W Trafic jest źle zaprojektowany bak paliwa. Masz zaginięcie na przewodach paliwowych na środku auta. Na kanał po przewodach trafisz.
wydech trzyma czyli trafiłem :)
Witam Przeróbka już dawno wykonana i auto śmiga. Było jeszcze trochę problemów z mocowaniem linek na skrzyni biegów bo są dwa rodzaje i jak jest nie ten to biegi nie wchodzą dobrze oraz z tempomatem bowiem instalacja nie jest przygotowana na oddzielny czujnik sprzęgła i hamulca , ale i to ogarnięte. Nadal jeszcze wykrywa błąd skrzyni biegów bowiem moduł...
wlasnie teraz doczytalem ze nie sprawdzilem zasilania na A1. Zaslanie sprawdzalem na zapietym sterowniku i z "pewna" masa. Dzieki za schemat Dodano po 12 Zasilanie na A1 dochodzi ladnie 12V, kabel od przekaznika trafiony?
Bez diagnozy się nie da znaczy da się wymieniaj dalej na pałę i w końcu trafisz.
Nie wiem czy dobrze trafił
Nie ma znaczenia co wymieniłeś. Ważne jest to czego nie zdiagnozowałeś. A z wróżb to zapowietrza się ,kąt wtrysku,czujnik temperatury itd. Albo zaczynasz diagnozę albo robisz tak jak większość. To znaczy wymieniasz za koleją aż trafisz.
Biegły mówi, że jak będzie różnica o jeden klin, to zerwie już przy odpalaniu Jak mi się znowu trafi Renault ze źle założonym paskiem to specjalnie zrobię zdjęcie lub filmik dla tego "biegłego" teoretyka.
rozrząd. . .
Zobacz to : http://obrazki.elektroda.pl/9489655500_1...
bez kompa ani rusz za dużo sprawdzania na chybił-trafił
Witam . Jeżeli kontrolka ładowania się nie pali,mogą być trudności ze wzbudzeniem alternatora.Sprawdź przewody przy alternatorze(czy przykładowo przewody nie urwane ),sądzę że może jest to tradycyjny alternator z regulatorem bez COM.Musisz podać ilu pinową ma kostkę zasilającą alternator(oznaczenie pinów),lub podać typ alternatora to dużo wyjaśni.
Witam serdecznie. Sprawdz na początek bezpieczniki.
wyłacznik inercyjny ,bezwładnosciowy ,bezpieczenstwa , wypadkowy , różne nazwy sa stosowane ale służy on do wyłaczania pompy paliwa podczas uderzenia
Nie błędy a diagnostyka parametrów. Coś musi wyjść , nie ma bata.
może wyłączniki trafione
Możesz doładować akumulator z zewnątrz. Podepnij się pod lampkę wewnątrz (o ile jest).
Czy jest możliwość, że jest jeszcze jakieś zabezpieczenie które nie odpala tych urządzeń Bezpiecznik. Często na przewodzie + stosuje się dodatkowy bezpiecznik. Trzeba sprawdzi, w którym miejscu następuje przerwa.
a gdzie ją znajdę Dodano po 1 dodam jeszcze że płynu ubyło Dodano po 1 więc się zastanawiam czy chłodnicy spalin nie trafiło
Czy Renault trafić 2.0 DCI z 2008 połączy się z ddt2000? Jeśli tak to jaką wersje programu wybrać?
Fakt, racja, sorry, ta podstawa jest z DXI 11 E3/E4, a autora silnik DXi 13. Gdzieś miałem taki schemat z E5 i trafiło :|.
http://obrazki.elektroda.pl/6900433100_1... http://obrazki.elektroda.pl/6900433100_1...
A pcf był prekodowany?Bo jak nie to tylko odpali.
Trzeba zmienić w sterowniku silnika typ świec na 7V
Ma chyba uwalony zamek kierowcy bo nie zamyka i nie otwiera centralnego z kluczyka. I tak ma być. CAN,a tam nie założysz bo w sieci nie ma komunikatów komfortu(przynajmniej w modelu 2007 tylko bezpilotówka analog)
nie mogę zlokalizować przewodu który załącza radio po kluczyku Może go nie ma, oryginalne radio być może z CAN ma informację o stanie zapłonu. a do tej z wyświetlacza nie mam jak przyłożyć Rozumiem że ten wyświetlacz również demontujesz...
Miałem podobnie, była uszkodzona cewka wtrysku.
Twój Trafic to pewnie ostatni wypust modelu II, okolica 2010 roku, niestety nie mam do niego schmatów. Zamieść post w dziale z alarmami, tam powinieneś uzyskać pomoc
Przy zaciągniętym cięgnie,wastegate powinien być cały czas zamknięty. I nie powinien się ruszać podczas dodawania gazu bo po co? Sterownik powinien go zluzować przy np przeładowaniu. Na takiej zasadzie działa turbina w łoplach DTI o ile dobrze kojarzę.
Sprawdź czy przeciwmgłowe tylne świecą w samochodzie z wyjętą wtyczką. W gnieździe powinien być miniaturowy przełącznik, który czasami się zacina lub już został uszkodzony przez korozję. Jeżeli jest w nim "inteligentna" instalacja elektryczna, to sygnał z czujnika informuje moduł body o podłączeniu przyczepki i zmienia parę funkcji m.in. wykrywanie...
Siema.Może to będzie pomocne....
Z tyłu głowicy, dobra lampka i bez probemu go zobaczysz .
W ostatnim czasie stałem się posiadaczem pięknego Renault Trafic L2H1. Jak wiadomo autko to (wraz z braćmi Oplem Vivaro i Nissanem Primastar) posiada przykrą dolegliwość w postaci szybko padającego sterowania szybą pasażera. Ponieważ w internecie jest mnóstwo wątków opisujących ten problem, a żadnego konstruktywnie go rozwiązującego - postanowiłem podjąć...
Spróbuję jeszcze raz ale słaby aparat mam sorki Dodano po 6 https://obrazki.elektroda.pl/7160775200_... Dodano po 1 O te 2 się palą mam nadzieję że teraz widać dobrze
Od pedałów masz wspólną wtyczkę, co łączy czujnik hamulca, sprzęgła i własnie gazu i w tej wspólnej wtyczce nie ma kontaktu - często trzeba obciąć i lutować kable
Jeżeli słychać pompkę to zdejmij z niej wężyk i sprawdź czy pompuje.
Nie wiem dokładnie jak wygląda procedura odpowietrzania, ale odkreciłem odpowietrznik i z 10 min odpowietrzałem. Płyn raz leciał, raz nie leciał a w końcu zaczął tylko kąpać jak by odkrecać i zakręcić kran z wodą. W efekcie górny przewód robił się gorący chwilowo, ogrzewanie było w aucie, ale po chwili się trafiło.
nie męcz się z gruzem, jeżeli masz diagnozę ze sterownikiem silnika to: Immo off lub emulator zależności od sterownika, dezaktywacja lampki IMMO i można śmigać autem, i problem się nie powtórzy. poz. Jak brak komuny z ECU to musisz ją przywrócić (do sprawdzenia zasilania, cany, masy, sterownik, wilgoć w przewodach )
Zegary się podświetlają i działają ikonki od kierunkowskazów, świateł mijania i drogowyc Te kontrolki nie potrzebują stałego plusa którym zasilane są zegary, leci do nich masa zasilania i plus w momencie załączenia któregokolwiek światła. Pin 1 w złączu zielonym to plus stały (z tego samego bezpiecznika co zasilania złącze OBD), Pin 2 to zapłon
Co mam z tym problemem zrobić? Nic nie rób, niech idzie do sądu jak taki cwaniak Ci się trafił.
http://obrazki.elektroda.pl/1297391400_1... Ale sądze,że geometria turbiny stoi dęba.Trzeba wyjac turbo i wyczyscić
Niby masz czym, ale umieć to nie umisz. Oddaj do mechanika albo odczytaj błędy z silnika i ciśnienie na CR podczas kręcenia.
https://nemigaparts.com/cat_spares/epc/o... proszę
Czesto lamia sie przewody w wiazce nad skrzynia biegow , oczywiscie musisz zaczac od sprawdzenia wszystkich mas i zasilan. Czy kontolka/dioda od immo gasnie , swieci lub miga ?
jak jest różnica we wtryskach firmy bosch 0445110265 a 0 986 435 170 są zalecane do w/w silnika i dobrane w/g vin? Obydwa wtryskiwacze są takie same. Z tym, że 0986435170 - to wtryskiwacz odnowiony po fabrycznej (przez Boscha) regeneracji. Pomimo że można o nim powiedzieć nowy - nie polecam. Jeśli chcesz kupić nowe to bierz 0445110265. Przez cieknące...
Skoro taka odległość od tłoczka i szybkie pompowanie pomaga zanim zdąży się całkiem cofnąć, to wygląda że mechanizm regulacji luzu nie działa jak należy. Co prawda nie znam dobrze konstrukcji w tym pojeździe ale zapadka albo ząbki może się starły w mechaniźmie i pozwala to na całkowity powrót tłoczka. Wydaje mi się, że musisz w takim razie cały tłoczek...
wystarczy wyregulować drążek zmiany biegów jest to mozolna robota kilka razy trzeba przestawiać aż się trafi.
Niewłasciwy regulator lub urwany przewód komunikacji.
Obok akumulatora są bezpieczniki, od ABS jeden chyba jest, tak poza tym to czytanie błędów albo ślepy traf.
Witam! Według instrukcji serwisowej (j. angielski) do tego modelu jaką posiadam to są podane następujące momenty cyt. Hub nut 28 daN.m , Wheel bolt 14,2 daN.m ,Brake calliper monting bolt 18 daN.m Pozdrawiam!
Może Cię nie ratuje,ale może się przydać https://docplayer.net/37602801-T31-nissa... W załączniku masz już konkret
Podglądałeś odczyt obrotów silnika podczas diagnozy?
Drabinka 1 kom. Dodano po 51 Zmierzyć miernikiem obok masz do porównania.Zmyj acetonem lub denaturatem.
Znalazłem dziękuje kolego diagnoza była 100 % trafiona.
nalej paliwa do zbiornika:) załóż przed filtrem na wężyk ręczna pompkę i nią spróbuj pompować...
Zmiana parametru MIU - BIC A2/A3 Configuration - vehicle environment na "no transfer"
W czym jest problem ? po co Ci schemat ? Zmień kierownice, kup przyciski od tempomatu adaptacja w clipie i po sprawie. A komputer pokładowy to nie wiem który chcesz zmienić.
Auto na warsztat musi trafić.
Sprawdź ten czujnik na poczatek, a jak to nie czujnik to jedź do kogoś kto ma większe pojęcie o tym.
Przede wszystkim musi być nie uszkodzony . Po drugie nie ma różnicy jaki solar gdyż jest tak wiele ich dostępnych że każdy jest dobry . Polecam kupić solar w zestawie z regulatorem i kablami , najbardziej się opłaca . Ostatnio kupiłem taki https://allegro.pl/oferta/panel-solarny-... , wystarczy w zupełności...
Tak ! To jest taka czarna plastikowa skrzynka na wysokości kolan. tam są dwie kostki : biała prostokątna i szara kwadratowa. Ja u siebie sprawdziłem te grube czerwone kable przy białej kostce. na wszystkich miałem stały plus więc lipa. Szukając dalej przelutowałem wszystkie luty w UCH i dalej było nic z tego. W końcu zdjąłem zbiornik wyrównawczy pod...
Jak bardzo się to napięcie waha ? Bo jeżeli zanika chwilowo do 0 volt na jednej ścieżce ( w odczycie komputerem) to ten typ tak ma .
Głowica: 1- 5Nm 2- 30Nm 3- 150 stopni +- 3st. 4- 150 stopni +- 3st. Szpilki nowe, jeśli dokręcisz tak na starych, to na pewno zerwiesz! To samo z korbowodami!!! Korbowody: 1- 25Nm 2- 55 stopni +-6st. Jak nie chcesz kupować nowych to kręć na własne wyczucie i odpowiedzialność.
Przewód nr 1 czujnika wałka rozrządu idzie oczywiście do sterownika silnika (120) do wtyczki szarej,wyprowadzenie B3. Natomiast element zaznaczony żółtą strzałką to wspólne połączenie (w tym przypadku 10-ciu i jest to masa) przewodów. W Renaultach wygląda to tak , że są to zaostrzone przewody i połączenie jest zalane cyną.
Tacho padło, bo może bateria w nim była już trupem i po odłączeniu akumulatora zablokowało na amen. Kod do radia to nie problem, przyslij zdjęcie naklejki z radia z napisem securite czy jakoś tak
No fajnie :D A jaki silnik :?: Benzyna , diesel , pojemność :D
Witam mam pytanie Renault Trafić 2009 zapaliła się kontrolka stop akumulator, raz się pali po jakimś czasie gaśnie.Dodam że pierwszy raz miałam taki przypadek 2 lata temu zapaliła się 2 razy i później już nie,to samo w ubiegłym roku. Po odpaleniu auta dzisiaj kontrolka się pali Sprawdzone miernikiem ładowanie na odpalonym silniku 11.40. Czy to alternator...
Problem z układem paliwowym jeśli zapaliły się dwie czerwone: stop + "silniczek". Podjedź do mechanika, podepnij pod komputer diagnostyczny i do sprawdzenia korekty wtryskiwaczy.
kasa życia nie zastąpi nie chciej aby to kiedyś na ciebie nie trafiło
Możliwe że sterownik silnika ma w sobie usterkę itrzeb go naprawić
Z tego co pamiętam,to z włącznika kierowcy idą dwa sygnały,(zamknij,otwórz,) na włącznik pasażera. Najlepiej sprawdzić czy takie sygnały wychodzą z jednego i dochodzą do drugiego. Na włączniku pasażera musi być też plus po stacyjce i masa.
http://obrazki.elektroda.pl/2899247600_1... http://obrazki.elektroda.pl/8379108700_1...
Wygląda więc na uszkodzenie chipa w sterowniku silnika,ster do wymiany.
Ja widzę że najwiekszy cwaniak to Ty jesteś, jeszcze masz pretensje że ktoś podpowiedział i nie trafił.
Pstrykaj przyciskiem od szyby i wyciągaj po kolei przekaźniki , jak przestanie pstrykać to trafisz.
Scheiber jest firma ktora to produkuje nie Gruau. Wpisz sobie w google scheiber camping car i tam znajdziesz, kiedys zamawialem czesci do campera na ebay.co.uk.
Tam cewki są podpięte szeregowo parami, odpinasz jedna to dwa cylindry przestają chodzić. Jak masz LPG to się szybko diagnozuje. A w Twoim przypadku albo podepnij komputer, albo kup jedna cewkę i podmieniaj aż trafisz
Na przodzie łączenia silnika ze skrzynią, Jeśli przyjąć, że góra skrzyni to godz 12 to czujnik jest w okolicy godz 9
Wtyczka pętli immo nakładana na stacyjkę. Podegnij piny i przelutuj płytkę drukowaną. Ile kabli tam przychodzi?
Który to rocznik? Może w schematach od Vivaro coś będzie.
DDT działa na ELM327 za kilkadziesiąt PLN. Na BT/USB wg. uznania, ELM i tak się po porcie szeregowym komunikuje. Do Renault jak nie pasują zamienniki, to zostaje Clip jak wspomniano, ale to już znacznie większy wydatek. 6 lat temu kupiłem chińskiego ELM za 25 PLN... Jak się trafi na coś do niego jakościowo to będzie działać jak "interfejsy" za 200 PLN,...
Nie ma znaczenia, to zwykły termistor.
Szukałem po aucie, więc jeśli nie pasuje to daj znać
Witam. Trafił do mnie Trafic 2.0 dci 2008 po wymianie skrzyni z półautomatu na manual. Auto wkręca się do 2,500 obrotów...zapala się symbol skrzyni biegów. Diagnoza CLIP wskazuje tylko błąd sieci multipleksowej ale nie ma możliwości przekodowania UCH ( tzn że opcja zmiany na manual niby przechodzi kodowanie ale po ponownym włączeniu zapłonu w parametrach...
Czy silnik FQ9 to ten 1.9dCi? Znam takie gdzie obracała się panewka, lub łuszczyła pompa wysokiego ciśnienia, ale znam też te które bez niczego robią 400.000km więc to wszystko zależy jak kto jeździł i dbał. Rok 2006 możliwe że to te poprawione już. Tak czy inaczej, nigdy nie wiesz jak trafisz.
Diagnozę wstępną robi się, robiąc tzw próbę przelewową wtryskiwaczy. Reszta na maszynie. Do tego skaner i diagnoza innych parametrów. Taki dci kręci np długo przy wadliwym czujniku CMP. Także jak widzisz twój mechanik zgaduje. Może trafi kto wie.
pokusiłbym się o wymianę części piezzo po wcześniejszym sprawdzeniu przelewów, część piezzo powinno się udać zdemontować bez wyciągania wtryskiwacza Strasznie zaciekawiłeś mnie tą poradą. Napisz proszę jak to zrobić, bo ja nie widzę takiej możliwości chociaż, wyciągam te wtryskiwacze ze swoich trafików i na zlecenia serwisów od 2017r. fakt trafica...
Jeśli chcesz zachować stare klucze, zawsze podczas programowania nowych te stare również trzeba zaprogramować
Wymieniłem pompę z całym zestawem i wygląda że jest dobrze. Starej zrobię testy na stole z benzyną i manometrem to dam wtedy odpowiedź czy to było dobre trafienie.
nie wiem czy tak jest oryginalnie Tak jest w oryginale, sterowanie radiem odbywa się przy pomocy dwóch przewodów CAN(trzeci to aktywacja wyśw. po włączeniu radia) Jeśli nie działa to pewnie adapter jest pod tuner list. Do twojego auta adapter ma oznaczenie CTSRN005.2
Tak, wyszukuje automatycznie.
A ja stawiam, że wróżek tu nie ma. Lampka będzie się zapalała z 50 różnych powodów. Procedura w takich przypadkach jest jasna-diagnostyka układu a nie jakieś quizy typu "1 z piędździesięciu", "kto bliżej trafi" .
2-temperatura turbo i dpf
Tak. Przerobić wszystko Tak żeby brał prędkość z ABS...
błąd pochodzi od spalonej świecy na 99.9%
Działają bez żadnych czarów. Jedyny problem to wersje z komputerem pokładowym, do różnych modeli aut mają różne oprogramowanie ze względu na różną pojemność zbiornika paliwa. Podczas pracy zegary np z Clio będą działać w Traficu ale komputer będxie niedokładny bo zbiornik w Clio ma 50l. a w Traficu o ile pamiętam 90.
W module ABS.
Tak ciężko jest poszukać? http://www.filtron.pl/katalog/instrukcje...
wszystko w załączniku pozdrawiam
a moze taka propozycja troche droga ale konkretna:) radio:pioneer deh 30 444 zloty glosniki przod: helix blue 62 290 zloty wzmak:monacor hpb1502 420 zloty sub: lanzar max 12 279 zloty okablowanie 110 zloty
renault trafi wtrysk renault trafi renault trafi alternator
expert peugeot schemat podłączenia włącznika światła termopara przewody
sprawdzić moduł skuter kymco drukarki xerox firmware
Packard Bell ZE7 – wejście do BIOS bez klawiszy funkcyjnych, klawiatura USB, Fast Boot Instrukcja serwisowa Unitra Diora WS 704 – schematy, regulacja, typowe usterki