Może poprostu silnik do remontu..... tłoki cylindry....
temat rozwiązany rozebrałem silnik uszkodzone tulejki w korbowodach na sworzniu tłoka
Nie, wolnossąca wersja ma klasyczną, mechanicznie sterowaną rotacyjną pompę Boscha, moce osiągane na Boschu to 70, 76 i 80 KM. Silnik z turbiną to elektronicznie sterowany system EPIC z pompą Lucas, moce 86, 100 i 115KM (te ostatnie to rodzynki). Na początku produkcji silnika 2,5D z bezpośrednim wtryskiem (od 1984 r.) stosowano mechaniczną pompę rotacyjną...
zapomniałem dodać ... zbyt duża ilość oleju z turbiny który dostanie się na tłoki może spowodować hydro uderzenie :) skrajny przypadek ale nie radzę testować :P
Wtryski już po wymianie i nadal nic, nadal głośno klekocze. Sprawdzono rozrząd tj łańcuch i ślizgi ok. Napinacz w porządku. Ściągnęliśmy misę i pokrywę zaworów i także nic nie widać. Próbowałem zajrzeć endoskopem na tłoki a obraz zbyt niewyraźny. Jutro jak nic nie wymyślę to wyciągam tłoki. Mamy drugiego transita z tym silnikiem i myślałem żeby testerem...
Myślę że jednak na początek poprawka z pomiarem sprężania - gaz w podłogę!!!
jest to krótki mały transit i faktycznie Mk4- mój błąd. Przekonałem szefa żeby jednak mechanik znający sie na rzeczy jednak zobaczył ten silnik i ocenił co to moze być , więc po odpaleniu go natychmiast powiedział że zawory stukają , ale po przejechaniu ok 2 km auto zaczęło drgać ( nie szarpać ) zaczęło tracić moc aż zgasł, po chwili postoju odpaliliśmy...
Witam.Mam problem z wywrotką 3.5t.Początkowo wszystko działało bez zarzutu.Wywrotka podnosiła bez problemu 2.5t póżniej przy takiej ilości podnosiła na dwa tłoki przy trzecim się zatrzymywała i część trzeba było ręcznie zwalać.Co dziwne problem znikł sam i znowu wszystko działało bez zarzutu teraz znowu problem wrócił .Wie ktoś co to może być?
W turbo może być inny stopeń sprężania(niższy) np przez niższe tłoki lub krótsze korby. Ew. różnice mogą tez występować w wałku rozrządu np inne fazy rozrządu.Wcześniejsze otwieranie i późniejsze zamykanie zaworu dolotowego przed GMP i po DMP No i jeszcze takie silniki mogą się róznić spręzynami zaworów.
nie kojarze żeby komp mógł wskazać złe ustawienie rozrządu, co najwyżej zły momet wtrysku,rozrząd ustawia sie na "kołki" i jest tylko jedna możliwość a jeśli byłby źle ustawiony to już dawno tłoki by sklepały zawory; jeśli masz możliwość podmiany na chwile dobrych czujników to zrób to, to najprostrzy sposób żeby je wykluczyć, no i czy ten błąd powoduje...
Witam, naprawiam Focusa znajomego 1.4 16V Zetec, objawem jest brak pracy na jednym cylindrze spowodowany brakiem iskry. Przewód WN, świeca są sprawne. Na wszystkich pozostałych wyjściach z cewki zapłonowej jest iskra, na jednym nie ma. Problem jest o tyle dziwny, że wg mojej wiedzy w środku tej cewki zapłonowej są 2 cewki - tłoki chodzą parami. Uszkodzenie...
1.Sprzęgło (wszystkie z aut mają już dwumasowe koło zamachowe) .? 2.Ile jest w stanie takie sprzęgło wytrzymać .? 3.Jak z kosztami części .? (oczywiście porównałem ceny z najpopularniejszego portalu aukcyjnego ,ale wolałbym się zdać na wasze doświadczenie) 4.Jak z przebiegami auto o których mowa (Ducato,Vivaro,Transit).? 5.Czy auta o których mowa posiadają...
Witam. Robiłem uszczelkę pod głowicą i pierścienie na tłokach w transit 2.0 TDCI i fakt faktem auto stało kilka tygodni bo jeszcze w skrzyni łożysko oporowe było do wymiany i złożyłem wszystko a auto nie chce odpalić. Błędów nie ma. Sprawdzane na komputerze. Zapowietrzyć się nie zapowietrzył. Co to może być?
Kolego ja mam t4 2,5tdi 88KM z 1999roku. Sprowadziłem go z Holandi w 2005r przy stanie licznika 80tys km(+książka serwisowa). Wcześniej miałem transita 2,5d bez turba 60Km (nówka z salonu kupiona w 97). T4 bije na głowe pod każdym względem transita!!!! Transit był niemiłosierny muł, palił około 9 litrów, blacha zaczęła rdzewieć po około pół roku od...
Sprawdzić opory toczenia, jedyna możliwość powstania tak dużego apetytu na paliwo. Sprawdzić wycieki. Lokalizować usterkę szybko, bo grozi wypaleniem dziury w tłoku, jeśli jednak tak leje.
W DT nie ma mechanizmu różnicowego. W przyczepach rolniczych tak jak napisał kolega wyżej są hamulce hydrauliczne i pneumatyczne. Hydrauliczne głównie są stosowane w traktorach z "importu" gdzie jest instalacja hydrauliczna a nie ma pneumatycznej. Taka instalacja to złączka do hydrauliki ciągnika kawałek przewodu i cylindry hudrauliczne przy hamulcach....
Nie kombinuj, nie zwiększysz mocy. A na czerwonych możesz wypalić dziury w tłokach.
stan napinacza był idealny; wychylił się maksymalnie ze swojej tulei a swoją drogą ten napinacz jest z blokadą ząbkową bez możliwości cofnięcia się w przypadku spadku ciśnienia oleju działa tylko w jedną stronę. Cos mi się widzi że tu pies pogrzebany. Nigdy nie widziałem napinacza w transicie tdci ale co ma wysuniecie tłoka wspólnego z jego stanem...
Wszystkie "bezpośredniaki" mają płaską głowicę i otwór w tłoku. Wymieniałem uszczelkę pod głowicą, to widziałem w transicie. A gdzie ten temperaturowy regulator obrotów i wyprzedzenia wtrysku (bańka z wychodzącą linką i przewodem elektrycznym )czujnik jest obrotów to niekumam gdzie to może być, oświećcie mnie. Pasuje mi żeby ta świeca płomieniowa zapalała...
nieszczelność pomiędzy gniazdem wtryskiwacza a wtryskiem w miejscu miedzianej podkładki. To raczej paliwo wydostaje się na zewnątrz i całe gniazdo jest mokre - dobrze to i szybko widać bo kompresja wypycha razem ze spalinami i robi się nagar. Poza tym te podkładki wymienia się przy każdym wyciągnięciu wtrysku na nowe. Czy mogę na próbę wtryskiwaczy...
Jeżeli to silnik 2.2 to wymieniaj odrazu wtryski na nowe. Regenerowane nie dają rady. Ten silnik jest bardzo wrażliwy na wtryski. Jak wtrysk zacznie lać to nawet się nie zorientujesz a już będzie wypalona dziura w tłoku i silnik do kapitaliki. Ostanie miałem takiego co przy przebiegu 55 tyś wypaliło dziurę w tłoku. Przebieg bardzo mały ale auto robiło...
Jak patrzyłem w necie to wtryski powinny być na 190/300bar, a o luz pytam bo nawet jak tłok jest na dole i ruszam nim na boki to słychać jak stuka, na tulejach progi nieznaczne, ale te tłoki muszą stukać jak mają takie luzy, uszczelka była prawie ok, tzn puszczał tylko kanał olejowy niewielkie ilości oleju do płynu, kapnąłem się dopiero jak zobaczyłem...
Witam,prosze o informacje czy to jest normalne, ze przyrzad blokujacy wchodzi normalnie w miejsce czujnika a tlok pierwszy ma jeszcze okolo 2cm do punktu zwrotnego, w tym czasie wszystkie kolki blokujace kola rozrzadu i pompy sa na miejscu.Prosze o odpowiedz.Pozdrawiam
Można od transita lub innych ale one występują razem z rurą a od lublina tylko puszka i na dodatek jest tania i łatwo dostępna Ja mimo wszystko uwielbiam jak silnik ryczy Kiedyś jak miałem seicento miałem wolny wydech bardzo się wszystkim podobało mnie najbardziej jak sobie prykał c 330 wydaje dosyć charakterystyczny dźwięk ale jest on jedyny w swoim...
Witam. Transit jest z roku 2003 i ma uszkodzony silnik. Zakupiłem używany silnik w dobrym stanie bez pompy i wtryskiwaczy. Zanim zabiorę się za przekładkę pompy muszę przemyśleć kwestię ustawienia rozrządu w nowym silniku. Na trybach wałków rozrządu z czoła znajdują się punkty, więc tutaj nie ma problemu. Pompę teoretycznie można zablokować. Problem...
to może ona jest winna bo wiem ze występują pompy cr które mają wzniesienie na wałku i dobijają cisnienie w odpowiednim położeniu tłoka ,tak było w mondeo , 2.0tdci Nie , nie, moim zdaniem pompę CR ustawiasz dowolnie, w Mondeo/Transicie 2,0/2,4 tdci także. Gdyby to było istotne i ważne, pompa CR miałaby własny czujnik położenia wałka. Tak jest w pompach...
zetor tłoki ruszyć tłoki matiz tłoki
wymiana śmigła szerokosc sciezek prądnica tacho bosch
sharan centralny zamek lidlomix silnik
Blauberg czy Blaupunkt? Różnice w markach telewizorów Schemat ideowy tempomatu Volkswagen Transporter T5