A więc po dłuższej przerwie powiadamiam że winne były wtryskiwacze. zostały sprawdzone, na stole EPS945, bardzo skrupulatnie. Nawet ten jeden "nowy" wymieniony wcześniej był wadliwy, nie przeszedł ustawień IMA. Ogólnie wszystkie wtryski były już totalnie zmielone, nic dziwnego że silnik nie chciał działac. A teraz coś o kosztach dla tych którzy będą...
Szkoda jego pracy, bo najpierw niech sprawdzi czy w układzie nie ma powietrza a następnie sprawdzi czy wtryski lub zawór ma listwie nie gubią cisnienia
jak jest różnica we wtryskach firmy bosch 0445110265 a 0 986 435 170 są zalecane do w/w silnika i dobrane w/g vin? Obydwa wtryskiwacze są takie same. Z tym, że 0986435170 - to wtryskiwacz odnowiony po fabrycznej (przez Boscha) regeneracji. Pomimo że można o nim powiedzieć nowy - nie polecam. Jeśli chcesz kupić nowe to bierz 0445110265. Przez cieknące...
Miałem podobnie, była uszkodzona cewka wtrysku.
wrzuć oscylogram czyjnika gdy nie zapala i czy sprawdzaleś wtryski na maszynie
Witam, odświeżę temat, bo mam problem ze swoim Trafic 2.0 dCi 2009 rok. Mianowicie wyjmowałem wtryskiwacz, żeby dać do sprawdzenia, bo pokazywał się błąd wypadania zapłonu na 4. cylindrze, wtryskiwacz okazał się sprawny, ale prawdopodobnie był słabo dokręcony (wyglądał na niedawno regenerowany). Złożyłem wszystko, odpaliłem go, a on po jakichś 3 sek....
Witam. napisz w jaki sposób i jakim programem kodujesz wtryski. Na każdym wtrysku powinien być numer.
2 lata miałem 159 w 2.2 benzynie na bezp wtrysku, nic sie nie działo
Tak zrobiłem , użyłem rurki własnej roboty, tylko ustawiłem pierwszą krople na 23st i mówisz że to za wczesny wtrysk , dlatego zapytałem czy wiesz przy ilu powinna spadać żeby trafić w czas ? Ustawiasz początek wtrysku , czyli w momencie kiedy sekcja ZACZYNA podawać paliwo powinno być 23 st.
Tam chyba nie ma pompy paliwa. Gruszka przy filtrze paliwa twarda? Sprawdź czy paliwo nie ucieka przez przelew wtryskiwacza.
Ogólnie słabe, brak mocy. PO299 kod. Sprawdź wtrysk.
Tez jestem za regeneracja, kupno uzywki jest ryzykowne, nie wiadomo co sie trafi.
Zabierz ze sobą pompę niskiego ciśnienia, pompę wysokiego ciśnienia, jeśli masz możliwość dorobić zaślepki na listwę common rail to wtedy jak bedziesz miał trafiony jakiś wtrysk powinno udać się jakoś zjechać... Pozdrawiam WIMM
Wiesz jak nie ma mocy to można odrazy turbo rwać . Taka diagnoza jest stosowana przez większość . Można i tak, ja za to płacił nie będę. W sumie to pewnie trafi bo te wtryski słyną z "jakości"
Ciśnienie nie powinno tak skakać, adaptacja regulatora ciśnienia jeśli jest możliwość lub uszkodzone wtryskiwacze, dzwięk typowy dla zbyt dużej dawki paliwa lub wypadanie zapłonu (tu nie trafiony wtrysk, może wtryskiwacz się nie domyka a powinnien).
Wiesz akurat jak się to zaczęło to mi mechanik powiedział że będzie odma do wymiany miejmy nadzieję że tłok będzie sprawny bo to trochę kosztuje i nie wiem czy nie lepiej sprowadzić cały silnik po regeneracji w najgorszym układzie bo na to samo wyjdzie !! Ale dzięki za podpowiedź trafiona ale wtryski są zapewne sprawne ???
Nie tak do końca na chybił trafił, bo jeden wtrysk lał, a turbo puszczało olej. Kompresję muszę zegarem zmierzyć, bo jak na razie robiłem tylko test sprężania komputerem i wypadł pozytywnie.
Nie chciało Ci się napisać podstawowych danych tego trafica, a oczekujesz pomocy.
Synchro wał /wałek jest? Sterowanie wtryskami podczas kręcenia ? Ciśnienie ma wbijać odrazu 30Mpa . Co to znaczy szybko rośnie?
Dzień dobry. Problem z trafic 2.0. auto przerywa, gaśnie i traci moc. Dwa lata temu mialem identyczne objawy wymienilem wtedy wtryski ale nie pomoglo i jak dobrze pamietam wymiana cpu lub czegos innego pomogła. Wiec wydaje mi sie że to nie problem z wtryskami a czyms innym. Bledy ktore wyskoczyły to: Df028 Df029 Df052 Df061 Df232 Df568 Co mogę sprawdzić...
Jakie masz korekcje? Clipem bez problemu dopiszesz wtryski. Wyczyść mu parametry autoadaptacji, zakoduj wtryski (trzeba kodować wszystkie) i sprawdź pracę silnika, korekcje itd.
cóż - przyczyna prozaiczna. Wtryskiwacze... Pompę paliwa wymieniłem niepotrzebnie. Szlag trafił 2 wtryski.
Sprzęt kupiony. Sprzedawca i klient zadowolony. Zamykam
Po zmianie głowicy i kombinacjach z ustawieniem paska rozrządu pozostało ustawienie kąta wtrysku. W tym samochodzie nic nie działa wg instrukcji podejrzewam zły kąt wtrysku, był przestawiany na oko wcześniej, potem znowu z powrotem tak, że teraz są takie objawy: - auto odpala bez problemu, dużo lepiej niż wcześniej - nie kopci na żaden kolor (wcześniej...
pisałeś że wtryski przekładałeś drugie ale czy z pewnego źródła? aha i jak sprawdziłeś sterowanie na wtryski?
Ostatnio reanimowane Volvo P-1800, z californi, na wtrysku D-jetronic :D Zresztą przez to do mnie trafiło.
To odpowiedź już znasz - wtryski
Zamień miejscami wtryskiwacze i sprawdź różnice. Może sam kostka wtrysku nie łączy.
A kompresje ktoś zmierzył? Wiązka od wtrysku sprawdzona trafił mi się kiedyś taki Fiat wszystko wymienione a zapłon wypada a wiązki wtrysku nikt nie sprawdził a tam był problem
Ja nie wiem jaki model silnika w nim siedzi w sumie. Problem jest na zimnym jak i ciepłym silniku. Z wtryskami trafiłeś jest to Valtek. Kod silnika na obudowie rozrządu Z16SE
Sprawdź potencjometr położenia przepustnicy Trafiłeś w dziesiątkę - gratuluję. Pozdrawiam.
Problemem był uszkodzony wtrysk, po wymianie problem ustąpił. Dzieje się tak jak długo auto stoi na parkingu, zazwyczaj na komisach. Zamykam temat.
Najpierw to porządnie zdiagnozuj zanim wydasz kasę i zacznie się marudzenie, że diagnoza nietrafiona. Tutaj się kolego nie praktykuje takich rzeczy. Ale racja, podstawa ciśnienie na szynie i wtryski na przelewy.
Przyczyną okazał się trafiony wtrysk. Teraz nic nie puka nie stuka, przestał kopcić jest tak jak powinno być :)
do twojego auta proponuję sterownik lpg tech 204, reduktor kme tur (trzyma ciśnienie jak szalony i jeszcze felerny mi się nie trafił) oraz wtryski barracuda. Hany ostatnio zeszły na psy niestety.
problem zwany "wybijaj młotkiem wtryski" pozatym to nawet prosta robota:D
w TAKIM razie wymieniaj dalej aż coś trafisz. Teraz pora na wtryski lub pompę wysokiego ciśnienia. (uwaga sarkazm)
Czy jest to niezbędna czynność po wymianie Wtryskiwaczy (załóżmy ,że są te same numery co poprzednie Wtryski. )? Nie jest nie zbędna, i nie ma możliwości trafić na wtryski z identycznymi numerami. Dopisanie wtrysków do ECU może coś zmienić, ale tak czy siak, delphi adaptuje się sam po pewnym czasie. Jest opcja że założyłeś wtryski od mocniejszego,...
Witam od jakiegoś czasu mam problem z trafikiem, jakieś pół roku temu przestał odpalać np rano i odpalał tylko na "zaciąg". Później już w ogóle nie potrafił odpalić. Został wyłączony z ruchu i tak po 4 miesiącach przyszedł czas na reaktywację. I tu się zaczynają problemy przy wyciąganiu wtrysków jeden pękł i trzeba było zdjąć głowice. Teraz trafic jest...
Dodam że dwa razu spotkałem się w mercedesie A, że przez wydmuchaną uszczelkę wtrysku, nagromadziło się tyle "lawy" że dwóch wtrysków w ogóle nie było widać. Raz mi się trafił taki dostawczak gdzie wtryskiwacz puścił paliwo a jak go zobaczyłem to go nie było widać :) Klient twierdził że ta "lawa" to uszczelnienie położone przez mechanika.
Jutro ma przyjść wtrysk ( nie nówka bo wiadomo koszt taki ze spodnie spadają ) boję się tylko że jak "przekręcę nim" to może trafić szlag ten wtrysk - nie che rozbebeszać całego silnika wiec chce z wyczuciem przekręcić kołem tylko pytanie czy i tak nie uszkodzę wtrysku, benzyna w bak hm, laska ostatnio tankowała - ale od niej tej informacji nie wydobędę...
A błąd INSPUITING CONTROLEEREN wystąpił po niecałych 40 km przejechanych od złożenia wszystkiego do kupy. Co sugeruje sprawdzenie wtrysków. Raczej nie ma takich komunikatów, mogło pisać skontroluj układ wtryskowy a to nie oznacza samych wtrysków.
Witam. Pacjent Peugeot 307 1.6. Kolega zakładał mi gaz, niestety przy lutowaniu do wtrysków w lutownicy szlak trafił. Grot poszedł, najprawdopodobniej przepięcie na wtrysk do kompa, ponieważ jak się później okazało, wtrysk jest cały czas otwarty i leje. Świeci check i (impuls jest cały czas stały, na reszcie wtrysków jest odpowiedni). Teraz pytanie,...
Dysponujesz opcomem wiec spróbuj podmienić i zaprogramować całe ECU silnika z drugiego samochodu, może PRZYPADKIEM szlag go trafił (oczywiście, jeśli numery na to pozwola). Ale ja bym się jednak skupił na tej pompie paliwa przy baku. Skoro wtryski masz ok, pompę przy silniku masz ok, gada na plaku (kompresja ok) to zostaje ECU i pompa
zajomy ma sciagacz hydrauliczny 6 czy 8 ton i takze czasem problem z wydlubaniem wtrysku. pozdrawiam To prawda,nie musi być nawet vito.Czasem tak siedzą ze żadne podgrzewanie popuszczanie nawet egzorcysta nie pomoże.Jak ktoś nie wierzy to zapewniam że kiedyś na taki trafi wtrysk. :D
Na kogoś to trafi, jak będziesz miał szczęście to na następnego właściciela a jak nie to na Ciebie. Nie chcesz problemów z wtryskami i dwumasami to nie kupuj diesla...
Poniekąd masz rację :D Czarne złącze : D1 +12 po zapłonie G4, H4, H1 - masy G1 +12 włączany po przekaźniku wtrysku Brązaowe złącze M2 +12 włączany po przekaźniku wtrysku
Chyba jest tak jak przypuszczasz, przy wymianie albo naprawie wtrysków lepiej jest zamontować nowe rurki transferowe, przy naprawie rurki powinny trafić do tych samych wtrysków Pozdr
zawór kąta wtrysku od 2009 roku tylko jeden raz trafił się z uszkodzoną cewką, pomijam cieknące.
To Ci turbina nie ładuje! A węże za turbina robią się twarde jak przygazujesz? Turbinę masz sterowaną podciśnieniem ? Sprawdź geometrię czy chodzi lekko.
wtryski trafic trafic wtryski trafic sprawdzić wtryski
vectra dmuchawa transformator fazowy uciekać powiatr
analizator widma przetwornica prądu stałego
Czyszczenie enkodera optycznego - jak to zrobić? Schemat ideowy multimetru CIE 8007 - gdzie znaleźć?