komputer podpowiada zwiekszenie wielkosci recyrkulacji spalin czyzby egr zalepiony ? samochod stal pol roku Błąd tłumaczenia - odkad wszedł do produkcj :cry: - za niskie ciśnienie paliwa .
Wychodzi że faktycznie 3 bar
Po podpięciu ukazują mu się błędy df192 (czujnik cisnienia paliwa), df208(solenoid) jako stałe (nie można usunąć). Jakie ciśnienie paliwa widać podczas rozruchu?
pompa wtryskowa sprawdzona daje dobre ciśnienie a jedyny błąd to czujnik temperatury paliwa i czy przez to może nie palić czy coś jeszcze do sprawdzenia a gdy odkrece na listwie wtryskowej przewód z pompy wtryskowej to tak leci siurkem ale jakieś wielkie ciśnienie nie widać żeby dawało
Nowa pompa wtryskowa, czujnik położenia wałka też nowy Powinieneś już dojść do wniosku że trzeba to auto podłączyć pod komputer. Zczytać błędy i podejrzeć kilka parametrów. Zobaczysz wtedy między innymi jakie faktycznie jest ciśnienie paliwa podczas kręcenia. Będzie to na pewno szybsza i tańsza opcja naprawy. No chyba że się uprzesz i masz dostęp do...
Z ważniejszych Ciśnienie paliwa na listwie Przepływ powietrza Ciśnienie doładowania Otwarcie EGR żądane i rzeczywiste Obroty wału korbowego
Ok widzę jak to u Ciebie wygląda, ale wraz wydaje mi się że to nie jest problemem. Czujnik ciśnienia wykrywa odpowiednie ciśnienie a auto nie odpala. Pokręciłem go trochę auto odpaliło raz i teraz jest spokój, bo odpala za każdym razem a ciśnienie na listwie spada w takim samym tempie jak i spadało.. Dalej bym sie czepił tej prędkości obrotowej. Tylko...
W takim razie zgodzę się z Pawłem, no chyba że jeszcze czujnik ciśnienia paliwa leci w kulki.
Nie zmienia się. Taka sama na wolnych, jak wtedy gdy nie działa. Też myślałem, że przepływka, ale jak go wkręcam na obroty, to pokazuje ładnie. Jak się zatnie, to wiadomo, nie ma jak zobaczyć przebiegu, ale na wolnych wtedy pokazuje tyle samo. Rano zrobię testy z zaślepionym EGR i będę dalej myślał. Dodano po 4 A może to ważne. Zaczyna się to dziać,...
Dziękuję za zainteresowanie. Czujniki na pewno dobre, bo podmieniane z jeżdżącego samochodu i bez zmian, w drugim działają dobrze, koronka na wale cała, obroty silnika wskazuje dobre, przy rozruchu ponad 200, a jak zapali, to 800, i rosną, jak się dodaje gazu, ciśnienie paliwa tak jak mówisz 30 mpa od razu wbija i podczas kręcenia utrzymuje od 35 do...
Witam wszystkich, jak w temacie mam problemy z moim Renault Trafic 2003 1.9 dCi 401000 tysięcy kilometrów przebiegu tj. zaczęło się to nagle od dodaniu gazu na postoju wszystko ok ale przy 2500 tysiącach obrotów auto dusi się i intensywnie kopci na niebiesko tak przez około 5 sekund po tym elegancko bez żadnego dymka wkręci się do maksymalnych obrotów....
Trafic 2.0 dci Rok 2012 Wtryskiwacze: elektromagnetyczne EDC17C11 Korekty wtryskiwaczy OK ->bliskie zero, ciśnienie na rampie OK, filtr paliwa nowy. Na wyświetlaczu nie sygnalizuje usterki, tylko pod komputerem. Nie spotkałem się z takim przypadkiem, więc piszę może ktoś coś podpowie. Auto normalnie odpala, pracuje równo, dobrze się wkręca. Po rozgrzaniu...
Trzeba popatrzeć jak zachowuje się ciśnienie paliwa. Filtr paliwa był kiedyś wymieniany?
Witam, od 4 lat posiadam trafica 1.9 100km i cały czas borykam się z problemem dymienia na czarno. Poniżej podaję zakres diagnozy i prac jakie zostałe wykonane i w dalszym ciągu nie pomogło. 1. Wyprogramowanie egr 2. Wymiana przepływomierza (NTS) 3. Wtryski zbadane na stole w zeszłym roku wykazały zużycie ale mieszczą się w normie. Nie pamiętam tych...
Na przelewach wtryskiwaczy nie pojawia się paliwo podczas startowania na kompie pokazuje za małe ciśnienie 110 bar. A to jest za małe zeby odpalił błędów żadnych nie ma Dodano po 1 Gruszka twarda od paliwa
Myślę, że silnik gaśnie, bo spada ciśnienie na szynie, pompy osobno nie zasilałem (żeby ją wyjąć, trzeba wyjąć silnik i zdjąć cały rozrząd). "Co z immo"- jeżeli chodzi o immobilajzer wszystko jest ok, nie świecą się żadne kontrolki od usterek.
Dzięki za podpowiedz Załączyłem zdjęcia z pomiaru ciśnienia paliwa podczas odpalania, po ok. 10 sekundach kręcenia rozrusznikiem ciśnienie doszło do 55820 kPa, silnik odpalił na 2 sekundy i zgasł.... Jestem mechanikiem amatorem więc co do słuszności wskazań z pomiaru nie jest pewny. Niestety na razie nie mam możliwości podłączenia do Clip'a. https://obrazki.elektroda.pl/7365031000_...
Co do filtra, niżej ciągle pisze o filtrze paliwa i o tym że zmieniłem całą jego obudowę. Wystarczy przeczytać można się domyślić wymieniłem FILTR PALIWA. Co do błędów nic nie pokazały... Jedyne że wtryski były odczepiane od wtyczek i że czujnik wałka rozrządu był odczepiany... nic więcej. Parametry które wiem to że pompka paliwa pompuje ciśnienie 3.2bara
Jakie ciśnienie sprężania?
Sprawa wygląda tak, ciśnienie paliwa między 280 a 320bar, po wymianie filtra między 300 a 350bar. Na tą chwilę jestem umówiony na clipa, dam znać jak poszło. Pozdrawiam
Co masz na mysli "trzyma diagnozę podczas kręcenia" napięcie wszędzie jest równomiernie nie żadnego zwarcia lub słabego napięcia - może cos przeoczylem ale starałem sie wszystko sprawdzić wg innych informacji na forach. Mówię o pompie paliwa - wydaje mi sie ze powinna zaciągnąć aby wytworzyć lepsze ciśnienie - taki dźwięk bynajmniej słyszałem w vivaro...
Proponuje zmierzyć napięcie na czujniku ciśnienia paliwa powinno być miedzy plus a minus 5v napięcie wychodzące do sterownika miedzy masa na załączonym zapłonie zazwyczaj 0,5 v na wolnych obrotach ok 1,1v najlepiej jak byś sprawdzał przy kompie.
mam renaut trafic 1,9 2000r silnik odpala lecz po włączeniu zapłonu zapala się kontrolka stop i kontrolka silnika z napisem stop, ta druga to mruga nie wie od czego to zależy , olej jest ciśnienie oleju jest czujnika w filtrze paliwa niema nie wiem może jest jakiś w zbiorniku za odpowiedzi z góry dzięki .:?:
Testu na przelewy nie robiłem ale po podłączeniu komputera ciśnienie na rampie przy odpaleniu mam ponad 300 barów, przy zdjętej wtyczce regulatora nabiło do 900 więc wykluczam, że to wina przelewających wtrysków. Z kolei regulowany przepływ paliwa przy kręceniu pokazuje w miarę normalnie po czym wskazuje na 654830 mm3. Czy przyczyna może być regulator...
Gdzie znajduje się czujnik ciśnienia paliwa CR - renault trafic III 2019 r , 145 km
Witam mam problem jak w temacie. Pompa paliwa w zbiorniku się nie odzywa. Gdzie znajduje się przekaźnik pompy i co to za kostka która wchodzi do filtra paliwa. dziękuje za pomoc http://obrazki.elektroda.pl/6280806900_1... Dodano po 40 Czy mój samochód posiada pompę w zbiorniku paliw jeżeli ma gruszkę do napełniania układu zasilania?...
Jak nie błędów to problem jest zasilaniu paliwem. Sprawdź jak zgaśnie czy jest paliwo w filtrze. Łatwo tam zajrzeć odpina się zawleczkę i widać czy paliwo jest ponad materiałem filtrującym. Zanim paliwo trafi do pompowtryskiwaczy są dwie pompy. W baku niskiego ciśnienia ok 1 bar podaje paliwo do filtra. Druga to pompa tandem pobiera paliwo z filtra...
Nic nie wróci. Autor trafił w sedno problemu. Problemem były świece.
Odczyt błędów i sprawdzenie parametrów silnika, zwłaszcza ciśnienia paliwa....
Zawór ciśnienia? Pompa paliwa?
w końcu zrobione. Woda z podszybia zalewała filtr powietrza i górną wiązkę.Podłączony komputer pokazywał błąd zwarcia przepływomierza,czujnik pozycji wałka rozrządu,ciśnienia paliwa. Po uszczelnieniu podszybia i osuszeniu instalacji wszystko w porządku.
Ewidentnie wystaje złącze, szukaj przewodu z szybko-złączką.
Do sprawdzenia czujnik położenia wału i ciśnienie paliwa.
Dzięki ziomuś-u mnie się wyjaśniło. Turbo było trafione..
Ten błąd df130 mówi o za wysokim ciśnieniu na szynie. Sprawdź jakie widzi tester ciśnienie na zapłonie i podczas kręcenia. Potem jak coś nie halo to sprawdzanie zasilań czujnika ,masy i wyjścia "sygnału" Może sam czujnik może wiązka. Wszystko to zastąpi pomiar na samym czujniku. Zakładamy tutaj oczywiście że paliwo dochodzi do pompy itp. Dasz se radę...
Trzeba by było sprawdzić pod mikroskopem wtryskiwacze, oraz elementy pompy wysokiego ciśnienia. Mi się wydaje że mieszanka 1:300 może być za uboga jeśli trafimy na naprawde "dobre" paliwo.
temat przerobiony juz miałem dość, czyszczenie sitka w baku juz nie pomagało ,komputer pokazywał niskie cisnienie paliwa w układzie czujnik wymieniony i dalej gasł w końcu zaryzykowałem i wymieniłem regulator,, zawór,, ciśnienia paliwa przy pompie paliwa i trafiłem kijanka jezdzi i juz nie gasnie .Polecam szukać po numerze ,wpisując do kia sorento wyszukiwało...
Faktycznie, za pomocą rezystorów sprawdziłem i okazało się że czujnik trafiony. Auto jeździ. DZIĘKI
Podgląd parametrów obrotów silnika oraz ciśnienia paliwa na początek.
Sprawdź czy masz gruszkę przy filtrze paliwa. Jeśli nie to leć po przewodów paliwowych i trafisz na pompę. Zewnętrzna.
Stal sobie i pracował, później przejechałem nim z 20km i różnica taka że nie wyskakuje błąd, ale czuc czasami szarpanie, zwłaszcza przy przyspieszaniu powyżej 3tys.obrotow. wszelakie parametry jak ciśnienie paliwa, przepływ powietrza, ciśnienie doładowania w normie
No bo nastawił się na pompkę z jakiegoś auta (typową), tylko nie wie z jakiego trafiłaby się pompka o określonym ciśnieniu. V.
Wykrycie tego rodzaju usterki komputerem jest bardzo trudne, przy powietrzu w paliwie ciśnienie na listwie potrafi nawet wzrastać.
Kolego myslę że twój pierwszy post można było skrócić do 3 zdań, nie widzę sensu opisywania stanu prawno-majątkowego ciągnika czy jego aktualnych/poprzednich właścicieli. Odpowietrzenie tego silnika jest banalne, wystarczy pompować pompką i popuścić najpierw śrubke na klucz 8 na głowicy a następnie na kopułce. Po odpowietrzeniu ciągnik odpala a jeśli...
Witam. Nissan Almera Tino 2.2 DCI, nie odpala. Przy próbie rozruchu brak ciśnienia paliwa w listwie CR. Auto trafiło do mnie na usterkę elektryczną ale mam wątpliwości co do takiej. Wcześniej mechanicy sprawdzali pompę wysokiego ciśnienia, rozrząd, został podmieniony regulatory ciśnienia na pompie, wtryski też podobno były badane. W sterowniku silnika...
Dziękuję bardzo wszystkim za pomoc. Problem rozwiązany. Okazało się, że przewód "+" był trafiony. Po przelutowaniu kabla czujnik na sygnale dawał 0,5V. Wszystko wróciło do normy, żadnych błędów, silnik pracuje prawidłowo, nie szarpie. Pozdrawiam wszystkich
Miałem nadzieję na jakieś wartości ciśnienia paliwa, prędkości obrotowej, ale widzę że trafiło na człowieka czynu, który od razu wziął się do zrywania głowicy. Szybko ta ropa zniknęła? Zalej też zawory.
Wstawić do rzetelnego mechanika. Nikt Ci tu nie podpowie, bo i tak nie masz jak podać nam danych, choćby o ciśnieniu paliwa.
Podepnij tester i odczytaj błędy, będą związane z ciśnieniem paliwa zapewne. Masz tam gruszkę do pompowania przy filtrze czy pompkę podającą w zbiorniku? Który to rok?
Dzień dobry. Problem dotyczy Trafica 2006 rok 2.0. Samochód ma duże problemy z odpaleniem na zimnym po nocy. Wymienione wtryski, świece. Na pewno jest założony w nim inny regulator ciśnienia paliwa. Założony o innych numerach od Volvo. Możliwe, że to będzie przyczyną złego odpalania? Na ciepłym silniku odpala normalnie.
trafic ciśnienie oleju renault trafic paliwa cofanie paliwa trafic
schemat kostki radia volvo silnik spalinowy zamontowanie pompy lexmark zamienniki
projektor buczy chłodziarka polar
Nawigacja zawiesiła się na ekranie i nie reaguje na dotyk Grubość termopadu do Lenovo Ideapad 3 14ADA05