Tak to jest ta czarna plastikowa śruba regulująca docisk sprężyny na membrane czyli czułość. zakładam ze zawór główny To zapewne chodzi o register (śrube na wężu idącym juz po reduktorze do silnika). Przy 2 generacji masz oczywiście nie śrube a krokowca. Oczywiście jak się chce wg tego robić no chyba że sam sobie będziesz trzymał obroty pod maską i...
W zaawansowanych możesz wszystko ustawić na +10 lub nawet więcej oprócz korekcji szybkości zamykania przy dużym obciążeniu aby go nie dusiło przy przyspieszaniu.
Raczej szkiełkiem trzeba lewo / prawo pokręcać tak, aby zwarcie styków kontaktronu tego czujnika występowało gdy jest rezerwa..
absolutnie nie zamontuj mikser 37 i góre wtrysku bezpośrednio na mikser tak aby storżek wtryskiwacza wchodził w palnik miksera i regulacja.W kompie Bingo masz jeszcze coś takiego jak ustawienia stałe silnkia krokowego,zaznacz to i wtedy możesz poeksperymentować z krokami,dla twojego auta 100 kroków to opcja najlepsza
Witam-chce samodzielnie zmienić sobie filtr gazu-czy może ktoś powiedzieć mi jak to się robi w przypadku mojego reduktora-Tomasetto Cometa -ze zintegrowanym chyba filtrem Pytanie drugie-która śrubka od czego jest -którą kręcić ,aby zwiększyć obroty jałowe? Oraz-która śrubą spuszcza się mazut z reduktora dołączam zdjęcia. http://obrazki.elektroda.pl/2689996300_1...
W hana czerwonych nie bylo dysz to byly hana czerwone bez dyszowe. Dodano po 1 Skoro hana takie super to dlaczego mnoznik bardzo wysoki.wiec prosze wytłumaczyć a nie krytykować. Dodano po 1 Reduktor to tomasetto.
Dokupiłem redukcje tankowania. Reduktor Tomasetto AT07. Regulacja przeprowadzona u gazownika
Witam.Czy ktoś wie ile obrotów śruby trzeba zrobić od zakręcenia, żeby można było zacząć regulację?
atrix55: czyli robiliście komorę wstępną jak w dieslu ;) co do Poloneza to nie wiem kto wymyślił te miksery w postaci tych 2 rurek wchodzących w gaźnik, to taka beznadzieja była że nie wiem, jak zdobyłem na złomie z jakiegoś DFa/Poloneza taki mikser "palnikowy" czyli z dziurkami jak w kuchence to Duży Fiat od razu lepiej zaczął zapalać i jeździć, parowniki...
1 Wolne RPM. Najczęściej jest wkręcona na maxa czyli zamknięty dopływ LPG. Wyjdzie podczas regulacji. 2. Skład mieszanki w całym zakresie. Ustawia się ją różnie i dla 3000 RPM jak i ja dla samego ruszania by nie było ubogo i nie wybuchał. A samą górę ustawiam registrem lub silniczkiem krokowym
Witam, Chciałbym się dowiedzieć co daje plastikowa śruba na parowniku od membramy, na wężu jest to od dawki i jeszcze jedno jak działa dawkowanie gazu np przy jechaniu a staniu na jałowym jak on się reguluje, bo raczej do sondy lamdy nie jest podpięty.
Instalacja raczej nie tomasetto a stag. I podczas próby odpalania zrobiłeś kalibracja wskaźnika. W książce gwarancyjnej powinieneś mieć jak wykonać kalibracje wskaźnika. Jeżeli dalej nie będzie pokazywać poprawnie, zależy wykonać regulacje wskaźnika z poziomu komputera.
NIE KRĘCIĆ!!!regulacja ustawienia zaworu bezpieczeństwa ustawione fabrycznie aby otworzył i upuścił gaz przy zbyt dużym ciśnieniu w zbiorniku.
Gumę pod mono-wtryskiem sprawdź, dokładne uszczelnienie dolotu i regulacja, bo z tego co opisujesz jeździsz na ubogiej mieszance prawdopodobnie.
nic nie gasnie czy szarpie To jeszcze nie znaczy że jest dobrze. każdy reduktor 1 i 2 generacji się przestawia Nie w takim stopniu jak Tomasetto. Z regulacją nowego nawet nie ma co się spuszczać, bo za kilkaset km i tak trzeba będzie go całkiem inaczej przestawiać, i tak kilka razy.
moze komus sie przyda instrukcja regulacji..
Wyczyściłeś elektrozawór, ten na parowniku ?. Dalej - możliwe że masz wadę w układzie elektrycznym, elektrozawór powinien "popuszczać" gazu przez chwilę po włączeniu zapłonu, to taka dawka rozruchowa. No i pozostaje kwestia samej regulacji parownika, tzw. wstepne napięcie membrany 2 stopnia.
Dziś założyłem reduktor tomasetto. Auto kalibracja, minimalna regulacja parownika i wszystko chodzi super. Dziekuję za podpowiedzi i zamykam temat. Pozdrawiam!!!
Listwa Raila prawie to samo co valtek można śmiało rozbierać i czyścić.Zdejmij cewki odkręć cylinderki,wyjmij tłoczki umyj wszystko dokładnie załóż listwę i spróbuj się przejechać.Dysze 4mm to kicha do Feli 1,3 powinny być 1,5 a ciśnienie na reduktorze 1,16 bara.Reduktor to Tomasetto Alaska regulacja ciśnienia imbusem z przodu dekla.Po wyjęciu listwy...
Wielkie dzieki wszystko smiga az miło regulacja zakończona sukcesem
Filtr powietrza był wymieniany. Świece wymienione 3 miesiące temu na NGK. Instalacja I generacji, parownik Tomasetto At 07 chyba. Regulacja na parowniku (są tam 2 śruby). Wstępnie sprawdzone przewody w nocy nie świeciły, iskry się nie pojawiały.
Można wymienić bezproblemowo , instalacja wymaga po wymianie regulacji.
A parownik jaki tomasetto ,wielozawór jaki ?Rano jak zimny to ok.2 min może nie mieć wolnych obr. ale póżniej musi.Pewnie kwestia regulacji jak parownik tomasetto to od przodu jest śrubka na klucz 10 ,należy na ciepłym silniku ustawić tak wolne by były w takie jak na benzynie.
Odkręcenie o jeden obrót nic nie da, wcześniej sprawdzałem, jedyne co by mogło się zmienić to tylko spalanie i trochę moc. Coś go ogranicza i może to być krokowy, bo go też odpinałem żeby zobaczyć czy przez niego ten silnik się tak nie zadusza do 300obr po lekkim dotknięciu gazu(do 1100obr/min) Ale skoro krokowy ogranicza to ja nie wiem w jaki sposób...
To pierwsze to oczywiście reduktor zespolony zapewne z filtrem a to drugie, to pytaj sprzedawcę, bo nawet wujek google nie wie. Może to być jakaś usługa regulacji, albo nie mam pomysłów co Ci am wcisnęli. Pewnie przepłaciłeś tak czy siak :) Ale masz rację, walcz o swoje.
Jeśli ten nowy reduktor to np Tomasetto to pogódź się z tym że regulacji będzie wymagał kilka razy zanim się ułoży.
Witam.zawur gazowy lovtec. wielozawur tomasetto. jak dobrze rozumuje;) to mam sterownik typu Stag-L-plus. instalacja przez trzy lata działała bez zarzutu. ile wyniusł by koszt regulacji i wymiany membran oraz filtra gazu? :?: co do odłączania silniczka krokowego nic się nie zmienia. niema rzadnej reakcji na silniku. :| Czyli jednak masz sterownik Stag,...
Auto nie chce jechać powyżej 2500obr/min. Na wolnych pracuje dobrze. A reduktor mam Tomasetto. On ma dwie możliwości regulacji, pierwszą z boku reduktor taka czarna plastikowa, a drugą od góry taka złota śrubka. I ja reguluje obroty tylko tą z boku obudowy reduktora (czarna plastikowa)
Właśnie wróciłem ze stacji gazowej ponieważ auto słabo chodzi na gazie kiedyś pomogła regulacja teraz gościu stwierdził ze trzeba zmienić reduktor i polecił mi Tomasetto Asterik
Ogólnie przyjmuje się że auto na gazie może palić do 20% więcej niż na benzynie. Za wysokie spalanie gazu najczęściej spowodowane jest nieprawidłową regulacją, natomiast zdarzają się też przypadki że wpływ ma nie tylko regulacja ale jeszcze szereg czynników takich jak: układ zapłonowy czy sposób odczytu sondy lambda. czujnik temp masz wpięty prawidłowo...
albo za bogato albo za ubogo przy przejściu z wyższych obrotów na wolne w czasie jazdy (wynik wdmuchiwania powietrza w filtr powietrza) zatem kłania się regulacja ważne jest a często bagatelizowane przez gazowników - parownik ma dyszę na wolne obroty i coś przez nią musi lecieć a zwykle jest zakręcona na max w praktyce ma być tak że na wolnych silnik...
Witam błędy są następujące 1) PO136 Sygn. sondy lambda B1 S2 2) PO170 Regulacja B mieszanki B1 inatalacja LPG Tomasetto układ elektroniczny Qutronic jest to zwykła instalacja Obecnie gdy check się świeci samochód jest mułowaty, gdy zgaśnie wszystko jest OK z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam
Za takie pieniadze mozesz zamontowac staga 300-premium. Polska elektronika z pełną regulacją obd reduktor tomasetto. Polecam Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dostepnosc czesci duza. Tartarini montowane w fiatach na gwarancji i problem z serwisowaniem Lovato- mało popularna instalacja BRC nie montowałem wiec nie zabieram głosu.
samochod to toyota corolla 1.8 instalacja to I gen. do tej pory jedzilo to na lovtecu ale jego zywot dobiegl konca(nie ma wolnych obrotow na zimno i duzo pali) jestem mechanikiem i moge po znizkach kupic parwonik emmegas ML 94 EP z 1 regulacja za 184zl tak jak wyczytalem w poemacie gazowym http://www.landroverclub.pl/lpg/lpg.htm parownik z 1 regulacja...
Ale to jest nowy reduktor , współpracuje z bingo-m w golfie 1,8 i trochę za dużo mi pali (14l) a program do bingo zawsze mi ustawia pwa około 70 kroków jakbym nie krecił regulacja na reduktorze .
Niby ciśnienie jest ok lecz pali mi w trasie 13l i falują obroty świeczki<filtry wszystko nowe Dodano po 2 a parownik mam tomasetto 140 hp
wywalić aktuator, wstawić register Nie ma takiej potrzeby, bo aktuator można sobie "blokować" w dowolnej pozycji w celu regulacji.
jak każda rzecz to i tomasetto nie do każdego auta. problemy są w większych brykach , ale w mniejszych silnikach sobie radzi, Włosi mocno przesadzają z deklarowaną mocą reduktorów, która w naszym klimacie jest znacznie niższa, nawet o połowę, Za mały reduktor to niedogrzany gaz ale i zimny reduktor co zwiększa ryzyko uszkodzenia membrany. Wymiana reduktora...
mam taki samochodzik i niedawno założyłem instalacje, elektronika AUTRONIC reduktor TOMASETTO, narazie pali mi ~8,4l ale jest jeszcze przed regulacją bo przejechałem nim dopiero 400km
Optymalne to 1 bar . Polecam jednak jechac na regulację , szkoda silnika. Pozdrawiam
Nie wiem czy zużyty mechanik powiedział że jeszcze jest dobry bo regulacje jakąś ma obrotów ma przejechane z 60 tys. to Tomasetto jak już to lepiej go regenerować czy wymienić ?
Miałem, latałem na takim ponad 4 lata Zamontowany na długich wężach tuż za lewym reflektorem [wcześniej był lovato ale nie trzymał parametrów] Jak podjechałem na regulacje usłyszałem od gazownika -> zmień świece i kable będzie dobrze
Na\\pewno jutro podjadę i za pomocą analizatora sprawdzę ustawienia,również sprawdzę sondę,ale dalej niepokoi mnie reduktor bo niema na nim prawie żadnej regulacji ,a może mi podpowiecie ile mogą kosztować membrany do reduktora marki Tomasetto.
reduktor to Tomasetto-niewazne,prawdopodobnie zle podłaczony TPS ma bys na czwartym pinie,mikser nieodpowiedni ma miec srednice 34-36mm
Przede wszystkim sprawdzić szczelność instalacji,szczególnie zwróć uwagę na okolice reduktora, może coś źle poskładałeś, albo pokręciłeś śruby od regulacji składu mieszanki.
Witam, mam taki właśnie reduktor, mam pytanie czy jest możliwosc zeby tą srubą od regulacji stałej dawki gazu uciekał gaz dlatego bo została za mocno odkrecona? Pozdrawiam.
Wybacz, ale wydaje mi się, że nie potrafisz tego wyregulować. Przeczytaj sobie o regulacji parownika, instrukcję od bingo i wtedy pogadamy.
Po tych wszystkich problemach od 2004 r zdecyduję się chyba na wymianę reduktora.Mam skodę Fabię 1,4 44kw zagazowaną Prinsem.Gaziarz w Wa-wie poleca mi reduktor Tomasetto.Jaka jest wasza opinia i co możecie mi doradzić.Chodzi mi żeby reduktor trzymał ciśnienie 2 bary był łatwy w obsłudze i regulacji i miał niedrogie zestawy naprawcze.
instalacja jest roczna i cały czas problem Dodano po 2 na bezynie jest wszystko ok Dodano po 10 oczywiscie sekwencja , parownik tomasetto , listwa wtryskowa omvl
Napisz jaka instalacja, nawet przy złej regulacji parownika nie powinien "od razu" zgasnąć, sprawdź aktuator czy się otwiera i wszystkie elektrozawory.
Witam, otóż mam Poloneza 1.4 16v rover. Sytuacja wygląda następująco na benzynie samochód bez dodawania gazu odpala, i jeździ bezproblemowo, zawsze odpalam na benzynie i po chwili przełączam na gaz, gaz jest zamontowany zwykły na śrubie i do tego jeszcze aktuator, gazu po mieście mi spala 10l/100km czyli spalanie jest dobre pozatym moc ma, jednak przy...
Witam. Posiadam instalację gazową Tomasetto i mam problem z wysokim spalaniem - 18 l na 100/km silnik 1,4 Fiat Tipo. Wymieniłem Autronic 600 i wykonałem wszystkie regulacje(w kilku zakładach) i za każdym razem mówili że skład mieszanki jest super i że to nie reduktor jest przyczyną! Więc co?! Czy nikt nie wie? Nawet fachowcy?
Audi b4 2.0 90KM 92rok. Autko na benzynce chodzi tak jak trzeba ale po zamontowaniu instalacji gazowej podczas przyspieszania gwałtownego czyli pedł gazu w podłodze i np. bieg 3 zachowuje sie tak jak bym dodawał i odejmował gaz. Czyli ciągnie (mocniej-słabiej) Dzieje sie to tylko przy maksymalnym przyspieszaniu i pedale w podłodze i tylko na gazie.Na...
oo dzięki za zainteresowanie tematem ;) Nie nie, nigdy nie strzeliło z wydechu jadąc na gazie, w ogóle nie było żadnych strzałów. Może dodatkowo wspomnę o tym, że po zakupie samochód miał problem z utrzymaniem wolnych obrotów ale zaizolowałem gołe kable od czujnika położenia przepustnicy, regulowałem obroty na zasadzie prób i błędów w silniczku krokowym...
I gdzie jest regulacja wolnych obrotów. Nie ma czegoś takiego! Reduktor to Tomasetto AT07. Bypass to mała śrubka u góry, blisko filtra. Najlepiej jakby był całkowicie zakręcony a regulować tylko napięciem membrany (plastikowa śrubka), bypass stosuje się tylko w ostateczności, gdy np przy większych obciążeniach jest ok a przy mniejszych zbyt ubogo.
jak słaby na wysokich obrotach to odkręć na początek pół obrotu na wężu wolne obroty reguluje się pokrętłem na parowniku ale po nagrzaniu silnika na benzynie i odłączeniu silniczka krokowego, tak czy inaczej stare lovato RGE92 to badziew, lepiej wymień sobie na Tomasetto AT07, nowy ok 170zł i one się bardzo ładnie regulują i trzymają parametry
Witam.Moje mitsubishi spala na trasie 10 l/100 km gazu, a w mieście do 15l/100km.Czy to jest normalne spalanie przy średniej jeździe tego typu auta (dodaję że jest to kombi), czy trzeba wyregulować parownik (firmy tomasetto model AT07). Jeśli tak to jak to zrobić? Dziękuje za jakiekolwiek podpowiedzi. Pozdrawiam:D
Zregenerowałem dzisiaj reduktor, był bardzo brudny, sporo czyszczenia. Teraz chciałbym dobrze wyregulować gaz. Z tego co mi pisałeś śruba przy krokowcu odkręcona na max, potem ustawić tak aby nie przymulała auta przy 3000 tys. Tomasetto Asterik AT-07 ma dwie śruby, tak jak w temacie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... Doczytałem,...
Ale nie obyło się bez gazownika?. Mój lovtec to nieco słabsza era. TOMASETTO miałem w oplu i przez dwa lata gazownika nie widziałem, ok 35 tys km. Powarznie. Zastosuję się do obu powyższych rad, sam założe ąle regulacja będzie potrzebna u fahowca :D jeżeli go znajde.
Witajcie. Czy ma ktoś pomysł na ten samochód? Rozerwało mi już 3 obudowy filtra. Nie mam już nawet gdzie kupić. Cenią jak za zboże. Instalacja mieszalnikowa I gen na "śrubę". Wymieniono parownik na tomasetto 100HP, kable, świece a auto jak strzelało tak strzela. Żadna próba regulacji nie pomaga. Ma ktoś pomysł co może być powodem? Czy zamiast org filtra...
Witam Mam pytanko bo już nie wiem może przy instalacji gazowej ma tak być i nie da się tego uniknąć. Przy jeździe na każdym biegu przy prędkości obr 2000 po wciśnięciu pedału do dechy samochód zamast rwać ro przodu tak jak to robi na benzynie zaczyna się tak jakby dławić zalewać dopiero od 3000 obr normalnie zaczyna przyśpieszać. Przy delikatnym dodawaniu...
Proszę mnie poprawić jeśli się mylę: Przełącznik WR02 nie ma chyba żadnej możliwości regulacji: http://www.lecholpg.pl/download/wr_instr... Parownik Tomasetto AT07 ma tylko 2 pokrętła regulacji, z czego jedno ma być wkręcone prawie do oporu (tak też było przed czyszczeniem parownika) - http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... , Schemat...
i dalej obroty spadają dość nisko 500-600 obrotów po regulacji można przejechać trochę i znowu regulować trzeba :/ może to kiepski parownik tomasetto czytałem gdzieś ze ktoś tez sie skarżył na te parowniki ze miał tak samo później kupił inny i problem ustał jak do pionu 20-30 stopni możesz to jakoś zobrazować? Dodano po 32 czytam tez ze wystarczy skierować...
Witam mam problem z instalacja gaza a mianowicie moja astra zaczela palic 15-18 litrow gazu, jezeli chodzi o sprawnosc silnika to jest igla ( byl robiony generalany remoncik chodzi jak nowy). jakichkolwiek bledow brak , caly czas kod 12. Bylem u gazownika ten wymienil mi filtr gazu, wyregulowal i tyle a efektu brak moze troche o instalacji : reduktor...
Dziwna sprawa na benzynie wszystko ok a na gazie mieszanka raz bogata raz uboga... To zmienia postać rzeczy czy w takim razie wiecie co to może być? Tego nikt nie wie bez sprawdzenia, pierwszy podejrzany to reduktor jeśli masz instalację 4 generacji, jeśli 1/2 to może zwyczajnie wymagać regulacji, ale tak naprawdę mogą być jeszcze inne przyczyny.
Panowie a nie lepiej kupić jakiś Lovato ??? nie są lepsze?? i najlepiej żeby miał jakąś "śrubke" do regulacji tych wolnych obrotów żeby problem w końcu znikł :):)może być troszke droższy nawet aby był dobry :):) A Czy ten Tomasetto ma miejsce na ten czujnik temperatury zebym mógł go wkręcić??
Witam pare msc zamontowałem instalację LPG sterownik Stag 4 eco reduktor Tomasetto Alaska wtryskiwacze Hana 2000 czarne. Zamontowane w civic 1.4 90 koni 2001 Po kilku regulacjach gwarancyjnych postanowiłem sam to ustawić ponieważ spalanie było nie zadowalające 12L miasto Kraków. I nie mam strasznie ciężkiej nogi :). Niestety nie zapisałem nastaw "pana...
W końcu części dotarły. Po wymianie membran i uszczelniaczy silnik na gazie pracuje prawie jak należy. Została do wymiany tylko śruba regulacji wolnych obrotów ( jest wykruszona na samym końcu). Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc! Temat uważam za zamknięty
zibi70 Tak się składa że mam znajomych monterów lpg i rozmawiam czasem jakie reduktory najczęściej wracają do regeneracji itp Najczęsciej dostają do regeneracji lovato, sporo bylo tez tomasetto najmniej dostają emmegas i brc U mnie w mieście regeneracja reduktora emmegas ok 150zł W tej cenie jest wymiana zestawu naprawczego, czyszczenie i na końcu...
Gazownik ma czas dopiero za tydzien takze jeszcze pomecze sie jazdą z zepsutym reduktorem i wyciekajacym plynem chlodzacym do piatku Co do elektroniki w papierach pisze reduktor stefanelli elektronik control switch"s" stefanelli zawor odcinajacy stefanelli komora szcelna vb 01 tomasetto wielozawór tomasetto miksery Stanisław Kwiatkowski Przewody Lpg...
Tico 97r. Wymieniłem mój stary parownik gazu na nowy Tomasetto AT07 (patrz zdjęcia). Teraz chciałbym go wyregulować: Zrobiłem regulację śrubą na wężu "zakręć aż spadną obroty i wykręć jeden pełny obrót". Zrobiłem też regulację śrubką od mieszanki czarną plastikową na parowniku nr1. czyli kręcąc nią w lewo w prawo i wróć na środek czyli najwyższe obroty...
Witam ma do was pytanie. Zmienilem ostatnio parownik oraz wywalilem puszki rezonatorow montowane w nexi. Auto nie do poznania idzie jak wsciekle ale ale idzie jak glupie do 100km/h potem juz jest gorzej niz jak bylo porzednio, ale to moze kwestia regulacji bo nic nie bylo regulowane tylko zalozone i odjazd. Parownik stary byl tomasetto oleju cala szklanka...
Zenit, Tomasetto Arctic (nazwa znacząca, pięknie zamarza) gdyby tak było silnik robił by kangury wyrywając wszystkie poduszki.powodem świecenia kontrolki może być nieprawidłowa regulacja,małe dysze,duże spadki ciśnienia.konieczna jazda z podglądem parametrów.zgłoś usterkę monterowi i wymagaj wpisu do gwarancji informując że trzy wpisy i masz prawo...
Dziękuję za porady, zdecydowałem się na reduktor z filtrem, a co do wymiany samych membran to ja nie mam doświadczenia z wymianą. A "autoryzowany" tzw. gaziarz zazwyczaj robi jak się uda :cry: Znajomy za doradą serwisu autogazu wymienił membrany (koszt coś koło 200zł) i odechciało mu się jazdy na LPG, nic nie pomogły późniejsze regulacje, stanu sprzed...
Witam wszystkich posiadam reduktor Tomasetto 140hp II generacji instalacje lpg ze sterownikiem bingo s4. Chcę wstępnie wyregulować reduktor metodą bąbelkową, czytałem dużo o tym aczkolwiek niektórzy piszą że reguluje się śrubą od czułości membran, a niektórzy że bypas. Więc jak jest naprawdę, którą śrubą muszę regulować.
Nie wytrzymałem jakoś z Tomasetto, ciągle problemy z pracą na biegu jałowym, przelewanie na chłodnym silniku czasem tak że nie można potem uruchomić silnika, co miesiąc Laptop regulacja, attuator pracuje raz na 40% raz 60% ciągle się rozjeżdża. Więc wymienię może na [url=http://www.allegro.pl/search.php?st...
Witam. Kolego gomes przede wszystkim regulację trzeba zacząć od porządnego ustawienia gażnika i zapłonu dopiero póżniej należy prawidłowo ustawić gaz.Ty masz reduktor zintegrowany firmy tomasetto i tam masz tylko dwie śruby regulacyjne. Pierwsza to ta mała śrubka w tej tulejce o której pisałeś i ona powinna być zakręcona na maxa natomiast reguluje się...
Witam mam instalacje stag w VW Golf 5 1.6/102KM. Instalacja LPG: *reduktor/parownik :AC S.A R02, *wielozawór: Tomasetto Achille AT.02, *zawór odcinający: Valtek 04, *urządzenie wtrysku gazu (wtryskiwacz): AC S.A. W02 *czujnik ciśnienia AC S.A PS-04 (klasy 2) *elektroniczna jednostka sterująca: AC S.A STAG GOFAST Czy podczas wymiany filtrów jest gdzieś...
Witam, podłączam się pod temat. Od jakiegoś czasu na instalacji tomasetto - sterownik stag2-l samochód pali po 15-16l LPG/100km, wymieniłem sondę lambda i nic się nie zmieniło - tak jakby to czy pracuje nie liczyło się za bardzo dla tej instalacji. Na regulacjach już byłem - skutkowały tylko większym spalaniem. Chcę wymienić elektronikę na BINGO M,...
Reduktor faktycznie Tomasetto Alaska, listwa Hercules GISM-I 1000, ale te części były podmieniane na nowe i nic to nie dało. Instalacja założona w lutym tego roku zaraz po zakupie pojazdu. Co do regulacji instalacji to nie mogę narzekać na gazie autko śmiga aż miło. Nie odczuwam żadnej różnicy między gazem a benzyną. Jeśli by przepuszczał reduktor lub...
Redukor Tomasetto Alaska to dobry reduktor, ale do max 90KM. Dla Golfa IV 1.6 będzie za słaby. Osobiście poleciłbym reduktor Landi Renzo IG1. To chyba jedyny reduktor na polskim rynku, który nie zmienia ciśnienia na wyjściu wraz ze zmniejszaniem się poziomu gazu w zbiorniku. Jest dwustopniowy. Niestety jest bardzo drogi (ok 700zł). Wtryski AC W01 są...
Witam. Jestem posiadaczem Skody Felicii1.3 z 1998roku, pełny wtrysk paliwa. Po zamontowaniu instalacji LPG pojawił się problem. Mianowicie w momencie przejścia z zasilania z benzyny na gaz, jest efekt przyduszenia silnika,jakby brakowało gazu, trzeba przejechać dobre 500metrów, aby wszystko wróciło do normy,nie ma znaczenia czy silnik jest rozgrzany...
A właśnie regulacja ma znaczenie ponieważ jak śruba od składu mieszanki jest za bardzo wykręcona to gaz będzie ''przelewał''. A tak poza tym popełniłeś jeden zasadniczy błąd - zamiast kupić dobry reduktor, naprawiłeś to gówno . To jeden z wielu typowych objawów tomasetto.
Pewnie gazownik ma najlepszą przebitkę proponując mi tomasetto ponieważ chcą mi go wcisnąć z montażem i regulacją za około 500 zł a przy samej regulacji i montażu za około 100 zł i 200 kupując z allegro mam całość za około 300 zł. Mogę wydać te 500 zł faktycznie ale chcę żeby to były dobrze wydane pieniądze. Podpytałem sprzedawcę tego tomassetto ile...
Po regulacji "na ucho" bo czterech gazowników stwierdziło, że tu nic się nie da podpiąć pod komputer, spalanie spadło poniżej 11 litrów. Jeszcze dużo, ale już lepiej.
witam serdecznie chcę się tylko upewnić czy regulacji ciśnienia owego reduktora dokonuje się na biegu jałowym ? czy ma też znaczenie ilość gazu w zbiorniku ( jak tak to ile ma być ?), gdyż zauważyłem w programie (zenit) różne ciśnienia w zależności od zawartości gazu w zbiorniku. dziękuje i pozdrawiam
Dobrać średnice dysz. ustawić odpowiednie ciśnienie, autokalibracja i regulacja podczas jazdy. Autokalibracje i zbieranie map będę wiedział jak zrobić. Problem jest z doborem dysz rozwierceniem i ustawieniem ciśnienia (nigdy wcześniej tego nie robiłem). Mogę prosić jak to się mniej więcej robi i na co zwracać uwagę? Audi a4 b5. 1.6 100km, reduktor...
slyszalem rozne wersje i wole tego nie sprawdzac na wlasnym silniku, ale jesli faktycznie sa bezkolizyjne to sie ciesze, ale ja sie paskow i tak boje.. nie ma to jal lancuszek (najpierw sie rozciagnie i przepiluje pokrywke rozrzadu nim cokolwiek sie stanie) nie wiem czy marka parownika ma znaczenie ale lovato mialem ustawione na minimum i mimo to jeszcze...
Nie byłem tu bardzo długo. Nie byłem bo nie mam problemów. Regulacja i wymiana filtra instalacji gazowej w punkcie gdzie była montowana pomogło.Później wystąpił problem ze strzelaniem przy jeździe na gazie. Najpierw wymieniłem świece-- nic. Wymieniłem przewody wysokiego napięcia i wszystko cacy do dziś. Przewody i świece najlepiej kupować u "gaziarzy"...
Pozwolicie że trochę odkopie temat. Posiadam Vectre B z silnikiem Z16XE, aktualnie jest zamontowana instalacja Landi Renzo na wtryskiwaczu Matrix i parowniku Tomasetto Alaska AT09, niestety po ostaniej modyfikacji dolotu (wywalenie wkładu z kolektora w celu zrobienia komory) auto zaczęło co jakiś czas szarpać przy przyśpieszaniu na niższych obrotach,...
Widzę, że kolega Krzysztof Konopnicki ma pojęcie o instalacji DT gas. Potrzebuję porady. Mam problem z wolnymi obrotami. W bydgoszczy żaden z gazowników nie chce się podjąć regulacji mojej instalacji. - sterownik GT604S - reduktor Tomasetto Alaska AT09 - listwa Valtek 3ohm. Kupiłem autko z tą instalacją. Czujnik ciśnienia mam podłączony: - pressure...
Witam Posiadam Tikacza z inst. gazową Tomasetto AT-07 (zintegrowana z filtrem gazu) i od kilku miesięcy po uruchomieniu zimnego silnika na gazie i jego nagłym wyłączeniu (np. po 30sek) słychać gaz (syczenie w okolicach parownika) i czuć jak wydostaje się spod filtra powietrza (mixera). Po wyłączeniu silnika syczenie, wyciek z reguły stopniowo zanika...
Samochód już zrobił trochę km, skrzynia sucha, wycieki ustały. Trwało to trochę ale już ok. Teraz został do wymiany ten nieszczęsny parownik Tomasetto AT07 . W grę wchodzi Lovato RGE92 lub Emmegas ML 94. Nie wiem czy ten drugi jest w ogóle dostępny. Kiedyś forumowicz ,,KGB,, dość pochlebnie o nim się wypowiadał. Myślałem jeszcze o BRC ale chodzą o nim...
Z mojej strony nie było żadnych docinek, chyba że w stronę gaziarzy co kupują Tomasetto za grosze w hurtowych ilościach, a potem je zachwalają i wciskają wszystkim po kolei co najmniej 2 razy drożej. Stwierdziłem tylko że ten parownik to nie najlepszy wybór do jakiegokolwiek większego silnika. Szczególnie w tym przypadku gdzie porządna regulacja jest...
Kup nowy i proponuje coś porządniejszego. Dołożysz 2-30zł a będziesz bardziej zadowolony. Uważam że Alaska to największy syf z reduktorów. Tam jest tylko jedna śruba od regulacji naprężenia membrany, którą te regulujesz ciśnienie na listwie wtryskowej. 2 śrubki do regulacji były w starszej generacji LPG. Ten ma trzymać stałe ciśnienie w całym przedziale...
Witam! Mam Corsę B 1.4i i instalację założoną przez AGC (Tomasetto + komputer stag-50). Po 10 tys. mam wymieniony reduktor/parownik i silnik krokowy - całe szczęście, że na gwarancji. Nie jestem zbytnio z niej zadowolony. Może to wina warsztatu, który to montował i słabej regulacji.
Nadeszła wiekopomna chwila. Przyszedł mixer przeznaczony do przeróbki. Mixer pochodzi z Poloneza z monowtryskiem Multec TBI, wyposażony w sterownik Voila, parownik Tomasetto Achille 100HP. Polonez posiadał sondę lambda oraz silnik krokowy do regulacji. Jak zapewniał właściciel, Polonez na LPG osiągał 150km/h bez szarpania, dławienia itp. Książkowe osiągi...
Witam wszystkich!! Okolo miesiaca temu wstawilem intalacje gazowa do mercedesa 190e w automacie po wstawieniu bylo wszystko ok tylko palil w miescie okolo 10 litrow gazu(masakra!!),pojechalem na regulacje gosciu podlaczyl pod jakies urzadzonko ustawil i mowi ze wszystko juz bedzie dobrze.Okazalo sie ze auto pali teraz 17 litrow gazu w miescie i w dodatku...
Od poprawy montażu instalacji minął tydzień. Bawiłem się trochę autokalibracją i autoadaptacją. W tej chwili mam ustawienia, z autoadaptacji + drobne korekty pod kątem jakości spalin na biegu jałowym i podwyższonym biegu jałowym, choć te akurat korekty będę musiał sprawdzić na jeszcze jednym urządzeniu. Parametry ustawiałem na analizatorze gazownika,...
mam vw vento z motorem 1.8 amm od jakiegoś czasu mam instalacje gazową 2 generacji (parownik lovato, sterownik bingo m, reszta tomasetto) obecnie spalanie w mieście 12-14l/100 km (nie katuje auta jeżdże najczęściej sam ) gazownicy z warsztatu w którym zakładałem instalacje regulowali już ją kilka razy (przy urzyciu kompa i analizatora spalin)jednak...
regulacja tomasetto regulacja parownika tomasetto regulacja reduktor tomasetto
telefon alcatel instrukcja asynchroniczny licznik modulo bosch sterownik silnika
przyrządy pomiarowe instrukcje samsung ue50nu7462 obraz
Schemat podłączenia GateBox Pro z napędem Nice Alto 100 Brak reakcji radia po włączeniu - diagnostyka i naprawa