Sprawdź ten czujnik na poczatek, a jak to nie czujnik to jedź do kogoś kto ma większe pojęcie o tym.
W Trafic jest źle zaprojektowany bak paliwa. Masz zaginięcie na przewodach paliwowych na środku auta. Na kanał po przewodach trafisz.
Witam, mam podobny problem więc pozwolę sobie go tu opisać. Chodzi o to, że podobnie jak u autora tematu również auto szarpie ,przerywa stracił moc i potrafi zgasnąć podczas przyspieszania. Po podłączeniu komputera wyskakiwał błąd df062 Cylinder 4 z wypadaniem zapłonu. Podejrzewałem wtrysk więc wyjąłem go i dałem do sprawdzenia, jest dobry i nawet wygląda...
Witam, odświeżę temat, bo mam problem ze swoim Trafic 2.0 dCi 2009 rok. Mianowicie wyjmowałem wtryskiwacz, żeby dać do sprawdzenia, bo pokazywał się błąd wypadania zapłonu na 4. cylindrze, wtryskiwacz okazał się sprawny, ale prawdopodobnie był słabo dokręcony (wyglądał na niedawno regenerowany). Złożyłem wszystko, odpaliłem go, a on po jakichś 3 sek....
Trafic 2.0 dCi 2012, problem był z uszkodzonym rozrusznikiem, wymieniony tydzień temu i zgasł podczas jazdy, nie odpala, cykanie cewki na rozruszniku, na pych pali, na krótko działa, drugi założony też to samo, masa na krótko. Bezpieczniki sprawdzone. Ma ktoś schemat, który kabel będzie plusowy na akumulatorze, będzie odpowiadał za rozrusznik? Dodam,...
Silnik zgasł i już nie odpalił. Komputer diagnostyczny wykazał błędy i po wymianie czujnika cisnienia było wszystko ok. Po paru dniach eksploatacji silnik zgasł i już ie chciał odpalić. Wymieniłem sterownik z wgranymi wszystkimi danymi ze starego.Teraz komputer diagnostyczny nie widzi ECU ani UCH.Przejrzałm cała wiązkę,bezpieczniki i nic.Auto stoi i...
To i ja się podepnę , taki sam silnik - Nissan Primastar. Mam go już 8 lat i jeździ , bywało że się buntował. A parę dni temu zgasł ot tak w czasie jazdy, całe szczęście że blisko garażu. paliwo jest , naciskam gruchę - miękka jakaś , aha , tu cię mam. Zamówiłem gruchę , oryginał , pompuję - nie zasysa. Sprawdzam pod spodem - rurka paliwowa niby cała...
A tak w ogóle to co sie z autem stało? Zgasł podczas jazdy i nie chce palić, zgaszony nie chce odpalac nastepnego dnia? A moze cos dłubałeś/wymieniałeś?
" większość mechaników stwierdziła że silnik ma słaba kompresję " - mogli by podać wartość Ja miałem podobny problem z oplem - przyczyną była pompa za niskie ciśnienie Na początek podłączyłem rezystor (opornik) załączany szeregowo do czujnika temperatury cieczy chłodzącej (układ czasowy ), dało to, to że na ciepłym silniku świece były podgrzewane, wartość...
Witam. Mam problem z renault Trafic 1.9 dCi a mianowicie postawiłem do mechanika samochód z powodów problemu z odpalaniem raz odpalał raz trzeba było potraktować plackiem i chodził jak trzeba. Mechanik stwierdził że to pompka paliwowa w zbiorniku wymienił (niby) pompkę było dobrze odpalał po odebraniu samochodu wyjechałem przejechałem 15 km włączyłem...
A wiec Delphi nie widzi ani nissana 1.9 dci ani trafic 1.9 dci tylko z 2.0 dci ale jako opel vivaro juz poszło ok 1.9 dci f9q . Te prądy na pompie sprawdzę dziś popołudniu .
tak było ok na poczatku zgasł pózniej na odcinku 1000 km jakies 7 razy tracił moc gasiłem odpalałem i jechał dalej teraz to juz tragedia cisnienie na listwie ok doładowanie tez
Witam, Nie zwracałbym się o radę na forum gdyby nie fakt ,że jestem w Niemczech a tu drogo.Auto to Renault Trafic 2.0dci z roku 2009.Podczas jazdy zgasł i zapaliły się kontrolki silnika i stop.Po otwarciu maski zobaczyłem palące się przewody za obudową filtra powietrza ale na szczęście miałem gaśnicę.Winowajcą okazał się przewód zasilający jedną z grzałek...
Silnik zgasł na postoju przed światłami. Pierwsza sugestia- zerwany pas rozrządu. Po zdemontowaniu osłony okazuje się, że rozrząd jest dobry. Ale nie można pokręcić wałem korbowym. Jest jak zabetonowany. Czy ktoś miał podobny przypadek?. Dodam, że auto ma silnik F9Q, 1.9 dCi 105 KM, rocznik 2005, przebieg 152 tys. km, z tego u mnie drugi rok i ok. 44...
Pamiętam sytacje w Diorze WS354A że jak przez przypadek zwarłem pobiską zworą + i - kondensatora 4700 to też wywalało bezpiecznik w trafie. Pozdrawiam No nie ma innej opcji. sprzęt grał normalnie, lecz pewnego razu ucichł jeden kanał, ale co ciekawe trochę ruszyło się potencjometrem głośności i działa, potem drugi tak samo, aż wkońcu wogle cały zgasł...
Jakie są błędy teraz nie wiem, zastanawiam się na zaworem elektromagnetycznym? Podaj kody błędów, bo nie wiadomo czy to problem z ciśnieniem czy problem elektryczny.
Ten błąd df130 mówi o za wysokim ciśnieniu na szynie. Sprawdź jakie widzi tester ciśnienie na zapłonie i podczas kręcenia. Potem jak coś nie halo to sprawdzanie zasilań czujnika ,masy i wyjścia "sygnału" Może sam czujnik może wiązka. Wszystko to zastąpi pomiar na samym czujniku. Zakładamy tutaj oczywiście że paliwo dochodzi do pompy itp. Dasz se radę...
Wstaw zamiast bezpiecznika żarówkę "przy zwarciu będzie świecić", potem rozpinaj obwody, jak zgaśnie to trafiłeś na ten ze zwarciem. :wink:
Wygląda więc że to jednak transformator. Szukając zdjęć płytki, trafiłem na inny temat: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... W którym kilku użytkowników też narzekało na spalone transformatory.
Kolega niech sprawdzi czy ma napięcie zasilania na kablach do radia. U mnie tak raz było świeżo po montażu , że radio se grało i nagle zgasło... . Jak się okazało to szlag trafił bezpiecznik w instalacji. Po wymianie bezpiecznika radio hula dalej, ze aż miło. :)
Co nie działa po przepaleniu bezpiecznika? Zamiast niego podłącz zwykłą próbówkę z żarówką na zwarciu będzie świecić, wtedy odłonczj odbiorniki jak zgaśnie to trafiłeś.
Witam Nie napisałeś ,który wiatraczek(jeśli od zasilacza,to pewnie zasilacz jest trafiony)
Na początek dobrze byłoby po takiej częstej jeździe na rezerwie oraz zimowej pauzie zmienić filtr paliwa, nowy zalać czystym paliwem przed założeniem i dopiero zacząć walkę z odpowietrzaniem... Przy takich objawach, czasami głównym problemem jest uszkodzona ręczna pompka przy filtrze paliwa, nie trzyma.
Sprawdzałeś na żarówkę 5w ? Przygotuj sobie żarówkę z dwoma przewodami, trzeba przylutować aby dobrze łączyło. Oczyść klemy załóż po między + a akumulator żarówkę z przewodami, tak aby klema była dalej podłączona tylko przez żarówkę, podłączasz klemę z powrotem czekasz z 10 min aż wszystko się uśpi. Odłączasz klemę zostaje przez żarówkę, jeśli się świeci...
To może być wszystko. Trochę mało ten mechanik zrobił, mało informacji żeby coś zaradzić. Można wróżyć, że układ paliwowy, że problem elektryczny. Bardzo prawdopodny jest problem z układem paliwowym. Ale nie wiemy czymw przewodach nie ma powietrza, czy filtr paliwa był zmieniany itp
Witam mam problem z trafic 2.0dci podczas jazdy przydłabił się i zapaliły się czerwone kontrolki stop i silnik i zaraz zgasły jechałem dalej i za jakiś czas znów się na chwilę zapaliły.
U mnie sterownik padł. Włóż go na noc do zamrażarki w woreczku, czasami taki myk pomaga, jak odpali to trafiłeś.
Wycieraczki nie działają bo masz maskę nie zamknięta, esp powinno zgasnąć jak się kawałek przejedziesz, a co do awaryjek, podgląd wartości rzeczywistych modułu centralnej elektryki celem sprawdzenia co je aktywuje. A chyba że trafiłeś "fajne" auto, uważaj żeby jeszcze włącznik od ręcznego nie padł.
jeśli masz już słabe klocki hamulcowe to ten czujnik w klockach sie przeciera i robi przerwe na czujniku i zwiera do masy tarczy!!! wypięcie czujnika nic nie da! kup nowy za 35zł i wepnij go zamiast starego a po 10sek od odpalenia auta kontrolka zgaśnie sama !!!! tylko nie wkładaj nowego czujnika do starych klocków bo zaraz go szlag trafi...... pozdrawiam
Ale co jechał i zgasł, rano nie zapalił czy jak?
Tylko że po zgaśnięciu odrazu odpala. A gdyby czujnik był trafiony to nie musiał by chwilę ostygnąć?
Kolega zmieniał rozrząd w serwisie w niemczech. 10km przejechał - audi zgasła. Diagnoza ;- urwana szpilka. Nowy motor dostał w cenie.
turbina wymieniona na nową, objawy takie same (dym wychodzący z filtra powietrza) UWAGA! po kilku próbach w końcu odpalił, nabrał temperatury i gdy został prze gazowany obroty wzrosły do 6tys. i nie chciał zgasnąć. kupa dymu i hałasu. dopiero po odcięciu paliwa zgasł. Wymieniłem silnik.
Za radą znajomego wyciągnąłem jeszcze raz tą pompkę, kilka razy wstrząsnąłem, podpiąłem pod prostownik i ruszyła. Po założeniu do samochodu, udało się go odpalić. Pochodził może z 5 min, zaczęło się przebieranie i znowu zgasł. Najwyraźniej trafiłem na felerna pompkę która się po prostu zacina. W przyszłym tyg wymienię na inna sztukę i zobaczymy czy...
Przecież Autor napisał wyraźnie - jest silnik spalinowy, który będzie napędzał alternataor. Pozyskana energia posłuży do zasilania silników napędzających koła. Rozwiązanie takie jak w każdym samochodzie - bateria akumulatorów, alternator do ładowania baterii i zasilania odbiorników. Tutaj jedyne odbiornik to układ jezdny kosiarki. Zagrożenie? Moc alternatora...
Dziś miałem dziwną akcję. Trafic III przy parkowaniu zrobił dyskotekę kontrolkami potem wszystko zgasło i nie chciał odpalić.Włączyła się syrena od alarmu ale ledwie co czyli zero napięcia.Potem odpaliłem auto radio sie rozkodowało i migały awaryjne.Do domu wróciłem bez świateł drogowych.Mam tylko pozycję i długie.Co to może być? był zanik napięcia...
Jak nie błędów to problem jest zasilaniu paliwem. Sprawdź jak zgaśnie czy jest paliwo w filtrze. Łatwo tam zajrzeć odpina się zawleczkę i widać czy paliwo jest ponad materiałem filtrującym. Zanim paliwo trafi do pompowtryskiwaczy są dwie pompy. W baku niskiego ciśnienia ok 1 bar podaje paliwo do filtra. Druga to pompa tandem pobiera paliwo z filtra...
Próbowałeś ruszać kablami kablami na odpalonym silniku? Powinien zgasnąć jak trafisz na interesujące nas miejsce. Ruszenie na biegu z rozrusznika też powoduje szarpnięcie silnikiem.
można próbować, ale ja tam w takich sytuacjach zawsze zaczynam od możliwie jak największego powrotu do orginału instalacji po takich magikach, bo taki ulep zazwyczaj przestaje działać w najgorszym momencie, koledze kiedyś swift zgasł w zimie i w nocy na jakimś całkowitym zadupiu i 2 godziny świecąc telefonem szukał pod deską przeróbek/odcięcia aż trafił...
Miałem kiedyś taki przypadek z oplem w td.Okazało się że kostka pod stacyjką nie rozłączała prądu.Może tym tropem trzeba iść? Bingo... Trafiłeś najbardziej prawdopodobną opcję. Chyba podaruje ci kilka punktów, w nagrodę (za wiedzę/intuicję). Za to że w końcu sprowadziłeś ten wątek na ziemie :D.
Auto zgasło podobno podczas jazdy, ale trafiło kolejno do 2-óch warsztatów, przyczyną zgaśnięcia jest awaria jakiegoś podzespołu ale pewnie podczas poszukiwań coś odwalone zostało z immo. BSI - kluczyki jest ok. Sprawdzę te wtryski ale pewnie trzeba zrobić wsad w 95p08C3 tak jak sugeruje jokerro, może podratujecie wsadem na douczenie ? albo inne sugestie...
A może jednak zacząć od diagnostyki? Będzie na pewno taniej niż wymiana części na chybił trafił.
Dziekuję koledze za chęć pomocy :) Jest to scenic I. Znaleźliśmy wadliwy czujnik kolejno wyciągając jeden po drugim....gdy trafiliśmy na ten właśnie, silnik od razu zgasł.... Problem rozwiązany. Zamykam temat.
Płytyka od poziomu wody znajduję się na wewnętrznej stronie obudowy komory w którą wkładasz zbiornik. Nie pamiętam czy na lewej czy prawej ściance jak ja chcę oszukać czujnik przyklejam na taśmie klejącej magnes. Przyłóż go do ścianki i powoli przesówaj jak trafisz na czujnik zgaśnie komunikat "brak wod" Troche szukania na lemura ale w ten sposób rozwiąrzesz...
Nie ma co myśleć tylko sprawdzić zasilanie czy jest. Jutro oczywiście trafi do elektryka, póki co chciałem się po prostu skonsultować.
Jeden kabel leci do zegarów, drugi do sterownika silnika. po odpięciu kostki kontrolka ładowania powinna zgasnąć [url=https://obrazki.elektroda.pl/634425...
Witam. Problem rozwiązany z podciśnieniem w zbiorniku. Sprawcą był zawór napowietrzający umieszczony zaraz przy wlewie paliwa. Dla zainteresowanych podam, że konsekwencją podciśnienia w zbiorniku paliwa było zasysanie powietrza w przewody paliwowe co powodowało błąd p0089 (błąd regulatora ciśnienia). Objawy były takie, że przy energicznym dodaniu "gazu"...
W tym modelu skrzynka z przekaźnikami znajduje siś pod kierownica i pod maska z lewej strony, najlepiej poszukaj kabli od silniczka i podłącz kontrolkę, wyciągaj każdy przekaźnik po kolei i patrz kiedy ta kontrolka zgaśnie, jeśli trafisz na taki to zamień go z innym. Jeśli to nie to to ryć instalacje, zapewne gdzieś zwarcie ;)
nie czytacie a już doradzacie pisze że cewkę dał nową a dwoje mu doradza podmiane cewki przeczytac pomyślec . czujnik hala na wale do sprawdzenia jest sygnał ok sygnał na moduł jest ecu ok z modułu sygnał na cewke jest moduł ok itd. oczywiście masy i zasilanie pierwsze do kontroli i jeszcze sygnał z rozusznika jest tu brany pod uwage z schematu Popraw...
Wymień ten czujnik. Miałem to samo i pomogło. Objaw był taki że silnik zgasł mi kilkakrotnie w czasie jazdy i odpalał na chybił trafił. Z tym że znacznie częściej chybił.
monitor zgasł vivaro zgasł rover zgasł
rozpuści grzałkę fonia zanika seicento złącze
Kody diagnostyczne suszarki Electrolux EW8H358SP Kodowanie pilota Kia Carens 2 po wymianie baterii