Coś wiadomo dalej? U mnie e 1.5 dCi podobny problem jest. Na sekundę nabije ciśnienie, potem spada...
komputer podpowiada zwiekszenie wielkosci recyrkulacji spalin czyzby egr zalepiony ? samochod stal pol roku Błąd tłumaczenia - odkad wszedł do produkcj :cry: - za niskie ciśnienie paliwa .
Wychodzi że faktycznie 3 bar
W takim razie zgodzę się z Pawłem, no chyba że jeszcze czujnik ciśnienia paliwa leci w kulki.
Do sprawdzenia czujnik położenia wału i ciśnienie paliwa.
Po podpięciu ukazują mu się błędy df192 (czujnik cisnienia paliwa), df208(solenoid) jako stałe (nie można usunąć). Jakie ciśnienie paliwa widać podczas rozruchu?
Trzeba popatrzeć jak zachowuje się ciśnienie paliwa. Filtr paliwa był kiedyś wymieniany?
Jakie ciśnienie sprężania?
Stal sobie i pracował, później przejechałem nim z 20km i różnica taka że nie wyskakuje błąd, ale czuc czasami szarpanie, zwłaszcza przy przyspieszaniu powyżej 3tys.obrotow. wszelakie parametry jak ciśnienie paliwa, przepływ powietrza, ciśnienie doładowania w normie
ZObacz jak się zmienia ciśnienie paliwa. JAk nic to nie da to wyciągięcie wtrysków i na maszynę.
Co do filtra, niżej ciągle pisze o filtrze paliwa i o tym że zmieniłem całą jego obudowę. Wystarczy przeczytać można się domyślić wymieniłem FILTR PALIWA. Co do błędów nic nie pokazały... Jedyne że wtryski były odczepiane od wtyczek i że czujnik wałka rozrządu był odczepiany... nic więcej. Parametry które wiem to że pompka paliwa pompuje ciśnienie 3.2bara
Ok widzę jak to u Ciebie wygląda, ale wraz wydaje mi się że to nie jest problemem. Czujnik ciśnienia wykrywa odpowiednie ciśnienie a auto nie odpala. Pokręciłem go trochę auto odpaliło raz i teraz jest spokój, bo odpala za każdym razem a ciśnienie na listwie spada w takim samym tempie jak i spadało.. Dalej bym sie czepił tej prędkości obrotowej. Tylko...
Gdzie znajduje się czujnik ciśnienia paliwa CR - renault trafic III 2019 r , 145 km
Na przelewach wtryskiwaczy nie pojawia się paliwo podczas startowania na kompie pokazuje za małe ciśnienie 110 bar. A to jest za małe zeby odpalił błędów żadnych nie ma Dodano po 1 Gruszka twarda od paliwa
a zasilałeś pompę CR osobno? Poza tym.. gaśnie bo spada ciśnienie na szynie? Wtryski na przelewy sprawdzic i pompę na szczelnośc/wydajnosc. Co z immo?
Auto nie odpala, a jak już załapie to na chwilę i gaśnie. Kontrolki STOP i CZERWONY ŚILNICZEK W tym przypadku na 100% powinien być zapisany błąd w sterowniku. Podłączyłem pod kompa i mechanik powiedział, że wg niego układ paliwowy jest mocno zapowietrzony. Wg kompa wszystko jest ok prócz ciśnienia paliwa, ale to wina zapowietrzenia układu i pompy Jakie...
Trafic 2.0 dci Rok 2012 Wtryskiwacze: elektromagnetyczne EDC17C11 Korekty wtryskiwaczy OK ->bliskie zero, ciśnienie na rampie OK, filtr paliwa nowy. Na wyświetlaczu nie sygnalizuje usterki, tylko pod komputerem. Nie spotkałem się z takim przypadkiem, więc piszę może ktoś coś podpowie. Auto normalnie odpala, pracuje równo, dobrze się wkręca. Po rozgrzaniu...
Sprawa wygląda tak, ciśnienie paliwa między 280 a 320bar, po wymianie filtra między 300 a 350bar. Na tą chwilę jestem umówiony na clipa, dam znać jak poszło. Pozdrawiam
Wtryskiwacze lub pompa, rzadko filtr paliwa (chińczyk nie przepuszcza), rzadziej gruszka lub baaardzo rzadko zagięty przewód paliwa (zdarzało się w Vivaro/Trafic). Te sprawdzenia i regeneracje u fachowców to temat rzeka. Dodano po 48 Pompa czasem ukręcała pompkę wstępną w sobie, ale wtedy nie palił całowicie. Części tanie można się bawić.
Witam Każdy przypadek jest indywidualny i trudno zdiagnozować na odległość, a Ty na dodatek nie podajesz roku prod. auta. Rozumiem, że to model produkowany od 2001-2005, natomiast Twój to 2003r 1.9di. W tym modelu pompa w baku (pompa niskiego cisnienia) jest złączana tylko po załączeniu zapłonu i to na kilka sekund dalej sama pompa CR(pompa wysokiego...
Witam wszystkich, jak w temacie mam problemy z moim Renault Trafic 2003 1.9 dCi 401000 tysięcy kilometrów przebiegu tj. zaczęło się to nagle od dodaniu gazu na postoju wszystko ok ale przy 2500 tysiącach obrotów auto dusi się i intensywnie kopci na niebiesko tak przez około 5 sekund po tym elegancko bez żadnego dymka wkręci się do maksymalnych obrotów....
mam renaut trafic 1,9 2000r silnik odpala lecz po włączeniu zapłonu zapala się kontrolka stop i kontrolka silnika z napisem stop, ta druga to mruga nie wie od czego to zależy , olej jest ciśnienie oleju jest czujnika w filtrze paliwa niema nie wiem może jest jakiś w zbiorniku za odpowiedzi z góry dzięki .:?:
Odczyt błędów i sprawdzenie parametrów silnika, zwłaszcza ciśnienia paliwa....
Dziękuję za zainteresowanie. Czujniki na pewno dobre, bo podmieniane z jeżdżącego samochodu i bez zmian, w drugim działają dobrze, koronka na wale cała, obroty silnika wskazuje dobre, przy rozruchu ponad 200, a jak zapali, to 800, i rosną, jak się dodaje gazu, ciśnienie paliwa tak jak mówisz 30 mpa od razu wbija i podczas kręcenia utrzymuje od 35 do...
Proponuje zmierzyć napięcie na czujniku ciśnienia paliwa powinno być miedzy plus a minus 5v napięcie wychodzące do sterownika miedzy masa na załączonym zapłonie zazwyczaj 0,5 v na wolnych obrotach ok 1,1v najlepiej jak byś sprawdzał przy kompie.
Nie zmienia się. Taka sama na wolnych, jak wtedy gdy nie działa. Też myślałem, że przepływka, ale jak go wkręcam na obroty, to pokazuje ładnie. Jak się zatnie, to wiadomo, nie ma jak zobaczyć przebiegu, ale na wolnych wtedy pokazuje tyle samo. Rano zrobię testy z zaślepionym EGR i będę dalej myślał. Dodano po 4 A może to ważne. Zaczyna się to dziać,...
Dzień dobry. Problem dotyczy Trafica 2006 rok 2.0. Samochód ma duże problemy z odpaleniem na zimnym po nocy. Wymienione wtryski, świece. Na pewno jest założony w nim inny regulator ciśnienia paliwa. Założony o innych numerach od Volvo. Możliwe, że to będzie przyczyną złego odpalania? Na ciepłym silniku odpala normalnie.
Co masz na mysli "trzyma diagnozę podczas kręcenia" napięcie wszędzie jest równomiernie nie żadnego zwarcia lub słabego napięcia - może cos przeoczylem ale starałem sie wszystko sprawdzić wg innych informacji na forach. Mówię o pompie paliwa - wydaje mi sie ze powinna zaciągnąć aby wytworzyć lepsze ciśnienie - taki dźwięk bynajmniej słyszałem w vivaro...
Ewidentnie wystaje złącze, szukaj przewodu z szybko-złączką.
Dzięki za podpowiedz Załączyłem zdjęcia z pomiaru ciśnienia paliwa podczas odpalania, po ok. 10 sekundach kręcenia rozrusznikiem ciśnienie doszło do 55820 kPa, silnik odpalił na 2 sekundy i zgasł.... Jestem mechanikiem amatorem więc co do słuszności wskazań z pomiaru nie jest pewny. Niestety na razie nie mam możliwości podłączenia do Clip'a. https://obrazki.elektroda.pl/7365031000_...
Podgląd parametrów obrotów silnika oraz ciśnienia paliwa na początek.
Witam, od 4 lat posiadam trafica 1.9 100km i cały czas borykam się z problemem dymienia na czarno. Poniżej podaję zakres diagnozy i prac jakie zostałe wykonane i w dalszym ciągu nie pomogło. 1. Wyprogramowanie egr 2. Wymiana przepływomierza (NTS) 3. Wtryski zbadane na stole w zeszłym roku wykazały zużycie ale mieszczą się w normie. Nie pamiętam tych...
Dzięki ziomuś-u mnie się wyjaśniło. Turbo było trafione..
Wstawić do rzetelnego mechanika. Nikt Ci tu nie podpowie, bo i tak nie masz jak podać nam danych, choćby o ciśnieniu paliwa.
w końcu zrobione. Woda z podszybia zalewała filtr powietrza i górną wiązkę.Podłączony komputer pokazywał błąd zwarcia przepływomierza,czujnik pozycji wałka rozrządu,ciśnienia paliwa. Po uszczelnieniu podszybia i osuszeniu instalacji wszystko w porządku.
Testu na przelewy nie robiłem ale po podłączeniu komputera ciśnienie na rampie przy odpaleniu mam ponad 300 barów, przy zdjętej wtyczce regulatora nabiło do 900 więc wykluczam, że to wina przelewających wtrysków. Z kolei regulowany przepływ paliwa przy kręceniu pokazuje w miarę normalnie po czym wskazuje na 654830 mm3. Czy przyczyna może być regulator...
Jak nie błędów to problem jest zasilaniu paliwem. Sprawdź jak zgaśnie czy jest paliwo w filtrze. Łatwo tam zajrzeć odpina się zawleczkę i widać czy paliwo jest ponad materiałem filtrującym. Zanim paliwo trafi do pompowtryskiwaczy są dwie pompy. W baku niskiego ciśnienia ok 1 bar podaje paliwo do filtra. Druga to pompa tandem pobiera paliwo z filtra...
Witam mam problem jak w temacie. Pompa paliwa w zbiorniku się nie odzywa. Gdzie znajduje się przekaźnik pompy i co to za kostka która wchodzi do filtra paliwa. dziękuje za pomoc http://obrazki.elektroda.pl/6280806900_1... Dodano po 40 Czy mój samochód posiada pompę w zbiorniku paliw jeżeli ma gruszkę do napełniania układu zasilania?...
Regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.
temat przerobiony juz miałem dość, czyszczenie sitka w baku juz nie pomagało ,komputer pokazywał niskie cisnienie paliwa w układzie czujnik wymieniony i dalej gasł w końcu zaryzykowałem i wymieniłem regulator,, zawór,, ciśnienia paliwa przy pompie paliwa i trafiłem kijanka jezdzi i juz nie gasnie .Polecam szukać po numerze ,wpisując do kia sorento wyszukiwało...
Faktycznie, za pomocą rezystorów sprawdziłem i okazało się że czujnik trafiony. Auto jeździ. DZIĘKI
Nic nie wróci. Autor trafił w sedno problemu. Problemem były świece.
Sprawdź czy masz gruszkę przy filtrze paliwa. Jeśli nie to leć po przewodów paliwowych i trafisz na pompę. Zewnętrzna.
No bo nastawił się na pompkę z jakiegoś auta (typową), tylko nie wie z jakiego trafiłaby się pompka o określonym ciśnieniu. V.
No to standard. Wtryskiwacze do sprawdzenia regulator ciśnienia paliwa do umycia i filtr paliwa wymienić.
komputer zresetowany, pojechałem do serwisu Opla - twierdzą, że to wina pompy paliwa, albo zaworu ciśnieniowego (przelewowego) - nie mieli czym zmierzyć ciśnienia paliwa. Trafiłem w końcu do elektryka - po osłuchaniu pompy dał werdykt - że na 90% to pompa - jutro wymieni.
Rok 2004. Nigdy nie przyglądałem sie systemowi podawania paliwa. Generalnie pompa wysokiego ciśnienia powinna sama zasysać paliwo ze zbiornika. Przynajmniej tak mam w ciągniku rolniczym z silnikiem CommonRail
Miałem nadzieję na jakieś wartości ciśnienia paliwa, prędkości obrotowej, ale widzę że trafiło na człowieka czynu, który od razu wziął się do zrywania głowicy. Szybko ta ropa zniknęła? Zalej też zawory.
Mam problem czujnikiem cissienia doładowania nie puszczą paliwa na na jednym pinie 12v na drugim 5v uhc po wymianie komputer po wymianie już nie wiem od czego zacząć może ktoś miał podobny problem błąd df 192 trafic
Dalej nie ma tu zrobionej rzetelnej diagnostyki. tylko wymiana na chybił-trafił. Ciśnienie sprężania na zimno, ciśnienie paliwa, odczyt live-data przed odpaleniem, po odpaleniu, na zimno, w czasie rozgrzewania i po nagrzaniu. Jazda próbna i logi z kluczowych czujników silnika w czasie jazdy. Porównanie ich z wartościami żądanymi. Bez tego wymienisz...
Wykrycie tego rodzaju usterki komputerem jest bardzo trudne, przy powietrzu w paliwie ciśnienie na listwie potrafi nawet wzrastać.
Kolego poszukaj kogoś z Clipem bo szkoda twojej kasy na błędne diagnozy .Ja tak trafiłem mechanik podłączył kompa pokazało regulator ciśnienia paliwa a okazało się że lały wtryski .Zaworki były do wymiany.
Sprawdź dokładnie ten filtr paliwa miałem to samo w Reno Trafic szukałem i nic dopiero po mocnym poprawnym dokręceniu filtra pomogło.
Kolego Regulator ciśnienia paliwa znajduje się na pompie wtryskowej prawdopodobnie masz go trafionego najlepiej zmierzyć ciśnienie na listwie i się wyjaśni powinno być >250bar.pozdrawiam Dodano po 56 Warto również sprawdzić wiązkę do tego regulatora.
dzięki za rady ale żadna nie trafiona :( pompa paliwa nowa ciśnienie daje dobre filtry wymienione kable nowe bosch oryginalne luzy na zaworach ok wtryski wyczyszczone na gazie są odpięte nawet była zdjęta głowica i dotarte zawory dalej nic cały czas jest to samo czujniki temperatury ok katalizator ok nie dawno był nowy wydech zakładany odrazy katalizator...
Samo ASO nie jest złe ale przy aucie wartym kilka tysięcy jest nieopłacalne. Najlepiej znaleźć mechanika który robi tzw garażówę czyli 8 godzin robi w ASO a po godzinach u siebie na garażu. Tylko przeważnie terminy długie albo bardzo długie. Mam znajomego który nieraz własnie z doświadczenia z lat pracy trafił diagnozą po opisie. Błędy dalej są? Zostało...
Cześć, pojawiło się paliwo w gnieździe wtrysku około 12ml na 10 min pracy na jałowym biegu, sprawdziłem i przelew suchy oraz nakrętka wysokiego ciśnienia również . Czy jest możliwe żeby korozja na końcówce wtryskiwacza lub uszczelka oringowa puściła?
Gruszka nowa dodatkowo założyłem zaworek zwrotny i nic natomiast zauważyłem że delikatnie poci się obudowa filtra paliwa pompa wstępna na pompie wysokiego ciśnienia wymieniona i elektro magnes nowy Dodano po 2 Co jeszcze zauważyłem brak mocy na starcie dopiero od ok 2000obrotow czuć że idzie i obroty na biegu jałowym 600/700 Dodano po 1 Pompa jest sucha...
No to problem z pompą wysokiego ciśnienia. Trzeba tu szukać problemu. Robić tą albo kupić sprawną.
Przyczyna leżała w zabrudzonym układzie. Pierwsze co zrobiłem to wymieniłem regulator oczywiście przed wyczyszczeniem układu i auto chodziło dopóki spowrotem nie zawalił go syf z paliwa. Byłem przekonany że to nie regulator jest powodem i jak napisałem powyżej wymieniałem wszystko po kolei. Regulator był kupiony nowy nie przypuszczałem że można go tak...
Witam. Nissan Almera Tino 2.2 DCI, nie odpala. Przy próbie rozruchu brak ciśnienia paliwa w listwie CR. Auto trafiło do mnie na usterkę elektryczną ale mam wątpliwości co do takiej. Wcześniej mechanicy sprawdzali pompę wysokiego ciśnienia, rozrząd, został podmieniony regulatory ciśnienia na pompie, wtryski też podobno były badane. W sterowniku silnika...
Marcin5 nie szukaj drugiego zaworu bo to strata kasy tylko musisz dobrać oringi tak żeby były szczelne(ja wymieniałem chyba z 8 razy aż trafiłem na właściwe)
Temat załatwiona jeden wtrysk lal i były ustawionena za duże ciśnienie A przelew jest słaby to do zbiornika trafią tylko paliwo z wtryskow A nie tak jak jest w c330
problem jest w tym że nie mam takiego barometru żeby takie ciśnienie ogarniał.Pewnie trafi tą pompę wyjąć i podłożyć drugą,albo na początek spróbować sam zaworek regulacji ciśnienia podłożyć.
A czy mechanik podłączył auto pod komputer czy tylko metoda chybił trafił? Bo myślę, że po podłączeniu było by wszystko wiadomo.
Dzięki Wszystkim za zainteresowanie. Ciśnienie na biegu jałowym wynosi około 280 bar. Spadki występują tylko w chwili gdy przygasa lub gaśnie. Gdy silnik chodzi poprawnie nie ma żadnych spadków na biegu jałowym. Zatankowałem ostatnio dwa razy to lepsze paliwo, pojeździłem trochę i jest trochę lepiej. Już tylko przygasa a nie gaśnie i zdarza się to coraz...
pojawia się pęcherzyk powietrza w wężyku doprowadzającym paliwo do pompy wysokiego ciśnienia...to normalne? nie
Ciśnienie na listwie i będzie wiadomo... pozdr
W momencie kręcenia sterowanie na zawór w pompie oscyluje w granicach 4.7V czuć ze zawór pracuje więc pompa sama w sobie ma jakiś defekt dodam że auto stało z pół roku z czego 2 miesiące silnik był rozebrany w mak, podejrzewam że pompę WC szlak trafił.
we wszystkich postach piszesz że paliwo dochodzi i ma dobre ciśnienie a silnik nie chodzi... Czujnik temperatury nie zgasi ci silnika. Jeżeli wykluczasz cewki zapłonowe (koleżanka wymieniała 3 razy zanim trafiła na dobre) to jeszcze pozostaje usterka przekaźnika lub ECU. Czy po zgaśnięciu jest ciśnienie paliwa, czy pompa pracuje a wtryskiwacze nie podają.
A spirala od świec miga? Masz tam dosyć drogi i awaryjny układ wtryskowy. Kilka takich passatow trafiłem z podobnym problemem i najczęściej winna była pompa cr. Jakieś błędy? Ciśnienie paliwa?
Trzeba by było sprawdzić pod mikroskopem wtryskiwacze, oraz elementy pompy wysokiego ciśnienia. Mi się wydaje że mieszanka 1:300 może być za uboga jeśli trafimy na naprawde "dobre" paliwo.
I w momencie jak zgaśnie jakie są parametry życiowe? Ciśnienie paliwa, obroty wału itd. Lepiej wydać 2stówy na porządną diagnostykę niż wymieniać części na chybił trafił.
Wymontuj regulator ciśnienia paliwa i umuj go w płynie do czyszczenia wtrysków , a w czasie mycia zasilaj go napięciem żeby się otwierał i zamykał.
Ciśnienie nie powinno tak skakać, adaptacja regulatora ciśnienia jeśli jest możliwość lub uszkodzone wtryskiwacze, dzwięk typowy dla zbyt dużej dawki paliwa lub wypadanie zapłonu (tu nie trafiony wtrysk, może wtryskiwacz się nie domyka a powinnien).
Witam jak w temacie bmw f50 520d rok 2011 135kw. Rozszczelnił się przewód między zbiornikiem a Silnikiem i całe paliwo wypluł na jezdnię i auto zgasło oczywiście po uszczelnieniu i zalaniu zbiornika auto nie zapala. Wywala od razu błąd Na wartościach zmierzonych na listwie common rail ciśnienie tylko 2 bary! czyżby trafiło pompą wtryskowa czy jest jakieś...
Dlaczego przestań. Facet rozrzuca dobre porady na lewo i prawo. Może i mnie pomoże rozwiązać mój problem z którym borykam się już dośyć długo.Chciałbym dodać że przejżałem pólinternetu i nie znalazłem tej informacji. Dopiero tutaj na tym forum trafiłem na odpoweidniego człowieka.
kolega mówił coś o regulatorze ciśnienia paliwa.. ale nie wiem gdzie on się znajduje.. W rampie wtryskowej / szynie CR .
Dziękuję bardzo wszystkim za pomoc. Problem rozwiązany. Okazało się, że przewód "+" był trafiony. Po przelutowaniu kabla czujnik na sygnale dawał 0,5V. Wszystko wróciło do normy, żadnych błędów, silnik pracuje prawidłowo, nie szarpie. Pozdrawiam wszystkich
Auto to Audi a6 c6 2.4 benzyna 6V 177km 2004 rok .. powodem wymiany po.pompy było to że nie odpalała obrazu tyło za trzecim razem . Po wymianie sama pompa chodzi po przekręceniu kluczyka ale dalej nie odpala . Zostały sprawdzone bezpieczniki , przekazniki i świece. I dalej nie odpala . Dodam że pompa jest podpięta dobrze .. I kto postawił diagnozę...
Mam aktualnie ten sam problem, i dokładnie tak jak w opisie kolegi (Arek1-2345 ) u mnie komputer wskazał na problemy z ciśnieniem paliwa. Wymieniłem filtr paliwa i dalej to samo, wyczyściłem okolice filtru paliwa i po niedługim czasie dało się dostrzec pod obudową filtra paliwa (u mnie DELPHI) małą kroplę oleju napędowego, dokładnie, na dolnym zaworze...
Miałem podobny problem z Doblo 1,9D Cargo. Serwis fiata się wyłożył, proponowali wymianę pompy wtryskowej za parę tysięcy. Trafiłem na rozgarniętych mechaników, założyli manometry na układ paliwowy. Problemem było ciśnienie na powrocie paliwa. Diagnoza, wymienić smok w zbiorniku paliwa. Jakieś zaworki się w nim przytykały. Auto jeździ normalnie.
pewnie w przepustnicy tkwi przyczyna, a co powiecie o przepływomierzu powietrza? czyścić, nie czyścić? Należy wykonać stosowne pomiary i je zinterpretować. Na chybił trafił to można w lotka grać. Tu potrzebujemy konkretnych danych.
Witam, Mam problem z autem Renault Trafic 1.9dci 101km.Auto na zimnym silniku odpala i gaśnie po 2-3s i tak w kółko. Przypadkowo wyczaiłem , że jak przytrzymam na grzaniu świec aż kontrolka zgaśnie odpala zawsze za 1 razem.Na rozgrzanym silniku nie ma tego problemu , ale wystarczy 2-3h postoju i znowu to samo.Dodatkowo auto do 2000 obrotów jest zamulone...
Dziś odebrałem samochód serwisu który naprawił usterkę. Czynności które wykonał serwis: spuszczenie paliwa i umycie zbiornika paliwa; umycie odstojnika zanieczyszczeń który znajduje się przy zbiorniku (było pełen galaretowatej mazi i wody) ; wymiana filtra paliwa i wyczyszczenie obudowy filtra; mycie w myjce ultradźwiękowej zaworu pompy wysokiego ciśnienia....
Witam Nie słuchaj również durnych pomysłów typu wtryskiwacze lub nie wiadomo co jeszcze - no chyba że chcesz żeby urządzenie było rozmiarów i wagi silnika samochodowego no i pożerało więcej energii niż samo produkuje. Zastosuj to co wymyślono już dawno temu - czyli odparownik. Skoro nie masz doświadczenia to nie pisz, że ktoś wymyśla durne rzeczy....
Służy on do regulacji ciśnienia wewnętrznego pompy. Dlatego napisałem, że Twoja pompa powinna trafić na stół probierczy. Wtedy okaże się czy grzybek jest potrzebny.
lekarze często też tak postępują (to się nazywa leczenie objawowe) :wink: Nie, mylisz pewne medyczne pojęcia, leczenie objawowe to leczenie, łagodzenie objawów choroby, nie samej przyczyny wystąpienia tych objawów. (Na nasze to wymontowanie żarówki SRS i lampka zgaszona) Czasami do leczenia takich samych objawów stosuje się zupełnie różne medykamenty....
Test z płynem CO2 przeprowadzony - płyn nie zmienił koloru. Sprawdziłem ciśnienia - na 7 cylindrach ciśnienie około 11 atm (bomba!) a na jednym 1,5 atm. Zrobiłem od razu próbe olejową i ciśnienie wzrosło do 3. To jest cylinder, na którym jest mokra świeca. Wychodzi na to, że albo tam nie ma w ogóle pierścieni (mechanik partacz) albo są mocno zapieczone....
Peugeot boxer/fiat ducato/citroen jumper - CAŁOŚĆ: nieszczelne podszybie, wiązki drzwi tylnych,, przepustnice w 3.0 f30dt w owym modelu, egry w puma 2.2 forda w owym modelu, pękające zawiasy drzwi tylnych, rezystory dmuchawy, mechanizm wycieraczek, zalewane lampy przednie (nie działa korektor), pękające/przecierające się przewody klimatyzacji, skrzynie...
Dziś trafiłem do Pana Waldzia z Bnina który wykrył usterkę. Okazuje się, że mam walnięty czujnik ciśnienia paliwa w pompie wys. ciśnienia = 350PLN. Co ciekawe błąd pokazuje się w momencie kiedy auto wpada w tryb awaryjny a po wyłączeniu silnika wszystko znika i nie ma śladu. W przyszłym tyg. wrzucę wpis czy wymiana coś dała. Pan W. wydaje się być sensowny...
Odświeżam ! W renomowanym zakładzie auto sprawdzone pod kątem deasla wykluczona awaria pompy wysokiego ciśnienia, pompa sprawdzona na stole , auto trafiło do renomowanego elektronika diagnostyka komputerowa wskazuje na pompę wysokiego ciśnienia, auto ma bardzo wysokie ciśnienie na listwie gdy się popuści śrubę na wtrysku wycieka paliwo, auto odpala...
mam podobny broblem z odpalaniem opisałem w innym temacie ale trafił do kosza U mnie focus wogle nie chce odpalić wymieniono -rozruszmnik -swiece zar. -akumulator Paliwo dochodzi do wtrysków ale chyba bardzo słabe cisnienie. w tej chwili sprawdzony był rozrząd i jest ok, błedów pompy nie pokazał czekam co dalej z problemem odpalania.
spr ciśnienie paliwa to raczej oczywiste, a po za tym to tak często jeździsz na styku ? Może szlak już którąś z pomp trafił ?
Witam wszystkich, trafił do mnie Master 3 z 2011 2.3 dci 125km. Błędy czujnika położenia wałka rozrządu regolator ciśnienia paliwa, czujnik ciśnienia na listwie paliwowej, zawór regulacji ciśnienia doładowania przepływomierz powietrza . Rozrząd spr., czujniki podmienione, pompa cr druga wstepna pompa w zbiorniku nowa. Sterownik też drugi, i nic.
Czujnik ciśnienia paliwa na listwie , regulator ciśnienia na pompie sprawne ? W tym aucie jak jest jakakolwiek nieszczelność w układzie paliwa na powrocie (z listwy czy z wtrysków) to będzie problem z odpalaniem . Przy pompie wysokiego ciśnienia jest pompka wstępna (wielkość jak pudełko zapałek) lubi się ukręcić ośka.
Sprężarki łopatkowe stosowane są rowniez w nagrzewnicach na OO zamiast pomp paliwa. Nigdy nie widziałem aby taka sprężarka się popsula. Mam 15 letnia nagrzewnice i jest ciągle sprawna. A filtrowanie oleju do 5 mikron to dodatkowa praca którą trzeba wykonać, trzeba wymieniać filtry dość często. Kolejnym problemem mogą być zgorzeliny powstające już w...
Witam posiadam silnik 1,5 dci z przebiegiem 60 tyś km objawy jakie występowały były takie, że podczas równej jazdy stałą prędkością (stała prędkość tak 5-10 sekund) podczas dodawania gazu auto chwile się dławiło przez około 1-2 sekundy następnie przyspieszało. Podczas dynamicznej jazdy dławienie nie występowało, auto normalnie odpalało. Błędy sporadycznie...
Jeżeli napięcie do samej pompy dochodzi,to pompa trafiona. Może za mało paliwa ,lub ssak zapchany i nie da rady ciągnąć.filtr wymieniony?
Swiece żarowe nie sprawdzałem, ale jak zapali to równo i nie kopci. To sprawdź. Czy możliwe jest, że to może mieć coś wspólnego z czujnikiem ciśnienia paliwa na listwie? Zostaje mi raczej czujnik na listwie wtryskowej lub czujnik ciśnienia paliwa na filtrze paliwowym, ale czy to możliwe aby się tak zawieszał na mrozie? Zostaje Ci raczej wnikliwa diagnostyka,...
trafic ciśnienie oleju czujnik paliwa trafic pompa paliwa trafic
usbasp arduino płyn mycia naczyń okres rozliczeniowy energa
Jeep Compass 2022 – ustawienie dwóch zegarów: obrotomierz i prędkościomierz na cyfrowym wyświetlaczu SAILOR RT2048 – polska instrukcja obsługi, dokumentacja, tłumaczenie manuala VHF