No tak, ssanie, ale 2000/obr/min przy temperaturze 10-15 stopni na zewnątrz to chyba zbyt wysokie obroty.Jakie obroty mają wasze yarisy 1.5 vvti TS
Drgania tego silnika na beigu jałowym są "normalne" . Producent ustawił bardzo niskie obroty biegu jałowego. Nie są, nawet na ciepłym (są delikatne wibracje, przy nominalnych 600 obr/m po całkowitym rozgrzaniu). A zimny na "ssaniu" startuje z ponad 1000, w chłody jeszcze więcej, więc jest coś nie tak. Jest tam LPG? Może dalej problem z zaworami (trochę...
Nie jestem silnikowcem , podpowiem ,że może kolejność zapłonu jest inna - piszesz ,że ma inny wałek rozrządu i na plaku "ładuje " w kolektor ssący.
Brak filtra paliwa. No to do czyszczenia wszystko na drodze pompka paliwa - powrót paliwa czyli wszystkie wtryski i tak dalej. Ja osobiście z doświadczenia wiem, że powinny być dwa filtry paliwa. Jeden to sitko montowane na ssaniu pompy paliwa(w baku paliwowym) a drugi powinien być w okolicach silnika od strony pasażera.
Moze łapie lewe powietrze gdzieś. Uszczelka pod kolektorem ssącym była wymieniana?
2100 to nie są wysokie obroty. A jakie trzymał silnik np latem kiedy "zimny rozruch" to i tak + 15*C i wyżej ? . Odkąd kupiłem 1,5 roku jest tak samo, wcześniej miałem w dislu i inne modele i normalne obroty na ssaniu zima lato to 1200-1300 obrotów! Niby mi nie przeszkadzało ale spalanie jest napewno nie potrzebnie większe Dodano po 5 Dodam jeszcze...
Witam nie wiem czy to dobry pomysł, gdyby spiąć wejście ECU sondy2 z sondą1, oczywiście wcześniej odpinając tylko wyjście sygnałowe sondy2. Ale tego chyba nikt nie próbował. Rozumiem że obie sondy są na kolektorze wydechowym. Nie, druga sonda za katalizatorem A katalizator to gdzie? Na ssącym?
Teraz Vialle LiquidSi (wtrysk gazu) się reklamuje, że tą instalacjie można montować do Fordów i "japończyków" Ciekawe na ile rozwiązuje problem głowic a na ile marketing aby tylko sprzedać instalacje. http://moto.onet.pl/porady-ekspertow/wtr... I piszą tylko o schładzaniu zaworów ssących, a co z wydechowymi?
O i tu kolega też może mieć rację. Wystarczyło przeszlifować szklanki? Dodano po 5 Jedna uwaga, gdyby zawory były niedopasowane to silnik strzelałby w kolektor albo ssący albo wydechowy, a takiego czegoś nie ma.
Witam. Wyregulować luz na zaworach ssące 0,15-0,24 na zimno wydech 0,22-0,31 na zimno i są tam szklanki regulacyjne.
Witam wszystkich po raz pierwszy na tym forum. Piszę moje pytanie tutaj, ponieważ nie ma dobrego forum Toyoty w necie. Objawy: ----------------------------------------... Otóż od jakiegoś czasu zaczęły mi falować obroty silnika- najpierw tylko na zimnym silniku, teraz nawet i na ciepłym - jak mu się zachce, nie ma reguły....
yaris toyota yaris toyota yaris yaris toyota
razer głośniki cewka schemat elektrozawór motorola motywy
reduktor szumu mikrokomputer cobra1
Pobór prądu falownika Growatt SPF 6000 Piszczenie telefonu stacjonarnego podczas ładowania - przyczyny i rozwiązania