtyczek nie pozamieniałeś ? Chyba nie pasują odwrotnie, ale zobacze, do weekendu nie mam dostępu do dostawczaka. W tym francuskim wynalazku jest jeszcze podgrzewanie paliwa w jego filtrze. Może ten podgrzewacz cały czas działa? Przekaźnik podgrzewacza sterowany jest z modułu świec żarowych, wypnij wtyczkę przy filtrze paliwa i próba....
Zrób test clipem Wtryski do roboty
Zrób test przelewowy wtrysków.
Pierwsze co wtryski na przelewy test.
80ml w ciągu 2-3 minut. Czyli zostaje stary wtrysk. Wtrysk który założyłem był używany. Co oznacza jesli wtrysk ma dobry test przelewowy a dużą korektę prawie -3? Cylinder jest w porządku bo na starym wtrysku korekcja w granicach 1.
Może kogoś zainteresuje rozwiązanie sprawy. Pompa i wtryski sprawdzone i wyczyszczone myjką ultradźwiękową jeden wtrysk nie przechodził testu na stole pomiarowym (został wymieniony). Narazie zrobione 500km i wszystko OK. Proszę o zamknięcie tematu.
Wstawiłeś jakieś pomiary do końca nie wiadomo jakie, brak wartości. To czy wtryski leją to prawidłowy wynik wyjdzie tylko na maszynie, reszta testów na aucie to tylko domysły. Chcesz się przekonać czy leją wtryski, wyjmij i zawieź do sprawdzenia. Wtedy będziesz miał pewność. Stracisz ze 100-150 zł na sprawdzenie.
OK Panowie dzięki. Nie będę zamykał tematu, będę się dzielił co zostało zrobione może komuś się przyda. Na pierwszy ogień będzie pewnie test wtrysków.
Po teście wtrysków po 30 sekundowym kręceniu rozrusznikiem i odłączeniu regulatora ciśnienia , przelewy w normie około 35-40 ml, I co dalej czy wymienić czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej, czy wyciągać pompę i wieźć do sprawdzenia ?
Pompa się zużyła poszły opiłki do wtrysków lub zwyczajnie się wtryski użyły. Więc testy przelewowe wtrysków i będzie wiadomo o co chodzi.
Witam ja bym się przyjrzał wtryskiwaczowi, wystarczy zrobić test wtryskiwacza w Diagboxie ( demontaż wtrysku i podłożenie menzurki + sprawdzenie ilości po teście)...
Diagnostyka robiona Texą , grzałki na przewodach sprawdzone na 100%, ta grzałka która jest po środku filtra w kształcie palca też sprawdzona, autko kupione kilka tygodni temu więc nie wiem tak naprawdę od kiedy nie działa. Ale zrobiłem test wtrysku i test ciśnień - podczas testu AdBlue jest podawane do tłumika widziałem na własne oczy , ciśnienia wyglądały...
21 PLN albo była promocja albo przyszły z chin lub Indii. Tak czy siak test z wtryskami poza głowicą i będziesz widział jak pyli/czy lecą krople? Jak tak wymiana na coś Europejskiego i ponowny test.
Bardzo ogólnie opisany błąd chodź xpi są bardzo proste w budowie i z tego co wiem z doświadczenia jeżeli na zimno jest wszystko dobrze a problem pojawia się na ciepłym silniku przyczyną może być pompa paliwowa niskiego ciśnienia ale żeby coś wymieniać trzeba trochę pomierzyć ciśnienia i tak dalej komputerem można zrobić szybko test wtrysków a pompa...
swieca nie ma nic do tego. a jak pokrecisz bez swiec to gołym okiem widac ze wyrzuca straszne ilosci ropy ewentualnie płynu chłodzacego. podstawowy test wtrysków czyli paliwo na powrotach
Czemu miałbyś nie odpalić? Autor pisze że nie odpala, na benzynie. Nikt nie każe kupować przepływomierza tylko go odpiąć, dla testu. Wtryski jak najbardziej do sprawdzenia, zresztą już to sugerowałem.
Prawdopodobnie jest spadek ciśnienia na rampie i sterownik zapala te kontrolki. Najbardziej prawdopodobną przyczyną jest uszkodzony wtryskiwacz lub wtryskiwacze przez które ciśnienie uchodzi na przelew, aby byc pewnym należy odczytac błędy i zrobic test wtrysków.
To że olej masz w wiązce to standard w manie wyczyść i na jakiś czas będzie spokój, ale to nie jest przyczyną że odpala na samostarcie do sprawdzenia układ paliwowy. Testy wtrysków na przeciek, pompa i układ niskiego ciśnienia.
Że świece nowe to nic sprawdż czy grzeją [napięcie dochodzi] Czy nie kręci coś wolno rozrusznik? Motor 1,9 DCi? Zrobić diagnostykę kompem a jak mało to test wtrysków I musi chodzić bo tam jest silnik z laguny/megane
Już wiem .Wtrysk-sterowanie specjalne-test szczelności.
Pokaż czasy wtrysku PB na PB i na LPG. Na jałowym. I test sprawności wtrysków LPG.
Jeśli się nie mylę, to zakres pomiaru jest od -10 do +10, a najważniejsze, to by wszystkie wtryski miały jak najbardziej zbliżone parametry. U Ciebie spory rozmach, zrób test przelewowy wtrysków.
Witam, Błąd jak wyżej, a co do informacji: Przebieg 720tys km, spalanie od jakiegoś czasu wyższe niż dotychczas. Gdy wyskakuje błąd pod nogą robi się słabo. Filtry nówki Po diagnostyce - Otwarcie MProp - 9%, test wtrysków komputerem ori - w normie, małe odchylenia, można powiedzieć, że jest ok Moim zdaniem pompa ale dla świętego spokoju oddaje wtryski...
Zrób test przelewowy wtrysków.
Sprawdź okablowanie wtrysku do pompy adblue. Zrób test dozowania . Błąd występuje wymień płytę sterującą w pompie adblue lub pompe.
Sprawdź w pierwszej kolejności koniecznie wiązkę. Jeśli wiązka będzie okej warto zrobić test przelewowy wtrysków. Trudność demontażu takiego wtrysku jest zależny od przebiegu i kondycji. Jeśli nie jest zapieczony to jest szansa że lekko wyjdzie.
a czujnik położenia wału? zwykle przez niego jest szarpanie, gaśnięcie itp czujnik położenia wałka rozrządu możesz z kolei dla testu odłączyć. bez niego niema wtrysku wielopunktowego tylko wszystkie wtryskiwacze wtryskują na raz ale silnik ma pracować
Próba przelewowa może wykazać niedomagania wtryskiwaczy ponieważ polega ona na porównywaniu ilości przelewanego paliwa. To najprostrzy test wtrysków bez konieczności demontażu. W ten sposób usterki pompy nie stwierdzimy, chyba że mamy dokładne dane na temat jej wydatku w funkcji obrotów. Objawy wskazują na możliwość uszkodzenia jednego lub kilku wtrysków....
Wszystkie firmowe auta które testowałem czy to z silnikiem OM541 czy OM542, podczas testu zawsze nalewały taką samą ilość ok. 480ml, nawet po wymianie kompletnego dyfuzora ilość była podobna.
Test przelewów na wtryskach i wszystko będzie jasne. Wystarczy, że jeden padł i już nie będzie ciśnienia na listwie, silnik nie da się odpalić.
no to już sukces, a co do mocy, to musisz zrobić test drogowy i regulacja, przypomne, że czas wtrysku benz. na benzynie musi być taki sam, jak na gazie, w razie problemów możesz dzwonić
Wtryski szrot,teoretycznie. Trzeba podłączyć tester,posprawdzać ciśnienia i np zrobić test przelewowy .W innym wypadku wróżby.
Wedle mnie padło uszczelnienie w którymś z wtrysków i za dużo paliwa ucieka przez wtrysk na przelew, przy dużym obciążeniu wydatek pompy nie pokrywa ubytków + dużej ilości wtryskiwanego paliwa i komputer wyłapuje spadek ciśnienia na listwie. Na teście wtrysków ta usterka nie wychodzi. Jedyny sposób fizycznie sprawdzić ilość paliwa jaka idzie na przelew...
Ja proponuję: - testy IDS lub WDS - programowanie wtrysków i ecu - test przelewów Nie zrobiłeś zwarcia podczas wymiany świec?
witam zrobilem test wtrysków i gosc stwierdzil ze wszystkie leja bo do buteleczekek przez okolo minute na wolnych obrotach wlalo sie po okolo polowe i prawie po rowno do kazdej. czy to wlasnie sa objawy lejecych wtryskow? czy musze wymieniac cale wtryski na nowe czy moze tylko koncowki? ile nowe wtryski moga kosztowc? i czy da rade to zrobic samemu?...
Wielkie dzięki , sprawdzę jak tylko trochę się ociepli bo nadal minus 12 u mnie w ciagu dnia. A z błedami jest tak jak opisałem wyżej jest P0200 i P0300. Mam za sobą wymianę świec , cewki , czujnika położenia wału oraz regulację zaworów. Pozostaje test wtrysków , ta lambda no i zostanie najgorsze przelutowanie całego komputera bo faktycznie po 16 latach...
Po takiej próbie to nigdy się nie dowiesz czy wtryski są dobre. To tylko część diagnozy. Jak chodzi o sam wynik testu to jak najbardziej mieści się w normach.
Odgrzeję ten temat. Mam merca Euro5. Błędy w MR 6770 i 4219. Zawór przelewowy na pompie zatarty w położeniu zamkniętym. Brak redukcji ciśnienia adBlue po wyłączeniu. Zrobiłem, pracuje prawidłowo. Błąd skasowany. Sprawdzam dozowanie na teście. Wtrysk adBlue działa prawidłowo. Błąd jest aktywny, kontrolka silnika miga. Jednak w diagnostyce pokładowej...
Orientuje się Pan jakie powinny mieć wtryski parametry po wykonaniu testu Brzeczka wtrysków 1 i 6 cylinder miał 2,91 a 5 miał 9,13 2,3,3 cylinder w granicach od 3,82 do 4,71 Dodano po 18 Test niskiego ciśnie zdjęcie w załączniku
zdejmij powroty wtrysku, jednakowe pojemniki i test menzurkowy od tego bym zaczął jeśli wszystko ok to sprawdzić czy układ nie zapowietrzony. Jeśli ON brak to cała droga dostarczania ON do silnika + immo i zawór gaszący do sprawdzenia. Piana na powrotach oznacza powietrze które trzeba wyelminować.
Witam posiadam Forda Focusa 1.8 TDCI z 2001 r. Podczas jazdy nagle zapaliła się kontrolka świec żarowych i auto straciło moc (ledwo do domu dojechałem). Po podłączeniu komputera wyskoczył błąd P2339 (cylider 4 powyżej progu spalania stukowego). Po teście wtrysków okazało się ,że trzeba je zregenerować co zrobiłem. Dziś po wyczyszczeniu baku i przewodów...
Wtryski testy na przelewy zrobione?
Jeżeli jest to pomiar na wolnych obrotach, to korekcja procentowa wtrysku jest za wysoka, powinieneś wykonać testy paliwowe jaltestem i test przelewy wtryskiwaczy.
Witam Kolegów To mój pierwszy post na elektrodzie więc chciałem wszystkich serdecznie przywitać . Jeżeli chodzi o diagnostykę Jaltestem to ostatnio tym właśnie interfejsem robiony był mój zestaw. ( MAN TGA 18.390) Mechanik mówił że w 85% wystarcza on na warsztacie do robienia ciągników, naczep, dostawczaków, autobusów. Łączy się za pomocą Wi-Fi, nie...
Nie wiem jakie wartości, nikt chyba się tym nie sugeruje. Najważniejsze aby rozbieżności pomiędzy wtryskami były nieduże, auto powinno być odplone podczas testu kikka minut.
Więc sprawdź przekaźnik wentylatora. Zielony. I mała uwaga, przekaźnik zapina tam PCM ale wtedy, kiedy temperatura silnika wynosi 108 stopni. To wysoko, dlatego układu chłodzenia tych samochodów nie należy napełniać wodą. Test wiatraka zrobisz w czasie testu układu wtrysku przy zgaszonym silniku.
Więc co ma sprawdzić mi mechanik?. Bo już się pogubiłem. Wtryski jakby były wadliwe to wtedy by mi gasł raczej podczas jazdy?. A co jeśli faktycznie ta pompa tandemowa siadła ?. Mechanik mysli, ze powinienem sprawdzić ciśnienie na cylindrach oraz wałek z popychaczami, w sumie jak on zdejmie pokrywę to bedzie widział stan techniczny. Wtryski teź można...
Silnik zapewne 1,8 00561 czas wtrysku powyżej górnej granicy adaptacji. Do sprawdzenia dolot na lewe powietrze. Ciśnienie na listwie wtrysków czy nie za niskie. Przepływomierz do sprawdzenia czy nie zaniża jeśli jest. Jak to nie pomorze to test wtrysków czy nie zabrudzone/przytkane (szczególnie przy LPG). 01120- do sprawdzenia rozrząd naciąg paska osadzenie...
Nie napisałeś czy źle pali na zimno czy na ciepło. Rozrusznik musi kręcić jak należy, to po pierwsze. Po drugie ,jekie jest ciśnienie na listwie w chwili rozruchu i jak narasta? Jeśli będą problemy z ciśnieniem zacznij od testu przelewowego wtrysków i melduj ;)
Zrób test przelewów.Przynajmniej wtryski wykluczysz na 100%.
Witam Mam podobny problem. Podczas jazdy zapala mi się czerwona kontrolka silnika (mruga). W tym momencie wyłącza mi się motor i muszę się zatrzymać i przekręcić kluczyk do pozycji zero. Po chwili mogę ponownie odpalić motor. W serwisie sprawdzono układ paliwowy wraz z wymiana filtra. Zrobiono test przelewowy wtrysków. Niestety nie pomogło. Jeśli ktoś...
u mnie po prostu one dużo paliły od poczatku i tu regulacje zaworów wymiana turbiny pompy wtrysków czy kolejne działania nie wpływały na zmniejszenie /zwiekszenie spalania Bo najpierw się robi diagnostykę, sprawdza parametry, testy osprzętu a potem wymienia nie na odwrót.
To czytaj o wtryskach i o teście przelewowym.
zrób "normalnie" wtryski z testem na stole z nadaniem nowych kodów C2I i będzie gitara ,skąd wiesz jaka jest praca wtrysków jak nie masz testów potwierdzających ich sprawność
Proponuję udać się na test komputerowy,możę wyjdzie jakaś usterka.
Ciśnienie na listwie podczas kręcenia rozrusznikiem - ok 90-100bar Za mało. Sterownik nie da zezwolenia na start. Zrób test przelewowy wtrysków na początek.
Pytanie . Wymiana pompki i test układu nox. Po testach wyskakuje info , że wtryskiwacz mocznika nie wydajny. Pytanie wtrysk czy pompa ? Stawiam na wtrysk z tego względu, że wcześniej miałem inny moduł i przy teście wywaliło niskie ciśnienie. Jakieś sugestie ?
witam robiłem test przelewowy wtrysków trwał 4 minuty oto wyniki... wtrysk 1 - 55ml wtrysk 2 - 35ml wtrysk 3 - 30ml wtrysk 4 - 32ml wtrysk 5 - 38ml wtrysk 6 - 48ml co o tym myślicie????
witam miną miesiąc a ja dalej stoję nikt nie ma pomysłów warsztaty się wycofały może jest jakiś czarodziej który jeździ po kraju. w między czasie przeryta została elektryka podmienione edc wymieniony pedał przyspieszacza sprawdzone zawory testy turbiny pozytywne test wtrysków pozytywny ciśnienie cylindrów pozytywne temperatury w normie (testy robione...
usterka testu generator testu sygna testu
bosch pralka moduł sterowania silnika spalić sterownik czujnik zawiesić
odkurzacz bezprzewodowy odkurzacz bezprzewodowy
Kody błędów skuter Kymco 500 - diagnostyka i naprawa Jak podłączyć silnik trójkąt 380V do sieci trójfazowej?