Witam, w związku z poszerzającym u mnie problemem objawiającym się najpierw terkotaniem z okolicy skrzyni biegów a później niemiłosiernym wyciem łożyska( łożysk) w skrzyni postanowiłem zakasać rękawy i zabrać się za naprawę. Usterkę w sumie łatwo zdiagnozować. Jeżeli podczas jazdy skrzynia hałasuje, na biegu jałowym trochę mniej a po wciśnięciu sprzęgła...
Witam mam problem z moja tajka a wyglada to tak: Po zakupie zaczol chalasowac lancuszek ale tylko czasami wiec wykrecilem miske wyczyscilem sitko od pompy olejowej nalalem nowy olejek i bylo ok przez jakies 2 miesiace i znow to samo i ta sama akcja i ok i po nastepnych okolo 2 mc. To samo ale dolalem olejku ponad stan i cisza troszke go pali i ubywa...
Dokładnie jaki bład wyskakuje po zapaleniu kontrolki ? Co do Japońców to nie wiem czy powariowali no troszkę regulacja mechaniczna jest lepsza niż ta klekocząca hydrauliczna, zobacz filtr oleju ostatnio miałem przypadek w 1,4 vvti były problemy ze spalaniem przez niewłaściwy filtr. Regulacja wałka olejem nie działała.
Na wstępie chciałbym zaznaczyć iż jestem początkujący :) Kilka szczegółów samochodu: Toyota Corolla z 2000 roku Silnik 1.4 VVTI - benzyna 155 tyś przebiegu Jakiś rok temu zapaliła mi się pomarańczowa lampka, która na mój gust oznaczała problemy z silnikiem (zgadywałem ponieważ dla mnie kształt który posiada jest bliżej nieokreślony :)). Pojechałem do...
Witam. Miałem wczoraj bardzo nie miłą przygodę. Zdarzyło mi się to po raz pierwszy i mam nadzieję, że ostatni. Podczas rozpędzania się na 3 biegu, zahaczając już o czerwone pole omyłkowo wbiłem dwójkę zamiast czwórki. Przeliczając później prędkości na danym przełożeniu względem obrotów oszacowałem skok na coś pomiędzy 8200 a 8400 obr/min. Całość trwała...
Witam Kilka dni temu kupiłem toyotę corolla verso 2005 r 2.0 d4d dziś zauważyłem że płynu do wspomagania jest troszkę poniżej min. W sklepie motoryzacyjnym gość sprzedał mi plyn Dexton 2 firma jakaś dziwna (18zł za litr) i tu rodzi się mojej pytanie czy lac co mam czy raczej poszukać coś lepszego co polecacie? Z góry dziękuję za info. kolego plyn to...
A powiedz mi Jak reaguje silnik na lpg , ponieważ myślę nad lpg, lecz obawiam się konsekwencji ponieważ tak kolektor plastikowy gaz ma większą temperaturę spalania nie wiem jak zachowuje się uszczelka pod głowicą oraz jak wiadomo wypalanie się zaworów czy coś się dzieję . Miałeś jakieś usterki na ilość przejechanych km na gazie ? Obecnie silnik jest...
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z moim autem. Toyota Corolla 1,4 D4D 2006r, 171 000 przebieg. Problem polega na tym ze po przejechaniu ok 10-20 km auto zupełnie traci moc, bardzo dymi na czarno. Auto bylo u kilku mechaników, zaprowadziłem nawet do serwisu Toyoty. Niestety nikt nie potrafi rozwiązać problemu z tym autem. Wszystkie parametry...
Cześć. Ostatnio w Toyocie Corolli Verso z 2007 roku wyskoczyła kontrolka jak na załączonym obrazku i nie było to po wymianie oleju bo olej już dość długi czas temu był wymieniany tylko tak po prostu włączyła się w trakcie jazdy.
witam.mam problem z moja corolla e10 rok 1996 170tys przebiegu,silnik 4afe 1.6 16v...kupiłem ja w pazdzierniku zeszłego roku...w ziemie przy rozruchu rano na zimnym silniku zauwarzyłem ze nie chodzi równo(chyba nie pali na wszystkie gary),nastepnie zauwarzyłem ze przy przegazowaniu dosyc mocno dymi na niebiesko i przy sprawdzaniu stanu oleju zeczywiscie...
Witam!!! Zakupiłem Corolle z przebiegiem 138 000 tys ,przebieg jest realny, firma która posiadała ten samochód w ramach oszczędności lała w autoryzowanym serwisie olej toyoty 15w40(Mineralny). W związku z tym mam pytanie czy jest możliwe przejście na olej półsyntetyczny w tym silniku. ew. jak to zrobić. Pozdrawiam Dlaczego mój poprzedni post został...
Witam, mam toyote corolle 1.4, benzyna, 2003, 95k km przejechane. Wczoraj na przegladzie wlano mi do silnka olej mineralny (sam nie wiedzialem jaki byl wczesniej, a na silniku zadnej kartki ie bylo). Dzisiaj dowiedzialem sie, ze auto zawsze jezdzilo na syntetycznym. Wyczytalem, ze mineralny jest znacznie gorszy. Czy moge teraz z powrotem zamienic? Czy...
Witam wszystkich serdecznie. Mam problem z Corolcią 2.0l d4d. Mianowicie straciła moc, bierze olej dość mocno i zaczęła puszczać dymek z komina (siwy). Nie ma wzrostu mocy po przekroczeniu 2 tyś obrotów, tak jakby turbo nie dawała efektu - na wałku nie wyczułem luzu no i dymi raczej na siwo a przy turbo dym byłby raczej czarny. Co powinienem sprawdzić?...
Witam, Posiadam cały kompletny, nowy (prawdopodobnie leżak magazynowy) zestaw klimatyzacji do Corolli E11. Jeżeli chodzi o sam montaż to nie mam żadnych problemów jedyny z czym mam wątpliwości: 1.Według instrukcji przy montażu rurek powinno dac się krople oleju na oringi (tego co do spreżarki), oni podają "ND-OIL" - problem jest taki że ten olej który...
Witam wszystkich Mam nurtujące mnie pytanko, a mianowicie co może być przyczyną ubytku oleju w mojej E 11? Chleje mi 0,5l na 300km. Mierzyłem kompresję i wyszła następująco: 14,2 14,5 14,5 14,5. Podejrzewam pierścienie lub uszczelniacze zaworowe. Chociaż nie wiem czy dobrze mówię ale jakby była kompresja na poziomie 8 czy 10 to już możnaby było podejrzewać...
do tej pory mam e 46 z lpg i cały czas w nia wkładam i to nie mało... I nie ty jedyny pcha kasę w ten badziew. Bez gazu i tak byś wkładał, bo to kolejne przereklamowane cudo zza odry jak i astraH . Dopiero jak ktos kupi, to przejrzy na oczy. Nigdy nie byłem zachwycone E46 i każdemu to mówię. Fabia to samo, popłuczyny po VW, popularne , to musi byc...
Witam. Dziś zauważyłem ze alternator jest trochę mokry z oleju i tutaj mam pytanie co to może być bo jak sprawdziłem nad alternatorem jest jakiś kabel z chyba czujnikiem i on jest dość zaolejony.Pytanie co to jest i co może być przyczyną ze coś kapie na alternator.
Właściwie jesteśmy cały czas w temacie , bo jeśli nie paliwo jest dopalane to zostaje chyba tylko olej, (temp.silnika w pożądku zawory nie grają,zakładam że wtryski OK/-chyba-/ nie Napisałes jaki masz kolor spalin na wydechu przy przegazowaniu sam. ) . w tej sytuacji jedyną rzeczą którą może dopalać katalizator jest olej. Pozostaje jeszcze tylko paliwo...
Pytanko-przez przypadek trafiłem dziś do serwisu Toyoty.Mechanik stwierdził-łańcuch rozrządu do wymiany i to szybko.Autko jest z 2000r 1,4 VVti oryginalny Japończyk przebieg 210000km.Ewentualny koszt naprawy od 2500zł w zwyż.Czy to konieczne, słyszałem że wymienia się tylko paski?Jakie ewentualnie mogą być konsekwencje?Czy zdać się na serwis czy oddać...
1) Jest to silnik benzyna 1.4 VVTi (97km) 2) Olej jest - sprawdzałem 3) silnik chodzi głośniej i jakby trochę nierówno / szarpie na "ssaniu" czy jak to się teraz nazywa. Wszystkie objawy zarówno głośnej pracy jak i problemy z hamulcem po zagrzaniu silnika ~ ok. 5 min znikają . Wiem, że patrzyli na rozrząd, wymieniali tam uszczelki i pompę wody, vacu...
Jaki kolego masz motorek w tej corolli??. Ja mam 1,4vvti i mi się narazie nie pali kontrolka, ale koledze notorycznie wyskakuje błąd p0420. Nic to nie przeszkadza w pracy silnika tylko razi po oczach check. Z moich domyśleń katalizator szybko się kończy ze względu na apetyt silnika na olej. Gdzieś on musi się spalać degradując przy tym powierzchnię...
Każde urządzenie w aucie jeżeli jest załączone pobiera prąd więc obciąża naszą jednostkę. Nie jest możliwe żeby auto z klimatyzacją włączoną spaliło mniej niż jeżeli jej nie używasz. Nawet sam napęd paska który musi przebyc drogę po kole sprężarki powoduje zwiększenie zużycia paliwa. Prostym przykładem są auta z i bez wspomagania kierownicy to, które...
Toyota z 2002r to zardzewiały gruz którego ktoś ma już dosyć i zamiast naprawiać woli kasę przeznaczyć na drugie zapewne inne auto albo na duuuużo nowszą toyotę. Trzeba czasem spojrzeć prawdzie w oczy a nie wierzyć w mitologię. Co do renówek, owszem mają sporo dziwactw które dla jednych są wadą a drudzy widzą to jako odmienność. Ja przeszedłem się po...
Prosze pomozcie. Wiem ze topiki o spalaniu juz byly, ale nie dowiedzialem sie z nich nic konkretnego, a odgrzebywanie starych tematow nie ma sensu bo szybko sa olewane. Moja corolla za duzo pali i na dodatek pali coraz wiecej. Kupilem ja niedawno z 0,5 roku temu i od razu palila za duzo. Teraz konkrety: E11 z silnikiem 4A-FE 1.6 (1587 ccm) rocznik 1998...
Chcał bym wykonać remont silnika w tym samochodzie silnik przejechał 420 tyś km zaczoł już brać olej w dużych ilościach około litra na 1000 km, to co ja zauważyłem w tym silniku to zapieczone pierścienie smarujące, ztwadniały uszczelniacze na zaworach niewielki luz na prowadnicach zaworowych, napewno wypalone gniazda zaworowe wydechowe i ssące, silnik...
Witam. Samochodzik stał 2 miesiące w garażu i niestety rozładował się akumulator.Po naładowaniu okazało się że jest usterka. Rozrusznik kręci jak szalony,nie działa zadna kontrolka na desce rozdzielczej,a podświetlony jest cały czas przełącznik od właczania szyby ogrzewanej i przełacznik klimatyzacji. Sprawdziłem bezpieczniki w puszcze po maską i znalazłem...
Otóż wyruszyłem Corollką na prostą i tak: I bieg max 4200 obrotów. II bieg max 4200 obrotów III bieg max 4100 obrotów - 100 km/h IV bieg max 4000- 120 km/h V bieg - max 4000 obrotów - 140 km/h Reasumując: Auto nie potrafi na III, IV i V biegu przekroczyć bariery 4000-4100 obrotów i prędkości maksymalnej 140 km/h.Przypadłość dotyczy zarówno LPG jak i...
A jaki tam jest układ zasilania, wtrysk? gaźnik ? A to kopcenie to jakie: zbyt bogata mieszanka, olej czy plyn z chlodnicy ? Po zapachu / kolorze spalin rozpoznaj. Jeżeli któryś z 2 ostatnich przypadków, to usterka mechaniczna.
Witam posiadam takie autko i mam pytanie bo słyszałem że ten silnik pożera olej ale w jakich ilościach bo mi po przejechaniu okolo 2000km musiałem wlać litr oleju. Czy to normalne? Dodam że mam instalacje gazową i nie widać na drodze żeby gdzieś kapał. Proszę o pomoc bo jak dla mnie to to jest duży ubytek oleju. Pozdrawiam
WITAM, mam problem ze skrzynią, przebieg niewielki bo 100tyś. Dwa miesiące temu podczas jazdy włączył mi się neutral i klapa, zero jazdy. Po godzinie resetowania odjechałem. Problem powtarzał się kilkakrotnie. znajmomy na warsztacie pamiętając podobne zdażenie z prtzeszłości przeczyscił styki i o dziwo do dziś autko jeździło bez takich komplikacji....
1.6 (110km) pęka kolektor ssący (pierwsze wersje np.2001r. prod) i możesz też trafić na wersję, gdzie siadają pierścienie tłokowe (olejowe) i auto bierze olej (da się z tym jeździć bez problemów)... Generalnie ok. 1.4 (97km) co do kolektora ssącego, to to samo co w 1.6. Silnik słabszy i daje się to odczuć, jednak dla człowieka spokojnego jak najbardziej...
Witam,corolla e 10,97r. 1,3 ostatnio zauważyłem większy apetyt na olej,tzn od ostatniej zmiany 5 tys km temu zużyła już prawie 5 l. oleju( na bieżąco wymieniane oczywiście też filtry ).Apetyt stopniowo jej wzrastał,w zeszłym roku 5 l. starczało na ok 10 tys km.Sprawdziłem miskę olejową,nie widać szczególnie aby były gdzieś wycieki oleju ( uszczelka,uszkodzenie...
Wsadź palucha w otwór po czujniku i zobacz czy da się ruszyć slimacznica. Pewnie ścięte pazurki zabieraka, dlatego jak zimna skrzynia to idzie, bo gęsty olej i sklei ślimacznicę.
Kurde no, z powyższego wynika, że mam już dawno po silniku, ehh chyba sobie zrobię na nim kolejne 50kkm. Super reklama flash lube, montujcie, polecam. A co powiecie na lubrę wlewaną do zbiornika LPG ? Fajna sprawa bo nie trzeba dodatkowych zbiorników i wężyków i sterowników co dozują do każdego cylindra..... A czy ktoś pomyślał, że oleju z lubry jest...
Zaraz poszukam schematu testera o ktorym napisales - oby dzialal przez com-usb bo nie mam w lapku coma. Loteria z COM-USB. U mnie działa, na jednej przejściówce, i to nie z tych najtańszych. Oto schemat: U mnie działa ok bez kondensatora, ale jest zalecany. Załączam też soft, w wersji angielskiej. Co do Flash Codeów, robiłeś też w Testing Mode? Czy...
Powodem może być branie oleju, zwłaszcza widać gdy się hamuje silnikiem. Po dodaniu gazu nagromadzony olej się spala i wytwarza wtedy dużo dymu. Sonda to wykrywa i wywala błąd. Dlatego wymiana kata nic nie pomaga. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych , jeśli jest to kolejne pytanie, w szczególności inne niż osoby pytającej. Z racji szacunku...
Witam ponownie, a wiec tak po podłączeniu do komputera wyszło że traci cisnienie i mechanik strwierdził że może to być regulator cisnienia paliwa, wrtyski lub pompa paliwa. Regulator został wymieniony i niestety brak poprawy, a wrecz przeciwnie wydaje mi się że dużo bardziej kopci. To zostają wtryski lub pompa paliwa. Wczoraj odkreciłem osłone silnika...
Ponawiam temat. Po podpięciu nie pojawiają się żadne błędy. Akumulator jest na 100 % sprawny sprawdzany profesjonalnym miernikiem. Nowe świece, filtry i olej. Problem nadal występuje. Napadowo nie chce zapalić za pierwszym razem za drugim pali normalnie.
Jechałem samochodem Toyota Corolla E12 rok 2003 z silnikiem 2.0D4D 90KM (oznaczenie 1CD-FTV) i podczas jazdy po prostu zgasł i już nie odpala, kręci dobrze ale dźwięk z silnika podczas kręcenia jest jakiś inny więc oddałem samochód mechanikowi i wstępną diagnozę jaką mi podał to olej w jednym tłoku i brak kompresji na dwóch innych.. Mówi mi o wymianie...
Akumulator jest po prostu nieładowany i stąd problemy z rozruchem, a powód prawdopodobnie ten który przytoczyłem w poście #2, autor widać olał tą informację.
takie autko jak długo stało to i potrafi olej brać, sprawdź po 2-3 tysiącach km czy stan oleju jest prawidłowy. co do spalania ja bym zdiagnozował jak wygląda praca sondy lambda, czujników temperatury i czas wtrysku. Ciśnienie sprężania można zmierzyć. Ciekawe jaki jest przebieg, i czy coś było w ostatnim czasie robione.
Dziękuję za odpowiedz. Jak sprawdzić tę żarówkę? Trzeba rozkręcać zegary? PS. po przekręceniu kluczyka na zapłon świeci się - na pomarańczowo SILNIK - na czerwono OLEJ, HAMULEC RĘCZNY, AKUMULATOR I AIRBAG (gaśnie po kilku sekundach)
Coś z elektryką. Co do 13,9 V jak ma kompensację temperaturową to nie jest marne tylko normalne po nagrzaniu silnika. O tej porze roku w ogóle wystarczające, w zimie wymagałby długich tras ale bilansu ujemnego nie daje, ładowanie masz. Pozostaje jakiś monitoring napięcia i nagrać podczas jazdy. Masz coś z elektryką ale co? Podmień jeszcze dla pewności...
Lubryfikacji Ci nie polecam. Podstawa to poprawny montaż i strojenie. Możesz też założyć elektronikę z funkcją dotrysku benzyny i moim zdaniem to jest lepsze niż lubryfikacja. Lubryfikacja zanieczyszcza kolektor ssący i płacisz co jakiś czas za olej.
mazda 3 1.6 szklanki 2.0 hydraulika ale żłopie olej wada konstrukcyjna pierscieni Dodano po 37 1.4 Ibiza 8V nie ma lepszego ocynk porządny silnik idiotoodporny
Po VIN nie znalazłem modelu. Jednak patrząc po opisach modelu, to powinieneś mieć skrzynię C160. Wielkością nie różni się od innych modeli, więc tu będzie podobna ilość oleju. Poza tym, olej wlewasz do poziomu otworu rewizyjnego, więc jak kupisz z 2 litry, to wystarczy na wymianę.
Przy biegu jałowym albo przy niskim obciążeniu masz duże podciśnienie w kolektorze i ciągnie olej przez uszczelniacze. Widać też po hamowaniu silnikiem, jak dodasz gazu to puszcza chmurę. Spróbuj zacząć od wymiany uszczelniaczy zaworowych, może podarujesz trochę stosunkowo niskim kosztem.
A tam nie ma czasem spływu oleju z niej? Może zawalony? Nie wiem ,strzelam. Bo zasilanie w olej jest raczej z głowicy. Sprawdź napęd z wałka jeszcze. Rozkręć ją i oceń w środku. Przecież to nie jest nadzwyczajna technologia.
Próba przelewowa wtrysków ok ??? Ciężko stwierdzić bo silnik właściwie nie odpala a poza tym wtryski są pod pokrywą zaworową i już mi olej wyżuca to jakby to chodziło musiał bym chyba wiadro pod silnik podstawić
Chciał bym kupić nowy zestaw sprzęgła do toyota corolla E12 silnik 1.6 vvt (benzyna), przedlift rok 2003. Proszę doradzić jaki konkretny model mam kupić. Przez ostanie lata dużo się zmieniło i podobno fabrycznie montowany AISIN teraz jest gorszej jakości, a Luk podobno najlepszy. W rożnych ofertach są inne średnice np. 210 mm, 212mm. Nie wiem na co...
Witam. Jakiś czas temu w jednym z naszych aut Toyota Corolla d4d 2.0 81 Kw, 2002 rok, zanieczyścił się tzw. smok który spowodował, że olej nie dostawał się tam gdzie trzeba i z tego co pamiętam ukręciła się panewka lub coś w tym stylu. Wymieniono blok silnika. Po tym zabiegu auto działało ale miało straszne problemy z odpalaniem. Okazało się, że do...
Miałem motocykl 17 letni, stan fabryczny. Miał najlepsze oleje itp , nic nigdy nie zawiodło w trasie. Samochód - ze względu na stan bdb, nie sprowadzany itp, wart dobrego traktowania. Dodano po 27 Olej 5w30 syntetyk , zalecany przez fabrykę i taki w silniku. Druga opcja - półsyntetyk 10w40 , Oprócz użytkowników pomoc z i strony Toyoty.
Toyoty z tymi silnikami lubią pić olej. Obawiam się, że tylko wymiana pierścieni może pomóc. W podobnym silniku (Toyota Paseo 1.5) wymieniałem uszczelniacze zaworów, ale nie dało to żadnego pozytywnego efektu, a zużycie oleju rosło z każdym kilometrem. Sprawdź jeszcze ciśnienie w cylindrach, może to rzuci nowe światło w temacie.
Czytałem posty na forum corolli i to co znalazłem to kłopoty z olejem w tych silnikach ale do roku 2005 włącznie. Po 2006 nic nie ma chyba że komuś wpadło w oko to poproszę o jakiś link. Może telefon do serwisu coś wyjaśni ? warto ?
Przypuszczam że płyn do lubryfikacji jest przyczyną albo silnik jest już tak zużyty że olej przelatuje nad tłoki i spala się w mieszance. Wg mnie dobrze myślisz, że to lubra, bo gdyby to był olej, to musiałbyś go dolewać, a ta informacja Tak, pierścienie były zatarte nagarem, i to nie olejowe tylko głównie uszczelniające. Do końca silnik nie brał oleju....
Ale co jest ok? Chodzą lekko czy ciężko? Pancerze nie popękane, same linki nie potdzewiałe? Lewarek bez luzów? Nie zatarty? Olej czysty czy brudny? Opiłki widać czy nie? Olej odpowiedniej klasy? No człowieku ogarnij się, oczekujesz pomocy, a piszesz jak byś był zaspany. Nikt Ci nie pomoże jak się troche nie wysilisz.
Nagram jutro jak odpala na zimnym to zobaczysz ze rozrusznik kreci duzo lepiej. Olej mam (syntetyk valvoline) zmienialem w maju, dolewałem ciut po tej przygodzie z powrotem z wakacji ale w sumie nie brakowalo. W skrzyni korbowej jest olej to dlaczego taki czujnik nie ma zadnego uszczelnienia??? Czegoś tu nie kumam... Nie wiem dlaczego taki drwiacy,...
Witam, Corolla zgasła mi w ten sam sposób już 2 razy.Przejechałam ok 2km, jadę 60 - 70 km/h, na czwórce, obroty ok 2,5 tyś. Nagle, obroty zaczynają spadać, próbuje dodać gazu ale to nic nie daje - znaczy, mogę nacisnąć pedał, ale obroty nadal spadają, zaświeca sie check engine i akumulator, auto staje. Odpalam i wszystko ok - chodzi równo, obroty nie...
Nie napisałem nigdzie, ze montuje :-) Moja AVENSIS była z 2004 roku i Toyota PL miała krótki epizod z instalacjami Vialle, które część ASO Toyoty (miedzy innymi Katowice) montowała. Moja miała nawet książeczkę z Logiem Toyota/ASO itd... o tym jak działa instalacja, itd.. itd... Ale jak był krótki moment, ze przy przełączeniu z Pb na LPG auto gasło to...
To z olejem odnosiło się do innego silnika, Wiem. Ja to napisałem w innym kontekście. Przedmiotowy silnik miał przejechane prawie 100 kkm na benzynie i wtedy mógł się poosadzać nagar, nie wiadomo w jakiej ilości. Po instalacji gazu, nagar (jeżeli był) jest intensywnie wypłukiwany przez olej i olej wtedy bardzo gęstnieje jak tego nagaru jest dużo i...
Witam Wszystkich:) Otóż 2 tygodnie temu kupiłem moją pierwszą Toyotę (taka jak w temacie:) No i niestety jest problem. Otóż przy wrzucaniu biegów na Wyższy jest wszystko OK. Natomiast problemem jest Redukcja z 4->3 i 3->2. Wyczaiłem że to chyba zależy od prędkości - jak jadę w miarę szybko to niższy bieg wchodzi z oporami albo 'na 2 razy'. Na dwójkę...
Ja powiem tak brał bym bez obawy ta Toyotę to prawda bez awaryjny wóz miałem takie 4 w swoim życiu żadna nigdy się nie popsuła tylko podstawowe wymiany olej filtry itp .Bardzo komfortowe auto i dynamiczne szczerze polecam a z częściami bez przesady nie jest tak źle :)
przy -2 stopniach zapaliła mi się kontrolka akumulatora wraz z kontrolką filtru paliwa. Tak? A co będzie jak zamarznie woda w filtrze czy przygasną obroty i zapali się brak ładowania a zaraz olej?Mam 16 Corollę z d4d i alternator jest jak nowy. ps.prostsze zacząć od filtra niż wyciągać u mechanika alternator.
jeśli mowa o aucie na wode to większość myśli o rozłożeniu wody i złożeniu ją z powrotem w cylindrze, czyli spalaniu wodoru i tlenu. linki jakie dałem opisują auto gdzie do komory spalania dostarczana jest para i opary benzyny. w trakcie zapłonu benzyny woda gwałtownie zwiększa objętość i wykonuje prace. maksymalna ilość wody to ponoć 3 części do 1...
No to Waść po bandzie pojechaliście z porównaniem Volvo do Ursus :-) :-) :-) Ursus 330 przy mocy 30KM ma skrzynię jak ciągnik siodłowy Volvo z mocą 420KM, więc wg Twojej teorii powinien bez problemu 100 lat, albo i więcej przepracować. Ciekawe czemu remont skrzyni Ursus kosztuje 3.000 zl a w Volvo 30.000 zl. Podpowiem ci kolego w jakosci materialów...
Wnętrze toporne ale nie brzydkie ( ale o gustach się nie dyskutuje ). Obejrzyj jeszcze oferty dotyczące Toyoty Corolli. Tutaj uwaga, silniki VVTi w Corollach (i nie tylko) do 2003 roku miały wadę fabryczną, silniki ciągną olej jak oszalałe. Unikać jeśli auto nie miało w ASO shortblocka wymienianego (i wpis w książce musi być).
No Carens to całkiem fajna opcja a tak jeszcze z 2.0 benzyna to idealnie. Tylko ważne żeby było na pewno całe a nie składane z puzzli... Co do toyoty corolli e12 z silnikiem 1.8vvti z 2006 roku to trzeba dobrze rozeznać temat bo to ryzykowny rocznik. Wiem że w przypadku corolli Verso 1.8vvi to właśnie w 2006 roku był robiony lift tego silnika bo do...
Nikt wiecej tutaj nie moze wypowiedziec sie na ten temat ? Pozdrawiam Coz , ja proponuje w tym przedziale cenowym japonczyka. Najlepiej toyote albo honde. Moze byc nissan. Nie polecam mazdy ani suzuki bo to sa slabe auta , przynajmniej w USA. Taka toyota z 120 tys mil pojezdzi jeszcze do 200 - 220 tys mil (wazne zeby olej w silniku zmieniac co 3-4...
Poszukaj toyotę Corolle Verso ewentualnie toyotę Verso (nowszy model, chociaż nie wiem czy w tej klasie znajdziesz). Auta bezawaryjne i jak tylko się terminowo wymienia płyny/oleje to nie zajezdzisz. Możesz rzucić okiem na 1,6 lub 1.8 w gazie ja sam mam, zrobiłem już sto tys na LPG i wszystko śmiga jak należy. Dodam że przez ten czas zero awarii! Tylko...
Toyota Corolla to dobry wybór. Auto nie do zdarcia. Warto zainteresować się autem z silnikiem na olej napędowy. Seria silników D4D jest bardzo udana i oszczędna. Polecam.
1. Toyota Corolla E11, silnik 1.4 benzyna, wersja najlepiej G6, najlepiej po lifcie, rocznik od 2000 Te silniki ciągną olej na potęgę (chyba że była wymiana shortblocka w serwisie) ze względu na wadę fabryczną. Tu już lepiej kupić przedliftową 1332cm3 4efe (ale te korodują, wiem bo mam).
Jeżeli chodzi o benzynę mogę doradzić ci taki model jest w miarę eko : Toyota Corolla E 12 1.4 . A teraz coś więcej Ja posiadam 1.4 benzyna 97 koni mechanicznych 71 kW . Auto bardzo dobrze się prowadzi jak na swoją moc jest bardzo żwawe . Jak trafisz dobra egzemplarz będzie pan zadowolony jak to mówi się ;p , Jedyny mankament to auto Jest lekkie ponieważ...
Z tymi językami ( zdaniami) wyjechales, przecież piszecie od jakieś tam chwili po polsku ☺. To czego kolega ma nie zrozumieć - emocje można inaczej wyrazić.😁 Ciekawe modele tu przedstawiasz ale Ty szukasz auta za około 12 - 14 tys zl reszta to opłaty, pakiet startowy z rorzadem, może chociaż opony na jedna os? cos naprawic czego nie dostrzezecie...
Dokładnie potwierdzam. Honda Jazz to bardzo dobry wybór. Mam Hanię z 2012r i absolutnie nie powiem złego słowa. Kompletnie bezawaryjne, zrywne (1.4 ivtec), świetne w prowadzeniu i pomimo że z zewnątrz małe to w środku bije na łeb konkurencję nawet segment większą. Ja z mojej strony mogę także polecić Toyotę Corolle Verso. To już kawał auta, bardzo wygodne,...
To jak chcesz trwałe i solidne to dużego wyboru nie ma. Z moich obserwacji: Lexus/Toyota wyłącznie hybrydy - ZERO problemów, bardzo długa żywotność hamulców, koszt obsługi serwisowej (oleje, filtry, generalnie przegląd) to jakieś 1500zł co rok lub co 15.000km. Corolla jest spoko jak masz mniej niż 190cm wzrostu. Aygo to nie toyota. Proace to również...
Z tą corollą e11 to uważaj. Wożę się taką i nie jest to znowu taki cud. Mam wersję po liftingową z silnikiem vvti i w konstrukcji tej zaliczyli parę wpadek jak ECU z lipnym programem który powoduje spalanie stukowe, brak jakichś kanałów olejowych przez co silnik wcina olej. Silniki 4zz-fe i 3zz-fe z początków produkcji miały takie wady. Naprawiałem...
Masz dosyć wygórowane wymagania, ale tragedii nie ma. Nie wypowiem się co do Hondy jakiejkolwiek, bo jechałem raz starym Civikiem i raz nowszym Accordem jako pasażer. Nic specjalnego ani w jednym ani w drugim. Astra 2 będzie w tym budżecie w miarę dobrym stanie, z tym że jest to auto przeciętne. Na 407 w tej kwocie bym nie liczył - to musiałaby być...
Widzę, że kręcą Cie jednak autka bardziej z odpowiednim wyglądem. Pytasz o ostatnią Celicę?? Silnikowo o żadnych problemach nie słyszałem. Lubią brać olej, ale ten typ tak ma i mało kto się tym przejmuje. Trzeba zwrócić uwagę na stan tylniej szyby, czy uszczelka na górnej krawędzi nie puszcza. Tak samo zerknąć a wnętrze, czy kiedyś nie ciekła tam woda....