Cześć. Mam pytanie do użytkowników samochodów. Problem jest taki że ostatnio podczas mycia auta zauważyłem że na dachu mam dwa obicia (jakby coś spadło na dach np. orzechy lub coś innego z drzewa). Problem jest taki że w miejscu tego uderzenia jest odpryśniety lakier do gołej blachy i w tym miejscu jest nalot korozji. Co z tym zrobić? Co z tym zrobić?...
Sprawdziłem na złączach pomierzyłem Nie piszesz jak diagnozowałeś układ SRS ale zrób testy zgodne z tabelą błędów: 71 Napinacz pasa pasażera - zwarcie do masy 72 Napinacz pasa pasażera - zwarcie do plusa zasilania 73 Napinacz pasa pasażera - zwarcie w obwodzie 74 Napinacz pasa pasażera - za wysoka rezystancja w obwodzie Odłącz wtyczkę od napinacza....
Być może korozja na złączu ECM Airbag. Albo sam moduł. Wątpliwa jest też wiarygodność "testera". Podłącz to jeszcze czym innym jak masz możliwość.
Albo szczotki padły albo korozja wewnątrz.Tam chyba jest zaprasowany i jak nie robiłeś tego wcześniej to nie rób.A zasilanie to masz dwie grube masy i plusy i te są ważne dla pompy najlepiej sprawdzać żarówką.
Kijanką jeździ mój Brat - teraz ok, ale w pierwszym roku więcej stała niż jeździł - coś z silnikiem, i w końcu po postraszeniu sądem - wymienili mu silnik. A co z korozją, szczególnie podwozia ? jedna Pani doktor twierdzi że jej po 2 latach pordzewiała i mimo że robiła wszystkie płatne! przeglądy i dodatkowe zabezpieczenia, odmówili jej naprawy bo...
Sprawdź uzwojenie stojana czy nie ma przebicia do masy, miałem podobny przypadek w nissanie jak korozja spowodowała spuchnięcie miejscami stojana.
..i ten niebieskawy nalot Korozja elektrolityczna ? Możliwe. Rozebrać ten alternator i wszystko posprawdzać rezystancję zwrotną diod, regulator, izolacja uzwojeń do obudowy. POMIARY !!!
Dobrze Ci podali najprosciej w grupę vw /vw seat skoda/.Te same części duzy dostęp koszty znośne.opel jak ford korozja i jescze raz korozja.miałem focusa.....Mogę Ci polecić coś z innej pólki może trochę droższe w razie czego ale naprawdę bez awaryjne -córce kupiłem w zesz.roku toyota yaris 1. .Fakt moja z 2001 r ale full wypas mały silnik1.0 łąńcuch...
Dużo ludzi wymienia telefon/smartfon częściej niż co 5 lat, nie wiadomo po co. No właśnie, nie wiadomo po co. Ale sam piszesz , że firma wymienia Tobie telefon służbowy co dwa lata. Dlaczego to robi? Zapytaj w firmie. Dlaczego ? Leasing może sobie kolega odliczyć od kosztów i zapłacić niższy podatek. Ot i cała tajemnica. Jak telefon w ratach będzie,...
1,8 pali 0,5 litra mniej od 2,0 przy zdecydowanie mniejszej dynamice (ważne zwłaszcza w nieco ociezałym aucie jakim jest C5). Hydro nie jest takie drogie w utrzymaniu, a czasme tańsze niz na amortyzatorach. wszystko zależy od stanu i świadomości i kultury technicznej poprzedniego właścicela i mechanika. Lepiej bez hydro w 12 letnim aucie. Korozja to...
Witam Czy mechanik samochodowy jest w stanie stwierdzić, że łączenie rury układu wydechowego z tłumikiem końcowym jest na tyle skorodowane, że powiedzmy w ciągu miesiąca, dwóch albo trzech rura ta odpadnie? Czy też łączenia te są tak specyficzne, że ich stan nie wskazuje na konieczność wymiany tego ostatniego elementu układu wydechowego, a po kilkunastu...
Na wylaczonym silniku z wylaczonym zaplonem odlacz jedna kleme od akumulatora i podlacz amperomierz. Jesli amperomierz pokaze prad pobierany maksymalnie kilkadziesta miliamper to znaczy ze jest w porzadku. Jesli prad bedzie sporo powyzej kilkuset miliamper (ciezko jest mi powiedziedz jakie dokladnie wartosci powinny byc zalezy czy masz alarm lub inne...
Problem rozwiązany. Poniżej krótki opis ze zdjęciami dla zainteresowanych: Źródłem kłopotów była korozja "złącza krosującego" znajdującego się za ECU w okolicy prawej nogi kierowcy. http://obrazki.elektroda.pl/3668078200_1... Złącze (zdjęcie) to http://obrazki.elektroda.pl/1210807900_1... ma postać jakby wtyczki w którą...
Korektor stoi. To że dźwignia chodzi, to nie znaczy że tłoczkami porusza - pewnie stoją, zablokowane korozją.
A jak z korozją w toyotach?
Peugeot: - auto w ocynku w przeciwieństwie do Toyoty, korozja, sól, zima itp niestraszne - silnik posiada hydraulikę zaworową w przeciwieństwie do Toyoty który wymaga okresowej kontroli luzów zaworowych (płytkami jak dobrze kojarzę) - ok 15KM to sporo różnicy w wolnossącym silniku - silnik Toyoty jest na łańcuchu rozrządu, silnik PSA na normalnym pasku...
Witam mam toyote rav 4 z 2002r 2,0 d4d 1cd 116 km . Wtryski na 4 piny . Potrzebuje zmienić motor bo w starym porwało pasek rozrządu po czym z wykręconymi świecami stał 5 lat i korozja dorobiła resztę . Który z tych cd1 będzie zamienny z tym moim . W tych motorach są jakieś różnice ale nie wiem jakie , może różnią się tylko osprzętem a słupki są takie...
Przez jakąś żarówkę zamyka obwód i się żarzy. Sprawdź konektory na lampach. Nalot,korozja,czasami się topią.
Jeśli tuleja tylko się wypięła (mało prawdopodobne) to da się ją włożyć ale raczej musisz całość zdemontować z drzwi i zdjąć plastiki (bez dobrego dostępu ciężko Ci będzie pokonać opór sprzężny). Tuleję się wkłada i przekręca, sprzężna dociska obie części do siebie umożliwiając składanie lusterka. Jeśli pękła (tam zbiera się piach i pył z drogi który...
Tego nie da się rozebrać bezinwazyjnie,po latach korozją powoduje że wszystko się zaciska. Użyto niewłaściwych części i to jest przyczyna. Zrób zdjęcia tego co zdemontuje mechanik to zobaczymy co tam jest źle.
Witam miałem ww focusa -korozja-tragedia mimo,że moje stało w garazu najgorsza tylna klapa.Jak chcesz dobre auto to niedawno kupiłem córce Toyotę Yaris ale 1 generacji.Owszem są w cenie ale blacha ocynk silniki rewelacja ja mam 1.0 idealne dla kobiety do miasta i bezawaryjne.Moje co prawda jest orginalne z Japoni ale montowane we Francji też spoko ale...
Normalne. W Toyotach po 2 latach ławy tak wyglądają. Część wymienna więc nie musi być dobrze zabezpieczona.
Konserwacje się robi przed wystąpieniem korozji tak jak w nowych japońcach cały spód w masie. A które auta konkretnie bo ja znam osobiście rocznik 2015 i 2021, żaden z nich nie ma w pełni konserwowanego spodu i oba rdzewieją, nowszy jeszcze gorzej, bo ma prawie żadne konserwacje - jest to Toyota Land Cruiser.
Co to może być w Toyota celica vti 1.8 kierunkowskazy levy prawy po włączeniu świeca 4 jak avaryjne?? Gdzie szukać usterki (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź Najczęstsza przyczyna objawu „po włączeniu lewego lub prawego migają wszystkie cztery jak awaryjne” w Celice 1.8 (VVT‑i) to: - uszkodzony/przywarty wewnętrznie włącznik świateł awaryjnych...
No w lexusie mogą być amortyzatory do wymiany i jakaś tuleja w wahaczu, ale u konkurencji zbliża się już kolejna wymiana tych elementów. Akurat Lexus robi wytrzymałe auta i raczej niewiele mają wspólnego z toyotą mimo, że należą do tego samego koncernu. No chyba, że CT bo to to auris taki... Toyota zawieszenie też ma wytrzymałe tylko ta korozja...
No myślę że o ile planuje się autem jeździć to warto kupić taki jak producent przewidział i nie eksperymentować bo się może zemścić a wtedy koszty sporo większe. Stówka w tą czy tą to niewielka różnica przy późniejszych ewentualnych kosztach. Tak na marginesie... 6 lat temu u brata w Lexusie (to też toyota) wlaliśmy Dynagel. W tym roku chłodnica się...
wszystkim zainteresowanym powiem ze problem rozwiązany. z prawej i lewej strony grodzi silnika wchodzą wiązki kabli i tak samo z jednej i drugiej strony nie są szczelne i woda przedostaje się do środka powodując korozje na konektorach w kostkach po wyczyszczeniu wszystko wróciło do normy :). pozdrawiam czytających.
To o tej rdzy to nawet nie twoja opinia ale niech Ci bedzie. Jak kupisz francuza to zrozumiesz. Mam xsare z 2002r i ma już naprawdę spore ogniska korozji. toyota corolla, nissan almera/primera, hyundai elantra 1.6 i inne wyzej wymienione są naprawdę dobrym wyborem po mimo opowiadań ludzi którzy nigdy nie mieli i nie jeździli. A o częściach że są drogie...
Jak nie masz kasy, to poszukaj Toyoty Starlet. Samochód obecnie tani, a przy tym całkowicie niezawodny. Za kilka tyś zł nadal można znaleźć sztuki bez korozji. Największą zaletą tych wozów jest duża niezawodność.
Owik - jasne że nie tym pęknięciem które widać, tylko kanałem zaworu, co z tego że "przypudrowano syfa", skoro pęknięcie sięgnęło głębiej - widać brązowo - zółte ślady korozji na obydwu gniazdach. Głowica na złom.
Kwestia gustu - dla mnie Yaris jest fajny. Albo ustawienia kierownicy i foteli. Lanos - poza problemami z korozją auto fajne. Focus 2 - też fajne. W pozostałych nie jechałem.
Witam pokazuje się błąd nie zawsze A5 Toyota 7FBH20 , co może oznaczać ? (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie W wózkach widłowych Toyota serii 7FB (w tym modelu 7FBH20) kod błędu A5 zazwyczaj wskazuje na nieprawidłowe działanie przełącznika (czujnika) fotela operatora. Błąd pojawia się wtedy, gdy układ sterowania nie rozpoznaje poprawnie...
niemam pojęcia czy dużo, dla mnie to kupa pieniędzy, ale ja już z 2 lata jeżdżę Astrą F kombi kupioną za 850zł :) (no co prawda zaraz potem wymieniłem automatyczną skrzynię, ale ona 350zł kosztuje, przy okazji oleje filtry, konserwacja, zaprawki, opłaty itd, ale i tak to wszystko nie przekroczyło 2tyś :) ) i jestem z niej niesamowicie zadowolony, wchodzi...
sluchaj skoro nie masz zasilania pompy paliwa sprobuj na krotko podlaczyc jej zasilanie czy samochod zapali jesli nie,problem moze lezec w czujniki polozenia walu korbowego,choc z drugiej strony po przekreceniu kluczyka w polozenie LOG powinna pompa chodzic ok 2sek chodzi??? sprawdz polaczenia kostki itp. sprawdz styki na mozliwosc korozji ....itp.....
Najpierw trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie dlaczego rezystor się spalił. Oprócz tego co opisał maniek1979 częstą przyczyną palenia rezystora (ale najczęściej bezpiecznika termicznego) jest zapchany filtr kabinowy. Powoduje to tłumienie strumienia powietrza i zmniejszenie chłodzenia rezystorów dmuchawy. Brud na filtrze powoduje też gromadzenie wilgoci...
Podobno jeden z Diesli miał wadliwe tuleje czy coś takiego. Odradzał bym zakup bodajże DCAT to się nazywało (benzyna z wtryskiem bezpośrednim). Benzyny raczej bez typowych bolączek (lubiły żreć olej niektóre egzemplarze). Uwaga na przebiegi - te auta miewają liczniki cofane o nawet 400 tys km (realne przykłady z przed dwóch lat) - może stąd "wady fabryczne"....
Siema. Pytanko. Czy konserwacja podwozia w stylu wyczyszczenie szczotką drucianą, nałożenie neutralizatora rdzy typu Boll i na to środek konserwujący również z Bolla ma jakikolwiek sens? Mówimy o podwoziu, które trochę bierze. Neutralizator działa tylko powierzchniowo, rdza będzie nadal pod spodem. Będzie ładnie wyglądało ale tylko tyle, korozja będzie...
Peugeot 2002 - przebieg 200 tyś. Belka po 10 latach siadła, zniszczyło łożysko koszt naprawy 1000 zł. I spokój na 6-10 lat i kolejne 200 tyś. Do Citroena/Peugeota części będą o 10% droższe jak do Volkswagena, choć nie jest to regułą. Mogą być i nawet 50% tańsze. 1.5 D prosty diesel który raczej nie do zajechania. Ostatnio znajomy zezłomował Saxo z tym...
BNajgorsze dla pojazdu to ogrzewany garaż w zimę, gdzie przy lekkich przymrozkach walą toną soli. Udowodnił to ktoś ? Co chcesz udowadniać, że temperatura przyśpiesza korozję ? Przetnij jabłko na pół jedną połowę zostaw na stole drugą wsadź do lodówki, za godzinę je porównaj, to w lodówce będzie dużo mniej utlenione jak na stole. Przykład taki sobie.........
Stoję przed wyborem auta dla żony, użytek typowo miejski wyłącznie, zakupy i to małe miasto więc max 5km do najdalej położonego celu jest. Mam w tej cenie do wyboru upatrzone dwa auta blisko mojej lokalizacji: 1. Toyota Yaris 1.0 Vvti benzyna 69km, przebieg 92 tysiące, rocznik 2017, pochodzenie polska 2. Hyundai i20 silnik 1.0 T-GDI 120KM, przebieg...
raczej to nie będzie bezpiecznik tylko prawdopodobnie zjarany przewód, dobrze myślę? Wyznając dobra zasadę - urządzenie podłączone do zasilania działa lepiej - więc warto sprawdzić bezpieczniki, to niewiele kosztuje. Zjarany przewód - było by widać - najpierw stopi się izolacja zanim stopi się miedź przewodu. Prędzej jakieś korozje styków w złączkach....
Ja już od lat stosuję ten smar i generalnie piszczenie występuje, również na ATE. Także może to pomoże. Smaruję wszystkie miejsca styku klocków z zaciskiem i jarzmem, łącznie z tłokami, i pod blaszki klocka jeśli je posiada. Co do prowadnic - tam trzeba dać inny smar, nie uszkadzający gumy. Ja stosuję smar silikonowy gęsty. Wycisza, jest ciągle płynny,...
Moja żona kiedyś jeździła Audi A2 1.4tdi 75Km... I pomimo że generalnie spoko autko ale awaria goniła awarie. Ciągle coś było zepsute i gdyby nie to że sam ogarniam takie sprawy to chyba bym popłynął na tym aucie. Ale generalnie autko fajne... Konstrukcja aluminiowa, więc o korozji można zapomnieć. W prowadzeniu bardzo zwinne.
Nie musiał szpachlować. :-) Świeżo po szlifowaniu, rysy były na pierwszy rzut oka praktycznie niewidoczne. Ujawniły się jak zaszły korozją i pyłem z klocków. Zrobił wałek - zeszlifował ranty może i wypiaskował i sprzedał jako prawie nówki. :-) Zmierz grubość tarcz i porównaj z grubością nowych. Pozdrawiam.
Kolega wyżej jak nie ma o czymś pojęcia to niech się nie wypowiada, jest Valvematic, który praktycznie się nie psuje! Co do korozji Golf VI też ją mam i to często: https://forum.golf6.pl/mk6-problemy-uste... Natomiast przy kwocie 30k ciężko o 5 letnie auto, trzeba albo zejść z segmentu albo dołożyć kasę. Taka toyota...
Corolla w benzynie jakoś jeździ bez większych awarii choć stara. Pytanie do tych licznych szczęśliwców czy zaglądali pod taką corollę po 5 max 8 latach, pewnie nie. Ciekaw jestem czy te nowe wypusty są jakoś zabezpieczone przed korozją, czy kontynuują tradycję lidera korozyjności. Przy takich cenach powinni to jakoś dopracować, no ale jakoś trzeba napędzać...
Witam ponownie. Kupiłem na aukcji używany zawór zielony za 100 zł i wymieniłem go po czym wlałem na ok 50 litów ON 1 litr liqui moly spulung. Na początku wszystko było super jak ręką odjął. Niestety po przejechaniu ok 600-700 km znowu identycznie to samo. Czy przy błędzie P1228 zawsze może to być tylko zawór uszkodzony? Czy mogą być jakieś inne przyczyny...
widać parę kunia u mnie zdechło :D detal albo nie cisnąłem go wystarczająco . no i poważna usterka dolna łapa silnika którą da się na upartego na parkingu pod blokiem wymienić nawet i to z pomocą lewarka fabrycznego . opcjonalnie matiz ale trafić niezgnitego ze sprawnym silnikiem ..... który nie pali 1:1 olej to zagadka . prościej jednak Clio trafić...
chyba ,że coś tam u fiata sie poprawiło przez te lata .... Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo to bardzo dużo się zmieniło: 2007 Bravo - 5 gwiazdek 2006 Mazda 3 - 4 gwiazdki Technicznie zapewne Mazda lepsza, ale wcześniejsze modele szczyciły się korozją. Różnica jest przede wszystkim taka, że Fiat szybciej traci na wartości.
Dzień dobry, mam problem, ale najpierw szczegóły: Toyota RAV4 gen2 2002 r. D4-D. W aucie, bez różnicy czy na postoju, czy podczas jazdy, przygasają światła, czasem zegary, jakby przeładowanie; miał ładowanie 15,6–18,4 V, niestabilne w tym zakresie. Zmieniłem alternator z mechanikiem, bo podejrzewaliśmy mostek greca w alternatorze; przy okazji zmieniłem...
korozja krzyżaka korozja podwozia korozja styków
ekspres krups konserwacja zawór filtrze paliwa focus kostka
interfejs webasto obdii skaner
Dekoder satelitarny po upadku - migająca czerwona dioda Termet Silver Pro 20 kW - Zawór trójdrożny i koszty