Próba olejowa ale raczej dół silnika do remontu. Niestety ten typ tak ma że przy 200 tys km większość silników traci kompresję na którymś cylindrze. A wymiana pierścieni coś pomoże ? Samochód traci kompresję czy stracił? Bo tam jeszcze jeden problem występuje. po uruchomieniu jest ok przez chwilę?
Ile lat ma kosiarka. Jeżeli przez pół godziny pracuje poprawnie to powodem tego stanu mogą być zużyte pierścienie tłokowe, szczególnie jeżeli bierze olej lub kopci z tłumika Po nagrzaniu traci kompresję Można też wymienić świecę zapłonową
Oddałem samochód w dobre ręce i niestety okazało się,że trzeba otwierać silnik bo po zagrzaniu traci kompresję. Ktoś ma jakieś sugestie co to może być bo strasznie jestem ciekaw w czym może być przyczyna..lub ktoś miał podobny problem i jak temu zaradzić.?
a co z kręceniem bez sprężu? jakie jeszcze mogą być powody tego że chwilowo traci kompresję ? no mi już ręce opadają Dodano po 7 a co z kręceniem bez sprężu? jakie jeszcze mogą być powody tego że chwilowo traci kompresję ? no mi już ręce opadają
Albo traci kompresję (zużyty cylinder )albo uszczelniacze na wale
Zawór EBS do wymiany kolego jeden z obwodów traci "kompresje" Omiń obwód łącząc przy zbiorniczku wyrównawczym ( w narożniku kabiny ) pierwszy przewód z ostatnim i zobacz czy pomogló - jeżeli tak to zawór EBS wymienić i gotowe
Najlepiej wróć do zestawu z epoki. Za 20 zł? Toż to chyba z drutu robione. Obyś nie zarżnął cylindra. Objaw wskazuje że traci kompresje i nie ma siły.
Sprawdź czy uszczelniacze dobrze założyłeś. Może gdzieś łapie lewe powietrze lub traci kompresje.
No ok jeszcze jedno pytanie. Po dodaniu tego specyfiku jak wyżej w poście popychacze nie klekotały prawie wcale nawet po odpaleniu. Auto miało więcej mocy i lepiej sie zbierało. Gdy klekot wraca auto słabnie. Dlaczegoż /? Traci kompresje na niedomknietych zaworach??
Witam, w pierwszej kolejności pomiar ciśnienia sprężania. Pod wpływem temperatury traci kompresję. Czy sprawdzałeś świece? Regulowałeś gaźnik śrubką od obrotów biegu jałowego? Jaki gaźnik?
pewnie cos Ci wpadlo podczas zdejmowania glowic moze nawet nagar to zrobil i teraz traci kompresje i nie poradzi odpalic :P
Sprawdz Cisnienie w cylindrach, moze jak cieply to traci kompresje. Sprawdz Przeplywomierz powietrza. Sprawdz Filrt Paliwa. Pozdrawiam Amicar
Honowanie zrobisz głowicą z osełkami z all... za 20 dychy i wkrętarką. Pierścienie wymienia się głównie po to aby się zabezpieczyć przed braniem oleju z uwagi na zużycie pierścieni zgarniających. Jeżeli silnik traci kompresję w dół (do karteru) to żadna wymiana pierścieni nie pomoże, chyba że stare były popękane.
Ta, i miałeś 15 bar kompresji?
O...HO... Chyba gość dowiedział się ze ma wyślizgane pierścienie i tuleje, wiec na ciepłym silniku traci kompresje i nie ma czasu zajrzeć na forum bo musi zbierać kase na remont silnika. No bo przecież nie zostawił by tematu bez zakończenia....
Gdy kręcę "ręcznie " to czuć minimalną kompresję. Czyli kompresji nie ma. Na starych popychaczach było dobrze a teraz na starych i nowych jest źle, silnik traci kompresję to wałek wygięty w banan. Ciekawe co z panewkami wałka jeśli pozwoliły się tak wygiąć wałkowi albo inny temat - przegrzany motor w wyniku awarii pompy wody i cala głowica bananowa.
Myślę że zawory są za ciasno ustawione, i po rozgrzaniu są podparte, traci na kompresji.
Reasumując jedyne co mi do głowy przychodzi to podnoszenie zaworów, ewidentnie po odpaleniu i zgaszeniu zimnego silnika fura traci kompresje na jednym cylindrze. Nie mam do niej teraz dostępu bo gość wyjechał, ale jak wróci obiecałem że zaczniemy naprawiać od nowa :( Pozdrawiam Marcin
To nie jest usterka do tego działu - jak dla mnie silnik na ciepło traci kompresję, co w przypadku tak taniego silnika oznacza jego wymianę, naprawa raczej jest nieopłacalna. Wykonaj próbę kompresji na ciepłym silniku i będziesz wiedział. Na wszelki wypadek sprawdź ukad zpałonowy, zwłaszcza cewkę.
sytuacja jest taka że zwieszają się zawory i wtedy zaczyna przerywać dlatego bo traci kompresje (':cry:') //// jeżeli odepniesz wężyk ob sterowania turbiny i na zimnym silniku z rana 1 i gaz do dechy to taka sytuacja nie nastąpi ??????? to wytłumaczenie mi dlaczego ??????
Witam:) Napisz proszę kolego czy doszłeś do porozumienia z tym silnikiem bo kupiłem takiego samego z tym silnikiem po wymianie wałka ale autko chodzi jak chce i też traci kompresje na rozgrzanym silniku!! Zastanawiam sie jeszcze czy da sie zmierzyć wałek żeby mieć 100% pewność??
Kabel WN - tylko wtedy raczej by odpalał bez jednego a potem zaczynałby chodzić, może traci kompresje (podpiera zawór), no i sam wtryskiwacz ale tu już trzeba go wyjąć, zatkać otwór po nim i odpalić żeby popatrzeć co się dzieje. Może też iskra ginie - podłączyć drugą świecę do kabla, odpalić i popatrzeć.
Słuchaj pracowałam w serwisie ARDO i to że to nieszczelność to bardzo małe prawdopodobieństwo, tak jak ktoś napisał to fachowcy od brania pieniędzy ,a nie od naprawiania.Musisz zobaczyć jaka jest sprężarka bo jeśli Samsung to żle( traci kompresje i rzuca olejem).Na R-134A(czynnik chłodniczy) zapchania to dość częste zjawiko.Tak jak napisałem prawdopodobie...
Mogę tylko przypuszczać na podstawie 13 letniego doświadczenia przy pracy z chłodziarkami - prawie pusty układ chłodniczy, sprężarka po nagrzaniu traci kompresję i nie tłoczy z oczekiwanym ciśnieniem (pomimo, że pracuje). Miałem już podobne awarie, rozmroź urządzenie, i obmacaj ścianki w środku, jeśli na krurejś wyczujesz choć delikatną miękkość (poduszkę)...
miałem zrzucony cylinder, nie ma luzów, żadnych rys. ale odpalać odpala, wprawdzie gorzej niż przed tym popsuciem, ale odpala. Mieszanka też dobra, stosunek 1 do ok 50. Świecę zmieniłem na nową ale maluchowską (nie mam chwilowo dostępu do takiej która być powinna) ale efekt ten sam wciąż... tzn zaczeło się To wszystko od rozszczelnienia kranika, naleciało...
Witam posiadam samochód taki jak w tytule i mam problem z podwieszającymi się zaworami, mianowicie po dodaniu gazu do 4 tys auto traci kompresje i zaczyna trząść całym silnikiem :cry: Byłem auto podłączyć pod komputer żeby zobaczyć był jeden 00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej. Może mieć to jakiś wpływ na podwieszanie zaworów? Może mapsensor?...
Nic tam nie hulało - silnik nagle nie traci kompresji, w dodatku dość równomiernie na wszystkich cylindrach. Wpierw należało by szukać przyczyny słabego ciśnienia, a szarpanie to już inna bajka - wypadające zapłony któregoś cylindra, pływający z różnych przyczyn KWZ, nadmiernie zubożona mieszanka itd. Wymagasz teraz wróżenia z ręki przez telefon. W...
Kompresja. Jak silnik traci sprawność to spada moc i rośnie zużycie paliwa.
Wyliczyłeś m.in., że wymieniłeś tłok i pierścienie, a co z cylindrem? Przecież to oczywiste, że po rozgrzaniu silnik traci kompresję wskutek wyeksploatowania cylindra. Nie jest w kształcie walca tylko "jajowaty". Silnik gaśnie, bo ma zbyt duże przedmuchy mieszanki przy ściankach cylindra. Ponadto mogą być źle dobrane pierścienie tłokowe, źle zamontowane,...
Sprawdź ciśnienie sprężania -wygląda to na problem z kompresją.
Dziękuję za odpowiedzi. Na początku pisałem, że listwa wtryskowa była wymieniona bo nie palił na jeden cylinder przez ok 20 minut po przełączeniu na gaz. Czyli typowy objaw niedziałającego wtrysku. Po wstawieniu nowej listwy nadal nie pali, tylko, że teraz chyba przez cały czas. Na benzynie jest wszystko ok. Może coś z ustawieniami gazu, ale co? Albo...
Ja osobiście wybrał bym metabo niż tą makite. Ale to zależy od gustu, praca młotków jest podobna. Metabo ma drogie części zamienne i akurat te młotki są ciężkie w naprawie jak nie masz w miejscowości dobrego serwisu to będą młotek odsyłać do naprawy co za tym idzie koszt naprawy wzrośnie. Makita prosta w naprawie, tanie części ale mechaniczne części...
Samochód po remoncie silnika, głowica splanowana , wymienione prowadnice, zawory dotarte , uszczelniacze, popychacze, uszczelnienia, rozrząd kompletny,mam problem z tym jak odpalę i przycisnę gaz tak do 4tyś to auto gaśnie i traci kompresje po dłuższym kręceniu odpali ale telepie silnikiem i kopci na biało tak jak by na któryś tłok nie palił po jakimś...
Najprawdopodobniej silnik może tracić kompresję na ciepłym i tu możliwe są dwie opcje: nieszczelności związane ze zużyciem pierścieni, tłoka itd. Ale problemem może być również zbyt mały luz zaworowy i niedomykanie zaworów na ciepłym silniku. Tak czy siak, warto byłoby zmierzyć stopień sprężania na zimnym i ciepłym silniku. Poza tym bardzo często fachowcy...
Na kompresji zawsze traci jakość dźwięku.... i dlatego CD-DA jest do dzisiaj najlepiej brzmiącym zapisem :)
Problem tkwi w tym że Jak w tym kawale z autobusem pełnym wariatów... ja wiem co się zepsuło - autobus. W czym tkwi problem to trzeba ustalić, na razie to wiesz czym on się objawia. Jak nie chce zapalić to świeca jest mokra? Jest iskra? Choćby na słuch - nie traci się kompresja (rozrusznik nie kręci podejrzanie lekko)?
-regulacja pompek odpada bo na plaku tez nie chce sie wkrecac -silnikiem rzuca w momencie wystapienia usterki -brak kompresji na wszystkich odpada bo by nie pracowal -jak jest zimny i wkreci sie go na wysokie obroty to traci kompresje na wszystkich cylindrach i gasnie,a jak kreci sie rozrusznikiem to kreci na pusto ale jak olej wyplynie z popychaczy...
Sprawdź kompresję na zimnym i na ciepłym.
Pierwsze co bym sprawdził to kompresja z racji 24 lat.
I ten złom miał niby mieć dobrą kompresję?
Powinieneś lać lepszy olej. Ale skoro już tak jeździł jak go kupiłeś to poprzedni właściciel mógł go przytrzeć. Sprawdź kompresję.
przejechałem się dziś na próbę Galaxy z komisu i espace- tylko że espace było 1.9. Moje wrażenie jest takie że Galaxy jest dość sztywny, espace zachowuje się podobnie do 807. 10 lat diesel zazwyczaj wymaga naprawy wtryskow i sprzęgła. Ale nie jest to tragedia. benzyna zazwyczaj traci szybko kompresję i wymaga kapitalki, więc koszta podobne. Do tego...
Nie masz drgań w trybie awaryjnym elektryki i obrotami nominalnymi + 100 obr/m. Masz drgania w trybie normalny i z normalnymi obrotami jałowymi. Alternator jeśli jest obciążony ładowaniem to i obciąża mechanicznie silnik. Jak instalacja ok to problem z silnikiem - zapłon się kończy, kompresję traci, dziurawy dolot...
Witam Przeglądnąłem kilka podobnych tematów i nie znalazłem nic dla siebie. Kosa zapala bez problemów i na wolnych obrotach pracuje. Przy dodaniu gazu zaczyna się dławić i nie wchodzi na wysokie obroty - gaśnie. Jednego dnia pracowała dobrze, następnego dochodziła do 3/4 obrotów i pod obciążeniem nie miała mocy, następnego dnia obroty są takie, że głowica...
Witam, Jakie łożyska i simmeringi można zastosować do remontu chińskiego silnika 49cc? Mój silnik powoli traci moc i nie wiem czy jest to spowodowane spadkiem kompresji czy starą mieszanką Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi :)
Witam i widzę ze mam do czynienia z profesjonalistami dlatego i ja mam do Panów pytanie o piłę FLO Po nagrzaniu się traci moc a później się wyłącza Gdy się trochę ostudzi to popracuje z minutę i się na wolnych obrotach wyłącza Kompresja w porządku nie ma żadnych problemów z zapalaniem - świeca też nie wykazuje uszczerbków. Filtr powietrza był bardzo...
hehe właśnie tak wygląda klasyczne zatarcie silnika :) teraz kompresja bedzie bardzo mała :) silnik odpalił więc niezatarłes go tak bardzo :P zrób mały remacik wsk i będzie hulać:) p.s. coraz mniej tego na naszysch drogach :/
Wyregulowany gaźnik dobrze ?? Ma dobrą kompresje nigdzie jej nie traci sprawdź dokładnie ...
Kompresja jaka?
Jeśli odpala i wchodzi na obroty to zapewne kompresja słaba. Jeśli filtr powietrza i tłumik drożne to pewnie potrzebny będzie szlif. Nie gubi kompresji pod glowicą?
Kompresja i ewentualnie wtrysk na tester.
... ten doc file daje się efektywnie kompresować przez server http i taka skompresowana wersja to po prostu mniej danych do przesłania. ZIP tez jest kompresowany - 2-gi raz co nie jest efektywne jeśli chodzi o zmniejszenie rozmiaru ale też jeśli chodzi o użycie CPU i pamięci na serwerze a dodatkowo serwer "traci czas" na kompresje zamiast wysyłanie....
Kompresja jest ale nie mogę kopnąć tak żeby wypchało mi palec
Witam, Sprawdź kompresję
Na zimnym tzn. gdy chodzi na ssaniu, czy po jego wyłączeniu chodzi nadal i po mocniejszym zagrzaniu dopiero przestaje? Nie traci wtedy może iskry? Jak z kompresją?
Witam mam problem z moim foxem mianowicie traci na mocy gdy sie rozgrzal podlaczony pod komputer stwierdzono wypadanie zaplonu cylinder 1 cewka wymieniona swiece rowniez i błąd znowu jest gdy auto sie rozgrzeje caly zaczyna klekotac i traci na mocy niezbyt przyspiesza kompresja dobra lecz jak robiono coś z powietrzem. Nie pamiętam jak to sie nazywalo...
Kompresja?Ile auto ma najechane?
Cześć, jeżeli gaźnik jest przeczyszczony, nie przerywa ani gaśnie to raczej problem nie wynika z układu paliwowego. Napisałeś, że był wymieniany prawie cały napęd, ale czy sprężyna centralna także ? Jeżeli nie to prawdo podobnie sprężyna, po rozgrzaniu traci swoje właściwości i staje się miękka. Przez to pasek ślizga się pomiędzy talerzami i ma muła....
Witam. Jak śmierdzi paliwem to raczej przyczyny szukaj w świecach i kompresji.
Wątpie w to że brak kompresji bo po odpaleniu i w dłuższej jeździe nie traci siły, gdy miała nieszczelny wtrysk i brakowało jej kompresji to siły w ogóle nie miała by jechać. No fakt dużych osiogów nie ma 70/h
Na rozgrzanym silniku sprawdź kompresję
A czy ja napisałem że coś się stało? Mam na myśli jakość wykonania, pasowanie cylinder-tłok. Silnik po prostu tracił kompresję i nawet jak udało się go uruchomić to o jeździe mogłeś zapomnieć. To jak się nie stało skoro tracił kompresje serwismenie? Sam sobie zaprzeczasz i piszesz tylko dla ilości postów bo w celu pomocy na pewno nie. Skoro piszę,...
Witam, Niestety problem przy następnym koszeniu powrócił. Kosiarka po rozgrzaniu traci siłę i nie da się jej odpalić (jedynie jak się ssanie przytrzyma). Sprawdziłem kompresję i na ciepłym ma 3.5-4 Bar - czy to już oznacza koniec silnika?
Jezeli chodzi opierścienie to możesz zrobić tz. próbę olejowa. Jest to najprostsza metoda. Musisz zmierzyć przede wszystkim ciśnienie na garach. Nastepnie podać troszkę oleju w tłoki i zmierzyć ciśnienie ponownie. Olej powinien uszczelnić drogi gdzie może tracić kompresję lub paliwo. Silnik chodzi równo czy szarpie?
Nie spodziewałem się cudów no ale naprawdę jak na HD obraz powinien być naprawdę ładny przyciągający oko, a co to za HD kiedy jeśli leci coś z napisami itd to nie da się ich przeczytać są tak niewyraźne, a program faktycznie nadawany w HD jest może 2 w porywach do 3 razy w ciągu dnia. Są dwa główne powody sytuacji, jaką obserwujesz na ekranie: źródło...
Jeśli chodzi o dół to kompresję najczęściej pierwszy traci pierwszy cylinder, bo przy wymianie świecy często wpada tam piasek i inny brud nagromadzony wokół gniazda świecy. Co za bzdura !!!
Paliwo ma? Filtr paliwa nie jest zapchany? Filtr powietrza drożny? Cokolwiek sprawdzałeś? Czy mamy wyciągnąć szklaną kulę :/ . I co to znaczy "że ciekl zawur ssący"? Zawór ssący może być niedomknięty, ale przez to tracisz kompresję. Jednak on sam z siebie nie doprowadzi się do takiego stanu. Grzebałeś w głowicy?
Witam, też mam problem z moją MS250. Podczas cięcia traci moc, łańcuch staje, a silnik buczy. Na obroty wkręca się idealnie, oberwać na wolne. Wymieniony gaźnik, przewody paliwowe, impulsowy łącznik gaźnika zrobiony, test szczelności, wymienione uszczelniacze. Piła kompresję ma 9,5. Już sam nie wiem, co jest. Gaźnik jest dobrze ustawiony. Podejrzewam,...
Sprzęt używany Na początek do sprawdzenia filtr powietrza czy czysty. Jeśli sprzęt ma duży przebieg to nie wykluczone, że skończyły się pierścienie/cylinder i ma za słabą kompresję.
A jak będą tylko lekko trącone? Pomiar kompresji nie wykaże błędu a za kilkadziesiąt kilometrów zawór się wypali. Albo właśnie urwie się grzybek i narobi bałaganu. I tak może skończyć się podcieranie szkłem.
Tak kable jak się psują to trzaska pod maską i silnik gaśnie.Pomiar kompresji .
To jest błąd i nie jeden Ci to powie. Ale za to biczować się nie musisz. Moto będzie jeździć ale nie powinno się tak robić bo gdyby wydmuchało to tracisz kompresję. Jak robisz dla siebie ok, ty tracisz ale jak dla kogoś to nie rób tak bo ktoś może nieźle się zdenerwować.
Wydaje mi się ,że może tracić kompresje po rozgrzaniu.Rozbierałeś cylinder i oglądałeś tłok z pierścieniami?
Witam Od jakiegoś czasu noszę się z zakupem interfejsu do jednego z moich samochodów - Accorda VI 1.8 2001 polift. Ma on złącze OBD. Dodatkowo od kilku dni zajmuje się samochodem ojca, który był błyskawicznym zakupem (długa historia) z check engine od samego początki. Jest to grande punto 1.9 diesel z 2006 roku (o ile mnie pamięć nie myli). Tutaj poza...
Aktualnie zgrywam kartą Pinnacle Studio - pierwsza chyba wersja. VHS jest słabej jakości ale chciałbym uzyskać taką jakość jaka jest wyświetlana na TV po podłączeniu do magnetowidu, a przy kompresji na cyfrę niestety dużo się traci na jakości
Te żeberka z boku jak są zalepione olejem z trociną to silnik się przegrzewa. Jak wykręcisz swiece to ciągniesz za szarpak jak chcesz, jak jest dobra kompresja to piłe prawie podniesiesz za sznurek.
Widze że jesteś troszeczkę niezorientowany (bez obrazy). Otóż nagrywając na płytę DVD trace, zawsze się traci. DVD powoduje zawsze kompresje i zawsze to widze, bo nigdy ten obraz nie jest taki płynny i czysty jak w oryginale , po zgraniu do formatu AVI. Konwersja na blue ray powoduje również kompresje ale juz znacznie mniejszą i niezauważalną dla oka,...
Witam Ja zaczął bym od sprawdzenia kompresji. Nie ma sensu opierać diagnozy na domysłach.
Witam problem z nierówna praca silnika po wymianie rozrządu był przez uszkodzony jeden z walków rorzadu ponieważ mechanik sam to zepsuł bo odkręcał w zła stronę diagnoza była u innego mechanika który zdja pokrywę zaworów i zauważył że na walku są 3 takie jakby panewki i jedna była oberwana i zacinało klawisz zaworu i silnik tracił kompresję po prostu...
Jak tylko zaopatrzę się w miernik kompresji-manometr to wykonam taką próbę. Jaki olej i jaka jego ilość należy wlać do cylindra przed taką próbą? Łącze pozdrowienia
A to by trzeba zrobić próbę olejową, tj. wlać strzykawką po 1-2cm³ oleju do cylindrów i zmierzyć ponownie. Jak się poprawi ciśnienie, to pierścienie, jak nie, to zawory. Ale te silniki lubią tracić kompresję po przegrzaniu, a potem przedmuchy powodują już tylko zapiekanie pierścieni i pogarsza się sytuacja.
wydaje sie mi ze masz przeestawiony zaplon sprawdz to.. a kompresja ci sie zmienila?
Sprawdź kompresje, mógł się przytrzeć, pierścionki mogą też puszczać
Po zdjęciu przewodu zasilającego gażnik,podczas kręcenia rozrusznikiem powinno lecieć paliwo.W zapłonie może być fajka,przewód WN,świeca.Poza tym po większym przebiegu "puszczają" uszczelniacze na wale(traciłby kompresje)jeśli "wał się poci" to simeringi do wymiany.Co do rolek to nie jestem w temacie.
Właśnie!!!!!!!!!!!! że nie będą klepać, zawory na ciepłym silniku sie wydłużają i dlatego może tracić kompresje i tym samym nie zapalić lub ciężko zapalać na ciepłym silniku.
Wydaje mi się że porysowany cylinder i uszkodzone pierścienie. Olej przedostaje się do komory spalania i go pali w mało zauważalnym stopniu. Miałem podobnie w swoim. Kompresja była a olej brało
Dzięki wszystkim za porady ale na efekty będziecie musieli troszkę poczekać bo na razie nie mam czasu na parcha. jarciu11: 4bar na wolnych na zimnym, jak się nagrzeje spada do lekko ponad 1 na wolnych czyli normalnie. Też uważam że problem jest z popychaczami chociaż były nowe zakładane tylko muszę jakoś wyczaić które to. Niestety w dzisiejszych czasach...
Ja bym sprawdzil kompresje jeszcze jesli nie dotarles zaworow w nowej glowicy to bedziesz tracił kompresje. Moga byc one nie szczelne od nowosci a moga rowniez okazac sie nie szczelne po 500 km , to cie nie ominie
Przyszedł komplet naprawczy gaźnika. Założyłem go i teraz jest dużo lepiej. Wolne obroty są, na wysokie się wkręca super. Rwie do przodu jak trzeba ale tylko na jedynce. Wrzucam 2 i już nie chce jechać traci prawie całą moc. Czy to brak kompresji? Cylinder ma gładź i nie ma rys. Po jakimś czasie się chyba przegrzewa i też traci moc i nawet na jedynce...
co to jest format kompresji stratnej? Format którego wynikiem jest plik audio/video, który bardziej lub mniej, jest wciąż akceptowalny w oglądaniu/słuchaniu jak oryginał. Mniejszy plik osiągnięto przez usunięcie z oryginału części zawartości, na rzecz owej kompresji. Dlatego kompresja jest stratna bo oryginał traci na zawartości.
zobacz filterek paliwa . jest przykręcony z boku bloku silnika . taka duza puszka . Hm ale raczej to nie bedzie tendy droga . hm generalnie te silniki pozbawione sa elektroniki i jedyne co w nich jest to sterownik świec żarowych . Oczywiście jeśli mowimy o mk3 czyli początek lat 90 . Hm wiem ze dość często silniki traciły kompresje ale wtedy sa problemy...
Ostatnio podlałem pod świece to odpalił i zgasnal a tak to kręci i do tej pory nie chce złapać Nalałeś świeżego paliwa? Benzyna traci część swoich właściwości między trzecim, a szóstym miesiącem magazynowania.
Co to jest dwa lata, pryszcz. Może się pierścienie zapiekły (np. nagar) i tracił kompresję. Nie wiem co za rozpuszczalnik wlałeś, ale np. aceton ma to do siebie że znakomicie rozpuszcza nagar.
Pomiar kompresji z próbą olejową, jak olej nie da znacznej poprawy to wiadomo będzie że to wina niedomkniętych zaworów. Sprawdź też ewentualnie dolne kółko rozrządu czy nie ma luzu na wale. Miałem tak niedawno w X14XE że się przesuwało i tracił kompresję.
Nie znam tego softu i długości "blacków" więc nie powiem ale możesz na próbę wstawic 10 i przeliczyć. Co do jakości AVI - MPEG jeżeli AVI masz niekompresowane to jakość tracisz zawsze przy kompresji (na tym to polega ogólnie rzecz biorąc) ale można kompresowac tak że nie widać różnicy, więc po co przepłacać (ilością zajmowanej powieżchni) :D Najlepiej...
Sprawdź kolego również dokładnie kompresje jak czułeś woń benzyny oraz gaśnie na wolnych :)
Sprawdze i jutro napisze chociaż gdy sciagne wężyk to paliwo nie wpływa do gażnika a a z kranika normalnie sie leje a co sądzicie o zbyt bogatej mieszance lub traceniu kompresji po zgrzaniu ?? Dodano po 1 sprawdzałem ale bardziej kapie niż sie leje :(
Silnik na gaźniku czy na wtrysku? Filtr paliwa czysty? Synchro rozrządu poprawne,? Kompresja jest właściwa? Wydech drożny. W zbiorniku jest benzyna?
Wiem dokładnie jak jest z strzelaniem bo przeszedłem bardzo długa drogę z motocyklami z duszą zaczynając od starej jawki tzw krytej kończąc na mz to te z duszą ;) a co do młodszych to trochę mniej tego było ale cały czas sie rozwijam:D ale wróćmy do tematu dziura w tłoku?to absurd wtedy by nawet nie odpalil prosty powód brak kompresji
witam mam podobny problem z mackiem 390 auto chodziło bez zarzutu do czasu kiedy musiałem wymienić tuleję w silniku bo przegniła i poszła kompresja do wody. Od wymiany auto traci moc. Mam wymienioną turbinę zrobione wtryski i pompa po generalce. Silnik odpala bez problemu i do czasu jak nie nabierze temperatury jest ok jak się zagrzeje to traci moc....
telewizor traci iskra traci traci route
wymiana parownik renault płyta indukcyjna budowa twarde lutowanie
Citroen Pluriel: Kod usterki 166 - diagnostyka i rozwiązania Stukanie w silniku Honda Barossa 150 - przyczyny i rozwiązania