Rozbierz regulator obrotów pod przepustnicą i wymyj to benzyną.Regulator posiada jeszcze bimetal ogrzewany cieczą chłodzącą,sprawdz czy nie ma tam problemu z zacięciem.Zobacz czy nie dostaje lewego powietrza na którymś z punktów odprowadzenia podciśnienia.Silnik jest prosty,cudów nie ma.
Dziękuję sprawdzę. Pozdr.
No wiadomo że po tylu latach przy tak niskich obrotach muszą być wibracje. Mówisz modyfikacja softu??? Kurcze kolejna ciekawa opcja. Jestem laikiem w tym temacie więc pozwolę sobie zapytać :) Czy można wprowadzić taką modyfikacje która delikatnie podniesie wolne obroty nie wpływając w żaden sposób na zachowanie silnika w innym zakresie obrotów i nie...
Witajcie ... Sorki za brak polskich liter ale komputer ktory mam nie ma polskich znakow. Koledzy mam do naprawy Toyote Yaris 1,0 vvti 66km 2003 rok Problem polega na tym ze w tym aucie zostal zmieniony silnik i wraz z silnikiem zmieniona instalacja elektryczna bo oryginalna byla na 3 piny czujniki i przepustnica na wtyk szescio pinowa po zmianie czujniki...
Po odpięciu klemy wolne obroty spadają do 480 (u mnie) i tak sobie jakiś czas chodzi (kilka dni) aż się zaadaptuje to wtedy wracają na 540.
Właśnie po to żeby dać sterownikowi info że szykujesz zmianę biegu, wtedy podtrzymuje trochę wyższe obroty ułatwiając samą zmiane. Szukałbym też w nieszczelności dolotu.
Tak, masz rację : dysze za duże. Mnożnik nie powinien być mniejeszy niż 1. Biorąc pod uwagę zastosowane dość wolne wtryskiwacze mnożnik powinien być wyższy , wtedy i czasy lpg się wydłużą. Dobierz tak dysze aby ciśnienie gazu było ok. 1 bar , a czas lpg na wolnych obrotach dłuższy od benzyny o 1 ms lub nawet więcej. Nie przesadzaj jednak , aby się wtryski...
Witam, mam problem z toyotą corollą dane jak w temacie.Objawy są takie: 1. wysokie zużycie paliwa 2. okopcone świece 3. na wyższych obrotach rzuca silnikiem (nierówna praca) 4.wolne obroty za niskie ok. 500 5. czuć zapach paliwa Co wymienione: 1. przewody i świece 2. lambda (na Bosch uniwersalna) 3. MAP sensor 4. Czujnik temperatury (trójkątna wtyczka)...
Jeżeli masz reduktor Tecno to są 2 śruby, jedna na imbus (tzw, czułość memebrany) odpowiedzialna za "wysokie obroty" oraz druga wystająca, którą możesz ręcznie regulować - odpowiedzialna jest za wolne obroty. Odkręcając (w lewo) zwiększysz ilość wypływu gazu.
Problemy wózka rozwiązane. Znalazłem człowieka co się na tym zna. Przyjechał, zapalił i od razu powiedział że ten wózek ma kompletnie rozregulowane obroty. I stąd długo gasnąca kontrolka ciśnienia oleju. Stąd wolne podnoszenie bez dodania gazu. Teraz jak je wyregulował to silnik po odpaleniu na 2 - 3s wchodzi na wyższe obroty po czym schodzi do niższych....
Niestety, mam ten sam problem, nikt nie odpisał. Podejrzewałem koło zmiennych faz ale jest ok, czujnik położenia przepustnicy jest ok. Podejrzewałem że niskie wolne obroty (600 obr/m) to objaw usterki ale nie - ładowanie jest (chociaż nieco słabsze), ciśnienie oleju jest, można się toczyć bez gazy nawet pod wzniesienie a silnikiem nie rzuca. Zauważyłem...
No wreszcie ktoś napisał konkret. Przyjęło się ze 14,4V (ale to jest umowne i nie każdy pojazd miał akurat dokładnie ta wartość zadaną w układzie ładowania - oczywiście mowa o instalacji bez kompensacji temperaturowej czy jakiejkolwiek "logiki") to takie uniwersalne optimum między zapobieganiem zużyciu w wyniku zaiarczenia (nie doładowanie) a opadem...
1. Podwyższone wolne obroty po odpaleniu zimnego silnika benzynowego to norma. Sterownik wzbogaca mieszankę i utrzymuje wyższe obroty aby szybciej podgrzać - chyba wydech (pewności nie mam). W autach gaźnikowych służył do tego przełącznik/dźwigienka ssania. W silniku sterowanym elektronicznie funkcję tą realizuje sterownik. Gdyby tego nie było, w niskich...
Sterownik silnika na zimnym nie ustawia obrotów na 1400 tylko "dodaje gazu" na powiedzmy 5%. Nie wiem jak w tym, ale w większości samochodów benzynowych którymi jeździłem, trzyma jednak ustawienie obrotów - można zrobić prosty test - na zimnym silniku zaraz po odpaleniu ruszyć i jechać bez gazu, nawet pod lekkie wzniesienie. Jak podniesie do 1400 pod...
Yaris obniża ładowanie po rozgrzaniu, poza tym ma bardzo niskie wolne obroty, także napięcie wydaje się normalne. Spróbuj zmierzyć czy takie samo jest na aku, będziesz miał pewność. Spróbuj odpalić silnik z samego rana jak jest nieco chłodniej, napięcie powinno być przez chwilę wyższe. EDIT> pomierzyłem u siebie. Na gnieździe zapalniczki jest spory...
To, że służy on do 'oszczędności' to i ja wiem - widać to zresztą na stronie monitora gdzie pokazuje tryb pracy (wolne obroty, przyspieszanie, stabilizacja, zwalnianie i cut-off), ale chodzi mi o parametry pracy tego odcięcia - zauważyłem, że uaktywnia się stosunkowo rzadko (przynajmniej na postoju - bez obciążenia). Po czym on 'wie' kiedy odciąć (zredukować)...
Witam. Niedawno nabyłem Yariske z 99 z silnikiem 1.0 Podczas jazdy jest ok, nie szarpie, przy niskiej prędkości i wyższym biegu da się rozbujać bez dławień itp. ale przy ruszaniu jest tragedia. Już kilka miałem sytuacji na skrzyżowaniu gdzie trzeba było ruszyć dynamicznie(nie z piskiem opon) lecz po prostu przetoczyłem się kilka metrów z wciśniętym...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
W Yarisie ciężko wrzucić jedynkę przy toczeniu, w BMW wchodzi lżej i to przy wyższej prędkości, testowałem na próbę. W innych autach nie próbowałem. Faktycznie, dużo można zaoszczędzić operując gazem. Ogólnie Toyota tutaj przoduje - średnie spalanie 6,2 l/100 km na jednym zbiorniku okazało się zawyżone - realnie auto spaliło mniej w cyklu trasa 340...
Witam, Ja mam taki problem z moją carinką LEANBURN. Gdy ją kupiłem w marcu 2006 potrafiłem spalić na trasie poniżej 5l/100km jadąc do 120km/h z 3 osobami na pokładzie. Po wymianie termostatu w układzie chłodzenia silnik zgłupiał i przez 3-5 minut skakał po obrotach jak koza po skałach (wahania między 2000-2500 a prawie uduszenie silnika). Od tego momentu...
Po drugie dlatego że w czasach kiedy spalinowozy ledwie raczkowały w miastach używano samochodów elektrycznych w rolach obecnych taksówek Taaaa, w XIXw. pojazdy elektryczne na ulicach. Toś napisał... przed pojazdami spalinowymi były najpierw dorożki i one właśnie robiły za coś w rodzaju taksówki, potem na krótko pojawiły się pojazdy parowe, które zresztą...
wysokie wolne obroty toyota wolne obroty toyota wysokie obroty
citroen berlingo wymiana silnik płyta amica podłączenie niebieski ekran radio samochodowe
kontrolka wózek widłowy wózek widłowy linde
Silvercrest SSWR-A1 – wymiana baterii Li-Ion 14,4 V krok po kroku Silvercrest SSWR-A1 – wymiana baterii, manual IAN 354948, filmy YouTube, zamienniki 3200 mAh