Spróbuj przyuczyć regulator ciśnienia paliwa.
Ten żółty zaworek na filtrze od spodu służy do spuszczania wody/ syfu z filtra. To jest tddi. Jestes w stanie sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa? Powietrze musi przebić się przez wtryski.
Odkręcalem nakrętki przy wtryskiwaczu i paliwo tylko lekko wypływa. Ciśnienie na listwie waha się od 50 do 120 bar. Wypialem przelewy i już podczas kręcenia plynie nich paliwo.
możesz zamienić wtryski miejscami i zobaczysz czy jest różnica ,bo jeśli cichnie po odłączeniu wtrysku to może wskazywać na uszkodzony sworzeń na korbie lub w tłoku i bez obciążenia będzie cicho ,można jeszcze sprawdzić ciśnienie sprężania może pokaże jakieś nieprawidłowości bo jak pisałeś ciężko odpala to albo paliwo jest źle dawkowane albo ma złą...
Ustawiona powinna być dobrze,ale nawet zle ustawiona powinna nabijać cisnienie wymagane. Silnik nie odpala.
Nie mogę zrozumieć tych skoków ciśnienia w górę?! To typowy objaw przy niewydolnej pompie wtryskowej - zawór IMV pompy przekracza granicę prawidłowej pracy przy ekstremalnej modulacji sygnału sterującego PWM - starając się uzyskać prawidłowe ciśnienie na listwie zadane przez IDM. Pompa i wtryski pojechały do specjalistycznej firmy i nie pomogło......
Wszystko byłoby ok, jeżeli nie te 3 sek przez, które samochód chodzi. Tak jak ktoś wcześniej wspomniał jest to przyczyna zapowietrzonego układu paliwowego lub awaria pompy paliwowej. Sprawdź ciśnienie na wężyku doprowadzającym paliwo (o ile to nie jest common rail). Tacho tutaj bym wykluczył.
Normalnie podaje paliwo to znaczy co? Mierzył ciśnienie jakie idzie na wtryskiwacze? :lol: Fajnie by było też napisać co za pompa. Lucas EPIC czy Bosch?
Obawiam się, że pompa po 1995 roku i przed nie jest zamienna. Z kilku powodów, w tym ze względu na zmianę sposobu sterowania przy rozruchu. Lucas Epic ze względu na wymagania odnośnie czystości spalin zmieniał ciśnienie wtrysku i sposób pozycjonowania nastawników pompy podczas rozruchu. Co prawda ciśnienie w późniejszym systemie (po 1995r) było wyższe,...
Ja mam co prawda tdci/Delphi, ale pojawiająca się woda w paliwie raz na kilka miesięcy wyraźnie zmniejsza stabilność wolnych obrotów. Silnik poszarpuje i schodzi na wolniejsze obroty. Praktycznie prawie od razu pomaga wlanie do zbiornika markowego preparatu wiążącego wodę w paliwie - np STP, Doben, Sonax i inne. Ja używałem STP. Mało kosztuje, warto...
Ja kupiłem to auto z tą usterką. Od turbo do IC rura jest zawalona starym, zaschniętym olejem… On odpala, ale nie za pierwszym, za drugim (pod koniec kręcenia). Nie wiem, czy najpierw IC wyczyścić i rurę, czy iść w ten czujnik niskiego ciśnienia paliwa.
Mam problem z odpaleniem Transita 2,5d 1990r, silnik 4CA. Hm... Silnik 4CA to turbo diesel/Lucas Epic z lat 1992-1995. Silnik z roku 1990 to może być 4BA, 4AB lub 4AE. Czy silnik jest na Boschu, czy na CAV Lucasie? (nie mylić z Lucas Epic-em)... Próbowałem pokręcić na sprawnym akumulatorze i widzę , że rozrusznik kręci dosyć wolno. To typowe dla tych...
Może potrzebne przyuczenie regulatora ciśnienia paliwa. Miałem transita który nie palił bo za duże ciśnienie nabijał, po wymianie regulatora i przyuczeniu chodzi jak burza.
Sprawdz jakie jest ciśnienie paliwa na rozruchu.
To proponuję podłączyć jakiś lepszy tester i sprawdzić ciśnienie paliwa.
Sprawdziłbym ciśnienie sprężania - to mówi wszystko o silniku diesla. Dopiero jak ciśnienie byłoby nie mniejsze jak 28-29 barów, sprawdziłbym: - czy statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku jest prawidłowy, - czy dawka rozruchowa wtrysku jest ok (pompa wtryskowa). Warto sprawdzić czy się nie zapowietrza, bo temperatura 0 stopni to jest jeszcze całkiem ciepło...
Mam problem z odpaleniem zimnego silnika diesla transita rok2003(2402,00cm, 92,0kW). Zostały już wymienione świece żarowe, końcówki wtryskiwaczy x2 oraz pompa wtryskowa. Zdaniem fachowców ciśnienie ok, komputer nie wykazuje błędów. Paliwo z układu nie schodzi wymieniono filtr z zaworem zwrotnym.Po wszystkich wizytach w serwisach samochód dalej nie odpala...
(at)KMal Chyba coś jest nie tak z tym schematem - brakuje mi tu regulatora ciśnienia paliwa.
A w czym jest problem? 2bary doładowania, ~1600bar paliwa - powinno być ok. Brak mocy czy check?
Nie, EGR nie ma nic do rzeczy w tym przypadku. Co do świec żarowych: w tych silnikach - jeżeli silniki mają prawidłowy spręż - to odpalają bez żadnych problemów nawet po nocy na mrozie ze spalonymi świecami. Wiele razy spotkałem się z przypadkiem spalonych wszystkich świec, a mimo tego zimny silnik odpalał bez problemu. Tylko nieco bardziej kopcił....
Zakładam, że jest to silnik wolnossący na Boschu, a nie Lucas Epic (lub - nie daj Boże CAV Lucas). Skoro już ci kręci szybciutko, pozostają generalnie dwie opcje: - układ wtryskowy - ciśnienie sprężania Zanim zaczniesz szarpać się z układem paliwowym, sprawdź ciśnienie sprężania. Trzeba wyjąć wtryskiwacze (nie ma świec żarowych), więc jest okazja do...
Pytanie jakie. Niektórzy mechanicy na fb myślą ze podczas rozruchu potrzebne jest 500atm, inni ze 100atm wystarczy :D i ciekawe jak bardzo skacze ciśnienie na wolnych. sam nie zrobisz wiele , Bo nawet jak padł Ci regulator CR, to i tak nie wykazujesz adaptacji ciśnienia paliwa.
Czy to jest ten zawór utrzymujący wewnętrzne ciśnienie, czy przelewowy? To jest zawór utrzymujący ciśnienie 0,5 bara wewnątrz pompy. Działa w prosty sposób - kulka ze sprężynką. Ale budowę ma nieco skomplikowaną, jest w nim kilka kanalików plus dyszka, dopływ z dwóch źródeł, jeden odpływ, dwa oringi. Jest o tyle ważne jego działanie, że ciśnienie wewnętrzne...
Grill mają obydwa, tyle że ten pierwszy się uśmiecha... No... ale to zmienia postać rzeczy, bo masz model 1995. W takim razie gniazdo D przekaźnika jest dla alarmu przeciwkradzieżowego wersji lewostronnej (E dla wersji prawostronnej). ----------------------------------------... Układ świecy - zwierasz wtyk, po włączeniu stacyjki powinna zapalić się...
Masz wczesną wersję świecy płomieniowej zasilaną z tzw "gaźniczka". Nie powinno tam być swobodnego odpływu, świeca korzysta z ciśnienia paliwa na powrocie. Ktoś tam grzebał. Najlepiej by było przerobić zasilanie świecy na późniejsze - nie ma "gaźniczka", elektrozawór puszcza paliwo na świecę z przewodu powrotnego idącego przez podstawę filtra, gdzie...
Zakładam, że silnik jest z pompą Boscha... Na początek proponuję , abyście spróbowali odpalić go na samostart (nie za mocno, bo to gwałt na silniku) - jeżeli odpali, to będzie to świadczyło ( w jakimś stopniu) że rozrząd jest raczej w porządku i że ma kompresję. Uruchamia się zawsze z zalanym filtrem, myślę że zdrowo jest zapowietrzony. Pompa Bosch...
W tym linku http://forum.fordclubpolska.org/showthre... masz dokładny opis jak ustawić kąt statyczny wyprzedzenia wtrysku w silniku 2,5D przy okazji ustawiania rozrządu. Opis dotyczy pompy Lucasa z Epica, ale Boscha ustawiasz identycznie. Masz tam też opis wszystkich wtryskiwaczy z kodem kolorów wg wykonań silnika i rocznika. Silniki 2,5D...
Witam wszystkich mam problem z LDVałem z silnikiem forda auto nie odpala diagnostyka komputerowa nie wskazuje niczego co mogło by spowodować takie zachowanie jest to silnik 2,4 TDDi z pompą wtryskową VP auto chodziło cały czas raczej bez problemu właściciel auta zatrzymał się pod sklepem i tyle jazdy auto już nie odpaliło prąd po zapłonie i masa są...
Pompy paliwa elektrycznej nie ma. Wysokie ciśnienie około 250 bar. Zawór bezpieczeństwa chwilowo puszczony był do banki z paliwem i nie przepuszcza. Na starych wtryskiwaczach pracuje nierówno ale nie gaśnie i odpala bez problemu. Na nowych problem z odpaleniem i potrafi zgasnac. Nie trzyma biegu jalowego. Rano wtryski pojadą do sprawdzenia...
witam posiadam forda transita 2.0tdci 125km bus wersja max 2002rok jestem jego posiadaczem od roku. -zapaliła się kontrolka świec żarowych(sprężynka) u mechanika pomierzono ciśnienie wtryskiwaczy i pompy wysokiego ciśnienia i okazało się ze trzeba zrobić remont. po regeneracji pompy i wtryskiwaczy samochód zapalił dodam od strzała po pół godzinie myśląc...
Auto podczas jazdy zgasło. Rozrusznik nie kręci. Uruchomienie rozrusznika na krótko nie powoduje odpalenia silnika. Przekaźnik rozrusznika dostaje plus po stacyjce, natomiast nie dostaje masy sterującej z komputera (118omów względem masy). Pompa podaje paliwo, chociaż wygląda, że ciśnienie jest niskie. Auto odpala na autostarcie, więc silnik mechanicznie...
nieszczelność pomiędzy gniazdem wtryskiwacza a wtryskiem w miejscu miedzianej podkładki. To raczej paliwo wydostaje się na zewnątrz i całe gniazdo jest mokre - dobrze to i szybko widać bo kompresja wypycha razem ze spalinami i robi się nagar. Poza tym te podkładki wymienia się przy każdym wyciągnięciu wtrysku na nowe. Czy mogę na próbę wtryskiwaczy...
Witam, tym razem potrzebuje pomocy bardziej doświadczonych. Mianowicie po wymianie wtrysku już nie dalo się go odpalić, więc wymieniłem filtr bo był stary a zauważyłem na przewodach że ciągnie z niego powietrze, ale nic to nie pomogło po za tym że już powietrze nie szło z niego, sprawdziłem przewody idąc od zbiornika ale nic nie zauważyłem, więc założyłem...
Ciśnienie paliwa na listwie niech sprawdzi.
Dopóki tłoki i zawory się nie przywitały, to problemu nie będzie. Ale coś czuję, że ten twój mechanik nie kuma tego silnika... Prawidłowo zrobiony i ustawiony przy wymianie pompy wtryskowej nie ma prawa przestawiać się o ząbek na pasku. Opis ustawienia kół i pompy - podałem ci linka. Zawory ustawiasz jak niżej: -zawór w pełni otwarty: 1 i 6, zawory...
Witam mam problem z Transitem courierem z 14r . Przebieg to zaledwie 140tys km.Przy nagłym przyspieszeniu wpada w tryb awaryjny i po puszczeniu nogi z gazu gaśnie,bez problemu odpala. Na komputerze błędy: -regulator ciśnienia paliwa - ciśnienie zbyt niskie P228C -wykrywanie nieszczelności w układzie paliwowym,duży wyciek P0093 Myślałem że któryś wtrysk...
Witam wszystkich. Mam problem z transitem 2,2 TDCi 08r a polega on na tym że auto zostało zakupione jako "do odpalenia" objaw pierwszy jaki zauważyłem był brak ropy w filtrze układ się zapowietrzył silnik nie odpalał,po odpowietrzeniu układu podciśnieniowi przez powrót auto zaczęło odpalać na około 3-5 sek i gaśnie. przez ten czas chodzi równo nie kopci...
rozrząd sprawdzony - jest na znakach, egr sprawdzony jest git, czujniki połozenia wału i ciśnienia paliwa sprawdzone i są ok.nie pali dalej
Na początek zasil pompę wtryskową z oddzielnego baniaczka zawieszonego trochę wyżej nad silnikiem i zobacz jak zachowuje się auto podczas jazdy (najlepiej zawiesić na szybie bocznej plus dłuższe wężyki). Pamiętaj o odłączeniu powrotu od pompy i ten przewód łączysz z wychodzącym z filtra (paliwo będzie krążyć "na ślepo" w obiegu zamkniętym). Powrót z...
A może to zatkany filtr paliwa ,woda ,przewody lub uszkodzona pompa paliwowa. Wtedy na wolnych obrotach dobije ciśnienie .
Troche ciezko pali zimny, albo sie zapowietrza albo jeszcze nie ten kat Sprawia wrazenie za wczesnego wtrysku - a przyspieszony wtrysk pomaga w odpaleniu silnika. Więc przyczyna musi być inna. Być może lekkie zapowietrzenie. Na taką okoliczność warto zmienić pompkę podającą paliwo - jeżeli ma wypracowane zaworki, to nie trzymają statycznie paliwa (na...
ponieważ po pierwsze ją sprawdziłem i daje odpowiednie ciśnienie To jakie ciśnienie pompa podaje?. Czasem wydaje się, że pompa paliwa idealnie podaje, ale to może być złudzenie, bo jak pisałem, wymiana na nową pomogła i też myślałem, że jak kto możliwe, a jednak możliwe. Słaba podająca paliwo, choć nie zawsze i czasem potrafi się zaciąć, co w efekcie...
z twoich wypowiedzi mozna wywnioskowac iz masz stycznosc na codzien z pompami Przede wszystkim z Transitami, pompiarzem nie jestem. Co do Epica - na pewno układ jest bardziej zawodny niż mechaniczny Bosch. Ale głównie są to liczne, ale upierdliwe duperele które skutkują wchodzeniem w tryb awaryjny. Bosch tego nie ma - nawet jak jest poważnie zwalony...
Do kompletu, warto też sprawdzić ciśnienie na listwie paliwowej.
Szukaj nieszczelności w przewodach niskiego ciśnienia, albo zamontuj zaworek zwrotny
Może ktoś ma inne sugestie. Może silnik 1,9 tdi ma inne ciśnienie wtrysku niż 1,9 td i chodzi tylko o przestawienie ciśnienia na wtryskiwaczach Nie możesz zmiejszyć ciśnienia na wtryskach bo TDI to wtrysk bezpośredni a TD to pośredni chybaże TDI mówisz na auto TD z intercolerem A co do TDI na linkę chodzi to idealnie fakt czeba zrobić pompę do wtrysku...
Zacznij od sprawdzenia szczelności układu paliwowego sprawdź pompkę w zbiorniku czy działa potem ciśnienie podczas kręcenia, jak wszystko ok to sprawdź wtryski przelewowo.
2,0 tdci nie ma pompy podajacej paliwo do filtra. Jeżeli rozpinałeś na dłużej układ paliwowy, paliwo mogło się cofnąć do zbiornika i układ się zapowietrzył i pompa wysokiego ciśnienia nie może zassać paliwa. I kapota. Zerknij do filtra czy jest paliwo... Odpowietrzenie tdci jest trudne, trzeba to robić pod ciśnieniem... Sama wymiana turbiny nie ma na...
Olej ABS bo to tylko organiczenie z powodu utraty mocy (z eCU). Masz zwracie na obwodzie 5V czujników silnika tj. mapsensor, przepływomierz, czujnik ciśnienia paliwa itp lub wiązka lub ECU. Niewykluczony ten nastawnik.
jak odkręcę przewody z wtrysków nie leci paliwo,napięcie jest,na plaku chodzi, jak odkręcę przewód od przelewu którym wraca paliwo do filtra do zbiornika jest ciśnienie.czy jest możliwość ze to zawór który jest umieszczony na górnej części pompy
to może ona jest winna bo wiem ze występują pompy cr które mają wzniesienie na wałku i dobijają cisnienie w odpowiednim położeniu tłoka ,tak było w mondeo , 2.0tdci Nie , nie, moim zdaniem pompę CR ustawiasz dowolnie, w Mondeo/Transicie 2,0/2,4 tdci także. Gdyby to było istotne i ważne, pompa CR miałaby własny czujnik położenia wałka. Tak jest w pompach...
Rocznik 1992 Pompka jest w zbiorniku . Wieczorem pracowała , rano zero oznak życia itp. Ale sama pompka przy bezpośrednim podłączeniu do aku działa. Bezpiecznik i przekaźnik -ok. Potrzebuję schemat zasilania jej . Może kostka stacyjki ? A czy jest jakiś czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej ?
Miałem podobnie dwa razy - zawsze w końcu brałem go na samostart - ale potrzebne są dwie osoby: jedna wpierw kręci rozrusznikiem, druga zaczyna małymi dawkami strzykać w dolot tak, by zaczął łapać nie gwałtownie, ale stopniowo. Potem podtrzymujesz go samostartem na średnich obrotach. Raz to trwało nawet ze dwie minuty, zanim zaczął samodzielnie pracować...
Witam, posiadam Transita 2007r, jumbo 2.4 TD[COLOR="Red"]CI [/COLOR] 115km. Problem zaczął się przedwczoraj rano gdy chciałem odpalić samochód z rana. NIeudało się musiałem użyc plaka a wczoraj odpalił bez żadnego problemu. Mechanik sprawdził wtryski - są okej, nie leją i nie puszczają. Układ paliwowy sprawdzony cały (prócz obudowy filtra) i jest szczelny....
nie jedzie w tedy normalnie i trochę głosniej pracuje 80% tego typu awarii w Lucas Epicu jest spowodowanych niewłaściwą pracą zaworu start-stop w pompie. Pompa Lucas pracuje całkowicie zalana paliwem pod ściśle określonym ciśnieniem i jest ono czynnikiem wykonawczym dla nastawników dawki paliwa i kąta wyprzedzenia wtrysku. Jeżeli zawór start-stop ulegnie...
Wyciek namierzysz po gruntownych oględzinach a podejrzane miejsca porysuj kredą wówczas będzie ślad. Co do odpalanie to przyczyn jest wiele począwszy od starego paliwa lub jego brak po ciśnienie czyli pompka, filtr, wtryski słaby aku, itp.
W Transitach 2,5D było z tym różnie, zwłaszcza we wcześniejszych modelach... W trakcie produkcji modelu 1992-1995 wprowadzono system jak w linku (to odnosi się i do systemu Lucas Epic i do Boscha) - masz tam dokładny opis i schemat obiegu paliwa. Czyli: przewód paliwowy do świecy idzie od przewodu powrotnego paliwa z pompy. W podstawce (mocowaniu) filtra...
Po numerze pompy jest to DP200. Tak. Tam jest regulacja ciśnienia wewnętrznego sterującego dawką paliwa. Chcesz to kręć. Ale jeszcze raz powtórzę : to się robi na stole probierczym.
Wtrysk system Denso czy Continetal? Zrób adaptację zaworu regulacji ciśnienia paliwa, jeśli pomoże to przyczyną jest zacierający się ów zawór regulacji, który to zaciera się przez opiłkowanie pompy wtryskowej.
Sądzę że się zapowietrza na filtrze paliwa - i cofa się paliwo. Niestety, ten nowy filtr - jeśli podejrzewamy nieszczelność uszczelki - jest już do wyrzucenia, przed założeniem nowego (napełnionego paliwem na maksa) wyczyść szmatką z benzyną ekstrakcyjną we wsporniku powierzchnię przylegania uszczelki filtra, gumkę posmaruj lekko olejem silnikowym -...
Wtryski nowe czy używane? Co dokładnie padło w starych? Filtr paliwa zmieniony? Podłącz urządzenie diagnostyczne I obserwacja parametrów tj temperatury paliwa, temperatury płynu chłodzącego, synchronizacja oraz ciśnienie na listwie powinno wiele wyjaśnić.
Niema Plam pod samochodem turbina była wymieniana 200tyś temu, a jak sprawdzić ciśnienie doładowania turbiny, prędkości jakie rozwijam to maks 110km/h
na 99% jest zapowietrzony najlepiej miedzy pompe wtrysko9wa a filtr paliwa wpiac taka pompke reczna i latwiej jest go odpowietrzyc
Na listwie jest czujnik regulacji ciśnienia paliwa, spróbuj go podmienić może pomoże. Miałem kiedyś taki przypadek i to był właśnie ten czujnik.
Ciśnienie paliwa od razu jest takie jak powinno nic to nie da. Zastanawia mnie błąd egr'u czy tam nie leży problem?
czy może ktoś wie jaka powinna być rezystancja cewki elektrozaworu dawki paliwa wysokiego ciśnienia w transit 2.0 TDDI przy pompie bosh VP 30 nr 047004004 ?? mój pomiar cewki po uszkodzeniu sterownika to 0,2 ohm , wiem że jest sterowany impulsowo, po przyłożeniu kilkukrotnie napięcia 12 V na 2 sek. podziałał i spalił się pobierając 23 A , pomiar cewki...
No dobra ale kontrolka silnika gasnie! i Komputer usterki nie znajduje! Ja myślę że jak jest bo nie wiem podgrzewacz paliwa albo zle cisnienie wtórne pompy - zawór regulacyjny pompy wtryskowej. Miałem to w starszym Transicie. Pozdrawiam
To Ford czasem wystarczy adaptacja po wymianie zaworu scv a czasem masz uszkodzony wtryskiwacz i przez to ucieka ciśnienie paliwa uniemożliwia to rozruch silnika. Nie kojarzę ale może być też uszkodzony zawór bezpieczeństwa na listwie rampie, jest to czysto mechaniczny element.
Wymien tez filtr paliwa przed adaptacja. Popularnym Autocom'em lub Delphi tez zrobisz adaptacje.
Tak jakby regulator albo zawór w pompie. Ja z kolegą walczyłem z Transitem 2 miesiące, ciężko odpalał, gasł, nowe wtryski, regulator ciśnienia, pompa dobra sprawdzana 2 razy na stole, filtr ręce opadały. I wreszcie bingo... przytarta pompa paliwa w baku, od rdzy z wody z paliwa. Czym dłużej stał tym gorzej odpalał. Nowa pompa i śmiga odpala od strzału.
Witam. W tym modelu transita, nie ma ręcznej pompki paliwa, a to powietrze musi się Ci jakoś tam dostawać i to jak myślę po lini niskiego ciśnienia. No bo skąd jest za pompą wtryskową ? Musi być też chyba przed pompą, a ona go 'przemieli' i poda dalej. I aby to zlokalizować, nalezy założyć kawałek przeźroczystego wężyka na powrocie do zbiornika i tam...
Zgadza się ma do rzeczy Kolego tominex, ale w transitach pompa roto, ma wbudowaną swoja pompkę zasysającą paliwo i juz ona robi sobie małe cisnienie, a silnik ma też pompę wstępną mechaniczną. Jak siądzie ta wstępna to silnik odpali i pojedzie, ale nie ma przyśpieszenia i mocy . Autor ma jednak problem z rozrusznikiem, albo stare baterie, bo jak doczytałem...
Kolego wyślij pompe do polecanej naprawy odbierz zapłąć i ciesz się samochodem. Bardzo słuszna rada, bo nie tylko skończy się na naprawie sterownika, ponieważ do tego trzeba jeszcze wymienić zawór elektromagnetyczny. (A w tej pompie samemu nie zrobisz, bo jest wkręcany, nie to, co w przypadku przykręcany na trzy śrubki.). Dla za interesowany: Kalibracja...
Sprawdź jakie ciśnienie wytwarza pompka paliwa. Powinno być 0.6 bara po 3-5 sekundach kręcenia rozrusznikiem. Najlepiej podłącz wężyk z manometrem bezpośrednio do tej pompki.
Sądząc po roczniku masz już rzadko spotykaną pompę wtryskową CAV Lucas.Widziałbym tu trzy możliwości: - prawdopodobnie głowiczka w pompie (czyli sekcja wys. ciśnienia) jest wypracowana, - pompa CAV Lucas sama zasysa paliwo ze zbiornika, może być że na wolnych obrotach rozgrzane paliwo (czyli o małej lepkości) już nie jest podawane przez wypracowaną...
W transicie jest silnik z bezpośrednim wtryskiem, w Lublinie są komory wstępne czy tam wirowe... Intrercooler nie zaszkodzi, do tego podnieść ciśnienie doładowania o jakieś 0,2bara zwiększyć maksymalną dawkę paliwa, byle by nie kopcił i będzie lepiej.
Od jakiegoś czasu mój ford transit 2.0 2004r pracuje znacznie głośniej. Poziom oleju ok. Ciśnienie oleju sprawdziłem i ok. Na serwisie wyszło tylko że zawór egr. Czy może to mieć coś wspólnego. I czy korekcja dawek paliwa powinna być identyczna dla wszystkich cylindrów?
Proponuję sprawdzić pompę paliwową,jeśli jest OK pozostaje sprawdzenie ciśnienia spręzania.
Chodzi o to ,że każda pompa wtryskowa diesla ma tez pompę paliwową łopatkową i po pewnym przebiegu łopatki i zawór zwrotny dostają luz i puszczają paliwo do zbiornika Dodano po 4 common rail różni sie po stronie wysokiego ciśnienia od zwykłej pompy TDDi.Polecam strone do nauki o fordach:www.focus.korona-pl.com/TIS/inde...
Mam problem z moim transitem 2,4 tdi z 2001 roku. Otórz jechałem swoim autkiem, silnik poprostu zgasł i nie dało się go już odpalić. Sprawdzałem bezpieczniki, okalowanie, przekażniki, wyłącznik bezwładniściowy też ok. Pompa paliwa działa, odkręciłem rurkę wysokiego ciśnienia z pierwszego wtryskiwacza, paliwo podaje tylko z takim ciśniemiem, że można...
Nie wiem dokładnie jakie czujniki mogą być w tym modelu, ale może to być czujnik składu spalin, kontroli ciśnienia w katalizatorze, czasami bywa też czujnik w filtrze cząstek stałych. Ale z tego co wiem to kłopoty z silnikiem często zaczynają się od strony wydechu (mam tu na myśli Polskie paliwo o wyższej dopuszczalnej zawartości siarki)
W tej pompie trzeba umieć ustawić dobrze zapłon. Bez dobrego sprzetu albo umiejetniości niema mowy o prawidłowym ustawieniu. Co sie działo na starej pompie tak dokładnie. Jakieś kopcenie ciezkie odpalanie na zimno na ciepło. Ksztuszenie i nadmierne dymienie? Wszystko dokładnie opisz. Teraz auto nie odpala, pojawia sie dymek z rury wydechowej? prubuje...
Jeżeli dyskusja jest merytoryczna, bez epitetów, to chyba nikt ciebie nie wywali z Forum. Co do meritum: odpowiadasz argumentami nie na temat. Piszesz o minus 27 stopniach, że paliwo zamarza (nie zamarza, ale wytraca się parafina i blokuje filtr, i nie od razu, tylko musi silnik odpalić i popracować), że słaby akumulator i rozrusznik, ze świece - itd,...
Wymieniłem całą podstawę filtra paliwowego i zamontowałem w układ ręczną pompkę i zaczął palić. Jednak ciągle zasysa powietrze. Na wyjściu z pompy wtryskowej idą bąbelki Dodano po 4 Wymiana przewodów od zbiornika to filtra nic nie pomogła. Dalej na powrocie z Pompy wysokiego ciśnienia jest powietrze. Myślałem o założeniu pompy elektrycznej w układ....
Powiem szczerze, że nie wiem czy pompa sypie opiłkami czy też nie. Będę musiał zajrzeć do filtra, ewentualnie wykręcić zawór ciśnienia i sprawdzić jak wygląda, tylko czy jak pompa by padała to nie było by też problemu na ciepłym silniku? Napiszcie mi jeszcze, czy normalne jest to, że w wężyku który dochodzi do pompy paliwa, paliwo idzie razem z powietrzem?...
Pamietam raz jak walczyłem z Transitem, który gasł na trasie. Wywalało ten sam bład P1882 "fuel pressure monitoring system". Przekopałem cały uklad paliwowy. Wymieniłem wtryski, filtr, regulator cisnienia, czujnik cisnienia. Dalej było to samo. Okazało sie ze problem powodowało uwalone koło dwu masowe. Uszkodzone koło ogłupia cpw i na jeden obrót walu...
Tak oddać im znowu na testy! To najgorsza firma z jaką miałem doczynienie. Postawiłem im auto z pełnym bakiem paliwa, spuścili połowę i powiedzieli że było zanieczyszczone opiłkami z pompy i skasowali stówe za nowe paliwo. Po odbiorze auta i stwierdzeniu braku mocy, kazali postawić auto na testy. Testy trwały dwa tygodnie i zrobili ponad 250km na testach,...
Auto diagnozowano IDS-em,podczas próby uruchomienia silnika w przewodzie paliwowym zasilającym pompe nie było paliwa.Nie wiem czy miało to jakieś znaczenie jesli chodzi o dczyt błędów. Dotyczące ciśnienia paliwa tak , odpowietrz grawitacyjnie , trwa ale skuteczne -metodą kroplówki. To podstawa Chce mi sie ubrudzić rekawki i naprawic auto.Myslałem że...
Pompa Lucas w Epicu pracuje w ten sposób, że zalana jest całkowicie paliwem, które jest nie tylko wtryskiwane do wtryskiwaczy, ale jest czynnikiem wykonawczym dla nastawników dawki i kąta wtrysku. Nastawnikami sterują elektrozawory wbudowane w pompę. Problem jest taki, że jakiekolwiek zakłócenie wewnętrznego ciśnienia paliwa w pompie skutkuje nieprawidłowym...
W Epicu jest zwykła turbina z zaworem upustowym, układ działa samoistnie poza układem podciśnieniowym Epica. Więc jeżeli grucha okazała się uszkodzona, to prawdopodobnie już przedtem z Epicem tak było. Jeżeli grucha jest uszkodzona, to powinien dół mieć niezły, a zdychać powyżej 2.500 obrotów... Szkoda że zrezygnowałeś z Epica, to zawsze większa moc...
Co do wymiany na Boscha - jest problem: silnik z Boschem ma dodaną pompę wstępną (mechaniczną napędzaną od wałka rozrządu popychaczem). Przy Lucasie CAV jest tylko ręczna pompa odpowietrzająca na filtrze. Nie ma możliwości dołożenia pompy mechanicznej. Jednak Bosch ma pewne własności samozasysania, bo kiedyś na Forum Forda był taki dziwoląg (Bosch bez...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
transit ciśnienie transit ciśnienie wtrysk transit ciśnienie wtrysku
schemat prasa hydrauliczna reloop potencjometr pendrive odczyt linux
akumulatory jakie różnice spawarka inwertorowa przekaźnik
Ładowanie dwóch ogniw 18650 równolegle z TP4056 Losowe wyłączanie komputera przez Avast - przyczyny i rozwiązania