Odpalił. Wymieniona pompa i pływak. Dalej brak diagnozy i wskazań poziomu paliwa.
bosch 30554, czy ten układ się programuje ? BOSCH 30554 - Motor ECU Driver w obudowie QFP-64, tego układu się nie programuje. jakiej wielkości kondensatory (rezystory) są zamontowane Jest podobny do sterownika wtryskiwacza (VW, Chevrolet, Renault): ATIC39-B4 A2C08350 Poszukaj noty katalogowej ze schematem aplikacji. Z PCB trudno będzie "odczytać" https://obrazki.elektroda.pl/3851569800_...
Nic nie pozostaje jak tylko obserwacja sygnału z czujnika za pomocą oscyloskopu. Najlepiej wykonać obserwacje przy złączu sterownika i przy czujniku. Jeżeli będzie wszystko ok to prawdopodobnie tylko wymiana sterownika.
Wymiana sterownika adaptacja czujnika i smiga
Zadałem pytanie i sam nie odpowiem. Tak, wymiana sterownika silnika pomogła. Sterowanie świecami podgrzewacza wróciło do normy. Świece uruchamiane są dopiero po odpaleniu auta i to po dłuższej chwili. Sterownik różnie steruje świecami, raz 2 sztuki, raz 3 sztuki, jak i czasem tylko 1 sztukę. Po dogrzaniu na jakie stopnie wyłącza je całkowicie.
Czy ten błąd może być przyczyną kontrolki ładowania i stop w trafiku 2.0dci? Co może być przyczyną tego błędu? Wymiana sterownika świec coś da?
Witam. Mam spory problem ktory okreslilem w temacie. Prosze o szybka pomoc gdyz sezon grzewczy juz sie zaczal. Opis awarii: Posiadam piec co z sterownikiem/regulatorem temperatury. Jakis czas temu uslyszalem alarm pochodzacy z pomieszczenia z piecem. Na wyswietlaczu nie bylo cyfr ukazujacych temerature tylko niekompletne znaki. Zapalona kontrolka alarmu....
Witam, Wziąłem się za naprawę starej kierownicy Tracer MX-V9. Zdiagnozowałem dwie usterki: - potencjometr nie daje oporu zbyt dokładnie, przez co kierownica "lata na boki", - uszkodzony kabel powoduje ciągłe utraty połączenia z komputerem. Pierwszy problem zażegnałem czyszcząc potencjometr spirytusem. Przeszedłem do wymiany kabla. I tu pojawił się problem....
Witam, zaistniała u mnie potrzeba wymiany sterownika Smart Tc, z zarejestrowaniem pierwszego były małe problemy, ale się udało i działał prawie rok. Po wymianie na taki sam, mam problemy z jego rejestracją. Wpisuję hasło do aplikacji, nic nie działa, być może niewłaściwe to hasło, bo dawno go używałem, próbuję resetu, niestety wyświetla się komunikat,...
Dzień dobry, Posiadam w domu 6 sterowników EUROSTER 1310 na których do tej pory wszystko było w porządku. Z uwagi na to, że żywotność baterii w sterownikach się kończyła postanowiłem wymienić baterie, na wszystkich sterownikach wymiana przebiegła bez problemów. Na jednym, zamontowanym w łazience (nie wiem czy to ma jakieś znaczenie :)) pojawił się taki...
Witam szanownych forumowiczow i zwracam sie z nastepujacym pytaniem dotyczacym problemow z pompa wtryskowa we wspomnianym aucie - naczytalem sie, ze najczestsza przyczyna unieruchomienia pompy jest uszkodzenie jej sterownika. Czy mozecie po/odpowiedziec, jakim urzadzeniem diagnostycznym (takim "cywilnym", malego kalibru - czytaj: laptop+interfejs+software)...
Witajcie! Mam problem ze sterownikiem [url=http://www.kratki.pl/pl/produkt/mik... GLASS. Sterownik steruje przede wszystkim przepustnicą powietrza, za pomocą popularnego wśród modelarzy serwa [url=http://www.servocity.com/html/hs-31... HS-311....
Samochód to Renault Trafic Sport Euro 6 2017 1.6 d, dodawałem kluczyk do auta, w momencie zapisu w tle w komputerze włączyła się aktualizacja i komputer się zrestartował. Efektem było skasowanie wszystkich kluczy. Zdobyłem komputer, udało się dodać klucz. Niestety auto kręci, nie odpala. Zadzwoniłem po znajomego elektromechanika angielskiego, po sprawdzał,...
Koledzy ja do tej listy dorzucę volvo xc90 silnik 2,4 turbo benzyna i sterownik pompy paliwa w tylnym prawym nadkolu, notorycznie gnije złącze tego sterownika, po prostu gratulacje da konstruktorów, poza tym wymiana żarówek reflektorowych fiat ulysse 2, przy nim stilo to dosłownie pryszcz.
Wystarczy oscyloskop i odrobina wprawy i doświadczenia, nie musisz widzieć konkretnych ramek, nie trafił do mnie jeszcze sterownik z działającą komunikacją, wysyłający błędne ramki. Więc do sprawdzenia na stole wystarczy obraz, że "coś" wysyła.
Podpowiem, że wymiana LCD pomaga (autopsja z trzema sztukami). Jednak zamienniki wyświetlacza wymagają modyfikacji "zasilania" kontrastu - przynajmniej te które mi się trafiły.
F to może być logo firmy Fairchild. Oznaczenie D6637 wskazuje na mosfet FDD6637 z kanałem P w obudowie TO-252 (SMD). Tranzystor ten być może sterowany jest przez mały tranzystor (?) w obudowie SOT23 znajdujący się tuż przy nim. Może to też być dedykowany sterownik (driver) tranzystora mosfet. Wymiana elementów w tym przypadku kondensatorów metodą chybił...
No niestety sam się zdziwiłem i jest to przypadłość w tych sterownikach że padają te kondensatory, dlatego potrzebuje je wymienić bo te na 50v albo się powiększą do wartości starych albo je szybko szlag trafi
Ja nie wiem jaki model silnika w nim siedzi w sumie. Problem jest na zimnym jak i ciepłym silniku. Z wtryskami trafiłeś jest to Valtek. Kod silnika na obudowie rozrządu Z16SE
Właśnie przetestowałem, irl2203 przy napięciu z arduino otwiera się do 2,7A Przy okazji wrzuciłem mosfety, które miałem na stanie. irfz44n(troszkę tańszy) też na 2,7A irf510 otworzył się na 0,6A Czemu miałby się nie otworzyć? Bo nie znałem prądu taśmy i nie byłem pewny. Możliwe że irf530 bez sterownika otworzy się dostatecznie dla tej taśmy, lecz gdybyś...
Witaj kolego Pfemek co Ci mogę doradzić to ja poradziłem sobie z tym tak że przegrałem wsady z takiego auta tyle że manual i spokój, w liczniku przejdzie kodowanie ale musisz najpierw mieć kodowanie w sterowniku silnika na manual czyli po kolei, ale można przegrać wsad gotowy z innego licznika bez skrzyni automatycznej
Trzeba pamiętać że 2.99 to już koniec korekty dalej sterownik już nie jest w stanie nic zrobic. Plus korekry na minus na pozostałych pokazuja że jest dramat. Zostaje targać pokrywe zaworów oglądać wałek. Potem albo pompki do wyjecia i oddanie do sprawdzenia albo nowe gumki, ich wymiana ustawienie pompek przy okazazji zamiana miejscam. Szczególnie 2...
witam zrobiłem już 3 skrzynie dp0 tzn wymiana elektrozaworów z czyszczeniem sterownika w lagunach 2 zero błędów auta jeżdżą jak należy , aż trafił się scenic co sie okazało zamiast elektrozaworów z czarnymi wtykami były z czerwonymi , niewiem czy są dostępne czerwone ja nie znalazłem wiec zamontowałem nowe z czarnymi , czyszczenie sterownika wymiana...
No to sytuacja wygląda niewesoło.Trzeba płakać i płacić.A może ktoś ma doświadczenie z tym sterownikiem i jeśli trafię taki sam jak mój to przelutowanie samego eeproma 93A86 załatwi sprawę immo.
sugerował aby sprawdzić czy jest przejście pomiędzy górnym pinem R2 tym od strony mikroprcesora a kondensatorem np. C3 To jest to o czym pisałem, kondensator C3 jest na napięciu zasilania sterownika. jest przejście do masy tego kondensatora Co to znaczy przejście od masy, jaka jest rezystancja tego"przejścia", i co uważasz za masę kondensatora? Inne...
Miałem podobny problem - w mojej był po prawej stronie czarny pasek. Drukarka trafiła do servisu - naprawa nieopłacalna, bo poszedł jakiś sterownik, a jego wymiana to koszt ponad 100 zł. Drukarka trafiła na złom i kupiłem nową.
W wiekszosci przypadkow umiera sterownik, rzadziej kamery. Odeslij do AAT, poskladaja te klocki. dokładnie musiało trafić sterownik magistrali RS-485. Wymiana u producenta powinna kosztować około 100. Odeślij do dystrybutora.
Napisałeś, że podmieniłeś licznik na inny i zero reakcji. Napisałeś również, że pod komputerem widzi prędkość czyli sterownik czyta już po ABS. Więc moim zdaniem szukaj bałaganu w okablowaniu sterownik-licznik.
Witajcie.. trafiłem na ten wątek żeby odczytywać dane zdalnie z kotła przez ESP.. Czy ktoś z Was może podrzucić info jak zrobić tak, żeby ESP pasywnie przesyłał dane z RSa na port TCP, albo w protokole telnet zrobić wymianę danych ale żeby to ESP2866 podłączał się do serwera a nie odwrotnie (jak to jest w przykładach)..
Nie wiem jaki tam siedzi. Ja bym doświadczalnie testował 8Mhz, 12Mhz i 16Mhz wydaje mi się że jeden z nich powinien być trafiony. Szkoda że nie podałeś jaki tam jest procesor.
Masz jakiś oscyloskop? Tak mam dostęp do oscyloskopu. Będę drążył temat czujników, ale szybciej, to pewnie będzie, podskoczyć na auto-złom i kupić jakiś oryginał (może trafi się sprawny).
Witam i Wesołych Świąt wszystkim. Pozwolę sobie dołączyć do tematu,mam ten sam problem i prawdopodobnie trafiło elektronikę. Może ktoś coś wie gdzie można dostać układ elektroniczny do tej pompy? Hee...! Byłem też niby w autoryzowanym serwisie Grundfosa i tam chyba...? pseudo serwisant stwierdził że elektronika nie jest rozbieralna bo trzeba wyłamać...
Mczapakski trafiłeś w "10" :) Rozgryzłem to co prawda zanim przeczytałem twój post ale laury zostawiam dla Ciebie :D Wystarczyło przeprogramować sterownik.
Halo cześć. 1 hipoteza: wpinałeś ekran na podłączonej baterii. Czasem się udaje trafić portem we właściwe miejsce ale częściej nie i przyjeżdża się klawiaturą napięć po liniach danych. W efekcie możesz spodziewać się przepalonego sterownika backlight'u (w ekranie), wybuchniętych (dosłownie) induktorów w liniach video lub ugotowanych przetworników MIPI....
daruj sobie niejestem spesem ale to niezadziala matryce maja ruzna sterowniki ( moduly sterowania ) prawdopodobienstwo ze trafisz na wlasciwa jest ZADNE pozdro
Witam problem polega na tym że autko trafiło do mechanika na wymianę świec żarowych które okazały się uszkodzone, autko paliło aż do dziś kiedy to kręci i nie zapali. Paliwo,bezpieczniki ok Zrobiłem diagnostykę i sterownik silnika nie ma żadnych błędów imo też nie jest zablokowane kontrolka na panelu środkowym miga a po włożeniu tokena (klucza) gaśnie.Ciśnienie...
Autko trafiło po wymianie z 1.2 na 1.4 wraz ze sterownikiem silnika natomiast problem jest z immobiliserem, odczytałem PIN sterownika ale raczej błędnie bo sterownik go nie przyjmuje. Autko to VW Polo z 2005 r. sterownik silnika wcześniej był Boscha teraz jest Magneti Marelli o numerach 03c906024cd załączam wsad może ktoś miał taki problem?
Obawiam sie że wymiana będzie konieczna. Poszukaj może znajdziesz coś z "bitego" auta a może trafi sie jakiś anglik na części.
Czy jest może dostępny w sieci gotowy prostownik napięcia jeśli tak to jakiego szukać? Niestety po próbie wymiany mostla szlak trafił i jego. Myślę że prostszym sposobem będzie wymiana całego modułu. Wstępnie patrzyłem za stabilizatorem/prostownikiem napięcia led, ale nie jestem pewien czy to dokładnie o to chodzi.
Wprawdzie test został wykonany na sterownikach z innymi numerami niż tematowymi (takie się akurat trafiły), ale auto na tym ruszyło. Dzięki za porady, temat można uznać za rozwiązany.
Jakby nie patrzeć to co Ci pozostaje w takim razie poza sprawdzeniem działania krańcówek i tego co wyżej napisałem czyli tego co się da sprawdzić w Twoim zakresie.. Dopytam skoro piszesz o debugerze, czy sam podmieniałeś wsady w procesorach a jeżeli tak to nie mogłeś od razu zrobić sobie kilka zapasowych procesorów? Może nie rozumiem użytego słowa przez...
Ciekawą i prostą modyfikacją rozwiązującą częściowo ten problem może być wymiana rezystora określającego prąd sterownika LED tak aby zmniejszyć ten prąd. Ciekawe i proste jest to tylko wtedy, gdy trafimy na rezystory umieszczone na płytce diod LED. W drugim z możliwych wariantów czeka nas wręcz karkołomne zadanie związane z trudnym dostępem do płytki...
Ja na Twoim miejscu raczej sklonował bym cały sterownik nie sam eeprom (koszt takiej usługi to ~300zł zależy gdzie trafisz). Większość profesjonalnych firm wykonuje takie usługi BEZ OTWIERANIA sterownika więc kupując zaplombowany sterownik nie tracisz gwarancji sprzedającego.
Firmy wezmą nowe samochody, a jak już się znudzą, to trafią do Afryki czy gdzieś tam. Rdzenni mieszkańcy wyprogramują głupoty fejsem podobnym do siekiery. Potem bedą jeździć długo i szczęśliwie po sacharze Może to będzie za niedługo pomysł na biznes. Wymiana złomu cyfrowego na sterowanie analogowe. W sumie trzeba by ogarnąć sterownik silnika, skrzyni...
E ja ostatnio miałem jakieś AGD gdzie tak chciałem i trafił się proc. Jak masz miernik RLC mierzący w obwodzie to można, jak masz każdy wylutować i wlutować, to podanie 5 czy 3,3V z zewnątrz do 2 kable. A być może ewentualny uszkodzony kondek się wtedy sam uczciwie zagrzeje.
Nie jest to zwykle takie proste. Na pewno musisz zacząć od usunięcia zwarcia. Skoro mosfet jest zwarty, karta ogólnie wygląda robi zwarcie (dlatego zasilacz się wyłącza) to po drodze inne elementy mogły też zostać uszkodzone. Elektrycznie naprawiasz dość łatwo. Wymieniasz uszkodzone elementy. Gdzieś musi być też sterownik w tej sekcji - po jego nocie...
Nie lepiej naprawić sterownik? Albo odczytać dane za pomocą diagnostyki? A tak będziemy strzelać. W końcu się trafi... Nie mam pewności, czy ten będzie pasował. W Twoim masz końcówkę chyba 618 a ten 018. Może być problem. A naprawa Twojego sterownika, będzie tańsza niż wymiana i dopisanie nowego.
Witam kolegę marsajzyr. Wszystko pięknie jak nowe i świecące. Popieram kolegę bachus1. Sam zrobiłem coś podobnego u rodziców. Suma sumarum nie wyszło wiele taniej niż oryginał Hewalex-a,ale teraz co roku coś przy tym grzebie i naprawiam. to farba schodzi, to kolektor się rozszczelnia. Ogólnie drugi zestaw też zrobiłem wszystko sam ale kolektory kupiłem...
Podejrzewam, że mam wadliwą taśmę LED lub zasilacz w zestawie od Govee. Chcę się jeszcze upewnić i będę reklamował :/ Wyżej kol. (at)398216usuniety właściwie wyjaśnił wszystko. Problem często spotykany ale niekoniecznie tak musi być. Ja bym reklamował/wymieniał u sprzedawcy i sprawdził od razu u niego albo pierwszego wieczoru aż trafiłbym na poprawnie...
Wielkie dzięki za odpowiedź. Z tym rozładowaniem to sobie trafiłeś , bo przez niego było też mnóstwo błędów w innych modułach , które pokasowałem , tylko teraz czy pomoże odpięcie sterownika z kostki na chwile , lub trzeba przeprogramować, czy też wymiana sterownika najprościej?
To nie jest takie oczywiste. U mnie pojawiał sie w Thermo Top C/Z błąd czujnika płomienia. Kupiłem więc drugą świeczkę która jest nim też właśnie (sterownik grzeje świecę, pompuje paliwo czeka jakiś czas na zapłon i używa świeczki do kontroli temperatury). Okazało się iż wywala ten sam błąd na obu świeczkach. Wymiana sterownika pomogła. Tak więc mam...
Witam. Chciałbym odgrzebać temat. U mnie nie pojawia się błąd, lecz na wyświetlaczu było cały czas 00 i słychać było pracujący silnik. Po rozebraniu i wymianie mikrostycznika i podmianie nawet drugiego silnika widać, że silnik kręci się w jedną stronę do skrajnego położenia i mimo że dojdzie do końca, nic więcej się nie dzieje, tylko próbuje takiej...
dalej nie moge odpalić auta, tak jakby na wtryskach jest za małe ciśnienie paliwa, dzwoniłem do pewnego gościa który powiedział mi że pompa 106 c nie wymaga żadnej adaptacji, a kupując nowy sterownik naciągnąłem się tylko na koszty, ponieważ fabrycznie nowy sterownik nie ma wgranego oprogramowania i pompa z nowym sterownikiem i tak musi trafić na stół...
FILMIK http://www.youtube.com/watch?v=KpQsevsFC... Usterka pojawiła się w któryś tam poniedziałek 2 dni wcześniej w piątek odebrałem auto po: -wymianie gumek na pompowtryskach (przyczyna wymiany-> rano 2-3 obroty więcej przy odpalaniu) -wymianie sprzęgła (LUK)komplet -wymianie oleju castrol 5w40 -filtra paliwa, oleju, powietrza, przeciwpyłkowego...
Bateria po 3 zł za kg waży tonę więc nie mało ale jak się kompletnie nie będzie nadawać to też będzie warta 3 zł za kg. Wziąłem od znajomego na próbę i zostanie , pracuję nad nią około miesiąca jest kilka słabych ogniw, póki co wymieniłem dwa najgorsze. Przed wymianą rozładowałem ją prądem 30A i napięcie na dwóch spadło do około 1,75V ale sporo jest...
Może ktoś będzie potrzebował... A więc tak po pierwsze, przed zakupem silnika do Vivaro, (Trafic i Primastar) do chyba 2009 roku, sprawdzić jaki siedzi w nim wałek, jeden czy 5 punktów (zębów) wystarczy wyjąć czujnik położenia wałka i luknąć do środka. Do 2009 powinien być jeden powyżej 2009, -5. Po drugie, jeżeli już kupiłeś ten "zły" silnik to masz...
wymiana sterownika trafic schemat pinów sterownika trafic wymiana głowicy trafic
wytop aluminium podłączenie wzmacniacza smartfona kondensator kosiarki zwarcie
wiertarko wkretarka wiertarko wkretarka
Ciśnienie doładowania Seat Ibiza 6J 1.4 TDI - jakie powinno być? Dlaczego kable energetyczne są lakierowane?