Sprawdź sterownik pod kątem zalania.
Bezpiecznik F2?
Moze byc uszkodzona wiazka, czesty przypadek w belkocie. Wyczysc tez styki przy kostce ecu.
Wymień na początek kostkę stacyjki, może ma już dość
U041600 - Elektroniczny program stabilizacji (Sygnał niezrozumiały)P167E00 - System start/stop (Przekroczenie czasu rozruchu)P229500 - Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2 (Zwarcie do masy)U042800 - Czujnik kąta skrętu koła kierownicy (Sygnał niezrozumiały) Sądzę kolego że błędy pierwszy / drugi i czwarty wystąpiły przy okazji bo silnik zgasł właśnie...
Na Twoim miejscu to bym trochę poczytał jest google jest szukajka Szukajka: https://www.elektroda.pl/rtvforum/find.p... ponad 1000 postów a tu 66 postów tylko dla seicento https://www.elektroda.pl/rtvforum/find.p... To tylko z forum Elektroda a różnych forów jest tysiące Coś dla Ciebie http://fiat.auto.com.pl/forum/...
Zdarzało się zielone pod skrzynką bezpieczników pod maska - trzeba podnieść. Daj kod silnika lub moc to mam gdzieś kawałek schematu. Masa z ECU (86/85) plus po zapłonie na przekaźniku pompy.
w trakcie jazdy ma temperaturę 80° a na postoju w korku temperatura wzrasta powyżej 90° Podczas jazdy powietrze samoczynnie przepływa przez chłodnicę i studzi płyn. Na postoju chodzenie rozpoczyna się po uruchomieniu wentylatora przez czujnik i zależy od parametrów tego czujnika - temperatury załączenia.
W ciężarówkach masz coś takiego jak FMS. Poczytaj na ten temat. wszystko co Cie interesuje leci po CAN nie potrzeba żadnych zapytań tylko rejestracja tego co Cię interesuje. Robiłem projekt oparty na CAN i FMS na obronę, Wszystko zapisywało się na karce SD później import do excela i masz co chcesz
Witam. Problemem okazał się wysprzęglik. Wymieniony i po problemie. Zamykam temat. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Skoro objawy są takie jakby prądy nie było to może podłacz się pod zapaliczki gniazdo miernikiem albo lepiej nimiwoltomierzem takim za pare dolarów który bys mial przed oczami np kolo zegarów przyklejony i przydaloby sie zebys utalił czy jak zapłon przerywa to napiecie tez spada .... Ja zaczynam zawsze pomiary od akumulatora i jade po kablach + i -...
1. Sprawdź przewód masowy odchodzący od klemy, w tym aucie lubił on pęknąć - słaba masa mogła by tłumaczyć problemy z ECU. 2. Możesz podmienić/wymienić czujnik położenia wału - koszt ok 50pln. To też standardowa usterka. Objawy są właśnie takie że silnik jak sjest zimny jest ok, jak się rozgrzeje potrafi się wyłączyć po ostygnięciu - 5/10 min można...
Nie da się stwierdzić na oko. Najlepiej zleć zakup alternatora elektrykowi i to on będzie gwarancją poprawnie działającego alternatora Ja bym nowego alternatora nie brał, i kupił bym porządnie zregenerowaną używkę Ewentualnie porządnie można zregenerować Twój egzemplarz i będzie jeszcze taniej.
Wymień cewkę i na 100 procent pomoże. Ja tak zrobiłem, bo po zimie znowu to samo. Nie obstawiałem cewki, bo może by szarpał, strzelał, itd.
Do naprawy lub wymiany sterownik silnika
Skłaniał bym się na szukanie przyczyny w wiązce biorąc pod uwagę wiek i ciężkie warunki pracy.Natomiast sterowanie rozrusznikiem nie jest takie proste bierze w tym udział FFR jak i EDC.
Po sposobie w jaki jest to opisane, nasuwa się tylko jedna rada. Oddać do mechanika. Albo podłączyć chociaż tester. Masz jakiś?
Kiedyś w TDDI miałem identyczny przypadek. Ludzie na rożnych forach opisywali swoje wydatki od kilkuset do 15000 zł w poszukiwaniu usterki bez skutku. U mnie winny okazał się przekaźnik, chyba od pompy. Pamiętam, że zamieniłem go z tym od ogrzewania tylnej szyby, bo był taki sam. Dodano po 2 Nie doczytałem o tych kreseczkach na wyświetlaczu- czegoś...
Pierwsze w takiej sytuacji się sprawdza czy jest iskra,i czy wtryskiwacza siura. Jeżeli tak jest,to najczęściej problem w lichym pasku rozrządu.
Bez diagnozy komputerowej będzie trudno. Najprowdopodobniej któryś wtrysk przelewa i przy obciążeniu brakuje ciśnienia na szynie i dla tego gaśnie.
Cos z turbina sie dzieje i sonda to widzi i zglasza blad
Przy takiej ilości danych to jak wróżenie z fusów. Miałem kiedyś Mondeo MK3 z podobnym problemem. Nikt nie mógł znaleźć rozwiązania, ludzie po kilkanaście tysięcy wydawali na naprawy które nie przynosiły skutku. Winnym okazał się jeden z przekaźników, chyba od pompy. Właśnie sobie przypomniałem, że w moim C5 2.0 też mi się to 2 razy zdarzyło. Pamiętam,...
Moja szklana kula podpowiada problemy ze sprzęgłem. Spróbuj jadąc pod jakąś górę np. na 2 dodać ostro gazu, jeśli obrotomierz pójdzie do góry a samochód nie przyśpieszy odpowiednio, masz pewność ze sprzęgło się ślizga.
Jest tak jak sam zauważyłeś, przetwornica osiąga zbyt wysoką temperaturę i załącza się zabezpieczenie termiczne w tej że przetwornicy. Dobrze by było jak byś spróbował umieścić ją w takim miejscu, żeby czynniki zewnętrzne nie wpływały na dodatkowe jej nagrzewanie.
Zrób sobie test na spaliny. Czy przypadkiem nie przedostają się spaliny do płynu chłodzącego. Mnie to wygląda na uszczelkę pod głowicą. Mogę się mylić, ale warto sprawdzić.
W silniku ADX jest czujnik Halla umieszczony w rozdzielaczu zapłonu. Podłącz próbnik LED do zacisków 2i3 czujnika Halla w rozdzielaczu zapłonu, pokręć rozrusznikiem i sprawdź czy błyska LED.
Nie mogę skręcać (kierownica zablokowana - musze mocno kręcić żeby pól obrotu zrobić) To kierownica zablokowana, czy wspomaganie padło? Ta kontrolka, to na pewno immo? Nie przypadkiem akumulator? Zajrzałeś pod maskę i sprawdziłeś, czy wszystko na swoim miejscu? Pasek się nie zerwał przypadkiem?
Usterki nie wymusisz (mając na myśli sprowokowanie przekaźnika do przerwy w przewodności :)), tylko jeździć a dobrze mieć w zapasie kawałek zwykłego kabelka aby sięgnął od bieguna dodatniego akumulatora do elektrozaworu N109 (start-stop) na pompie wtryskowej, jak przekaźnik zastrajkuje na amen to podpinasz kabelkiem na "krótko" N109 z + aku i silnik...
Jak przeładowuje to Muszą być kierownice zapieczone lub ew. MAP po rozgrzaniu zawyza pomiar ale nie spotkałem sie z taka usterka MAP-a.
Tak chodzi o powietrze. Dziura w ic, dziura w każdym wężu idącym od filtra powietrza poprzez turbinę, ic aż do silnika jeden gazuje drugi słucha. Zaczął bym od samego dołu przy intercoolerze, często jakiś kamień jak nie ma osłony dolnej silnika potrafi gumę uszkodzić.
Zrób log 004 ale w trybie BS - loguj przez około 40 sekund bo coś mi się wydaje, że zawór N108 się zacina a statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku jest bardzo dobry.
Wygląda na kiepską masę sterownika silnika
Nie do końca wiem, o jakim aucie mowa. Bo piszesz megane 2 ale 2001 rok i to mi się nie trzyma kupy bo 2 było od 2003. W megane 2 jest całkowicie inna elektronika niż w 1, ale skoro wszystko gaśnie i nie masz nawet awaryjnych, lampek w kabinie lub świateł postojowych to nie ma cudów. Nie masz zasilania glownego
Najpierw sprawdż czy wałek aparatu zapłonowego nie ma dużego luzu, jak jest duży to występują zakłócenia wielkości szczeliny powietrznej pomiędzy wirnikiem a cewką. to co nazywasz ustrojstwem to cewka. Sprawdż czy ma przejście. Jak masz wątpliwości to wyjmnij aparat i obejrzyj organoleptycznie czy nie ma np. uszkodzeń mechanicznych .
Jakie kable zapłonowe zamontowałeś?
Któryś wtrysk ma zwarcie lub uszkodzona wiązka do ECU. Odpinany pokolei i ma trzech cylindrach odpali
W hallotronowym w ogóle nie powinno się mierzyć rezystancji, bo podobno można go uszkodzić. Ale skoro czujnik wału ma 10 Om zamiast 260 - 340 wg Autodaty, to ja bym od niego zaczął. Najlepiej jakbyś podłączył oscyloskop.
W zależności od typu silnika hall lub magnetoindukcyjny.
wg. schematu pin 1 Stacyjka pin 2 Masa pin 3 Stałe zasilanie https://obrazki.elektroda.pl/2610956700_...
Starowanie turbiną lub sama turbiną Do sprawdzenia podciśnienie z vacum pompy Wszystkie wężyki podciśnienia. Zawór sterowania turbiną orz gruszka turbiny. Na zostaje sama turbina czyli zmienna geometria
Do Vontanten, cp było pboblemem gasnaxych zegarów i elektryki? Moje auto nie reaguje na nic dokładnie jak u ciebie zapala się tylko kontrolka silnika i chodzą wycieraczki... Proszę o odpowiedź co było przyczyna
Volvo EW160D: problem z jazdą. Tzn. w trakcie jazdy nie można dotknąć joysticków od ramienia, bo koparka od razu hamuje. Wie ktoś, co może być przyczyną? AI: Czy problem pojawił się nagle, czy narastał stopniowo z czasem? Po wymianie oleju i filtrów w układzie hydraulicznym. AI: Czy na wyświetlaczu lub kontrolkach pojawiają się jakieś komunikaty błędów...
1. Zawór EGR. 2. Okablowanie złącza/kostki. 3. MAP sensor.
Witam. Mam problem z radiem tz. Radio działa bez problemu ale funkcja Bluetooth nie. Wybierając w menu włacz/wyłącz Bluetooth nie reaguje także przy wybraaniu funkcji wyszukaj urzadzenie. Polaczenie z Bluetooth rozłaczyło sie w trakcie jazdy i juz nie dziala. Master z gamy osobowej czy gamy ciężarowej ?
Chyba sam rozwikłałem własną zagadkę. Urządzenie zamontowane na kole, to prawdopodobnie... "hamownia drogowa", inaczej "hamownia przenośna". Nie wiem na jakiej dokładnie zasadzie robi te swoje przeliczenia, ale ponoć wyniki nie odbiegają zbytnio od stacjonarnej hamowni rolkowej. Aczkolwiek nie wiem czy to coś na kole, to nie jest zwykły czujnik obrotów,...
Dzięki za odpowiedź! Alternator był w naprawie (świeciła kontrolka, ale ładował), zrobiony został stojan i łożyska. Kontrolka zniknęła. Zastanawia mnie tylko ta prawidłowość: zimno, mokro (ale nie zawsze! po myjni, czasem w deszczu też jest OK). Może przewody alternatora? Ewentualnie, czy jest możliwość, aby wadliwy akumulator powodował takie objawy?
Akumulator na prostowniku, napięcie prawie 14 V. W samochodzie nawet nie działają lampki na suficie, zachowuje się tak jakby nie miał akumulatora. Spróbuję go dziś zładować. Takiej usterki jeszcze nie widziałem. Dodano po 2 No, sztuka zrobiona. Jak ktoś chce zabawić się w "co było" to zapraszam. Samochód od nowości, bez przykrych historii, przebieg...
Włącz A/C i ustaw max temperaturę, wolny nawiew w czym ma mi to pomoc ??? w czym ma mi to pomóc pytasz więc i co dalej . ps wiesz zabrakło mi sł owów.
Dorobiłem się klucza do nakrętki od zębatki. Otworzyłem silnik, przeczyściłem złącza, przesmarowałem zębatki i tyle. Nie zauważyłem nic złego. Po paru dniach problem wrócił. Nie wiem już, w czym jest problem.
Okazało się że jakieś przewody do sterownika były zeżarte przez rdzę. Tu bym szukał. Tyle błędów to problem z zasilaniem.
szarpać trakt jazda gasnąć trakt jazda silnik gasnąć trakt jazda
securit center apple reset bateria spuchnięte kondensatory płycie
obliczenia pętli zwarcia cobra1 gerber
Microsoft Xbox 360 Wireless Controller – sterowniki i instalacja na Windows 10/11 Thermal Grizzly Kryonaut – wydajna pasta termoprzewodząca do CPU i GPU, testy i opinie