Może katalizator się rozsypał.P
A może te 5 litrów które wlałem trochę za mało żeby się odpowietrzył? To dość cenna informacja i proponuję dolać co najmniej z piątkę jeszcze i nie dopuszczaj, do tak niskiego poziomu paliwa, żeby aż auto stawało...
Instalacja gazowa do naprawy. W sumie to już może być za późno i silnik mechanicznie również do remontu.
Wyberak na skrzyni z przeciwagą czesem jest poluzowany i trzeba dokręcić.
Różnią się blachami i niczym więcej. Reszta zależy od silnika.
w samochodach z grupy vw najczęściej padają modóły pod cewka zapłonową , wymienia sie cała cewkę z modółem bo są razem
Dzięki, można spróbować, ale zastanawiam się czy wykaże jakiś błąd jeżeli będzie działał dobrze na "sucho". Problemem może być na przykład czujnik położenia wału(a raczej jego wtyczka)sterownik powinien "zapamiętać" kod usterki jako błąd sporadyczny.
Dodam, że już została wymieniona cewka, czujnik położenia wałka rozrządu, czujnik położenia wału i nadal nie odpala czasami jest iskra a czasami ginie i samochód czasami się tylko delikatnie odezwie i nadal nic.
To sprawdź czy nie ma iskry a nie że wygląda na brak.
Mogę podpowiedzieć wszystkim mającym takie problemy, że przyczyną takiego przerywania był czujnik położenia wału korbowego. Po wyjęciu i przeczyszczeniu problem ustąpił.
symbol silnika będzie pod krućcem wychodzoncym z głowicy do chłodnicy. 1Z,AHU - 90Km AFN-110Km
Różni się znacznie, AHF to nowsza generacja. Ten sam słupek ma np. AGR.
Masz odpowiedź w twoim opisie: niewłaściwe spalenie na 1 cylindrze... Niektóre błędy na komputerze są widoczne na oryginalnym oprogramowaniu VW/Seat. Trochę szkoda, że to zaniedbałeś, bo przypuszczam, że to coś ze wtryskiem... jak jest zimny to po prostu "leje"... Takie rzeczy raczej same się nie naprawiają... a przez pół roku to tylko go dobiłeś. Posprawdzaj...
Silnik łapie temperaturę prawidłowo, ile masz na wskaźniku?
Bo? toledo produkuje tylko dla siebie? wiesz co to jest grupa VAG? części są wspólne produkcji WV, porsche WV audi seat skoda to jedno kopyto silnik i tak zapewne masz produkcji volkswagena. Jak numer się zgadza to to jest ta sama część a sprzedający może pomija w liście tą marke. Numer zgodny resztą się nie przejmować.
Najpierw trzeba zobaczyć co dokładnie się stało.
Możesz podmienić na AZD tylko w sumie po co skoro BCB są dostępne. Z BCB przeszczep wsio bo np. odma ma lepsze niezamarzające rozwiązanie.
No najlepiej by było głowicę zdjąć.... Lub oddać ten silnik i szukać innego....
Problemem był uszkodzony korek, u mnie dokładnie nie miał on oringu po prostu.
Nie szukam winnych, tylko pytam dla własnej wiedzy kolego. Daruj sobie komentarze, takie komentarze... Pod koniec stycznia był u mechanika. Czy może mało wlał, niedobry, albo coś spierdzielił? Przed tym mechanikiem z olejem było wszystko OK. Silnik pijawka ,wlej 10w 40 i będzie ok. Czasem trzeba otworzyć maskę i sprawdzić poziom.
Wymień świece na początek bo jak drży silnik to ewidentnie wina zapłonu. Zaobserwuj czy jak się wkręca na obroty to nie ma szarpania na starcie
Problemem w tym silniku jest kolektor dolotowy...musi być absolutnie szczelny inaczej silnik nie będzie poprawnie pracował...proponuje wymienić wszystkie osiem uszczelek kolektora-na pewno nie zaszkodzi a zapewne pomoże
Metoda prosta i skuteczna tylko skąd będzie słychać charakterystyczne klikanie wtryskiwacza . w gaźnikowcu ? ------------------------------ Do Elektrita : Silnik 1Z to faktycznie monowtrysk ale EZ to Pierburg 2E3 a takie silniki występują w Toledo 1,6 z 93r. Ale to tak na boku "poza konkurencją" :)
Witam, napisałem przeciesz ceny głowicy nieuzbrojonej 2200zł firmy AMC, głowica uzbrojona też AMC 3200zł ,a głowica kupiona w ASO VW uzbrojona\kompletna kosztuje 3600 zł jak oddam swoją starą. Mam na nie gwarancje na 24 miesiące. Jeżeli mam dać powiedzmy 1000 zł za spawanie sprawdzanie znowu spwanie i tak wkółko zależy jeszcze jak i gdzie popekała to...
Spoko da radę, jeśli masz na alternatorze zacisk "W". Jak nie to możesz zrobić wyprowadzenie, lub zmienić alternator. Dokładasz jeden kabel i po sprawie. Instalacja prosta jak drut. Wejdź sobie na jakieś forum passata b3-to jest takie same auto. W moim golfie 2 pasowało p&p ale silnik mam benzynowy.
W skrzynce bezpiecznikowo-przekaźnikowej gdzie jest 19 przekaźników jest to 4 od lewej licząc od dołu. http://obrazki.elektroda.net/51_11979649...
mam problem z wolnymi obrotami w seacie toledo 1.8 benzyna 92.po rozgrzaniu silnika na wolnych obrotach zaczyna świrowac ,spadają i po chwili sie podnoszą,a pużniej jest ok.proszę o pomoc
Zobacz na podszybiu .
A co konkretniej Cie interesuje i jaki konkretnie masz silnik (kod EZ czy 1F)? Pozdrawiam
Może coś pomoże, schemat Toledo 99-05 Witam właśnie tego szukałem wielkie dzięki a masz może kolego opis do schematu. Przekaznik K20 musi dostac impulsy z walu korbowego bo to informacja ze silnik sie obraca i wtedy jest zalaczana pompa paliwa .
Czarne elektrody to wina uszczelniaczy jedyna częsta usterka w silnikach VW&Audi. Gdy samochód stoi olej ścieka po zaworze i spływa do komory spalania (zwłaszcza przez noc) i rano włączasz samochod i musi się spalić ten olej. Jest tak jeżeli z rury wydechowej wychodzi błękitny dymek. Ewentualnie może być to czujnik cieczy chłodzącej, ale małego obiegu...
Może coś ci to pomoże . http://obrazki.elektroda.pl/8572160800_1... BR- Brązowy masa BR\WS-Brązowo biały - leci na mikro styk od oświetlenia wnętrza. niebieski i fioletowy na silnik siłownika Sprawdz żarówką podczas otwierania i zamykania czy jest sterowanie na pozostałych dwóch.
Witam Mam Seata Toledo 1.9 tdi 110 km z 2001 roku musze wymienic sprzeglo i dwumase. Nigdy tego nie robilem ale slyszalem ze mozna zalozyc kolo sztywne tylko pytanie co lepiej dwumas czy kolo sztywne, jak kolo sztywne to nowe czy uzywane ? i jest roznica w jezdzie z dwumasa a kolem sztywnym ? Najpierw poczytaj po co została zainstalowana dwu masa potem...
(at)witek_elektr Idź stąd, najlepiej doczytać jak to w Fordzie działa, te "inteligentne ładowanie". W dieslu bardzo długo działają podgrzewacze - w fordzie łącznie bodaj 7 szt. świec żarowych. Jeśli do tego dołożysz sobie po co najmniej 30A podgrzewania szyby i wentylator, to dojdziesz do słusznego wniosku że alternator musi się zagotować - tym bardziej,...
tak błąd halla jest zawsze jak silnik nie pracuje, a co do braku mocy to proponuje sprawdzić katalizator, bo obiawy dość typowe do tej usterki, ale go nie wycinaj, tylko rozepnij wydech przed nim i uruchom silnik, efekty będą widoczne od razu
Kod silnika na wlepce, Nie nie wstawisz listwy wtryskowej a 4 pojedyncze wtryskiwacze bo listwy to same kłopoty :/ Skoro nie masz bladego pojęcia ani o Seatach, ani o instalacjach gazowych, to może dasz sobie spokój z doradzaniem, zanim trzeba będzie użyć bardziej stanowczych środków zaradczych przeciwko nabijaniu licznika postów? Silnik 1.6 8V w Seacie...
Jak silnik się rozgrzeje tak po 7km jedzie już normalnie i nie szarpie Wygląda na brudne wtryskiwacze gazu.
Jeśli zaślepi całkowicie wylot spalin z kolektora wydechowego to chłodnica spalin wraz z klapą regulacyjną nie będzie mu potrzebna i z powodzeniem może ją pominąć w obiegu chłodzenia, dobrze również jest wypiąć odmę z dolotu bo za jakiś czas olej zaleje silnik V157 sterujący klapą gaszącą na wlocie do kolektora ssącego i będzie znowu problem a tak silnik...
Chyba usterka nie jest zależna od obrotów, a bardziej od sterowania. Gdy puszczasz gaz silnik schodzi z obrotów, a razem z nim synchronicznie alternator, gdyby było niesynchronicznie to słyszałbyś pisk paska rowkowego. Po drugie skoro na wolnych obrotach ładuje czyli ładowanie jest non stop. Zobacz czy przypadkiem napinacz nie jest kulawy. Możesz śmiało...
Witam!!! Panowie deska musi byc od takiego samego modelu tzn. ten sam silnik i rocznik. Inaczej nie pasują podlaczenia, a modyfikacji kostki nie polecam.
Dwa razy robiliśmy silnik VR6, powodem awarii były usterki napięcia górnego łańcucha rozrządu. W obu przypadkach odpadł plastikowy ślizg, który był przymocowany do blaszanej łyżwy. W tej wersji napinacz jest bez sprężyny. Po naprawie zakładamy ślizg w całości wykonany z plastiku (taki jak na foto) i napinacz do niego,który ma spręzynę wewnątrz i inną...
nie polecam castrola, opinia ta jest moja subiektywnie moja. Osobiście według mnie on potrafi "rozstrzelnić" silnik , są wycieki które po wlaniu np shell helixa, texaco, czy mobila znikają. Opinia ta jest moja i subiektywna.
Opis wyprowadzeń na module wentylatorów Duża kostka 1-czerw/biał idzie na bezpiecznik F6 40A (+30) 3-czerwony idzie na bezpiecznik F8 30A (F3) (+30) 2-czerwono/biały 1 bieg wentylatorów 4-czerwono/czarny 2 bieg wentylatorów Kostka mała 1-czer/czar silnik pompy płynu chłodzącego M50 2-biały sygnał z czujnika ciśnienia 3-NC 4-czer/szary F16 30A (+30)...
Kolego pisz tak żeby każdy zrozumiał. NIe rób skrótów myślowych. Co to znaczy że 4k i na jedynce ledwo ? Masz 4000 obr, puszczasz sprzęgło i nie jedzie? gaśnie? o co chodzi?
Do takiej pojemności silnik spokojnie wystarczy akumulator w przedziale 50-60Ah.I jest to możliwe, że akumulator nie jest doładowywany i przez to samochód nie chce poprawnie zapalić ale te para amperogodzin nie powinno robić problemu widocznie masz coś uszkodzone w układzie ładowania.
Jeśli jesteś w stanie podać Mi VIN auta to może znajdę w Etce, ale zaraz spróbuję poszukać na piechotę. Numeru nie pamiętam, ale ja mam jedną sondę w Toledo rok 2000 Edit: Etka dla silników 1.8 20V podaje nast numery sond Silnik APG 021906265AN lambda probe (in front of catalyst) - 5cio przewodowa Silnik AGN 06A906265F lambda probe - 4ro przewodowa...
przeważnie uszkodzony czujnik temperatury, wystarczy zdjąć z niego przewód i zmasować zegar powinien się wychylić
Odłącz główne złącze , odkręć te 3 śruby , pociągając do siebie wyciągniesz cały silnik wraz z modułem . Elektronikę można wysunąć delikatnie podważając te 3 zaczepy z jednej i drugiej strony, wyciągasz następnie płytkę z elektroniką z puszki , sprawdź dokładnie wszystkie luty i styki , w niektórych modułach nie ma polutowanych styków z przelotkami...
Termostat masz w obudowie pompy wody. Dostęp od dołu auta. Element nr 12 na rysunku. http://obrazki.elektroda.pl/3271056700_1... Termowłącznik ma 3 przewody - stały plus - czerwony, pierwszy bieg wentylatora - czerwono-biały oraz drugi bieg - czerwono-czarny. Trzeba z mostkować czerwony z czerwono-białym lub czerwono-czarnym. Gdy nie...
Błąd z pamięci Climatronica raczej nie jest powodem. Nie pamiętam dokładnie tej wersji lecz stosowane były wentylatory dwubiegowe z wbudowanym do silnika opornikiem redukcyjnym dla pierwszego biegu - jeśli będzie spalony silnik nie będzie pracował z mniejszą prędkością. Zwróć uwagę czy drugi wentylator ma wtyczkę - niekiedy stosowano w grupie VW myk...
Witam. Mam problem z autem bowiem od pewnego czasu dzieje się tak że pracuje na trzech tłokach chodzi wtedy jak maluch ale nie zawsze jest że jade pracjuje na trzech i nagle dostaje pełnej mocy i pracuje równo na 4 takjak było. Co to może być za przyczyna? Wymieniłem kable świece cewke i aparat zapłonu i brak efektów. Płyn niedostaje się do oleju aniodwrotnie....
Witam panowie mam problem z moim seatem mianowicie miska jest cała a olej cały uciekł z auta coś uderzyło w silniku było słychać metaliczny dźwięk a pozniej cały olej wyleciał co mogło się stać? Tu też mam pytanie czy mogę zamiast 1.6 sr wstawić np. 2.3? Reg. 3.1.15. Nie pytaj od razu na forum, jeśli samemu nic wcześniej nie sprawdziłeś lub nie podjąłeś...
gasnie jak zimny wymienilem silnik krokowy swiece kable czujnik temp. filtry
Witam. seat toledo 1.9TDI 110koni 2001r.na niskich obrotach na 2 i 3 biegu przy delikatnym dodawaniu gazu silnik szarpie.jak przejade sie 140km/h zaczynam znowu ruszac to szarpanie niema.wyłacze silnik zalacze na nowo i szarpanie znowu jest.co moze byc przyczyna napewno nie jest to nastawnik bo mialem podmieniany przepływomierz tez nie turbina chodzi...
Tak jak w temacie posiadam toledo 2 z silnikiem 1.6 sr z instalacja gazowa, silnik gdy jest zimny i na polu są niskie temperatury auto zapala od strzała, lecz chodzi przy tym trochę głośniej. Gdy chce ruszyć i kładę nogę na gaz to auto przygasa a czasami gaśnie, gdy zapalę znowu i wkreci się w obroty to dzieje się podobnie gdy puszczam sprzęgło. Jak...
Witam. Od ok. 3 lat jeżdżę Seatem Toledo II z silnikiem 110 konnym. W czasie użytkowania 8-9 razy zdarzyło mi się przy odpalaniu (na ciepłym silniku) usłyszeć głośny stuki "rumot" dobiegający gdzieś z silnika. Od razu gasiłem silnik i po ponownej próbie odpalenia było już w porządku. Silnik jest w dobrym stanie z niedużym przebiegiem ok. 215 tys. km,...
Brak wolnych obrotów silnika. Silnik odpala po dodananiu gazu a jak zwoli się gaz to zaraz gaśnie, przepustnica była sprawdzana w innym aucie i działa. Kostka ma 7 pinów Po sprawdzeniu kostki to tylko w jednym pinie jest napięcie
Witam :) Autko to toledo I 2.0 silnik z roku 96. Na króćcu wodnym zaznaczonym na zdjęciu, mam dwa czujniki, czarny oraz niebieski. Każdy z nich jest 2-pinowy na oddzielnych kablach. Moje pytanie brzmi, który z nich jest od pomiaru temperatury dla wskaźnika na liczniku? Wiem tyle, że oba są od temp., ale jeden jest od pomiaru dla ssania oraz włączania...
Przestała mi działać dmuchawa.Po wyjeciu silniczka w Seacie toledo I zaczeła działac tylko w pozycji poziomej, a w pionowej nie(chodzi o położenie silniczka).Wymieniłem szczotki i pomogło ale działa tylko na 1 biegu pomimo zmiany biegów obroty są te same.Przed wymianą szczotek w pozycji poziomej pracowały wszystkie biegi.Prosze o pomoc ,co może być...
Witam Pisałem o tym problemie już dawno temu i niestety nie dostałem odpowiedzi jedynie upomnienie od moderatora za powielanie wątku. Mam problem powracający i znikający auto szarpie od 2 do 4 tysięcy obrotów na min. ,samochód był już u 4 mechaników i 2 elektryków podłączenie do komputera - brak błędów . Wymienione : -Kopułka (beru) -świece (ngk nr24...
WITAM Miałem od nowa ustawiony rozrząd 2 miesiące temu, silnik chodził bardzo cicho, równo az do tej pory Kat wtrysku powinien 51-49 jest przesunięty o 6 w którąś stronę. Na filmiku jest odpalony silnik pierwszy raz z rana, pali w miarę ładnie. Z wydechu leci szarobiały śmierdzący, gryzący dym. Jak jest ciepły pali od razu, na dotyk, NIE LECI ZADEN...
witam, mam kłopot z moim toledo. podczas jazdy NAGLE obroty silnika spadają i nagle mój samochód pracuje tylko na wolnych obrotach i nie sposób nim jechać - zatrzymuje się na środku drogi i cześc. Po okresie około pół godziny obroty wracają jakby nigdy nic i wszystko wraca do normy, ale nia na długo.... bardzo często tak mi się zdarza. Może ktoś wie...
Witam wszystkich. Mam taki problem z moim autkiem ze: przy okolo 1.8 tys. obr gdy przspieszam z mocniej wcisnietym pedalem gazu na zimnym silniku jest przerwanie pracy i slychac jakies szurniecie, po czym silnik zaczyna normalnie pracowac i ciagnie dalej. Wstepuje to na wszystkich biegach do momentu rozgrzania silnika. Po rozgrzaniu jest ok. Jest to...
Witam! Od pewnego czasu, przy niskim poziomie paliwa (1/4 wskazania i mniej) potrafi w czasie jazdy zgasnąć silnik. Czasem przy uruchamianiu jest problem. W ubiegłym roku była wymieniana pompa paliwa na najdroższy zamiennik (pracuje już ok 8 tys km). Moim zdaniem to właśnie zespół pompy jest podejrzany. Nie mam czym sprawdzić ciśnienia tłoczenia. Czy...
na początku był problem z silnikiem, zimny nierówno chodził na benzynie, gasł, tak jak by chodził na 2 garach. Jak sie zagrzał to na benzynie i lpg było ok. Postanowiłem zczytać błędy, niestety sa w tym modelu 2 żółte kableki ( jeden luzem, drugi pojedynczy podpiety do czarnego, oba po prawej stronie skrzynki z bezpiecznikami) i podloczylem do zarwowki...
silnik toledo schemat silnik toledo sterownik silnik toledo
gorenje zmywarka błędy regulacja nawiew zacinać papier
bateria parkside styki bateria parkside styki
4Swiss Sienna 7 nie wykrywa pojemnika na wodę – magnes, czujnik Halla, diagnostyka STANG ST-620 / ST-620+ Remote Reset: Factory Reset, Key Sequences, Troubleshooting