Mam toyotę yaris II 1.4 d-4d diesel z 2006 roku Mam taki problem że podczas postoju wieje zimnym powietrzem dopiero podczas dłuższej jazdy zaczyna wiać ciepłem, jaka to może być przyczyna?
Przewody sprawdziłem to zobaczę z tymi wtryskami dzięki za podpowiedź
Mam podobny problem, hałas również. Tylko, że u mnie jak przygazuje to robi się cicho 😐 to alternator ? Witam. U mnie problem został rozwiązany przez wymianę pompy płynu chłodzącego (zatarła się po około 90tyś.). Wymiana dosyć prosta - trzeba poluzować pasek wieloklinowy i odkręcić kilka srób mocujacych pompę (po zluzowaniu paska można sprawdzić pompę...
Witam! Problem rozwiązała dopiero wymiana uszczelki pod głowicą, po tym zabiegu wszystko wróciło do normy.
Witam serdecznie. Jak w tytule wypadanie zaplonu na drugim cylindze Toyota Yaris 1.0, 1kr z 2009roku. Wszystko zaczęło się po wymianie uszczelki pod głowica. Kompresja na cylindrach to 1.13 2.11 3.13. Cewki sprawdzone wraz z wtryskami, świece zapłonowe nowe. Z góry dziękuję.
Bywa. Pytałem wcześniej to tylko jedna osoba podjęła wątek a temat dość długo wisiał jak wahałem się co robić. Teraz to najwyżej kupię głowicę za 300zł albo cały silnik za 700 lub zawiozę do regeneracji na utwardzane do gazu. Do tego dwie uszczelki pewnie łącznie 200zł. Jeszcze ustawie instalacje żeby jeździła na bogatszej mieszance jak się uda. Po...
Witam po przerwie. Auto trafiło do innego mechanika (nr.2), stwierdził że uszkodzona była cewka na cylindrze 1. Wcześniej podczas testowania działała, widocznie była to końcówka jej życia. Po wymianie cewki silnik znowu palił na 4 cylindry. Radość nie trwała długo ponieważ zauważyłem bardzo duże spalanie silnika. Po krótkiej jeździe wyskoczył błąd P0171...
Po osiągnięciu temp. 97 stopni załancza się dmuchawa chłodnicy i schładza do ok. 92 stopnie i to jest prawidłowe .Dopiero jak czekam dalej to po 2 właczeniu dmuchawy ok. 97 stopni znów włancza sie dmuchawa i w tym czasie silnik gasnie, i trzeba czekac aż ostygnie to odpali W czasie jazdy samochodem również auto zatrzyma się po nagrzaniu więc nie musi...
Witam, odebrałem autko od mechanika po wymianie uszczelki pod głowicą. Wracając stwierdziłem iż obroty na wyświetlaczu skaczą góra dół(chodzi tylko o efekt wizualny na wyświetlaczu obroty autka są w normie) Czasem cały wyświetlacz znika(tak jakby nie dostawał prądu) i się pojawia, to samo tyczy się Radia fabrycznego?? Problem z napięciem? Masa? Bezpiecznik??...
Witam, kilka dni temu zakupiłem Toyotę Yaris II FL - rocznik 2009 z Niemiec, silnik 1.33 - wersja sol, jak na razie z samochodem mam 2 problemy... 1) Smochód jest wyposażony w centralny zamek sterowany pilotem. Otrzymałem dwa kluczyki: szary - serwisowy bez żadnych przycisków oraz zwykły czarny z przyciskami do centralnego. Problem polega na tym, że...
Spróbuj docisnąć klapę do dołu (może trochę się dognie na uszczelce) i wtedy zobacz czy się otworzy z kluczyka.
Wyciek np do środka z nagrzewnicy i nie widać albo uszczelka pod głowica. Zobacz czy nie wydostaje się para z wydechu i krople płynu. Trzeba polizać.
Jest trochę zabawy, ja robiłem to teraz w Toyocie Yaris. Najlepiej pod schowkiem pasażera do słupka plastikowego jak nie masz to pod uszczelkę drzwi na dół, jeżeli tam masz przy drzwiach obudowę plastikową przy progu to pod nią aż to tylnego nadkola a w bagażniku dalej musisz szukać jakiegoś fajnego korytarza, Wykładzina przy drzwiach musi się jakość...
Witam. Toyota yaris 1.0 2003 Problem z radiem. Nie ma podświetlenia i nie działają głośniki. Przy włączaniu świateł słychać tylko taki głuchy odgłos w głośnikach. Radio fale łapie ale nie gra. Widzę że uszczelka pod anteną jest uszkodzona i może gdzieś się dostaje woda?
Samym pomiarem nic nie zepsujesz, ewentualnie zniszczy się uszczelka pokrywy klawiatury.
witam, posiadam toyotę yaris 1.4 d4d 2003r, wymieniam uszczelkę pod głowicą, potrzebuję, momenty dokręcani śrub są z uszczelką, a czy ktoś wie jaką siłą dokręcać mocowania ( mostki ) wałka rozrządu???
U mnie to samo. Nagrzewnica raz grzeje, a innym razem mimo gorących węży wieje chłodem. Podejrzewam uszczelkę pod głowicą, jednak nie ma typowych objawów przedmuchu. Termostat i pompę wody mam nowe.
Lampy tylne, uszczelka - ale jak piszą wyżej obserwacja i jeszcze raz obserwacja. Miałem przypadek ze w Toyocie Yaris ciekło na środku dachu pod uszczelką (taki pasek, "fachowa naprawa" po wypadku) i woda ciekła do bagażnika, a podsufitka sucha. Po zdjęciu podsufitki dopiero można było zobaczyć gdzie cieknie.
witam, wielkie dzięki, to zdjęcie rozwiewa wszelkie wątpliwości.... szukając odpowiedzi, wcześniej wchodziłem na różne fora, gdzie na jednym z nich ktoś umieścił opis i zdjęcie dla yaris verso 1.3 i tam jest też korek przepływowy - razem z wlewowym są umiejscowione "u góry" pokrywy, z tym, że przelewowy jest ciut niżej, a jak sama nazwa wskazuje trzeba...
Moze łapie lewe powietrze gdzieś. Uszczelka pod kolektorem ssącym była wymieniana?
Położ kartony w garazu i zobacz czy nie ma wycieku. W srodku pod dywanikami tez sprawdz. Najgorsze to uszczelka pod glowicą. Mechanik moze zrobic kilka testow i to sprawdzic.
Chodzi mi wymiary zewnętrzne tych szklanek.(WYS,ŚREDNICA).Nie chcę rozkręcać pokrywy i ruszać tyle razy uszczelki,tylko po to ,żeby zmierzyć je ,potem skręcać (samochód jest mi potrzebny codziennie),dopiero zamawiać i znowu to samo..nie wydaje mi się żeby średnice były w każdym silniku toyoty takie same bez wzgl. na np.pojemność
No właśnie nie mam i obawiam się aby się nie rozkraczył po drodze dlatego chcę najpierw sczytać błędy. Mądre posunięcie, podoba mi się takie wybieganie w przyszłość aby zapobiec nieplanowanej awarii, w błędach będziesz miał że urwie się pasek rozrządu, przepali uszczelka pod głowicą, siądzie pompa paliwa albo urwie newralgiczny w tym modeli niebiesko-zielony...
Witam, Proszę o informację czy ktoś zetknął się z podobnym problemem dotyczącym akumulatora. Rok temu kupiłem do Toyoty Yaris nowy akumulator Centry 62Ah. Do niedawna było wszystko ok. Po wymianie uszczelki pod głowicą i sprawdzaniu pompy wody zaczął pojawiać się pisk zwłaszcza na zimnym samochodzie. Po jakimś czasie samochód trafił ponownie do mechanika...
do kolegi "jorge83" założyłem temat ponieważ takie informacje udzielił mi mechanik który pracuje w serwisie toyoty. Stwierdził że nie koniecznie się to może stać jednak bywają takie przypadki. A co do wypalonych garów to mogę Ci z chęcią pokazać swoje bo w piwnicy mam 3 silniki właśnie po uszczelkach.
Witam i proszę o opinie. W moim Yarysie pod korkiem wlewu oleju i na pokrywie zaworów ( od wewnątrz ) widać gromadzenie się gęstej mazi w kolorze kawa z mlekiem. Pierwsze co pomyślałem, to to że uszkodzona jest uszczelka pod głowicą, ale płynu chłodniczego nie ubywa, olej ma stały poziom i wygląda normalnie. Silnik odpala i wydaje się, że pracuje normalnie.
Korektor nawet jak zastany to i tak powinny hamulce hamować. To nie jest moja działka, ale dwa razy przerabiałem temat uszkodzonego korektora i o ile pamiętam to to jest tak, że sprężyna napina korektor i w przypadku mocniej załadowanego pojazdu napina go bardziej. Co za tym idzie korektor z reguły blokuje się przy nieobciążonym aucie i jadąc na pusto...
Ale nurtuje mnie ta głowica (VVT-i czyli zmienne fazy rozrządu w niej) i czy tam nie trzeba przy składaniu ustawiać jakichś wartości czy czegoś żeby to poprawnie pracowało czy tez tylko sugerować się znakami i to zagwarantuje prawidłowe złożenie (i ustawienie). Żaden z okolicznych mechaników nie ma pojęcia jak się mają te sprawy w silnikach z VVT-i...
Clio III jeżdżę już trzeci rok, od pół roku na gazie i jeśli miałbym wybrać drugi raz, to brałbym Clio III Grandtour, bo czasami brakuje miejsca oraz relingów :) Bieżące naprawy nie kosztują majątku, nadwozie ocynk lub plastik - pomimo kilu głębszych zarysowań korozji brak. Silnik pracuje dobrze, nawet pomimo wycieków oleju. Ale przy 200kkm to chyba...
odgrzewam temat bo może sie komuś przydać ;) Kupiłem Yarisa w rodzinie ;) jako drugie auto, zakup był awaryjny bo podstawowy samochód jest w naprawie po wjezdzie do rowu celem uniknięcia czołówki ale to nie ma znaczenia w każdym bądz razie po zakupie na drugi dzień zauważyłem poziom płynu na minimum, dolałem, na drugi dzień to samo, dolałem i historia...
To jeszcze nie ustawiłeś tego rozrządu i go nie odpaliłeś? W ogóle to kompresję by się przydało sprawdzić. Ociz nie będę tego robić, bo klientowi uszczelkę robił wujek, więc zostawiam to w rodzinie. Moje pytanie brzmi czy to może być przyczyna czy przeoczyłem coś w elektryce ? Jeszcze jedna rzecz mnie niepokoi , czy po podłączeniu bateri ba się wzbudzić...
Wydech ok nie dziurawy skręcony na nową uszczelkę po wymiennie słupka. Prze pływka na jałowym 2-3g/s, tą którą mam na zamiane jest z 1.3 ale to jest to samo(wszystkie numery pasują) z auta sprawnego*choć używka). Ten wymieniony słupek w staniej powiedział bym idealnym czyściutki w środku zero nagaru, łanuch napręzony wszytko wygląda jak nowe kompresje...
Panowie na filmikach od wymiany w yaris-ce i chyba też corolli tych łożysk mieli po prostu cała piastę. Demontował ( bo to był filmik z autodoc ) stara część dawał nowa, wszystko skręcał i jest. Wiem, że na filmiku się tak wydaje, ale skoro mechanik to robił to znaczy, że wszystko jest w miarę świeże więc nie będzie problemu z odkręceniem. Tam się odkręca...
W każdym jednym aucie olej spuszczany korkiem schodzi niemal do zera. Odessany nie podlega oględzinom, nie zabiera opiłków, jego ilość zawsze będzie mniejsza niż po spuszczeniu korkiem. Co do uszkodzeń gwintu, to przy odlewie przeważnie jest uszkodzony przy dokręcaniu, a przy odkręcaniu to uszkodzenie się objawia, albo pogłębia. Natomiast przy tłoczonej...
Teraz zauważyłam że na betonie po jakimś czasie postoju pozostają małe plamy oleju (teraz jest ciut mniej niż połowa miarki), podejrzewam ze to jakaś uszczelka może poszła bo miałam podobną sytuację w poprzednim aucie. Ale to chyba kolejny problem w ogóle nie powiązany z poprzednim. Jutro pojadę do mechanika i sprawdzę czy to może darfur5 coś z tego...
No to szukasz nie koniecznie auta miejskiego (klasa B) ale raczej kompakt (klasa C). Z wymienionych przez kolegę Kune na pewno mogę polecić Golfa V (znajomi mają, auto bardzo mało awaryjne, unikać udziwnionych silników typu FSI oraz awaryjnego 2.0 TDI). Auto naprawdę bardzo praktyczne i mało awaryjne. Wygodne. Octavia jest również fajnym autem, choć...
Witam. Przed paroma miesiącami założyłem LPG do Toyoty Yaris 1.0 2000r. Po założeniu wymieniłem sondę lambdę na oryginalną, bo była jakaś zamienna i wyskakiwał błąd grzałki. Po wymianie tej sondy grzałka już była ok, jednak pojawił się błąd za uboga mieszanka paliwa. Wykasowałem błąd i jeździłem tylko na benzynie, żeby sprawdzić czy przypadkiem nie...
Witam. Chcemy wraz z rodziną sprezentować matce samochód z okazji jubileuszu. Jej dotychczasowy - Peugot 106 Kid Edition 1.0 - jest już dość leciwy ('95), odbłuczony (ostatnio oberwało mu się po bocznych drzwiach - chyba ktoś cofał i nie zauwazył... aż dziwne, że się otwierają ;) a co najgorsze - gnije od spodu (w czasie ostatnie przeglądu diagnosta...
yaris toyota yaris toyota yaris yaris toyota
alpine kostki normy pomiarowe dodanie filmu youtube
lenovo restartuje zamiast wyłączać lenovo restartuje zamiast wyłączać
Zamek bagażnika w Kia nie zamyka się - przyczyny i rozwiązania Hoover HD 495AMBS/1-S – najczęstszy błąd E03, odpływ wody, czyszczenie filtra