Podaj typ alarmu.
tylko dwie możliwośi widzę przy tych objawach ,zapłon lub zapowietrzanie.
w dodatku swiruje mi miernik (zolty 7.17V a na wlaczonym 6.53V) czerwony 7.03V a na wlaczonym 8.76V ogolnie napiecie nie wzrasta powyzej 9 V Baterie w mierniku wymieniłeś? Radzę miernik zostawić w spokoju a sklecić sobie prosty próbnik z żarówki 12V/2W z przylutowanymi przewodami. Radio odłącz, jeden z przewodów próbnika żarówkowego połącz z masą,...
Trzymaj, bo jak widzę, elektroda trzyma stary dobry poziom typu "szkoda Ci na cewkę 800zł" jak to o to chodziło, a nie o to, że wszystkie cewki do 2.3 to padło z dużym nalotem a nowych brak: https://toledoclubpolska.pl/viewtopic.ph...
Nie odpinaj sondy. Szymitsu może mieć racje, 1-4 wypada zapłon, czyli jedna para słabsza.
Masę na pinie nr2 sprawdziłeś?
Gaz w komorze spalania, jak się włącza zapłon to często iskra trzaśnie.
patrzyles czy walek nie jest wytarty?
Wiec co proponujesz w zwiazku z powyższym ????
No taki kabelek to mam i wisi sobie w plastikowej obudowie. A jak z ta procedurą do masy przez diodę i włączyć zapłon ?
jak odpalisz, to błąd ucieknie, a zapłon ok?
Dzięki sprawdzę to ręczne ustawianie i dam znać. Silnik ma być włączony czy tylko zapłon przekręcony?
Skoro widzisz że zanika zasilanie to je sprawdź...Schemat i szukaj.
Witam Mam problem ze światłem długim w moim toledo. Dopóki nie włączę stacyjki na zapłon wszystko działa bez zarzutów, ale gdy już przełączę na zapłon to niemożliwe jest przy światłach mijania włączenie świateł drogowych ( mogę tylko mignąć ). Włączają się gdy przełączę na światła pozycyjne. Stycznik włożyłem nowy i to samo. Co jeszcze mogę sprawdzić...
Dzięki za wszystkie sugestie - (problem rozwiązany - przestawiony zapłon). Pozdrawiam
napięcie sprawdzałem i jest, wszystkie wtyczki wyglądają jak nowe, jak samochód chodził to ruszałem wszystkimi kablami i nic się nie działo a stacyjki nie rozbierałem ale pompa paliwa działa jak włączam zapłon
Witam na tej stronce możesz zamówić świece NGK . http://www.ngkntk.pl/index.php?id=1319&p... Jeżeli pomogłem to kliknij na pomógł;] Pozdro Mazigt
Kolego to jest pozycja na której masz zapłon czyli kontrolki Ci się świeca.
Włącz zapłon. (kluczyk bez funkcji zdalnego sterowania) Drzwi kierowcy zablokować ręcznie. Nacisnąć i przytrzymać przycisk odblokowania. Drzwi kierowcy odblokować i zablokować ręcznie. Puścić przycisk odblokowania. Wyłącz zapłon, wyciągnij kluczyk.
Poczekać 1h na włączonym radiu i zapłonie :idea:
Witam, nie, nie trzeba wyjmować bezpiecznika. Wyciągasz stary filtr paliwa, montujesz nowy. Przed odpaleniem kilka razy włącz i wyłącz zapłon, żeby pompka paliwa mogła uzupełnić paliwo (czasem wystarczy tylko jednorazowe załączenie zapłonu) i zapalasz silnik. Mowa tu oczywiście o silniku benzynowym ? Jeśli chodzi o diesla, to dobrze jest zalać filtr...
Wylogować kluczyk z immo. Nie zmieni to faktu ze go otworzy,przekręci w pozycje zapłon i np.odholuje.😞
Witam mam Toledo zz 99r z silnikiem 1.6sr8V. Mój problem polega na tym że auto jest słabe czasami obroty zaczna falowac i szarpie na niskich obrotach 1700 do 2300rpm. Wymieniłem filtry ,świece,przewody,czujnik temperatury,przepustnice,przepływomierz,... zapłonowy przekładany z innego auta, sonda bo tamta mechanik stwierdził ze nie działa... nie łapie...
Widzę że się panowie bardzo znacie :-( Jak dymi na biało to przestaw zapłon, może być też że dostała się woda do kolektora ale na 99% zapłon się przestawił.
A nie trzeba zrobić adaptacji?
Tak tylko AFT posiada Hala który odpowiedzialny jest za zapłon - iskrę a czujnik wału za wtrysk paliwa
potrzebuje schemat elektryczny wtrysku i zapłonu seat toledo 98r. 1.6 na wielopunkcie ........................................
Seat Toledo III 1.6 102 KM brał olej i wypadał zapłon na 1. cylindrze, paliła się jedna świeca non stop. Późniejszy objaw – na zimnym silniku przy odpaleniu szarpanie i falowanie obrotów, ale bardzo niskie! Po dodaniu gazu biały dym z rury i jeździł normalnie, czasem na jałowym czuć było wibracje silnika. Zdecydowaliśmy się na remont silnika – pękł...
Dzięki za odpowiedź, jednak to nie to. Łapie jakiś błąd - wymieniłem w międzyczasie czujnik temperatury. Btyłem u gazownika, jakby trochę lepiej, jednak obroty często są powyżej 1000. Czyżby czujnik położenia przepustnicy, Jak go sprawdzić? Dodam, że nie mam złącza diagnostycznego. p.s. Zapłon ustawiłem dobrze - na znak na kole zamachowym.
Nawet kupiłem sobie interfejs, ale nie mogłem znaleźć gniazda i sprawdzałem już na różnych forach - okazało się, że go nie ma, w Toledo dopiero od 96 lub 97, za to jest kabelek koło skrzynki z bezpiecznikami na jakieś kody błyskowe... Zapłon sprawdzę, cieszyłbym się jeśliby to było to...
jaki blad wyskakuje?
Kolego . Włącz zapłon i zerknij na kontrolkę świec przed odpalaniem . Zaobserwuj czy za każdym razem świeci . Jak nie zaświeci to wtedy nie powinien odpalić .
Po zapłonie działa,w piątek montowałem automatyczny włącznik świateł i zwróciło to właśnie moją uwagę że deska po zapłonie świeci.
Jeśli chodzi o wykasowanie inspekcji to podaje ci co nalezy zrobić: legenda: A - ustawianie godzin zegara B - ustawienie minut zegara auta vw 91-99 oraz skoda fabia, oraz oktavia do 99, seat toledo, leon, ibiza cordoba, arosa, alhambra do 99/2000 IN01 - Inspekcja 1. Włączyć zapłon. 2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A]. 3. Wyłączyć zapłon. 4. Zwolnić...
Zawsze sama. Czy jak odłączę kolejno wtyczki od wskażnika ręcznego i pływaka to ona powinna zgasnąć?(Czy muszę wyłączyć zapłon).Chyba tak , to coś mi wyjaśni :idea:.pozdro
Witam kolega ma problem ze zgaszeniem silnika, wyłącza stacyjkę, wyjmuje kluczyk a silnik nadal pracuje. Co to może być ? może coś z immobiliserem ? Awaryjnie musi go gasić poprzez wrzucenie 5 i puszczenie sprzęgła. Wtedy przy wyjętym kluczyku normalnie wszystkie kontrolki gasną. Próbował gasić też poprzez przełączenie z LPG na benzyne bez dodania gazu...
W 94 to jeszcze RP były, tam fejsa nie podłączysz, chyba że nic nie warte kody błyskowe chcesz czytać. Jak silnik ABS to też tam jedne po co fejsa podpinam to żeby zapłon ustawić.
Witam mam następujący problem otóż od jakiegoś tygodnia zaczeły się moje "przygody" z radiem aura cd , radio normalnie działa na postoju i bez kluczyka w stacyjce problem pojawia się gdy przekręce zapłon radio zaczyna wtedy migac jakby chciało się włączyć ale po sekundzie się wyłącza i tak w kółko w czasie jazdy czasami się włączy i pogra może z 2 minuty...
alarm prestige 150 Mx Centralka posiada zewnętrzny przekaźnik odcięcia zapłonu, jednak instalatorzy często montowali 2-3 przekaźniki połączone równolegle. Dzięki temu były odcinane 2-3 niezależne obwody, (np. rozrusznik, pompa paliwa, zapłon, ...).
temat zamkniety poradzilem sobie sam dziekuje wszystkim
Witam wszystkich, Mam TOLEDO 1.8 16V silnik PL (KE-Jetronic) z 93r. Objawy są takie: po przejechaniu kilku, kilkunastu kilometrów silnik gaśnie, po prostu odcina mu zapłon świecą kontrolki itd.., tak ni z tego ni z owego na gazie i na benzynie (nie ma reguły). Jak zgaśnie, zatrzymam się kręce i na ogół odpala od razu, czasami zdarza sie że musze postać...
rezystor podciągający . Konserwujący. Przez przerywacz musi płynąć prąd, nawet niewielki, powoduje on samoczyszczanie się styków. Ale cała idea jak dla mnie jest bez sensu, wracać do układu rozdzielaczowego, z jego niedoskonałościami? Chce mieć fajnie? To niech przerobi na zapłon w pełni elektroniczny, jak to miały maluchy po ostatniej modyfikacji.
Seat Toledo rocznik: 1994-99 inspekcja olejowa - OEL -Włączyć zapłon, -Wcisnąć i zwolnić przycisk X do ustawiania godzin zegara czasowego, -W polu wyświetlacza zegara czasowego pojawiają się litery "OEL", -Wcisnąć przycisk Y do ustawiania minut zegara czasowego, aż do momentu gdy w polu wyświetlacza pojawi się wskazanie "- - - - -", -Wyłączyć zapłon....
Od paru dni nie działa mi prawidłowo wskaźnik temperatury(Seat Toledo 94TD)Po Przekręceniu kluczyka na zapłon wskazówka idzie prawie do końca skali(mruga czerwona lampka od temperatury) pomimo ze silnik jest wyłączony czyli zimny.Po włączeniu silnika dalej jest to samo ale po paru minutach jazdy wskazówka opada trochę na duł tak jakby zamiast iść od...
Zapłon wypada na 1i4 cylindrze. Tego jestem pewien. Błędów nie ma, jak by były napisał bym w pierwszym poście.
Stawiałbym na kostkę stacyjki, choć niewykluczone że masz jakieś odcięcie rozrusznika lub coś podobnego przez co przy gaszeniu i zapłonie dostaje krótki sygnał na przekaźnik.
Witam Od niedawna jestem posiadaczem Golfa III. Silnik 1.6 benzyna/gaz wtrysk jednopunktowy. Rok produkji 1993r. Przebieg ok 250000km Mam z nim problem, jade obojetnie na jakim biegu i nagle gaśnie,smarowanie miga,a gdy próbuje odpalic to strzela w tłumik i gaśnie. Słyszałem że może to być rozdzielacz zapłonu a raczej cewka która jest w nim może sie...
spokojnie mam czas
A wkaźnik poziomu paliwa działa ok? Zewrzyj kabel od czujnika temp do masy i włącz zapłon jak wkaźnik temperatury wychyli się na maksa to znaczy że to czujnik.
Kontrolka ładowania pali sie po włączeniu zapłonu?
Odkręciłem świece.Uwaga na kopułki żeby nie urwać.
czy może mi ktoś napisać co znaczy jak przekręcam zapłon to na wyświetlaczu kilometrów pojawia sie komunikat 01L albo to 0IL nie wiem co on oznacza
masz 30 sek włacz zapłon (kluczyk bez pilota) zamknij manualnie drzwi kierowcy kluczykiem nacisnij i trzymaj przycisk otwarcia manualnie otwórz i zamknij drzwi kierowcy pusc przycisk odblokowania wyłacz zapłon wyjmij kluczyk zamek powinien sie zamknac i otworzyc dla potwierdzenia powodzenia
Witam. Problem tkwił w zapłonie. Znajomy elektryk przestawił mi zapłon i wymieniłem kopułkę na nową i jest juz lepiej. W planach mam czyszczenie katalizatora oraz gaźnika.
Bardzo możliwe, dlatego że zapach było czuć dopiero po uruchomieniu silnika... niestety w momencie kiedy, sie zorientowałem nastąpił zapłon... tyle że nastąpił jednocześnie znaczący huk, który raczej nie wystąpiłby, gdyby zapłon powstał na wolnym powietrzu... tak mi się przynajmniej wydaje. Pozdrawiam
Jak włączam zapłon to słychać jakieś przekaźniki ale nie wiem czy to jest akurat ten nastawnik. Rozrząd zaraz sprawdzę czy wszystko jest na znakach.
witam po przerwie iskry brak i teraz nie wiem zaglądłem do skrzynki bezpieczników na akumulatorze i w środku ale bezpieczniki w porządku.nie mam schematu do tego modelu a to auto mam od niedawna.kolega mi podpowiadał że może alarm odcina zapłon ale też nie mam schematu boje się dawać do mechaników bo mogą mi nawymyślać dziwne rzeczy.
Nie co by było gdyby, tylko trzeba coś sprawdzić nie wymyślać wymówek przez lenistwo.Sprawdź jeszcze raz bezpieczniki.Sprawdź przekaźnik zapłonu.
Bezpiecznik po zapłonie zasilajacy kierunkowskazy sprawdz.
sprawdz czujnik temp. i kąt zapłonu
Weź probówkę 12 v, przekaźnik na schemacie to lewy górny róg. Dwa grube piny przekaźnika to odpowiedniki 30 i 87. Błąd który masz jest przez uszkodzenie przekaźnika albo uszkodzenie obwodów 86 i 85. To są te piny średniej grubości. Na jednym ma być plus po zapłonie a na drugim masę włącza sterownik. Wystarczy że przewód od 85 do pinu 4 sterownika będzie...
Sprawdź obwód pod obciążeniem.To 4,37V miałeś na pracującym silniku czy tylko na włączonym zapłonie?
Kontrolka ładowania się nie świeciła więc może alternator cały ?!... Zaświeca się po włączeniu zapłonu?
Raz piszesz że jest zasilanie a raz że go nie ma. Przygotuj kontrolkę zrobioną z żarówki (np. 5W) i dwóch przewodów. Na bezpieczniku zasilanie ma być cały czas, bezpiecznik jest przed przekaźnikiem. Skoro zwierasz przekaźnik i pompa rusza to zasilanie na styku roboczym jest a problem jest tylko w sterowaniu cewki. Błąd P0418 to problem w sterowaniu...
Ja w moim Toledo miałem dwa elektrozawory. Jeden przy zbiorniku, a drugi przy parowniku. Jak w jednym padła cewka, to ten drugi też nie był otwierany. Sterownik myślał, że nie ma gazu.
Witam,byłem na diagnostyce komputerowej i wyskoczył mi taki błąd(pisze wszystko co na druczku) 1M0820043C 1M-CLIMATRONIC X0604 KODOWANIE 00043 WSC 00046 1-ROZPOZNANA USTERKA- SYGNAŁ CZASU PRZERWY ZAPŁONU WYŁĄCZONY NIEDOPUSZCZALNA WARTOŚĆ SYGNAŁU USTERKA WYSTĘPUJE SPORADYCZNIE Czy ktoś może mi jaśniej powiedziec co to jest i o co chodzi??????
Foo, przemyślałem sprawę i po paru browarkach doszedłem do wniosku,że Hall u Ciebie chyba jest ok. Bowiem jak sobie dobrze przypominam( miałem awarię czujnika Halla 5 lat temu), to u mnie przy niesprawnym czujniku kontrolka swieciła sie CAŁY CZAS! Proponuje więc sprawdzic,czy masz napięcie na zacisku 15 cewki zapłonowej przy właczonym zapłonie oraz...
Spoko. 1. Wyjmij ramiona wycieraczek. 2. Włącz wycieraczki na pierwszy bieg i jak skończą pracę wyłącz zapłon. 3. Zamontuj ramiona wycieraczek pionowo tak, żeby dotykały krawędzi słupków i w tej pozycji dokręć nakrętki. 4. Sprawdź działanie. Koniec
a sprawdzałeś czy na bezpieczniku jest plus na zapłonie
Ponawiam pytanie, czy da się zaprogramować pilota do centralnego zamka, przekręcając kluczyk w bagażniku a nie w drzwiach od strony kierowcy? Bo wiadomo, żeby zaprogramować pilota trzeba włączyć zapłon jednym kluczykiem a drugim przekręcić zamek w stronę zamykania w drzwiach kierowcy.
nie słychać nic jak naciskam na kierownicy.Wiem tylko ze po przekręceniu kluczyka na zapłon na stykach od klaksonu jest +.Ale musi być chyba jeszcze jeden przekaźnik który podaje masę na klakson po nacisniecu przycisku na kierownicy jak się nie mylę?
znalazłem na elektrodzie coś takiego.musisz użyć vag-a.wchodzisz w immo (lub licznik w nowszych) następnie adaptacje i w kanale 0 wpisujesz wartość 000 i dalej zapisz.potem wyłączasz zapłon i włączasz.Nie robiłem nigdy tego ale podobno pomaga.Jak jestem w błędzie to mnie poprawcie.
A jaki masz alarm? Legendford F14? Wyłączasz alarm, otwierasz drzwi, 13x włączasz i wyłączasz zapłon, po kilku sekundach kierunki błysną, naciskasz 1x lewy przycisk pilota.... Done.
no ale jeśli dodam gazu przy odpalaniu to nie powinien dostać większej dawki paliwa?? bo gdy włanczam zapłon to pedał gazu sam dodaje troszke gazu, a jak mu dołożę troszke więcej to ,to nie robi różnicy
Problem może także leżeć po stronie immobilisera, choć nie wszystkie egzemplarze go posiadają, wkład jest w kluczyku a cewka indukcyjna wygląda jak pierścien i jest zamontowana na stacyjce, podpięta wtyczka z trzema lub dwoma pinami, zależy, może być tak że wsadzasz kluczyk i z byt szybko prubujesz uruchomić silnik, należy wlączyć zapłon i poczekać...
Kolego dodge, czemu ma służyć to twoje doświadczenie które proponujesz. Przecież wiadomo, że wyłączając zapłon skasuje notlaufa, ale on się znowu pojawi jak tylko zaistnieją warunki dla niego. Usuwa się przyczynę nie skutek.
A kontrolka świec żarowych zapala się po włączeniu zapłonu?
zrób tak. Odepnij kostkę z podnośnika włacz zapłon i wyłącz i poczekaj 15 min i podłącz kostkę i bedziesz miał wszytko ok. Tak samo u mnie było w polo
Próba dopasowania tych obu sterowników o których pisałem wyżej nieudana , robię adaptację wbijając 00 dalej zapisz, wyłączam zapłon, później włączam a kontrolka dalej mryga, Czy szukać sterownika o tych samych numerach czy tego da się uratować?
A wcześniej gasła? Może trzeba tak jak w audi? otworzyć pokrywę silnika na załączonym zapłonie.
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
Jakiej marki kupić klocki hamulcowe i tarcze oraz świece zapłonowe.
Witam Mam VV Golfa 1,8 Monojetronic. Silniczek jest tylko elementem wykonawczym, tak naprawdę jego działanie zależy od kilku czujników, których wskazania są analizowane przez komputer. Działanie samego silniczka można łatwo sprawdzić - dwa piny są podłączone do styków, które są zwarte w momencie gdy pedał gazu nie jest używany ( tzw. wyłącznik biegu...
Trzeba go rozebrać i zobaczyć co jest w środku Może się tylko spalił główny tranzystor kluczujący? bo to się spala najczęściej. Jak kieeedyś koledze w Toledo spalił się moduł zapłonowy (taki przy cewce jak w polo) to go rozdłubałem, pomierzyłem i odskrobałem ścieżki od tego tranzystora i na kablach przylutowałem taki duży tranzystor z telewizora od...
Dziękuje za pomoc ,będę musiał to wszystko posprawdzać.
Witam! gdy wyłącze zapłon kasuj się dolny licznik kilometrów, zegarek i inne ustawienia komputera. Co może być przyczyną? brak stałego zasilania licznika,bezpieczniczki sprawdzone?
A moze masz założony alarm i on daje impulsy
Mam silnik 1,3 12V (toyota corolla) gażnikowy, 3 miesiące po przerobieniu na gaz. Strata mocy jest bardzo duża. Jeśli lubisz szybko i dynamicznie jeździć (jak ja) - stanowczo odradzam instalacje gazową. Jeśli jednak nie stać cię na benzynę, można samochód na gazie troszkę przerobić. Tym musi jednak zająć się mechanik - często można zwiększyć kompresję...
A jeżeli sterownik w tym samochodzie nie rejestruje błędów wypadania zapłonów?
Ja stawiam na uszkodzenie przepustu drzwiowego lub inne po stronie auta.
A jakie silniki są opisane na CDR-ach bo w moim autku jest zainstalowany silnik 1F z jednopunktowym wtryskiem paliwa. Mój problem polega na tym, że postanowiłem wymienić pasek rozrządu i podczas ustawiania znaku na kole zamachowym okazało się, że są 2 znaki (płaskie wypustki) a pomiędzy nimi jest nacięcie (podobne jak spod pilnika trójkątnego). Teraz...
Witam. Mam problem z moim Seatem Toledo II 1.9 TDI. Mianowicie chodzi o turbo doładowanie i zawór N95 podciśnienia. Szukałem przyczyny i cały czas jest to samo, jak nie zawór, to przepływomierz. Przepływomierz wymieniłem 2 razy, zawór chyba już 4 sztukę (N75 ten pierwszy z biały od strony filtra, po prawej stronie, wydaje mi się ciągle się zapycha albo...
Tak ma byc
Witam już drugi raz mój seat toledo II 1.9 TDI 110 Km nie chciał zapalić z rana . Objawy jak by paliwo nie dochodziło do pompy paliwowej . Przy pierwszym takim objawie i kręceniu rozrusznikiem dwa razy udało mi się zapalić ledwie co takie wrażenie jak by paliwo doszło i z trudem zaskoczył(i jak by powietrze nie dochodził czy coś jak gazowałem), później...
Kostka stacyjki wypalona i podaje napięcie poniżej 9v i dlatego kontroli żarzą i brak komunikacji , sprawdz napiecie miernikiem na bezpiecznikach po załączonej stacyjce w pozycji zapłon jeżeli na którymś bezpieczniku będzie mniejsze napięcie niż 10 v to prawdopodobnie kostka stacyjki . ps: miałem taki sam problem .
Dla rozwinięcia chodzi o: Seat Toledo 92 rok 2.0 85KW (115/116KM) Opel Astra F 92 rok (modelowo 93r.) 2.0 85KW (115/116KM).
Bez stacyjki. Zapłon 1-niebiesko-biały 0 V. 11,9 V 3-siwo-biały 2,9 V. 11,7 V 4-żółto-czerwony 0 V 12,5 V 6-niebiesko-siwy 0 V 3,5 V 7-czerwono-biały 12,9 V. 12,9V 8-brązowy -masa. masa
Witam serdecznie.Mam problem w swoim Seacie Toledo 1 generacji,rocznik 1996 po liftingu. Problem polega na tym że po odpaleniu silnika Kierunkowskazy oraz światła awaryjne świecą światłem ciągłym (nie migają) natomiast gdy mam włączony zapłon wszystko działa bez zarzutu.Wymieniłem przerywacz,następnie włącznik,później przelutowane zostały zimne luty...
Cewki (cewkę) zapłonową sprawdź i świece. Super - pół silnika wymienić, ale sprawdzić zapłon to nie bo po co? Klient zapłaci, a kto zapłaci za błędna diagnozę? Podobne objawy miał znajomy w starej Corsie - proponowali mu wymianę EGR, poł silnika do remontu, a okazało się ze świece były od nowości (auto miało ponad 15 lat) i nie wiem czy tam tez nie...
Do sprawdzenie lub wymiany świece kable WN i kopułka , palec oraz sprawdź czy aparat na ośce nie ma dużego luzu bo to może byc wypadanie zapłonu
zapłon toledo ustawić zapłon toledo toledo schemat zapłon
bezpiecznik wycieraczki chrysler automatyczną separator antenowy samochodzie
zrobić grub4dos przerzutnik monostabilny
Scania R - Kod błędu 41472: Problemy z SCR i DPF OpenBeken: Publish Total Power as Integer (No Decimals) via MQTT – VCPPrecision, BL09xx, CSE7766