O ile pamiętam pod osłoną jest regulacja, weź mały śrubokręt i trafisz. Chcesz regulować obroty czy głowicę? Za szybko odtwarza czy głos jest zniekształcony?
Program Bingo M zakładka Konfiguracja rubryka Typ układu zapłonowego zaznacz 6 cylindrów 6 cewek powinno wskazywać poprawnie obroty w programie.Zaznaczaj kolejno typy układu zapłonowego przy biegu na benzynie aż trafisz poprawne wskazanie obrotów,czyli 6x1,6x2,6x3.
Dokładnie, ten kompresor nie powinien trafić do obrotu na polskim rynku. Zapewne cwany dystrybutor go po swojemu „ dostosował” albo jest przeznaczony do użytkowania w instalacjach przemysłowych gdzie z pobraniem na jednej fazie takich prądów nie ma najmniejszego problemu.
Tu masz servis manual PL-510 pomierz napięcia. Może na coś trafisz. pod talerzem.
Po to są przyciski x2 oraz /2. Kiedy się trafi w obroty można sobie je wcisnąć żeby szybko sprawdzić czy to przypadkiem nie wielokrotność obrotów.
proszę bardzo :) podstawa w serwisie to działanie logiczne po kolei najpierw na miernikach a nie rzucanie się na hura kupować wszystko i wymieniać a nóż się trafi :) Pozdr
Tak dokładnie takie coś:) Przeglądałem YouTube ale na ten filmik nie trafiłem. 12000 obrotów dlatego ze piły tyle mają.
Tak. Ponieważ przepustnica jest zablokowana , dlatego nie ma wolnych obrotów i jeszcze przepustnica nie może wykonywać ruchu posuwisto-zwrotnego (że gazu nie można dodać) . Jak trafisz tym "rowkiem" na ten "bolczyk" to wszystko wróci do normy będą wolne obroty i będzie można dodawać gazu.
Nie wiem, tak jak pisałem nie mam w okolicy 301 nawet do sprawdzenia czy łączy. Wczoraj była aktualizacja programu i modułu, zaczynają obsługiwać elektryki :) , ciekawe kiedy taki elektryk na wieś trafi :)
A już myślałem że trafiłem że to koło dwumasowe drganiami wprowadzało czujnik obrotów w błąd. Jednak zagadka dalej zostaje.
w jakie miejsca podpiąć poszczególne kolory przewodów do włącznika Kolory (oprócz zielono-żółtego!) nie mają większego znaczenia. I tak masz 50% szans, że trafisz we właściwy kierunek obrotów. Jeśli nie trafisz, to zamieniasz miejscami dwie dowolne fazy w dowolnym miejscu.
Witam. Jak tak dalej pójdzie, to pojawią się propozycje budowy uziomu otokowego. :lol: Kolego jajek92 . Dobrze zrozumiałeś moją odpowiedź. Łączysz na "chybił - trafił" trzy przewody fazowe. Obroty silnika w dobrą stronę -> zostawiasz, skręcasz wtyk i zakładasz osłonę przyłącza na silniku. Źle -> zamieniasz miejscami dowolne dwa, skręcasz wtyk, zakładasz...
rozjechane VCO dla nadajnika... jak stary Uniden to masz pionowa płytkę z dwoma filtrami, poruszaj delikatnie jednym i drugim w leo i prawo, tak po pół obrotu, trafisz na ten TXa ( po prostu nie pamiętam który jest RX a który TX ). jeśli nowy Uniden to masz jeden kubeł, a tryb TX jest realizowany poprzez dopięcie kondensatora kilka pF poprzez złącze...
Jeśli masz trzy przewody-to masz pięć możliwości podłączenia . za którymś razem trafisz
Chińczyk chińczykiem , a polak polakiem . Jak chcecie to niech pracuje na 2800 rpm. Ale proponował bym 1400÷1600 Max. Tak jak mówi VCC . Przy tych obrotach to szlak ją trafi . :| :|
wydech trzyma czyli trafiłem :)
Fakt, moduły bez wsadu idą te same. Czyli albo jest jakiś knyf w oprogramowaniu, albo przy 1400rom siedzi inny motor, albo kupiś trafiony moduł.
To może oprócz przesunięcia szczotek jest zmiana kierunku prądu, i te 40 stopni przesunięcia szczotek jest tylko dlatego, żeby po zmianie kierunku obrotów trafić na strefę neutralną?
Ktoś to dopuścił do obrotu i certyfikaty uzyskało, mi się kilka krotnie trafiły upalone na węgielek głowienie na przewodzie neutralnym. Poza tym to bardzo fajna łatwa i wygodna forma łączenia przewodów.
A czy ciągnik przygasa na wolnych obrotach gdy skierujesz tam olej? Sprawdź bez szybkozłączy czasem trafi się felerne i nie otwiera kulka przeloty.
gdy dwa razy wałem się obraca to koło pośrednie obraca się raz ale gdy przekręcę raz czy pięć to znaki stają cały czas w innym miejscu i się pytam ile razy trzeba wałem obrócić aby trafiły na siebie
Dobra sprawa wygląda teraz następująco. Temperatury się pojawiły w końcu i wynoszą odpowiednio w spoczynku 32-33C a w stresie ponad 40 , dochodząc nawet do 44-45 ale to np. podczas gry ( z tym że ostatnio gram tylko w League of Legends co nie jest specialnie wymagające ale też i SC2 się trafi ). Obroty trzymają się praktycznie teraz cały czas na 1600-1700,...
Tak mi właśnie przyszło do głowy, że tego typu przedłużacz: https://obrazki.elektroda.pl/6832839600_... nie powinien trafić do obrotu. Urządzenie z wtykiem CEE ma prawo oczekiwać określonej polaryzacji zaś wtyczka unischuko tego nie zapewni.
Jak będziesz szukać w intrenecie zamiast w samochodzie to i tak w końcu trafi do warsztatu, na lawecie.
Urządzenie ma silnik indukcyjny i obroty zależą od częstotliwości napięcia zasilania. To co jest na zdjęciu to kondensator rozruchowy i nie ma wpływu na obroty silnika. Jak zmienisz ( zwiększysz ) ten kondensator to silnik szlag trafi.
Jeśli nie ma kompletnie ciśnienia to pompa trafiona
A czy wkrętarka ma płynną regulację obrotów :?: jeśli tak to i tak podłączenie pod silnik przez mostek to nie trafiony pomysł. Może poszukaj wyłącznika z wyjściem na LED
Pompę zmień tak czy inaczej. Wycie nie przynosi nic dobrego. Zamiennika chińskiego ciężko trafić z jakością. Najlepiej nowa takiego samego producenta jaka u Ciebie jest.
marek_z_ustki może i masz rację,jednak nie w tym wypadku.Rocznik samochodu wskazuje na silnik 1Z lub AFN,są to stare i sprawdzone pierwsze konstrukcje silników doładowanych na pompie Vp37.Tak wiec zapowietrzony układ chłodzenia jest źle trafiony.
Bez diagnozy się nie da znaczy da się wymieniaj dalej na pałę i w końcu trafisz.
Bardzo mnie interesuje jaka w tej chwili masz kompresję. Pochwal się proszę. Śrubka na parowniku to wstępne ustawienie naprężenia membrany i ona w zasadzie powinna być wkręcona prawie do końca. Śrubkę na wężu odkrec na jakieś 1 obrot i sprawdź czy odpali jak nie to odkrecaj po pół obrotu może trafisz w punkt że odpali. Taka to dziwna procedura ale i...
Jeśli chodzi o mechaniczne tarcze kaczki to są dedykowane dla wiatrówek rozwiązania. Cztery czy 5 kaczek wyciętych z blachy plus jedna kaczka do resetowania. Trafienie do kaczki powoduje jej obrót i zmianę pozycji do horyzontalnej, i tak dla każdej z kaczki. Spionizowanie kaczek odbywa się poprzez trafienie kaczki od resetu. https://obrazki.elektroda.pl/1966069800_...
obstawiam 1,8 mono - ciekawe czy trafiłem
Jak okaże się zajeżdżony wał to proponuje jednak szlif i nowe panewki. 600 zł to gdzieś nieźle zdzierają. Nie polecam pakowania się w drugi silnik bo możesz trafić na gorszy szmelc jak twój. A odnośnie obrotów to musisz mieć jakis błąd jak są tak niskie. Potrzeba podpiąć się pod kompa i zdiagnozować co jest grane.
Czy to już koniec pompy, nie chcę by kogoś prąd poraził. Natychmiast wyłącz kocioł, w takich warunkach nie może to pracować. Jak dla mnie to nowa pompa, bo raczej trudno będzie dostać jakieś części zamienne ale może się mylę. Ja mam w swoim kotle Grundfosa do którego za 85zł mogę kupić zamiennik pasujący 1:1, wystarczy tylko odkręcić 4 imbusy i zrobić...
Znów mały krok do przodu. Dostałem dokument: Potwierdzenie możliwości świadczenia usługi dystrybucji i określenie parametrów technicznych dostaw - wytwórcy. Dokument ten również trafił do PGE Obrót. Mają tam przygotować umowy na kupno i sprzedaż energii.
Używka, jak trafisz dobrą to podziała kilka lat a zapłacisz z 5 dych.
Witam, coś udało się zdiagnozować ? Mam podobny problem z vivaro z 2002r 1.9tdi. Po nocy nie chciał odpalić , paliła się na stałe kontrolka immo. Komputer nie łączy się z żadnym sterownikiem. Po szybkim sprawdzeniu wiązek i psikaniu kontaktem, w którymś momencie zgasła kontrolka i auto odpaliło. Niestety cały czas brak możliwości diagnostyki, bo nie...
Dzięki za info, zabawka trafi na złom.
Może ktoś wie co mam zmostkować lub jakie czynności wykonać, aby odkurzacz pracował na normalnych obrotach, na regulacji obrotów już specjalnie mi nie zależy. Skoro mostkujesz potencjometr i nie ma wysokich obrotów to widocznie nie trafiłeś z przyczyną. Zmostkuj anody triaka, musi wystartować na max, ale tracisz regulację.
Przyznaje rację, natomiast w większości przypadków (kosy "markowe") regulacja ta jest nieaktywna zalana żywicą lub czymś podobnym, ale jest. Dokładnie, tak. Maksymalnie 20 zł, jak trafisz to nawet gratis. .
A co zrobić żeby tak nie bylo? Żeby normalnie mito chodziło a nie tylko przy obrotach wyższych jak sie trafi
Wentylator prądu stałego, więc tu impedancja ma niewiele do gadania. Prawdopodobnie sygnał zwrotny o obrotach jest inny. Choć trafiłem na nowy markowy uszkodzony wentylator. Trzeba by stary jakoś na sztukę rozruszać i podejrzeć oscyloskopem, co on na wyjściu oddaje. A co nowy. Co to za UPS?
Gaźnik powinien trafić do myjki ultradźwiękowej ręczne czyszczenie nie zawsze przynosi pożądany efekt ze względu na drobne dysze.
Dzień dobry, Ostatnio okazyjnie otrzymałem silnik elektryczny. Niestety tabliczka jest praktycznie nieczytelna. Czy mogę prosić o pomoc w ustaleniu mocy oraz liczby obrotów silnika? Załączam zdjęcia wraz z wymiarami. (Silnik docelowo ma trafić do piły tarczowej)
To masz gdzieś złamane przewody i jak silnik się cofnie przy cofaniu to rozłancza coś lub robi zwarcie poruszaj na wolnych obrotach co się da może trafisz
Aplikacja jest taka zla? Nie o to chodzi że jest zła. Ona tylko podaje orientacyjny kierunek, a ty musisz trafić w punkt. 2-3 mm obrotu w prawo lub w lewo na uchwycie/rurze i jesteś na innym satelicie. będę kręcił aż zobaczę coś na cnr i ber. Jakie powinny być tu wartości CNR co najmniej 12 dB - im więcej tym lepiej (na każdej częstotliwości może być...
proszę o procedurę wyjęcia zespołu szczotek Wykonując ruchy prawo lewo ciągniesz cały szczotko-trzymacz do siebie. Przy montażu musisz przytrzymać palcami wciśnięte szczotki i mieć baczenie by wsuwki trafiły na swoje miejsce.
Mam jeszcze taki problem wczoraj jeszcze odkręciłem zakrętkę od iglicy żeby ją przestawić ale zakręciłem i patrze że rolgaz się zacioł linka w każdym miejscu ma luz ale przy kierownicy ona wylatuje z rolgazu, wie ktoś co może być tego przyczyna? Prawdopodobnie źle włożyłeś przepustnice, zwróć uwagę, że w gaźniki tam gdzie chodzi przepustnica jest pin...
A czy trójfazowy falownik też tak można zbudować? Mozna tylko będzie sześć tranzystorów, ale może warto rozważyć zakup gotowego, może używany trafi sie w dobrej cenie zbudować coś takiego to naprawdę sporo roboty.
To dlaczego moja działała :( Wypowiadam się w tym temacie bo w piątek w naprawie trafiła mi się taka i specjalnie odłączyłem czujnik temperatury i działała.
Witam, nie odpisywałem, bo nie mogłem, dzięki za informację. Na pewno nie będę nic tam rozbierał i składał 10 razy, aby ustawić obroty, pewnie mechanizm ma już jakieś opory, poszukam silnika z regulacją. Sanyo z regulacją raczej trudny do kupienia, może kiedyś się trafi. Dzięki za pomoc. Wielkie dzięki!
Jak trafi do dolotu silniki zmieni obroty.
Możliwe, że auto jest sprawne tylko nie trafiłeś na pedał gazu!
Trzymaj sie tej tabeli, 1500 obrotów, jak trafisz na seka, to ci dnia braknie i pasków, piła musi mieć swoją dynamikę, energie bezwładności, a to się bierze z obrotów.
Regulator ma za zadanie utrzymywać stałe obroty przy zmiennym obciążeniu. Gdy pod większym obciążeniem obroty spadają, to regulator "dodaje gazu" aby nie spadały. Bez regulatora silnik będzie zwalniał po wjechaniu na gęstszą i dłuższą trawę, a w niektórych sytuacjach zdusi się i stanie. Można go używać bez regulatora, ale trzeba wtedy utrzymywać go...
Nie ja, była wymieniana uszczelka pod głowicą i na początku silnik wkręcał się tylko do 2.5k obrotów, potem samochód trafił rozebrany do mnie, uszkodzony była wariator i zawór zmiennych faz, więc oddane do regeneracji ale dalej nie chodzi tak jak powinien.
Dzięki za pomoc. Podłączyłem tak jak napisałeś i działa jak trzeba. Potem dołączyłem pozostałe 3 kable i nawet kierunki obrotów udało się trafić za pierwszym razem. Pozdrawiam. Najważniejsze, że silnik się nie spalił :)
Witajcie Coś nie bardzo mogę trafić na sygnał obrotów, poza tym nie bardzo rozumiem, po co do każdej cewki idzie tyle przewodów. Proszę o jakieś wyjaśnienie tej kwestii. Silnik to 1.4 16v 75KM na każdy cylinder osobna cewka a do niej po 4 przewody.
przy zakupie pompy zwracaj uwagę na zalecaną ilość obrotów dość często można trafić od wózków elektrycznych a tam potrafią być obroty nawet 3300 obr/min a to dodatkowy koszt aby tyle uzyskać z WOM
Też mam problem z buczeniem wentylatora kominkowego. Puki co rozwiązałem to podłączając w szereg kondensatory rzędu mikrofarada. Jak włączam w szereg żarówkę buczenie jest mniejsze, ale mam dyskomfort traconej mocy.optymalnym rozwiązaniem byłby autotransformator ale taki mały trudno trafić.
Jest taka kwestia, że materiały, z których wykonane jest ostrze, oraz to, na czym ono jest oparte, mają nierówności powierzchni - i w zależności od tego, jak te nierówności na siebie trafią, oś obrotu może się przesuwać. I rzecz w tym, że nierówności wystarczające do spowodowania błędu rzędu 1mGal są na granicy możliwości zauważenia przez dobry mikroskop...
Dotyczy samochodu Mercedes w245 180 CDI, 109 KM, 2009, automat. Na zimnym silniku kilka-kilkanaście sekund po uruchomieniu obroty silnika zaczynają falować pomiędzy 600-700 obr/min w dość regularnym cyklu 1 sekunda spadku - kilka sekund przerwy. Jeśli w momencie największego spadku obrotów zrobi się dohamowanie (trzeba dobrze trafić) to obroty spadną...
BRAWO trafiona diagnoza!!
Zablokuj wał. Załóż pasek na wał rolkę i na koło wałka wydechu (bez blokady na znaczk). Naciągnij delikatnie i za śrubę wałka zeby weszła blokada. Załóż analogicznie na koło ssącego i zablokuj. Załóż na resztę i napnij. Wyjmij blokady zrób dwa obroty wałem. Zablokuj wał i sprawdź czy blokady wałków pasują. Tylko przy blokowaniu wału jak nie trafisz...
Miałem dziś podobny problem, okazuje się, że nie należy dodawać gazu (regulować wysokich obrotów gaźnika) na zablokowanym hamulcu. Myślałem, że się to trwale rozsprzęgla, a to tylko hamuje łańcuchów i jak sprzęgło odśrodkowe zaczyna brać, to przeciąża silnik. Efekt jak wyżej, po dodaniu gazu - gaśnie. Rzadko mam do czynienia z piłami, ale może się komuś...
Odświeżam temat. Mam kolejny silnik 1 faza uzwojeniem rozruchowym i kondensatorem. Chciałbym zmień kierunek obrotów. PS Poprzednie rady oczywiście trafione. https://obrazki.elektroda.pl/3863897000_...
Poszukaj: Nastawnik pompy wtryskowej, regulacja, wymiana itd. ect. bo faktycznie jest tego sporo, są nawet całe procedury jak postępować nastawnikiem. Samo dokręcanie śrub zmieni dawkę paliwa a zaznaczanie nożykiem pomoże Ci tylko w odpaleniu. Zbyt duża dawka wskoczy Ci na max obroty, za mała nie odpali. Aha i pamiętaj żeby dobrze nim trafić bo będzie...
Człowieki czy to już koniec pomysłów Nie pewna wymiana modułu regulatora obrotów to tryb postępowania serwisantów wymieniać aż trafi się na przyczynę awarii
Raczej nie trafiłeś w widełki. Ewentualnie regulacja pompki lewo, prawo.
silniki te są bardzo wrażliwe na stan świec, a gaźnik aisan to chyba najlepsze co mogło Ci się trafić nie wyje na obrotach ładnie pracuje tylko musi być w dobrym stanie
Jeżeli ten PR ma zakres obrotu 30°, to może trzeba znaleźć doświadczalnie większy, zwykły (np. 1M), też logarytmiczny, który przy obrocie o te 30° właśnie trafi w okolicę 50k.
Njlepiej diagnoistyke rozpocząć od podpięcia urządzenia ,a nie od gry chybić- trafić
Z jakich urządzeń taki układ rewersyjny lub coś w tym stylu można wykopać? Z drukarki, cd romu? Jutro podjadę do garażu tam mam zatrzęsienie różnych urządzeń, tylko nie wiem co masakrować na start, żeby trafić jackpota.
Wszystko przetestowane. Do dzis nie rozwiazane, ale wychodzi na to ze komputer z auta jest uszkodzony, czekam az sie trafi taki by zamienic.
Witam Nie napisałeś ,który wiatraczek(jeśli od zasilacza,to pewnie zasilacz jest trafiony)
Ale na tym BDP śmiga więc chyba trafiłem na odpowiedni.
No i dupa. Kolejna przepustnica i Auto od razu po odpaleniu szaleje na obrotach. Macie może jeszcze jakieś pomysły. Czy może ECU szlak trafił.
Jak zrobi jeden obrót to te punkty się nie zejdą. Przyjrzyj się paskowi a zobaczysz że znaczniki na nim nie są naniesione symetrycznie - one są naniesione inaczej licząc zęby w lewo czy w prawo, ta ilość się nie zgadza. Po to na pasku naniesiony jest kierunek pracy bo inaczej znaczniki na pasku nie pasowały by do tych na kołach. Zakładając pasek by...
No wiem,wiem, ale dla niektórych samochodów i silników były robione krzywe spalania i tak się zastanawiam czy ktoś przypadkiem na takie nie trafił ;)
Jeśli wymieniony regulator to są nowe szczotki a co z pierścieniami ślizgowymi na wirniku? Jeśli miały rowki po starych szczotkach to jest małe prawdopodobieństwo że nowe szczotki w nie trafiły i przy dużych obrotach może być problem ze stykiem.
Uzywka ale to nie taka jak myslisz , poszukam fotki dwa potencjometry a tam kopane było mase , to mojego znajomego i jeszcze znajomego i tak do mnie trafił
Witam, chciałbym na wstępie zaznaczyć, że jestem raczej różowy w temacie elektrotechniki [jestem programistą]. Mam pewne urządzenie podłączone do komputera i owe urządzenie jest przeze mnie kontrolowane zdalnie. Niestety, muszę owe urządzenie obracać o 25 stopni ręcznie i wpadłem na pomysł, żeby zautomatyzować sobie pracę. Zrobiłem już sobie specjalny...
No to z krokowcem trafiłem :-P A z tymi obrotami to coś dziwnego, masz bardzo duże obciążenie być może na alternatorze, radziłbym go w 1-ej kolejności sprawdzić.
Przecież podałem - zmierzyć nie masz możliwości/nie masz czym/nie umiesz - więc i nie sprawdzisz czy to faktycznie brak spójności ścieżek potencjometrów TPS. Pozostaje ślepa podmiana. Dodano po 1 Wiec po co jest forum Forum jest dla mechaników, zarówno amatorów jak i zawodowców, którzy albo chca się dokształcić, albo trafili na precedensową usterkę....
]Dla dwusuwów można było modyfikować zapłon dopiero powyżej 2000-2500 obr./min ze względu na nierównomierną pracę silnika. "Modyfikować" - mam rozumieć, że działał on poniżej tych 2000-2500 obr./min, tylko nie można było modyfikować krzywej? Modyfikować można, jak się chce, tylko układ nie działał, bo - powtarzam po raz kolejny - dwusuwy mają bardzo...
trafił może Kolega kiedyś na wadliwy sterownik obrotów jałowych Boscha ?
Wtedy działało. Wkrótce szlag trafił i poszła na złom. Zamknięcie tematu
że układy do kart "stacjonarnych" robione były dokładnie w tym samym procesie Ale układ pracuje w zupełnie innych warunkach - w laptopie zintegrowany z mostkiem północnym a na karcie PCIe jako oddzielny. Jak autor tematu kupił tzw. "okazję" po taniości jakąś używaną od kogoś kto rypał ciągle w gry na max obrotach i jeszcze na podkręconych zegarach...
Wykręć ja przemyj czystą wodą. Zobacz ręką czy się nie obraca z oporem. To tania pompa. Jak dobrze trafisz to będzie działać długo. W innym wypadku efekt sam widzisz. Polecam kupować markowe pompy.
możesz polecić coś sprawdzonego? Sama płytka kosztuje grosze ale w przypadku wadliwej albo działającej wadliwie będę walczył z wiatrakami. Kupiłem niedawno regulator obrotów i przez to dziadostwo będę żył 10lat krócej i trafię do piekła :)
Kierunek obrotów silnika ustala się tak, by w czasie pracy talerz odchodził spod ramienia głowic. W takiej sytuacji w razie kontaktu głowica w miarę bezpiecznie odbije się od powierzchni talerza. Gdyby talerz obracał się podchodząc pod głowice, w przypadku kontaktu łatwo mogłoby dojść do zawinięcia ślizgacza, co miałoby już katastrofalne konsekwencje...
Po co zmniejszasz prędkość szlifierki? Spotkałem się w swoim życiu z dwoma tezami : ---za szybkie obroty -przypala --może dałoby się zmniejszyć obroty? ---za wolne obroty---" sypie się kamień"( za szybko zużywa)--może dałoby się zwiększyć obroty ? NIE DOGODZISZ ---zawsze się trafi taki co mu nie pasuje. :spoko:
Witam dziś przy wymianie oleju w silniku zauważyłem że jest za wysoki poziom oleju po spuszczeniu dziwnie rzadki i śmierdzi paliwem . Myślę że to uszkodzony wtrysk zamówiłem już nowy zobaczymy czy trafiłem
Całkowita bzdura, przepraszam za złośliwość. Prosze przeczytac post #542 tam zacytowałem ustawę. PGE Dystrybucja nie zajmuje się Oświadczenjami wiec osoba udzielajaca informacji jest niekompetentna. Należy zadzwonić do Obrotu i trafić na kompetentną. Ileż razy będziemy przytaczać informacje od ludzi, którzy nie widzieli na oczy ustawy OZE?
Nie wiem właśnie dlatego pytam się tutaj i chce się doradzić żeby szybko trafić w błąd i żeby go naprawić
Uzwojenia są chyba 3 jednakowe, jeśli jeden przewód jest wyróżniony (np. inny kolor, długość nie jest zbyt pewnym wyróżnikiem), to daj go do fazy, z pozostałych jeden do N bezpośrednio, a drugi do N przez kondensator 0,47uF/400V. Możesz też wybrać przewody na chybił-trafił. Czasem jest 0,56uF, ale trudniej dostać tę wartość. Jeśli kierunek obrotów jest...
Czyli z tego mam rozumieć, że niezależnie jak podłącze te wyprowadzenia to silnik zawsze ruszy lecz w inną stronę? Nie koniecznie w inną. Jak masz szczęście to trafisz poprawnie. :D Myślę z nie ma sensu rozpisywać się więcej nad tematem.Kolega Elektronik2001s nie napisał ile zacisków ma silnik.Więc można przyjąć że trzy zaciski,tak więc może trafić...
Myjki trafiły na części. Rozwiązania nie znaleziono.
Założyłem z powrotem włączyłem pół obrotu i szlag trafił zawleczkę. Jaką zawleczkę , proszę o zdjęcia . Objawy wskazują na złe ustawienie ślimaka do ślimacznicy ale to przypuszczenia.
czujnik obrót trafić renault trafić obrót trafić airbag
konsola burza reset płyty głównej laptop samsung manta ekran
układ odszraniania pompa ciepła
Najgorsze modele lodówek: Samsung, LG, Frigidaire i inne Suszarka spożywcza Zelmer - modele i usterki