Opisowo to już bandi21 przedstawił , a ja daję obrazek . http://obrazki.elektroda.pl/2010878500_1...
Witam! W załączniku plik ze schematami elektrycznymi: - obwody świateł hamowania i reflektorów - obówd korektora ustawienia reflektorów - obwód tylnych świateł przeciwmgłowych - obwód świateł pozycyjnych - obwody oświetlenia tablicy rozdzielczej - obwody oświetlenia wnętrza - obwody spryskiwacza reflektorów i oświetlenia zewnętrzego - obwody kierunkowskazów...
Można kupić takie coś http://www.sinuslive.pl/product_info_lig... (na szybko znalazłem na 100 mm głośnik ale na 165 też powinny być . PS: wprawny montażysta CA zrobiłby na szybko daszek z maty wygłuszającej
wypiął się pancerz linki przy pokrętle lub na drugim końcu.
jest to przewód żółto czerwony na 5 miejscu w kostce licznika przed opdpaleniem jest masa po odpaleniu pojawia sie plus oddiel sygnał dioda i możesz wysterować np. przekażnik
silniki na uboga mieszanke mozna na palcach jednej reki w Toyocie policzyc.... jest zawor wolnych obrotow, ktory po otwarciu przepustnicy jest zamykany....
To korektor siły hamowania. Musi być w układzie. Brak grozi poślizgiem i blokadą kół tylnych przy hamowaniu i utratą stateczności.
Może to pomoże http://obrazki.elektroda.net/85_12819540...
A więc togy moja diagnoza wydaje się być trafiona.Michoo1979 już uporał się z problemem.
Poszło na pw.Daj znać czy doszło.
Pozostaje szukać po ebay'u książek, ciężko, by ktoś skanował książki z tamtych lat. Model zależnie od rynku występował też pod nazwą Corona.
http://obrazki.elektroda.pl/7935009900_1... http://obrazki.elektroda.pl/7935009900_1...
Ja nie wykluczam uszkodzenia sterownika ale zanim wymienisz bez sensu potrzebna diagnoza.Mam taki schemat tylko i głowy nie dam że to sto procent to.Ale masz,porównasz sobie.
Nie, jeżeli to Carina E to jest ukryty, jest nad nogami kierowcy, trochę po lewo. Sam się kiedyś oszukałem go.
padł krzyżak,dostęp jest od strony silnika.
No ja bym poszebł po tych czarnych kablach ( ja wiem ze to troche roboty ) i wyciąłbym to cholerstwo w p..du. Pozdrawiam.
Nie miałem do czynienia z tym samochodem, ale jeżeli nie ma napinacza to poluzuj śruby alternatora. Pod jedną ze śrub jest naciąg paska. Jak odkręcisz naciąg to alternator opadnie i wówczas ściągasz pasek. Dodano po 3 Tutaj masz filmik. Może pomoże. https://www.youtube.com/watch?v=g-2dkfqE...
Jakie sprężanie na zimno? Jakiej temperaturze odpowiada rezystancja czujnika temperatury, kiedy występuje problem??
za schowkiem po stronie pasażera lub przy pedale gazu
Lepiej nie kombinuj, wymień kostkę bo się zużyła i po problemie
ale jaki alarm ci zalozyl moze zalaczajacy sie na impulsy zamka
Nie jestem pewien i zgaduję, ale czy nie jest to aby poduszka silnika?
Tak on jest od sterownika.Pomierz go ,od 50-600 chyba .On jest najważniejszy,ten drugi jest od wentylatora.Po prawo masz czujnik.Jak go odkręcisz to musi magnesik lużno chodzić.
Wyciagnij ramke od radia z klawiszami i dojdziesz do mechanizmu reg nawiewów napewno przeskoczył poluznisz jedna srube przestawisz mechanizm dokrecisz i dział na nowo nie zmieniaj połozenia przy max obrotach wentylatora
Też tak sądzę. Mechanik wskazany.
To by potwierdzało moje podejrzenia, które opisałem w pierwszym wpisie... Dalej już powinieneś podmienić pompę, ale to moje prywatne zdanie.
Gucio prawda. Jak macha wycierakiem to silniki mechanika działa. Padł zespół styków na kole napędu wycieraczki. oczywiście wewnatrz przekładni
Witam Schemat posiadam ale bardzo niewyraźny więc na wiele się przyda, a były sprawdzane masy silnika, kostka stacyjki i rozrusznik. Pozdr :sm9:
12 V -jest to element nie rozbieralny -drugie używane to znaczy chodzące ze szrotu i trzeba pamiętać ,że mimo jeździ się na gazie to pasuje z czasu przejechać się na benzynie!By je sprawdzić to można na jedną końcówkę podać plus ,a na drugą masę -powinien pykać(dotknąć na chwilkę)
Witam.Do sprawdzenia instalacja gazowa.
sprawdź mocowanie czinczy we wzmacniaczu. Jeśli masz możliwość sprawdź instalacje pod innym wzmacniaczem.
jezeli to system bosch 5.0 to czujnik lewy tylny
Pojechać do specjalisty, wyjmie ułamany klucz ze stacyjki i dorobi nowy.
Proszę bardzo. Masz to jak na widelcu.:D
A mnie wygląda na to,że mechanik dał d..y i próbuje jakoś wyjść z twarzą naciągając cię na koszty. Skoro po wymianie bloku jest tak samo, a nawet gorzej (bierze olej), to znaczy, że diagnoza mechanika o uszkodzonym bloku była nietrafna. Ja w tym przypadku stawiał bym na głowicę (uszkodzony zawór lub gniazdo, pęknięta sprężyna-zawór się nie domyka)....
W złączu diagnostycznym powinien znajdować się mała zworka metalowa. Spróbuj bez tej zworki połączyć E1 i TC i sprawdzić czy kontrolka ABS pokaże błędy. Gdy w pamięci nie ma błędów to kontrolka miga ze stałą częstotliwością. Zaświecona na stałe może oznaczać uszkodzenie sterownika.
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
Oto kody bledow do wszystkich benzynowych silnikow w carinie Dodano po 54 http://obrazki.elektroda.net/22_12236819... Dodano po 44 http://obrazki.elektroda.net/22_12236819... Dodano po 41 Oj mala pomylka dwa razy mi sie wkleilo
Awaryjne F23 ,kierunki F9.
Troskę nowsze z lat 80-90 Alfa Romeo 6, 75, 90 silniki doładowane, 2,0, 2,4, 2,5, Audi 100 2,0 z doładowaniem i bez, Bedford 2,3, Jeep Wrangrel 2,1TD, Ford sierra 2,3 i Scorpio 2,5, Isuzu Midi 2,0TD i 2,2D, Land Rover Defender 2,5, LDV 2,5, Mazda 626 2,0, Mitsubishi Pajero 2,3 i Canter 2,4, Nissan Vanette 2,0, Urvan 2,3, Cabstar 2,5, Opel rekord 2,3...
u mnie natomiast obroty falują pod obciążeniem ,,światła stop nawiewy ,,doradzcie
Chwycić pewnie w paluszki i sprawnym ruchem szybko pociągnąć. A może obejdzie sie bez ofiar
1 z czujnika do B9 ECU połaczony z 1 czujnika ciśnienia bezwzględnego i czujnikiem tem.chłodzenia i czujnikiem tem. powietrza. 2 z czujnika do B12 ECU 3 z czujnika do B10 ECU 4 z czujnika do B11 ECU połączony z 3 czujnika ciśnienia bezwzglednego
A jaki kolega ma silnik w tej carinie? Jak 2,0, to wskażę usterkę. Walczyłem z takim bolidem.
dopisuje wyjaśnienie (znalezione w wątku innego samochodu + potwierdzone przez Mechanika). Uszkodzony wtryskiwacz Pozdrawiam
Witam. http://obrazki.elektroda.pl/8965452800_1... W razie potrzeby posiadam pełną instrukcję wymiany z opisem po polsku, ale wtedy proszę dla pewności podać tyk silnika - czy jest to 3S-GE lub 3S-FE.
Odkopuje temat. Mam na zakladzie Carine E 2,0 3S-FE.Niepali.Paliwo podaje,iskra jest z tym ze nie niebieska tylko wpadajaca w kolor ognia czyli jaka taka pomaranczowa.Czasami ma przeblyski niebieskiej tylko ze strasznie słaba wtedy jest. Podczas proby odpalenia zalewa swiece i wychodzi na to ze iskra ginie pod cisnieniem. Swieczki,kable,kopulka i palec...
Szukaj, a znajdziesz. Nurkuj od strony kierowcy.
Przerywacz od kierunkowskazów znajduje się przy lewej nodze kierowcy... trzeba zanurkować pod deskę i przyświecić sobie latareczką/telefonem i szukać przekaźnika z napisem flash... coś tam... a książkę i schematy znajdziesz w pdf tylko wystarczy pogooglować... szukaj "Sam naprawiam Toyota Carina E" na chomiku ostatnio widziałem.
Witam, mam problem ze wspomaganiem w carinie. Była wymieniana przekładnia kierownicza po regeneracji oraz pompa wspomagania równiez po regeneracji. Kierownica bardzo ciężko się kręci , brak wspomagania. Jak auto jest uniesione to wszystko lekko chodzi i nic sie nie zacina. Układ odpowieczony, płyn w zbiorniczku krązy. Krzyżaki i łozysko i przeguby nie...
schemat toyota carina toyota carina gaśnie podłączyć toyota carina
regulator wentylator termistor spadek renault excel przypisać zmienna wartość
zmywarka whirpool mruga start bateria hilti
Enigma2 Zgemma: automatyczne wyświetlanie SNR po zmianie kanału TVP1/TVP2 Jak zwiększyć czas uśpienia w Konica Minolta C258