Ma chyba uwalony zamek kierowcy bo nie zamyka i nie otwiera centralnego z kluczyka. I tak ma być. CAN,a tam nie założysz bo w sieci nie ma komunikatów komfortu(przynajmniej w modelu 2007 tylko bezpilotówka analog)
Załączam opiskę
Zamknięcie samochodu pilotem aktywuje automatycznie alarm. Zamknięcie "kluczem w zamku" nie powinno uzbroić systemu.
Twój Trafic to pewnie ostatni wypust modelu II, okolica 2010 roku, niestety nie mam do niego schmatów. Zamieść post w dziale z alarmami, tam powinieneś uzyskać pomoc
ciekawy jestem czy udalo mi sie trafic z opisem podlaczenia :)
Proszę o pomoc jak wyłączyć w tym aucie alarm fabryczny który włącza się samoczynnie podczas postoju auta.Sprawdzone zostały wszystkie drzwi i nie znaleziono problemu z zamkami.
Poniżej opis podłączenia alarmu Meta do Trafic'a 2007
Nie mam alarmu.
jesli to nowe auto to powinienes miec jakas ksiazke do tego alarmu ..... a jak kostke odlaczasz i nie robi zaplon i alarm no to musisz wypinac pokoleii kabelki i trafic na alarm a zaplon zostawic no chyba ze znajdziesz gdzies schemat .....a tak woguje to proponuje dostac sie do alarmu i tam odpiac zasilanie musi gdzies byc jakies pudelko z tym calym...
A może jest tam stary nie do końca "wycięty" alarm
Tam jest najlepej się podpiąć.Jaki alarm montujesz?Ten trafic oczywiście ma sterowanie oryginalnym pilotem?
A czy to auto ma magistralę CAN ? W Renault Espace z tych roczników tylna klapa miała wszystko, łącznie z wycieraczka , sterowane CAN-em. Montażyści alarmów przeklinali to rozwiązanie.. Pozdr. J.
"uszkodzony wentylator webasto" Spróbuj skasować błąd. Z takim alarmem piecyk raczej się nie odpali. Jeśli podczas odpalania, alarm powróci, wentylator trzeba naprawić/wymienić.
K....... keyless trafik i zajumanie na walizke. Tak jest jak kupisz grata i nie montujesz alarmu. Pewnie Ac sie wypieło z wypłatą.
no moj alarm ma juz swoje lata wiec moglo go w koncu trafic, na razie dziala w trybie warsztatowym. jak bede mial czas to cos z nim zrobie, a najprawdopodobniej wywale.
Witam Mam identyczny przypadek w traficu awaryjne mrugają na zapłonie i bez zapłonu po odpięciu przycisku awaryjnych brak reakcji przełącznika kierunków tez brak Bsi suche, dodatkowego alarmu brak. Ktoś z poprzednich wpisów doszedł do ładu z tym problemem ?
Bardzo dziękuję za pomoc.Podpowiedź w 100% trafiona.
Może jest zamontowany jakiś alarm i "tajny" pstryczek. To auto jest Twoje i padło czy ktoś Ci przyprowadził do naprawy?
Witam. Jak masz diodę to po jej przewodach trafisz do obudowy alarmu. Przycisk serwisowy to taki mały wyłącznik impulsowy ( zasilany 2 przewodami).
migajacy alarm to service error czyli drukarka ma trafic do serwisu... informacje o tym co sie dzieje odczytujesz z reszty diodek... no i z serwisowki... co oprocz migajacego alarmu sie swieci???
ja tez posiadam ten alarm i najtanszy to wlasnie ok 120 zl nawet dzwonilem do przedstawiciel tej firmy i okazalo sie ze alarm byl montowany przelom lat 80-90 i juz trzeba trafic zeby dostac taki pilot, musi jeszcze miec funkcje uczenia->cokolwiek to znaczy. ps: mam takie pytanko, czy orginalna led z alarmu moge wymienic na wieksza, bez szkody dla systemu?
Odświeżam temat, ponieważ nowy Trafic III ma piloty jak Master, Primastar (3 przyciskowe). Potrzebuje zalozyc alarm do takowego Trafica III, czy przypadkiem nie bedzie to podobienstwo jak rozpiska z Nissan Primastar? Czy to moze juz CAN ? Pozdrawiam. Sławek
trafił ci się wadliwy alarm ponieważ każdy "normalny" alarm rozbraja się, otwiera rygle i pozwala właścicielowi wsiąść do auta..... reklamuj to pozdrawiam
Jezeli masz diode od alarmu to łatwo trafisz po "kablu" do centralki. Nastepnie dalej idz po kablach które służą do blokowania obwodów, łącz przewody rozciete a od centralki odcinaj.
Strzał w dziesiątke - problem był z masą. Naszczęście chyba nic nie trafiło, alarm zaczął pracować poprawnie. Ktoś kto montował ten alarm mase przykręcił do mocowania syrenki, która sie ułamała. Nie zwracałem na to uwagi, bo sądziłem że tam jest podpięta masa samej syrenki a nie korzystałem z niej. Teraz wszystko stało sie jasne :)
oj macie problem podpinajcie sie tak aby Wam było wygodnie, chodz ja mysle ze w kabinie pod kąsolą to najlepsze miejsce...złodziej nie bedzie rozbierał autka...druga sprawa co odłaczyc...hmm najlepiej wyjmowac bezpieczniki pokolei az zgaśnie hehe ja tak robie jak nie mam schematów a przy nowych autach to mam zabawy po pachy bo trudno trafic w tych tonach...
To zależy od tego który typ reakcji wybierzesz 14 czy 24. Mam na mysli wlasnie 14 Wiesz... zaraz to przetestuje (mam mozliwosc) Dodano po 10 Jak wolisz aby to działało wychodzisz z domu w nocy czujnik ruchu "Cię łapie" i zaświeca się światło, wracasz do domu i po 4:45 wychodzisz ponownie, chcesz aby światło Ci zgasło po 15 sekundach? Wiesz masz racje...
Odłącz zbędne odbiorniki prądu, np. radio, alarm itp. może trafisz na prądożercę.
Ja wpadek w karierze alarmiarza miałem kilka: jedna z pierwszych to przyjechał kiedyś do nas Audi 80 na radiowy sterownik zamka centralnego kolega go zamontował i niby wszystko było ok po 15min facet wraca z rozbitą szybą i pogiętą maską (pokrywa silnika była otwarta na pierwszym stopniu a on nie miał zabezpieczenia), kiedyś też w trakcie montażu alarmu...
Nie znalazłem tam nic tylko czarna puszka z kluczykiem To nie alarm tylko syrenka, alarmu szukaj w kabinie, w okolicy skrzynki bezpieczników, za zegarami itd. Leć po kablu od syrenki aż trafisz na centralkę alarmu
Wiem, ale to już wchodzimy grubo w temat, może nie trafię na takich zawodowców.
czy ten samochód nie ma czasem jakiś zabezpieczeń alarmów typu odcięcie paliwa jeśli tak to odłączyłbym go na jakiś czas sprawdził dokładnie gniazdo i wtyk komputera oraz jeśli masz możliwość mierzyć napięcia na przekaźnikach od świec żarowych i układu zasilania paliwem ewentualnie jeśli masz możliwość podmienić przekaźniki
jak to lokalizować? Całą instalację elektryczną samochodu przywrócić do stanu fabrycznego. Odcinać wszystkie połączenia świadomie wg. schematu a nie na "chybił-trafił"
Witam masz tu w miarę dobrze zrobiony i bardzo przejrzysty schemacik. Sam z tego bardzo często korzystam jak się jakiś alarm trafi. Pozdrawiam Piotrek
można próbować, ale ja tam w takich sytuacjach zawsze zaczynam od możliwie jak największego powrotu do orginału instalacji po takich magikach, bo taki ulep zazwyczaj przestaje działać w najgorszym momencie, koledze kiedyś swift zgasł w zimie i w nocy na jakimś całkowitym zadupiu i 2 godziny świecąc telefonem szukał pod deską przeróbek/odcięcia aż trafił...
witam mam problem z centralnym zamkiem w zafirce 1. po otwarciu z pilota i otworzenia bagażnika central parokrotnie zamknął i otworzył auto i załączył alarm. alarm jest dokładany jakiś eos czy coś podobnego. po za sterowaniu oryginalnym pilotem z klucza auto otworzyło się i wyłączył alarm,po jakimś czasie i parokrotnym otwarciu i zamknięciu przestał...
Daltego chce sprawdzić zeby stwierdzić czy jest dobry, bo jak go zamontuje w samochodzie i okaze się ze jest walnięty to mnie szlag trafi. pozdro
Czy koledzy wiedzą może, co zrobić, aby z DIY poczekalnia trafić do działu konstrukcje?
temat zamknięty. Post powyżej trafiony auto zrobione
Panowie,nie badzcie tacy...Skoro gosc prosi o porade na tym forum,to pewnie chodzi mu o to,na co ma zwrocic uwage pod katem elektryki.A wiec: -posprawdzaj czy swieca wszystkie swiatelka zewnetrzne(pozycyjne z przodu i z tylu,mijania,drogowe,oswietlenie tablicy rejestracyjnej,stop,kierunkowskazy przednie,tylne i boczne,swiatla cofania.Posprawdzaj tez...
W tym samochodzie jak i VIVARO lub jak Ktoś chce MASTER i Trafic jest nieszczęsne BSI,a tym samym kierunkowskazy wychodzą bezpośrednio z tego BSI,większość montażystów alarmów ma mały problem prawidłowego podłączenia sygnalizacji z dokładanego systemu alarmowego.Wiec będziesz musiał sprawdzić system alarmowy czy jest jeszcze sprawny i czy prawidłowo...
Z reguły zawodzą krańcówki w zamkach - część dostępna razem z zamkiem. Podróby szybko padają. Dla pewności diagnostyka komputerowa - często w parametrach przy zamkniętych drzwiach sterownik widzi otwarte, i dlatego wyje. Da się wymienić same krańcówki , ja z reguły szukam używek lecz ciężko trafić na sprawne.
Właśnie evasion jest w ocynku i ma plastikowe nadkola, ale jest to wersja osobowa. Nie wiem czy jumpy ma tak samo dobrą ochronę , ale mam znajomego co od lat jeździ scudo i jakoś nie zmienia, a rdzy nie widać. Evasiona kupiłem ze zdrowego rozsądku odrzucając 1,5 x droższe sharny, galaxy, które mają mniej miejsca w środku i rdzewieją na potegę. Przez...
Wiem że zawsze wjeżdżam z takimi duperelami, ale znowu mi sie trafiła akcja w terenie. Pytanko. Na jakie problemy mogę trafić przy montażu alarmu i modułu domykania szyb. Kiedyś tam jakiegoś forda robiłem , ale zawsze lepiej spytać bardziej poświadczonych, niz się potem bujać z klientem.
Będę planował centralę Integra 64 Plus z modułem INT-GSM-LTE. Nie mam pojęcia jakie to mogą być ilości danych. Ilość danych można pominąć, u mnie Integra 256+ z modułem INT-GSM, karta Orange Free na kartę, przed chwilą sprawdziłem stan konta i średnio wychodzi mi niecałe 3 pln miesięcznie. System normalnie użytkowany, logowanie przez aplikację, czasem...
nie trzeba tego pomarańczowego podłączać , u kajkonewb jest wersja która podawała masę na załączonym alarmie a tobie msepl pewnie chodzi o wersje APS-xxx która podawała mase po rozbrojeniu alarmu ( trafiłem na taka kiedyś). tak że upływności prądu to już osobna historia jeśli są.
Dzięki za wyjaśnienie, rzeczywiście na ori nawigacji miałem jakieś komunikaty alarmowe i powiadomienia systemu TCM
Nie, nie! Chodzi o to, czy zamiast tego zestawu co opisałem - nie jest jeden z przewodów INNY. Mało kiedy montażysta wcinając się z alarmem, zadba o kolor jak fabryczny, wcięcie jest więc łatwe do odnalezienia. Jeśli tak - idziemy po kablach (tych niefabrycznych), czy trafią do naszego alarmu. Jeśli tak, "jesteśmy w domu" i złączamy ze sobą te niefabryczne.
Witam jakiś czas temu nabyłem drogą kupna alarm META HPB6 M04 rev06 VW CAN. Alarm miał trafić do VW G4 - jak się okazało jednak G4 już miał alarm więc nowy alarm leży na półce. Jakie są szanse na zamontowanie tego alarmu do samochodu spoza grupy VW?
To jak chłopaki? Macie jakis pomysł jak trafić na instrukcje do tego alarmu?
Witam Szukalem nawet na ebay'u,tez nic. A mozna jakos zlikwidowac alarm "nieprawidlowa bateria"?. Na baterii forever od v66 nie ma takiego czegos,na baterii foof do a835 jest. Mozna kupowac kolejne baterie po kolei,ale jaki to ma sens? Miozna trafic za pierwszym razem,a mozna dorobic sie pokaznego zbioru baterii. Pozdrawiam
Ale z kolegi pechowiec. Ja nigdy chyba nie trafiłem na takie uszkodzenie czujki ;)
Przygotowałem sobie wszystkie kable pod tylną kanapą obok pompki centralnego.Tam też jest niebieski kabel ,czy to ten sam o którym mowa w przednim prawym słupku? Dodano po 1 Merc 124 z 1988 roku,a alarm firmy Prestige model APS 150MX lub APS 400MX. To ten sam niebieski,
Witam. Trafił do mnie zdemontowany alarm Matador L. Poszukuję rozpiski podłączeń i programowania. Może ktoś takowym dysponuje, bo nie znalazłem w spisie. Z góry dziekuję.:|
Szkoda tyko że ktoś radzi ale nie do tego alarmu. Jeżeli ktoś zainteresowany alarm VAS STER AS 10 wprowadza się w stan serwisowy kodem, ale nie poprzez zamykanie i otwieranie drzwi jak inni radzili, szkoda że jak nie wiedzą to się wypowiadają. Należy 5 razy przekręcić kluczykiem w stacyjce aż zacznie pulsować dioda wówczas należy wprowadzić kod też...
Witaj Przy takim rozmieszczeniu czujników nie masz pełnego pokrycia , proponuje ustawic czujnki pod innym kątem tak aby pierwsza znalazła sie w 'rogu' na dole tak aby patrzyła 'po scianach' . Ale to pikuś , nawiekszym problemem bedzie wysokość i miejsce instalacji zakładam ze nad sufitem ale pod dachem , cieple powietrze z budynku bedzie sie gromadzić...
Jeśli chcesz podłączyć się pod kierunkowskazy to oczywiście musisz mieć dwie diody prostownicze według wyliczeń powinny mieć 5A ale ja zawsze stosuje 2A i nigdy nie ma problemu. Jeśli chodzi o podłączenie to najprościej podłączyć pod przełącznik świateł awaryjnych (tam gdzie po włączeniu migaczy pojawia się prąd), Jeśli masz hak to na kabelku daj bezpiecznik...
:)) Zajrzalem do archiwum i odgrzewam watek - ku informacji innych. To oczko to jest nic innego jak malutki aerometr... jak sie nie robi jak tzreba to moze poprostu jest niedoladowany - a jak nie da sie naladowac to moze sie zasiarczyl... O ZAP Piastow byly nienajlepsze opinie... ale w cytrynie AX taki dzialal przez bardzo wiele lat i nawet dzialalby...
zgodnie z porada wymienie alarm, wpierw poszukam na allegro moze trafi mi sie taki sam model. Pozdrawiam wszystkich i dzieki za pomoc
Ale to nie o to chodzi. Procedura skanowania i łamania kodu różni się od otwarcia samochodu obok. Myślę, że jest charakterystyczna szybka zmiana kodu lub częstotliwości, by trafić te właściwe. Dobre alarmy potrafią to wykryć. Nie wiem czy Magicar 440 też to robi i jak wtedy reaguje.
Witam. Masz zamontowany jakiś alarm?? Miałem taki przypadek w golfie również 2.0. Był fabryczny alarm i była identyczna sytuacja. Po przejechaniu paru kilometrów potrafił zgasnąć. Po minucie odpalał bez problemów. Również robiłem próby z kontrolkami i znikało zasilanie pompy paliwa. Po długiej drodze trafiłem na fabryczny alarm. Z ciekawości zajrzałem...
Dzięki. Trafiłeś w sedno. Temat zamknięty.:D
Każdym z tych zamków podłączysz się pod ten alarm. W alarmie to piny nr 1 i 2 licząc od lewej patrząc wiązka w swoją stronę. Nic nie musisz programować bo te alarmy są fabrycznie ustawione na standardowy (czyli taki jak zamierzasz kupić) zamek. Wszystkie te zamki mają wejścia sterujące w centralkach (najczęściej brązowy i biały przewód). Pozostanie...
Zwarcie w wiąsce przewodów .za akumulatorem.spróbuj ruszać wiązką w kilku miejscach przy włączonym zapłonie ja tak trafiłem
Znalazłem ale nie mam pojęcia gdzie kostkę ukryli. Nie wiem jak szukać, żeby nie rozbierać. Nie ma możliwości aby odszukać centralkę alarmu "bez rozbierania". Powinna zostać przez instalatora dobrze ukryta i zamaskowana - tak aby złodziej jej nie znalazł. Odszukaj centralkę alarmu - jest na drugim końcu przewodów dochodzących do czujników na słupkach,...
Zone Alarm z suwakiem na High i szlag Cie trafi jak będziesz musiał każdej aplikacji 100 razy dziennie zezwalać na dostęp. A sniffer proszę bardzo - Commview ma 5 minutową wersję próbną. Jak wolisz patrzeć na gołe dane niż na normalne strony to popróbuj. Te 5 minut wystarczy.. Nie wiem dlaczego uważasz, że uciekają Ci jakieś dane pod pretekstem dobra...
Rozrusznik nie kręci, słychać tylko „ cyk” z przekaźnika w bis. Centralny zamek działa , nie ma żadnych alarmów ani dodatkowych zabezpieczeń. Auto trafiło do elektryka. Dam znać co było przyczyna, jeśli elektryk da radę .
Oj za rozsądną cenę to nie bedzie takie łatwe. Escort jest wyjątkowo opornym autkiem na założenie centralnego zamka. Drzwi są tak skonstruowane że szlag człowieka może trafić. A co do alarmu to jeżeli uszkodzony jest moduł to go wywal. Ale podejrzewam że chodzi Ci o centralkę alarmu.
Bo o godz 6 jest widno i alarm musi sie rozbroic. Jest to najciekawsza argumentacja tak "dobrego" pomysłu jaką do tej pory było mi dane poznać... Jak najbardziej rozumiem samoczynne uzbrojenie systemu o zadanej godzinie - przydatne dla zapominalskich. Ale po jakiego grzyba system ma się rozbrajać samoczynnie codziennie o 6 rano? Jesteś w tym garażu...
Witam Wszystkich! (to tak na początek) Planuję zamontować w swoim aucie alarm. Chciałbym coś wybrać ale przeszukując allegro i inne oferty nie trafiłem na alarm, który by spełniał moje wymagania (wszystkie na raz). A wymagania są takie: - zmienny kod - sterowanie CZ - możliwość wydłużenia czasu impulsu zamykania do sterowania domykaniem szyb (1-35s...
Udało się :D, odkręcenie masy trafione w dziesiątkę. Zamykam temat.
no rowniez jak trafi sie gosc co zechce usunac sobie alarm to wrzuce screena
Witam. Trafił w moje ręce uszkodzony alarm NOXON B100. Usmażony jest układ ULN2003AN, rezystor oznaczony jako R20 oraz przekaźnik obok tego rezystora. Wie ktoś może jakiej powinien być wartości w/w rezystor ? Z góry dzięki za pomoc.
Tak, czy tak sprawdź miernikiem, czy z czujek wychodzą sygnały. 1550 to prosta centrala - sam zresztą ją wieszałeś. Nic nie tracąc możesz spróbować ją zresetować do fabryki (bo może tylko wysypał się program) i zaprogramować ponownie. Chociaż tak prawdę pisząc, wygląda na trafioną... Akumulator jak wygląda?
Central locking system - 4F1 na naklejce ze specyfikacją auta w bagażniku - sprawdź czy masz takie oznaczenie. Do mnie nigdy nie trafił Golf IV bez centralnego zamka.
Podczas prób z tym AE4500 podłączony był pod zasilacz laboratoryjny Ograniczanie na min. z chwilą wyjęcia 4,7µH IC1 trafiony z lutownicy i Alarm - przeciążenie Myślałem, że ubiłem go, ale natychmiastowy "restart" i wszystko w porządku Po raz kolejny proszę kręć zmianą kanałów, miernik do ręki, zasilania i C76/Q17 aż zaskoczy Jak postępy ?
Tranzystor o którym piszę...ma oznaczenie /niestety/ producenta alarmu , będę próbował dobierać , może trafię na właściwy półprzewodnik .
We własnym zakresie ? sie znaczy własna działaność ? w zasadzie nic nie potrzebujesz... Mozesz chodzić na jakieś szkolenia które organizują dystrybutorzy, by "łyknąć" wiedzy, praktycznie papierów upoważniających do wykonywania tego typu prac nie ma... Najważniejsze w tym fachu to chyba wiedza i doświadczenie... No i trzeba duuużo czytać wszak tego cholerstwa...
Wielkie dzięki, jakoś nie mogłem trafić. Na Googlach nie było ani słowa.
Dzień dobry, Pacjent to Renault Traffic 2 z 2009 r, z silnikiem M9R 2.0 dci. Jest problem z poborem prądu, podczas pierwszego pomiaru wychodzi 0,2 A (amperomierz wpięty pomiędzy klemę ujemną akumulatora). Po krótkich poszukiwaniach znalazłem na półce pod kierownicą moduł teletransmisji, jakby samochód był gdzieś w jakimś systemie monitoringu (kiedyś),...
Witam! Mam w/w samochód. Kawal czasu temu, gdy byłem z tatą w górach ściągnęło nas na pobocze, bo jakiś tuman wyprzedzał na 3 jak nie na 4 ciężarówkę. Złapaliśmy pobocza i zjechaliśmy/zeskoczyliśmy w pole, które było ok 1,5m niżej niż jezdnia. W polu jeszcze przejechaliśmy rozpędzeni w poprzek przez polną drogę i też nas nieźle podbiło. Na szczęście...
Witam mam mały problem z zamontowaniem alarmu do Volvo S80, a mianowicie z wysterowaniem zamka centralnego, wiecie może jakie kable w tym aucie sterują zamkami i jakie impulsy?? Znalazłem przewody na które jak podaje minusa to zamki się otwierają ale mam problem ze znalezieniem przewodu który będzie otwierał mi wszystkie drzwi, jest tam przewód na który...
Fiat Code czyli ten kluczyk na desce świeci się cały czas Fiat Code, to problem z fabrycznym immobilizerem a nie z alarmem. Zalanie transpondera w główce kluczyka raczej go nie uszkodzi. Nic nie piszesz o dodatkowym pilocie przy kluczykach (tylko w tytule postu). Doprecyzuj opis usterki , zamieść zdjęcia itd, bo post trafi do kosza.
Wymieniony monitor zerowania napięcia TL7705 oraz wzmacniacz operacyjny HC14AC i błędu nie ma. Jutro serwowzamcniacz trafi do maszyny :). Dziękuję za sugestie.
Jak wiadomo często się zdarza, że kupuje się telewizor i poprostu nie działa. Z alarmami jest podobnie. Może się trafić wadliwy egzemplarz ale od tego jest gwarancja a producent odrazu wymienia. Jest to sporadyczny przypadek. Pamiętajmy, że elektronika jest cwana. POZDRAWIAM
Następnie amperomierz podłączyłem do plusa i kabla dającego impuls W ten sposób zrobiłeś zwarcie i teraz alarm już mógł trafić do "krainy wiecznych łowów". Amperomierz jest widziany w układzie jako "kawałek drutu". Dowiedz się więcej o sposobach pomiarów napięcia i prądu, bo czarno widzę Twój samochód i ten alarm.
Witam to czy coś ten alarm odcina to musisz sam sprawdzić najlepiej na odpalonym silniku wyciąg wtyczkę i będziesz widział czy auto będzie dalej pracowało czy nie . Co do usunięcia musisz po kolei kabelek po kabelku wypinać zabezpieczać , jeżeli trafisz na jakiś przecięty przez alarm kabel to musisz go złączyć jak było fabrycznie i tyle.
Niestety każdy system alarmowy ma swoje wady i zalety. Zaletą wykorzystania lasera jest przede wszystkim cena. Kupujesz zwykłe wskaźniki laserowe w kiosku. Cena to kilka złotych. Oczywiście można zagęścić wiązkę odbijając ją kilka razy zanim trafi na odbiornik (fototranzystor). Żeby wyeliminować możliwość uruchomienia alarmu przez psa albo liście należałoby...
Na małych centralkach zależnie od typu centrali. Na AG 50 "odwalało na uszkodzenie" a potem jak się kilku delikwentów trafiło to bezpiecznik cewkowy się roztapiał i podawał sygnał na alarm dla konserwatora. Na małych Platano-podobnych nie ma tej rzeczy. Dopóki zwarcie trzyma to na numerze jest zajętość po wybraniu ale "odwalenia na uszkodzenie " nie...
Hej, Panowie, proszę o podpowiedź, jak podłączyć moduł radiolinii Elmesa U4HR do Integry 64? Szukałem w necie, ale nie mogłem na nic trafić w tym temacie. Chciałem pilotem włączać i wyłączać alarm. Centrala jest uruchomiona i wszystko działa, ale dziadkowie nie ogarniają klawiatury i chcę im to uprościć pilotem. Jakieś pomysły? Z góry dzięki
naciśnięcie start/stop wyłączy tylko sygnał alarmu, żeby kogoś nie trafiło zanim temperatura opadnie po ingerencji użytkownika. Stan alarmowy utrzymuje sie cały czas (pompa włączona, wentylator zablokowany) aż do momentu jak temperatura spadnie. Sygnał dźwiękowy nie właczy sie ponownie, chyba że wcześniej temperatura spadła poniżej alarmowej
Tez mnie to wq%$#%. Ale niestety takie jest polskie prawo i unijne przepisy... tez sie we mnie gotuje i mimo iz nigdy mi auta nie buchneli to ja bym do antyporwaniowki dolaczyl 20kV pod siedzenie i niech sobie skacze w aucie. hehe.. I szlag moze czlowieka trafic jak taki baran potem poda cie do sadu. I jakis glupi sedzia przyzna mu racje ze po co bylo...
Szczerze mówiąc przyznam że nie jestem przekonany do Jablotronu Dlaczego? Systemy stabilne jak naprawdę mało które - poczytaj na forum z czym ludzie maja najczęściej problemy i dlaczego jest to właśnie Satel. Z tego co mi wiadomo to Jablotron jest bardzo drogi, Ropam wychodzi bardzo podobnie. Oczywiście jeżeli chodzi o bariery to tak jak mówię, 500-1000zł...
Dzięki za sugestie. Auto stało na amperomierzu cały dzień i mam winowajce chyba otóż tak jak pisałem znowu przy zamykaniu nie zapaliła się lampka od alarmu na desce i rano nie było prądu tylko co teraz zrobić czy zakupić inny alarm od innego z pilotami czy to będzie działać może instalacja zanosi się na dłuższą robotę szlak mnie trafi może rzeczywiście...
Kiedyś, dawno temu, kiedy nie było jeszcze alarmów z opóźnieniem na czasówkę, trafiłem na jakiegoś forda z tym wynalazkiem. Ominąłem ten patent zwykłym sterownikiem zamka, który reagował na podanie masy ze światełka i wysyłał do alarmu 1sek. impuls na wejście drzwiowe. Jeżeli masz jakiś niepotrzebny sterownik, spróbuj. U mnie wtedy zadziałało.
Alarm to jakiś wiekowy model z Conrada. Alarm i ESP mają wspólną masę (alarm zasila ESP). Myślałem o rezystorze podciągającym, ale nie bardzo wiem jak to się zachowa. Zmierzyłem napięcia na wyjściach alarmu i normalnie jest tam 12V, a po uaktywnieniu 1,5V. Więc 12V trafiłoby na wejście ESP? Chyba najłatwiej będzie to można zrobić na transoptorach.
Dane z ServiceBox'a Peugeota Model 3008 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 12394 89 2 0592 Data Początku Gwarancji 22.11.2010 NRE(homologacja) e2*2001/116*0377*04 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 3008 TYP NADWOZIA CROSS OVER 5-DRZWIOWY WYKOŃCZENIE ŚREDNI ŚREDNI SILNIK DIESEL...
to wygląda na teleturniej kto trafi koledze majstrowi w kolorki
Po podłączeniu rezystora pod linię 2 i com - kontrolka na klawaiturze zgasła. Można uzbroić (oczywiście bez linii 2 ?) Czyżby był trafiony kabelek niebieski (który wyciągnąłem z linii 2) ?
Nasłuchuj gdzie stukają przekaźniki migające kierunkami jak alarm się uaktywnia i po nitce do kłębka trafisz.
alarm trafic trafic schemat trafic trafic przepływomierz
wojsko częstotliwości nidec silnik canon utility
dokładność pomiaru napięcia grundig suszarka
Jak otworzyć zablokowane drzwi pralki Samsung WE1902? Amplituner Sony nie włącza się - diagnostyka i rozwiązania