nie może być źle włożona bo to są kości których nie można odwrócić i inaczej włożyć ponieważ mają zamki(takie zatrzaski) sprawdziłem wszystko kika razy Nie chodzi o odwrotne a właśnie niedokładne włożenie (te zatrzaski). Reszta elektryki (zegary itd.) działają? Bo Kolega pisał o wycieraczkach a to zupełnie inna linia. Przekaźnik mógł się poluzować...
A skąd pewność, że tam alarm jest? Immo włącza się po wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
Do sprawdzenia linia x od stacyjki po przekaźnik. Konkretnie to do wymiany kostka stacyjki.
Jak rozrusznik nie kręci to; 1-padł 2-kostka stacyjki do sprawdzenia.
Sprawdź jeszcze raz bezpieczniki w kabinie - te pod maską zostaw w spokoju. Masz nie fabryczne radio i stąd problem z kasowaniem pamięci - wystarczy zamienić ze sobą przewody żółty i czerwony na radiu. Moim zdaniem nie jest to wina bezpiecznika (mogę się mylić) tylko uszkodziłeś sobie kostkę stacyjki.
Wymień kostkę stacyjki i nie szukaj przekaźników
Sprawdz czy nie wypadl ci taki cienki kabel od rozrusznika . Jest to plus pd stacyjce, czasami sie zdarza. Pozdrawiam.
Chodzi o zewnątrz. Po włożeniu do stacyjki, przekręceniu na tryb bez odpalania pokrętło jest na zero a światła się palą.
Rozrusznik nie dawno po generacji był. Sprawdzę jeszcze wątek stacyjki
Czyli pozostaje wkładka i stacyjka
witaj albo sam licznik lub s-kontakt w stacyjce
Witam Zamontowałem tubę do bagażnika, poprowadziłem plus zasilania do tablicy bezpieczników i... no właśnie. Nie mogę znaleźć plusa zasilania. Czy ktoś wie gdzie się podłączyć? Najlepiej by było gdyby Zasilanie na wzmacniaczu pojawiało się tylko gdy kluczyk jest w stacyjce.
Witam. Sama stacyjka to model jak wiadomo z VW . Na rysunku sposób wymiarowania miejsca do odwiertu otworu do odblokowania zapadki/wiertło 3mm/. Problem w tym, że tak czy owak musisz stacyjkę przekręcić na pierwszą pozycję, w innym przypadku nie nadusisz blokady, a i zdjęcie całej stacyjki kłopotliwe /blokada/, chyba że odetniesz obudowę stacyjki. http://obrazki.elektroda.pl/5738653300_1...
Kostka stacyjki do wymiany.
przy radiu piszesz, że prawidłowo. Radio by grało. Którego plusa przy radiu brakuje? Skąd wzmacniacz i tuba bierze zasilanie, może tam kłopot? Kostka stacyjki - moze wypalona. Cóż więcej mogę powiedziec.. powodzenia
Foo, przemyślałem sprawę i po paru browarkach doszedłem do wniosku,że Hall u Ciebie chyba jest ok. Bowiem jak sobie dobrze przypominam( miałem awarię czujnika Halla 5 lat temu), to u mnie przy niesprawnym czujniku kontrolka swieciła sie CAŁY CZAS! Proponuje więc sprawdzic,czy masz napięcie na zacisku 15 cewki zapłonowej przy właczonym zapłonie oraz...
Sprawdź czy znika +12V po zapłonie z licznika. Wygląda to na kostkę stacyjki.
Z kąd ta pewność. Z przedstawionego opisu problemu. Prosiłem tylko o porade Więc i ją dostałeś, najlepszą jaka dała się dopasować do sytuacji.
Tak, 6 to plus po stacyjce, 7 stały plus a 4 to podświetlanie, czyli pojawia się tam 12V jak włączysz postojowe lub zwykłe światła.
usterka usunięta co się okazało to transponder wypadł z kluczyka tylko teraz zostało zlokalizować od czego jest ten stuk przy przekręcaniu stacyjki
i wyjęciu kluczyka z stacyjki :D
Immo dokładane (nie fabryczne) . Osłona pod kierownicą , kable ze stacyjki. Pozdrawiam.
To zmienia postać rzeczy. Sprawdz , c zy w tym czasie jest 12V na cewce , lużne konektory , wtyczki , albo kostka stacyjki .
Napisałeś że masz stary akumulator może warto sprawdzić czy nie padł, sprawdzić przewodem na krótko czy odpali, u mnie jak miałem toledo nie chciał odpalać okazała się kostka stacyjki do wymiany, a co z olejem masz osłonę silnika, nie masz gdzieś wycieków
A kostka w stacyjce była wymieniana?
Skąd pewność, ze to konkretnie moduł? Przecież problem może leżeć gdzieś w aucie. Do prześwietlenia wiązki, stacyjka...
kostka stacyjki i tyle
W BCB wtryskiwacze są sterowane masą. Tzn na jednym pinie masz 12 V po stacyjce a ECU wysterowuje je podając masę.
Po przekręceniu stacyjki w pozycję rozruch sprawdź czy na ten cienki kabel na elektromagnesie pojawia się plus. Jeśli się pojawia to rozrusznik do roboty a jak nie ma napiecia to prawdopodobnie kostka pod stacyjką .
Bezpiecznik z tych dużych nr 7 w komorze silnika, on jest między stacyjką a akumulatorem.
wg. schematu pin 1 Stacyjka pin 2 Masa pin 3 Stałe zasilanie https://obrazki.elektroda.pl/2610956700_...
Morze masz jakieś zwarcie czy cos, lub stacyjka od wentylatora jest zepsuta..
A radio działa przy wyjętym ze stacyjki kluczyku?
Witam . Nie dawno kupiłem samochód seat Toledo , 2001 r. Czy w tym modelu można opuszczać bądź podnosić elektrycznie szyby bez wlozonego kluczyka do stacyjki? Jeżeli Nie to gdzie leży problem ?
czyli musialbym sie dobrac do stacyjki :(
Do sprawdzenia kostka stacyjki miałem podobny problem w Passacie.
Witam Objawy typowe dla blokady immobilizer. Czy są błędy w sterowniku immo oraz czy jest zezwolenie na uruchomienie silnika? Druga opcja to kostka stacyjki do wymiany ale najpierw napisz co z immo. Pozdrawiam
Minus idzie z kierownicy, plus jest ze stacyjki. Sprawdź taśmę. Może auto po dzwonie.
Immobiliser nie współpracuje z metalowym blokiem silnika i nie rozpoznaje numeru silnika - a z elektryką (ogólnie pisząc) pojazdu. Jeśli więc Kolega pozostawi WSZYSTKIE elektryczne elementy z pojazdu a jedynie podepnie je do nowego silnika - będzie pracował. Problemy są gdy wymienia się tzw. komputer czyli ECU bez wymiany immo, czy stacyjki (cewki).
Mam jeszcze jeden problem: Od kilku dni działa u mnie (bez mojej ingerencji :shocked!: ) automatyczne uzbrajanie centralnego zamka, tzn.: gdy wejdę do auta, włożę kluczyk do stacyjki zamki ryglują się, po przekręceniu kluczyka następuje odryglowanie, po odpaleniu silnika zamki ponownie się ryglują, po wyjęciu kluczyka ze stacyjki następuje odryglowanie....
właśnie jak odpiołem czujnik to wskazówka spadła. Jak kluczyki są w stacyjce to temperaturę pokazuje 90 stopni.
Ten przewód to powinnien być +12V (styk 15) po kluczykach, idzie on z skrzynki bezpiecznikowej z bezpiecznika nr 37, napięcie powinno pokazywać sie w 2 pozycji kluczyka. Jeśli druga pozycja stacyjki to ta na której działa radio a silnik nie pracuje to niestety tej pozycji nie mam gdyż stacyjka i kluczyk są ze skody :/
wydaje mi się ze kluczyk jst tutaj zbędny. starczy tylko zostawić włączko radyjko bez przekręcania kluczyka (jeżeli nie jst podłączone radio do stacyjki)
Nie chcę nikogo obrażać ale nie spotkałem uszkodzonej skrzynki Ja też, jedyne co tam pada to przełączniki ewentualnie stacyjka ale w tym przypadku to nie jej wina
podłącz sobie zasilanie tych stopów po stacyjce i po problemie :) albo jak idą jakoś komputerowo to w szereg przekaźnik załączający po stacyjce i też będą działać tylko na zapłonie i też po problemie :)
Odpalone auto, czy włączona stacyjka. Należy sprawdzić okolice bezpieczników, stacyjki ,gdyż może celowo ktoś to zrobił. Nie oznacza to że mam rację. W moim aucie zanikało oświetlenie losowo, lecz powód był inny.
masz problem tylko z tym jednym kluczykiem ? drugi działa ? jeśli nie to sprawdź czy moduł komfortu nie padł, z tego co wiem żeby zaprogramować przez stacyjkę musisz mieć jeden zaprogramowany w stacyjce i ten drugi programujesz z zewnątrz
Jakie powinno być napięcie na zasilaniu sterownika (pin 37)? u mnie jest 5V. Na pinie 88 napięcie wynosi 12V Dodam, że na schemacie instalacji od zasilania ze stacyjki, po drodze jest rezystor.
Zamienione plusy - cały czas (BATT, kl. 30) i po stacyjce (ACC, kl.15). Dla weryfikacji - przy poprawnym podłączeniu, radio bez stacyjki da się włączyć na 1h i po tym okresie czasu samo się wyłącza.
Czy to jest radio fabryczne, jak inne to proszę o model. Problem jest od zawsze, czy wystąpił nagle (w jakich okolicznościach) Napięcie jest na obydwóch przewodach, a po wyłączeniu stacyjki ?
Elementy które wymieniłeś są zasilane z przekaźnika styku X. Do sprawdzenia ten przekaźnik bądź kostka stacyjki która nim steruję. Przekaźnik nr 100 w gnieździe nr 2 nad nogami kierowcy. Zobacz czy na jednej z grubych nóg jest zasilanie i czy te nogi zwierają po włączeniu zapłonu - można też włożyć zworke zamiast przekaźnika.
Seat Toledo 2. Problem polega na tym gdy otwieram drzwi z kluczyka tyle prawe drzwi się nie otwierają i nie mogę ich otworzyć szyba po włożeniu kluczyka do drzwi też się nie otwiera za to otwiera się po naciśnięciu guzika a nie powinna ponieważ inne otwierają się po włożeniu i przekręceniu kluczyka w stacyjce. Szyba też nie reaguje po wciśnięciu guzika...
Sprawdź czy działają inne włączniki aktywne po przekręceniu zapłonu, może być popsuta kostka pod stacyjką co byłoby to najmniejszym wydatkiem ok. 15 zł.
zrobiłem już takich toledo kilka i jak świat światem zawsze było sterowanie dwa plusy zamykanie czerwono-zielony,otwieranie czerwono-niebieski,zielony i niebieski z żółtymi paskami z wiązki legendforda łączysz po +12,z czerwonymi paskami pomijasz,a na zielonym i niebieskim z białymi masz impulsy zamykania plusem i nie włączaj już komplikatora tylko...
Na 99,9% nie jest to wina pompy (skąd ona biedna ma wiedzieć w którą stronę skręcasz żeby się na złość "wyłączyć"). Raczej coś z listwą. (Nie wiem czy może dawać taki efekt blokada kierownicy przy stacyjce - nie sądzę).
SEAT Toledo 93' Nagle przestały działać wycieraczki na najszybszym biegu (2). Czyli: - sam czasowy - chwilowy czasowy ze spryskiwaczem (przemycie szyb) - ciągły bieg pierwszy (1) wszystkie powyższe działają prawidłowo. Po przełączeniu na bieg najszybszy ostatni (2) wycieraczka zatrzymuje się w miejscu. Co sprawdzić w pierwszej kolejności, silnik czy...
Nie ma przekaźników do świateł w tym aucie. Wyjmij włącznik od świateł i zewrzyj ze sobą pin 1 (Xz) i 7 (56). 1 to zasilanie po stacyjce a 7 wyjście na bezpieczniki. Jak światła zaświecą to włącznik świateł do wymiany. Chodzi mi o ten okrągły co włącza się postojowe i zwykłe światła. Od świateł są 2 bezpieczniki - 20 i 21.
NIe musi kodowac IMMO jak przelozy pastylki z Transonderami:) Wkladki stacyjki nie musi rozbierac I TEGO NIE POLECAM udalo mi sie raz i nie na dlugo. Wklad stacyjki z antena pasuje od wszystkiego Golf IV Polo Seat Toledo Pasek B5..., wszedzie te same wkladki z kluczem kupi na allegro za 120-150. Ulozenie wkladek w drzwiach to potrzebny tylko pilnik:)...
Witam, od roku posiadam Seata Toledo II 1,6 16v 2002. Do tej pory nic się nie działo, ostatnio po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki coś piszczy od 4 do 6 razy, swiatła są zgaszone, wszystko po wyłączane. Co może być przyczyną tego piszczenia? Z góry dziękuje za odpowiedź.
Oczywiście że tak,to powietrze ze skrzyni korbowej zostało już raz zmierzone przez przepływomierz i bilans musi się zgadzać. Ilość tego powietrza jest inna przy hamowaniu silnikiem,na biegu jałowym,przy normalnej jeżdzie,przy przyspieszaniu. Masz dalej problem widzę z Twoich postów,spróbuj wymienić przekażnik zasilania komputera miał oznaczenie"19"...
Za mało danych. Może spadać napięcie, może kostka stacyjki rozłącza... Do tego, nie podany rocznik auta i kod silnika... Nie pomożemy.
Sorry za tak błahe pytanie, ale masz na myśli kostke przy stacyjce? Jeżeli po zwarciu będą sie świecić to znaczy że przełącznik jest walnięty?
Witam Mam problem z oświetleniem kabiny w seacie toledo II. Gdy jest ustawiony przełącznik na zapalanie się lampek przy otwartych drzwiach to zapalaja sie te lampki, jak zamknę drzi lampki powinny się zgasić. A one gasna i zapalają sie spowrotem. Jak zamkne drzwi z pilota to lampki po chwili powinny zgasnąć a tak nie jest. Jak włoże kluczyk do stacyjki...
A jakiej firmy polecasz ? Ewentualnie w jakim sklepie wysyłkowym. Jeszcze tylko jedno pytanie, czy potrzebuje do tej operacji koniecznie ściągacza? Już nie pamiętam ale w toledo I 94r nie używałem ściągacza a to bardzo podobne wszystko
slot na dziwny kluczyk, który znajduje się poniżej stacyjki To nie jest fabryczny immobilizer. Pozostaje metoda "po nitce do kłębka" i odszukać centralkę.
No właśnie, co z kontrolką immo? O to mi chodziło pisząc o wróżkach. Przy stacyjce jest tylko czytnik (cewka) immo. Może ona nie styka. Czy kontrolka immo gaśnie?
Witam. Mam podobny problem w swoim Tolku, z tą różnicą, że po otwarciu drzwi (bez kluczyka w stacyjce) delikatnie podświetla mi lub mruga tylko podświetlenie zegarów... to może być wina stacyjki albo jakieś zwarcie tak sobie myśle... jak dotąd problem nie jest rozwiązany... również proszę o pomoc
Może jakas masa przy aku ci sie urwala i takie cuda? Stag ma masę prądową i masę pomiarową na tym samym kabeloczku podpiętym do aku. Tak samo ma rozdzielone plusy. Moze warto zamiast kupować kolejnego kompa zmierzyć wiązkę bo pachnie uszkodzeniem jakiegoś druciora. Gasnąca kontrolka brzmi jak plus po stacyjce wzięty z wtryskiwaczy a nie ze stacyjki...
Przekręć stacyjkę w pozycję kontrolek i naciśnij ten przycisk na wiązce alarmu, w ten sposób wyłączasz go awaryjnie.
Witam wszystkich, mam problem tego typu że w moim Seacie Toledo 2 99rok 1.9 TDI 110km, przy przekręcaniu kluczyka w stacyjce nie pali się kontrolka podgrzewania świec żarowych i auto nie odpala, a pozostałe kontrolki świecą i rozrusznik kręci. dzień wcześniej miałem podobną sytuację ale po 20 min wszystko wróciło do normy i kontrolka się świeciła i...
Witam Mam toledo2, i tak się zastanawiam nad zainstalowaniem systemu głośno mówiącego. Może ktoś podpowie w który kabelek się wpiąć aby był "+" po stacyjce, gdzie najlepiej stały + (może najlepiej z aku?) masa wiadomo:) ps 1.8 20v Pozdrawiam!
Strzele troche. A odłącz kostke stacyjki od instalacji. Ps. Co to SWAT? I jeszcze jedno. Bezpiecznik 14- Oświetlenie wnetrza pojazdu, centralny zamek, elektrycznie podnoszone szyby 10A Lampka wewnetrzna 5A Tak znalazłem.
W przypadku "SAFE" na wyświetlaczu należy zostawić włączone zasilanie na stacyjce na ok.godzinę i wtedy można wpisać kod, tego modelu nie kojarzę ale może być podobna sytuacja.
Witam serdecznie . W moim aucie pojawiła się usterka dotyczy ona wentylatorów na chłodnicy . Pracują one cały czas od momentu włączenia zapłonu aż do jakiegoś czasu po wyjęciu kluczyka ze stacyjki , bez względu czy auto jest nagrzane czy też zimne . SEAT TOLEDO 1.9 TDI 110 KM 2000 ROK .
Pompa paliwa może powodować przerwy w prądzie po stacyjce. Normalnie świece grzeją się około 4-5 minut, pomino, że kontrolka zgasła dużo wcześniej. Nie sygnalizuje ona czasu grzania, tylko pierwszą akcję pompy. Świece sobie się grzeją dalej. W końcu się wyłączają, a steruje tym układ w samym przekaźniku świec. Na początek sprawdź bezpiecznik całego...
wypnij kostkę czujnika ciśnienia,wyświetlacz będzie migał po przekreceniu stacyjki ( przez kilkanaście sekund) póznie sterowanie w trybie ECON powinno przebiegać normalnie czekam na odpowiedż.
Muszę poszukać shematu instalacji Toledo może ma ktoś z kolegów na forum ?Nie chciałbym coś uwalić jeśli chodzi o sterownik .A Sterownik jest zasilany po stacyjce?
Stawiałbym na kostkę stacyjki, choć niewykluczone że masz jakieś odcięcie rozrusznika lub coś podobnego przez co przy gaszeniu i zapłonie dostaje krótki sygnał na przekaźnik.
no właśnie tylko jak to zrobić?????????????? Dodano po 4 gdzieś kiedyś czytałem na forum o sposobie z 13sto krotnym przekręcaniem kluczyka w stacyjce, ale teraz nie mogę tego znaleźć....
Wpadłem na pomysł żeby w obwód między cewką a sterownikiem - na styku zliczającym impulsy wpiąć układ który opóźni rozpoczęcie zliczania impulsów o powiedzmy 10s, czyli przekaźnik ze zwłoką stacyjka steruje stykami głównymi, styki pomocnicze pracują z opóźnieniem 10 sekundowym. Są takie rozwiązania?
Kolory i oznaczenia przewodów w lusterku (Leon, Toledo II): pin 1 biały +12V po stacyjce pin 2 czarny masa pin 3 szary +12V z biegu wstecznego pin 4 żółty +12V wyjscie na lewe lusterko (kierowcy) fotochrom pin 5 brązowy masa wyjscie na lewe lusterko (kierowcy) fotochrom pin 6 zielony masa zadzialanie czujnikow otwartych drzwi
A więc jestem świeżym posiadaczem auta Seat Toledo 2001. Mój problem związany jest z centralnym zamkiem oraz innymi pierdołami. Do rzeczy! Kiedy próbuje zamknąć auto przy użycia kluczyka, przekręcam zamek w lewych drzwiach i zamykają się tylko one. Kiedy powtarzam tę samą procedurę w drzwiach z prawej strony zamyka się cały samochód wraz z lewymi drzwiami...
Nie wiem skąd u ludzi bierze się zdolność do robienia wszystkiego samemu. Z tego co piszesz nie bardzo masz pojęcie o temacie. Moja rada, dobry instalator załatwi sprawe, my unikniemy kilkutygodniowej dyskusji w stylu" co zrobiłem źle" a ty unikniesz kłopotów i nerwów. Pompa paliwa - niebiesko/żółty zamykanie - żółto/niebieski otwieranie - zielono/czerwony...
Moze jakies zwarcie w szynie danych i może tak sie dziać sprawdz polączenia kostek komputera ,immo przy stacyjce, zegarów , a może wilgoć. Dziwne jest to ze po pierwszej awari pózniej bylo dobrze.
czarny i brązowy to nieodmiennie plus za stacyjką i masa. Nie baw się tymi kablami, wogóle nie baw się elektryką w samochodzie, bo widzę że masz marne pojecie.
Automatyczne składania lusterek Dwa lata wstecz zamotowałem w swoim toledo II automatyczne składanie lusterek-działa do dziś :-), dlatego chcę się z Wami podzielić moją wiedzą. Układy, które przedstawiam działają z samochodami: - posiadającymi oryginalnie składane lusterka, - z tymi które ich nie posiadają, - jak również z tymi w których opcja składania...
Witam po wymianie zamka(oryginał) od kierowcy w toledo z 2001r. 1.9TDi 81kw próbowałem zaprogramować kluczyk (zwykły 2 przyciski Lock & Unlock) niestety bez powodzenia, próbowałem 2 metod wkładania kluczyków w stacyjkę i do zamka a także Vagiem. po probie wgrania kluczyka wyskakuje błąd 01179 Niewłaściwe wprowadzenie klucza. gdzie szukać przyczyn? jak...
Zabezpieczenie multiblok zainstalowałem zdecydowałem się na odcięcie ECU.To na co należy zwrócić uwagę to napięcie po stacyjce zasilane multiblok aby nie było odłączane w momencie kręcenia rozrusznikiem. Temat zamykam i dziękuje wszystkim za pomoc.
jeżeli zmostkuje za włącznikiem kabel czerwony z żółto czerwonym wszystko działa elegancko Nie bardzo, bo pracują też bez zapłonu. Jak Kolega Polonez15 słusznie zauważył, w VW czy też grupie VW - to znak końca kostki stacyjki. Kolega podał stałego plusa, więc "szło". Jeśli nie ma tylko reflektorów, to w Toledo jest jeszcze przekaźnik, którego nie mają...
Złącza diagnostyczne według VAG są w seatach od roku1994 (nie mam pewności). U ciebie pewnie jest OBD1 - 4 piny. Sprawdź: -koło bezpieczników od strony silnika, -koło bezpieczników przy desce (jeśli nie ma złącza pod maską), -pod kierownicą, -na lewo od od tablicy rozdzielczej, za plastikową pokrywą, -po prawej stronie kierownicy, za stacyjką, Podaj...
Witam mam pytanko coś się zrobilo ponieważ jak kiedyś przekręciłem stacyjką to kontrolka od oleju mrygala i po odpaleniu zgasła a teraz świeci na stałe po przekręceniu stacyjki i czasem jest tak że zgaśnie po jakimś czasie jak odpale i ta samo dzieje się z kontrolką od wody świeci się po przekręceniu stacyjki i nieraz zgaśnie po 15 minutach jazdy ....
a czy możesz pomóc tak żebym sam to zrobił ? Puszka jest na układzie motoroli HC05, potrzebujesz programator do tego, bezsprzecznie najlepszy będzie produkt firmy ETL, koszt około 900PLN, do tego stacja hot-air do wylutowania układu (obudowa plcc52) - bo w układzie ciężko się to czyta. Później już z górki - ktoś z kolegów z forum na pewno wyliczy z...
Albo kupić zestaw czyli licznik ecu i stacyjkę kluczyk albo lepiej kupić ecu i dać elektronikowi stare ecu i nowe ecu, przerzuca immo do nowego ecu i śmigamy.
Chodzi mi o to, że nie moge włączyć klimy przyciskiem, który do tego służy:/ Mignie raz ikonka na panelu i sie nie włącza:| Na kliamtroniku nie ma ikonki "właczonej klimy", chyba że sie mylę to poprawcie, jak masz na wyświetlaczu ECON to clima nie chodzi, a jak tego napisu nie ma, lub jest AUTO, to klima jest właczona i sprzężarka cały czas chodzi,...
Musisz mieć drugi klucz, może być bez pilota. Wkładasz go do stacyjki, załączasz w pozycję zapłonową, wychodzisz z samochodu i zamykasz drzwi. Kluczem z pilotem zamykasz fizycznie samochód i trzymając go w pozycji zamkniętej naciskasz na przycisk zamykania w rękojeści klucza. Otwierasz kluczem samochód i trzymając go w pozycji otwartej naciskasz przycisk...
Witam mam problem z odpalaniem. Kontrolka od świec gaśnie po sekundzie muszę parę razy przekręcić stacyjkę żeby auto zapaliło. wymieniłem świece (jedna była spalona) ale wymieniłem wszystkie i przekaźnik. i dalej to samo. do tego nie wskazuje spalania i innych, działa tylko zegarek
Żarząca się dioda kierunku to normalna sprawa. Nie świadczy to o zwarciu lecz o braku zasilania włącznika (manetki) po stacyjce. Przyczyna, wypięta kostka, spalony bezpiecznik, uszkodzony włącznik awaryjnych. Skoro wypadł ci guzik awaryjnych stawiał bym że pewnie niechcący go uszkodziłeś.
mam problem z moim toledo 1.9tdi nie chce zapalić, na początku kręci silnikiem ale po dosłownie 1 obrocie przestaje i rozrusznik kręci na pusto.Wyjąłem rozrusznik,przeczyściłem i elektryk powiedział że siadł bendix, więc kupiłem nowy i zamontowałem ale po włożeniu rozrusznika nadal te same objawy,wkurzyłem się i kupiłem drugi rozrusznik ale to też nie...
Dzięki, jutro możliwe, że się tym zajmę. Co do kostki, układ przewodów to (od lewej, numerami możliwe, że jest odwrotnie): gruby brązowy (masa), czerwono-czarny (cały czas jest + niezależnie od stacyjki i pracy / "niepracy" silnika), zielony (chyba bez paska, nie pojawia się + przy żadnym przyciśnięciu), zielony, żółty, niebieski (one sterują dachem).
logicznym jest,że jeżeli pytasz o odcięcie to podajesz typ silnika,nie uważasz? odciąć możesz bez problemu i w dieslu i w benzynie czarnego plusa po stacyjce w jej wiązce,ewentualnie czarnego plusa po stacyjce w 12-to pinowym czarnym konektorze G1 przy bezpiecznikach lub też czarny przewód w czerwonym 10-cio pinowym konektorze H1 też przy bezpiecznikach.
stacyjka toledo toledo kostek stacyjka kostek stacyjka toledo
czujka zalania konfiguracja sharan czujniki thinkpad power
dyfuzor samsung dyfuzor samsung
Citroen C5 2.0 16V 2004 - Nieprawidłowy odczyt temperatury silnika Czytnik laserowy do wieży Philips FW 2019/20 - gdzie kupić?