Diagnozę wstępną robi się, robiąc tzw próbę przelewową wtryskiwaczy. Reszta na maszynie. Do tego skaner i diagnoza innych parametrów. Taki dci kręci np długo przy wadliwym czujniku CMP. Także jak widzisz twój mechanik zgaduje. Może trafi kto wie.
Witam Przeróbka już dawno wykonana i auto śmiga. Było jeszcze trochę problemów z mocowaniem linek na skrzyni biegów bo są dwa rodzaje i jak jest nie ten to biegi nie wchodzą dobrze oraz z tempomatem bowiem instalacja nie jest przygotowana na oddzielny czujnik sprzęgła i hamulca , ale i to ogarnięte. Nadal jeszcze wykrywa błąd skrzyni biegów bowiem moduł...
Tego zestawu nie zmodyfikują bo mają podpisaną umowę z producentem tych elementów. Może znacie jakiś serwis renault lub zwykłego gaziarza, który ma dostęp do bazy renault i może wklepać tam w kompa montaż instalacji w serwisie? Oczywiście liczę się z kosztem takiej usługi, a jej legalność mnie nie interesuje. Tego nie załatwisz tak jak Ci się wydaje,...
rozrząd. . .
Biegły mówi, że jak będzie różnica o jeden klin, to zerwie już przy odpalaniu Jak mi się znowu trafi Renault ze źle założonym paskiem to specjalnie zrobię zdjęcie lub filmik dla tego "biegłego" teoretyka.
Zobacz to : http://obrazki.elektroda.pl/9489655500_1...
DDT działa na ELM327 za kilkadziesiąt PLN. Na BT/USB wg. uznania, ELM i tak się po porcie szeregowym komunikuje. Do Renault jak nie pasują zamienniki, to zostaje Clip jak wspomniano, ale to już znacznie większy wydatek. 6 lat temu kupiłem chińskiego ELM za 25 PLN... Jak się trafi na coś do niego jakościowo to będzie działać jak "interfejsy" za 200 PLN,...
wyłacznik inercyjny ,bezwładnosciowy ,bezpieczenstwa , wypadkowy , różne nazwy sa stosowane ale służy on do wyłaczania pompy paliwa podczas uderzenia
Witam . Jeżeli kontrolka ładowania się nie pali,mogą być trudności ze wzbudzeniem alternatora.Sprawdź przewody przy alternatorze(czy przykładowo przewody nie urwane ),sądzę że może jest to tradycyjny alternator z regulatorem bez COM.Musisz podać ilu pinową ma kostkę zasilającą alternator(oznaczenie pinów),lub podać typ alternatora to dużo wyjaśni.
Witam serdecznie. Sprawdz na początek bezpieczniki.
http://obrazki.elektroda.pl/6900433100_1... http://obrazki.elektroda.pl/6900433100_1...
Że żłopie po 16-17 l gazu / benzyny po mieście i 10-12 w trasie już się przyzwyczaiłem (dwuletnia walka nic nie daje), nawet przywykłem do myśli że tego samochodu już chyba nie sprzedam tylko trafi do puszkowni. Jakie to auto i silnik?
Czy jest możliwość, że jest jeszcze jakieś zabezpieczenie które nie odpala tych urządzeń Bezpiecznik. Często na przewodzie + stosuje się dodatkowy bezpiecznik. Trzeba sprawdzi, w którym miejscu następuje przerwa.
nie mogę zlokalizować przewodu który załącza radio po kluczyku Może go nie ma, oryginalne radio być może z CAN ma informację o stanie zapłonu. a do tej z wyświetlacza nie mam jak przyłożyć Rozumiem że ten wyświetlacz również demontujesz...
A pcf był prekodowany?Bo jak nie to tylko odpali.
bogumila70 jeśli komp do SCENICA to tylko CLIP. inne mogą w najlepszym przypadku nic nie pokazać, a w najgorszym namieszać w sofcie. coś ten mechanik popie... skoro przy wymianie filtrów tak zmaścił. do radia potrzebujesz kod, ale pod warunkiem, że wyświetla napis CODE. jak ERROR to coś nie halo. kod można otrzymać w ogólnodostepnych miejscach. w ASO...
Miałem podobnie, była uszkodzona cewka wtrysku.
Ma chyba uwalony zamek kierowcy bo nie zamyka i nie otwiera centralnego z kluczyka. I tak ma być. CAN,a tam nie założysz bo w sieci nie ma komunikatów komfortu(przynajmniej w modelu 2007 tylko bezpilotówka analog)
Trzeba zmienić w sterowniku silnika typ świec na 7V
Siema.Może to będzie pomocne....
Sprawdź czy przeciwmgłowe tylne świecą w samochodzie z wyjętą wtyczką. W gnieździe powinien być miniaturowy przełącznik, który czasami się zacina lub już został uszkodzony przez korozję. Jeżeli jest w nim "inteligentna" instalacja elektryczna, to sygnał z czujnika informuje moduł body o podłączeniu przyczepki i zmienia parę funkcji m.in. wykrywanie...
Przy zaciągniętym cięgnie,wastegate powinien być cały czas zamknięty. I nie powinien się ruszać podczas dodawania gazu bo po co? Sterownik powinien go zluzować przy np przeładowaniu. Na takiej zasadzie działa turbina w łoplach DTI o ile dobrze kojarzę.
Twój Trafic to pewnie ostatni wypust modelu II, okolica 2010 roku, niestety nie mam do niego schmatów. Zamieść post w dziale z alarmami, tam powinieneś uzyskać pomoc
Z tyłu głowicy, dobra lampka i bez probemu go zobaczysz .
Nie błędy a diagnostyka parametrów. Coś musi wyjść , nie ma bata.
A była próba aby włożyć inny akumulator bo aktualny może robić piki napięciowe, nie wiem czy tam czujki ciśnienia na listwie nie jest zasilany 12v i jak czujnik dostanie przebicie i 12v trafi na linie 5v sterownika to go uszkadza co może powodować wariactwo widmo
Możesz doładować akumulator z zewnątrz. Podepnij się pod lampkę wewnątrz (o ile jest).
Od pedałów masz wspólną wtyczkę, co łączy czujnik hamulca, sprzęgła i własnie gazu i w tej wspólnej wtyczce nie ma kontaktu - często trzeba obciąć i lutować kable
Zegary się podświetlają i działają ikonki od kierunkowskazów, świateł mijania i drogowyc Te kontrolki nie potrzebują stałego plusa którym zasilane są zegary, leci do nich masa zasilania i plus w momencie załączenia któregokolwiek światła. Pin 1 w złączu zielonym to plus stały (z tego samego bezpiecznika co zasilania złącze OBD), Pin 2 to zapłon
Jeżeli słychać pompkę to zdejmij z niej wężyk i sprawdź czy pompuje.
nie męcz się z gruzem, jeżeli masz diagnozę ze sterownikiem silnika to: Immo off lub emulator zależności od sterownika, dezaktywacja lampki IMMO i można śmigać autem, i problem się nie powtórzy. poz. Jak brak komuny z ECU to musisz ją przywrócić (do sprawdzenia zasilania, cany, masy, sterownik, wilgoć w przewodach )
http://obrazki.elektroda.pl/1297391400_1... Ale sądze,że geometria turbiny stoi dęba.Trzeba wyjac turbo i wyczyscić
https://nemigaparts.com/cat_spares/epc/o... proszę
Skoro taka odległość od tłoczka i szybkie pompowanie pomaga zanim zdąży się całkiem cofnąć, to wygląda że mechanizm regulacji luzu nie działa jak należy. Co prawda nie znam dobrze konstrukcji w tym pojeździe ale zapadka albo ząbki może się starły w mechaniźmie i pozwala to na całkowity powrót tłoczka. Wydaje mi się, że musisz w takim razie cały tłoczek...
Niby masz czym, ale umieć to nie umisz. Oddaj do mechanika albo odczytaj błędy z silnika i ciśnienie na CR podczas kręcenia.
jak jest różnica we wtryskach firmy bosch 0445110265 a 0 986 435 170 są zalecane do w/w silnika i dobrane w/g vin? Obydwa wtryskiwacze są takie same. Z tym, że 0986435170 - to wtryskiwacz odnowiony po fabrycznej (przez Boscha) regeneracji. Pomimo że można o nim powiedzieć nowy - nie polecam. Jeśli chcesz kupić nowe to bierz 0445110265. Przez cieknące...
Czesto lamia sie przewody w wiazce nad skrzynia biegow , oczywiscie musisz zaczac od sprawdzenia wszystkich mas i zasilan. Czy kontolka/dioda od immo gasnie , swieci lub miga ?
W Trafic jest źle zaprojektowany bak paliwa. Masz zaginięcie na przewodach paliwowych na środku auta. Na kanał po przewodach trafisz.
Witam! Według instrukcji serwisowej (j. angielski) do tego modelu jaką posiadam to są podane następujące momenty cyt. Hub nut 28 daN.m , Wheel bolt 14,2 daN.m ,Brake calliper monting bolt 18 daN.m Pozdrawiam!
Niewłasciwy regulator lub urwany przewód komunikacji.
nalej paliwa do zbiornika:) załóż przed filtrem na wężyk ręczna pompkę i nią spróbuj pompować...
Drabinka 1 kom. Dodano po 51 Zmierzyć miernikiem obok masz do porównania.Zmyj acetonem lub denaturatem.
W ostatnim czasie stałem się posiadaczem pięknego Renault Trafic L2H1. Jak wiadomo autko to (wraz z braćmi Oplem Vivaro i Nissanem Primastar) posiada przykrą dolegliwość w postaci szybko padającego sterowania szybą pasażera. Ponieważ w internecie jest mnóstwo wątków opisujących ten problem, a żadnego konstruktywnie go rozwiązującego - postanowiłem podjąć...
Sprawdź ten czujnik na poczatek, a jak to nie czujnik to jedź do kogoś kto ma większe pojęcie o tym.
W czym jest problem ? po co Ci schemat ? Zmień kierownice, kup przyciski od tempomatu adaptacja w clipie i po sprawie. A komputer pokładowy to nie wiem który chcesz zmienić.
Podglądałeś odczyt obrotów silnika podczas diagnozy?
Przede wszystkim musi być nie uszkodzony . Po drugie nie ma różnicy jaki solar gdyż jest tak wiele ich dostępnych że każdy jest dobry . Polecam kupić solar w zestawie z regulatorem i kablami , najbardziej się opłaca . Ostatnio kupiłem taki https://allegro.pl/oferta/panel-solarny-... , wystarczy w zupełności...
Głowica: 1- 5Nm 2- 30Nm 3- 150 stopni +- 3st. 4- 150 stopni +- 3st. Szpilki nowe, jeśli dokręcisz tak na starych, to na pewno zerwiesz! To samo z korbowodami!!! Korbowody: 1- 25Nm 2- 55 stopni +-6st. Jak nie chcesz kupować nowych to kręć na własne wyczucie i odpowiedzialność.
Tak ! To jest taka czarna plastikowa skrzynka na wysokości kolan. tam są dwie kostki : biała prostokątna i szara kwadratowa. Ja u siebie sprawdziłem te grube czerwone kable przy białej kostce. na wszystkich miałem stały plus więc lipa. Szukając dalej przelutowałem wszystkie luty w UCH i dalej było nic z tego. W końcu zdjąłem zbiornik wyrównawczy pod...
Może Cię nie ratuje,ale może się przydać https://docplayer.net/37602801-T31-nissa... W załączniku masz już konkret
renault trafi wtrysk renault trafi renault trafi alternator
podwójne świetlówki wszystek dioda zmywarka amica przekaźnik kamery
stare puszki elektryczne stare puszki elektryczne
Kody błędów suszarki bębnowej Electrolux z pompą ciepła Magnum THF MIG 202-P - wentylatory działają, wyświetlacz nie