Nie ma takiej opcji. Niski poziom oleju nie zgasi silnika. Szukaj problemu w pompce lub jej zasilaniu.
Jakieś 5 mies temu wymieniona została kostka na słupku więc to raczej musi być ten sterownik. To co, nie może się uszkodzić ponownie?? Sterownik zostaw na koniec, najpierw okablowanie sprawdź dokładnie i zasilania.
Witam Problem ujawnił się podczas analizy spalin. Na gorącym (90 stopni) silniku - CO około 2,5%. Zaniepokojony sytuacją zacząłem testować kilkukrotnie wolne i podwyższone obroty - cały czas za bogato. Po około 4 minutach testu wszystko wróciło do normy. Jest jednak problem - wystarczy zgasić silnik i od razu go uruchomić i przez około 4 minuty od uruchomienia...
A masz tam zwykłe żarówki czy LEDy? Czasem nie świeci jak nie wykrywa odpowiedniego pobory prądu, ale jak są zwykłe żarówki to raczej problem z zasilaniem.
Na 18 pinie nie ma zasilania
Problemem może być bezpiecznik pod maską. Poniżej pełna rozpiska bezpieczników. Po angielsku lecz z pomocą google dasz radę. Przejrzyj wszystkie odnośnie zasilania sterownika silnika. [url=http://fusesdiagram.com/volkswagen/...
Nic w stacyjce popsute nie jest. Radia fabryczne uruchamiane są sygnałem z szyny CAN, dlatego w kostce radia nie ma ''plusa po stacyjce''. Można sobie pobrać taki plus z kostki stacyjki tzw. S-kont. Prawdopodobnie będzie on na niebieskim przewodzie z kostki stacyjki. Można go użyć do zasilania radia lub wysterowania przekaźnika do tego celu.
Brak zasilania wzmacniacza antenowego. Musisz jeszcze zamontować separator antenowy.
A po co tu się wypowiadać. Chyba tylko żeby obstawić możliwą przyczynę u bukmachera. Trzeba podłączyć komputer i sprawdzić błędy w modułach. Szczególnie moduł wspomagania. Można też przejrzeć parametry live data: napięcia zasilania , dane z czujników, prąd pompy , komunikacje z innymi modułami itp.
Wyciąg licznik i sprawdź jego zasilania ,to wiele rozjaśni sprawę. Pozdr.
Zamieniłem bieguny zasilania i jest OK.
Bezpiecznik pod maską sprawdź bodajże 27 (zacisk 30 przekaźnika pompy paliwa) ale nie nie jestem pewien.Najlepiej zresztą wszystkie przedzwonić dla pewności.
prawdopodobnie padła pamieć flash w ecu miałem 3 takie przypadki i ( zero komunikacji ze sterownikiem brak błędów ,zasilania ok ) jak pojawi się kontrolka silnika i świec to zapala
Czyli działa! :) Jak rozwiązałeś problem tego zasilania? Tak jak ja Ci zaproponowałem?
Sprawdź czy nie zmieniłeś ( po wymianie filtra bądź rozrządu ) zasilania z powrotem od pompy vacum.
to i tak się ciesz że jeszcze szyba jest w całości xD rozwiązanie 1. uszkodzony moduł w podnośniku szyby, tam w tym silniczku w jego obudowie wygląda to jak na zdjęciu: http://obrazki.elektroda.net/18_12855631... rozwiązanie --> zakup i wymiana modułu, albo zakup i wymiana całego podnośnika np na allegro rozwiązanie 2. zamontować na dole przekaźnik...
Dodam jeszcze że trzeba sprawdzić czy masz dwa zasilania na bramce can nad nogami kierowcy.
Jeśli chcesz mieć pewność, że niemożność uruchomienia silnika leży po stronie przekaźnika zasilającego zestyk "30" to musisz popatrzeć czy przed nieudaną próbą odpalenia zapala się na moment i gaśnie kontrolka świec żarowych (jeśli się nie zapala to wina leży po stronie przekaźnika zasilającego sterownik silnika ale nie popularną 109 jak w starszych...
BSI to w grupie PSA. Jeżeli dostaje zasilanie a nic się nie dzieje to albo mechaniczna blokada albo uszkodzony...
Pamięć zapisała błąd P 1601 przekaznik do zasilania napieciem Kilkakrotnie sprawdzić! Sam przekaźnik - jako taki. Przewody i konektory.
Nie wpadłeś na pomysł że znika zasilanie sterownika? Wypadało by się zaopatrzyć w schemat i przepatrzeć wiązki, gdzie może prąd ginąć.
Pin 1 ma być 5v , pin 2 sygnał ,pin 3 to masa. NIe mierz żadnych rezystancji tylko zasilanie.
Pin 1 masa,pin 2 powinno być zasilanie 12v przez bezpiecznik.Pin 4,3 to sterowanie z ECM.Tutaj w grę wchodzi oscyloskop.
Zobacz we wtyczce od silników czy jest zasilanie i masa.
Pewnie zaśniedziały i to tyle. Trzeba by sprawdzić jak tam jest z zasilaniem.
-zasilania -czujnik kąta skrętu -magistrala CAN ( raczej to ostatnie, biorąc pod uwagę, że zaczyna reszta fiksić)
Zasilania Oki .na wtyczka 2 stałe plusy jeden po stacje.
Oba przekaźniki zasilania (433, 167) sprawne i sprawdzone.
Prześwietlić wiązkę od wycieraczek do sterownika, ewentualnie posprawdzaj zasilania i masy wszystkie na dobry początek.
spróbuj jeszcze raz wywiad z klientem zrobić może wymieniał jakiś bezp lub na myjni był a może :) zatankował benzyny albo jakiegoś innego ustrojstwa :) a jak nie próbuj dostać sie sterownika silnika i sprawdź zasilania masy itd
Idzie przez liczniki ?
Gdybym miał schemacik, to łatwiej by było przynajmniej kabelki przy samym sterowniku posprawdzać bo napęcie zasilania czujnika g28 trochę mało 4,91v
Nie niestety nie ,ale zasilanie dochodzi
Napisałem , zasilanie i masa jest
Na silniku wpomagania zasilanie stałe,po kluczyku i can zmierzyć.
Każdy Touran ma dogrzewacz. Może chciał rozbudować do maxa. Wtedy zmiana stera i dołożenie zaworu wodnego. Sprawdz vagiem błędy. Albo poczekaj na poniżej 4st.c i zobacz czy ruszy. Samo powinno odpalić po rozruchu silnika. Ta pompa to pompa w zbiorniku to jest do zasilania silnika i dogrzewacza.
Za lewą lampą masz wtryczkę na 10lub12 pinów. Kabel czerwono-zółty to zasilanie wspomagania.
P0191 - Fuel Pressure Sensor (G247): Implausible Signal Masa i zasilanie sprawdzone - wszystko Ok.
Może faktycznie źle to nazwałem,ale myślę że wiadomo o co chodzi.(nie będzie działał, tak jakby zasilania brakowało nic się nie zaświeci)
Pierwsze zdemontuj radio. Często ktoś nieprawidłowo podłącza radio do szyny CAN. Dwa Bezpieczniki czy zasilania na moduły są. Trzy to VCDS lub podobny i pełny scan błędy oraz z którymi modułami nie udało się nawiązać połączenia. Cztery sprawdzenie q blokach 125 i wyższych jak wyglądają statusy komunikacji CAN. Pięć wpięcie się oscyloskopem do lini CAN...
Już będzie niedługo rok czasu od założenia tematu. Chyba p[raca silnika jest dobra , spalanie też w normie , bo nic o tym nie piszesz. To przerywanie zasilania grzałki to właśnie efekt kluczowania zasilania przez ECU , kluczuje masą.
Ewidentnie brak zasilania. Sprawdz jeszce wiązke za akumulatorem.Mimo młodego rocznika spotkałem sie juz z zielonym kablem i efekt taki sam
I do obu dać z zasilacza +12V? Jesteś pewny? Bo przyłączanie bezpośrednio napięcia zasilania do niewłaściwego pinu często kończy się bardzo źle :)
A może coś pomierzyć? Jakieś zasilania, masy. Tu raczej nie silnik jest winien. Ale jak lubisz... Wymieniaj w ciemno.
jeśli z danych VCDS wynika że policzony moment/IQ/boost jest na 170KM, a na pomiarze wychodzi mniej , to znaczy że nie domaga układ zasilania paliwem,albo źle skalibrowana hamownia ;)
To zrob bypasa bo oba maja wspolne zasilanie a masą steruje sterownik.
Zanies to radio lepiej komus kto sie na tym zna, chyba ze sam sobie z tym fantem poradzisz. Jeżeli jest kolejna próba wpisania Codu należy odczekać. Faktycznie poczekaj z podpietym zasilaniem.
Nic nie ustaliłeś bo nie napisałeś czy brak zasilania czy sterowania cewki.Jak chcesz działać dalej to może na początek kod silnika podaj?
Do sprawdzenia CAN i zasilania na sterownik silnika. Te drugie z pomocą kontrolki, miernik tutaj może oszukać.
Jestem na etapie zmiany dogrzewacza w ogrzewanie postojowe w touranie i mam pytanie - czy muszę wymieniać panel climatronika na taki z przyciskiem do webasto? obecny panel ma tam przycisk DUAL. Czy ten panel będzie potrafił się włączyć poprzez sygnał z webasto czy czeka mnie zmiana? A może będzie tylko potrzeba zamiany zasilania (piny 16 i 20) ?
Nie trzeba separować. Może wychodzić z jednego zasilania, oczywiście zabezpieczonego bezpiecznikiem. Informacja ta dotyczy jednego z modeli Sharana. Nie wszystkie mają ten schemat podłączenia... tym bardziej Touran. W Touranie należy podać sygnał cyfrowy CAN w cienki czarno-biały przewód z pin 15 w szesnastopinowej beżowej kostce od klimatronika do...
Najpierw zrób porządek z tym uszkodzonym pinem. Następnie sprawdź, czy możesz się połączyć ze wsparciem za pomocą komputera. Ostatnia kwestia to uszkodzona wiązka zasilająca. Sprawdź, czy masz zasilanie na "grubych" przewodach.
pierwsze co zasil licznik na stole i zobacz czy ozyje. moze masz problem z zasilaniem, przkaznik w bordnetz lub bezpiecznik od licznika sprawdz
jedyne co możesz zrobić to próbować odciąć zasilanie ecu kierownicy .
Jeśli szyba chodzi bez zarzutu odpada wiązka i zasilanie. Raczej sama elektronika silnika
Zdjąć tapicerkę, podać zasilanie na zamek na krótko i napierdzielać gumowym młotkiem w jego okolice aż zadziała. Wymienić zamek na nowy.
Witam Mam pompę ABS mk60 z tourana i pytanie czy da się ją sprawdzić na stole, mam wtyczkę i rozpiskę jak podłączyć ale nie mogę nawiązać komunikacji, czerwone i brązowe są od zasilania, pin 4 czarno niebieski +12v ACC pomarańczowe to can biały i zielony to też can ale chyba na czujnik , na oscyloskopie na pomarańczowych can brzydki na białym i zielonym...
Wczoraj wymieniłem czujnik położenia wału i czujnik położenia wałka rozrządu na oryginały Bosch. Niestety problem aktualny. Zimny silnik odpala, jeździ, tym razem przy około 70C zgasł i nie da się odpalić. Obrotomierz podnosi się, więc silnik obroty widzi. Zdjalem przewód z 1 świecy i iskra jest w momencie gdy silnik nie odpala. To sprawdź sterownik...
Ewidentnie zanika zasilanie, wpinać po kolei żarówkę, zaczynając od zasilania stacyjki.Potem zasilanie na przekaźnik, za przekaźnikiem itd, gwarantuję, że przerwa się znajdzie.
masz kolego problem z zasilaniem w A1 (16pin obd a stabilizator)
Witam.Mam problem z Touranem tego typu ,że auto ma kłopoty z zapalaniem i nie ma zasady kiedy.Czasami jest to na zimnym silniku czasami na ciepłym zapali np.30razy a 31nie. Błędów w samochodzie żadnych. Wymieniony aku,pompa paliwa i przekażnik zasilania ECU. Czy ma ktoś może jakiś pomysł na to?
Nie zdążyłem dopisać. Wiązka ok robię pomiary na samym module. Są dwie wtyczki jedna to zasilanie masa CAN druga osobna wyjście na gniazdo. Na module już nie ma kierunku i pozycyjnych.
powiedzmy że chodzi o odcięcie zasilania, pewnie komputer się zorientuje że dogrzewacz nie chce działać, ale to w niczym nie przeszkadza
Zanim to porozbierasz, to sprawdź na wtyczce od klapy gaszenia, czy jest zasilanie (przy włączonym zapłonie). Określisz kable zasilające na podstawie kolorów- teraz nie pamiętam. W tej wtyczce są 4 piny. Masa, zasilanie i 2 do ECU. Ta część troszkę kosztuje. Przy niskim kursie euro, to było coś około 800 zł (w ASO w Niemczech). Mam taką, bo klient kupił...
Pod lampy tylne, zasilanie z gniazda zapalniczki w bagażniku .
Bo jeśli tam jest PWM, to amplituda zasilania nadal wynosi 12V, tylko wypełnienie jest mniejsze. Zastosuj jakiś dyskryminator, skoro upierasz się przy rozwiązaniu "na piechotę".
To jak szyby działają to zasilanie modułów powinno być.Coś na lini can
Zapnij woltomierz na zasilanie tego czujnika i może coś zobaczysz???
kolego wcześniej odpoiwedź napisałem że wszystko wydaję sie oki (według twoich instrukcji) po czym wkodowałem nową skrzynkę z przekaźnikami bo akurat miałem Dodano po 8 zastanawia mnie jeszcze jedno dlaczego radio się nieraz kasuję totalnie że muszę wbić kod a przecież ma osobne zasilanie
Ja u siebie dodatkowo rozłączam zasilanie świateł, licząc, że nieoświetlony samochód bardziej zwraca na siebie uwagę.
Numer 1: 5/10 A Elektrochromowe wewnętrzne lusterko wsteczne, Pokładowa jednostka sterująca zasilaniem. Numer 50: 30 A Podgrzewane przednie fotele, Centralna jednostka sterująca systemu Convenience.
Mialem,co prawda w cady(2005) usterke pozycji(zwarcie osw.rejestr.)Usterke usunalem,jednak nadal modul pod kierownica nie zalaczal oswietlenia tablicy i lewej pozycji.Po wyjeciu modulu,przejzeniu go nie stwierdzilem zadnych widocznych usterek i zamontowalem go spowrotem.O dziwo pozycja i oswietlenie tab.zaczelo dzialac.Moze po odpieciu zasilania modul...
Sprawdź sygnał audio w słuchawkach na wejściu wzmacniacza mocy (sprawdź w Internecie jego arkusz danych), jeśli jest dźwięk na wejściu, ale nie ma dźwięku na wyjściu i ma zasilanie 12 V, następnie wymień wzmacniacz mocy, zwykle jest to TDA7XXX
Ze sterowaniem to chodziło mi o włączanie i wyłączanie po kluczyku. To jest 2003 rok, a zapalniczka ma zasilanie przez cały czas. Kilka jest czerwonych kabli idących do climatronica, ale one są bardzo cienkie.
Na znam się na kodowaniu, mechanik miał podobny problem w bodajże toyocie i rozpracował,a czy da radę w vw nie mam pojęcia. Dodano po 6 Ok, tylko które piny masa itd.Jest 8 pinów ,trzeba wybrać 4.Dla ciebie to może jest proste pod który pin masa,zasilanie,szyna.nie wiem czy jest to jakoś ustalone.
Napięcie zasilania tak ,ale i masy. Stabilność cieżko będzie sprawdzić miernikiem ,nie ma bardzo jak obciążyć tego obwodu. Dlatego potrzebny jest najlepiej oscyloskop. Potem dopiero trzeba się skupić na napięciach wyjściowych i najlepiej wpiąć się przy samym ECM.
Nie licząc wyjśc na silniki moduł łączy się 4 kablami. 2 grubasy to zasilanie, jeden cienki to PWM. Zostaje ostatni kabel z K59. Jaką pełni funkcję?
Jeśli chcesz wiedzieć gdzie jest centralka musisz włączać i wyłączać alarm(siedząc w środku)w centralce od alarmu powinien tykać przekaźnik - tak możesz zlokalizować ten alarm i przestawić na tryb głośnego załączania.Jeśli chodzi o syrenę wymień ją sobie oczywiście też na z własnym zasilaniem(jeśli to nie syrena z cichym startem) Pozdrawiam.
Witaj! Sprawdź czy radio ma dodatkowe zasilanie 12v na podtrzymanie, na tym styku musi być cały czas napięcie 12v. Pozdrawiam Miro.Nasz
Witam mam problem ze wspomaganiem kier.(elektryczne zamontowane na podwoziu auta) podczas jazdy zapali sie kontrolka i ginie wspomaganie błąd 573 przetwornik dla momentu skretu , po wyłączeniu zaplonu i ponownym właczeniu wspomaganie wraca ale nie zawsze, po skasowaniu kompem dzieła za kazdym razem. Zauwazyłem jeszcze ze w getwey CAN jest stały błąd...
Nie mam schematu! Nie wiem jak są wysterowane! Są 4 przewody do wentylatorów dwa gróbe Zasilanie +/- i 2 cienkie sterujące, ale jak to jest rozwiązane, nie wiem
Witam, jestem posiadaczem vw touran 2008r (polift) 1,9 TDI BLS. Nie działa klimatyzacja. Po podlączeniu komputera wyskakuje błąd, Obwód przerwany lub zwarty. Błąd jest od czujnika ciśnienia klimatyzacji. Kosta jest 3pinowa i jak sprawdzić który plus, minus i sygnał? Czytałem że można go bezpośrednio włączyć z zasilania 12v. Nie wiem czy czujnik jest...
Kolego ta pompka to pompa webasto. Zasilanie pompki standardowe + i - jeżeli nie ruszy to daj pod S +12V
Witam. Mam problem z Touranem 1,4 fsi. Auto gaśnie podczas jazdy, po kilku minutach odpala normalnie i jedzie dalej. Problem nie występuje ciągle, nieraz kilka dni jeździ normalnie. Zauważyłem, że czasami po otwarciu drzwi nie włącza się pompka paliwa i wtedy auto nie odpala. Czy szukać przyczyny w pompie paliwa czy raczej elektryka ? Pozdrawiam To...
podmienilem sterownik nie pomogło to podmienie kolumne na nową, trudno sie mówi Jaki sterownik podmieniłeś? ten na silniczku wspomagania, do którego wchodzi zasilanie, magistrala CAN i z czujnika położenia skrętu
Witam koledzy. Podpowie ktoś na temat sterowania sprężarką od klimy - skąd jest ona wysterowana, ponieważ nie ma zasilania na kostce. Czynnik sprawdzony, presostat nowy. Na presostacie jest + i - 12-14V, na wyjściu ok. 3,12V. Wentylatory w teście elementów startują, sprężarka na 100% sprawna. Pozdrawiam.
Robisz test wentylatorów VAGiem, jeśli nie działają sprawdzasz zasilanie wentylatorów, jak jest to prawdopodobnie masz uszkodzony moduł na dużym wentylatorze, raczej wymiana całości....tak w skrócie....
Szczerze to w dzisiejszych czasach nie ma skutecznej metody bo jak będą chcieli ukraść to wciągną na lawetę i auto odjeżdża. Ja raczej bym zrobił coś jak za dawnych czasów jakiś ukryty przycisk co odcina np zasilanie ECU. Moze jakieś immo na zasadzie że po odpaleniu masz np 10s na autoryzacje inaczej auto zgaśnie. Dawno już nie zakładałem takich zabawek...
Witam Panowie mam problem z podłączeniem kamery cofania a z elektryki nie jestem aż tak kumaty. Wszystko było ok na starym radiu ale że postanowiło zakończyć żywot przyszło nowe chińskie radio i wszystko jest ok oprócz kamerki. Nie wiem co gdzie wpiąć w tym radiu a nie ma schematu oprócz napisów na kablach. Kabli na jednej kostce jest 10 zdjęcie poniżej:...
Sprawdz połączenia i bezpieczniki w skrzynce pod maską (a właściwie jest to plyta sterująca zasilaniem). Odkręcając śrubę, na torx można wyjąć ją do góry, a pod spodem zobaczysz złącze, ostatnio robilem tourana z 2008r 1.4 i to złącze miało początki korozji. Powiedz jeszcze czy po włączeniu świateł zegary się podświetlają? Jeśli w samochodzie było coś...
99% sterownik silnika. Nie da się pewnie ,,wbić" VCDS'em lub innym takim do sterownika silnika ? ,,Engine" ? Jeśli tak to najpierw sprawdzić zasilanie a następnie potem otwierać. Ale miałem idealnie to samo.
Przepraszam nie doczytałem że kontrolki na zegarach też są martwe. Wygląda że gdzieś ginie zasilanie na ECU. Być może przyśniedziały styk. Jakie jest napięcie na aku? Przy zbyt niskim napięciu akumulatora też się dzieją rzeczy które ciężko wytłumaczyć :P
Można trochę jaśniej? Jestem laikiem.Czyli zasilam zarowke plusem z aku, a minusem ze świecy? Gdzie jej szukać?czy zapłon ma być włączony?jak odlaczyc świecę od sterownika?
Skrzynka bezpiecznikowa w przedziale dla pasażerów 1 - 5.0 A Automatyczne przeciwodblaskowe lusterko wsteczne 2 - 5.0 A Zespół sterowania wykrywania przyczepy 3 - 5.0 A Czujnik w ysokiego ciśnienia układu klimatyzacji 4 - 5.0 A Przełącznik pedału hamulca Przełącznik pedału sprzęgła 5 - 5.0 A Podgrzewane siedzenie(a), przód Pompa paliw a (tylko FSi)...
Nie brakuje ... Ktoś mi podpowiedział że widział schemat i że niby sterowanie przekażnika jest podpiete pod bezpiecznik nr 10 a zasilanie sterownika świec przez duży nr 27. Ale ja nie mam przejscia miedzy przekażnikiem i bezp.nr 10 wiec coś nie tak z ta porada.
niebieski do wiązki w aucie bo to wzmacniacz antenowy. To nie jest żaden wzmacniacz, to separator antenowy do zasilania oryginalnego wzmacniacza antenowego w aucie Panel czołowy po prawej stronie posiada slot "GPS CARD" W opisie radia nie ma nic o nawigacji, pewnie jej nie ma jak nie ma gniazda GPS Pewnie panel czołowy jest wspólny z innymi wersjami...
Witam Wymieniłem oryginalną navi MFD2 CD na zwykłe podstawowe radio VW model R110. Problem polega na tym, że w "nowym" radiu jest tylko jedno wejście antenowe a w ori navi są trzy. Domyślam się że jedno to sygnał GPS, drugie to FM a trzecie to AM. Słaby odbiór FM to pewnie efekt braku zasilania wzmacniacza antenowego. Tu jednak prosiłbym o wypowiedź...
Witam. Potrzebuję schemat podłączenia liczników w samochodzie Touran 2003 silnik AVQ. Może ktoś będzie mógł udostępnić, będę bardzo wdzięczny. W moim aucie dzieje się taka dziwna rzecz: liczniki całkowicie przestają działać łącznie z podświetleniem, a to w czasie postoju auta, albo w czasie kiedy auto stoi. Wszystko się wtedy resetuje. Pal licho kiedy...
To żeś pomógł. Sam sobie z problemem poradzę. Twoja odpowiedź jokerro niczego nie wprowadza do tematu, dobijasz tylko punkty. A żeby uciąć Twoje sugestie to dopiszę, że kontaktowałem się m.in z "Pawel wawa" i on sam zasugerował, że nie spotkał się z takim problemem i nie będzie to wina lin, a raczej sterownika w samej wycieraczce. Też na to obstawiam....
Witam mam problem z Touranem 1.9 tdi skrzynia DSG rok 2006.Po zgaszeniu przestał działać wsteczny do przodu biegi działają normalnie,po podpięciu testera wyskoczył błąd P1746 napięcie zasilania zaworów el.magnetycznych usterka w obwodzie prądowym. Prosze o pomoc i pozdrawiam.
kodowanie touran touran zegary touran szarpie
lampka poduszka wykrywac metali przenieść pocztę
ciężko odpala dłuższym postoju sherman migomat
Najlepsza używana karta graficzna do 120 zł bez dodatkowego zasilania Jak zresetować pralkę Privileg PWT2505 z niemieckim oprogramowaniem?