Tyrkotanie oznacza że jest za małe napięcie do odpalenia. Przy grzebaniu przy bezpiecznikach może zrobiłeś jakieś zwarcie i dlatego padł akumulator. Nie wiem jak w corolli ale w celice z tego rocznika jeżeli nie działa ani kluczyk ani środek to zostaje tylko moduł sterujący. Ale w przypadku jak będziesz miał 12V zamiast 8 to faktycznie może być wszystko...
Padł mi centralny zamek w czasie ładowania akumulatora. To co znalazłem to przepalona płytka - sterownik centralnego znajdująca się w okolicy lewej nogi kierowcy. Rozebrałem boczek kierowcy i wymontowałem siłownik aby go sprawdzić podłączając "na krótko", tylko nie wiem jak. Jest to siłownik "matka" z 5-cioma kabelkami: brązowy, biały, czerwony, zielony,...
Siłownika w drzwiach kierowcy, jakby logika podpowiadała. Dokładnie styków.
Sprawdź siłownik w drzwiach kierowcy prawdopodobnie nie daje informacji o ich otwarciu.
montaż banalnie prosty, podłączasz się prętem siłownika do oryginalnych poziomych cięgien lock/unlock
Więc już powoli tracę nadzieję że uda się wpiąć tak jak była stara centralka i będę musiał odpiąć całkiem zamek centralny i podpiąć swoją centralkę. Nie wiem czy się już z tym uporałeś. Wg mnie jak masz dostęp do wtyczek w drzwiach i dostęp do wtyczki do starej centralki oraz stwierdzone za co poszczególne piny we wtyczce drzwi są odpowiedzialne (a...
a sterownik jak dobrze pamiętam to pod kierownicą, co do siłownika to przy 1,6 jeszcze sie nie spotkałem aby brakowało siłownika w drzwiach kierowcy
Dzięki, to w takim razie po co się sprzedaje osobno siłownik lub w całości zamek z siłownikiem? Pytam, bo wiecie, cena jest wyjątkowa. Skoro mam już wymienić, to chcę wiedzieć co muszę, a co mogę. Pozdrawiam WP
Witam mam taki problem posiadam corolle e11 liftback 5D z 2001 roku.Posiada ona centralny zamek zamykany z kluczyka, kupiłem sterownik RTX SE2N z pilotem i problem jest jak podłączyć to wszystko w samochodzie.Dodam jeszcze że sprzedawca sprzedał mi do tego siłownik.
co to jest wspólna linia na schemacie To "masa" lub "+12V" wzależności od tego w jakim typie samochodu montujesz centralkę. brak siłownika po stronie kierowcy Zamontuj siłownik i podłącz tylko do tego dołożonego siłownika wg. schematu drugiego "dla pojazdów bez siłownika sterującego". Pozostałe drzwi będą zamykane/otwierane za pomocą fabrycznego zamka...
Witam Może ktos miał coś takiego albo zrobił mam nadzieje to mi pomoże. Jak juz napisałem mam Corolle Kombi z Alarmem Avital. Wiem ze mam dwa kanały wolne 2 i 4. W samochodzie jest taki myk aby otworzyć klape tyna należy odblokować zamek. Centralny zamek tego nie robi jest dodatkowy guzik od blokowania i odblokowania tego zamka. Chciałbym aby można...
sprawdzałem, przewody wyglądają dobrze, siłownik chyba jest sprawny bo po włączeniu zapłonu sterowanie przyciskiem z deski rozdzielczej działa prawidłowo - wszystkie drzwi zamykają się i otwierają - po wyłączeniu zapłonu również działa prawidłowo. Nie chce otwierać drzwi po zamknięciu pilotem alarmu. Co poradzicie?
Te alarmy są ustawione na uzbrajanie się się non stop po 30 sekundach przy wyłaczonym zapłonie, ale nie zamykają wtedy zamków - to i safety lock są funkcjami programowalnymi. Co do lewych drzwi, to będzie prawdopodobnie problem z zaśniedziałym switchem sterującym, lub ze skokiem samego cięgna fabrycznego - niedawno to przerabiałem, trzeba zrzucić tapicerkę...
Witam! Posiadam autko jak w temacie z zamontowanym alarmem CLIFFORD CHALANGER i sterownikiem centralnego zamka, centralny zamek jest chyba fabryczny bo przewody ze sterownika są wpięte w instalacje... mój problem jest następujący: alarm działa idealnie ale centralny zamek zamyka się z pilota za każdym razem lecz już się nie otwiera, a jak otworze zamki...
toyota corolla zamek toyota siłownik zamek corolla siłownik
kineskop telewizor panasonic naprawy lublina almera kluczyk
rowery elektryczne rowery elektryczne
Słaba iskra po wymianie iskrownika i cewki - co sprawdzić? Kody błędów suszarki bębnowej Electrolux z pompą ciepła