A więc sprawdź czy jest iskra na wszystkich czterech kablach.Nie musisz wykręcać świec.Wystarczy zewnętrzna świeca lub kawałek kabla i sprawdzać po kolei wyjścia z cewki.Potem ciśnienie.
Skoro VAG nie wyrzuca błędów (a przy wypadaniu zapłonów powinien)problemem nie jest elektronika ale mechanka np.powypalane zawory przez złe ustawienie LPG -profilaktyczne sprawdź ciśnienie sprężana.
Silnik benzyna 1.8 20v, 125 km
Jesli chodzi o ciśnienie oleju to oprucz zegarów będziesz musiał wymienić czujnik ciśnienia oleju odpowiedni do zegara i samochodu.
Temat był poruszany wielokrotnie trzeba poszukać a chodzi na pewno o zbyt niskie ciśnienie na czujniku zwierającym.P
dzieki za odpowiedz
Skoro po podłączeniu akumulatora na chwilę odpala to zobacz czy podczas kręcenia rozrusznikiem przekaźnik pompy paliwowej jest wysterowany. Jeżeli nie to dla testu możesz go otworzyć i wcisnąć palcem wtedy powinna odezwać się pompa. Jeżeli po tym zapali to trzeba szukać czemu brak jest wysterowania przekaźnika, jeżeli nie zapali to warto sprawdzić ciśnienie...
A parametry? Ciśnienie?
Jakie ciśnienie widzi sterownik ?
Problem za pewne po stronie zasilania w paliwo. - sprawdź ciśnienie przed wtryskiwaczem - czy pompa pracyje również po uruchomieniu czy tylko na rozruszniku? - sprawdź przekaźnik pompy paliwa.
Wtryski sprawdzone, tzn. jakie mają ciśnienie otwarcia?. Dalej, sprawdziłeś czy świece aby na pewno grzeją? Ponadto do sprawdzenia czujnik temperatury paliwa.
a po stronie układu zasilania paliwem ? drożność , ciśnienie, filtry ?
no kiedys miałem podobny przypadek (przepaliło tłok na 3 cylindrze) ale nie sugeruje że masz tosamo zmierz ciśnienie
Wpierw sprawdzić ciśnienie paliwa - bez tego ani rusz, potem ustawienie rozrządu. Cudów nie ma, musi zapalić jeśli wtryskiwacze są prawidłowo kluczowane..
Sprawdź ciśnienia w układzie, zapchane lamele skraplacza i nadmiernie rośnie ciśnienie
Sprawdź ciśnienie oleju.
tak jak na wsępie wspomniałem pompa została zmieniona i jest bez zmian układ paliwowy to nie tylko pompa,napisałem sprawdzić ciśnienie.
Przyjedz te 12 km, zatrzymaj się sprawdź twardość węży układu chłodzenia, upuść ciśnienie, i zrób te same 12 km zatrzymaj się i sprawdź twardość węży oraz ciśnienie.
osobiście bym sprawdził ciśnienie na tłokach
Tak nie jesteś pierwszy.
dziekuje za odpowiedzi i wskazówki, dzisiaj wymieniam olej. Po co? zmierz ciśnienie.
Jakie ciśnienie wytwarza pompa paliwa?
musze sprawdzić tylko zeby tam sie dostac to tragedia jest ale gdyby nie było ciśnienia to by tyle nie chodził chyba tak mi sie wydaje jutro sprawdze ciśnienie
Ciśnienie paliwa sprawdzone ?
jest to kocioł atmosferyczny więc po co odczyt z analizatora, kolego Toledo 18 lepiej sprawdz te ciśnienie aby było te 25-42 mbara .
Silnik, elektryka jest na ogół założona do buggy Dokładnie jaki silnik - kod silnika? Od czego polecicie zacząć ? Od sprawdzenia, czy traci iskrę, paliwo, czy może ciśnienie.
kolego to nie uszczelka pod głowicą !!!! Najprawdopodobniej sprawdź najpierw czy wentylator się włącza i czy nie jest za duże ciśnienie na przewodach wodnych
cisnienie wynosi 12barow sprezarka chodzi a klima i tak nie chlodz Jakie było w tym czasie ciśnienie na LP?
Witam. Nie jestem pewien czy w astrze też tak jest ale np w Toledo są dwie pompy paliwowe. Jedna jest pod podłogą i robi ciśnienie a druga zasysa paliwo z baku (jeszcze przed odpaleniem) Może poprostu ta w baku Ci się zaciera i nie podaje paliwa (odpala dopiero gdy ta druga zassie) Sprawdz dokładnie ten motyw ale powtarzam że nie wiem czy opel też to...
Pompa paliwa, ciśnienie paliwa itp.
Jakie objawy? Czy włączają się wentylatory jak włączasz klimę? Czynnik jest? Jakie ciśnienie czynnika?
Pompa paliwa lub wtryskiwacze. Zobacz czy jest wysterowanie na wszystkich wtryskach i sprawdź ciśnienie na listwie.
albo wszystko z elektryki sprawne a ciśnienie oleju zbyt niskie
Miałem podobny problem w poprzednim toledo i okazało się że zawieszał się zawór przelewowy.Zawór otwiera się gdy jest za wysokie ciśnienie i wtedy część oleju idzie bokiem jak się zawiesi to wtedy spada ciśnienie i załącza alarm.
Nie da rady ta w zbiorniku podaje za małe ciśnienie aby pracował silnik
Witam mam ten sam problem w Toledo 1,8 może kroś już rozwiązywał taki przypadek. Oczywiście ciśnienie oleju i stan płynu w układzie są ok. Czujniki także sprawdzałem i nie mam się czego czepnąć.
Tam nie zrobisz adaptacji przepustnicy i to nie ona tutaj winna. Tak jak robokop napisał - pomiar ciśnienia paliwa i najlepiej w czasie jazdy.
Witam.Mam problem z nierówną pracą silnika na biegu jałowym i mój mechanik stwierdził że winą może być uszkodzony jakiś zawór.Po sprawdzeniu ciśnienia w cylindrach okazało się że się nie mylił,w 4 było w okolicach 11,5,a w 5 cylindrze 8.Była też robiona próba olejowa która wykluczyła zużyte pierścienie.Zastanawia mnie jakie ciśnienie powinien mieć mój...
Uszkodzony switch, tudzież połamane przewody w przelotce. Zobacz do tych tylnych drzwi, czy zamek pracuje ok, ciśnienie itd..
Witam mam mały problem z dwoma świecącymi kontrolkami w toledo z silnikiem AFN pali się kontrolka oleju i kontrolka przegrzania ciśnienie oleju jest ok proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu z góry dziękuje
a wiec przekażnik K17, K12, K83, K76, K22, pozatym ok 6 czujników , włączników i podłączeń do sterowników powiązanych z układem napisz lepiej jakie błedy wystepują , jakie jest ciśnienie w układzie
zobacz z tym czujnikiem jak kolega radzi i sprawdz ciśnienie paliwa. Jak sprawdzałeś pompe?
Witam, proszę o pomoc przy moim Seacie Toledo II. Po uruchomieniu silnika i przejechaniu kilkunastu metrów włącza mi się kontrolka ABS i przestaje działać. Podłączyłem go do komputera i pokazało błąd na pompie, a dokładnie " wysokie ciśnienie pompy ABS ". co to może być i co mam zrobić... ??
Witam serdecznie. Seat Toledo II 1.9 TDI 110KM, 2001r. Mam problem z wiatrakami klimatyzacji, klima nabita, sprężarka się załącza, ciśnienie rośnie, tylko nie działa wiatraki od klimatyzacji.
mg/h to dawka paliwa a nie ciśnienie doładowania turbo.
Wentylatory pracuja. Jakie masz ciśnienie w układzie. Bez tego nie ruszysz dalej.
czy ten zawór robi ciśnienie On nie robi ciśnienia
Podłącz dwie małe 1,5w żarowki do czujników na silniku i plusa są dwa.Działają na przemiennie.Jeśli jeden żle dzaiała też zapali kontrolkę.A najlepiej sprawdz ciśnienie oleju w silniku.
jest benzyna w aucie? sprawdź zamocowanie pompki paliwa czy kosz nie lata luźno i smok nie jest zapchany, a najlepiej będzie jak zapniesz manometr na listwę i zobaczysz jakie jest ciśnienie paliwa gdy gaśnie.
Tpms czyli? Związane z oponami, sprawdza ciśnienie? Włączyć to na stałe? Jak to dokładniej działa?
hehe.. chętnie bym zaprowadził - tylko że jak się mieszka na wschodzie i ma się mechaników w mieście co potrafią tylko maluchy młotkiem naprawiać to trzeba samemu szukać..a na serwisy też nie ma co liczyć bo koleżka nową zafirą 6 razy na gwarancji z podobną usterką jeździł a trzeba było tylko węża wymienić.. jak Ci się kolego cierpliwość skończyła to...
Tak, zmniejszyć ciśnienie, tylko trzeba najpewniej kierownice turbiny DOKŁADNIE wyczyścić(bez rozbiórki się nie obejdzie), oraz sprawdzić wysterowanie sztangi jak i samą gruszkę. Jeśli to zrobi, to na pewno ciśnienie zmniejszy się do oczekiwanego.
1 brązowo-niebieski (masa) 2 niebiesko-czarny czujnik temperatury powietrza 3 fioletowo-czerwony 5V 4 żółto-czarny czujnik ciśnienia doładowania
czujniki były wymienione na nowe po pierwszych objawach, ciśnienie sprawdzałem manometrem - też ok
A w parametrach jakie jest ciśnienie turbo? Zrób logi dynamiczne turbo i będzie wiadomo
Witam. Czy udało Ci się rozwiązać problem? Mam podobny z tym, że mój samochód (Seat Toledo 1,8 20V) ma przejechane dopiero 80 tyś. Ciśnienie (na gorącym silniku) biegu jałowego 2 bary, ciśnienie dla 2000obr/min 4 bary. Wymieniony filtr oleju na Mann, czujnik ciśnienia (w tym modelu jest tylko jeden), miska olejowa i ssak czyste. Problem pojawia się...
Uszkodzona pompa a temperatura nie rośnie? Masz ciśnienie w wężach z płynem czy są flaki? Jak flaki to możliwe że korek nie trzyma ciśnienia i zaczyna się gotować płyn.
A sprawdź jeszcze ciśnienie paliwa, jakie masz na wolnych i wysokich obrotach (na wysokich może być minimalnie niższe)
Z drugiej strony temperatura nawet 105 C mieści się w zakresie normalnej temperatury pracy silnika (Płyn się nie gotuje bo po pierwsze nie jest czysta wodą a po drugie w układzie jest ciśnienie ,które zwiększa temperaturę wrzenia.
Zbyt bogata mieszanka paliwowa albo niestety pierścienie zgarniające na tłokach już przestały funkcjonować. Żeby ustalić czy to pierścienie sprawdziłbym ciśnienie sprężania na zimnym silniku. Pozdrawiam
Super pomysł zaworek w benzynie! Na zimnym trzeba sprawdzić wydajność pompki paliwa i ciśnienie jakie utrzymuje. Sprawdzić czujnik temp. płynu, może oszukuje.
Jak wyregulowałeś cięgno „gruszki”? Sprawdziłeś ciśnienie doładowania, bo wyglada na to, że jest nieprawidłowe (zbyt wysokie lub za niskie). Powinieneś mieć błąd w sterowniku. Pozdrawiam
Odma nie jest zapchana bo tydzien temu wywalilem starą popękaną i zrobiłem nową oszczędziłem 170pln (oryginał 200pln. brak zamienników) Ciśnienie sprawdzę i dam znać. Dzięki za porady.
sprawdz przekaznik pompy paliwa może on daje za krótki sygnał i ciśnienie pompy paliwa bo jesli jest nie wystarczające to też tak będzie się działo
Jakie masz ciśnienie doładowania?? Może Ci turbo przeładowywuje i odcina paliwo-miałem ten sam problem w toledo Wymiana turbiny pomogła
Błąd z pamięci Climatronica raczej nie jest powodem. Nie pamiętam dokładnie tej wersji lecz stosowane były wentylatory dwubiegowe z wbudowanym do silnika opornikiem redukcyjnym dla pierwszego biegu - jeśli będzie spalony silnik nie będzie pracował z mniejszą prędkością. Zwróć uwagę czy drugi wentylator ma wtyczkę - niekiedy stosowano w grupie VW myk...
Najprawdopodobniej wyciek paliwa za pompą paliwową, może był przetarty przewód luźne złącze pęknięty filtr itp. A niskie ciśnienie paliwa spowodowało zakłócenia pracy silnika.
"Po zmianie synchronizacji z -0,5 na +4,9" - a nie powinno być na zero ? . Powinno, przyspieszając wałek, zmniejszasz ciśnienie wtrysku i dawkę paliwa, dlatego nie faluje na wolnych.
Witam! Mam takie auto, myślałem że auto ma sekwencyjną instalację ale się chyba myliłem (może ktoś podpowie co to za instalacja Landi Renzo IGS). Generalnie pracuje na gazie super, czasem ma chopla i nagle centralka zaczyna mrugać i piszczeć, gaz jest. Wydaje mi się że spada ciśnienie w układzie, może ktoś coś podpowie?
Ja bym sprawdzil ciśnienie może zawór sący wypalony lub uszkodzony, przewody wysokiego lub cewa a może lewe powietrze.
W tym sęk, że nie chce chodzić. Myślałem, że to wina wtrysków MJ ale na valtekach jest jeszcze gorzej - gaśnie od razu. Podłączenie jest poprawne, czyżby reduktor faktycznie padł po 10tys km i ciśnienie szaleje? (tyle przejechał mniej więcej w toledo).
sprawdź sobie: - jakie jest ciśnienie na pompie paliwa, - w jakim stanie jest filtr paliwa (kiedy był wymieniany) - szczelność układy dolotowego
Jak dla mnie motorek umiera (pompa) albo czujnik wali w ... klocki znaczy się. Nie likwiduj brzęczyka tylko namierz usterkę lub goń do mechanika - niech zmierzy ciśnienie oleju - jak lipa to przedłużysz życie motorka (niedługo) zagęszczając olej i szukaj motorka z mniejszym przebiegiem albo przekalkuluj ewentualną naprawę. Takie moje zdanie. Pozdrawiam
tak naprawde to tam nie ma gażnika, skoro na jałowym ok to trzeba iść w kierunku dawkowania paliwa, dokładnie sprawdzić odczyt sondy podczas jazdy i ciśnienie paliwa sprawdz, moze się pompa nie wyrabiać pod obciążeniem
drdrung uspokoiłeś mnie jeśli chodzi o różnice na jałowym biegu. Jutro będę dalej walczył z ramieniem gruchy. Powiedz proszę czy ja dobrze rozumiem Przy gruszce wciągniętej jest największe ciśnienie doładowania? Tak? Przynajmniej tak mi wychodzi z loga 11
Zawor nadcisnienia jest w pompie olejowej, moze on sie zaciac w pozycji otwartej (malo prawdopodbne ale mozliwe ), moze to byc czujnik cisnienia oleju , najlepiej by bylo zmiezyc cisnienie oleju, oraz czy nie masz nagle 2 stanow oleju ( nadmiaru ).
zawory są ok. Po prostu po dłuższym nie odpalaniu nie ma przez chwilę dobrego "smarowania w głowicy". Klekoczą dosłownie 3-4sekundy po odpaleniu a potem już cisza. Ciśnienie w cylindrach w granicach 12 barów na każdym.
SEAT TOLEDO 2004 2.0 TDI 140 KM STYLA4P103 D3X C6 Wypada zapłon na 3 cylindrze. Ciśnienie było sprawdzane i jest ok ale jeszcze wyskakuje mi błąd P0113 Ak 01/02 I P0113 Oc 02/02 Czy wypadanie zapłonu może być przyczyną czujnika powietrza dolotowego?
kody:575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym. 765Czujnik położenia mchanizmu wyznacz.dawki G149. 1268 Nastawnik dawki-N146
Toledo 1M jak przypuszczam. Druga pompa jest ważna. Ale jak sobie tak dyndała bez przewodów to podpięcie skończy się nawpuszczeniem masy syfu do obiegu. Wyjąć, wyczyścić np. w paliwie, i sprawdzić czy działa. Jak tak, to wpiąć zpowrotem w obwód. Sprawdzić czy na kostce jest napięcie. Rozrusznik dziwna sprawa. Przeważnie są winne tuleje. A jak dokładniej...
Zrobilem pomiary jeszcze raz drugim miernikiem i zarowka 21W. Na zasilaniu duza wtyczka w module mam 12v na czerwonym i grubym czerwono czarnym. Zarówka świeci także na zasilaniu czujnika ciśnienia. Na zasilaniu sprężarki jest 0V Nie dziala jeden wentylator na 1 i 2 biegu, a mniejszy dziala tylko na szybkiej predkości, ale to raczej do włączenia układu...
Kolego widzę , że za wszelką cenę nie bierzesz pod uwagę wprowadzenia mnie w błąd z tym mapsensorem. Oczywiście z tego co wywnioskowałem na podstawie innej fabii podciśnienie w kolektorze mam złe. Ale samo ciśnienie atmosferyczne pokazuje toledo jak i inna fabia takie samo jak moja. Także, mapsensor był i jest sprawny. Skoro nie mogę się doprosić o...
Wybacz, ale nawet tutaj obowiązuje pewien minimalny poziom wiedzy z zakresu działania podzespołów pojazdu. Na filmie słychać wyraźnie, że po naciśnięciu pedału hamulca schodzi ciśnienie z serwa - a Ty nagle zainteresowałeś się dziurką w osłonie przeciwkurzowej tłoka.
Ta dolegliwość była już przed wymianą membran był problem jeszcze z zapętlaniem ale już to się udało usunąć pomogło rozwiercenie dyszek i zjechanie z ciśnieniem. Teraz zostaje problem z komunikatem za niskie ciśnienie. Stare membrany były twarde jak kamień a nowe taka delikatna guma.
-klapa ciepło-zimno może nie przestawiać się -niedrożność nagrzewnicy -żeberka nagrzewnicy zanieczyszczone -w niektórych wozach stosuje się zawór który puszcza obieg na nagrzewnicę sprzężony z regulacją ciepło-zimno i czasami bywa że się zacina Dokładnie nie wiem jakie patenty stosuje Seat ale najczęściej to powyższe może powodować brak ogrzewania wnętrza....
Sprawdź czujnik ciśnienia doładowania, może on źle podaje ciśnienie. Druga sprawa to możliwe że kierownice w turbinie mają za duży luz i czyszczenie nie pomaga.
Czyli masz za słabe ciśnienie paliwa i tu uwaga, gdyż możesz mieć dwie pompki paliwa, w zbiorniku i zaraz za nim.
Ta puszka pod podwoziem obok prawego tylnego koła to główna pompa paliwa, druga pompa jest w baku i ta podaje najpierw paliwo do tej pod autem, musisz sprawdzić czy ta w baku pracuje (często padają połączenia kabli na rozgałęzieniu do jednej i drugiej pompy - jest to w bagażniku obok przykrywki do pompy w baku) a później czy ta druga daje odpowiednie...
Sprawdź ciśnienie na cylindrach. Wiązkę w okolicach rozrusznika tez przydało by się sprawdzić. Dodano po 1 Jeżeli szarpanie jest rytmiczne, i zwiększa się wraz z dodaniem gazu i jego częstotliwość zwiększa się wraz ze wzrostem obrotów silnika, a ciśnienie na cylindrach wyjdzie poprawne, równe, zostają Ci wtryski do sprawdzenia.
już przy około 2300 obr/min. jest wysterowany na ponad 90%. Przy tych obrotach jest już przeładowanie o 550 mba dlatego sterownik tak wysterowuje N75 bo próbuje obniżyć to ciśnienie. Sprawdź wężyki podciśnieniowe , jak podciśnienie ok. to raczej geometria stoi. Zrób grupę 11 BS i zobacz jak sztanga się porusza.
Chłopie weź się do roboty wszystkiego na forum sie nie załatwi, jedź gdzieś, gdzie ci to sprawdzą (ciśnienie, szczelność itp) a potem napisz konkrety i nie wymyślaj problemy tylko w końcu coś sprawdź!!!!!!!!!!!!!!!
Brzęczyk powinien być w zegarach. Ale przed wyłączeniem warto kabelek z czujnika oleju "zmasować " jak kontrolka zgaśnie wymień czujnik, sprawdź ciśnienie zegarem jeśli wymiana czujnika nic nie da. Jak zmasowanie nic nie zmieni popieprzoną masz instalację.
A więc tak. Ja mam vaga 4,9 i nie jestem pewny czy dokladnie o tym pisaleś, ale pokazały mi się takie wrtości: Ciśnienie atmosferyczne 977 Ciśnienie w kolektorze 989 -1000 Ciśnienie doładowanie (zakladane) 265 Ciśnienie doładowania (aktualne) 989-1000. Według tego co napisaleś to ciśnienie doladowania jest dużo niższe więc wnioskuje, że czujnik jest...
Witam tak jak pisałem wcześniej wtryski zostały sprawdzone. Wtrysk z czarną końcówką leje pozostałe wtryskują przy różnych ciśnieniach jeden przy 190 bar inny przy 220 i 205 bar. Model wtryskiwaczy to 038 130 202 B, końcówki 184c i 184b na sterującym albo odwrotnie nie pamiętam dokładnie. I teraz pytanie warto regenerować te wtryski czy szukać innych....
Podpompowywuje na zgaszonym silniku i twardnieje. Normalny objaw. Bez pracującego silnika podciśnienie wystarczy tylko na kilka naciśnięć pedału i za każdym razem będzie trochę twardszy. Jak podpompuje i przytrzymam to po odpaleniu pedał lekko się zapada, ale nie w podłogę. Jak wyżej. Silnik zaczyna wytwarzać podciśnienie i wspomaganie zaczyna działać....
Pisałem wcześniej, że chodzi o N239 i właśnie z niego spadł Ci dolny dekielek osłaniający filterek powietrza od strony kanału wyrównującego podciśnienie z ciśnieniem atmosferycznym w tym elektrozaworze. O ile nie wypada z N239 ten filtr w postaci gąbeczki to nie ma to żadnego wpływu na poprawne funkcjonowanie tego elektrozaworka. Szef tego warsztatu...
Posiadam Seata Toledo II i od 2 dni klima zaczyna mi szwankować pod tym względem że chłodzi 5 sekund i zaraz daje ciepłe powietrze pomimo że sprężarka dalej pracuje a ciśnienie spada : 1.układ jest szczelny 2. ilość czynnika to 750 g i olej 130 ml ( 2 dni temu nabita ) 3. ciśnienie HP 5 barów a przy włączonej 10 barów a LP jest powyżej 5 barów 4. wentylator...
Leje wtryskiwacz na mój gust. sprawdź manometrem ciśnienie przy samej podstawce wtrysku, czujnik temperatury też wypadałoby wykluczyć, generalnie to raczej sam tego nie zrobisz.
Witam, mam problem z moim Toledo 2 1.9 tdi ahf 110 KM, przy 3000 tys. obr silnik jest słaby. Zrobiłem logi dynamiczne i gołym okiem widać że przepływomierz nie daje rady, czy możecie potwierdzić moje zdanie ? http://vaglog.pl/log-003_008_011_4aKy2... Zauważyłem, że ciśnienie turbiny też słabnie przy 3549 obr/min.Czy ma to związek z przepływomierzem...
Już sam widok oleju w dolocie mówi że dolot nieszczelny , turbina jest uszczelniana ciśnieniem jesli ciśnienie gdzieś spada to od razu puszcza olej , koniecznie sprawdź węże od turbo strona zimna poprzez intercoler aż do silnika , gdzieś masz ewidentną nieszczelność .
toledo kontrolka ciśnienie oleju ciśnienie pompa paliwo toledo ciśnienie pompy paliwa toledo
pilot wieży samsung impulsy synchronizacji arduino nrf24l01
jakie pioneer radio pioneer radio
Alternator w Galaxy MK1 1.9 TDI 110 KM przestaje ładować przy 2000 obrotów Błąd F241 w piekarniku Electrolux - czujnik temperatury